Wujek Google ma sporo gotowych rozwiązań, trzeba tylko przystosować do swoich potrzeb. Dziwna ta zdalna edukacja. :D
=JEŻELI(A1=1,WYSZUKAJ...,JEŻELI(A1=2,WYS... ) ) )
A po co takie pojedyncze klikanie w każdy nagłóweczek. Trzeba było wszystko razem. Poniżej kod do formatowania nagłówków we wszystkich tabelach w skoroszycie (we wszystkich arkuszach tego skoroszytu). Dodano po 1 ...aby formatował tylko wybrane nagłówki: [syntax=vbscript] Sub test_formatowanie_wszystkich_tabel() Dim ListaTabel As ListObject Dim ListaArkuszy...
To jest żart na Prima Aprilis? Przy użyciu formuły.
zamiast With Selection.Interior trzeba With .Interior
Ustaw format liczb dla pola tabeli przestawnej, a nie z poziomu formatowania komórek. Dwukrotne kliknięcie w tabeli na nazwę pola powinno wyświetlić okno "Ustawienie wartości pola" tam też wybiera się funkcje podsumowującą. W tym oknie jest przycisk "Format liczby".
Uzyj "*" w nazwie jako nazwe podaj "Tabele*.xlsx"
Przy korzystaniu z Power Query dokument WZ nie może być jeden ,muszą być zawsze kolejne WZ a Power Query tylko wyciąga z nich przydatne informacje i tworzy tabele
jakbyś tylko to zrobił na odwrót to bym był więcej niż szczęśliwy :) O rety ;) Dla mnie "raport", to (z definicji) arkusz wynikowy. Wygląda to jakby na próbę odwrócenia tabeli przestawnej. Trochę karkołomne zadanie na formuły. Dla 4-ech indeksów, będzie miała długość z półtora metra :) Zobacz same nagłówki w załączniku (pewnie jeszcze do poprawki),...
musi być sortowano wg kolumny A
Najprościej dodać jakiś ułamek do każdej sumy.
Wykorzystaj tabelę przestawną. A jeżeli funkcją to suma.warunków()
Witam To jest makro wyszukane w jakiejś książce nie pamiętam. Tworzy nowe skoroszyty dla filtra z tabeli przestawnej. Zmień fragment aby tworzyło nowe arkusze Dodano po 6 Proponuję stronę helion.pl Tam do książek są przykłady na FTP. Skarbnica przykładów ;-)
Możesz wypróbować taki kod: [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) Dim WorkRng As Range, Rng As Range Application.EnableEvents = False Set WorkRng = Intersect(Range("B:I"), Target) If Not WorkRng Is Nothing Then If WorkRng.Rows.Count > 1 Then Application.Undo Application.EnableEvents = True Exit Sub End If For Each Rng...
Skąd mamy wiedzieć w jakim formacie są dane przed wykonaniem makra !? Naprawdę tak trudno dołączyć plik Excela ? W makrze zamieniasz zaznaczone dane na format liczbowy z separatorem tysięcy i dwoma znakami po przecinku, próbowałaś to wyłączyć ? Na zrzucie widać, że kolumna "Data zamówienia" zawiera wartości daty ale w formacie liczbowym, nie wystarczy...
Tak na szybko jak mogą być kolumny pomocnicze. Ps uważaj bo w pierwszym wierszu jakoś inaczej liczysz prowizję.
Mam pewien problem, a mianowicie na FTP sieciowych mam arkusze excelowe wzbogacone o makra które kopiują i wklejają dane z tabeli do tabeli w innym arkuszu tgz. głównym. Zanim wyjaśnisz mi - co masz na myśli używając określenia na FTP sieciowych :?: proponuję zrobić mały eksperyment :idea: : otwórz na swoim komputerze dwie instancje aplikacji Excel...
Witam, mam mały problem. Mianowicie chciałbym porównać dwie tabele, w których mam listy obecności. Szukam formuły dzięki, której zdołam porównać te tabele i uzyskać listę osób które miały wolne w danym dniu. Wie ktoś może jak to zrobić?
Najlepiej użyć konsolidacji i utworzyć z nich tabele przestawną. Przykład na bazie twojego pliku z rozrzuconymi danymi po arkuszach. 1012418
a zwykłe kopiowanie calości nie pomaga? przeciez excel uwzględnia tabele worda
A choćby tak: W nowym arkuszu robisz tabelę zbiorczą i przenieś sobie sumy z poszczególnych arkuszy na jeden np: A1=Arkusz1!A1 A2=Arkusz2!A1 A3=Arkusz3!A1 Mając tabele zbiorczą średnia i wykres to pikuś.
Akurat w tym pliku te rozwiązanie nie przejdzie - tabele tworzą się z modelu danych power pivot i dodanie takiej kolumny poza zakresem rozwala inne formuły. Ewentualnym rozwiązaniem (przy niemożności ustawienia samego filtra) byłoby uzależnienie go od komórek poza tabelą. Ale tego też nie potrafię zrobić.
U mnie bez kolumn pomocniczych, za to z nazwami (żeby łatwiej można ogarnąć formułę). Dane - to zakres danych źródłowych, numkol, numwie, numer - formuły pomocnicze, formuła kolnr zawiera adres początku zakresu wynikowego w formie adresu mieszanego, w tym przypadku [syntax=text]F$2:F2[/syntax]Formuła finalna w arkuszu jest formułą zwykłą, którą można...
Istnieje, wpierw zapisz dane z tabeli 1 w pliku np. dane.xls a następnie odczytaj tabele drugą i dopisz dane do pliku dane.xls Przykład jak to zrobić [url=http://rmanimaran.wordpress.com/201...
[quote="Andrzej59"]Zrobione w PQ[/quote Po dopisaniu do listy jednej lub dowolnej liczby pozycji trzeba arkusz zapisać i odświeżyć a tabele same się uaktualnią
Dlaczego nie przy skanowaniu? Ale jeśli w taki sposób... Najprościej makrem z pętelką (załącznik). Wypróbuj na swoich danych.
Jak dodajesz wiersze do tabeli, to zawartość wierszy pod spodem przesuwa się w dół, ale wysokości wierszy pozostają bez zmiany (nie przesuwają się). Jest tak dlatego, że poza obrębem tabeli (w innych kolumnach) może być inna zawartość wymagająca innej wysokości wierszy. Żeby przesunąć wszystko w dół wraz z wysokościami wierszy trzeba wstawiać całe wiersze....
Najłatwiejszy sposób Wybierz kolumnę, którą chcesz pogrupować zakładka (Dane) ( rozsuwane menu ) Sortuj rosnąco lub Sortuj malejąco. https://obrazki.elektroda.pl/9958767400_... Można też stosować ( tabele przestawną )
Użyj tabeli przestawnej
Czy w dokumencie tym będą jakieś tabele ?
Ale po co tak kombinować? Od tego są tabele przestawne ;)
Czy ktoś z Was wie jak powinno wyglądać makro porównujące ze sobą tabele Sądzę, że wielu wie ... ale pewnie są na urlopach ... :) Nie załączyłeś żadnego przykładu, więc i reklamacji nie ma ... jest jak jest, inaczej nie będzie ... 895194
Oczywiście da się tak jak chcesz, tylko czy nie łatwiej byłoby zmienić podejście do tematu? Można utworzyć tabelę z nagłówkami do której wpisywane byłyby wszystkie błędy - jeden błąd to jeden wiersz. W wierszu są wszystkie dane - nazwisko rodzaj błędu, kiedy itp. Na podstawie tego robisz tabele przestawną w osobnym arkuszu, filtrujesz po miesiącu -...
Rozumiem. Dzięki za pomoc
Może tak: formuły dla arkusza 'wynik' A2 ='Czerwiec 2018'!A2 B2 =JEŻELI.BŁĄD(WYSZUKAJ.PIONOWO(A2... 2018'!$A$2:$B$10;2;0);"&quo... i przeciągnąć w dół andie
Przeczytaj w pomocy funkcje WYSZUKAJ.PIONOWO
Przy odświeżaniu tabeli przestawnej na której są założone filtry tekstowe (PL*) dane się nie odświeżają. Pozostaje kilka rekordów niezaznaczonych mimo że powinny być wybrane przez filtr. Dane do tabeli przestawnej ciągną się z nazwy zakresu więc zawsze łapie całość danych. Upierdliwe jest zakładanie ponowne tych filtrów przy każdym odświeżeniu. Jakieś...
Jak można zrobić, żeby przed uruchomieniem tej procedury makro sprawdziło czy w tabeli ("A3:D&) nie ma już danych osoby wstawionej do komórek Przykładowo - sprawdzanie nazwiska (w praktyce trzeba by zastosować rozbudowany słownik bo mogą występować pracownicy o tym samym nazwisku :D ) można zrobić poprzez małą modyfikację Twojego kodu :spoko: [syntax=vbscript]...
1. W Karcie Zużycie w komórce C1 wybieram z Listy Osobę z Listy Pomocniczej 1 z Arkusza SORTOWNIA =PRZESUNIĘCIE(SORTOWANIE!$I$1;1;0;ILE.NI... 2. W Karcie Zużycie w komórce B5 wybieram z Listy Kartę Pracy z Listy Pomocniczej 2 z Arkusza SORTOWANIA na podstawie wyniku z komórki C1. =PRZESUNIĘCIE(SORTOWANIE!$K$1;PODAJ.POZY...
Witam, wie ktoś może jak powiązać ze sobą dwie tabele EXCEL w jednym dokumencie WORD? Chciałbym aby wartość z jednej z komórek (SUMA) z pierwszej tabeli pokazywała się w komórce w drugiej tabeli. Przykład w załączniku.
Witam! Jest taka sytuacja: Mam dwie tabele, w jednej mam na sztywno jakieś dane, druga to jest ta sama tabela ale ma checboxy które wyświetlają odpowiednie dane w zależności czy są klikniete (checboxy). Obydwie tabele są w tym samym arkuszu. I teraz tak: Jak dodam do tej surowej tabeli nowa kolumnę chciałbym, żeby ta sama kolumna dodawała się do tej...
Tak sie zastanawiałem po co liczyłeś ilość wierszy, ale nigdzie nie widziałem że to użyłeś xd Gdzie zanajde tą tabele TabBaz?
Ale teraz błysnę. :D Wszystko jak w poście wyżej, czyli u kolegi marek003 z jedną tylko dokładką. Jak sam piszesz czasami jakis rekord w 1 tabeli, nie ma odpowiednika w drugiej i teraz: > jeżeli w pierwszej tabeli są wszystkie używane rekordy a w drugiej nie to nie ma problemu - bazujesz na nich > jeżeli w drugiej są wszystkie a w pierwszej nie - analogicznie...
Sortowanie w Excelu działa tak jak kopiowanie, a nie jak przesuwanie. W związku z tym odwołania z zewnątrz do obszaru sortowanego nie aktualizują się. W odwołaniach zewnętrznych trzeba się odnosić do stałych, a nie do adresów. Zaprezentowany problem można rozwiązać np. za pomocą funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO.
Witam, jak porównać zawartość dwóch tabeli w excel? Obie tabele zawierają nazwę produktu oraz cenę, jednak jedna tabela ma rekordów 200 a druga 100, jak ułożyć formułę, która sprawdzi czy nazwy z obu tabel pasują do siebie i jeżeli tak będzie to przekopiują cenę z jednej tabeli do drugiej np do kolumny cena2? Szukałem po forum i po googlach, jednak...
Wklej kod tej procedury (w znacznikach Syntax).
czy są w ogóle w excelowskim vba jakieś komendy służące do rysowania tabel? Nagraj makro wstawiania tabeli to się przekonasz :) W sumie to jedna, dwie linijki, gdzie zakres jest typu string, więc łatwo podstawić wartości ze zmiennych. Jeśli ilość kolumn i nagłówki są stałe można wyrysować tabelkę z jednym wierszem i wstawiać kolejne, wplatając polecenie...
Musiałem dodać fragmenty kodu odpowiedzialne za zróżnicowaną numerację kopiowanych przycisków, a następnie identyfikację przycisku "Clear", który został użyty. Wszystkie przyciski "Copy" działają identycznie - kopiują zawsze pierwszą tablicę na pierwsze wolne miejsce. Możesz tej pierwszej tablicy nie wypełniać, potraktować ją jako szablon, unikniesz...
Dokładnie, z Excelem łączę się przez referencje, oj dużo tego:) z poziomu visualbasic otwieram tabele excel w solidworks tzw, design table i tam właśnie następują zmiany w tabeli, krótko mówiąc połączenie kilku różnych programów:) dziękuję postaram się przejrzeć kod:)
... a jak nic "nie znajdziesz", to choćby tu: http://www.rondebruin.nl/win/s1/outlook/...
Witajcie mam mały problem z poradzeniem sobie z następującym wyzwaniem: mam tabelę przestawną obok tabeli przestawnej mam kolumnę z fomułą np. =MAX.K(B7:AC7;2) Problem w tym, że tabela przestawna ma za każdym razem inną ilość kolumn. Jak zmienić powyższą formułę, aby zawsze uwzględniała całą tabelę ? Wymyśliłem, że tabela zawsze kończy się kolumną o...
Witajcie Koledzy. Mam pytanie na temat tabel przestawnych w Excel 2013. Potrzebuję zrobić tabele przestawną ale aby zamiast wartości wyświetlało mi tekst. Nigdzie takiego przykładu w Internecie nie mogę zlokalizować. Może podam Przykład. Mam Kolumny Nazwę produktu, Gatunek produktu i Nazwę sklepu. Chcę zrobić tak aby w Kolumnie wyświetlała mi się nazwa...
Excel potrafi "porównać" tabele za pomocą indeks() lub wyszukaj.pionowo() lub podaj.pozycję(), ewentualnie mieszając te funkcje. Jednak z tego co pokazałeś te tabele nie mają części (kolumny) wspólnej więc w takiej wersji nie da się ich "połączyć" - nawet w Accessie. Coś musi być wspólne.
Spróbuj formatować całe wiersze np tak jak na zrzucie :idea: 959419 to będziesz mógł wykorzystać filtrowanie wg kolorów :spoko: 959426
Czy to ma być drukowalne czy tylko w wersji elektronicznej? Raczej Word niż Excel. W Excelu nie uda się wrzucić zdjęcia w komórkę, tu coś więcej na ten temat: https://calculatic.pl/poradnik/wstawiani... "powierzchnia worda jest za mała" - można wybrać (dowolnie) duży rozmiar papieru i cała tabelka się zmieści - stąd pytanie czy...
Wersja 9.1 https://gbboptimizer.gbbsoft.pl - Prawie wszystkie tabele można eksportować do programu Excel. https://obrazki.elektroda.pl/5621400300_...
Ja zrobił bym tabelkę z danymi w jednym arkuszu. A w drugim z użyciem funkcji wyszukaj.pionowo Oczywiście najlepiej jak byś wrzucił plik poglądowy jak byś chciał żeby to wyglądało
Potrzebna pomoc z Excelem. Dokładniej chodzi o sprawdzenie poprawności tablicy decyzyjnej. O co chodzi? Mam: wypisane wszystkie możliwe wartości i zrobioną tablicę decyzyjną. Chcę: otrzymać tabelkę w której będą wszystkie możliwe kombinacje moich wartości wraz z przypisaną odpowiedzią na podstawie tabeli decyzyjnej. Problem opisałam dokładniej na prostym...
Excelem laczysz tabele SQL Serwera do Akcesa? Bez sensu. Połącz w/w kodem w zdarzeniu przy otwarciu formularza i po sprawie.
Należy scalić wiersze dotyczące tego samego hasła w pierwszej kolumnie lub powtórzyć to samo hasło dla każdego wiersza w którym jest jego opis (w kolumnie po której chcesz sortować - może to być również ukryta kolumna). Innego rozwiązania nie widzę. Jeśli chcesz mieć kilka wierszy w jednej komórce stosuj Alt+Enter to zawsze lepsze niż używanie kilku...
Przeczytaj ten temat może Ci pomoże http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... Gdybyś wstawił chociażby przykładowy plik też by nie zaszkodziło.
Tak to jest jak amator excela bierze się za takie rzeczy :-) Wielkie dzięki ! Pozdrawiam
Alt + F11 http://obrazki.elektroda.pl/7188430000_1... Target - miejsce(komorka) gdzie przeniesiony kursor w arkusze Dodano po 1 Załącznik na początku nie było
Prościej. Proszę bardzo :) Proponuje awk:[syntax=bash]{ for (i=0; i<=NF-2; i++){ print $1+i, $(2+i) } }[/syntax] Uruchamiamy poleceniem:[syntax=bash]awk -f tablica.awk tabela.txt > wynik.txt[/syntax] Ale w sumie po co tworzyć pliki ;) [syntax=bash]cat tabela.txt | awk '{ for (i=0; i<=NF-2; i++) print $1+i, $(2+i) }' > wynik.txt[/syntax]
Zmień żeby ostatnia komórkę pobrało np. z kolumny 1 lub najpierw niech wstawi nowe kolumny później OstSpend [syntax=vb] Windows("tabela").Activate Columns("D:E").Insert Shift:=xlToRight, CopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrAbove OstSpend = Cells(Rows.Count, 6).End(xlUp).Row Range("D1") = "KolumnaX" Range("E1") = "KolumnaY" Range("D2:D" & OstSpend).FormulaR1C1...
Najpierw doprowadź do ujednolicenia obu tabelek - obydwie powinny mieć takie same kolumny. Najlepiej importuj obydwa arkusze Excel do Ms Access - a potem z pomocą SQL stworzysz sobie co dusza zapragnie. Jeśli arkusze są używane (modyfikowane) - możesz wstawić je jako tabela z danymi zewnętrznymi, lub kwerendę. Jest też prostszy sposób - Excel - tabela...
usuwanie wierszy z tabeli przy powtarzającej się wartości
Używałem tej opcji ale tylko dla "zwykłych tabel" czyli komórek obramowanych itp. Jak w Excel mam wstawione table przez "wstaw tabele" to nie ma możliwości wykonywania operacji na więcej niż jednym arkuszu w obszarze tabeli (opcja wstaw kolumny jest nie aktywna).
Hej, Mam problem z excelem. Raz w miesiacu musze uzupelniac tabele ze szkoleniami jakie odbyli pracownicy w danym miesiacu- 200 osob 37 roznych szkolen. Dane dostaje w wersji Jan Kowalski szkolenia HR 20/01/2019 musze je przepisac do tabeli gdzie w kolumnie mam nazwe szkolen, a wiersze odpowiadaja danym pracownikom. Jestem w stanie do pustej tabeli...
Witam Mam oto taki problem chodzi o program Excel mam tabele o około 500 wierszy tabele składa się z pod tabel chodzi mi o to aby sumowało mi wartości z pozycji c11, c19, c27 itd czyli co 8 wiersz wiem że można zrobić to ręcznie ale to mnóstwo klikania a pozatym mam ten sam problem w innej części tabeli wiem że można stworzyć formułę która będzie to...
Jak to do wydruku, nastepnie tu
No bo od takich rzeczy są tabele przestawne właśnie
Tak, to jest kod modułu. W załączniku inny sposób. P.S. Uważam, że lepiej byłoby trzymać tabele w oddzielnych arkuszach.
Masz dwa przykłady, wybierz sobie pasujący lub skoryguj pod własne potrzeby. 912573 Przyjrzyj się nazewnictwu przycisków, ale nie temu na samych przyciskach, tylko ich nazwom kodowym - w nazwie każdego z nich znajduje się nazwa tabeli, której dotyczy - to identyfikator: 912574
Zaznacz całą tabelę tak jak na zrzucie ekranu https://obrazki.elektroda.pl/8914254000_... Przejdź do zakładki Dane -> Sortuj Ustaw okno tak jak tu (to tylko przykład) https://obrazki.elektroda.pl/4065237900_...
Nie wiem, czy dobrze rozumiem ale chcesz mieć taki wynik: Numer katalogowy, ilość sztuk danego elementu w pierwszej zakładce, ilość sztuk danego elementu w drugiej zakładce. Jeśli możesz to udostępnij plik excel'a
dla Adres to nie dobrze, poniewaz nie zawsze wybor bedzie dobry Wystarczy tylko zakres Nazwa, Adres z pomocy funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO
Nic nie trzeba rozdzielać, kombinować. Widok -> zaznacz pole "nagłówki". Pojawią Ci się te "numerki" i robisz co chcesz.
Rozumiem że gdzieś masz pełną tabele z danymi np Nazwisko (M) | Dochód (N) Nie do końca wiem jak masz zorganizowany wybór z listy (okno combo box czy komórka) Zakładam że w komórce (poprzez tzw sprawdzanie poprawności - lista) Wykorzystaj do tego Szukaj.pionowo =wyszukaj.pionowo(adres komórki z wyborem; Cała tabela z danymi; liczba kolumny z dochodem;...
Zostawić Excel i użyć bazy danych np darmowy MySQL. Na lokalnych można wczytać tabele (ewentualnie kilka tabel) do Excela.
i teraz chciałbym aby excel automatycznie wygenerowała mi tabele z zakresu dat od A1 do B1. Ile dni różnicy będzie między tymi datami tyle pól powinna zawierać tabela Doprecyzuj proszę co rozumiesz pod pojęciem tabela? Ile wierszy, ile kolumn, itp? Poza tym napisałeś "tabele" - chcesz mieć każdy miesiąc w innej tabeli?
Kolego Masz nowszego xls-a niż ten do którego napisany jest podręcznik Masz dane MiastoObszarIlośćWartość WrocławPółnoc404358600 WrocławWschód432293700 GdyniaPółnoc268301400 więc Masto - dajesz do Etykiety wierszy Obszar do etykiety kolumn A ilość i wartość do "wartości" tu klikasz na każde pole i zmieniasz na sumy W oknie Etykieta kolumn - pojawi ci...
[syntax=vbscript]Private Sub CommandButton1_Click() Sheets("Test").Select nw = Cells(Rows.Count, "E").End(xlUp).Row + 1 For x = 5 To 17 t = "TextBox" & x - 4 Cells(nw, x) = Me.Controls(t) Me.Controls(t) = "" Next End Sub [/syntax]
ListBox1.ColumnCount=9 ListBox1.RowSource = "Arkusz2!A1:I400"
Zapomniałeś wrzucić arkusza.
Hej, Mam problem z excelem. Raz w miesiacu musze uzupelniac tabele ze szkoleniami jakie odbyli 200 osob 37 roznych szkolen. Dane dostaje w wersji Jan Kowalski szkolenia HR 20/01/2019 musze je przepisac do tabeli gdzie w kolumnie mam nazwe szkolen, a wiersze odpowiadaja danym pracownikom. Jestem w stanie do pustej tabeli przy pomocy formul przeniesc...
Czekamy aż zrezygnujesz z prowizji...
Przesiedziałam już mnóstwo godzin, przejrzałam kilka tutoriali, ale dalej jest to dla mnie czarna magia... Czy ktoś mógłby mi pomóc? Ok. przedstawiłeś logicznie jak ma to wyglądać. Ale w czym ci pomóc? Przecież to proste więc nie wiem gdzie szukałeś. Dwie pętle "for". Najpierw dla tabeli A z warunkowym "if" jak w G jest X i zapis do tabeli C. Potem...
więc mam wynik zmienną test zmieniłem na variant, żeby przy pierwszej pętli nie było błędu część I: For i = 1 To Source.Connections.Count 'czy tutaj coś przypisze, czy błąd test = Source.Connections.Item(i).Name 'i co się wydarzy jeśli Source.Connections.Item(1).Refresh Next zliczyła prawidłowo połączenia i przepisała ich nazwy, ale odświeżanie tabel...
W excelu zawsze można skorzystać z obiektu ie, czyli otworzyć daną stronę, kliknąć w daną tabele i wtedy ją pobrać.
Witam to znów ja :) Chciałbym by z kolumny ze stopami zwrotu która jest najbardziej z prawej, EXCEL zwrócił mi w kolumnie "Ilość stóp zwrotu odpowiadających danemu przedziałowi klasowemu" ilość tych stóp zwrotu, które mieszczą się w danym przedziale. Zastanawiałem sie nad innym układem tabel, w którym arkusz generowałby mi odpowiedzi w trybie 0;1 (nie...
Przy próbie zrobienia takiego wykresu robi mi się coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/6629833900_... W wykresie przestawnym wszystkie kursy zaokrągla mi do 1 Dodano po 2 Udało się przez tabele przestawna
Tak odwołanie bezwzględne ale zliczane na podstawie pól ((WIERSZ()-2) / 49) * 5. Przejdź do swojego pliku, usuń wiersze od 49 w dół (ten drugi formularz) zmień formuły według tego co napisałem, zaznacz formularz łącznie z 49 wierszem i przeciągnij w dół.
Wstawiłem tabelę, włączyłem rejestrator makr, zmieniłem nazwę w 'Narzędzia tabel'. Nagrało się m/in: https://obrazki.elektroda.pl/2689543600_... Odpowiedź: Tak, można
Tabela przestawna.
Nie wiem do konca czy rozumiem pytanie, ale w opcjach tabeli przestawnej jest "zrodlo tabeli/zakres danych", ktore pokazuje Ci skad dokladnie biora sie dane do Twojej tabeli. Kliknij na dana tabele, wejdz na 'zmien zakres danych' i wyswietli Ci sie zakres danej tabeli. *Nazwy opcji moga sie roznic bo uzywam ang wersji Excel. Moze tez przyda sie Ci sie...
To nie jest proste zadanie. Ustawienie filtra nie generuje żadnego zdarzenia, które można byłoby przechwycić, żeby zapamiętać jego ustawienie. Szczęśliwie masz w arkuszu formuły z funkcją SUMY.CZĘŚCIOWE, które przeliczają się po zmianie ustawień filtra, a przeliczanie generuje zdarzenie Calculate, które można tu wykorzystać. Makro, które proponuję zapamiętuje...
Bo excel od MS sie do tego nie nadaje, źle odczytuje pliki csv Użyj LibreOffice
Czy na pewno potrzebujesz makra? W załączniku formuła i przykład makra (pod przyciskiem). "Współrzędne" pobierane z L1, L2.
na przykład: w tabeli nie jest "ALIOR"
tabele excel excel tabele przykłady excel tabele przestawne
serwer resetuje przekaźnik grzałki zmywarka odkurzacz samsung obroty
piekarnik samsung baotian bt49qt
Błąd ER22 w kuchence indukcyjnej Bosch - przyczyny i rozwiązania Pilot do wieży Philips nie działa po wymianie baterii