excel ewidencja czasu pracy

Znaleziono około 34 wyników dla: excel ewidencja czasu pracy
Podstawowa forma zapytania: excel ewidencja czas praca
  • excel-Ewidencja czasu pracy-grafik-35 godzin

    Kurcze czemu wstawiasz obrazek zamiast pliku excela? Chcesz w odpowiedzi też obrazki? Poza tym treść jest mocno niezrozumiała. jak to napisac że jeśli w czwartek jest W to licz od Środy zakończenie pracy Dokładnie tak samo piszesz jak w tym cytacie, czyli jeśli (jeżeli) w czwartek jest W to...

    Software serwis   28 Lut 2012 11:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 10624
  • excel-Ewidencja czasu pracy

    Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa to liczenie czasu zmiany nocnej 22:00 - 6:00. Może ktoś...

    Software serwis   26 Lip 2013 17:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2829
  • grafik w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka

    Pokaż co do tej pory zrobiłeś, wklej plik arkusza. Zerknij na podobne tematy na forum (tylko kilka wybranych, opcja SZUKAJ da znacznie więcej wyników): [url=]Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=]Excel - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów [url=]MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych...

    Software serwis   06 Lut 2012 13:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 36371
  • Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć?

    Witam ponownie. Mój ostatni post jest już nieaktualny, ponieważ dopasowałem szerokość tabeli dla wszystkich miesięcy z palca i NARESZCIE skończyłem pracę nad ewidencją czasu pracy. :-) Wielkie dzięki dla wszystkich za pomoc. Temat zamykam. Pozdro. DAREK

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 76225
  • Ewidencja czasu pracy - Excel

    Można i tak. Najważniejsze, żeby NAJPIERW przemyśleć całą koncepcję, ze WSZYSTKIMI wariantami, a dopiero później siadać do budowy arkusza. Wtedy nie trzeba wyciągać królika z kapelusza lecz w przypadku Jest w arkuszu komórka V5 (symbol pracownika) i może na tej podstawie można określić czy jest...

    Software serwis   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 8947
  • Excel - ewidencja czasu pracy razy stawka w euro

    Podobno się jakoś tak Excela da ustawić, że sam przelicza godziny na minuty To co ma być liczone/zamieniane? Bo już się pogubiłem...

    Software serwis   09 Wrz 2012 13:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1824
  • excel - ewidencja czasu pracy - grafik niezłe wyzwanie

    Witaj Wiem wiem pracy przedemną ogrom. Jak zobaczyłem to co rozrysowałem to dramat ;-) ale jak piszesz słonia po kawałeczku rozmontuje ;-)

    Software serwis   09 Paź 2012 08:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5472
  • Excel - Ewidencja czasu pracy - nadgodziny.

    Witam Mam przygotować arkusz kalkulacyjny wyliczający nadgodziny. Problem napotkałem przy zliczaniu nadgodzin (50). Nominalny czas pracy to 8 godzin dziennie. Firma płaci w dni powszednie tylko 50 za nadgodziny. W weekendy 100. Arkusz dotyczy jednego pracownika na cały rok. Podawane są godziny przepracowane...

    Software serwis   05 Gru 2012 15:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3756
  • Excel - formuła, ewidencja czasu pracy

    Jest taka możliwość, przecież już napisałem - było w załączniku. To co teraz trzeba zrobić to skopiuj-wklej na dobrą sprawę. Z formułą nie ma żadnego dramatu - dramat byłby, gdybyś chciał to liczyć standardowymi funkcjami Excela. Przy zastosowaniu funkcji, którą dla Ciebie napisałem stosowanie JEŻELI...

    Software serwis   12 Kwi 2013 01:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3456
  • ewidencja czasu pracy excel - do poprawki

    Witam mam stworzoną ewidencje czasu pracy ale coś źle jest zrobione bo podlicza nie tak jak powinno, chciał bym dodać kilka dodatkowych pól ale nie wiem jak i nocne godziny też źle mi zlicza bo te godziny są od 22:00 do 6:00 pola oznaczone ??? nie wiedziałem jak wypełnić kolumnę "urlop" chciał bym...

    Obsługa oprogramowania   23 Sie 2018 16:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3051
  • Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak wyliczyc dodatek nocny?

    Dzień dobry, Jeżeli ukrywanie kolumn ma stanowić jakiś problem, to można to również zapisać elegancko z użyciem nazw. Są też zwolennicy tzw. megaformuł, ale ja do nich nie należę. Witam! Ukrywanie kolumn nie było aż takim problemem... Cieszyłem się tak czy inaczej że w końcu mogę dokończyć mój...

    Software serwis   25 Cze 2013 20:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1980
  • Excel - ewidencja czasu pracy

    Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi...

    Software serwis   19 Paź 2013 19:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3294
  • Excel 2013 - Ewidencja czasu pracy na rok 2014

    Skoro zrobiłeś już tyle tabelek pomocniczych, jedna więcej nie zrobi różnicy. Musisz tylko zdecydować czy liczysz w formacie godzinnym, czy liczbowym -WYBIERZ zwraca liczbę (liczbę dzielisz przez 24, czas mnożysz). Być może należałoby jeszcze bardziej skomplikować formułę i porównywać, czy liczba w komórce...

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2175
  • Ewidencja czasu pracy EXCEL

    Dziękuję bo zbliżamy się do ideału, więc aż głupio mi prosić dalej. Pracownik czasem prosi również o dzień bezpłatnego w trakcie tygodnia lub zamiast poniedziałku np w środę (które później odrabia nie tylko w piątek chociaż najczęściej tak to jest) Nie mam pomysłu jak to wogóle obliczać że nie wspomnę...

    Software serwis   18 Mar 2015 21:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 9075
  • Excel 2010 - Ewidencja Czasu Pracy

    Witam, Potrzebuję utworzyć ewidencję czasu pracy. W załączniku przesyłam przykładową wycinkę z tej ewidencji. Mam kilka pytań. 1) Jak ustawić, aby w komórce E5 wyszła liczba "5,50" ? 2) Jak ustawić, aby w komórce CDE2 wyszła liczba "11,50" ? Pozdrawiam

    Software serwis   16 Cze 2015 20:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 609
  • Ewidencja czasu pracy Excel

    Najprościej byłoby, zamiast wpisywać "z palca", obliczać nadgodziny w kolumnie H. W przypadku "niedoboru", wyjdzie sobie liczba ujemna. Przy liczbie ujemnej można by formatowaniem warunkowym przemalować czcionkę na biało (coby była niewidoczna), albo Np na czerwono (coby raziła po oczach). Całkiem patriotycznie...

    Software serwis   17 Lip 2015 17:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1458
  • Ewidencja czasu pracy Excel -

    czy jest mozliwość sumowania godzin pracy Tak oczywiście :D można np tak :idea:

    Obsługa oprogramowania   03 Sty 2019 18:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 495
  • Excel - tabelka czasu pracy . formatowanie

    Witam Postanowiłem zrobić tabelkę w Excelu do liczenia godzin czasu pracy . Jednak jest to takie proste i takie trudne . Kombinowałem jak to sformatować żeby wszystko wyliczało samo po wpisaniu godzin , ale wylicza jakieś bzdury . Ściągałem tez gotowca tabelka udostępniona przez office.microsoft.com/pl...

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 14828
  • Excel - zestawienie czasu pracy z urlopami

    Witam W nowym roku zamarzyło mi się ułatwienie prowadzenia ewidencji czasu pracy i urlopów. Potrzebuje stworzyć arkusz który będzie zliczał godziny przepracowane ( tak do wypłaty) i dni urlopowe w sieci znalazłem ewidencje urlopu mam już arkusz zliczający godziny ale nie mogę tego scalić w taki...

    Software serwis   04 Sty 2019 19:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 444
  • Excel- czas pracy- niestandard - obszerna formuła

    Witam, w związku z końcem roku poruszam wciąż żywy temat. Ewidencja czasu pracy :) Tematów i informacji na ten temat jest całą masa. Nie ukrywam, że nie jestem mistrzem excela. Coś ogarniam ale jest to dla mnie jednak mozolna praca. W załączniku dodaję plik. Są tam 4 zakładki (2 istotne "STYCZEŃ...

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 813
  • Excel zaawansowany - czas pracy maszyny, ostrzeganie przed wymianą części

    Witam, dostałem nie lada zadanie od prowadzącego zajęcia z Excela, aby wykonać narzędzie zajmujące się ewidencją czasu pracy maszyny. Działanie narzędzia ma być następujące: Wpisujemy czas pracy urządzenia w danym dniu, w ciągu danej zmiany. Czas z zakresu 0-8, dzień wybierany z listy - proste...

    Software serwis   19 Lut 2015 18:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1467
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    W polach gdzie występują godziny, występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja, która sprawdza czy wpisana...

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 25178
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    panowie czego się męczycie chłopaki z Jeronimo Martins czyli Bidronek mają fajny programik do planowania czasu pracy w ich sklepach , jest dość dobrze z precyzowany o kodeks pracy i naprawdę dobrze śmiga , gdzieś widziałem na forum . Witam. Sporo szukałem, lecz nie udało mi się odnaleźć w sieci...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 24717
  • Grafik pracy pracowników

    Proponuję zerknąć do działu [url=]Komputery Software jest tam wiele tematów o grafikach w Excelu. Można założyć swój temat, zawsze ktoś pomoże. Kilka przykładów: [url=]grafik w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=]Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=]Excel - obliczanie...

    Technika domowa   03 Lut 2012 14:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 13721
  • Formatowanie warunkowe excel

    Witam mam grafik z ewidencją czasu pracy, dni ustawowo wolne (niedziele, święta itp.) są oznaczone kolorem czerwonym i x w komórce, formuła która to formatuje wygląda tak: =LICZ.JEŻELI(C6:AG6;$AV$5) komórka AV5 jest sformatowana właśnie na kolor czerwony i wstawiony x. Od pewnego czasu...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 10264
  • Excel - zaciąganie formatu i danych z tabeli do innych plików

    Witam - opracowałem dla ok. 40 osób formularz w excelu w formie tabeli/kalendarza mającej na celu ewidencję czasu pracy w danym dniu. Każdy z pracowników ma indywidualny plik znajdujący się na serwerze sieciowym z indywidualnym hasłem. Dane tam wpisywane są pobierane do pliku zbiorczego znajdującego...

    Software serwis   09 Sty 2013 07:03 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1287
  • Excel 2007, przypisanie pola z listy rozwijalnej do innych danych w arkuszu

    Witam, Problem pewnie będzie banalny, ale pusteczka w głowie. Otóż robię ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok...

    Software serwis   08 Lip 2012 21:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2518
  • excel - naliczanie nadgodzin i ujmowanie w jednej komórce

    Maciej Gonet - i o to chodziło dzięki śliczne właśnie takiej reguły szukałem podziękowałem punkty poleciały w twoją stronę co do odpowiedzi po co mi -5 np. przy naliczaniu nadgodzin a potem oddawaniu oraz niepełnych godzin pracy w miesiącu jeśli ktoś pracuje 10 a potem 7 godzin i jest wahadło godzinowe...

    Programowanie Początkujący   27 Lis 2015 16:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 870
  • Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

    Witam, Stworzyłem arkusz do rozliczania ewidencji czasu pracy i mam jeden problem z sumowaniem zaplanowanych i wypracowanych godzin pracy. Po przekroczeniu doby suma pośrednia jest obliczana prawidłowo jednak w podsumowaniu kolumn wychodzą mi bzdury. Konkretnie chodzi mi o formuły w komórkach F,H,I,J,K,L...

    Software serwis   08 Lis 2012 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1509
  • Excel - Kalendarz w Excelu

    OK. Co to za różnica jaki to ma sens, kto to będzie wpisywał, na ile ma być dni i czyj jest problem ze zliczaniem godzin itp. Zazdroszczę też wiedzy na temat ewidencji czasu pracy kolegi. Poprosiłem Was o radę i pomoc w kwesti klikam na komórkę, pokazuje się kalendarz, wybieram datę a ona mi się pokazuje...

    Software serwis   26 Paź 2013 20:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 12306
  • liczenie nadgodzin w arkuszu excel

    mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno...

    Software serwis   03 Lut 2014 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8920
  • Excel - Dodanie z ręki ujemnej wartości czasu

    Witam! Tak wiem, że excel nie chce dodawać ujemnych wartości czasu w rekordzie, ale... Sytuacja wygląda tak: Pracownik A w miesiącu styczniu ma normę pracy 160 godzin, a wg zapisów (RCP) wypracował np. 157 godzin i 15 minut (sumaryczna wartość za dni przepracowane). W miesiącu lutym norma to...

    Software serwis   17 Lip 2015 17:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 876
  • Excel - generowanie faktury z pól z wiersza w

    Od "zawsze" korzystam z Excela do tworzenia różnorakich zestawień i wydruków. Szczególnie jak coś jest powtarzalne i często używane, warto przygotować sobie taki wzorcowy skoroszyt do wykorzystania. W załączeniu drobny przykład, skoroszyt zawiera trzy arkusze Dane, Wydruk, Slowniki. Arkusz Dane służy...

    Obsługa oprogramowania   30 Sty 2019 00:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 447
  • VBA - otwieranie pliku przez kilka osób, widoczność tylko pewnego zakresu

    Witam, Może ktoś mógłby mi pomóc w temacie VBA. Zgodnie z RODO pracownik nie może widzieć ewidencji czasu pracy innego pracownika. Mam trzech pracowników, którzy otwierają ten sam plik i wpisują dane o urlopach, nadgodzinach etc. Chciałabym pod VBA w Excelu ustawić tak, żeby każdy z pracowników...

    Programowanie Początkujący   11 Kwi 2019 06:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 255