Witaj Range(B1:B6).Insert Shift:=xlToRight
Range(" A1:S" & n+1 ).Select tak próbowałam i wyrzuciło mnie Mam nadzieje, ze przed tym byla wartosc n znalezena i > 0 For n = 0 To Cells(65536, "P").End(xlUp).Row
Najprościej "przekręć" tabelkę (daty w pionie), tzn zamień 1-szy wiersz z 1-szą kolumną (transponuj) i zastosuj filtr. Zmodyfikuj formuły formatowania warunkowego. Dalej standardowo: kopiuj-wklej specjalnie>wartości w z góry upatrzone miejsce.
A nie lepiej zamiast trzech przycisków w każdym arkuszu byłoby zrobić jeden przycisk w arkuszu "lista" uruchamiający mechanizm pobierania danych ze wszystkich pozostałych arkuszy? Druga kwestia, że do takiej operacji to nawet nie trzeba makra, wystarczy MSQuery i następująca kwerenda: [syntax=sql]SELECT * FROM [1$] UNION ALL SELECT * FROM [2$] UNION...
Ponieważ "kopiowanie" samego kodu towaru było zbyt proste :please: dołożyłem jeszcze wprowadzenie ilości (np. sprzedanych towarów :?: ) jak na zrzucie i w załączonym pliku :spoko: 1052538 1052540
kopiuj prawy klawisz wklej specjalnie - wartości
Gwoli ścisłości: sprawdzanie poprawności danych nie chroni przed kopiuj-wklej z innego arkusza (czytaj: robiąc kopiuj-wklej i tak możesz wkleić w komórki dowolną wartość). Ale, nie ma rozwiązania idealnego.
Myślę, że będzie to wyzwanie (raczej) niewykonalne. Możesz stworzyć procedurkę uruchamianą z jakiegoś przycisku lub z menu "Makro". Chcesz kopiować jakiś stały fragment arkusza?
A jaką wersje masz oprogramowania do myszy? Screen z ustawień daj co masz gdzie przypisane. Jaka wersja TC? Może zmień na inną Czy jak zamkniesz totala to mysz zaczyna działać? Edit Z grubsza przetestowałem po przypisaniu kopiuj/wklej do myszy g602, win7 x64, odpalane excel, foxit reader z pliku z okna TC kopiuj/wklej działa. 8,58,183 wersja softu....
Dlaczego nie załączyłeś pliku? Przecież na obrazku niczego nie można sprawdzić. Podejrzewam, że linie obramowania, które Ci się nie kopiują są przypisane do sąsiednich komórek. Ramka rozdziela komórki, ale nie musi być przypisana do obu, może być przypisana tylko do jednej z nich. Wtedy przy kopiowaniu trzeba zadbać o to by obramowania były przypisane...
Tak to jest jak się kod tworzy przez kopiuj/wklej.
Witam, mam pytanie czy istnieje sposób na przenienie danych z excel do innego programu, w którym muszą one być pojedyńczo potwierdzane enterem. Automat miał by wyglądać tak kopiuj wartość excel -> wklej do innego programu -> potwierdź (enter) i ta czynność miała by być powtarzana np. 1000x Z góry dzięki za pomoc
A wbudowany filtr oraz kopiuj-wklej nie wystarczy?
Excel 2007 - działa i kopiuje wartości bezproblemowo - formuła =JEŻELI(A1;A1;B1) Czyżby błąd w MsOffice 2010? A może jakaś ukryta opcja?
I dlatego wymyślono funkcję kopiuj-wklej :-)
A filtr oraz kopiuj - wklej specjalnie nie wystarczy?
Najprościej: U dołu ekranu, na zakładce z nazwą arkusza kliknij prawym p.m. i wybierz: wyświetl kod arkusza. Po otwarciu edytora wklej...
Formuły działające na tablicach "nie cierpią" scalonych zakresów. Tu jest ich tylko trzy, więc kopiuj-wklej i ręczna poprawka nie jest czasochłonna. Na przyszłość staraj się unikać scaleń w takiej sytuacji.
Filtruj wg kolumny z wynikami LICZ.JEŻELI http://obrazki.elektroda.pl/7228439700_1... i ostatnia czynność: kopiuj > wklej specjalnie/wartości - w z góry upatrzony arkusz. Przy odrobinie wprawy wszystko "idzie piorunem" ;)
W Excelu naciśnij ALT+F11, potem 2x klik na Arkusz1 i w okienku po prawej wklej mój kod. https://obrazki.elektroda.pl/2501823200_... https://filmy.elektroda.pl/50_1738757132...
Tzn. ? Masz kilka zakresów o różnych rozmiarach, jak na ich kopiowanie ma wpływać pusta komórka? Wklej kod z zakresów, które przyjąłeś.
Nie wiem czy dobrze cie rozumiem Zaznaczasz kolumny wciskasz kopiuj przechodzisz do nowego zeszytu (nie wiem jak jest w oo ) wciskasz prawy klawisz myszy wybierasz wklej specjalnie... zaznaczasz "wartości" ok i masz wklejone same cyfry.
Miałem tego nie robić ale 60 sek wolnego więc Więc użyłem kopiuj/wklej. [url=https://professor-excel.com/merge-e...
No mogę to zrobić na zasadzie "kopiuj wklej wytnij" Czy to wystarczy?
Nie da się tak jak chcesz. Jeżeli chcesz skrócić klikanie wyciągnij przycisk autofiltru na pasek menu. (poprzez dostosuj - wyrobekj tylko że grupa Dane i Autofiltr]) Wtedy po skopiowaniu i wklejeniu danych masz je od razu zaznaczone więc wystarczy kliknąć tylko w przycisk i już masz autoflitr.
Cóż, taka już natura Excela... Pewnie wklejają się wszystkie odfiltrowywane wiersze, tylko jeden pod drugim, począwszy od pierwszego widocznego. Jak po tej operacji zdejmiesz filtr, to wszystkie odfiltrowywane wartości z kolumny A powinny być w kolumnie C, tylko jedna pod drugą. Nic na to nie poradzisz, trzeba po prostu być ostrożnym przy używaniu filtra...
Najprościej, zapisać nową 1. zaznacz w innym miejscu arkusza lub w innym arkuszu zakres równy żródłowemu 2. napisz "=" 3. zaznacz zakres źródłowy 4. wpisz o ile ma się zwiększyć. Np "+2" 5. zatwierdź Ctrl+Shift+Enter (formuła tablicowa) http://obrazki.elektroda.pl/5481118400_1... 6. Ctrl+c (kopiuj) 7. Ctrl+Alt+v (wklej specjalnie), wybierz:...
Zmienną zadeklarowałem. A mógłbyś dokładnie wskazać gdzie tą pętle wkleić w istniejącym kodzie?
Wstaw nową kolumnę, wklej funkcję (przykład dla kolumny źródłowej A od 1 wiersza) =FRAGMENT.TEKSTU(A1;1;DŁ(A1)... i przeciągnij w dół. Następnie zaznacz kolumnę, Kopiuj, Wklej specjalnie>wartości i usuń kolumnę źródłową. Tę samą funkcję można użyć w pętli VBA (mid, len, right). Warto, jeśli czynność...
Odnośnie pytania o szczegóły, to czy: 1. dla danej firmy zamienniki mogą występować więcej niż raz, czy jeden zamiennik odpowiada tylko jednemu indeksowi? 2. indeks, który chcesz dopasować, chcesz dopasować po wszystkich (3 jak w przykładzie) zamiennikach, czy wystarczy po jednym? PS. Najpierw dopasuj dane tak, żeby w kolumnach A i D nie było pustych...
Witam! Muszę skopiować dużo danych z excela do programu www i chciałbym to sobie jakoś usprawnić. Ponieważ dane kopiuje zawsze w takiej samej kolejności mogą one pobierać się w pętli. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby kolejne przejście w pętli ( kolejne kopiowanie komórki w excel ) było uzależnione od wklejenia danych do www. Innymi słowy czy istnieje...
Zaznaczasz dane i kopiujesz. Ustawiasz się na komórce i klikasz prawy klawisz myszy i wybierasz WKLEJ SPECJALNIE. Następnie w otwarty oknie zaznaczasz TRANSPOZYCJA.[/quote]
co zrobić ? jest jakiś sposób? pomocy! Kopiuj - zaznacz cały obszar - wklej specjalnie formuły
Z tym przeciąganiem to jest dość skomplikowane, bo w takim przypadku obszar selekcji jest większy niż obszar zmian. Trzeba to dopasować. Poza tym przy przeciąganiu najpierw jest kopiowanie, a potem selekcja, w związku z tym przy takiej metodzie rejestracji zmian, jaką tu przyjęto wynik wygląda tak, że wartość poprzednia jest taka sama jak bieżąca. Zatem...
zapomniałem dodać, że np od B5 - jedno pod drugim, zwykłe wklejenie danych.
Ok a jakiś inny sposób na wydłubanie z pliku textowego .txt wszystkich słów w których znajduje się "(at)" i możliwość ich skopiowania ? 1. Import w Excelu (z wykorzystaniem kreatora). 2. Kolumna pomocnicza z odp formułą Np =JEŻELI(CZY.BŁĄD(ZNAJDŹ(&quo... 3. Filtr w kolumnie pomocniczej. 4. Zaznacz, Kopiuj,...
Czy można w jakikolwiek sposób tworzyć automatyczna kopię fragmentu arkusza do drugiego arkusza? Kopiowanie automatyczne samej zawartości jest proste, kopiowanie ręczne (kopiuj/wklej) z zachowaniem formatowania jest proste. Ale czy jest możliwość kopiowania automatycznego z formatowaniem?
Właśnie nie jest ciągiem znaków bez enterów, wkleja się do kilku komórek. Nie ma gdzieś w ustawieniach w Excelu żeby wklejało do jednej komórki i żeby automatycznie przenosiło słowo z (at) czyli maila do komórki obok (może jakaś formuła)? Jest to tekst kopiowany ze strony internetowej
Witam, Czy jest możliwość umożliwienia pracownikom tylko wpisywanie w komórkę ale bez możliwości zmiany formatu tej komórki, np. obramowania, szerokości, itp. Chciałbym aby koś kto chce skopiować i wkleić tekst z innej komórki gdzie jest obramowanie grubą linią, wkleił się jedynie sam tekst. Wiem, że można to zrobić kopiuj>wklej>wklej specjalnie>wartości....
Kopiujesz kolumnę z danymi, potem [wklej specjalnie] z opcją [transpozycja].
oczywiście, że tak. jednak nie rozwiąże to mojego kłopotu. Tym bardziej, że codziennie muszę wykonywać koło 1000 kopiuj/wklej. Dlatego potrzebowałbym rozwiązania bardziej automatycznego
Po mojemu: potrzebna pętla po nazwiskach w Tabela1, która wyszuka nazwisko w Tabela2 (Np 'Find' z obsługą błędu). Jeśli znajdzie przepisujesz datę w wewnętrznej pętli For (kolumny są zgodne). Jeśli nie znajdzie (Find zwróci Err>0), kopiuj wklej na końcu Tabela2
"=RC Tak Nie wiem jeszcze czy okaże się szybsze, ale warto spróbować. Jeżeli podłączysz makro pod skrót klawiszowy (obsługiwany jedną ręką), np w stylu CTRL+D to wbrew pozorom będzie to szybsze niż to co teraz robisz. A szybciej nie osiągniesz nic więcej bo przecież też żeby wkleić wciskasz ctrl+v. Po prostu stajesz myszką na danej komórce, wciskasz...
Czy nie byłoby prościej: Kopiuj > wklej specjalnie 1. Wpisujesz w dowolną komórkę dzielnik 2. Kopiujesz komórkę do schowka 3. Zaznaczasz zakres do przeliczenia 4. Ctrl+Alt+v 5. http://obrazki.elektroda.pl/6045363600_1...
Jak Marcin230 podpowiedział excel załatwi sprawę. Otwierasz excela kopiujesz cały tekst z notepad'a Zaznaczasz w exceu komórkę A1 i dajesz wklej. Następnie zaznaczasz całą kolumnę A (klikasz na literę A) W menu Dane wybierasz "tekst jako kolumny..." , zaznaczasz rozdzielany i klikasz dalej. Teraz zaznaczasz spację i klikasz dalej. w tym momencie zaznacz...
Dzięki podpowiedź. Mam jedno pytanie jak obejść błąd, że nie można wkleić scalonych komórek z wytypowanego zakresu. Niestety kopiowany szablon ma takie komórki a nie mogę się ich pozbyć Pozdrawiam
Moja propozycja: 1. Najprościej byłoby zastosować formuły w arkuszach źródłowych, następnie przez: kopiuj > wklej specjalnie > wartości -umieścić wyniki w arkuszu docelowym i usunąć pierwszą kolumnę (Arkusz3 załącznika). Lub inaczej: kopiowanie kolumny źródłowej, wstawienie formuł, kopiuj-wklej specjalnie. 2. Zastosowałem wbudowane formuły łańcuchowe...
Kod kopiowania i wklejenia jest skomplikowany? Za pomocą F8 możesz go wykonać krok po kroku i popatrzeć która linijka co robi.
Wydaje mi się że nie potrzebujesz kopiowania, wystarczą formuły (w załączniku) Jedynie na co potrzebujesz makro to na wklejenie aktualnej daty np w A2, po zmianie tekstu w B2
Wiesz co, Wklej tutaj cały kod, bo widzę, że masz trudności z 1 linijką. P.S. Wklej go w znacznikach VBScript.
Wszystko jest ok. A jak zrobić, żeby każda kolumna z pliku txt została wklejona do Excela również w oddzielnych kolumnach?
Witam, otóż tak: Chcę aby Makro: - Wyszukało frazę, powiedzmy "dane" - cały tekst po "dane" aż do ustalonego znaku pwoiedzmy ":" zostaje kopiowany - skopiowany tekst zostaje wklejony we wskazaną komórkę. Super by było gdyby ktoś to ogarnął :) dzięki z góry
This user is not allowed to use direct links. Please email support(at)box.net for support Zamieść to po prostu tutaj. A rada jeszcze taka - stwórz od nowa skoroszyt i wklej makro.
Witam Ale przy 2000 to wyjdzie mega dużo kopiowania i przeciągania w dół a potem jeszcze wszystko kopiuj wklej do jednej kolumny. Właśnie tej pracy próbuje uniknąć. Pozdrawiam
Ale jak tekst z Excela mam wklejony jako zwykły tekst to jak Word ma mi rozpoznać, że tu jest tytuł rozdziału 1 a tu zaczyna się podrozdział?
Najprościej: w Excelu: zaznacz co chcesz i kopiuj (Ctrl+C) w Wordzie ustaw gdzieś kursor i wklej (Ctrl +V)
Tabelkę wstawisz [syntax=vbscript]ActiveDocument.Tables.A... Range:=Selection.Range, NumRows:=2, NumColumns:=2, DefaultTableBehavior:=wdWord9TableBehavi... możesz bezpośrednio z excela skopiować jakiś zakres i wkleić do worda, też otrzymasz tabelkę. Kolor słów/liter łatwo zmienisz w excelu (zastosuj to do komórki z tekstem "KolorTest") [syntax=vbscript]Cells(x,...
aby wszystko działo się automatycznie :cry: To musisz jednak zastosować VBA :D Np taki efekt jak na zrzucie 945616 tzn. po wklejeniu nowych danych po wciśnięciu ctrl+r - makro "rozrzuci" Ci te dane na grupy na podstawie ID :spoko: Całość w załączonym pliku 945618
Otwórz plik B i nagraj makro dla 4-5 plików a następnie wklej tutaj - zobaczymy jak to wygląda i razem to poprawimy.
Jeżeli to operacja jednorazowa to: w excelu 2003 i niżej : Zaznacz kolumnę z danymi. Menu Dane - Filtr ... - Filtr zaawansowany. Zaznaczasz kopiuj w inne miejsce. Okienko z warunkiem zostawiasz puste. W okienku celu ("Kopiuj do:") zaznacz pierwszą komórkę gdzie ma być wklejona lista. zaznacz "Tylko unikatowe rekordy" i wciśnij ok. w excelu 2007 i wyżej...
Spróbuj w miejsce już skopiowanej tabeli, skopiować ponownie całą tabelę i wkleić przez "wklej specjalnie" z opcją ->"formaty", lub po prostu skopiować całą tabelę i "wkleić specjalnie" z opcją "wszystko".
Gdybyś napisał jaki to błąd lub wkleił zrzut ekranu z tym błędem to ktoś by ci może udzielił odpowiedzi.
A dlaczego wklejasz przez kopiuj, wklej? Przecież w takich przypadkach poprawki się nie będą nanosić w Wordzie. Spróbuj w Excelu zrobić kopiuj a w Wordzie wklej specjalnie - potem wybierasz obiekt MS Excel. Każda zmiana w pliku excelowskim bedzie widoczna od razu w Wordzie. Inny sposób to w Wordzie robisz kopiuj specjalnie - zaznaczasz link do Excela....
Przyznam, że poszedłem na łatwiznę z tą kolumną pomocniczą (bo jestem po piwie), ale liczy :) Na marginesie duble "stref" likwidowałem za pomocą: Kopiuj komórkę i wklej (obok) a następnie zaznacza się całą kolumnę (tą skopiowaną) i wciska się na wstążce dane - usuń duplikaty. Jeżeli gdzieś "obok" masz listę stref to powyższe nie będzie miało miejsca.
Wklej jeden taki plik tekstowy, jeśli możesz. Z czego jest generowany?
po wskazaniu drugiego pliku excela gdzie mają być dane, wklejał je. wkleić do wskazanego pliku worda Kopiowanie do Excel, Word lub obu?
mam przykład ale nie potrafię go wykorzystać =JEŻELI(A44<=12;"buty zimowe";JEŻELI(A44>19;"sandały";"półb... mam przedstawić 3 rodzaje danych, gdzie środkowa jest zakresem od-do, po kopiowaniu funkcja nie działa poprawnie, zadanie jest po holendersku chciała bym wkleić, ale nie wiem, czy ma sens?
Można formułą wyodrębnić ostatni "wyraz" (kolumna D), pomnożyć przez 1 i jeśli jest liczbą porównać z B1. Wyniki (kolumna C) przez kopiuj/wklej specjalnie/wartości skopiować do jeszcze jednej i usunąć pomocnicze... http://obrazki.elektroda.net/98_12837945... Jeśli nie występuje coś w rodzaju 1/2 (A5 na rysunku) to powinno być OK.
To, że jest tam kilka fajnych opcji, nie znaczy, że je sama napisałam. Przeszukałam kilka kanałów na youtube, poszperałam na forach i wkleiłam kody, lekko modyfikując. Co zajęło mi 5x więcej czasu niż normalnie;) To co pomożesz?
np taki: robisz kopiuj (daną komórkę) naciskasz END (na klawiaturze) puszczasz end'a i naciskasz SHIFT i do tego strzałkę w dół (zaznacza ci się obszar do końca wierszy w excelu 65536) no i pozniej wklej. Oczywiście funkcje musisz odpowiednio zapisac w zaleznosci czy chcesz by odnosniki do komorek byly stale, czy tez zmienialy sie odpowiednio do skopiowanego...
Wklej do modułu w przykładzie Sub kopiuj() koniec = Range("D1").End(xl... Range("D1:D" & koniec).AdvancedFilter Action:=xlFilterCopy, _ copytorange:=Columns("AA... Unique:=True Range("AA2:AA" & Range("AA1").End(x...
A może masz uruchomiony program w stylu "print scrina" który przejmuje kontrolę nad "kopiuj". Czy to o czym piszesz występuje pod wszystkimi metodami kopiuj? tzn: prawoklik i kopiuj - prawolik wklej Ctrl+c - Ctrl + v Menu narzędzia kopiuj Możesz załączyć fragment skoroszytu (jak 2007 i wyżej to spakuj zipem)
Dziękuję, ja w międzyczasie po prostu zaznaczyłem 11 pustych komórek i dwunastą z formułą i metodą kopiuj wklej przeleciałem całą kolumnę równoległą do tej z wartościami. Też nie elegancko, ale działa :)
Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...
I teraz zupełnie nie wiem co mam zrobić z makrem które zrobiłeś, za duże uproszczenie. Przepraszam.. Mam je trochę skomplikować?? ;) Wydaje mi się że tutaj powinnam wstawić fragmenty odpowiedzialne za kopiowanie: Napisałaś, że warunkiem kopiowania jest: Kopiuje wartości które spełnią warunek taki że kolumna "B" zawiera "tak" do ostatniego pełnego wiersza...
Pewnie by się dało, ale na fragmentach kodu wyrwanych z całości... Najprościej będzie napisać osobną procedurę, nie wiem, kopiowania arkusza z listą, przepisywania widocznych komórek i dopisać jej wywołanie w kodzie przycisku...
zaznacz komórkę w III kolumnie - złap za prawy dolny róg i przeciągnij do końca w dół ( lub zaznacz komórkę j.w., ppm - kopiuj - zaznacz resztę kolumny - ppm wklej specjalnie - z otwartego podmenu wybierz - formułę )
W jaki sposób w Microsoft Excel najlepiej rozwiązać taki problem: - w arkuszu "Arkusz 1" mam 3 kolumny - A, B, C - do arkusza "Arkusz 2" chce wkleić tylko te wiersze A, B i C których wartości są takie same w kolumnie A, a różne w kolumnie B (kolumy A i B z "Arkusz 1"), wiersz z kolumny C ma się tylko przekopiować - "Arkusz 1" będzie miał około 10 tys....
W zasadzie jeżeli(licz=licz;ok; nie ok), a dokładniej: [syntax=tex]=JEŻELI(LICZ.JEŻELI(baza!H:H... service")[/syntax]Wklej w F3 i przeciągnij w dół.
kurcze wklej proszę cały kod bo nie wiem co mam z tym zrobić. chodzi mi o kolumny E i A
Witam, Mam problem z następującą sprawą. Mam makro, które kopiuje kolumny z kilku arkuszy do jednego. Czasem zdarza się, że kolumny w niektórych arkuszach są puste i wówczas, kiedy excel kopiuje automatycznie puste komórki i je próbuje wkleić wyskakuje błąd. Będę wdzięczna za pomoc makro wygląda następująco: [syntax=vb]sub kopiowanie() Dim ws As Worksheet...
Może kolega przedstawi swój problem jaśniej. Nie my chyba powinniśmy się domyślać po temacie o co chodzi. Exel posiada taką funkcję jak wklej specjalnie: http://obrazki.elektroda.net/10_12289266...
Witam, Posiadam w pracy pewien program zakładowy do którego muszę wklepywać numery zamówień. Jest to trochę męczące zajęcie, ponieważ na dzień mam 150 pozycji do wpisania a właściwie przepisania z arkusza w excelu. Każdy numer muszę przepisac lub wkleić osobno. Każdy numer zamówienia mam w osobnym wierszu, dlatego po kolei kopiuje sobie komórkę i wklejam...
Sory ale metoda kopiuj wklej nie jest najlepsza. Działa ale tylko jednorazwo przy kolejnych probach pokazuje blad Trzeba znalezc inny system? czy ktoś zna?
Dobrze by było podać wersję Excela i załączyć problematyczny plik (lub jego fragment). Przypuszczalnie lista wybieralna została stworzona przez Menu Dane -> Poprawność danych. Samo skopiowanie wierszy poniżej istniejących danych nie spowoduje ustawienia tam wcześniej zdefiniowanej listy wybieralnej. Jest kilka metod aby Excel rozszerzył zakres występowania...
próbowałem najpierw wkleić kod Gdzie próbowałeś wkleić kod? Zobacz w projekcie makra, że kod jest "bezpośrednio" w arkuszu a nie w module. U mnie działa: Nowy arkusz, wstawiam wykres, kopiuje kod makra do arkusza (nie do modułu) i zmieniam wartość w tabeli ... tatam. Na marginesie jeżeli już masz "coś" w tym arkuszu w którym chcesz ten kod wykorzystać:...
ale do przeglądarki Chrome i aplikacji Gmail w tej przeglądarce Jest tak że microsoft "współgra" między swoimi aplikacjami czyli przez vba można "sterować" wordem , excelem, outlockiem, przeglądarką ie itp. Jeżeli chcesz coś "wysłać" do "obcej" aplikacji (czyli chrome) to albo bawisz się w wysyłanie 'sendkejsów' łapanie "okien" kopiuj i wklej (co na...
Witam. Mój problem wygląda następująco: Posiadam zewnętrzny program w którym pojawia się okno zapisu. Chciałbym aby excel wklejał ze swojej kolumny wartość jednej komórki do okna zapisu i klikał ok aby zapisać plik następnie, kopiować kolejną komórkę i czekać aż otworzy się kolejne okno zapisu aby wkleić wartość (pętla) W tym zewnętrznym oknie mam największy...
Dzień dobry, mam taki problem: 1. W zewnętrznym arkuszu mam zapisane formuły w wersji polskiej (bez znaku '=', żeby były traktowane jak tekst i się tam nie wykonywały) 2. W drugim formularzu uruchamiam makro, które kopiuje formuły z p-tu 1. do Array-a, dopisuje do nich znak "=" i wkleja do kolejnego zewnętrznego arkusza jako range (aby tam się wykonały)....
Ja mam zawsze dylemat, gdy widzę post z kodem. Skoro kod jest w miarę czytelny, to znaczy, że autor wie, co pisze. A skoro wie co pisze, to raczej łatwo sam znajdzie odpowiedź na swoje pytanie. No chyba, że pisanie kodu, to wklejanie zlepków różnych kodów z sieci i potem coś nie działa. Kopiuj/wklej nie zawsze działa.;) (at)Jarofon takie tstr = Str(Target.Value)...
Kopiujesz arkusz (z formatami, filtrami, etc). A gdyby zastosować zwykłe kopiuj-wklej? Np [syntax=vb]Private Sub CommandButton1_Click() Dim wshSrc As Worksheet, wshDst As Worksheet Dim wbkSrc As Workbook, wbkDst As Workbook On Error GoTo Err_KopiujArkusz Set wbkSrc = ThisWorkbook 'ten skoroszyt Set wshSrc = wbkSrc.Worksheets("Arkusz1") wshSrc.Select...
nie bardzo rozumiem ta formuła ładnie kopiuje szukany tekst do kolumny obok a potrzebuję żeby go wycięła z tej kolumny w której go znalazła
Mój plik obecnie wygląda tak jak załączony w pierwszym poście tylko tam jest kilka pozycji a ja wierszy mam kilkanaście tysięcy. Nie goni mnie to tak na dziś do końca roku muszę się uporać jak to robić w miarę automatycznie. Poprzednia osoba siedziała 3-5 dni i używała opcję kopiuj wklej i tak puszczała do druku.
Witaj. Może być. Nie do końca zobrazowałem sobie, jak Kolega dokładnie chce to robić, ale wydaje mi się, że odpowiednie makro powinno załatwić sprawę. Za pomocą makro możliwe jest śledzenie zmian w arkuszu, możliwe jest też wykonywanie dowolnych czynności (jak choćby kopiuj/wytnij/wklej/usuń) na wierszach.
Najprostszym sposobem jest użycie Malarza formatów. Klikasz na nagłówek kolumny (lub zakresu kolumn), której szerokość chcesz kopiować, następnie na wspomnianego malarza. Dalej klikasz na nagłówek kolumny (lub zakres) do której chcesz skopiować rozmiar i po zabiegu.
Dzień dobry, Chciałem się włączyć do dyskusji, chociaż trudno zaproponować szybkie rozwiązanie przy tak dużej liczbie danych. Nie chcę proponować VBA, są pewnie lepsi od tego specjaliści, natomiast formuły Excela można na pewno zoptymalizować. Ale najpierw pytanie, czy w przykładzie kolumna I w arkuszu "wynik" zawiera spodziewany wynik? Warunek jest...
Teraz działa wszystko jak w zegarku, a to jeszcze jedno pytanko czy można kopiować dane z ukrytego arkusza?, a jeszcze jedno czy część nazwy pliku może być pobrana z nazwy arkusza ?
Dzień dobry, To można rozwiązać różnymi sposobami, zależy do czego te liczby mają dalej służyć - czy mają tylko tak wyglądać, czy mają stanowić dane do dalszych obliczeń. Standardowo przy wypełnianiu komórek zmienia się ostatnia liczba, więc efekt jest taki jak Pan obserwuje. Jeżeli liczby te mają tylko tak wyglądać można zastosować format niestandardowy...
Ale można szybciej. w komórce C2 wpisać = jeżeli(A2="";C1;A2) zatwierdzić enterem ponownie "stanąć" na komórce C2 i nacisnąć kopiuj. zjechać prawym paskiem przewijania na sam dół (ważne by tam była cały czas zaznaczona komórka C2) Przytrzymać klawisz Shift wskazać myszką ostatniąprzy danych komórkę w kolumnie C (zaznaczy się cała kolumna) Prawoklik...
Dzień dobry, Specyficzną cechą Excela, która na ogół jest uważana za zaletę jest to, że formuły w arkuszu są automatycznie przeliczane po każdej zmianie. Na poziomie arkusza można wyłączyć przeliczanie (tryb ręczny), ale w odniesieniu do całego arkusza, a nie poszczególnych komórek. Więcej można osiągnąć posługując się Visual Basiciem, ale Pan go nie...
działać kopiować wkleić makro kopiować wkleić kopiować wkleić wartość
turbina pompy myjącej radio kondensator trzeszcz młotowiertarka milwaukee
pętla prądowa skymaster 32sh1000
Scania – wycie pompy wspomagania po rozgrzaniu oleju, na zimnym cisza Toyota Touch 2 with Go – aktualizacja oprogramowania i map przez MyToyota USB