liczenie godzin excel

Znaleziono około 204 wyników dla: liczenie godzin excel
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11835
  • REKLAMA
  • Jak w Excel 2007 liczyć nadgodziny i sumować godziny miesięczne?

    Witaj. Ekspertem z Excela co prawda nie jestem, ale zobacz załącznik. Generalnie pozmieniałem właściwie tylko format danych w komórce (zastosowałem format, który jest interpretowany nie jako godzina taka jak na zegarku, która będzie zawsze dodatnia i w zakresie 0:00-23:59, a format godziny:minuty, który umożliwia wyświetlanie wyników dodatnich/ujemnych...

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2018 13:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 771
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Tak na szybko liczenie godzin.

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1560
  • Excel: Formuła do liczenia warunków dla dat z godzinami i bez

    Żeby wykonywać jakiekolwiek obliczenia trzeba najpierw upewnić się, czy to co masz to są faktycznie daty i czas rozpoznawane przez Excela, czy też są to teksty z wyglądu przypominające daty. W tym drugim przypadku należy dokonać przekształcenia. To czy są same daty, czy daty z godziną to nie ma zasadniczego znaczenia. Data bez godziny będzie interpretowana...

    Obsługa oprogramowania   31 Sie 2023 14:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 195
  • REKLAMA
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    Temat nadgodzin i godzin nocnych sobie rozwiązałem, tylko te świąteczne Jeśli zadowoli Cię arkusz do sprawdzania ilości "godzin świątecznych" w zadanym okresie - jak na zrzucie :D 934266 to przetestuj sobie załączony plik :spoko: 934267 Ze względu na złożone warunki wyliczeń utworzenie formuły wyliczającej jest bardzo trudne - konieczne byłoby raczej...

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1188
  • Excel - Jak stworzyć formułę do liczenia godzin i zmian w grafiku pracy?

    Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)

    Obsługa oprogramowania   24 Kwi 2020 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2784
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1059
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Jeśli nie ma nocnych zmian (Np 21-02) to (liczenie składników można zrealizować w innym arkuszu):

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28373
  • REKLAMA
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    To ma być coś takiego? :

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15299
  • Excel – jak zrobić harmonogram pracy z automatycznym liczeniem wynagrodzenia godzinowego

    Znalazlem cos takiego od usera Aldrin I to jest to z tym ze chce zmienic aby dzienna zmiana byla od 6.00 do 18.00 i nocka od 18.00.. w kolumnie F zmieniasz tylko w odpowiednim miejscu 7 na 6 i 23 na 18. Nie trzeba było nawet analizować kodu. było: =JEŻELI(K17=0;"";JEŻELI...

    Software serwis   20 Wrz 2013 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8328
  • Excel - Ewidencja godzin: Liczenie czasu w przedziale 13:30-22:00 (17:00-22:00)

    https://support.microsoft.com/pl-pl/offi...

    Obsługa oprogramowania   24 Sie 2022 08:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 264
  • REKLAMA
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Niestety po zmianie liczy mi wszystko za 8 godzin ;-) no nic, chyba pozostanie mi jednak liczyć ręcznie.

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18495
  • Excel - podliczanie ilości godzin z ilościa osób

    super, wielkie dzieki za pomoc, teraz wszystko liczy jak nalezy :)

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2374
  • Excel: Jak stworzyć grafik pracy z rotacją stanowisk, np. Ewa na kasie i cukierni?

    Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.

    Obsługa oprogramowania   17 Cze 2025 10:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 192
  • Excel: godzina/czas - wprowadzanie danych i formatowanie komórek

    rozwiązanie bardzo proste aby mi dodało dwie komórki z godzinami to w 3 komórce foramtuje jako liczby 00,00 i wpisuje =sum(F67:G67)*24 i liczy pięknie

    Software serwis   27 Lut 2012 14:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5015
  • Excel: Jak porównać przedziały czasowe i daty z dwóch plików?

    Wyszło mi coś takiego sprawdż czy ci pasuje Musisz tylko zmienić sposób zapisu godziny czasu wymaganego kontaktu na taki jak w przykładzie bo inaczej nie będzie liczył

    Software serwis   13 Sie 2013 13:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1323
  • Excel - stworzenie bazy materiałowej lub inny program

    hmm w excelu to chyba nie trudne? można zrobić dla każdego miesiąca zakladke, i zrobic tabele - wierszy tyle ile dni ma miesiąc lub np min te 50 ( na poczatku oczywiscie zatytulowac: przyjeto , zużyto, zostało..) procedury na liczenie tego też nie są skomplikowane :) moża tez wstawić kolumne z datami, godzinami itd..

    Software serwis   24 Lis 2016 22:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 38344
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Nie działa, bo w liczeniu tej formuły (jak właśnie sprawdziłem) znalazłem na oko ze dwa błędy, które po poprawieniu generują jeszcze inny bład, bo co najmniej jedno z założeń jest złe (które: jednym z założeń jest, że godzina START może być wyższa niż godzina KONIEC i że obie godziny mieszczą się w zakresie nocnym. Za liczenie tego odpowiada jedna reguła,...

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4512
  • EXCEL: Jak utworzyć regułę dla przerw między zmianami w grafiku?

    Do tego co napisałeś, to tylko takie coś można ulepić. Czy w Twoim grafiku nie liczy się "doba pracownicza"? Zakładanie, że zmiana zawsze trwa 8 godzin (bez wpisywania godziny końca), może być błędem. A jak ktoś będzie pracował np. 10 godzin, to...?

    Obsługa oprogramowania   03 Sty 2024 09:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 291
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3965
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    44, to proste?? :) PS. Trzeba tylko pamiętać, komputer jest głupszy od człowieka i czasem oczywiste rzeczy wychodzą mu inaczej, trzeba mu po prostu wskazać co ma liczyć. PS2. Co niektóry widzę .... mają tendencję do komplikowania najprostszych rzeczy ;)

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36139
  • Excel liczenie nadodzin w poziomie za każdy dzień miesiąca

    Sytuację gdy nie będzie pracował można łatwo rozwiązać wpisując np "W" w tym dniu a w formule dodając odpowiedni warunek. Natomiast nie do końca rozumiem co znaczy " lub nie będzie pracował 8 godzin" ...

    Software serwis   04 Wrz 2015 15:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 864
  • EXCEL - Liczenie robocizny / godzinówka - gdzie jest tu jest błąd

    Witam Kolejny temat z excel'a :) jakiś rok temu napisałem taką formułkę do liczenia kosztu produkcji, liczy stawka za godzinę * czas pracy * "ZUS" no i do tego wyodrębnia godziny nocne * 1,2 problem w tym, że nie liczy pewnych zakresów jak w załączonym pliku;/ może łatwiej byłoby zapisać to w VBA??

    Software serwis   04 Mar 2013 15:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2646
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Wszystko smiga jak powinno. Niedziela I sobota ok. w tygodniu wydaje sie ze wszystko w porzadku ale gdy ide na noc w tygodniu np: w poniedzialek (w C5 zrobilem nocke) nie liczy nocnych stawek. zapisalem arkusz ze zmienionymi godzinami. PS wlasnie zauwazylem ze w niedziele nie liczy za to przerw. 07:00-20:00 > przerwa np.00:30 - nie liczy

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3342
  • EXCEL 2010 - Jak zliczyć godziny według koloru w wielu arkuszach?

    Było już parenaście razy. Przeszukaj forum z kluczem "zliczanie po kolorze" czy liczenie po kolorze.

    Software serwis   01 Cze 2015 10:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1686
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    Excel nie umie liczyć przejścia przez "północ", godzin 00:00. Trzeba obejściowo liczyć do północy i od północy do godziny 6:00. Dodaj jeszcze komórkę w której policzysz przerwę po każdej dniówce.

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1848
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Proszę podać, jakie mają być wyniki, gdy godziny wypadają poza przedział 8-17 w dni robocze? Czy te godziny mają to być wliczane, czy nie? Bo tych ostatnich przykładów nie rozumiem. Jak można coś zaczynać w sobotę o 16:27, jak sobota jest dniem wolnym? Jak liczyć te godziny w sobotę? Czy liczyć dopiero od poniedziałku od 8-mej?

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 717
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Teraz podam prostszy załącznik. Chodzi mi o to że w komórkach C3 do C5 jest podana ilość godzin pracy a w komórce C6 chciałbym żeby była suma tych godzin, i jak widać na załączniku wychodzi bzdura. Gdyby były zapisane tylko dwie godziny (tak jak jest to w komórkach E3 i E4 z sumą w E5) to by nie było problemu excel liczy bez problemu, gorzej jest gdy...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84379
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Witam Ja tez mam cos do liczenia godzin pracy i nie mam z tym zadnych problemow Sam wpisuje ile godzin spedzilem w pracy bo to chyba kazda pracujaca osoba wie a reszte liczy komputer:)

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43669
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Nie bardzo mogę zrozumieć tego opisu. Czy pola w arkuszu będą stałe (może nie wszystkie wykorzystane)? Kogo czas ma być liczony? Dlaczego dokładność do sekundy?

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 435
  • EXCEL - Wyliczanie ilości nadgodzin o danej wartości

    .. Zasadą wyliczania wartości 150% oraz 200% procent odpowiednich godzin jest to że pierwsze 2 godziny są po 150% a następne 200% jeśli liczba nadgodzin jest większa niż 12 to dalsze 2 godziny znowu są po 150% a następne 10 jest po 200% i tak dalej jeśli liczba jest większa. To wyliczenie dotyczy całości godzin nadliczbowych liczonych na koniec miesiąca,...

    Software serwis   11 Cze 2013 19:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3504
  • Excel - Jak dodać określoną liczbę godzin i minut do wybranej daty?

    W sumie dobry pomysł, nie pomyślałem o tym, za wszelką cenę próbowałem to liczyć pojedynczo, dzięki za pomoc.

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2022 01:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 642
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Mam coś takiego zrobione w ten sposób iż w wierszu poniżej symbole zmieniane na godziny (funkcja wyszukaj) następny wiersz to symbole nieobecności (urlopy, choroby) Na samej górze liczy ile osób pracuje z danym symbolem (sprawdza czy zmiany są obsadzone) Może takie założenia rozwiążą twój problem.

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 348
  • Excel - jak sformatować komórki do przeliczania godzin na stawkę w euro?

    Podobno się jakoś tak Excela da ustawić, że sam przelicza godziny na minuty To co ma być liczone/zamieniane? Bo już się pogubiłem...

    Software serwis   09 Wrz 2012 13:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1974
  • [Excel] Jak ominąć błąd #VALUE! przy tekście w SUMA.ILOCZYNÓW?

    Moje próby powodują błędne liczenie sumy godzin. Niestety nawet trudno określić co ta Twoja formuła liczy :?: :please: Jeżeli chcesz koniecznie zachować ten swój układ :cunning: danych to jednak formuły tablicowe :!: o budowie jak na zrzucie :spoko: 955383 W zależności, które kolumny zliczasz wymieniasz tylko funkcję ISEVEN na ISODD :D

    Obsługa oprogramowania   27 Lut 2019 13:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 924
  • Excel / OpenOffice - Mnożenie godzin z minutami przez stawkę

    145 godzin + (35min/60) = 145.58333.. (35 minut to 0.583 godziny inaczej 58.3% godziny). Można i sekundy - poprzedni wynik + (17sekund/3600) wychodzi, że 17 sekund to 0.0047 godziny. Masz sposób liczenia a formułę wymyśl sam :).

    Software serwis   11 Cze 2012 23:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5154
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    Możesz wyjaśnić (nakierować na) te "--" i dlaczego to liczy? licz.warunki() ?

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11149
  • Excel - odpracowanie godzin w dowolny dzień tygodnia i uwzględnienie urlopów/L4

    Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.

    Software serwis   23 Mar 2015 13:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1230
  • EXCEL - Operacje arytmetyczne w funkcji czas przy przejściu przez północ

    Excel liczy czas zawsze z datą, tylko ta data nie zawsze jest wyświetlana. Wszystko zależy od kodu formatu. Jeśli kod formatu jest g:mm lub podobny, to wyświetlana jest godzina zegarowa, czyli najwyżej 23:59. Jeśli chcesz zliczać czas w godzinach i minutach w kodzie formatu musisz godziny wziąć w nawiasy kwadratowe, np. tak: [g]:mm. Jeśli wprowadzasz...

    Obsługa oprogramowania   25 Kwi 2018 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1413
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Widzę, że to jest bardziej skomplikowane niż myślałem. Nie to nie jest skomplikowane :sm31: Musisz zwrócić uwagę na to co chcesz liczyć i mieć świadomość jak czas i daty liczy Excel :D Przykładowo dla Excela aktualny dzień i godzina to 43441,8477054398 :please: i musisz to uwzględniać przy formatowaniu swych komórek - najczęściej potrzebne jest formatowanie...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1107
  • Excel - Jak automatycznie zapisać datę w kolumnie C przy wpisie w B?

    Szukałem, ale nie widziałem tego. W sumie tak zadziała, ale czy nie ma żadnego sposobu zeby zrobić to bez makra? Dodano po 1 Abo moze jak zrobić, żeby daną formułę liczyło tylko 1 raz? I jak raz policzy, to żeby już nie zmieniało?

    Programowanie Początkujący   23 Maj 2025 19:41 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9009
  • Excel-Automatyczne zapisywanie arkusza o danej godzinie jako nowy plik

    Pozostaje mi jeszcze jeden problem a w zasadzie dwa: I co do tej pory napisałeś? Bo chyba nie liczysz na gotowy kod po napisaniu tego opisu...

    Obsługa oprogramowania   29 Sie 2021 13:25 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1824
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Dodało Ci to 24 pełnych godzin i zaczęło liczyć od nowa. 24+6=30. Zrób tam format komórki i daj normalne liczby - będzie znacznie prościej.

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2907
  • Monitorowanie zmian w Excelu: formatowanie godzin pracy w VBA po godzinie 00:00

    Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...

    Obsługa oprogramowania   09 Wrz 2021 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 441
  • Grafik - liczenie godzin - Zliczanie godzin grafiku, dni powszednie, sob i nd

    Witam, Potrzebuję pomocy przy sporządzeniu grafiku. W załączeniu plik excel ze wzorem grafiku. Chciałabym aby: 1. W komórce N9 - zliczane są wystąpienia osoby w całym grafiku 2. W komórce O2 - były zliczane godziny dla danej osoby od poniedziałku do piątku (występują zmiany np. 8-16, 20-8) 3. W komórce P2 - były zliczane godziny ze zmiany tylko w sobotę...

    Obsługa oprogramowania   07 Paź 2020 10:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10092
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    Gdyby to było takie proste :cry: Ten sposób zapisu jest dość niedogodny do rozwiązania klasycznymi formułami. Na razie doszedłem do takiego zapisu dla komórki CM4 i następnych w obrębie jednego dnia. [syntax=text]=JEŻELI(CZY.PUSTA($D4);0;(L...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 807
  • Jak wykonać liczenie godzin w Excelu (części dziesiętne godziny)

    Dzień dobry, Kilka ogólnych zasad: 1) Excel traktuje daty i czas jak liczby: data stanowi część całkowitą, a czas część ułamkową tej liczby. Wartość czasu jest zatem w obliczeniach traktowana jak ułamek doby. Nie można wyświetlać dat ani czasów ujemnych. 2) Aby wprowadzić czas tak, by Excel interpretował to jako czas należy oddzielić godziny i minuty...

    Software serwis   06 Wrz 2015 08:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2433
  • MS Excel - Jak zsumować czas pracy powyżej 24 godzin?

    Witam Mam zrobiony arkusz kalkulacyjny, a mianowicie kartę pracy. Wpisuję sobie godzinę rozpoczęcia i godzinę zakończenia i obok wylicza mi czas pracy. Problem zaczyna się wtedy gdy chcę zsumować czas pracy aby osiągnąć ile godzin i minut pracownik przepracował w miesiącu, po prostu po przekroczeniu 24 godzin liczy od nowa. Jak to zrobić, może ktoś...

    Programowanie   26 Cze 2007 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4880
  • Jak dodać wybór godziny do kalendarza w Excel VBA?

    Można liczyć na dodatkową podpowiedź ? może jakiś plik z wyborem godziny z którego mógł bym się wzorować ?

    Programowanie Początkujący   24 Sty 2016 14:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3561
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3687
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1497
  • Excel - Liczenie zakończeń pracy między 1:00 a 8:00 dla pracownika

    Witam, Mam arkusz (zalaczony przyklad) i potrzebuje w nim wyszukac w nastepujacy sposob informacji: Potrzeba mi policzyc, dla unikalnego numeru pracownika, ile razy jego czas pracy konczyl sie miedzy godzina 1:00 a 8:00. Pomozecie? (do moderatorow: brak polskich znakow w systemie)

    Software serwis   07 Mar 2013 22:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2907
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2643
  • EXCEL - Jak obliczyć średnie spalanie po tankowaniu i miesięczne?

    Pewnie niezbyt kompletne rozwiązanie, ale na start się może przyda, chociaż częściowo (po Sylwestrze umysł zamulony, więc może skomplikowałem coś niepotrzebnie :) ) - Rozwiązany problem z sumowaniem godzin - Propozycja funkcji obliczającej średnie spalanie między tankowaniami - Propozycja liczenia średniego spalania miesięcznego Moje uwagi są w komentarzach...

    Software serwis   01 Sty 2013 19:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5862
  • Excel - "licz jezeli weekend lub dni tygodnia"

    Witam, Próbuje ustawic funkcje liczenia godzin np od 8:00 do 16:00. Ale zeby liczylo tylko od poniedzialku do piatku. Jezeli sobota lub niedziela to wbijalo 0. Moze ktos pomoc?

    Software serwis   05 Lip 2015 17:34 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 7797
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy w tygodniu i miesiącu?

    Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi mi o zsumowanie wszystkiego w kolumnie X, a później w...

    Software serwis   19 Paź 2013 19:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3522
  • Excel – jak wykryć nakładające się godziny pracy pracownika w bazie danych?

    dziękuję. na chwilę obecną widzę całe stado funkcji które muszę przetrawić, ale liczę, że w weekend to ogarnę. Prot ... jesteś wielki i chyba wiszę ci piwo :)

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2018 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 651
  • Błąd kompilacji w kodzie VBA formularza Excel - analiza i poprawki

    Nie mogłem dodać w załączniku ponieważ nie mam punktów. Dodano po 1 Czy mogę liczyć na jakąkolwiek pomoc?

    Programowanie Początkujący   06 Lut 2014 22:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1155
  • Excel - obliczanie SLA z uwzględnienie weekendów i świąt

    Należy pamiętać, że funkcje DNI i DNI.ROBOCZE wraz z odmianami działają na innych zasadach. Po pierwsze - inna jest kolejność argumentów. Funkcja DNI wymaga podania najpierw daty późniejszej, a potem wcześniejszej, funkcje DNI.ROBOCZE - odwrotnie. Po drugie - te funkcje inaczej liczą dni graniczne. Funkcja DNI działa na zasadzie zwykłego odejmowania...

    Obsługa oprogramowania   15 Lis 2022 08:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 273
  • Excel - wykres czasowy - jak uzyskać zamierzony efekt?

    Dobry wieczór, Tak jak napisałem poprzednio dane czasowe były tekstem i nie można z nich było zrobić prawidłowego wykresu punktowego. Jeżeli dane "liczbowe" w normalnie skonfigurowanym arkuszu są dosunięte do prawej krawędzi komórki, to znaczy, że są tekstem. Formatowanie tekstu jako czasu nic tu nie da. Należy dane pomnożyć przez 1, albo w osobnej...

    Programowanie   26 Mar 2014 19:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 11685
  • Jak sumować godziny i minuty w arkuszu kalkulacyjnym?

    Excel uważa, że doba ma 24 godziny i po zliczeniu doby zaczyna liczyć od nowa. Spróbój wprowadzić własny format czasu w komórce sumującej. Proponuję wejść w "niestandardowe" i znaleźć tam lub wpisać format: [h]:mm:ss lub [g]:mm:ss zależnie od wersji Excela. Myślę, że zmusi to program do liczenia. Pozdrawiam

    Programowanie   13 Sie 2005 18:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 13751
  • Formuła w excel do przeliczania czasu pracy na pieniądze

    Zobacz jak to u mnie wygląda i jak to liczy. Przy 10 godzinach zamiast 270 wychodzi 513 :) https://obrazki.elektroda.pl/1056907500_...

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2020 23:31 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1089
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4347
  • Jak zrobić makro/formułę podającą liczbę M2 z danego dnia? Excel.

    Witam Posiadam arkusz w którym wpisuję liczbę godzin a w drugim arkuszu mam liczone narastająco m2 wypracowane w danym dniu chodzi o to by excel podawał każdego dnia pod sumą godzin liczbę m2 z dango dnia. przykład 1 dzień a1 = 40 godzin a2 = 20 m2 2 dzień b1 = 30 godzin b2 = z dnia pierwszego było 20 m2 ale 2 dnia wzrosło o 10 m2 wiec suma ma 30m2...

    Programowanie   19 Kwi 2015 13:53 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 1425
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witam , jestem zielony w te klocki i potrzebuje pomocy , część sobie ogarnołem sam ale nie do końca tak jak bym chciał ... Głównie chodzi mi o to żeby pozbyć się krzyżyków ;-) i nie liczyło się to co jest zerowe czyli dni wolne , albo to co nie wchodzi w parametry godzin nocnych ... Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc Dziękuję

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1125
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    No już jestem bliżej celu bo głównie chodzi mi by sprawdzało poszczególne znaki takie jak W, czy np D i te znaki zamieniało na cyfry a następnie sumowało. Jak widać mam tam odpowiednią rubrykę URLOP WYPOCZYNKOWY wiersz niżej (W) i suma W w godzinach. Głównie o to mi chodzi by właśnie z całego miesiąca liczyło mi ile jest W w godzinach uwzględniając...

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2484
  • [Excel] Liczenie dostępności aplikacji z listy dostępności

    Drodzy forumowicze, Od dłuższego czasu siedzę nad jednym zadaniem, które z powodów "kosztowych" muszę rozwiązać w excelu Otóż chodzi o liczenie dostępności aplikacji. Posiadam dane: Nr incydentu | data/godzina start | data godzina stop | - te dane są per incydent dodatkowo dla aplikacji mam godziny pracy, tzn w jakich dniach i godzinach powinna działać:...

    Obsługa oprogramowania   02 Paź 2018 15:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 327
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    Tak na szybko co do łączy. Przy tworzeniu arkusza zapomniałem poprawić jeszcze parę formuł dlatego wyskakuje prośba o łącze do poprzedniego skoroszytu. W arkuszu Marzec w komórce AJ5 wpisz =AH5+Styczeń!AH5+Luty!AH5 i skopiuj w dół do końca w AK383 wpisz =Luty!AK383 a w AO384 wpisz =SUMA(Styczeń!AK384;Luty!AK384;AK384... i to załatwi sprawę pytania...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29529
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    potrzebuje żeby mi ten wiersz liczył w taki sposób: Jeśli masz tak prosty układ danych (w formacie czasowym :!: ) to możesz wykorzystać proste formuły jak na zrzucie :spoko: 1030630

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 762
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Zatem godziny pracy: 1 zmiana 6-14 2 zmian 14-22 3 zmian 22-6 Takie zapytanie. Tutaj masz rozpiskę na trzy zmiany a w przykładzie masz 10 godzin na "pierwszej" zmianie, brak "drugiej" zmiany i 1 godzinę "trzeciej" zmiany. Czy tak to ma być? Wstawiłem plik jaki udało mi się zrobić (liczy od 6 do 22 oraz 22 do 6). Natomiast potrzebuję reguły które podzielą...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1887
  • Excel- formuła zwracająca ilość godzin oraz datę i godzinę.

    Witam serdecznie. Chciałabym prosić o pomoc przy tworzeniu formuły, która, jak w temacie, zwróci ilość godzin oraz datę i godzinę szukanego punktu (końca odcinka AC). Postaram się zrozumiale opisać co mam na myśli. Np. wiem, że punkt O wypada dnia 21,08,2018 o godzinie 4:00, punkt A dnia 21,08,2018 o godzinie 19, punkt B dnia 22,08,2018 o godzinie 2:00,...

    Obsługa oprogramowania   03 Wrz 2018 11:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 813
  • [EXCEL 2007]Automatyczne liczenie % udziału w zbiorze

    :arrow: szafarz Ja zrozumiałem z pierwszego postu autora że właśnie takiej "zabawy" chciał autor uniknąć. Zerknij: ...Stosuję filtrowanie, po którym filtruję kolejny model, nastepnie zaznaczam wszystkie egzemplarze wyfiltrowanego modelu, zaznaczam je a licznik pokazuje mi ile jest wszystkich klas, nastepnie filtruje dla danego modelu tylko klase A,...

    Software serwis   16 Lis 2010 13:04 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 9589
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Witam ponownie Załączam zrzut ekranowy excela, problem mam w tym że liczy mi on godziny na minus, np zaczynam prace o 21.00 konczę o 6.00. Odjęcie komórki o wyzsze wartości od tej o mniejszej wartości daje błąd i na odwrót.

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 672
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Jest Pan genialny, ja radzę sobie w prostych sprawach w excelu jednak to już dla mnie czarna magia a chciałam sobie ułatwić pracę bo liczenie tego na piechotę przy 200 pracownikach to koszmar i dzięki Panu się udało. Mam jeszcze jedno ostatnie pytanie ponieważ na obiektach potrafi być i 11 pracowników co mam zatem zmienić w formule by liczyła mi to...

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6990
  • Excel - Jak sprawdzić obecność pracowników w godzinach otwarcia placówek?

    Do tego idealnie nada się funkcja warunkowa [url=http://office.microsoft.com/pl-pl/e... Możesz również skorzystać z [url=http://office.microsoft.com/pl-pl/e... Również mogą przydać Ci się [url=http://www.yac.com.pl/mt.texts.exce... absolutne...

    Programowanie Początkujący   24 Wrz 2014 12:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 984
  • Liczenie nadgodzin.... jezeli wartośc jest wieksza niż to wpisz do kolumny ....

    Dzień dobry, Excel pamięta godziny (ogólnie czas) jako doby i ułamkowe części doby, więc 160 godzin jest pamiętane jako 160/24. Aby uzyskać kwotę należności należy pomnożyć zawartość komórki z liczbą godzin przez stawkę godzinową i przez 24. W razie potrzeby zmienić format wyniku na liczbowy lub księgowy.

    Software serwis   26 Cze 2013 22:05 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2718
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3337
  • Jak w Excelu zsumować godziny z jednego pola i zmienić kolor sobót?

    Witam po latach. Dawno tutaj mnie nie było, parę dobrych lat. Mam problem z excelem. Jestem laikiem w tych sprawach coś mi w głowie zostało a coś w poradnikach znalazłem. Czy jest możliwość podania dwóch wartości godzin w jednym polu dnia na przykład 7 14 by liczył sumę godzin w polu suma godzin? Jeśli nie to proszę o przerobienie jednego pola bym mógł...

    Software serwis   14 Sty 2024 11:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 522
  • Excel: Jak przeliczyć godziny nadliczbowe na dni przy 8-godzinnym trybie pracy?

    działa działa ale w formule liczb całkowitych a w formule czasowej nie, wychodzą jakieś głupoty a własnie mnie chodzi żeby przeliczyć czas na dni i godziny :( Uparty jesteś jak osioł... Skup się na tym co Artur k. pisze. Formuła GODZINA służy do zwracania wartości godziny z komórki sformatowanej jako czas . To co Ty liczysz to dzielenie 22 godzin przez...

    Software serwis   04 Maj 2012 17:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 18583
  • Excel - jak sumować godziny pracy w przedziale 24h od startu?

    Pierwszy przykład to jest praca przerywana, tzn. od 4-10 potem przerwa i od 15-20. Dlatego doba wg. tego przykładu trwa: 1 doba rozliczeniowa: od 4 - 4 następnego dnia 2 doba rozliczeniowa: od 15-15 następnego dnia Przynajmniej tak liczy ITD. w tym przedziale godzin moja praca nie może przekroczyć 10h. Tylko jak widać na załączniku to wszystko jest...

    Software serwis   02 Cze 2013 20:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5826
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3165
  • EXCEL - Jak zaokrąglić ułamki przy obliczaniu wypłaty?

    Niestety ale w kolumnie liczba godzin musze mieć liczby zaokrąglone do pełnych godzi w dół stosując formułe ZAOKR.DÓŁ z 8 robi sie 7 godzi nastepnie stosuje +1 jednak zamiast 8 godz wychodzi 7:12. Proszę o pomoc to dość ważne zaliczenie i 2 pytanie jak zrobić to liczenie wypłaty stawka normalnie jest 10 nadgodziny są po 12zł

    Software serwis   11 Paź 2012 13:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3912
  • Excel VBA – błędne zliczanie godzin tygodniowo przy określonych warunkach w makrze

    Wydawało mi się że trochę poznałam makra a jednak wynika z tego że moja wiedza jest mizerna. Dziękuję serdecznie - oczywiście pomogło. Pozostaje mi jeszcze stworzyć kolejne pętle aby zliczało następne dni wt, śr .... Liczę że poradzę sobie. Nie zamykam tematu gdyż nie mam pewności czy jeszcze nie będzie potrzebna mi pomoc. Raz jeszcze wielkie dzięki....

    Programowanie Początkujący   13 Lip 2015 19:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 849
  • Excel VBA _ liczenie czasu pracy z uwzględnieniem czasu na przerwy zmianowe

    Witam, Dzięki Waszej pomocy stworzyłem raport produkcyjny w którym wykorzystałem makro do wstawiania aktualnej daty i godziny w komórce po dwukrotnym kliknięciu. Problem z jakim się zwracam to rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem czasu przerwy ustalonej o odpowiednich porach. W załączniku zamieszczam roboczy plik w którym chciałbym zliczać czas...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2021 22:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1248
  • rozbudowanie formuły w excelu dot. "50" i "100"

    Rzeczywiście tego warunku nie sprawdziłem. Już miałem rozwiązanie kiedy zauważyłem jeszcze jedna ewentualność. Kłopot był wtedy kiedy "zwykłe" godziny kończyły się w zakresie nocnych i jeszcze były nadgodziny. Wtedy też inne powinno być liczenie kiedy te nadgodziny kończyły się w jeszcze w zakresie nocy czy juz w dzień. Trochę się ta formuła (dla nocnych)...

    Software serwis   04 Maj 2014 14:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2550
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Makro, czy formuły, te same kombinacje. Tak się zastanawiam. Po pierwsze należałoby sprawdzić czy po odjęciu mamy ten sam dzień oraz godzinę >=6:00. Jeśli tak, wiadomo. Jeśli nie, patrz pkt.2. Po drugie: Doba robocza to dwie zmiany (16godz.), więc należałoby przeliczyć. Czyli jeżeli odejmujesz >16 godz, to potraktować: liczba/16*24 i taką odejmować....

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2637
  • MS Excel - warunkowe pobieranie danych z wielu arkuszy

    1. #N/D! - da się wyeliminować przez dodanie na zewnątrz formuły JEŻELI.ND albo JEŻELI.BŁĄD. Obie działają podobnie do funkcji JEŻELI, więc nie powinieneś mieć z nimi kłopotów 2. Da radę przeszukać kilka arkuszy jednocześnie - wystarczy w zakresie podać adresy zakresów w poszczególnych arkuszach rozdzielone średnikami, np. Arkusz1!C1:C3;Arkusz2!B1:B3,...

    Obsługa oprogramowania   02 Kwi 2021 13:17 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2166
  • Excel - jak powiązać rozwijaną listę produktów z cenami w dwóch komórkach?

    Witam Pana Prawie 3 lata temu bardzo pomógł mi Pan przy formularzu ktory działał bardzo dobrze - plik "wersja dotychczasowa.xls". Wybierało się daną osobę, wybierało się miesiąc, wciskało się uruchom - dni tygodnia wypełniały się godzinami 8, dni pracujące można było edytować pod względem ilości godzin i na końcu była wyliczana kwota brutto. Teraz temat...

    Software serwis   29 Maj 2017 11:40 Odpowiedzi: 62    Wyświetleń: 8817
  • Jak zmienić seryjnie odwołania do plików w Excelu?

    Cześć, Czy wie ktoś jak można w excel zmienić seryjnie odwołanie? mam coś takiego w formule: =SUM(IF('S:\MECHANIK\Grafiki\[GODZINY PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UW";1;0))+SUM(IF('... PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UWŻ";1;0))+SUM(IF(... PRACY 18.xls]08-18'!J5:FJ8="UW";1;0))+SUM(IF('...

    Obsługa oprogramowania   03 Wrz 2018 14:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 831
  • Excel - Zaznaczanie komórek gdy wystąpi dana różnica czasu

    Na pewno??? Otwórz załącznik (Zeszyt1) i się przekonaj (pozmieniaj sobie godziny). Problem pojawia się w godzinach nocnych, gdy w jednej komórce jest np 23:00:00, a w następnej 05:00:00. W takim przypadku zmień sobie formułę liczenia różnicy w taki sposób: Jeśli następna godzina jest mniejsza niż poprzednia - to dodaj do niej (tej drugiej) wartość =24h...

    Software serwis   16 Kwi 2013 18:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2310
  • MS Excel - automatyczne sumowanie godzin pracy według symboli budów

    Witajcie! Wiem, wiem... powiecie, że temat był przerabiany wiele razy. To ja też wiem, gdyby chodziło o samo liczenie to nie byłoby najmniejszego problemu. Mój problem jest jednak bardziej złożony. Arkusz służy do rozliczania czasu pracy pracownika budowlanego. Tabela pokazuje dany miesiąc, poszczególne wiersze to dni miesiąca, a kolumny to symbol budowy,...

    Software serwis   17 Lip 2007 10:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 13590
  • Przypisanie wartości wypełnieniu pola komórki Excel 2007

    Witam ponownie! Mam grafik w formie tabelarycznej (graficzny) który wygląda ogólnie tak że w wierszach są dni a w kolumnach godziny przy czym jedna komórka to 30min. Prowadzenie tego grafiku polega na nadawaniu koloru wypełnieniu poszczególnych komórek po to by po wydrukowaniu jednym rzutem oka wiedzieć w których godzinach w danym dniu jest rezerwacja...

    Software serwis   03 Lip 2009 08:52 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 19455
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Witam, w związku z końcem roku poruszam wciąż żywy temat. Ewidencja czasu pracy :) Tematów i informacji na ten temat jest całą masa. Nie ukrywam, że nie jestem mistrzem excela. Coś ogarniam ale jest to dla mnie jednak mozolna praca. W załączniku dodaję plik. Są tam 4 zakładki (2 istotne "STYCZEŃ 17" i "STYCZEŃ STARY"). Do tej pory posługiwałem się wzorem...

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1209
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Nie pomagam na "priv" bo to się trochę kłuci z regulaminem forum. Załóż nowy topik i daj plik na forum bo ja pomagam dorywczo (jak mam czas) poza tym na forum jest dużo chętnych do pomocy tym bardziej że mogą wpaść na lepszy pomysł niż ja. Na marginesie mam jakieś kłopoty z otwieraniem twoich plików (może coś z moim kompem) choć załącznik kolegi skalnego...

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3642
  • Automatyczne kolorowanie weekendów w Excel 2003 - lista obecności

    Witam, mam pewien problem. Prubuję stworzyć regułę, która pomoże mi podliczyć godziny pracy pracowników. Chodzi o to, że muszę wprowadzić pewne założenia, tj: urlop(u)=8 (godz), wolne(w)=0 (godz) Próbowałam już różnych formuł(suma jeżeli, suma itp) Może ktoś z Was miał podobny problem? Liczę na pomoc, pozdrawiam;p-)

    Software serwis   05 Sie 2009 20:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 63533
  • Excel - makro do automatycznej aktualizacji łączy w plikach xls

    Działa ładnie sumuje ale nadal jak zmienię wartości w plikach *xls to po otwarciu głównego -zbiorczego nie aktualizuje ich dopiero jak wcisnę "uruchom" makro wtedy pojawia sie wartośc zaktualizowana może jakaś jeszcze modernizacja kodu ?? Dodano po 12 Jeśli nie da sie wymyśleć coś innego to ten kod jest o wiele wygodniejszy bo dodatkow stworzyłem sobie...

    Software serwis   24 Lip 2012 01:52 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9683
  • Excel - Jak zliczać pracowników w danej godzinie z uwzględnieniem czasu pracy?

    Witajcie Chce stworzyć formułe która by zliczała pracowników w danej godzinie, np: jezeli pracownik pracuje pomiedzy 14-15 to jest liczony jako 1, natomiast jak pracuje 15min to jest liczony jako 0,25 i tak dalej. Załaczyłem zeszyt z Exela i sa tam dwa arkusze, jeden to sam grafik a drugi to włąsnie cała tabela któa by miała zliczać. Mam nadzieje że...

    Software serwis   25 Sty 2016 22:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 879
  • Excel - jak zliczać godziny pracy w różnych zmianach (I, II, III)?

    Właśnie tak myślałem że masz excel 2003 lub niższy W twoim przypadku nie ma tej funkcji licz.warunki() ale też da się zrobić. Trzeba wykorzystać sumę.iloczynów() jako licz warunki. Proszę bardzo: =SUMA.ILOCZYNÓW((A1:A1000>=CZAS(6;0;0... Dla III zmiany może być tak: =SUMA.ILOCZYNÓW((A1:A1000<>"")*1;(...

    Software serwis   23 Kwi 2015 14:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1128
  • Excel - formuły do zliczania nadgodzin, nocki i dodatków za soboty

    godziny nadliczbowe "normalne" to są wszystkie nadgodziny powyżej 8 godzin, czyli liczone od 9 godz. wzwyż, a te dzielą się na nadgodziny płatne "50%" i "100%" tak jak to jest rozpisane w tej karcie. Nie śpieszy mi się z tą kartą czasu pracy, tak więc na spokojnie jak znajdziesz czas możesz nad tym pokombinować.

    Software serwis   27 Sie 2012 14:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 19536
  • Excel 2016 - Jak obliczyć ilość noclegów w określonym przedziale czasowym?

    Warunki podane przez Ciebie są bardzo niejednoznaczne ... Co oznacza ilość noclegów ? 21:00 do 3:00 to 6 godzin, 21:01 do 3:01 to też 6 godzin, 01:00 do 07:00 też, jak doliczymy sekundy to idziemy w nieskończoność. Tu trzeba dokładnie określić jak liczyć zakresy 6 godzin, czy mogą się zawierać w sobie, być dłuższe itp. Czy też fakt, że w podanym zakresie...

    Obsługa oprogramowania   05 Maj 2021 19:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 324