kurcze nikt tego nie robil ? Wyluzuj. :) Ludzie się jeszcze bawią lub już się zastanawiają czego "aż tak" się bawili :) .
Trochę rzucę cię na głębszą wodę. (Ale jeszcze raz zaznaczę że twoje rozwiązanie nie jest złe - po prostu ja bym to zrobił inaczej i nie mówię też że lepiej. Może ktoś ma jeszcze inny pomysł - Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. ) Choć jeżeli ogarniasz menadżera nazw i poprawność danych to nie powinieneś mieć kłopotu ze zrozumieniem mojego sposobu. Zastosowałem...
Załącznik.
Za pomocą makr pewnie, skoro standardowe funkcje nie pozwalają. Gdyby Twój opis był jaśniejszy, już kilka osób pewnie by Ci pomogło. Dwa razy czytałem Twoje posty i nadal nie mam pojęcia, co chcesz tak właściwie osiągnąć (chodzi o wynik końcowy, bo wiem, że zmieniając coś chcesz zmienić resztę tabeli, ale według jakich kryteriów - nie mam pojęcia)....
Znak mnożenia konwertuje do liczby (SUMA()) Zamiast *PRAWDA() mozna uzyc *1 Sprobuj, gdzie '10 pracowników' usun *PRAWDA()
Zobacz mój plik. Wprawdzie drukuje on zaznaczone adresy na kopercie ale możesz to sobie przerobić. Aby drukowało ilość dni odpowiednich dla miesiąca zrób standardowe IF i przypisz że 31 ma miesiąc taki i tak a 28 i 29 Luty , Aby zmodyfikować obramowanie daj formatowanie warunkowe że jeśli komórka z dniem jest pusta to brak obramowania a jeśli jest to...
Można też tak jak w załączniku. To bardzo podobne rozwiązanie, ale ciut prostsze.
Jeśli chodzi o foto. Źle jest pobierana nazwa pliku. Zakładając, że nazwy obrazków=nazwisko pracownika (a tak z Twojego kodu wychodzi), to [syntax=vb]Private Sub lstFiltr_Change() Dim i As Long, a As Long, ark As Worksheet Dim sciezka As String, nazwa As String Set ark = Sheets("Lista pracowników") a = 0 For i = 0 To lstFiltr.ListCount - 1 If lstFiltr.Selected(i)...
Sprawdź czy o to chodzi.
Odpowiednie formuły można skonstruować korzystając z funkcji LICZ.WARUNKI() i dodatkowej tabeli, w której będą zawarta lista wszystkich ekip i czynności. Na podstawie zliczania ilości osób w danej ekipie wykonujących daną czynność i mających urlop danego dnia można wyznaczyć ile osób pozostaje w dyspozycji pracodawcy. Załączam zmodyfikowany arkusz ilustrujący...
Dlaczego Excel, bo "są tabelki"? Do planów i terminarzy jest Outlook (wbrew pozorom, to przede wszystkim planner, a nie klient poczty elektronicznej).
Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...
Wystarczy wyłączyć "(brak)", a w jaki sposób proponujesz wyciągnięcie samej daty? Wyciąganie typu "LEWY" się nie sprawdza.
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Lw8...
Czy może wypisywać pracowników po kolei bez pustych komórek? :D Owszem można, ale każdy z Twoich warunków (po kolei, bez pustych) to poważna komplikacja formuły :please: Może wystarczy Ci zapis bez pustych :spoko: 1010494
Próbuje skopiować te formuły jak w pliku który załączyłeś. Nie da się skopiować. Masz całkiem inną strukturę danych źródłowych. Te formuły trzeba zrozumieć i napisać je od nowa pod swoje dane. Chciałbym zrobić ten autofiltr na mojej formatce ale nie wiem czy jest to możliwe ze względu na różne szerokości kolumn w arkuszu 1i 2. Jeżeli umieścisz jedną...
Powiedzmy że działa - potestuj. Trochę info o pliku: Podstawa: Makro sprawdza w nagłówku (w wierszu drugim) gdzie jest tekst "Zadanie" i "Grupa interwencyjna" jak również w wierszu trzecim szuka ostatniej niepustej komórki. (po tym rozpoznaje ile jest poszczególnych kolumn. Jeżeli zmienisz nazwy dodawać dowolną ilość kolumn do zadania i do pracowników....
Witam, proszę o pomoc. Jakiej użyć funkcji by móc porównać dane z dwóch arkuszy? TZN mam główną bazę z danymi typu: nazwisko, imię, data urodzenia, stanowisko, nr kadrowy. Co kwartał otrzymuję tabelę z danymi od klienta i robię aktualizację tych danych. aktualizacja polega na informacjach: może ktoś już nie pracuje, zmienił stanowisko lub też na początku...
:arrow: mrx Wiem i co do formatu godzin popieram cię w 100% Nie każdy rozumie że 17,1 to nie 17:10 tylko 17:06 Ale teź wiem jak uciążliwe jest wpisywanie "z ręki" dla 150 pracowników (przypadek z mojej firmy) godzin w prawidłowej formie xx:xx, więc nie dyskutuje z autorem a jedynie nakazuje zastosowanie jednej ustalonej z góry metody i trzymania się...
Dlatego się "nie zmienia" bo wszystko masz powiązane z jedną komórką celu. Ale to i tak by nic nie dało gdyż obliczenia na "karta" dotyczą tylko jednego pracownika na raz (czyli tylko jednej listy rozwijalnej), więc nie zobaczyłbyś nic więcej (byś musiał pod każdą listę robić oddzielny arkusz "dublujący" arkusz "Karta"). Wydaje mi się że nie do końca...
Z bazy pobierz SELECT DISTINCT a dostaniesz ID każdego pracownika.
Fajnie że załączyłeś przykład ... a możesz wskazać na twoim przykładzie który z pracowników pracuje całą godzinę a który 15 minut. Bo jak już będziesz wiedział, to podpowiem że w excelu 1 godzina to w rzeczywistości wynik dzielenia: 1/24 (czyli podział doby) Więc by wyliczyć wartość dziesiętną z czasu (0,5 godziny) trzeba czas pracy podzielić przez...
W załączeniu Twój plik po małych zmianach. Jeden z Arkuszy nazwałem "BAZA". Tam w kolumnach A i B możesz dopisać dowolną ilość pracowników i numerów PESEL.
witam mam tabele z 4 kolumnami nazwisko pracownika | imię pracownika | kolor zmiana | stanowisko i teraz chce stworzyc tabele, w ktorej beda tez te 4 kolumny ale tylko pracownicy z jednej (a jest cztery) danej zmiany np. zmiany RED. chcialbym tez zeby automatycznie po wpisaniu danych do tabeli 1, dane pracownika ze zmianu RED pojawialy sie w tabeli...
W takim razie możesz skorzystać z [url=http://dzono4.w.interia.pl/]VBA, tzn. napisać prosty skrypt który będzie wykonywać określone operacje. Przydadzą Ci się konstrukcje "If warunek Then" oraz zapewne któraś z pętli. Mam nadzieję że znasz podstawy programowania (?), w przeciwnym wypadku będziesz musiał troszkę więcej o tym VBA poczytać.
W załączniku dwie wersje rozwiązania. Łatwiejsza, z arkuszem pomocniczym (w przykładzie dla poniedziałku). Minusem jest arkusz (arkusze) pomocniczy. Trudniejsza (wtorek) dla, w przykładzie, dwóch pracowników z wykorzystaniem kolumny pomocniczej i dodatkową tabelką. Tu wystarczy dodawać kolejne JEŻELI. Minusem jest długość funkcji.
Dzięki za pomoc, jak wspomniałem, chodzi mi to po głowie od dawna, choć nie chcę się wyrywać przed szereg ustaleń firmy... No nie wiem jak też się mają sprawy z zabezpieczeniem sieci firmowej... (to dane osobowe) do takich obliczeń... Może jeszcze ktoś mi pomoże, mocny w Excelu i VBA odpalanym lokalnie.. Jeśli nie, poddam się, bo kolejna noc nieprzespana...
Witam wszystkich użytkowników. Mam taki mały problem. Mianowicie mam w excelu 300 danych odnośnie pracowników. Mam znaleźć ilu jest pracowników w przedziale wiekowym 20 - 29 lat i nie wiem jaką fukncję wykorzystać:) porszę o wskazówki.
Dzień dobry, Problem można rozwiązać za pomocą formantu ActiveX typu Obrazek. Należy wstawić formant do arkusza (robi się to różnie zależnie od wersji Excela) i zapamiętać jego nazwę. Jeśli jest to pierwszy obrazek, będzie miał nazwę Image1 (nazwę widać w polu nazwy). Teraz trzeba przygotować plik do wstawienia do formantu. W zależności od tego jak...
Przykładowo taka formuła formatowania warunkowego: [syntax=text]=LICZ.WARUNKI($A$2:$A$20;$A... czy w danej kolumnie przy danym pracowniku jest wypełniona więcej niż jedna pozycja. Jeśli tak, wszystkie są zaznaczane na czerwono.
Tu poprawiony kod (bo ja z kolei wszędzie dałem Wszystkie) [syntax=vb]Private Sub filtruj(knyps As Boolean) Dim ark As Worksheet, ostW As Long, i As Long Dim etat As String, firma As String, szef As String, kopalnia As String, wie As Variant Set ark = Sheets("Anketa") wie = TextBox6 Application.ScreenUpdating = False ' ark.Unprotect Password:=haslo...
W pliku Excel znajdują się arkusze z miesiącami, w ostatnim arkuszu znajduje się spis pracowników i kolumny obok listy pracowników. Kolumna wykorzystanych dni urlopu i ilość dni przebywania na L4. W jaki sposób można pobrać i zsumować te dane każdego pracownika w arkuszu "Nazwiska Pracowników". Nie bardzo to ogarniam i proszę o pomoc.
https://obrazki.elektroda.pl/3762580400_... Osoby działające przemyśle elektronicznym w końcu miały okazję, po 4 latach przerwy, spotkać się osobiście w dniach od 15 do 18 listopada na targach electronica 2022 w Monachium. 2.144 wystawców, z których 64% pochodziło z krajów spoza Niemiec, około 70.000 odwiedzających. W porównaniu do roku...
Witam forumowiczów. Ponieważ ostatnio "awansowałem" w mojej firmie i muszę zapewnić obsadę pracowników na trzech zmianach chciałbym zapytać czy ktoś nie ma "gotowca" w excel-u który ustawiłby mi taki grafik wg następujących założeń: 1. Praca trzyzmianowa w systemie zmian 3-2-1-3-2-1 itd. 2. Max czas pracy 13 godzin po czym przerwa 11 godzin na dobę....
Jak zwykle wyrwane z kontekstu ;) Takie zadanie realizować należy w pętli, sprawdzając stan zaznaczenia. Prosty przykład w załączniku.
Bardzo ciekawe rozwiązania. Nie miałem pojęcia, że można to rozwiązać w taki sposób. Jednak wymagają one wkładu manualnego tj. np. trzeba ręcznie zmienić nazwę arkusza aby zaczytało odpowiednie czynności. Gdybym miał to robić ja - podziękował bym CI jeszcze raz za pomoc i korzystał z tych rozwiązań. Niestety, nie będę miał dostępu do tego Excela z tabelą...
W mojej bazie pracowników do każdego pracownika mam fotke w formacie JPG w folderze: [syntax=vb]sciezka = ActiveWorkbook.Path & "\Dokumenty\Pracownik\" & NazwiskoImie[/syntax]
https://obrazki.elektroda.pl/3174730000_... No tak to by miało wyglądać mniej więcej, oczywiście nie uzupełniałem danymi bo to bez sensu, pokazuje tylko ogólny zarys. pracowników jest około 80 i uratowałoby mi to życie jakbym wiedział kogo za co ścigać :D
Witam! Chciałbym się dowiedzieć jak wpisać w excelu funkcję JEŻELI, najprościej wyjaśnię mi o co chodzi na takim przykładzie. Pracownik dostaje 20% premii od wypłaty jeśli przepracował 50 i więcej godzin, jeśli mniej to dostaje 10%. Teraz jak mam podanych kilku pracowników i niektórzy mają więcej niż 50h a niektórzy mniej to jak teraz obliczyć wysokość...
Tak na szybko bo nie mam czasu. Jeżeli AA wynika z B i D to spokojnie można zrobić tak: =PRZESUNIĘCIE('Lista pracowników'!$AA$3;0;0;ILE.NIEPUSTYCH('L... pracowników'! $B:$B )-1;1) Choć myślę że trzeba by było zmienić całkiem podejście. Ale to może później bo teraz muszę lecieć.
przykładowy plik zawiera arkusze 3 pracowników i kontrolkę
w którym jest Wstaw2 , np. Call Module1.Wstaw2 (pod warunkiem, że Wstaw2 tam właśnie jest, a nie w Module5 czy innym).
https://obrazki.elektroda.pl/4292362500_... Chodzi mi o coś takiego każdy z pracowników ma swój numer.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem autora, ale pracuje na podobnych plikach. Tylko w moim przypadku zagadnienie zostało odwrócone. Każdy pracownik ma indywidualny plik w którym wpisuje godziny, nadgodziny, chorobę i urlopy. Zapisuje to w prostej tabeli gdzie każdy dzień tygodnia to kolejny wiersz. Każdy miesiąc w kolejnym skoroszycie, ale nie musi tak...
W załączeniu pół rozwiązania. Lista pracowników (wybór) jest na zasadzie sprawdzania poprawności danych. (korzystam z nazwanego zakresu) A co do głównego zadania i mankamentów mojego rozwiązania: Na chwilę obecną nie przewiduje więcej zwolnień niż jedno na dany miesiąc (liczba dni nie ma znaczenia). Jeżeli czas zwolnienia wypada między miesiącami należy...
Proszę pomóżcie. Mam w oknie UserForm okno ListBox a w nim pokazuje mi listę pracowników która jest utworzona w arkuszu. Jak zrobić żeby po kliknięciu na pracownika z listy pokazanej w ListBox w odpowiedniej komórce arkusza pokazało mi pod jakim numerem wiersza jest dany pracownik?
Witam Potrzebuję pomocy w napisaniu makra za pomocą którego można będzie wydrukować formularze z danymi pracowników. Lista pracowników jest w Excelu. Najlepszym rozwiązaniem byłoby umieszczenie obok nazwiska pola wyboru które po zaznaczeniu powodowało by wstawienie do szablonu i wydrukowanie określonych danych. Na stronie A4 powinny mieścić się 2 takie...
Witam. Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę... W załączniku umieszczam przykładową tabelkę. Będę wdzięczny za...
Witam, Problem z zakresu planowania. Mam 5 maszyn i 10 pracowników. Chciałbym przygotować dla nich plan pracy na cały tydzień. Przy każdej maszynie pracuje 2 pracowników jednocześnie. Chciałbym utworzyć listę rozwijaną z nazwiskami pracowników przypisując do poszczególnej maszyny, ale w taki sposób aby wybór pracowników zmniejszał się (Ci którzy już...
Witam, Od kolegi z forum zapożyczyłem arkusz do liczenia godzin pracowników. Chciałbym jednak prosić o przerobienie go. 1. Dorobić jeden dzień miesiąca. 2. Chciałbym żeby było łącznie 30 wierszy na miejsce na pracowników - z wpisanymi funkcjami. 3. Usunięcie wiersza "ważne wydarzenia w listopadzie". 4. Usunięcie tabeli pomocniczej. W obecnej formie...
BTW pracownik, który sam sobie wpisuje dodatki finansowe? Pachnie jak zacementowana prowizorka. A pewnie ktoś z pocie czoła to sprawdza? Z racji, że są grupy pracowników, które mają dodatki za swoją pracę, to są też one indywidualnie wpisywane przy wystawianiu podsumowania miesięcznego. Nie jest problemem zapamiętać, kto jaki ma dodatek, bo jest raptem...
Witam Proszę o pomoc w takim zagadnieniu Mam grafik pracowników danego działu, który należy sprawdzić pod kątem przerw 35-godzinnych. Przerwa takowa musi być w zawarta w tygodniowym okresie rozliczeniowym. W 2012 roku przerwy liczone są w okresach: styczeń - marzec ( tygodniowy okres rozliczeniowy liczony od niedzieli do soboty ) kwiecień - czerwiec...
Bartolek - zobacz link który podesłałem, tam jest dokładnie to czego potrzebujesz. Na początku jest wyjaśnione tylko zamiast pracowników masz numery części samochodowych. JacekCz - Excel jest narzędziem i można go z powodzeniem używać do tworzenia takiej prostej jednotabelowej bazy danych zawierających krotki klucz-wartość.
Jeżeli chodzi o godziny pracowników to juz funkcje mam zastosowaną. Gorzej z sprzętem ponieważ należy utworzyć funkcję która do odpowiedniej pracy i pracownika wczyta odpowiedni sprzęt - o ile to możliwe.
Witam serdecznie: w jaki sposób mam rozwiązać taki oto problem, jak mniemam wyszukiwanie po dwóch kryteriach rozwiązało by tę kwestię jednak nie wiem jak to zrobić. w pliku który załączam mam arkusz 2014 w którym mam wszystkich pracowników w arkuszu wnioski mam listę złożonych wniosków tam zaznaczone są dni w których pracownik wziął urlop za pomocą...
kuba989898 jeszcze jedno pytanie,a w zasadzie dwa. czy tą tabelkę z obciążeniem pracowników można zrobić w ten sposób aby zawsze była widoczna bez względu na jakiej wysokości arkusza jestem? Drugie pytanie to czy moge jakoś tak to zrobić żeby podkreślało mi, lub jakos inaczej syglnalizowało, może poprzez zmianę koloru tła komórki, że termin wyznaczony...
Te czerwone cyferki to obliczenia potrzebne dla formuł pobierających dane z drugiego arkusza (można zmienić kolor czcionki na białą). Dodawać pracowników można w drugim arkuszu. W pierwszym po wybraniu nazwiska z listy masz połączenie (tylko do odczytu) z jego danymi w arkuszu drugim i nie ma potrzeby wstawiania dodatkowych tabelek. Jeszcze kilka "kosmetycznych"...
Poszukuje rozwiązania takiego problemu... Wydaje mi się, że z podobnym problemem zetknął się każdy pracodawca zatrudniający pracowników w terenie lub prowadzący firmę wielozakładową. Zadanie rozwiązałem kiedyś w następujący sposób: na serwerze FTP (spokojnie, to są grosze) utworzyłem udział (katalog) administratora. Podkatalogi w tym udziale przydzieliłem...
Dziękuję bardzo. O to mi właśnie chodziło :) Ps. Sprawdź . . ...a czy można by to przekontrolować do wersji Excela a nie Worda, ale tak żeby to wyglądało identycznie jak oryginał (tak jak w tym Wordzie)? Wtedy wersję Excel wrzucił bym do mojego pliku bazowego, dodam makro i dane pracowników wrzucał bym z automatu, a tych ankiet muszę wypełniać dziesiątki,...
Witam potrzebuje pomocy, szef dał mi plik w excelu (8 zakładek) na każdej zakładce jest duża tabela i sporo różnych informacji część wierszy dotyczy godzin pracowników, chce żebym ogarnął jak generować raporty do druku z informacją tylko o godzinówce pracowników (chciałby kliknąć nazwisko i drukować sumę godzin ze wszystkich zakładek z wyszczególnieniem...
W poprzednim temacie zastanawiałem się co do źródła ciepła: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Tutaj konkretnie nad wyborem producenta i modelu urządzenia. Mireczki, żeby nie powielać informacji i nie wydłużać niepotrzebnie wątku, info o domu powyżej i wpierw czytamy :) Wiele osób polecało urządzenia Gree.. w 2022 roku...
Witam, mam problem ze zrobieniem makra, które będzie mi otwierało folder. Chodzi o to, żeby po naciśnięciu odpowiedniego przycisku otwierało się okno z widocznymi plikami znajdującymi się w folderze. Potrzebuję to do stworzenia prostej bazy w excelu, gdzie każdy z pracowników będzie miał swoją zakładkę i właśnie w tej zakładce ma być guzik do wybranego...
Chodzi o mój, SanDisk, Kingston to przykład. Na razie przesukuję moje foldery na SanDisk Dodano po 14 Nie wiem, ale przeszukanie tego ROTA to jest masakra. Ja na fleszcze miałem bardzo dużo danych w tym między innymi dane od ponad 1500 pracowników. Każdy pracownik miał przypisany swój folder w którym były pliki takie jak: jpg, PDF, doc, a więc to są...
Plik spakowałam, bo nie pozwalało mi dodać pliku z rozszerzeniem *.xlsm. Nazwy Arkuszy w moim zapytaniu podałam przypadkowe, nie będą tak się nazywać. Tworzę plik na własne potrzeby, który ma ułatwić rozliczanie pracowników z wykonanej pracy. Pracownicy mają bardzo podstawowe umiejętności z excela. Każde zlecenie składa się z kilku etapów. Zleceń jest...
witam, Czy ktoś z Was ma pomysł jak zrobić coś takiego: Potrzebuję stworzyć tabelę z godzinami pracy pracowników od..do i w kolumnie obok zastosować formułę złącz.teksty ( żeby wyświetliło się np 9-17) ale chciałbym żeby kolor teksty, który będzie wynikiem formuły miał taki sam kolor czcionki jak komórka po lewej. Ewentualnie czy ktoś ma jeszcze pomysł...
Witam Drodzy użytkownicy mam następujące dwa problemy w programie EXCEL. 1. Potrzebuje stworzyć formułę, która będzie automatycznie wpisywała daty z pominięciem Niedziel oraz wybranych świat. Dokładniej opisując problem: - po wpisaniu do jednej z komórek daty początkowej np. 2014-11-10, w innej komórce wyświetli mi się data ale z pominięciem 2014-11-11...
Moim zadaniem jest rozdzielić 150 pracowników na pokoje dwuosobowe (wg ich własnej preferencji). Schemat tych pokoi ma być obrazkowy (wg życzenia szefowej ;) ) w excelu (załącznik). Mam do tych "narysowanych" pokoi podpiętą listę rozwijaną i chciałabym aby po wpisaniu pracownika na listę do pokoju nie było więcej możliwości ponownego wybrania tego pracownika...
Witam, Mam pytanie do drogich elektrodowiczów. Mam do stworzenia projekt uczelniany. Postaram się to jak najlepiej przedstawić. Powiedzmy, że chodzi o system wydawania numerków na poczcie. Będzie dostępna lista pracowników tego dnia i trzy rodzaje numerków. Każdy potrzebuje innej długości czasu obsługi. Np: Numer 1 - 10 min Numer 2 - 30 min Numer 3...
A co będzie jak roboli zastąpią maszyny Rozumiem, że hydepark, jednak dziwi mnie taki ton wypowiedzi, szczególnie u kogoś kto (iirc) całkiem niedawno opisywał ile może zarobić w miarę ogarnięty operator CNC będący, co prawda na wyspecjalizowanym, ale jednak stanowisku robotniczym. Miejsca pracy w zakładach są zupełnie nieważne. Dlaczego? Bo zakład...
Witam, mam kilka pytań wiersze danych pracowników jednostki musi być na tym samym arkuszu? Mają jeden wiersz nagłówków? pracownicy mogą usunąć poprzednie wpisy (wiersze) lub je zmienić? Liczba wierszy jest ciągle się zmienia (w większym lub mniejszym boku)? Mają wiersze identyfikatorów zeby wielokrotnie nie wziąć pod uwagę?
walek33 dziękuję za wskazanie funkcji WORKDAYS przyda się w przypadkach kiedy każdy z pracowników musi otrzymać jeden urlop 14 dniowy ( zawierający 10 dni roboczych ) :)
Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?
Kolego (at)marek003 dzięki wielkie. Zauważyłem w pliku coś o czym nie wiedziałem że coś takiego można zrobić mianowicie wybór kalendarza. Myślałem że listę można tworzyć tylko z wcześniej zdefiniowanej na arkuszu. Widzę że już sam kalendarz wykorzystam w swoim arkuszu. Przetestuję jeszcze to o co mi dokładnie chodziło. EDIT. Kolego w arkuszu widzę kolejna...
Rozwiązanie było by dobre gdyby nie fakt, że mam prawie 200 pracowników a to trochę komplikuję. Dodatkowe kolumny sprawią, że tabela będzie mało czytelna. Tak czy inaczej dziękuje za sugestię.
Witam, wiele razy ten tamat był już poruszany, ale wciąż nie potrafię sobie z tym poradzić, więc zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Tworzę szablon grafiku dla pracowników w naszej firmie. chciał bym aby w wierszu "1" (komórkach od C1 do I1) były dni tygodnia wraz z datą. Problem w tym, że zmienianie i wpisywanie tych dat ręcznie będzie zabierało czas,...
Słuchajcie a mam jeszcze jedno pytanie: Bo to wszystko mi się udało zrobić ale.... Teraz pojawia się taki problem. Bo mam tylko jeden arkusz Karta Pracownika, a pracowników wiele.. No i większego sensu nie ma żeby dla każdego pracownika robić osobny arkusz "Karta pracownika", no bo jak pracowników jest powyżej 100 to jest roche problem. Jak zrobić to...
Cześć wszystkim, Muszę stworzyć arkusz zliczający godziny pracy pracowników oraz podliczający ich wynagrodzenie biorąc pod uwagę zmienną stawkę godzinową zależną od tego w jakich godzinach wykonywana jest praca. Problem polega na tym jak prawidłowo obliczyć kwotę dniówki jeśli w czasie pracy minęła północ oraz jak policzyć ilość konkretnych godzin z...
Przepraszam za brak załącznika ale musiałbym zanonymizować ten arkusz który używam, są w nim dane pracowników pewnej firmy - postanowiłem to obrazowo opisać. Dziękuję za przykład, bardzo pomocna lektura.
Witam ponownie. Tym razem pominę temat kopiowania wzorów sytemu (ale do tego tematu jeszcze wrócę) a chcę poruszyć temat innego kopiowania. W ostatnim pliku jaki wrzuciłem w dolnych zakładkach są trzy arkusze którymi chciałbym się zająć. Jest tam zakładka o nazwie "Pracownicy". Arkusz ten posiada cztery różne listy pracowników a dokładnie listy dwóch...
To jest szczegół. Wiem ze kropka nie jest czasem więc nie można się do niej odnieść. W takiej postaci wzorzec jest ok. Dniówki z 3 i 6 zmiany pracowników któż jeszcze są w pracy dopiszę sobie ręcznie. Wielkie dzięki za pomoc.
Witam Mam taki problem, dwa arkusze w jednym plan pracy, w którym jest tabela z listą pracowników i wszystkie dni miesiąca, oznaczone, „8” gdy pracownik jest w obecny w pracy i „W” gdy pracownik jest nieobecny. W drugim arkuszu jest lista obecności danego pracownika, chcę, aby w niej pojawiało się tylko, „W” kiedy...
Witam, Problem pewnie będzie banalny, ale pusteczka w głowie. Otóż robię ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok godziny pracy, nadgodziny, urlopy, itd. Chciałbym...
jakieś propozycje jak to elegancko :?: rozwiązać? Taki projekt może być nieelegancki, ale musi być funkcjonalny :!: Dlatego musisz mieć specjalny arkusz kadrowy gdzie będziesz miał wszystkie potrzebne dane osobowe. Dalej potrzebny jest arkusz stanowisk pracy , którym należy zabezpieczyć obsadę (wraz z określeniem ich charakterystyki np. w niedzielę...
Niestety mój optymizm prysł bo na realnym pliku to nie chce działac i nie wiem dla czwego wypisuje N/D A nie zastanawiałeś się jak Excel ma traktować: - występujące 204 razy w tej tabeli "nazwiska" typu Harmonogram, Użytkownik nieznany czy po prostu pustą komórkę ? - dziwną asymetrię zdarzeń: 534 wejścia oraz 659 wyjść (w tym 114 tego Użytkownika nieznanego...
=LICZ.JEŻELI(E1:E1116;"=koc") ale brakuje mi w tej funkcji zakresu pracowników z kolumny C od11001 do 12000 próbowałem różne formuły ale nic mi nie wychodzi
Witam, Jest sporo tematów przeglądałam wszelkie fora i niestety nie mogę sobie poradzić z obliczeniem czasu pracy- wyskakuje mi błąd i dodatkowo mam problem z godzinami nocnymi... Zamieszczam w załączniku plik, żeby było wiadomo o co mi chodzi. Przy robieniu grafiku dla pracowników w jednej komórce jest format niestandardowy w formacie gg:mm, gdyż pracownik...
No cóż. Widzę, że Cię porwało. :D A myślałem, że wystarczyłby prosty Excel z delikatnymi wstawkami VBA. Napisałem już program... Jaki, jeśli to nie tajne/ poufne, lub w czym?
Moja baza pracowników zawiera około 1000 pracowników a każdy pracownik ma przypisane około 150 kolumn z przeróżnymi danymi. Baza jest aktualizowana prawie nonstop. Wolałbym utworzyć bazę danych w jakimś pliku tekstowym ale takim z którym dał bym sobie rady (przyznam że jeszcze nigdy czegoś takiego nie robiłem, do tej pory pracuję na bazie umieszczonej...
Posiadam kilkunastu pracowników którym oprócz płacy zasadniczej zmienia się staż każdego roku oraz co niektórzy dostają premię/awans którą jak dostaną np w marcu to jest do końca roku kalendarzowego... Obecnie wszystko robiłem na piechotę tzn: wstawiałem w arkusz każdego datę przeliczeniową (do stażu), płacę zasadniczą, wyliczałem formulą ile ma % stażu...
Cześć. Czy ktoś z Was wie jak powinno wyglądać makro porównujące ze sobą tabele w następujący sposób: -Załóżmy, że mamy dwa arkusze z danymi pracowników. W jednym jest formatka do raportu, w drugim przygotowana baza z ilością pracowników przypisanych do danych grup (dział/sekcja/skrót jedn org/MPK/rodzaj pracownika/fabryka) - formatka ma ten sam układ....
Witam potrzebuje pomocy :) Chciałabym napisać formatkę do grafiku w Excelu która automatycznie zablokuje możliwość wprowadzana danych po wpisaniu danych w komórkach. Chciałbym stworzyć taką formatkę aby każdy samodzielnie mógł ustalić sobie grafik ale według obowiązujących norm. Moim obecnym problemem jest możliwość zablokowania wprowadzenia danej wartości...
Witam! Od jakiegoś czasu poszukuję bezowocnie rozwiązania do następującego problemu: Buduję arkusz do rozliczeń i podliczeń różnych rzeczy dla pracowników mojego znajomego, ponieważ jednym z założeń jest prostota obsługi, próbowałem dokopać sie do funkcji lub makra automatycznie powiększającego tabelę o kolejny wiersz przy naciśnieciu klawisza enter....
Proponuję zerknąć do działu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fo... Software jest tam wiele tematów o grafikach w Excelu. Można założyć swój temat, zawsze ktoś pomoże. Kilka przykładów: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Witam, Mam pytanie aktualnie pracuje w firmie w której większość pracowników ma jeszcze excela 2003 dlatego zależy mi na rozwiązaniu tego problemu dla tego programu. Ogólnie chodzi mi o to żeby dajmy na to ze zbioru stu elementowego o liczbach 1,2,3,4,5,6 będących w dowolnej proporcji i kolejności!, za pomocą prostych funkcji(wolałbym bez użycia Makra)...
Na działających kilkunastu plikach od lat, w jednej chwili podczas aktualizacji wyskakuje ten sam błąd: Run-time error '3704': Operacja nie jest dopuszczalna gdy obiekt jest zamknięty.. cały system pobierania danych w jednej chwili padł. Proszę o pomoc, domyślam się, że może problem tkwi z sterownikami, zewnętrzną bazą danych. Nikt z pracowników nie...
Witam proszę o wsparcie w takim zagadnieniu. Posiadam plik w którym znajdują się dwa arkusze 1 arkusz kilka kolumn odpowiadającym danym działom a w nim nazwiska pracowników z danego działu 2 arkusz to wykaz tych pracowników z arkusza 1 w jaki sposób mogę uzyskać efekt w którym po wpisaniu nazwiska w danym dziale on pojawia mi się w arkuszu 2 bez użycia...
Witam ponownie. Zanim zadam tutaj pytanie staram się rozwiązać go szukając już w gotowych tematach. Poznajdywałem rozwiazania zbliżonych problemów do mojego ale bez możliwości ich zastosowania w tym przypadku. Chodzi mianowicie o to że mam na jednym arkuszu trzy kolumny. Jedna zawiera nazwiska wszystkich pracowników, druga to lista pracowników na urlopie...
Witam! Słuchajcie problem jest taki. Na dysku sieciowym jest baza danych z zamówieniami. Do tego pliku dostęp ma kilkunastu pracowników którzy składają zamówienie. Po drugiej stronie do tego pliku mają dostęp także osoby które te zamówienia realizują. Każda osoba składająca ma na swoim dysku excela którego sobie uzupełnia i wysyła zamówienia. Po wysłaniu...
To jest plik przykładowy :) więc nie ma się co martwić o pracowników. 3 pracowników, sprzedaż 6 jednostek na pracownika (dziennie) daje 18 sprzedaży na 3 pracowników (dziennie). Brak towaru, jest to np. ilość towaru (804 sztuk) podzielona przez 18 (czyli sprzedaż dzienną przypadającą na trzech pracowników) i po X dniach magazyn będzie opróżniony z towaru...
Dzień dobry jeszcze raz, Wreszcie zrozumiałem o co Panu chodziło. Przedtem nie miałem czasu na dokładniejszą analizę sytuacji. Ten błąd wystąpił na skutek specyficznych nazw pracowników z numerami. Pracownik_10 różni się od Pracownik_1 jednym znakiem i ten znak został rozpoznany jako znak z innej kolumny. W normalnych okolicznościach gdy będą to nazwiska...
excel lista pracowników ewidencja pracowników excel excel urlopy pracowników
obliczy wentylator sygnał prędkość pojazd citroen licznik
bosch condens nietypowe połączenie bezpieczników
Błąd sporadyczny pasywny - co oznacza? Dlaczego głośnik Marshall gra cicho? Przyczyny i rozwiązania