raporty excel

Znaleziono około 827 wyników dla: raporty excel
  • Excel - stworzenie bazy materiałowej lub inny program

    Tu masz programy magazynowe. http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t... Spokojnie coś wybierzesz. Możesz także to zrobić w Excelu lub jeszcze lepiej w OpenOffice, ponieważ jest darmowy. Zrobienie takiego arkusza w Excelu czy OpenOffice to przysłowiowa "bułka z masłem". Dla przykładu robisz pionowe kolumny, które odpowidają poszczególnym materiałom....

    Software serwis   24 Lis 2016 22:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 38470
  • Excel - Tworzenie raportu z wybranych elementów do druku

    Witam potrzebuje pomocy, szef dał mi plik w excelu (8 zakładek) na każdej zakładce jest duża tabela i sporo różnych informacji część wierszy dotyczy godzin pracowników, chce żebym ogarnął jak generować raporty do druku z informacją tylko o godzinówce pracowników (chciałby kliknąć nazwisko i drukować sumę godzin ze wszystkich zakładek z wyszczególnieniem...

    Obsługa oprogramowania   20 Sie 2020 21:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 687
  • REKLAMA
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel 2010 - jak ukryć puste komórki na wykresie kolumnowym?

    Z tego co wiem nie ma możliwości aby w normalnej tabeli nie wyświetlało pustych komórek. lecz istnieje parę opcji które mogą ci to umożliwić między innymi: Kwerendy, Raporty i tym podobne. Polecam żebyś obejrzał poradnik na YT i w zależności od potrzeb wybrał ten który najbardziej ci odpowiada.

    Software serwis   09 Lis 2015 16:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1503
  • Excel VBA – jak scalić i obramować komórki kodem w programie magazynowym?

    Cóż, zamysł jest dobry. Projekt do najłatwiejszych nie należy i z pewnością jest czasochłonny. Uparcie brniesz dalej, gdzie większość woli gotowce i dawno rzuciłaby to w diabły nie narażając szarych komórek na przepracowanie. Tu tylko podziwiać, gratuluję. Szczerze mówiąc zaskoczyłeś mnie tym pytaniem :) Do tej pory szukałem tylko rozwiązań dotyczących...

    Software serwis   04 Mar 2014 10:41 Odpowiedzi: 116    Wyświetleń: 28643
  • Automatyczne raporty - gdzie utrzymywać dane źródłowe, w Excel czy Access

    Jeśli wybór ma dotyczyć tylko Access i Excel, to tylko i wyłącznie Access jako baza danych, Excel jest dobry do kalkulacji analiz itp. a nie jako miejsce przechowywania danych. Do tego co chcesz zrobić, oprócz znajomości VBA przyda się również znajomość ADO, DAO.

    Programowanie Początkujący   21 Lip 2017 16:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1467
  • REKLAMA
  • Excel _ VAB _ zbieranie danych z raport produkcyjnego

    Zwracam się z prośbą o stworzenie makra, bądź doradzenie innego rozwiązanie Jeśli chciałbyś wykorzystać do zestawienia danych tabelę przestawną :idea: np. tak jak na zrzucie 1075895 to możesz wykorzystać makro VBA do automatycznego (uruchamianie klawiszami ctrl+o) tworzenia aktualnej tabeli przestawnej :spoko: 1075898

    Programowanie Początkujący   14 Mar 2021 11:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 366
  • Makro Excel - Pobieranie danych z wielu plików do raportu Excel

    http://obrazki.elektroda.pl/7823846400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6238284000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1959204700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5977726900_1... Witam Proszę o pomoc, niestety nie mogę sobie poradzić z napisaniem makra. Nie potrafię ściągnąć plików do Excela,...

    Software serwis   25 Wrz 2014 02:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2445
  • Excel - Raport problem z utworzeniem formuly czasu produktywnego dla pracownika

    Witam mam problem z utwozeniem formuly zeby pokazywalam mi ile czasu nie prduktywnego posiadaja pracownicy. Chcial bym zeby pokazywalo czas w minutach od 5 minut w gore na czerwono ponizej na zielono utwozylem tez zakladke "report info" i fajnie bybylo jak jesli tam zmienie wartosc zalozmy na inna 6 , 7 minut to rowniez automatycznie zmienialo sie w...

    Obsługa oprogramowania   26 Maj 2022 12:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 315
  • REKLAMA
  • Excel zmienia automatycznie liczby na daty w plikach .tsv - jak temu zapobiec?

    Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, który mnie nęka i co do którego nie mogę znaleźć rozwiązania. Tak więc, korzystam z aplikacji analitycznej, która zbiera dane i następnie generuje na ich podstawie raporty w formacie .tsv (tak format zapisałem prawidłowo). Raport ostatecznie wygląda jak tabela Excelowska z masą dat i przypisanych...

    Programowanie Początkujący   16 Mar 2025 12:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 579
  • EXCEL - tabela przestawna lub inne rozwiązanie do raportu

    ...mam takie dane wejściowe jakie mam i nie mogę zażyczyć sobie żeby były inne... ...zmianę mojej tabeli w twoją ... nie wchodzi w grę. ...raporty...takie były do tej pory używane tylko robione ręcznie. Jak satysfakcjonują Cię te ręcznie robione tabelki i raporty ? - to dla małej liczby danych nie ma w ogóle sensu rozbudowywać te arkusze Excela :cry:...

    Software serwis   18 Sie 2016 07:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 993
  • Excel VBA: Jak drukować komórkę A1 na drukarce Zebra w sieci?

    Drukowany tekst jest bardzo mały Witam Można go zwiększyć przez rozmiar czcionki lub podbić % Generalnie do takich zadań najlepszy jest access można świetnie robić raporty druku

    Programowanie   13 Gru 2017 09:12 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 5178
  • REKLAMA
  • Excel - automatyczne generowanie raportów z filtrowaniem dat i miejsc

    Witam, Chciałbym stworzyć tabele z bazą na której podstawie mógłbym generować raporty (najlepiej automatycznie). Tak abym poprzez podanie daty i miejsca mógł wygenerować raport jak w "arkuszu2". Aby pomijało pozycje puste. Ma ktoś może jakiś pomysł? Fajnie byłoby jakby to działało poprzez kliknięcie przycisku, ale VB to dla mnie czarna magia... Proszę...

    Programowanie Początkujący   14 Mar 2012 21:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8660
  • Excel - Jak konsolidować dane z wielu tabel bez nadpisywania?

    Hmm, nie wiem jak to dokładniej opisać, załączam raporty dwóch doradców i wynik ładny raport sklejony z palca.

    Software serwis   15 Maj 2013 08:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3192
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Oczywiście że Excel liczy dokładnie, ale czasem trzeba pomyśleć za niego bo jest on nieco głupi i to co my robimy automatycznie jemu się od razu nie udaje, trzeba wtedy wskazać mu o co nam chodzi. Ale do rzeczy, to że autor zastosował zapis godzinowy to akurat powinno zostać poprawione, ponieważ oprócz godzin pracy potrzeba jest tez informacja o tym...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36193
  • Kompatybilność VBA w MS Office 2010 i 2016 -jakieś zmiany?

    Pewna automatyzacja w MS Access 2010, korzystająca z bazy danych i generująca raporty w MS Excel 2010 działała super. Niestety, po koniecznej przesiadce na Office 2016, ten sam złożony kod działa jakby "za szybko" -tzn. np. nie czeka na wypełnienie wzorca w Excelu, biegnie i chce wykonać "coś", co jest niemożliwe i stąd zwiechy. Ten sam kod puszczony...

    Obsługa oprogramowania   29 Paź 2019 10:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 426
  • Excel - wyszukiwanie - Wyszukiwanie pionowa i kopiowanie dwóch wierszy

    po zmianie daty powinny być kopiowane następne wiersze Do tego samego obszaru docelowego $I$6:$L$8 :?: :D A mógłbyś objaśnić szerzej sens takiego działania ? Chcesz drukować dzienne raporty dla pojedynczego pracownika ?

    Obsługa oprogramowania   25 Kwi 2017 22:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1500
  • Jak użyć lastRow w Excel VBA do dynamicznego zakresu w raportach klientów?

    Czołem koledzy, Mam do Was pytanie odnośnie zastosowania "lastRow". Mianowicie mam następującego excela. Składa się on z głównej tabeli (załącznik), w której mam 24 klientów. Importuje do makra raport dla każdego klienta, a następnie stworzyłem kod, który ma liczyć poszczególne pola w tych raportach dla każdego z klientów. [syntax=vbscript]Sub Licz_szare_pola()...

    Programowanie Początkujący   07 Kwi 2016 15:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 663
  • IE10/ MS Excel - CSV - otwierany w nowej zakładce przeglądarki zamiast Excel'u

    Witam serdecznie, Sytuacja tej natury, iż używam pewnej aplikacji webowej, która generuje raporty w formacie *.csv. Przy kliknięciu lewym przyciskiem myszy raport otwiera się w nowej zakładce przeglądarki (IE 10 oraz Chrome) generując listę błędów wyświetlenia. Gdy kliknę prawym przyciskiem myszki i najpierw zapiszę plik na dysku jestem wstanie otworzyć...

    Software serwis   09 Wrz 2013 16:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1503
  • Microsoft Excel - Raport przestawny z kilku tabel - nieaktywne grupowanie dat

    Tak? Grupowanie dat.

    Programowanie   04 Lip 2016 21:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1311
  • Excel - raport wg listy - Comiesięczny raport wg określonej listy w przypadku ró

    Czy są jakieś sposoby tworzenia listy niestandardowej żeby wyłapywała interesujący mnie tekst automatycznie lub inne rozwiązania? Jeśli masz tak "nieczyste" :D dane źródłowe to najprościej przed konsolidacją przepuść te dane z filii przez funkcję USUŃ.ZBĘDNE.ODSTĘPY() :spoko:

    Obsługa oprogramowania   03 Maj 2019 09:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 507
  • makro - raport po porównaniu danych z innych arkuszy

    Witam, Chciałabym prosić o pomoc ponieważ manualne sprawdzanie plików zajmuje mi bardzo dużo czasu, a mimo długich poszukiwań jakichkolwiek podpowiedzi, prób i błędów nie jestem w stanie tego zrobić. Znajomość języka VBA w zasadzie u mnie jest zerowa. Chce stworzyć raport który będzie całkowicie zależny od danych z pozostałych arkuszy. Mam arkusz -...

    Software serwis   23 Paź 2015 08:20 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 717
  • [Excel] Jak stworzyć formułę do generowania raportów z zakresu dat?

    Witam, Mam następujący problem - posiadam stworzoną bazę danych w kolumnach (data, mapa, kilometry, stawka (reszta w załączniku). Chciałbym stworzyć formułę, dzięki której w drugim arkuszu po wpisaniu zakresu daty np. 14-04-2018 - 10-05-2018 będzie generowany mini "raport" wg. układu którego ja potrzebuję - chodzi o to, że raz na jakiś czas muszę wysłać...

    Obsługa oprogramowania   10 Maj 2018 23:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 528
  • Excel 2007 - raportowanie tabeli przestawnej w formie wykresu

    Witam Robię wykresy do analizy za pomocą tabeli przestawnej w MS Excel 2007 i mam problem z połączeniem danych przedstawianych na wykresie. Jako przykład mojego problemu posłuży charakterystyka częstotliwości korzystania z wideokonferencji wśród danej grupy, z podziałem na kobiety i mężczyzn. Otóż, kiedy przedstawiam dane w tabeli przestawnej jako procent...

    Software serwis   28 Maj 2011 08:30 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2077
  • [Excel] - Uporządkawanie danych w dwóch różnych tabelach szukając po nagłówkach

    Cześć. Mam spory problem i szczerze mówiąc nie mam aktualnie nawet pomysłu na rozwiązanie. Otóż otrzymujemy w firmie raport dotyczący przewozu jakie wykonali nasi kierowcy - dostajemy go co tydzień. Raport służy nam do wypłacania kierowcom należnych kwot i uwzględnia każdy pojedynczy przejazd wykonany przez kierowcę, wygląda to mniej więcej tak: Imię...

    Obsługa oprogramowania   13 Lut 2019 21:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 447
  • Excel - tworzenie makra do kopiowania danych z wielu arkuszy do jednego w Skoroszycie Dane 1.0

    jest to baza szkła zespolonego Skoro traktujesz te dane jako bazę, to dlaczego trzymasz je w arkuszu kalkulacyjnym, a nie w aplikacji bazodanowej? Daj to np. do programu Access i dane dostaną skrzydeł :) Coś, co w arkuszach kalkulacyjnych bywa trudno osiągalne, w bazie, poprzez stosowanie jej narzędzi (kwerendy, raporty itp.), jest łatwiejsze do uzyskania....

    Programowanie   06 Kwi 2021 20:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1908
  • Excel - Wyszukanie odpowiednich danych po wielu kryteriach

    Dalem tam fragment pliku zrodlowego oraz dwa raporty (fragmenty) Czesc rzeczy w raportach musi byc uzupelniona z innych zrodel ewentualnie trzeba to i tak zrobic recznie, chodzi tylko o zautomatyzowanie wprowadzania godzin/czasu

    Programowanie   07 Mar 2014 08:18 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1611
  • Excel_365_Wizualizacja_pasków_postępu_zdarzeń_zmienna_długość_i_przesunięcia_w_osi_czasu_24h

    Napisać proste makro, które to zrobi. A może nawet sprytnie napisana funkcja zrobi coś takiego. Musisz pokazać jak wygląda Twój raport zdarzeń.

    Programowanie   01 Paź 2022 08:53 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 606
  • [VBA] Excel - Makro do dodawania/usuwania 0 i 0111- w kolumnach

    Dziękuję za odpowiedz. Dobrze kolega zrozumiał. Jak jest zero to odejmnij. Jak nie ma zera to dodaj zero. Tak sama z druga wartością. Juz tlumacze sens. Codziennie dostaje raporty w których występują wartości z zerem lub bez zera. Żeby makro moglo uzupełnić dane(wartości duplikujące) to musze miec dane jednakowe. Jak nie mam jednakowych danych to musze...

    Programowanie   01 Cze 2018 10:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1344
  • VBA PDF - makro nie zapisuje pliku na dysku sieciowym, działa lokalnie

    witam, proszę o pomoc forumowiczów. Zapisałem na dysku sieciowym w FOLDER plik excel ( generator raportów)z makrem tworzący w tym samym FOLDER raporty w .pdf. Niestety makro nie działa i zatrzymuje sie na niewłaściwej lokalizacji. Ten sam plik umieszczony na dysku lokalnym działa. co jest nie tak? Z. Lokalizacja pliku \\A.B.C.D\NAZWA\FOLDER L4 - to...

    Programowanie Początkujący   22 Mar 2018 14:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1533
  • Excel - VBA - Pobieranie danych do spisu raportów z raportów

    Witam, jestem laikiem jeśli chodzi o excela. Dostałem ciężkie zadanie w pracy. Mianowicie mam stworzyć listę , która automatycznie będzie się uzupełniała o dane z raportów. Szablon raportu jest niezmienny. Zmienia się nazwa raportu np z TP-PL-2017-001 , następny nr to TP-PL-2017-002 . Pobierane będą dane tj. Data , imię i nazwisko , Temat , koszty materiału...

    Obsługa oprogramowania   28 Wrz 2017 04:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1074
  • [EXCEL 2007]Automatyczne liczenie % udziału w zbiorze

    Witam :) A więc doczekałem się jednak Excela 2007, jednak wraz z tym mam około 3x wiecej pracy i jeszcze mniej czasu na samodzielne rozwiązywanie problemów z plikami raportów;/ Jednak mam pewien zamysł co do tworzenia moich raportów żeby je zautomatyzować i usprawnić sobie pracę :) Mianowicie: Z sieci firmowej wyciągam codziennie 3 pliki z danymi (po...

    Software serwis   16 Lis 2010 13:04 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 9664
  • Jak stworzyć raport z bazy danych w Excelu za pomocą VBA lub formuł?

    Ahoj :) Mam małą zagwozdkę ... Otóż Chciałabym stworzyć raport z Bazy danych zwracający konkretne rekordy w specyficzny sposób ale do końca nie wiem jak (wiem bardzo inteligentnie ;) Raport Może być na poziomie formuł (zrobiłam wstępny raport ale to nie jest do końca to) lub VBA Jeśli komuś się chce w Święta spojrzeć to Wszystkie wytyczne są w załączonym...

    Programowanie Początkujący   19 Kwi 2017 09:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1047
  • Import pliku XML z systemu RCP ROGER do MS Excel - jak ustawić arkusze i kolumny?

    Nakładka RCP na KD jest mocno niedoskonała. Program RCP (zakup z licencją) po odpowiednim skonfigurowaniu radzi sobie z pracą trzyzmianową, spóźnieniami, przerwami w pracy itp. Chyba że nie masz sprzętu przystosowanego do RCP albo jest źle skonfigurowany (odpowiednie ustawienie przycisków funkcyjnych F1...F4, harmonogramy przełączenia RCP, kalendarze...

    Software serwis   05 Kwi 2017 05:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1227
  • VBA - Porównanie dwóch plików Excel: Raport i Wyciąg, tworzenie kluczy, wstawianie OK/SPRAWDŹ

    Dane docelowe będą bardziej skomplikowane, ale na podstawie "szablonu" sam będę próbował dostosować do moich potrzeb. Potrzebuję wsparcia na start, bo VBA jeszcze nie wchodzi jak trzeba Jeśli dobrze odczytuję Twoje zadanie :?: - uzyskanie efektu takiego jak na zrzucie 1144985 To na początek możesz wypróbować makro z załączonego pliku Protraport.xlsm...

    Programowanie Początkujący   29 Cze 2022 11:53 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 810
  • Jak skonfigurować Historian Client do odczytu zmiennej temperatura z InTouch?

    Proponuję najpierw poczytać dokumentacje albo chociaż opisy poszczególnych elementów, bo wydaje mi się, że próbujesz coś robić na chybił trafił ;) Odpowiedz sobie na pytanie z czego składa się Twój system i co chcesz konkretnie zrobić albo jaki ma być osiągnięty cel. Połączenie Excel/InTouch można zrobić przez DDE bez dodatkowych elementów. [url=https://insource.mindtouch.us/Wonde...

    Automatyka Przemysłowa   22 Mar 2016 18:52 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1359
  • Excel - Jak zliczyć aktywne i nieaktywne karty z kolumn E i K?

    Super! Wielkie dzięki, zaoszczędziło mi to wiele pracy, bo takie raporty chcą co jakiś czas by prowadzić swoje dziwne statystyki, a ja nie muszę ślęczeć z kartką i zliczać kilkaset wierszy z kilku plików.

    Software serwis   17 Sty 2015 16:07 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3108
  • Excel eksportowanie danych na podstawie indeksu do kart o nazwie indeksu

    Poprzednie tematy ogarnięte, zamiast zwracać info z jakiej daty zostały wstawione ostatnie raporty dodałem na docelowej karcie jeszcze jedną kolumnę w której w momencie wstawiania raportu wstawia "=TERAZ()" co rozwiązuje moje potrzeby. W tej chwili potrzebowałbym aby w momencie wyeksportowania raportu poza automatycznym kasowaniem ilości które zostały...

    Obsługa oprogramowania   18 Paź 2017 01:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 918
  • [vba Excel] makro do tworzenia przefiltrowanej listy zakładek

    Witam, Bardzo dziękuje za pomoc i podpowiedzi. (at)JRV Masz całkowitą rację - wystarczy odwołać się do If Weekday(kolejny_dzien) = vbMonday Then przez dzień tygodnia, dla: Doc.Cells(p_w + i, p_k).Interior.Color = RGB(122, 122, 122) i wtedy „dopisać kolor tła” (jest w załączonym przykładzie ;-) ) Nie wiem dlaczego „zafiksowałem się”...

    Programowanie   10 Lut 2016 00:56 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2853
  • Excel - jak policzyć faktyczną liczbę pracowników z pominięciem dubli?

    Dzięki, ale szukam rozwiązania w excelu, bo na bazie tej informacji będą wyliczane różne wskaźniki efektywnościowe z kontynuacją w 2015r. Najwygodniejsze byłoby jakieś pole obliczeniowe w tabeli przestawnej z funkcją pozwalającą sumować pracowników po identyfikatorach z pominięciem dubli. Każde odświeżenie tabeli aktualizowałoby wszystkie raporty w...

    Software serwis   22 Kwi 2015 22:39 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1641
  • Excel 2007 arkusz do półautomatycznego wprowadzania danych

    Witam, nie wiem czy będę w stanie należycie opisać wyzwanie przede mną stojące, ale postaram się jak mogę :D Więc tak, firma myśli nad stworzeniem efektywniejszego arkusza do wprowadzania danych (raportów pracy), który by sam uzupełniał wpisy o dane z bazy (spisu produktów). Raport jest w formie: osoba X - zlecenie nr XXX - czyli produkt o nazwie YYYYY...

    Software serwis   24 Lip 2013 20:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4299
  • VBA Excel - wartość z textboxa definiuje listę do comboboxa oraz różnica dat

    Cześć, jednak w miarę upływu czasu i obchodzenia się z tą bazą zauważyłem kilka problemów z którymi nie mogę się uporać.. mianowicie: 1. po wstawieniu kolejnych wpisów w bazę krzaczą mi się wartości materiałów.. http://obrazki.elektroda.pl/2894038700_1... 2. wstawiłem normalnie formatowanie warunkowe, które niestety podkreśla mi 5 linijek(tyle...

    Programowanie Początkujący   23 Paź 2015 12:50 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2328
  • Panel operatorski z zapisem historii i raportami poszukuję.

    Witam Zapraszam do przetestowania paneli ProFace. Cenowo nie dorównuje Weintek'owi ale da się zrobić wszystko. Jeżeli chodzi o dowolne raporty i wydruki i jeszcze wykresy i do tego obliczenia to może najlepszy będzie Excel ?? Za pomocą paneli ProFace oraz Programu ProServer, można exportować i importować wartości zmiennych bezpośrednio do arkuszu Excel....

    Elementy elektroniczne Bazar   01 Lut 2010 20:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2141
  • [SQLite] Jak uzyskać raporty Przychodów i Rozchodów oraz transakcji gotówkowych w SQLite?

    Używam aplikacji SQLite Manager w Firefox i tam jest rowID czy to jest to samo co pole ID? Skoro tak i możesz edytować zaznaczony rekord, to faktycznie nie musisz tego dodawać. Kolumny Kwota netto i Vat kwota oraz kwota brutto muszą zostać bo pewnie będę musiał wyciągać te dane. Jeżeli masz Netto i %Vat a wyniki wyciągasz SQLem, to możesz w SQLu wymnożyć...

    Programowanie   18 Cze 2015 19:06 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1110
  • Excel - dynamiczne linkowanie do zamkniętego pliku zewnętrznego

    Drodzy, Upraszczając opis. Mam kilka osobnych plików z drobnymi projektami. Lista jest dynamiczna bo projekty się kończą i zaczynają następne. Zawsze numeruję je wg standardu Projekt1, Projekt2, Projekt3 itd. Wszystko zachowane na serwerze w jednej lokalizacji. Chciałbym mieć jeden plik zbiorczy w którym po wpisaniu nazwy projektu dostawałbym dane z...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2018 21:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1185
  • Excel - automatyczne dodawanie rekordów w arkuszu X w oparciu o arkusz Y

    Wybacz kolego nie rozumiem na podstawie Twojego przykładu co chcesz osiągnąć (te "codzienne" zapisy w arkuszu Y są max 9 razy w roku ? nie wszystkie zamówienia podlegają agregacji w arkuszu X ?) :?: Mam wrażenie jednak, że w takich sytuacjach gdy masz w jednym arkuszu masowe dane (codzienne), a w drugim agregowane ale z tymi samymi nagłówkami - warto...

    Obsługa oprogramowania   15 Maj 2017 08:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2466
  • EXCEL 2007 - Jak przypisać wartość liczbową do kodu w komórce?

    Mam pytanie dotyczące Excela 2007. Czy wiecie jak przypisać komórce o określonej zawartości określoną wartość. Chodzi mi o to, żeby EXCEL zawsze jak widzi komórkę w której wpisane jest np. ZCG przypisywał jej z góry określoną wartość liczbową np. 22. Dostaję raporty z wykonanych przeze mnie zleceń w ciągu miesiąca (są one określone takimi właśnie 3...

    Software serwis   19 Lis 2009 20:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1389
  • Excel VBA - Kopiowanie "nagłówków" kolumny i wiersza aktywnej komórk

    Cześć, Jestem początkujący w VBA, ale porwałem się, by przygotować skoroszyt obsługujący raporty kasowe i druk KP w szkole muzycznej. W załączonym pliku nie wiem jak napisać taki skrytp: W arkuszu "dane" wpisuję kwotę, którą za dany miesiąc wpłacił uczeń np. w komórce J8, i pozostawiam tę komórkę zaznaczoną. Uruchamiam makro, które przykleja do odpowiednich...

    Software serwis   17 Lut 2014 00:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2634
  • Excel - Jak stworzyć bazę danych do remanentu w pubie?

    podłaczam sie pod temat. Jestem managerem pubu. Raz w tygodniu przeprowadzam remement bar tj. wódki, piwo, piwo kega stany faktyczne. Przesyłam to do właściciela lokalu , który w POS prowadzi magazyn. Jednakże nie mam wglądu w rezultaty remanentu, przez co nie mam należytej kontroli nad pracownikami. Moim zdaniem właściciel albo nie sprawdza tego remanentu...

    Software serwis   21 Lut 2017 18:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1749
  • [vba] Jak w VBA sprawdzić, czy skoroszyt Excel jest już otwarty?

    Witam, Prośba dotyczy Excela i VBA, proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu, który jak sądzę jest banalny i dla tego nie udało mi się znaleźć odpowiedzi w googlach. Nie jetem zbyt biegły w VBA, ale korzystając z tego, co można wyczytać w sieci udało mi się zrobić kilka całkiem użytecznych i rozbudowanych makr. Teraz próbuję zrobić bazę zleceń...

    Programowanie Początkujący   20 Maj 2010 21:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 10242
  • Jak zacząć projekt hurtowni danych dla przychodni NZOZ? Narzędzia i wskazówki

    Implementacja systemu Moim skromnym zdaniem - to zadanie dla zespołu programistów, analityków i księgowych raczej niż dla pojedynczej osoby. Swego czasu (dawno dawno temu) pod pieczą kolegi i wspólnie z nim wykonywaliśmy tego typu hurtownie w swojej pracy (Towarzystwo Budownictwa Społecznego). Różnorodne analizy były wykonywane w oparciu o dane z programów:...

    Programowanie   08 Kwi 2013 21:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3030
  • VBA / Excel - Jak połączyć kilka plików csv w jeden

    Witam! Mam problem z pewną czynnością. Mianowicie z pewnego programu generują mi się raporty w formacie csv. Jest ich zawsze kilkadziesiąt ze względu na fakt, iż program ma ograniczenie do 300 wierszy. Muszę więc wygenerować kilkadziesiąt raportów a później złączyć je w jeden. I tu problem jak zrobić to makrem. Pliki zawsze nazywają się inaczej, a w...

    Programowanie   06 Lis 2012 07:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 7290
  • MS Access - Kwerenda z opcją pomijania pustych wartości w filtrach

    Dobrze rozumiem? I gdzie wstawić to LIKE? Na początek polecam ci jakiś kurs SQL + podstawy VBA. Naprawdę ci się przydadzą - jeśli wiążesz jakieś plany z Access'em. Naprawdę uważam - że jeśli ktoś chce "napisać aplikację" musi to znać. Samo "kreowanie aplikacji kreatorami" nic nie da. Inaczej zostaje mu Excel i kreatory Accesowe i odwieczne pytanie...

    Programowanie Początkujący   03 Gru 2013 11:14 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4863
  • Jak usunąć trojana W32 Looksky i spyware z komputera?

    Postąpiłem tak jak mi kolega uomo napisał w poście, wkleiłem logi z HijackThis na stronę web i pokazało mi które klucze są bezpieczne, następnie z Fix-owałem je. Użyłem także programu SmitFraudFix z 2 opcją, te wspomniane wcześniej ikony także wyrzuciłem. na całe szczęście pulpit nie robi się już czerwony od wczoraj wieczorem. Jednak mój program antywirusowy...

    Software serwis   05 Paź 2007 14:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1722
  • Excel - Automatyczne przypisywanie ceny zakupu do produktów w raporcie

    Wystarczy użyć choćby wyszukaj.pionowo() czy też indeks() i pobrać odpowiednie wartości z arkusza cennik.

    Software serwis   25 Kwi 2024 10:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 411
  • Excel-Automatyczne zapisywanie arkusza o danej godzinie jako nowy plik

    Przykład w załączniku. Utwórz folder 'raporty' tam, gdzie znajduje się ten plik.

    Obsługa oprogramowania   29 Sie 2021 13:25 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1935
  • VBA Excel - generowanie grupy raportów do *.pdf na podstawie tabeli danych.

    Proszę jeśli to możliwe o nadanie jakiegoś kierunku, od czego zacząć. Po mojemu: 1. Lista unikatów wg kolumny "B" - pod warunkiem, że nie ma dwóch różnych osób o tym samym nazwisku. Ew "D", jeśli pole jest obowiązkowe. Najprościej przez Collection w pętli 'For Each arkusz' z wyłączeniem "Szablon". 2. Bardzo podobną pętlą wypełniasz tabelkę w "Szablon"...

    Programowanie Początkujący   14 Lis 2018 11:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1407
  • Excel – jak filtrować i kopiować dane z raportu kasowego do dwóch podtabelek?

    Funkcje z grupy WYSZUKAJ znajdują zawsze pierwsze dopasowanie, więc tu trudno ich użyć. Uwzględniając, że to ma działać w dość wiekowym Excelu, najlepiej użyć tu formuł tablicowych z funkcjami INDEKS i MIN.K. Coś takiego: =JEŻELI.BŁĄD(INDEKS($C$3:$C$...

    Obsługa oprogramowania   01 Gru 2025 21:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 126