Poprawiłem trochę sprawdź czy tak może być
Może SUMA.ILOCZYNÓW (eng: SUMPRODUCT) się nada. W nowszych wersjach LICZ.WARUNKI.
mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...
Witam Ja bym tu zastosował funkcję LICZ.JEŻELI(zakres;kryteria) http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... Pozdrawiam
Witam, To rozwiązanie działa poprawnie, ale niewystarczająco dobrze, niestety :( Jeżeli praca na III zm. trwa w pełnym czasie (na przełomie dni) to wszystko liczy się OK. Ale w momencie, kiedy operator (na danym stanowisku) pracuje np. od 2:10 do 5:50 (czyli poza czasookresem trwania przerwy), przerwa jest odliczana od czasu pracy, a nie powinna :(....
To ma być coś takiego? :
Znalazlem cos takiego od usera Aldrin I to jest to z tym ze chce zmienic aby dzienna zmiana byla od 6.00 do 18.00 i nocka od 18.00.. w kolumnie F zmieniasz tylko w odpowiednim miejscu 7 na 6 i 23 na 18. Nie trzeba było nawet analizować kodu. było: =JEŻELI(K17=0;"";JEŻELI...
Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)
Jeśli nie ma nocnych zmian (Np 21-02) to (liczenie składników można zrealizować w innym arkuszu):
Witaj W Twoim załączniku cyfra 8 liczona jest jako 1 dlatego zaproponowałem takie rozwiązanie. Pozdrawiam
Tak na szybko liczenie godzin.
44, to proste?? :) PS. Trzeba tylko pamiętać, komputer jest głupszy od człowieka i czasem oczywiste rzeczy wychodzą mu inaczej, trzeba mu po prostu wskazać co ma liczyć. PS2. Co niektóry widzę .... mają tendencję do komplikowania najprostszych rzeczy ;)
Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.
Witam Ja tez mam cos do liczenia godzin pracy i nie mam z tym zadnych problemow Sam wpisuje ile godzin spedzilem w pracy bo to chyba kazda pracujaca osoba wie a reszte liczy komputer:)
Kolego to podstawy podstawowych podstaw funkcja "suma jeżeli" liczysz na odrobienie pracy domowej??
Witam, Potrzebuję pomocy. Nie jestem mistrzem Excela, ale mam za to do wykonania mistrzowskie zadanie. Muszę zrobić kartę pracy tak, aby Excel liczył mi soboty jako 50% a niedziele i święta 100%. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Justyna
Nie bardzo mogę zrozumieć tego opisu. Czy pola w arkuszu będą stałe (może nie wszystkie wykorzystane)? Kogo czas ma być liczony? Dlaczego dokładność do sekundy?
Nie prościej rozbić komórki na zaczęcie pracy i drugą jako zakończenie. Powinno to ułatwić liczenie. Oglądając ten skoroszyt nie mogę zrozumieć o co w nim chodzi.
Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)
Dzięki. Tylko ten plik ma jakiś błąd i źle liczy. Poprzedni był ok. I nie ma też widocznej formuły.
Dzień dobry, Czy ktoś bardziej zaawansowany w arkuszu kalkulacyjnym mógłby mnie nakierować jak najprościej wykonać taki skoroszyt aby karta pracy dla każdego pracownika generowała się sama na dany miesiąc? Myślę że coś podobnego przyda się wielu osobą. Efekty pracy będę publikował na bieżąco wraz zmianami. Później dorobię instrukcje. Na razie liczę...
Normy pracy dobowej jak najbardziej obowiązują. Zmiana trwa 12 godzin, pisząc "dowolnie długo" miałem na myśli to, że mogą wystąpić nadgodziny. Przeważnie jest tak że w ciągu zmiany pracownik dostaje kilka kart pracy np. jedną na 5, drugą na 7 godzin, razem 12, ale to nie problem bo na obu jest data i godzina rozpoczęcia i zakończenia pracy. Są też...
Dla dni roboczych: =JEŻELI(LUB(B7="poniedziałe... Dla dni wolnych od pracy: =JEŻELI(LUB(B7="sobota"...
Będę wdzięczny jak ktoś pomoże mi to zrobić. Kompletnie nie czaje Excela w tych sprawach więc liczę tutaj na pomoc. Nie ukryję, że strasznie ułatwić by mi pracę Excel z tym Makro.
Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...
Mam coś takiego zrobione w ten sposób iż w wierszu poniżej symbole zmieniane na godziny (funkcja wyszukaj) następny wiersz to symbole nieobecności (urlopy, choroby) Na samej górze liczy ile osób pracuje z danym symbolem (sprawdza czy zmiany są obsadzone) Może takie założenia rozwiążą twój problem.
No nie za bardzo. Nie wiem czy to dużo pracy w tym przypadku, bo jeśli nie to liczyłem że ktoś mi napisze ;((
Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...
Wszystko smiga jak powinno. Niedziela I sobota ok. w tygodniu wydaje sie ze wszystko w porzadku ale gdy ide na noc w tygodniu np: w poniedzialek (w C5 zrobilem nocke) nie liczy nocnych stawek. zapisalem arkusz ze zmienionymi godzinami. PS wlasnie zauwazylem ze w niedziele nie liczy za to przerw. 07:00-20:00 > przerwa np.00:30 - nie liczy
Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...
Witam, w związku z końcem roku poruszam wciąż żywy temat. Ewidencja czasu pracy :) Tematów i informacji na ten temat jest całą masa. Nie ukrywam, że nie jestem mistrzem excela. Coś ogarniam ale jest to dla mnie jednak mozolna praca. W załączniku dodaję plik. Są tam 4 zakładki (2 istotne "STYCZEŃ 17" i "STYCZEŃ STARY"). Do tej pory posługiwałem się wzorem...
Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.
Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...
Witam Mam zrobiony arkusz kalkulacyjny, a mianowicie kartę pracy. Wpisuję sobie godzinę rozpoczęcia i godzinę zakończenia i obok wylicza mi czas pracy. Problem zaczyna się wtedy gdy chcę zsumować czas pracy aby osiągnąć ile godzin i minut pracownik przepracował w miesiącu, po prostu po przekroczeniu 24 godzin liczy od nowa. Jak to zrobić, może ktoś...
Jakiej formuły użyć, by np. w komórkach (G23:G25) liczyło ilość osób dostępnych danego dnia w pracy na I zmianie (G7:G11) uwzględniając tylko czynność jaką dana osoba wykonuje (C7:E7), itd...
dziękuję. na chwilę obecną widzę całe stado funkcji które muszę przetrawić, ale liczę, że w weekend to ogarnę. Prot ... jesteś wielki i chyba wiszę ci piwo :)
Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa to liczenie czasu zmiany nocnej 22:00 - 6:00. Może ktoś mógłby pomóc. W załączeniu przykładowy grafik.
Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...
Dodało Ci to 24 pełnych godzin i zaczęło liczyć od nowa. 24+6=30. Zrób tam format komórki i daj normalne liczby - będzie znacznie prościej.
Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....
Witam, Muszę stworzyć kartę czasu pracy w programie excel. Program znam niestety tak sobie i nie potrafię poradzić sobie z pewnymi rzeczami. Przeglądnęłam forum, ale niestety nie znalazłam inf. które potrzebuje. Chciałam użyć formatowania warunkowego do oznaczenia dni sobót i niedziel - to mi się udało, ale nie potrafię poradzić sobie z wprowadzeniem...
Właśnie chodzi o to że wolałbym by było to osobno liczone w tej tabelce, możesz zerknąć dlaczego źle mi zlicza gdy zrobię osobną tabelkę dla OP czy Nd?
Dziekuje koledze za pomoc. Jak komputer wroci z naprawy postaram zrobić tak jak kolega poradzil. Niestety w pracy nie mam kiedy tego zrobić. W przypadku jak bede mial jakieś problemy mogę liczyć na kolegi pomoc lub innych osób?
Na takich "wielkich" arkuszach chyba wszystko szybko działa Dane jobdziak-a wyglądają mi na dane z rejestratora czasu pracy ... Swego czasu w firmie zatrudniającej prawie 500 ludzi obróbką danych z rejestratora zajmował się Access, trochę tego jednak było ... Wystarczy zamienić nazwiska na odwołania do komórek i nazwać zakres żeby było mniej pisania...
Witam , jestem zielony w te klocki i potrzebuje pomocy , część sobie ogarnołem sam ale nie do końca tak jak bym chciał ... Głównie chodzi mi o to żeby pozbyć się krzyżyków ;-) i nie liczyło się to co jest zerowe czyli dni wolne , albo to co nie wchodzi w parametry godzin nocnych ... Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc Dziękuję
Nie zauważyłem by autor pytania prosił koniecznie o formułę. Owszem wspomniał, że: "Wiadomo jest to jedna formuła", ale nie wiemy czy kurczowo zamierza trzymać się formuł, bo jest (jak np: ja) entuzjastą Excel'a, aczkolwiek dopiero "raczkującym", czy być może jest to dla Niego rodzaj testu, zadania (ze szkoły, studiów, pracy - niepotrzebne skreślić)....
Przyznam że trochę mnie drażni że za takie "badziewie" (piszę o głównym pliku) ktoś żąda pieniędzy i to 30 zł. Jeszcze żeby to miało właśnie wbudowany (automatyczny) kalendarz ze świętami w tym wielkanocą, albo by liczyło nadgodziny (choć w tym układzie ktoś w ogóle tego nie przewidział by tu był jakikolwiek automat) To jest tylko zwykłe liczydło -...
Witam Kolejny temat z excel'a :) jakiś rok temu napisałem taką formułkę do liczenia kosztu produkcji, liczy stawka za godzinę * czas pracy * "ZUS" no i do tego wyodrębnia godziny nocne * 1,2 problem w tym, że nie liczy pewnych zakresów jak w załączonym pliku;/ może łatwiej byłoby zapisać to w VBA??
Witam ponownie. Wiem ze mecze strasznie z tym excelem ale to przez prace :P Takie mam pytanie techniczne. Wiadomo ze 2+2 to sie liczy migiem. Ale jak sa zrobione wielkie pliki ktore sie licza, setki komorek i takie tam to co wplywa na szybkosc dzialania (technicznie). Procesor, ram?? bo chyba karta graficzna nie hehe??
Zatem godziny pracy: 1 zmiana 6-14 2 zmian 14-22 3 zmian 22-6 Takie zapytanie. Tutaj masz rozpiskę na trzy zmiany a w przykładzie masz 10 godzin na "pierwszej" zmianie, brak "drugiej" zmiany i 1 godzinę "trzeciej" zmiany. Czy tak to ma być? Wstawiłem plik jaki udało mi się zrobić (liczy od 6 do 22 oraz 22 do 6). Natomiast potrzebuję reguły które podzielą...
Pierwszy przykład to jest praca przerywana, tzn. od 4-10 potem przerwa i od 15-20. Dlatego doba wg. tego przykładu trwa: 1 doba rozliczeniowa: od 4 - 4 następnego dnia 2 doba rozliczeniowa: od 15-15 następnego dnia Przynajmniej tak liczy ITD. w tym przedziale godzin moja praca nie może przekroczyć 10h. Tylko jak widać na załączniku to wszystko jest...
Witam ponownie Załączam zrzut ekranowy excela, problem mam w tym że liczy mi on godziny na minus, np zaczynam prace o 21.00 konczę o 6.00. Odjęcie komórki o wyzsze wartości od tej o mniejszej wartości daje błąd i na odwrót.
No, na pewno nie da się tego zrobić z tymi liniami narysowanymi na załączonym arkuszu. Jeżeli zastosuje kolega, zamiast tego, jakieś umowne znaki, tak jak np. to W, to można to bez problemu wyliczyć. -=EDIT=- Wprowadziłem w 7-mym wierszu prostą formuję, która liczy te wartości na podstawie wprowadzonych znaków '-' oraz W. To najprostszy sposób. Można...
Zabierasz się do tego od trochę złej strony. Pamiętaj, że działasz z kalendarzem, a nie ze zwykłymi liczbami. Miesiące 30 dniowe muszą zaczynać się w czwartek lub piątek żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne dni, to piątków jest 4. Miesiące 31 dniowe muszą zaczynać się w środy, czwartki lub piątki, żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne...
Widzę, że to jest bardziej skomplikowane niż myślałem. Nie to nie jest skomplikowane :sm31: Musisz zwrócić uwagę na to co chcesz liczyć i mieć świadomość jak czas i daty liczy Excel :D Przykładowo dla Excela aktualny dzień i godzina to 43441,8477054398 :please: i musisz to uwzględniać przy formatowaniu swych komórek - najczęściej potrzebne jest formatowanie...
Myślę, że zrobienie print screena nic im to nie pomoże, ponieważ wszelkie nośniki USB są obecnie blokowane. Z zabezpieczeniami mam mniej więcej sprawę załatwioną, ale pozostaje problem z odczytywaniem PDF'ów i dokumentów w Word oraz Excel. Na komputerze nie można nic innego zainstalować poza przeglądarką Internet Explorer 11 (a właściwie zaktualizować)....
Tak na szybko co do łączy. Przy tworzeniu arkusza zapomniałem poprawić jeszcze parę formuł dlatego wyskakuje prośba o łącze do poprzedniego skoroszytu. W arkuszu Marzec w komórce AJ5 wpisz =AH5+Styczeń!AH5+Luty!AH5 i skopiuj w dół do końca w AK383 wpisz =Luty!AK383 a w AO384 wpisz =SUMA(Styczeń!AK384;Luty!AK384;AK384... i to załatwi sprawę pytania...
Cześć, Czy wie ktoś jak można w excel zmienić seryjnie odwołanie? mam coś takiego w formule: =SUM(IF('S:\MECHANIK\Grafiki\[GODZINY PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UW";1;0))+SUM(IF('... PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UWŻ";1;0))+SUM(IF(... PRACY 18.xls]08-18'!J5:FJ8="UW";1;0))+SUM(IF('...
potrzebuje żeby mi ten wiersz liczył w taki sposób: Jeśli masz tak prosty układ danych (w formacie czasowym :!: ) to możesz wykorzystać proste formuły jak na zrzucie :spoko: 1030630
Poprawiłem liczenie świąt i dodałem obliczanie prowizji Jeśli chodzi o zmianę miesiąca to najprościej zrobić kopie arkusza i zmienić miesiąc i wyczyścić dane .Można to chyba zrobić przy pomocy makra ale na makrach słabo się znam
W kolumnach H oraz I również należy zastosować tam Jeżeli (i na przykład w warunku sprawdzać w arkuszu danego miesiąca, czy liczba godzin pracy (suma na dole dokumentu) jest większa od zera, czy nie. Jeśli jest większa od zera - to liczyć tam co się chce, a jeśli nie jest, to wpisywać pusty ciąg. Ukrywanie zer również zrobisz funkcją Jeżeli. W warunku...
1. Jeżeli powtarza się w jednej komórce więcej niż raz to ma być liczone kilkokrotnie? 2. Czy ma być liczone tylko słowo "tak" czy też "intake" też się liczy. Podałem jak wykryć dla jednej komórki, włóż do tego odrobinę własnej pracy (patrz regulamin 3.1.17), dodaj do tego co podałem 0 z przodu to będziesz mógł to zliczyć za pomocą normalnego =suma(...)
Cześć, potrzebuję pomocy w budowie komputera stacjonarnego, bo niestety wypadłem z obiegu :( Komputer będzie wykorzystywany głównie do "starych gier", jak League of Legends i World of Tanks, jakieś małe zabawy w Excelu, Power BI, bazy danych. 1. Zastosowanie, czyli do czego komputer będzie wykorzystywany > prace biurowe - jakiś Excel, Power BI, bazy...
Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi mi o zsumowanie wszystkiego w kolumnie X, a później w...
Witam, zamieszczam swoją prace, z tabeli trzeba wybrać tylko siedmiolatków i obliczyć średnią ich wzrostu, siedmiolatków jest 55, no i pytanie moje brzmi jak obliczyć średnią .. bym mógł liczyć na jakąś pomoc ? bądz chociaż podpowiedź Obliczałem standardową metodą to niestety nie dało rady bo jest wiecej niż 30 argumentów ..
Cześć, Niestety muszę się poddać i poprosić o wsparcie. Mam datę przesłania zamówienia kolumna A i datę jego spakowania kolumna B. Wszystkie zamówienia, które wpłynęły do godziny 14 danego dnia roboczego powinny być spakowane do 15:50. Pozostałe mogą być spakowane do 14 dnia następnego. Jak sprawdzić które zamówienia nie zostały spakowane w opczekiwanym...
Witam. Mam dwa pliki - jeden z kartami pracowników : data, czas pracy, miejsce, sprzęt . Kolejny plik jest z "robotami" czyli koszty poszczególnych "robót . Chce aby z karty pracowników automatycznie przenosił się zużyty sprzęt do poszczególnych robót. Próbuje z licz jezeli i adres pośredni ale średnio mi to wychodzi . proszę o pomoc.
dziękuję serdecznie p.Macieju zawsze można na pana pomoc liczyć jeszcze jeden detal, tu mam problem chciałbym aby działało w v2003 i jest potrzeba zastosować suma.iloczynów tak mi się wydaje chciałbym zsumować po dwóch parametrach Data oraz OTW. = czas otw. w dniu Data oraz PRACA = czas pracy w dniu przykład w załączniku
Napracował się kolega zakładając konto dla rozwiązania swojej pracy domowej. Tyle że kolega tak się spieszył, że regulaminu nie doczytał. Proszę przeczytać punkt 16 i przedstawić nam swoją wersję rozwiązania zadania i problemy, które kolega napotkał. na gotowca proszę nie liczyć.
Raczej zawsze trzeba się z tym liczyć, nowe wersje przeważnie są wstecznie kompatybilne. Jednak jeśli chodzi o pracę w te stronę zawsze są problemy, jedyna metoda to tak jak zrobiłeś przekopiowanie zawartości, rzadko udaje się inaczej
dziękuje za odpowiedź. Pierwszy link bardzo mi pomógł Dodano po 15 Ogólnie to jestem w trakcie pisania pracy inżynierskiej na temat "Badanie pracy farmy wiatrowej w Koniecwałdzie" Jest to miejscowość położona w województwie Pomorskim między Sztumem a Malborkiem (nie dla wtajemniczonych). Od nie dawna jest tam Farma licząca 12 Turbin wiatrowych każda...
Mógłby kolega tak krok po kroku napisać o co w arkuszu chodzi? Rozumiem jedynie tyle, że gdzieś będą liczone dni robocze. Moim zdaniem trzeba zacząć od tego, że w osobnym arkuszu rozpisze się które dni w danym roku są wolne, a które robocze, bo jest sporo różnych świąt. Po drugie, niektóre zakłady pracy mają część sobót robocze.
Excel, jak i wszystkie inne kalkulatory liczy do 100, a nie do 60. Dlatego nie wychodzi. Z prostego dzielenia 22h/8h, mamy 2 i 75 setnych dnia, czyli właśnie 2 dni i 6 godzin (bo 6h, to 75% , 8h dnia roboczego). Musiałbyś w jakiś sposób kazać Excelowi liczyć do 60, a nie do 100. Przeliczyć części dziesiętne na godziny to nie problem - mnożysz setne...
Witajcie Chce stworzyć formułe która by zliczała pracowników w danej godzinie, np: jezeli pracownik pracuje pomiedzy 14-15 to jest liczony jako 1, natomiast jak pracuje 15min to jest liczony jako 0,25 i tak dalej. Załaczyłem zeszyt z Exela i sa tam dwa arkusze, jeden to sam grafik a drugi to włąsnie cała tabela któa by miała zliczać. Mam nadzieje że...
Właśnie tak myślałem że masz excel 2003 lub niższy W twoim przypadku nie ma tej funkcji licz.warunki() ale też da się zrobić. Trzeba wykorzystać sumę.iloczynów() jako licz warunki. Proszę bardzo: =SUMA.ILOCZYNÓW((A1:A1000>=CZAS(6;0;0... Dla III zmiany może być tak: =SUMA.ILOCZYNÓW((A1:A1000<>"")*1;(...
Witam Czy ktoś wie jak zamienić 1:28 (godzina i 28 minut) na zwykłą liczbę. Powinno wyjść 1,47. U mnie w pracy liczą czas pracy w ten sposób: Godziny zamienić na minuty i podzielić przez 60. Przykładowo 1:28=60+28:60=1,4667 zaokr 1,47 x stawka godzinowa. Jak zamienić te przykładowe 1:28 na 1,47?
Kurcze czemu wstawiasz obrazek zamiast pliku excela? Chcesz w odpowiedzi też obrazki? Poza tym treść jest mocno niezrozumiała. jak to napisac że jeśli w czwartek jest W to licz od Środy zakończenie pracy Dokładnie tak samo piszesz jak w tym cytacie, czyli jeśli (jeżeli) w czwartek jest W to licz od Środy... środa (X1), czwartek(X2), piątek(X3) =jeżeli(X2="W";X1+X3;X1+X2+X3)
Z Excel 2007 też odrobisz pracę domową :). Krótkie objaśnienie: - w komórkach z żółtym tłem zakres x od -2 do 2 z skokiem 0,2 (może być inny, dowolny); - w komórkach z beżowym tłem wpisuje się dane a, b i c , to tzw. suwaki; - w komórkach z tłem zielonym wynik funkcji; - wykres: oś X to zakres x od -2 do 2; na osi Y wartości podawane są automatycznie...
godziny nadliczbowe "normalne" to są wszystkie nadgodziny powyżej 8 godzin, czyli liczone od 9 godz. wzwyż, a te dzielą się na nadgodziny płatne "50%" i "100%" tak jak to jest rozpisane w tej karcie. Nie śpieszy mi się z tą kartą czasu pracy, tak więc na spokojnie jak znajdziesz czas możesz nad tym pokombinować.
Przed Tobą jeszcze sporo pracy. Zawodników na liście powinno się wybierać wg drużyn, a nie z pełnej listy. W formułach takich jak te z H10:I11 unikaj pustych tekstów, bo nie poradzisz sobie z porównywaniem. Spróbuj, co by było gdyby drużyna 1 nie strzeliła bramki. Rzeczywiście jest problem z punktacją gdy któraś drużyna nie strzeli bramki, dzięki za...
... jak się za to zabrać? :) Nie wiem czy pytający to przeczyta, ale wygląda mi to na szkolne zadanie. Tu też można pomóc. Więc tak: 1. Najlepiej poszukać w google (zakładam, że na pomoc kolegów czy nauczyciela nie można liczyć) hasła VBA Excel pętle. Na pierwszej stronie będzie trochę teorii i to po polsku. 2. Wybrać rodzaj pętli (jeżeli nie wskazano...
Nie pomagam na "priv" bo to się trochę kłuci z regulaminem forum. Załóż nowy topik i daj plik na forum bo ja pomagam dorywczo (jak mam czas) poza tym na forum jest dużo chętnych do pomocy tym bardziej że mogą wpaść na lepszy pomysł niż ja. Na marginesie mam jakieś kłopoty z otwieraniem twoich plików (może coś z moim kompem) choć załącznik kolegi skalnego...
Witam, Mam taki problem. Z Terminala czasu pracy mam informację że ktoś przepracował np. 145 godzin 35 minut i 17 sekund. Jakiej użyć formuły do liczenia wynagrodzenia, Czyli np. pomnożyć to przez 10. Mnożenie sekund mogę sobie odpuścić, ale minuty muszą zostać.
Witajcie, w związku z problemem jaki napotkałem zwracam się z prośba o pomoc. Chciałbym planować realizację prac przy uwzględnieniu zmian wolnych od pracy. W chwili obecnej prosta reguła liczy dni bez uwzględniania jakichkolwiek prac wynikających z sobót niedziel lub dni świątecznych. Gdyby planowanie było dniowe nie miał bym z tym problemu, jednakże...
Witam zależy mi na prostej formule z którą nie mogę sobie poradzić a mianowicie. 1.Zakładam że czas normalnej pracy to 8h ( od 8.00 - do 16.00) 2. Nadgodzina to od 6:00 do 8:00 oraz od 16:00 do 22.00 i jest to liczone +50% stawki podstawowej 3. Godziny nocne z zakresu od 22:00 do 6:00 wyliczane jako 100% stawki podstawowej W załączniku plik na pewno...
To jest zarys tego co probowalem robic..... Inspirujące... Również lajkonikiem w excelu jestem, ale rozwiązanie nie nastręcza poważniejszych trudności. 1. Zapoznaj się z zapisem daty w excelu. Co prawda zaczyna się od 01.01.1900, ale Tobie w zupełności to wystarczy. 2. Dziś() - dość przyjemna i przydatna funkcja. 3. Dziś()-12miesięcy = X , gdzie ów...
Z całym szacunkiem, ale w Twojej propozycji jest tylko wizualna sygnalizacja problemu, omijanie dni wolnych od pracy przy liczeniu godzin nie działa :| dodatkowo nie ma możliwości sprawdzenia i odjęcia czasu weekendowego gdy praca musiała być wstrzymana ze względu na dni wolne - zgłoszenie w piątek, realizacja w poniedziałek... dlatego napisałem, iż...
liczy, ale w pewnym momencie oszuka Wystarczy drobne uzupełnienie i powinno śmigać. Ale kto tyle wytrzyma w pracy? =WYBIERZ(ZAOKR.W.DÓŁ(C7/40;1)...
Witam, mam pewien problem. Prubuję stworzyć regułę, która pomoże mi podliczyć godziny pracy pracowników. Chodzi o to, że muszę wprowadzić pewne założenia, tj: urlop(u)=8 (godz), wolne(w)=0 (godz) Próbowałam już różnych formuł(suma jeżeli, suma itp) Może ktoś z Was miał podobny problem? Liczę na pomoc, pozdrawiam;p-)
Dziekuje koledze (at)PRL, za pomysł z obliczeniem wartości excela. Bardzo mi pomogłeś. Obliczenia wartości 4 osoby , 2 miesiące(40 dni roboczych) po 8 dziennie. Stawka minimalna za godzinę 15zl. 4osoby*40 dni*8 godzin*15zl= 19200zl brutto. Koszt pisania ręcznie Koszt z excelem 1 osoba, 1 dzień(8 godzin) , stawka 15 zł 1osoba*1 dzień*8 godzin*15zl= 120zl...
Witam Bardzo proszę o pomoc w stworzeniu formuły która liczyłaby dni robocze znając datę początkową i datę końcową. W pracy muszę liczyć ilość dni jaką mają pracownicy na wykonanie zadania. Znam datę początkową kiedy pracownicy otrzymali zlecenie i znam datę końcową kiedy zlecenie zostało wykonane. Muszę obliczyć ilość dni jaką potrzebowali pracownicy...
1. Zaznaczanie zadziała tylko w komórkach z tekstem, nie z formułą. 2. "Chleb wieloziarnist" <> "chleb wieloziarnisty" - tu InStr zwróci zero natomiast "hleb wieloz" = "hleb wieloz" (funkcja Mid z liczeniem znaków Len) już nie Jakimś rozwiązaniem przy tym układzie danych byłoby warunkowe "zakolorowanie" komórki jadłospisu. Z drugiej strony: czy...
Cześć, mam problem. Napisałem w Excel VBA narzędzie do pracy, wszystko działa jak należy z tym że: Na części komputerów kontrolka mscomctl.ocx jest zarejestrowana w: "C:\Windows\System32", a na pozostałych w : "C:\Windows\SysWOW64". Prawdopodobnie brak ujednolicenia wynika z przechodzenia na nowszego Offica, ale to akurat nieistotne. Nie mam możliwości...
Dziękuję, że chciało Wam się nad tym posiedzieć, ale mam już ostatnią prośbę. Ogólnie to za bardzo jeszcze nie wiem jaką funkcję użyć do danego działania, tym bardziej jeśli w danej komórce ma być spełnionych więcej kryteriów, ale do rzeczy. W poniższym pliku liczy mi już z listy wybieranej ilość kart ważnych i nieważnych, druga tabelka liczy mi ilość...
Zajrze do tego jutro bo jestem na noc w robocie. Nie bardzo rozumiem na.jakiej zasadzie ta liczba reprezentuje ta datę. Formuł nnie.widziałem a smartfonie nie moge podejrzeć. Odezwę się pewnie jutro ewentualnie w piątek. EDIT Posiedziałem trochę nad tym i stwierdzam, że nie dam sobie rady :D za dużo jest możliwości. Jak liczy mi poprawnie daty/godziny...
Pierwsza kolumna : 23/07/2014 07:00 (data i start godziny pracy) Druga kolumna: 7.46 (czas pracy w h) Drugi wiersz kolumna pierwsza jest wynikową dodania godziny rozpoczęcia pracy do czasu pracy ( stąd 7:00 + 7.46 = 23/07/2014 14:46) Jedyne czego potrzebuję to ustawić zakres liczenia czasu pracy tak by odejemował godziny od 18:00 do 7:00 od czasu pracy....
No tak, nie doczytałem. Spróbuj: =A1+A2+(A2-NETWORKDAYS(A1;A1+A2&... Policz w kalendarzu (nie wiem, czy skrajne się liczą). "Regulacja" znakami porównania: ">=" zamiast ">", "<=" zamiast "<" Nie...
Dzięki za wskazówki :) Korzystając z Twoich rad wklepałem kod ale niestety jak wgrywam plik nic się nie dzieje, tj nie są przepisywane żadne wartości i nie mam pojęcia gdzie leży błąd. Przypuszczam, że diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach... Po pierwsze: zrób przypisanie do arkusza tak, jak Ci proponowałem, nie MsgBox (Dane.Name) ) Po drugie, przy...
Bardzo dziękuję za zainteresowanie. Takie rozwiązanie wynika z faktu, że plik excela generuje mi dane do raportu na temat różnych jednostek. Jeden raport to na przykład opis 15 różnych jednostek i jakieś 150 stron. W Excelu automatycznie mi się wszystko liczy i generuje opis. Następnie kopiuję to do Worda, ale w Wordzie muszę wszystko ręcznie obrabiać...
Hej wartości taka jak cena i wartość na tej PZ nie są potrzebne i nie muszą być drukowane. Te wartości dostawca zobaczy na fakturze wedle umowy podpisanej. Na PZ ma znaleźć się ilość netto z komórki E3. Sucha liczy się sama ale ona jest potrzebna jako dana w biurze a nie dla dostawcy także tylko ta z komórki E3. A kopiowanie może się odbywać z aktywnego...
liczenie godzin excel excel liczenie kolor liczenie komórka excel
budowa antena dipol połączenie scart połączenie scart telefon huawei czarny ekran
sterowanie roletami satel amica bk316
Akai GX-230D, Technics SA-GX230D – brak dźwięku, diagnostyka, typowe usterki audio Schemat zapłonu Yamaha YN Neo’s 2T – opis układu AC-CDI, kolory przewodów, diagnostyka