Tak? Grupowanie dat.
Dane docelowe będą bardziej skomplikowane, ale na podstawie "szablonu" sam będę próbował dostosować do moich potrzeb. Potrzebuję wsparcia na start, bo VBA jeszcze nie wchodzi jak trzeba Jeśli dobrze odczytuję Twoje zadanie :?: - uzyskanie efektu takiego jak na zrzucie 1144985 To na początek możesz wypróbować makro z załączonego pliku Protraport.xlsm...
Czy są jakieś sposoby tworzenia listy niestandardowej żeby wyłapywała interesujący mnie tekst automatycznie lub inne rozwiązania? Jeśli masz tak "nieczyste" :D dane źródłowe to najprościej przed konsolidacją przepuść te dane z filii przez funkcję USUŃ.ZBĘDNE.ODSTĘPY() :spoko:
Witam mam problem z utwozeniem formuly zeby pokazywalam mi ile czasu nie prduktywnego posiadaja pracownicy. Chcial bym zeby pokazywalo czas w minutach od 5 minut w gore na czerwono ponizej na zielono utwozylem tez zakladke "report info" i fajnie bybylo jak jesli tam zmienie wartosc zalozmy na inna 6 , 7 minut to rowniez automatycznie zmienialo sie w...
Tak, dokładnie o coś takiego chodziło. Tylko Skąd i Dokąd bym na dwie kolumny rozbił (zakładając że chcesz je mieć potem w raporcie). Nazwy mają się powtarzać. Teraz możesz np. zrobić tabelę przestawną jak w załączniku: http://obrazki.elektroda.pl/2261331300_1... popróbować z różnymi funkcjami czy nawet próbować jakieś makro napisać,...
Proszę jeśli to możliwe o nadanie jakiegoś kierunku, od czego zacząć. Po mojemu: 1. Lista unikatów wg kolumny "B" - pod warunkiem, że nie ma dwóch różnych osób o tym samym nazwisku. Ew "D", jeśli pole jest obowiązkowe. Najprościej przez Collection w pętli 'For Each arkusz' z wyłączeniem "Szablon". 2. Bardzo podobną pętlą wypełniasz tabelkę w "Szablon"...
Zwracam się z prośbą o stworzenie makra, bądź doradzenie innego rozwiązanie Jeśli chciałbyś wykorzystać do zestawienia danych tabelę przestawną :idea: np. tak jak na zrzucie 1075895 to możesz wykorzystać makro VBA do automatycznego (uruchamianie klawiszami ctrl+o) tworzenia aktualnej tabeli przestawnej :spoko: 1075898
Witam [syntax=vb] Sub podzial_pliku() Dim kol As String Dim wiersz As Integer Dim nazwa As String Dim ark As Worksheet kol = InputBox("Podaj litere kolumny na podstawie ktorej nastapi podzial plikow", "Pytanie") wiersz = InputBox("Podaj numer wiersza od ktorego zacznie sie podzial plikow", "Pytanie") Range(kol & wiersz).Select Set ark = ActiveSheet...
Po kliknięciu komórki np. C16 ma się utworzyć arkusz o tej nazwie tj. "C16"? Czy raczej arkusz z nazwą projektu? Jeżeli to drugie, to zamiast używać tabeli przestawnej proponuje: 1. utworzyć arkusz z polem/formantem kombi dla którego źródłem danych będzie pole (kolumna) "nazwa" z arkusza Dane. Po wybraniu elementu z listy zwraca się pozycję tego elementu...
jakbyś tylko to zrobił na odwrót to bym był więcej niż szczęśliwy :) O rety ;) Dla mnie "raport", to (z definicji) arkusz wynikowy. Wygląda to jakby na próbę odwrócenia tabeli przestawnej. Trochę karkołomne zadanie na formuły. Dla 4-ech indeksów, będzie miała długość z półtora metra :) Zobacz same nagłówki w załączniku (pewnie jeszcze do poprawki),...
Wystarczy użyć choćby wyszukaj.pionowo() czy też indeks() i pobrać odpowiednie wartości z arkusza cennik.
Samo się wpisze...
Witam potrzebuje pomocy, szef dał mi plik w excelu (8 zakładek) na każdej zakładce jest duża tabela i sporo różnych informacji część wierszy dotyczy godzin pracowników, chce żebym ogarnął jak generować raporty do druku z informacją tylko o godzinówce pracowników (chciałby kliknąć nazwisko i drukować sumę godzin ze wszystkich zakładek z wyszczególnieniem...
Witam! Wydaje się to być prosta aplikacja. Więc tak: 1. Legalność Niestety nie mam legalnej wersji office'a więc gdybym zróbił Ci tę aplikacje w Access'ie używanie jej prawdopodobnie byłoby niezgodne z prawem chyba, że masz licencje. Może zamiast Access'a użyć jakiegoś darmowego systemu baz danych np. MySQL czy SQLite? Wtedy obsługę można zrobić np....
Z tego co widzę próbujesz sumować warunkowo dla wybranych klientów? Dlaczego nie używasz filtra? Można odfiltrować niepotrzebne, skopiować do nowego arkusza. W swoim przykładzie odwołujesz się do całych kolumn (Np A:A), co zdecydowanie spowalnia działania na tablicach. Dlatego zamieniłbym zakres na tabelę Excela. (zaznacz, Menu>Wstw>Tabela). Zamiast...
Tak na szybko (bo nie mam na razie czasu) to urzyj licz.jeżeli() z ewentualnie kolumną pomocniczą łączącą w sobie model z klasą. I licz.jeżeli() zrób dla każdej możiwości "Model.klasa" (bo skąd excel będzie wiedział) a do raportu pobieraj jedynie te które mają jakieś dane.
Argument jest typu String, więc podstaw sobie [syntax=vbscript]R = 3 While Cells(R, 2) <> "" karta = Cells(R, 2) ostW = Sheets(karta).Cells(1501, 11).End(xlUp).Row Cells(R, 3).FormulaR1C1 = "=countcellsbycolor('" & karta & "'!R1C11:R" & ostW & "C11,MENU!RC[-1])" R = R + 1 Wend[/syntax]
Przykład w załączniku. Utwórz folder 'raporty' tam, gdzie znajduje się ten plik.
http://obrazki.elektroda.pl/7823846400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6238284000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1959204700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5977726900_1... Witam Proszę o pomoc, niestety nie mogę sobie poradzić z napisaniem makra. Nie potrafię ściągnąć plików do Excela,...
[syntax=vb]Sub doBazy() r = 1 With Sheets("raport") While .Cells(r, 1) <> "" rb = Application.Match(.Cells(r, 1), Sheets("baza").Columns(1), 0) .Cells(r, 2).Resize(, 5).Copy Sheets("baza").Cells(rb, 2) r = r + 1 Wend End With End Sub [/syntax]
knc = Format(Date -1, "rrrr-mm-dd") ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:= _ "C:\Users\ateresko\Desktop\New folder\Green Raport" & knc & ".pdf"
Spróbuj: =ADR.POŚR("'G:\TP\01. Administration\1.1 Work organisation\ A3 &".xlsx]Rok 2018'!$Q21") Ale... plik raportu musi być otwarty.
Jest więcej niż jeden plik raportu?
--Witam, potrzebuję pomocy w filtrowaniu raportu RCP Excel dla pracownika, chciałbym uzyskać czas pracy dla danego przejścia obliczany jako pierwsze wejście i ostatnie wyjście oraz czas jaki pracownik spędził na przerwie w czasie pracy. W załączniku przesyłam raport zdarzeń jaki otrzymuję z systemu.
Witajcie specjaliści.... Ponownie zwracam się do was z wielką prośbą. Chciałbym utworzyć książkę adresową firm z którymi współpracuję. OPIS BAZY z której muszę pobrać dane: Prowadzę arkusz w którym notuję każdą aktywność z firmami, co powoduje iż po roku mam ponad 30 000 wersów powtarzających się firm z różnymi osobami kontaktowymi, telefonami, (at)...
rozumiem że to tylko część makra? Oczywiście, to tylko fragment kodu, który wykonuje jedynie to co napisałem wyskoczy okienko, w którym będzie można wybrać pliki excela z dysku komputera Po wyborze konkretnego pliku :D możesz kopiować całe arkusze lub wybrane dane do swego pliku zbiorczego. Ta część makra uzależniona jest od specyfiki plików źródłowych...
Witam, w załączniku mam plik excela, Posiadam w pracy pewien program, który generuje mi tabele taką jak w Arkuszu "dane", zawsze od wiersza 18 zaczynają się ciągi w wierszu z których niektóre dane chciałbym przekopiować do arkusza "Raport". W sumie to puki co jest prosto, problem w tym że chciał bym żeby automatycznie ile jest zapisanych wierszy w arkuszu...
wskrocie to co jest na czerwono i na niebiesko chcial bym zeby zostalo a reszte moze wyczyscic wiec dzieki dziala choc jestem przekonany ze na poczatku wlasnie taki sposob probowalem ale to zapisac ale usuwalo mi wszystko moze jakie blad popelmilem ahh nie wazne ale wazne ze dziala :D ps. czy moge Panow prosic o zerkniecie na kolejny post ktory stworzylem...
tabela przestawna będzie dla mnie pewnie najtrudniejsza Bez przesady. Zaznaczasz zakres, klikasz wstawianie - tabela przestawna, zaznaczasz pola, które chcesz dodać do raportu i gotowe. Potem to już kosmetyka.
Dzięki! Myślę że dam sobie rady z przerobieniem tego pod potrzeby mojego raportu Pozdrawiam
Witam Mam do rozwiązania zadanie z którym nie daję rady. Trzeba stworzyć w excelu raport sprzedaży dla sieci handlowej. Mam kilka sklepów w których sprzedaje sprzęt rtv/agd. W 1 arkuszu tworzę bazę danych . Model, Producent, moc,cena zakupu, cena sprzedaży, sprzedaż w poszczególnych tygodniach. Produktów jest sporo około 1000 pozycji. W osobnym arkuszu...
Można. Sposób szybki: jeśli plik zostanie otwarty w trybie Output, to dotychczasowe dane zostaną nadpisane nową treścią, np. numerem bieżącego/następnego protokołu. Można tez skorzystać z trybu Append - wtedy mamy możliwość dopisywania kolejnych danych. Może to byc przydatne do szybkiego bilansu, bo dane o dotychczas utworzonych raportach będą od ręki...
To sam po części odpowiedziałeś na pytanie. Zacznij od sprawdzenia rzeczonego makra a dokładniej zakresu z którego pobiera dane. Jako człowiek bez talentu Copperfielda więcej teoretyzować nie mogę. Konkrety dopiero po dokładniejszym zbadaniu problemu.
Witam, jestem laikiem jeśli chodzi o excela. Dostałem ciężkie zadanie w pracy. Mianowicie mam stworzyć listę , która automatycznie będzie się uzupełniała o dane z raportów. Szablon raportu jest niezmienny. Zmienia się nazwa raportu np z TP-PL-2017-001 , następny nr to TP-PL-2017-002 . Pobierane będą dane tj. Data , imię i nazwisko , Temat , koszty materiału...
Jakich konkretnie wyników oczekujesz w tym przypadku? Znaczenie zawartości arkusza "Projekt aktywności" nie jest jasne. Jaki związek mają z tym "Raporty dzienne"?
Witam, Mam następujący problem - posiadam stworzoną bazę danych w kolumnach (data, mapa, kilometry, stawka (reszta w załączniku). Chciałbym stworzyć formułę, dzięki której w drugim arkuszu po wpisaniu zakresu daty np. 14-04-2018 - 10-05-2018 będzie generowany mini "raport" wg. układu którego ja potrzebuję - chodzi o to, że raz na jakiś czas muszę wysłać...
Witam, Mam raport zbudowany na podstawie tabeli przestawnej przy pomocy funkcji WEŹDANETABELI. Ustawiając się na konkretnym wyniku w tym raporcie, chciałabym, żeby przenosiło mnie do tabeli przestawnej i ustawiało się na tej pozycji której dotyczą dane (nie są one w takim samym układzie jak w raporcie).
1. na pewno miejscem przechowywania danych jest baza danych. Nie wynika z pytania na ile 'paczki danych' są innymi liczbami ale w podobnym sensie, czy układy są zupełnie inne. Pierwszy zdecydowanie wskazuje na relacyjną bazę danych, drugi (ale to traktuj jako doktorat) bazy dokumetowe czy inne nowe tendencje Nawet gdyby relacyjna, tzreba pewnego doświadczenia...
Witam, jestem całkiem zielony w arkuszach kalkulacyjny jeśli chodzi o makra i potrzebuję pomocy. Utworzyłem skoroszyt w którym są trzy arkusze. Pierwszy to tabela przestawna, drugi to arkusz zbiorczy a trzeci to raport o nazwie '01'. Potrzebuję napisać następujące makro po włączeniu którego wartości z komórek od AS5 do BU5 z raportu będą kopiowane do...
Chciałbym dodatkowo aby formuła w raporcie sumowała mi to do jednej pozycji. Proponuję jednak wykorzystać w takim przypadku :idea: formułę typu: [syntax=vbscript]=SUMA.JEŻELI(Przekazani... i spokojnie przeciągnąć w dół :spoko:
Excel to jest dobry, żeby ew. przejrzeć jakiś raport z bazy danych i zrobić "słupki" dla szefa.
Zastanów się czy zamiast sortować arkusz roboczy nie lepiej udostępnić dla technologa odpowiedni raport, zgodny z jego potrzebami.Wtedy nic się nie rozjedzie, a będzie można zrealizować jeszcze wiele "zachcianek" różnych ludzi.
Drukowany tekst jest bardzo mały Witam Można go zwiększyć przez rozmiar czcionki lub podbić % Generalnie do takich zadań najlepszy jest access można świetnie robić raporty druku
Dzień dobry, Chciałbym rozwiązać następujący problem: Mam zrobioną bazę danych w Access 2013. W tej bazie użytkownicy rejestrują pracę pomp (każda pompa ma na potrzeby rejestracji swojej pracy oddzielną tabelę w bazie). Później, na koniec dnia, generowany jest raport, na którym pokazana jest data, ile dana pompa wypompowała wody oraz jaki był przepływ...
Z tego co wiem nie ma możliwości aby w normalnej tabeli nie wyświetlało pustych komórek. lecz istnieje parę opcji które mogą ci to umożliwić między innymi: Kwerendy, Raporty i tym podobne. Polecam żebyś obejrzał poradnik na YT i w zależności od potrzeb wybrał ten który najbardziej ci odpowiada.
Witam, Moim zdaniem iFIX. Tani i ma edytor VB taki sam jak w Excel. Dzięki temu edytorowi oraz językowi VB będziesz mógł generować raporty jakie tylko będziesz chciał do Excel. Kursy i tutoriale do pobrania z sieci. Pozdrawiam,
Wielkie dzieki :) raport do GUS zrobiony!
Więc tak, każdy doradca dostaje taki plik i uzupełnia w kolumnie "opis". Czasami ktoś w zastępstwie uzupełnia równiez za inną osobe, ale to raczej bez znaczenia. Później każdy przesyła swój plik do mnie a ja mam za zadanie zrobić z tego jeden ładny raport.
Z arkusza1 robię raporty w osobnych arkuszach Efekt taki jak na zrzucie 1041538 automatycznego kopiowania wyfiltrowanych danych z arkusza1 do kilku arkuszy :idea: (z nazwami arkuszy wg filtrowanych danych :D ) można zrealizować przykładowo tak jak w załączonym pliku. 1041541 Makro można uruchomić skrótem klawiaturowym ctrl+r :!: , dla dowolnej (jeśli...
Jak plik .xlsx(.xlsm), to spakuj go RAR'em lub ZIP'em; lub zapisz jako .xls
Witam, prośba o pomoc uruchamiam makro z poziomu sap które wyowłuje odpowiednią transakcje z danymi np mb52 niestety nie wiem za pomocą jakiego kodu uzyskane dane można zapisać do postaci pliku excel chodzi mi o kod VBA który zachowywałby sie analogicznie jak wywołanie manualne z poziomu sapa:List-> export->spreadsheet->format pliku + nazwa ścieżki...
Na czym utknąłeś? Wrzuć plik z przykładem.
Ciężko jest domyślać się co autor makra chciał robićtym bardziej ze nie wiadomo co wogóle robi ten arkusz. Najprawdopodobniej makro nie może znaleźć obiektu "DTPicker1" który powinien być w arkuszu "Raporty". (próbuje go wyłączyć) Proponuje otworzyć plik działający na komputerze ale nie pozwolić na włączenie makr (dzięki temu obiekty się nie wyłączą...
Osobiście przetestowałem kilka różnych liczników dostępnych w polskich sklepach internetowych. Te najtańsze ulegają awarii. U mnie sprawdziło się ORNO, był to model bez WiFi. Proponuję coś sprawdzonego: Zamel Supla MEW-01, Tobie zależy na: Typ: Trójfazowy, z możliwością pomiaru jednofazowego. Zakres pomiarowy: Przekładniki prądowe do 100 A. Funkcje:...
..Przeznaczenie: komputer biurowy - Excel i ściąganie raportów z lokalnej sieci. Sprzęt na pierwszy rzut oka jast całkiem ok i obsłuży kilka biur, Excelów... raportów już nawet nie wspominając. Za te pieniążki można złożyć kilka stanowisk do takiej pracy, a ta maszyna zadowoli gracza lub melomana... ;)
zobacz załącznik co wyszło... teraz mnie bardziej zrozumiesz o co mi chodzi i che żeby jak znajdzie wartość w A, x to pobierze dane z B,x i C,x itd które wpisze w nowy raport (arkusz)..
Dzięki wielkie, :) Na to wychodzi, że problem rozwiązany. Przesyłam raport w załączniku.
Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...
Napisać proste makro, które to zrobi. A może nawet sprytnie napisana funkcja zrobi coś takiego. Musisz pokazać jak wygląda Twój raport zdarzeń.
Witam, Używam raportu w EXCEL (querying microsoft sql server 2012) który zaciąga dane z serwera zewnętrznego. PO wyłączeniu raportu i włączeniu ponownie dane są zaciągane, tak samo sytuacja ma się jak kliknę na ikonę "Refresh Sheet" HistClient w zakładce "HISTORIAN". Chciałbym dowiedzieć się czy jest możliwość stworzenia programu w makro który będzie...
Oczywiście że Excel liczy dokładnie, ale czasem trzeba pomyśleć za niego bo jest on nieco głupi i to co my robimy automatycznie jemu się od razu nie udaje, trzeba wtedy wskazać mu o co nam chodzi. Ale do rzeczy, to że autor zastosował zapis godzinowy to akurat powinno zostać poprawione, ponieważ oprócz godzin pracy potrzeba jest tez informacja o tym...
Proszę Nie usuwałem sum rocznych - ale można je oczywiście usunąć. A mógłbym prosić o podpowiedź jak to zrobić? Nie bawiłem się tabelami przestawnymi... http://excel.info.pl/180/jak-utworzyc-ta...
Jeszcze jedna wersja. Tu zastąpiłem formuły dla TOTAL DEFECTS w arkuszu raportów zbiorczych (miesięcznych) również przez procedurę VBA. Przy tym musiałem zmienić nazwę arkusza z „MIESIĘCZNY“ na „MIESIECZNY“ (bez polskich znaków) ponieważ nazwa ta występuje w mojej procedurze. Korzyści z takiego rozwiązania: Można dowolnie powiększać...
Spróbuje z Excelem. Fragment pochodzi z raportu NFZ-owego.
witam, proszę o pomoc forumowiczów. Zapisałem na dysku sieciowym w FOLDER plik excel ( generator raportów)z makrem tworzący w tym samym FOLDER raporty w .pdf. Niestety makro nie działa i zatrzymuje sie na niewłaściwej lokalizacji. Ten sam plik umieszczony na dysku lokalnym działa. co jest nie tak? Z. Lokalizacja pliku \\A.B.C.D\NAZWA\FOLDER L4 - to...
Będę żądał od nich także wykazu rozliczenia godzinowego bo mam zapisane stany licznika od 12 stycznia do dzisiaj Nie ma co żądać tylko na swoim koncie w PGE tutaj https://obrazki.elektroda.pl/3872217400_... zamówić raport za wskazany przez siebie czas i do godziny będziesz mógł ściągnąć raport w Microsoft Office Excel za ten okres...
po zmianie daty powinny być kopiowane następne wiersze Do tego samego obszaru docelowego $I$6:$L$8 :?: :D A mógłbyś objaśnić szerzej sens takiego działania ? Chcesz drukować dzienne raporty dla pojedynczego pracownika ?
1. Jeśli chodzi o OLE to nie ma znaczenia czy wstawiasz obiekt typu Arkusz Excel'a, czy bazę Access'a. Tak naprawdę VB uruchamia program, w którym plik był napisany. Jedynym warunkiem jest to, że musisz mieć zainstalowanego Office'a. Ale to pewnie już wiesz. 2. Generalnie to ten sam język. Formularze, pętle, procedury, komunikaty itd działają identyczne....
Nie ma takiej opcji w Excelu. Może uda Ci się zrobić jakieś obejście. Do drukowania poważnych raportów na podstawie bazy danych służy MS Access.
Witam, Udało mi się stworzyć makro kopiujące wybrany plik do nowej lokalizacji - kod który dobrze działa z jednoczesnym zapisem pliku excel w formie pdf. Wszystko jest OK ale mam jeden problem. W katalogu "Próby" mam więcej raportów z różnymi datami ale dlatego chciałbym utworzyć makro które będzie kopiować wszystkie pliki excel zaczynające się od "Raport_"...
plik = Dir("D:\Lukasz\Raporty\"Raport " & Str(Date) & " adamas") ' tu mi wywala błąd, co jest z tą składnią nie tak??? Jest nie tak. Powinno być Np [syntax=vb]plik = Dir("D:\Lukasz\Raporty\Raport " & Str(Date) & " adamas.xls")[/syntax]
Witam Udało mi się stworzyć makro kopiujące wybrany plik do nowej lokalizacji - kod który dobrze działa z jednoczesnym zapisem pliku excel w formie pdf. Wszystko jest OK ale mam jeden problem. W katalogu "Próby" mam więcej raportów z różnymi datami ale dlatego chciałbym utworzyć makro które będzie kopiować wszystkie pliki excel zaczynające się od "Raport_"...
czy to jest do osiągnięcia za pomocą VBA Excel ? Excel moze WSZYSTKO ! Ponadto raport nie zapisac na dysku, tylko naprosto wyslac mailem do Ciebie Z PDF-em nie mam doswiadczenia, tu nic nie mowie Problem może być, jako zasadę, gdy korzystać różne wersje programu Excel w uzytkownikow. Wiem, bo zrobiłem różnych zautomatyzowanych stanowisk pracy i znacznie...
Jeśli prościej jest kopiować całe wiersze to jeszcze lepiej bo miałem rozszerzyć zakres. Najważniejsze jest dla mnie aby znalazły się one w arkuszu raport, ale niestety to mnie przerasta...
Odwołanie zewnętrzne robisz np tak. [syntax=vb]=SUMA('C:\Raporty\[Budżet.xls... Równie dobrze możesz zrobić wyszukiwanie. Musisz. 1. Znać nazwy arkuszy na etapie projektowania arkusza zbiorczego 2. Zadbać o ich istnienie, format itd. Ten sposób dotyczy arkuszy, które są ZAMKNIĘTE!. p.s. Ponowię prośbę do autorów postów dotyczących...
Nie chce zeby ktoś za mnie to zrobił Należy stworzyć arkusz raportu i do niego makrem kopiować wartości z arkusza danych, a następnie zapisać arkusz raportu w formacie pdf.
albo jeszcze lepiej raport tabeli przestawnej który nam to wszystko posortuje wedle uznania
Nie wiem, co chcesz osiągnąć, ale zapewne w tym przypadku, będzie tylko odczyt z bazy. Proponuję użyć Akcesa i tabel połączonych z SQL serwerem. Na przykład: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... A potem, to już tylko kilka formularzy, raportów i pwenie będziesz miał to, co potrzebujesz. :)
Plik dodany. Chodzi mi o następującą kwestię. Zajmiemy się montażem - wtrysk jest nie zrobiony jeszcze. Sam program działał - jak z ręki wpisuję sztuki OK i NOK w frmLinieMontazowe i plik konwertuje się do pdf i dołącza w outlook jako raport z danej zmiany. Muszę wpisac dane dot sztuk OK i NOK z ręki a chciałbym aby zostaly wpisane (pobrane dane) z...
Pliki pojawiają się na serwerze codziennie, za każdym razem plik ma inną nazwę, co nie zmienia faktu, że w tej nazwie zmienia się tylko data. Nie potrafię ogarnąć tego żeby aktualizacja danych odbyła się automatycznie. Część plików, z których pobieram dane nie zmienia swoich nazw i lokalizacji tak więc dane w moim arkuszu same się aktualizują jak otworzę...
Witam, Potrzebuję rady (od praktyków) dotyczącej wybrania i zaprojektowani rozwiązania. Jak na dziś, wykonuje te wszystkie czynności ręcznie – krok po kroku – tabela po tabeli –wykres po wykresie ……. ale od początku … jak to wygląda … 1. Z bazy danych generuje plik wejściowy (w formacie MS Excel) z danymi. 2....
Czy mógłby prosić o odpowiedź przynajmniej na następujące pytanie? Wróciłem do koncepcji sprawdzenia ile razy uruchomiony jest Excel, kod podany przez "czeles" działa, to znaczy podaje ile razy jest uruchomiony Excel (link do strony nie). Jak tą informację wykorzystać? Funkcja zwraca ilość uruchomionych Excel-ów, teraz jeśli jest więcej niż 1 to chciałbym...
Po około roku moja grafika zaczęła ... " piszczeć " ... jest to ciągły wysoki dźwięk dobiegający z grafiki. Na pewno to nie jest wiatraczek. No chyba że jest jakiś drugi.... czy jest drugi fan w GeForce GTX 260 ? Czy taka grafika zawiera jakieś inne mechaniczne części powodujące piszczenie?... a może to dźwięk z płyty głównej ? Wykluczam wiatraczki...
Pewna automatyzacja w MS Access 2010, korzystająca z bazy danych i generująca raporty w MS Excel 2010 działała super. Niestety, po koniecznej przesiadce na Office 2016, ten sam złożony kod działa jakby "za szybko" -tzn. np. nie czeka na wypełnienie wzorca w Excelu, biegnie i chce wykonać "coś", co jest niemożliwe i stąd zwiechy. Ten sam kod puszczony...
Na to pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć. Jeżeli dane są w tablicy i istnieje jednoznaczne kryterium wybierania rekordów, grupowania, sumowania to można raport zrobić, jak czegoś brakuje to musisz to jakoś dołożyć. Nie znam twoich wymagań, ich spisanie to może być (nie musi) spore zadanie. Jeżeli masz w bazie tylko jedną tablicę to może łatwiej byłoby...
Chodzi o zautomatyzowanie wysyłki i raportów, pliku są załączane ręcznie co zajmuję za dużo czasu.
A nie można tego uprościć? Na początek rozdzielić dane (baza danych) i ich prezentację (raporty). Urlopy można zapisywać w jednej tablicy o stałej strukturze. Każdy rekord to jeden urlop, od dnia do dnia. Że to nie będzie czytelne to się nie przejmujemy, ma być wygodne do przetwarzania, a nie czytelne. Czytelne mają być raporty. Dni świąteczne można...
Zapisałem jako i wybrałem nowy Excel jednak kopiowanie z takiego zeszytu nadal powoduje błędy. Jak to co chcę osiągnąć ? to chyba dość jasne, chcę przenieść dane z różnych zeszytów Excel do wspólnego szablonu - zrobionego w nowym Excel. Jednak się tak nie da - skoro kopiowanie powoduje : Program EXCEL.EXE w wersji 14.0.7153.5000 zatrzymał interakcję...
Tu masz programy magazynowe. http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t... Spokojnie coś wybierzesz. Możesz także to zrobić w Excelu lub jeszcze lepiej w OpenOffice, ponieważ jest darmowy. Zrobienie takiego arkusza w Excelu czy OpenOffice to przysłowiowa "bułka z masłem". Dla przykładu robisz pionowe kolumny, które odpowidają poszczególnym materiałom....
Dzień dobry Proszę o pomoc w rozwiązaniu poniższej kwestii. Mam plik w excelu w którym w głównym arkuszu jest raport i znajduje się w nim przycisk do aktywacji drugiego arkusza (kod w makro poniżej). Po aktywacji drugiego arkusza przy wpisywaniu danych pojawiają się części tabel z arkusza głównego, które zamazują obraz. Nie wiem w czym tkwi problem...
Tak jak kolega powyżej pisał - wystarczy zrobić tabelę przestawną. Jeśli chodzi Ci dokładnie o taki układ jaki zamieściłaś, to tabela musi być odpowiednio sformatowana. Dodatkowo zastosowana jest opcja powtarzania elementów - ale pamiętaj, jest ona dostępna dopiero od wersji 2010. Przy okazji wprowadziłem dynamiczną definicję zakresu danych. Przy odświeżaniu...
Na filtrze nie da rady bo muszę dodatkowo formuły dopisać które będą mi przeliczać odpowiednie wartości, a na co miesiąc będę dostawać taki raport, a nie chcę za każdym razem ręcznie przeliczać.
Czy da się uruchomić korespondencję seryjną bezpośrednio z Excela ? Możesz w VBA z poziomu Excel'a wywołać Word'a i użyć go do wygenerowania pożądanych dokumentów z udziałem korespondencji seryjnej - tyle że to takie "sięganie do lewej kieszeni prawą ręką". Więcej roboty - niż to warte. Jeśli dokumenty mają być tylko drukowane, i nie potrzebujesz plików...
Witam serdecznie, Sytuacja tej natury, iż używam pewnej aplikacji webowej, która generuje raporty w formacie *.csv. Przy kliknięciu lewym przyciskiem myszy raport otwiera się w nowej zakładce przeglądarki (IE 10 oraz Chrome) generując listę błędów wyświetlenia. Gdy kliknę prawym przyciskiem myszki i najpierw zapiszę plik na dysku jestem wstanie otworzyć...
Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, który mnie nęka i co do którego nie mogę znaleźć rozwiązania. Tak więc, korzystam z aplikacji analitycznej, która zbiera dane i następnie generuje na ich podstawie raporty w formacie .tsv (tak format zapisałem prawidłowo). Raport ostatecznie wygląda jak tabela Excelowska z masą dat i przypisanych...
Witam Zobacz tak [syntax=vbnet]Sub Wyslij() Application.ScreenUpdating = False Dim OutApp As Object Dim OutMail As Object Dim Szablon As String Dim strbody As String Szablon = getFile("\\Poluser1\dyspozytorzy\Asysten... If Szablon = "" Then Exit Sub Set wd = CreateObject("Word.Application") Set doc = wd.documents.Open(Szablon)...
tak, jeden arkusz jest w pliku na serwerze drugi w komputerze.. makro po zrozumieniu i poprawkach mógłbym zastosować do całego raportu tj ok 20 arkuszy z danymi, dziekuje, pozdrawiam..
Excel nie dawał żadnych komunikatów systemowych (np. brak dostępu) , coś w rodzaju DisplayAlerts = False DisplayAlerts tu nie zadziała bo to nie jest błąd czysto vba, jeżeli nawet ominiemy ten błąd to i tak nie nadpiszesz pliku "Raport_R5.htm" nowymi danymi . (używasz tylko jednej nazwy "Raport_R5.htm"?) Sprawdź może wystarczy takie coś. [syntax=vbscript]If...
Dalem tam fragment pliku zrodlowego oraz dwa raporty (fragmenty) Czesc rzeczy w raportach musi byc uzupelniona z innych zrodel ewentualnie trzeba to i tak zrobic recznie, chodzi tylko o zautomatyzowanie wprowadzania godzin/czasu
Zakładając, że numery listów są posortowane, proponuję wykorzystać funkcje "Wyszukaj" i "Jeżeli". Nie mam chwilowo arkusza pod ręką, więc piszę z pamięci: Wszystko podane dla przykładowej komórki A2: Nr listu --> =JEŻELI(Raport.A2=WYSZUKAJ(Raport.A2;Ark... Pozostałe dane --> =JEŻELI(A2="";"";Raport.$B2) Mam nadzieję, że...
raporty fiskalne znikające raporty raporty serwisowe
przyuczy przepustnica wymiana sterownika pompy asterisk freepbx
uziemienie pojazdu uziemienie pojazdu
Podświetlenie wskaźników źle działa w VW Touran po nagraniu Epson SX425W nie widzi papieru - diagnostyka i rozwiązania