liczenie godzin excel

Znaleziono około 297 wyników dla: liczenie godzin excel
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11868
  • REKLAMA
  • Excel - Ewidencja godzin: Liczenie czasu w przedziale 13:30-22:00 (17:00-22:00)

    Cześć, Potrzebuje malej pomocy, bo do konca nie potrafie zrozumiec jak zaimplementowac w excelu funkcje zeby mi zliczala ilość godzin w danym przedziale czasowym. Dla przykladu: Przedzial czasowy od 13:30 do 22:00 i w tym przedziale potrzebuje zliczyc ile jest godzin od 17:00 do 22:00. Z góry dziekuje.

    Obsługa oprogramowania   24 Sie 2022 08:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 279
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Jak wykonać liczenie godzin w Excelu (części dziesiętne godziny)

    Dzień dobry, Kilka ogólnych zasad: 1) Excel traktuje daty i czas jak liczby: data stanowi część całkowitą, a czas część ułamkową tej liczby. Wartość czasu jest zatem w obliczeniach traktowana jak ułamek doby. Nie można wyświetlać dat ani czasów ujemnych. 2) Aby wprowadzić czas tak, by Excel interpretował to jako czas należy oddzielić godziny i minuty...

    Software serwis   06 Wrz 2015 08:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2484
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    A czy jest jakaś inna opcja niż liczenie sumy funkcji "jeżeli"?

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1881
  • REKLAMA
  • Liczenie nadgodzin.... jezeli wartośc jest wieksza niż to wpisz do kolumny ....

    Dzień dobry, Excel pamięta godziny (ogólnie czas) jako doby i ułamkowe części doby, więc 160 godzin jest pamiętane jako 160/24. Aby uzyskać kwotę należności należy pomnożyć zawartość komórki z liczbą godzin przez stawkę godzinową i przez 24. W razie potrzeby zmienić format wyniku na liczbowy lub księgowy.

    Software serwis   26 Cze 2013 22:05 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2733
  • Jak w Excel 2007 liczyć nadgodziny i sumować godziny miesięczne?

    Witaj. Ekspertem z Excela co prawda nie jestem, ale zobacz załącznik. Generalnie pozmieniałem właściwie tylko format danych w komórce (zastosowałem format, który jest interpretowany nie jako godzina taka jak na zegarku, która będzie zawsze dodatnia i w zakresie 0:00-23:59, a format godziny:minuty, który umożliwia wyświetlanie wyników dodatnich/ujemnych...

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2018 13:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 834
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Jeśli nie ma nocnych zmian (Np 21-02) to (liczenie składników można zrealizować w innym arkuszu):

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28442
  • Excel - podliczanie ilości godzin z ilościa osób

    super, wielkie dzieki za pomoc, teraz wszystko liczy jak nalezy :)

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2419
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3720
  • REKLAMA
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Nie działa, bo w liczeniu tej formuły (jak właśnie sprawdziłem) znalazłem na oko ze dwa błędy, które po poprawieniu generują jeszcze inny bład, bo co najmniej jedno z założeń jest złe (które: jednym z założeń jest, że godzina START może być wyższa niż godzina KONIEC i że obie godziny mieszczą się w zakresie nocnym. Za liczenie tego odpowiada jedna reguła,...

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4728
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    Temat nadgodzin i godzin nocnych sobie rozwiązałem, tylko te świąteczne Jeśli zadowoli Cię arkusz do sprawdzania ilości "godzin świątecznych" w zadanym okresie - jak na zrzucie :D 934266 to przetestuj sobie załączony plik :spoko: 934267 Ze względu na złożone warunki wyliczeń utworzenie formuły wyliczającej jest bardzo trudne - konieczne byłoby raczej...

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1212
  • REKLAMA
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Witam Was. Mam Problem z Excel. Właśnie robię z całego miesiąca zliczenie godzin itp. W jednym dniu pracowałem od 7.30 - 11.45 a później w tym samym dniu od 20.00 - 3.00 w nocy. jaka mam wpisać formułę żeby obliczyło mi ile godzin pracowałem od 7.30-11.45 , 20.00 - 3.00 w nocy i mi to zsumowało do jednego? :| wie może ktoś?

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3201
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4953
  • Jak zliczyć godziny pracy z warunkami w Excelu dla różnych czynności?

    Witajcie Próbuje wykonać arkusz który będzie zliczał mi czynności przeprowadzone przez X osoby z danym Pracownikiem. Myślę że załącznik mówi wszystko jednak parę słów wyjaśnienia: - format tabeli w której będę planował prace musi pozostać bez zmian - forma zliczania i miejsce dowolne ważne bym miał podział na ilość godzin zaplanowanych przez daną osobę...

    Software serwis   15 Gru 2013 21:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1641
  • Jak zamienić godziny zegarowe na dziesiętne do obliczeń w Excelu?

    Witam Wiem że jest sporo podobnych tematów ale nie rozwiązały one mojego problemu do końca. Potrzebuje stworzyć rozliczenie godzin pracy od - do =ilość godzin następnie suma tych godzin z całego miesiąca. następnie suma godzin * stawka za godzi, a na koniec suma do wypłaty :za godziny +(premia zł*godzi przepracowane)- zaliczki. I tak doszedłem do etapu...

    Software serwis   06 Mar 2017 19:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1218
  • Program do zliczania godzin pracy nad projektem. Może być nawet w excelu

    Witam. Chciałbym stworzyć program (lub skrypt w excelu) zliczający godziny efektywnej pracy przy wytwarzaniu danego elementu. Chodzi mi głównie o to, że pracownik zacznie pracę np 1.01.2012 o godz 9:00 a skończy 3.01.2012 o 12:00. Program mialby wyliczyć godziny potrzebne na wykonanie elementu (czyli odejmować przerwy śniadaniowe) i uwzględniać że firma...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2011 08:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5690
  • rozliczanie czasu pracy - nie wiem jaka funkcja do zliczania godzin dla danej os

    witam, mam pytanie, bo szukałam na forum ale nie mogę znaleźć tego co by mnie interesowało. Chce zrobić rozliczenie czasu pracy i mam jedną zbiorczą tabelkę która zawiera wyjścia prywatne , odpracowania i nadgodziny i chciałabym zrobić coś takiego by w drugiej tabelce zliczało mi łączny czas dla wyjść prywatnych, łączny czas nadgodzin, i łączny czas...

    Software serwis   31 Paź 2013 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3372
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    Witam Postanowiłem zrobić tabelkę w Excelu do liczenia godzin czasu pracy . Jednak jest to takie proste i takie trudne . Kombinowałem jak to sformatować żeby wszystko wyliczało samo po wpisaniu godzin , ale wylicza jakieś bzdury . Ściągałem tez gotowca tabelka udostępniona przez office.microsoft.com/pl Tygodniowa ewidencja czasu pracy . ale tam tez...

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15353
  • Excel - Błąd w zliczaniu godzin nocnych (22-6) w ewidencji czasu pracy

    Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc. Gdzie jest błąd, który powoduje, że w żaden znany mi sposób Excel nie zlicza poprawnie godzin nocnych (22-6)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Plik w załączeniu.

    Software serwis   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9421
  • EXCEL - Jak sumować komórki z czasem pracy i dodatkowymi godzinami?

    Dzień Dobry, chciałbym poradzić się specjalistów odnośnie sumowania wartości w kilkunastu komórkach. Sumowanie samo w sobie nie jest dla mnie problemem, ale chciałbym spytać czy istnieje możliwość sumowania wartości kilku komórek w przypadku w którym kilka z tych komórek zawiera działania sumowania tj. mam kilka komórek z czasem pracy 8:00:00 ( jako...

    Software serwis   30 Mar 2016 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1026
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Witam Chciałbym zrobić w excellu zliczanie moich godzin pracy i na koniec sume i wszystko się udało pogoglowałem ale mam problem z takim przypadkiem. Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy ?? Pozdrawiam

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3403
  • MS EXCEL 2010 PL - Zliczanie godzin i minut z kolumn dat i godzin

    MS EXCEL 2010 PL Chcę zbudować arkusz do którego będę wprowadzał do kolumn D - E - K - L : - datę oraz czas zatrzymania urządzenia - datę oraz czas uruchomienia ich urządzenia Potrzebuję żeby arkusz zliczał dla mnie sumę godzin oraz minut postoju danego urządzenia, pobierając dane z: - godziny oraz minuty pomiędzy datami kolumn D i K - oraz godziny...

    Programowanie Początkujący   15 Mar 2014 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2232
  • Grafik - liczenie godzin - Zliczanie godzin grafiku, dni powszednie, sob i nd

    Witam, Potrzebuję pomocy przy sporządzeniu grafiku. W załączeniu plik excel ze wzorem grafiku. Chciałabym aby: 1. W komórce N9 - zliczane są wystąpienia osoby w całym grafiku 2. W komórce O2 - były zliczane godziny dla danej osoby od poniedziałku do piątku (występują zmiany np. 8-16, 20-8) 3. W komórce P2 - były zliczane godziny ze zmiany tylko w sobotę...

    Obsługa oprogramowania   07 Paź 2020 10:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10368
  • Excel liczenie nadodzin w poziomie za każdy dzień miesiąca

    Właśnie nie bardzo, dlatego, że akurat w tym przypadku mam godziny w każdej kolumnie, ale może być sytuacja, kiedy pracownik, nie będzie pracował danego dnia lub nie będzie pracował 8 godzin i wtedy już będzie problem z daną formułą.

    Software serwis   04 Wrz 2015 15:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 909
  • EXCEL - Jak zaokrąglić ułamki przy obliczaniu wypłaty?

    Niestety ale w kolumnie liczba godzin musze mieć liczby zaokrąglone do pełnych godzi w dół stosując formułe ZAOKR.DÓŁ z 8 robi sie 7 godzi nastepnie stosuje +1 jednak zamiast 8 godz wychodzi 7:12. Proszę o pomoc to dość ważne zaliczenie i 2 pytanie jak zrobić to liczenie wypłaty stawka normalnie jest 10 nadgodziny są po 12zł

    Software serwis   11 Paź 2012 13:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3927
  • MS Excel - automatyczne sumowanie godzin pracy według symboli budów

    Witajcie! Wiem, wiem... powiecie, że temat był przerabiany wiele razy. To ja też wiem, gdyby chodziło o samo liczenie to nie byłoby najmniejszego problemu. Mój problem jest jednak bardziej złożony. Arkusz służy do rozliczania czasu pracy pracownika budowlanego. Tabela pokazuje dany miesiąc, poszczególne wiersze to dni miesiąca, a kolumny to symbol budowy,...

    Software serwis   17 Lip 2007 10:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 13620
  • Excel – jak zrobić harmonogram pracy z automatycznym liczeniem wynagrodzenia godzinowego

    Znalazlem cos takiego od usera Aldrin I to jest to z tym ze chce zmienic aby dzienna zmiana byla od 6.00 do 18.00 i nocka od 18.00.. w kolumnie F zmieniasz tylko w odpowiednim miejscu 7 na 6 i 23 na 18. Nie trzeba było nawet analizować kodu. było: =JEŻELI(K17=0;"";JEŻELI...

    Software serwis   20 Wrz 2013 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8349
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1098
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Tak na szybko liczenie godzin.

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1632
  • Excel - stworzenie bazy materiałowej lub inny program

    hmm w excelu to chyba nie trudne? można zrobić dla każdego miesiąca zakladke, i zrobic tabele - wierszy tyle ile dni ma miesiąc lub np min te 50 ( na poczatku oczywiscie zatytulowac: przyjeto , zużyto, zostało..) procedury na liczenie tego też nie są skomplikowane :) moża tez wstawić kolumne z datami, godzinami itd..

    Software serwis   24 Lis 2016 22:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 38461
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3992
  • EXCEL - Liczenie robocizny / godzinówka - gdzie jest tu jest błąd

    Witam Kolejny temat z excel'a :) jakiś rok temu napisałem taką formułkę do liczenia kosztu produkcji, liczy stawka za godzinę * czas pracy * "ZUS" no i do tego wyodrębnia godziny nocne * 1,2 problem w tym, że nie liczy pewnych zakresów jak w załączonym pliku;/ może łatwiej byłoby zapisać to w VBA??

    Software serwis   04 Mar 2013 15:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2688
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Witaj W Twoim załączniku cyfra 8 liczona jest jako 1 dlatego zaproponowałem takie rozwiązanie. Pozdrawiam

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18837
  • EXCEL: Jak utworzyć regułę dla przerw między zmianami w grafiku?

    Do tego co napisałeś, to tylko takie coś można ulepić. Czy w Twoim grafiku nie liczy się "doba pracownicza"? Zakładanie, że zmiana zawsze trwa 8 godzin (bez wpisywania godziny końca), może być błędem. A jak ktoś będzie pracował np. 10 godzin, to...?

    Obsługa oprogramowania   03 Sty 2024 09:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 357
  • Excel: Jak porównać przedziały czasowe i daty z dwóch plików?

    Wyszło mi coś takiego sprawdż czy ci pasuje Musisz tylko zmienić sposób zapisu godziny czasu wymaganego kontaktu na taki jak w przykładzie bo inaczej nie będzie liczył

    Software serwis   13 Sie 2013 13:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1338
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    44, to proste?? :) PS. Trzeba tylko pamiętać, komputer jest głupszy od człowieka i czasem oczywiste rzeczy wychodzą mu inaczej, trzeba mu po prostu wskazać co ma liczyć. PS2. Co niektóry widzę .... mają tendencję do komplikowania najprostszych rzeczy ;)

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36193
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Teraz podam prostszy załącznik. Chodzi mi o to że w komórkach C3 do C5 jest podana ilość godzin pracy a w komórce C6 chciałbym żeby była suma tych godzin, i jak widać na załączniku wychodzi bzdura. Gdyby były zapisane tylko dwie godziny (tak jak jest to w komórkach E3 i E4 z sumą w E5) to by nie było problemu excel liczy bez problemu, gorzej jest gdy...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84607
  • Excel: Jak stworzyć grafik pracy z rotacją stanowisk, np. Ewa na kasie i cukierni?

    Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.

    Obsługa oprogramowania   17 Cze 2025 10:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 288
  • [Excel] Jak ominąć błąd #VALUE! przy tekście w SUMA.ILOCZYNÓW?

    Moje próby powodują błędne liczenie sumy godzin. Niestety nawet trudno określić co ta Twoja formuła liczy :?: :please: Jeżeli chcesz koniecznie zachować ten swój układ :cunning: danych to jednak formuły tablicowe :!: o budowie jak na zrzucie :spoko: 955383 W zależności, które kolumny zliczasz wymieniasz tylko funkcję ISEVEN na ISODD :D

    Obsługa oprogramowania   27 Lut 2019 13:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 999
  • EXCEL - Wyliczanie ilości nadgodzin o danej wartości

    .. Zasadą wyliczania wartości 150% oraz 200% procent odpowiednich godzin jest to że pierwsze 2 godziny są po 150% a następne 200% jeśli liczba nadgodzin jest większa niż 12 to dalsze 2 godziny znowu są po 150% a następne 10 jest po 200% i tak dalej jeśli liczba jest większa. To wyliczenie dotyczy całości godzin nadliczbowych liczonych na koniec miesiąca,...

    Software serwis   11 Cze 2013 19:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3528
  • Excel: godzina/czas - wprowadzanie danych i formatowanie komórek

    rozwiązanie bardzo proste aby mi dodało dwie komórki z godzinami to w 3 komórce foramtuje jako liczby 00,00 i wpisuje =sum(F67:G67)*24 i liczy pięknie

    Software serwis   27 Lut 2012 14:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5036
  • EXCEL 2010 - Jak zliczyć godziny według koloru w wielu arkuszach?

    Było już parenaście razy. Przeszukaj forum z kluczem "zliczanie po kolorze" czy liczenie po kolorze.

    Software serwis   01 Cze 2015 10:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1695
  • [Excel] Jak uprościć długą formułę sumującą różnice czasu?

    Zastosuj zakresy danych i formułę z sumą iloczynów (zwykłe Enter) lub sumą (Ctrl+Shift+Enter) [syntax=text]=SUMA.ILOCZYNÓW(MOD(C5:BK5-... komórek [gg] lub lepiej [g], bo po co te zera podwójne? Oczywiście jak będziesz to przenosił w inne miejsce, zwróć uwagę, czy liczyć kolumny parzyste, czy...

    Obsługa oprogramowania   23 Lut 2019 20:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 798
  • EXCEL - Operacje arytmetyczne w funkcji czas przy przejściu przez północ

    Excel liczy czas zawsze z datą, tylko ta data nie zawsze jest wyświetlana. Wszystko zależy od kodu formatu. Jeśli kod formatu jest g:mm lub podobny, to wyświetlana jest godzina zegarowa, czyli najwyżej 23:59. Jeśli chcesz zliczać czas w godzinach i minutach w kodzie formatu musisz godziny wziąć w nawiasy kwadratowe, np. tak: [g]:mm. Jeśli wprowadzasz...

    Obsługa oprogramowania   25 Kwi 2018 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1446
  • Monitorowanie zmian w Excelu: formatowanie godzin pracy w VBA po godzinie 00:00

    Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...

    Obsługa oprogramowania   09 Wrz 2021 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 486
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Nie bardzo mogę zrozumieć tego opisu. Czy pola w arkuszu będą stałe (może nie wszystkie wykorzystane)? Kogo czas ma być liczony? Dlaczego dokładność do sekundy?

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 453
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Wszystko smiga jak powinno. Niedziela I sobota ok. w tygodniu wydaje sie ze wszystko w porzadku ale gdy ide na noc w tygodniu np: w poniedzialek (w C5 zrobilem nocke) nie liczy nocnych stawek. zapisalem arkusz ze zmienionymi godzinami. PS wlasnie zauwazylem ze w niedziele nie liczy za to przerw. 07:00-20:00 > przerwa np.00:30 - nie liczy

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3408
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Proszę podać, jakie mają być wyniki, gdy godziny wypadają poza przedział 8-17 w dni robocze? Czy te godziny mają to być wliczane, czy nie? Bo tych ostatnich przykładów nie rozumiem. Jak można coś zaczynać w sobotę o 16:27, jak sobota jest dniem wolnym? Jak liczyć te godziny w sobotę? Czy liczyć dopiero od poniedziałku od 8-mej?

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 759
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Witam Ja tez mam cos do liczenia godzin pracy i nie mam z tym zadnych problemow Sam wpisuje ile godzin spedzilem w pracy bo to chyba kazda pracujaca osoba wie a reszte liczy komputer:)

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43807
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Mam coś takiego zrobione w ten sposób iż w wierszu poniżej symbole zmieniane na godziny (funkcja wyszukaj) następny wiersz to symbole nieobecności (urlopy, choroby) Na samej górze liczy ile osób pracuje z danym symbolem (sprawdza czy zmiany są obsadzone) Może takie założenia rozwiążą twój problem.

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 624
  • Excel - Jak dodać określoną liczbę godzin i minut do wybranej daty?

    W sumie dobry pomysł, nie pomyślałem o tym, za wszelką cenę próbowałem to liczyć pojedynczo, dzięki za pomoc.

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2022 01:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 711
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    Przyznam że trochę mnie drażni że za takie "badziewie" (piszę o głównym pliku) ktoś żąda pieniędzy i to 30 zł. Jeszcze żeby to miało właśnie wbudowany (automatyczny) kalendarz ze świętami w tym wielkanocą, albo by liczyło nadgodziny (choć w tym układzie ktoś w ogóle tego nie przewidział by tu był jakikolwiek automat) To jest tylko zwykłe liczydło -...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11230
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2673
  • Excel - jak sformatować komórki do przeliczania godzin na stawkę w euro?

    Podobno się jakoś tak Excela da ustawić, że sam przelicza godziny na minuty To co ma być liczone/zamieniane? Bo już się pogubiłem...

    Software serwis   09 Wrz 2012 13:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1995
  • Excel - odpracowanie godzin w dowolny dzień tygodnia i uwzględnienie urlopów/L4

    Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.

    Software serwis   23 Mar 2015 13:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1278
  • Excel - Jak automatycznie zapisać datę w kolumnie C przy wpisie w B?

    Szukałem, ale nie widziałem tego. W sumie tak zadziała, ale czy nie ma żadnego sposobu zeby zrobić to bez makra? Dodano po 1 Abo moze jak zrobić, żeby daną formułę liczyło tylko 1 raz? I jak raz policzy, to żeby już nie zmieniało?

    Programowanie Początkujący   23 Maj 2025 19:41 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9219
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1560
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Widzę, że to jest bardziej skomplikowane niż myślałem. Nie to nie jest skomplikowane :sm31: Musisz zwrócić uwagę na to co chcesz liczyć i mieć świadomość jak czas i daty liczy Excel :D Przykładowo dla Excela aktualny dzień i godzina to 43441,8477054398 :please: i musisz to uwzględniać przy formatowaniu swych komórek - najczęściej potrzebne jest formatowanie...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1155
  • Excel - jak obliczyć godziny pomiędzy datami bez dni roboczych

    Daty są w formacie rrrr-mm-dd gg:mm. Mam 2 daty w A1 2013-08-01 08:30 i w A2 2013-08-06 10:54 i chcę obliczyć liczbę godzin pomiędzy nimi nie licząc sobót i niedziel. Jak to zrobić?

    Software serwis   08 Sie 2013 21:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6003
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    Gdyby to było takie proste :cry: Ten sposób zapisu jest dość niedogodny do rozwiązania klasycznymi formułami. Na razie doszedłem do takiego zapisu dla komórki CM4 i następnych w obrębie jednego dnia. [syntax=text]=JEŻELI(CZY.PUSTA($D4);0;(L...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 849
  • Excel - wykres czasowy - jak uzyskać zamierzony efekt?

    Dobry wieczór, Tak jak napisałem poprzednio dane czasowe były tekstem i nie można z nich było zrobić prawidłowego wykresu punktowego. Jeżeli dane "liczbowe" w normalnie skonfigurowanym arkuszu są dosunięte do prawej krawędzi komórki, to znaczy, że są tekstem. Formatowanie tekstu jako czasu nic tu nie da. Należy dane pomnożyć przez 1, albo w osobnej...

    Programowanie   26 Mar 2014 19:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 11745