plik Urlop - z zaznaczonymi dniami , jest plikiem na sieci ( ja go nie tworzę ) więc forma może trochę dziwna, ja mam zrobiony kalendarz ( automatyczny szablon) gdzie potrzebuje danych o urlopach aby było wyświetlane , np: kolorem w zakładce "Ustawienia" , lub może być napis "urlop" w każdym miesiącu ( wpisanie urlopów do świąt). W kalendarzu ( w miesiącach...
w takim układzie w załączniku aktualny plik liczę że ktoś będzie w stanie sprostać temu zagadnieniu pozostał mi w zasadzie tylko ten jeden element dziękuje za wsparcie P.S. w 2013 który się jeszcze nie skończył 1 pracownik złożył 12!!! wniosków
Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.
Kurczę, jednak nie jest to takie hop-siup. (dużo zmiennych) Tak patrzę ... i wydaje mi się, że chyba bez makra się nie obędzie - Jak kolega myśli - kolego PRL ? :) Rozumiem że wypełnia się tabelę niżej a tabela 2 ma być niejako "automatem". A jak ma wyglądać przypadek kiedy ktoś bierze urlop na jeden dzień (zapis tego w dolnej tabeli) I co ma być w...
ponieważ taki jest wzór tego dokumentu który trafia do księgowości gdzie mają być wykazane dni które pracownik otrzymał ( razy 8 godzin czasem razy 4 godziny jeśli jest to inny dział na 1/2 etatu ale tutaj zastosuję funkcje jeżeli ) taki wniosek pracownik składa wcześniej. problem się pojawi kiedy: pracownik bierze urlop w sobotę i niedzielę lub święto...
Ja już się pogubiłem w które miejsca trzeba wpisywać te godziny - serio. Tak, można się odnaleźć patrząc na wcześniejsze pliki, ale to chyba za duże utrudnienie? Czy ktoś jeszcze będzie korzystać z tego arkusza? Jeśli nie, to sprawa jest prosta, bo "dla siebie" można zrobić wszystko, zwłaszcza gdy robi się to od początku. Poza tym własne koncepcje...
Odpowiednie formuły można skonstruować korzystając z funkcji LICZ.WARUNKI() i dodatkowej tabeli, w której będą zawarta lista wszystkich ekip i czynności. Na podstawie zliczania ilości osób w danej ekipie wykonujących daną czynność i mających urlop danego dnia można wyznaczyć ile osób pozostaje w dyspozycji pracodawcy. Załączam zmodyfikowany arkusz ilustrujący...
Witam, - tak początek kolejnej pracy nie może rozpocząć się wcześniej niż minimum po 24 godzinach zegarowych. - a 35 godz. przerwa musi być zachowana w 7 dniach okresu rozliczeniowego i nie koniecznie jest to Pn-Nd w IV kwartale tego roku jest to liczone od 1 października do 7 października i dalej od 8 do 14 ona może wystąpić np.tak: w pn wolne a we...
Zastosowałem po małej przeróbce tę formułę do wykazywania dni urlopu wykorzystanego, i na razie wszystko ok, zobaczymy w pracy jak się sprawdza przy pomieszanych pracownikach. Na razie śliczne dzięki. Pozdrawiam
Dzień dobry. Nie potrafię stworzyć arkusza w którym wskoczyły by urlopy i pokazały miesiąc z naniesionymi dniami. Każdy pracownik ma swój arkusz w którym nanosi urlop. Kalendarz dolny to zakres do wydruku dla pracownika a jeszcze potrzebuje taki podgląd jak w arkuszu konflikt gdzie szybko zobaczy się czy urlopy się nie nakładają. Mógłby ktoś pomóc?...
Witam mam taki problem który rozwiązałem pośrednio, ale to rozwiązanie mnie nie zadowala, w związku z czym proszę o pomoc w tym zagadnieniu. mam listę pracowników w w wierszach w 4 kolumnach natomiast jest możliwość wpisania daty w której pracownik wziął urlop na żądanie ( liczba dozwolonych UŻ-4) teraz mam podobny wykaz obok z listą pracowników a w...
mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc
Witam. Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę... W załączniku umieszczam przykładową tabelkę. Będę wdzięczny za...
W grafiku muszą być godziny od do ponieważ tak wymaga pracodawca, poza tym jest bardziej czytelny dla pracowników a grafik mam stworzony, karty pracy z nim powiązane też dzięki pomocy forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... jednak mam ogromny problem z tym sumowaniem i bardzo proszę o pomoc.
Witam, mam problem z kolumną "E" ( rok 2014 w załączniku) a dokładnie z wyświetleniem adekwatnej liczby dni urlopowych jaka przysługje pracownikowi. w kolumnie D (2013 rok) formula odlicza dni z całego roku. To samo dotyczy kolumny E jednak. Zeby mieć realny obraz ile dni urlopowych pozostało dla pracowników zależało mi na tym by w pierwszej kolejności...
Witam ponownie. Zanim zadam tutaj pytanie staram się rozwiązać go szukając już w gotowych tematach. Poznajdywałem rozwiazania zbliżonych problemów do mojego ale bez możliwości ich zastosowania w tym przypadku. Chodzi mianowicie o to że mam na jednym arkuszu trzy kolumny. Jedna zawiera nazwiska wszystkich pracowników, druga to lista pracowników na urlopie...
Witam, mam pytanie. Czy da się tak sformatować plik w excelu żeby po wpisaniu danej w komórce w kolumnie automatycznie zablokowały się inne komórki w tej kolumnie?? Przygotowuje plik urlopowy, i chodzi o to że jeżeli jeden pracownik ma zaznaczony urlop danego dnia (np. krzyżykiem "x") to inny już nie może dostać urlopu tego samego dnia. Więc potrzebuję...
Witam forumowiczów. Ponieważ ostatnio "awansowałem" w mojej firmie i muszę zapewnić obsadę pracowników na trzech zmianach chciałbym zapytać czy ktoś nie ma "gotowca" w excel-u który ustawiłby mi taki grafik wg następujących założeń: 1. Praca trzyzmianowa w systemie zmian 3-2-1-3-2-1 itd. 2. Max czas pracy 13 godzin po czym przerwa 11 godzin na dobę....
Rewelacja - o to mi chodziło. Bardzo dziękuję za pomoc ;) Dodano po 1 A jak dodać formatowanie które podświetla na czerwono cały wiersz, w momencie w którym pracownik przekroczy ilość posiadanego urlopu? Dodałem kolumny ilość urlopu i ilość wykorzystanego ,ale nie wiem jaką formułę użyć?
Tworzę szablon grafiku dla pracowników w naszej firmie. chciał bym aby w wierszu "1" (komórkach od C1 do I1) były dni tygodnia wraz z datą. Problem w tym, że zmienianie i wpisywanie tych dat ręcznie będzie zabierało czas, a także powodowało błędy. ...excel nie jest moją mocną stroną. Najlepiej Step By Step. Obawiam się, że w całym tym grafiku stworzenie...
Witam mam ogromną prośbę, muszę utworzyć grafik pracy pracownika ochrony (co już udało mi się zrobić) oraz powiązaną z nim kartę pracy i tu pojawiają się dwa problemy ponieważ kiedy w karcie pracy stosuję formułę=JEŻELI((Arkusz1!C7-Arkusz1!C8)&l... zliczającą mi ilość przepracowanych godzin w danym dniu...
Witam Mam listę z urlopami pracowników. Aby było łatwiej w jej przeglądaniu, formatuję komórki z datą (kolumna z rocznym ciągiem dat 1sty - 31gru) tak, aby dzisiejszy dzień i następne miały jeden kolor tła (np. granatowy) a dni które minęły - np. szary. W obu przypadkach stosuję białe litery. Próbowałem autoformatowania warunkowego na zasadzie: Wartość...
Witam ponownie. Rzeczywiście w poprzednim poście był chaos. Chodzi mi Excela formułę lub makro. Potrzebuje zrobić grafik pracy, mam kartę pracy za miesiąc w którym wpisałem jednego pracownika. W poszczególne dni wystawiono pracownikowi dzień, noc, dzień, W-urlop razem daje nam 68 godzin. Warunek jest taki że, nie wstawiam w komórki cyfr 12, 12, 8 -za...
Ostatni? :) Nie sądzę. :) Apetyt wzrasta w miarę jedzenia. Tylko nie przesadź bo po jakimś czasie przy 1000 opcjach tylko ty będziesz w stanie obsłużyć ten plik, a czasami warto pojechać na urlop i na tym urlopie wyłączyć komórkę by na prawdę wypocząć. Wracając do tematu: A nie czujesz potrzeby by samemu spróbować coś takiego zrobić? Mnie by już dawno...
Witam, Problem pewnie będzie banalny, ale pusteczka w głowie. Otóż robię ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok godziny pracy, nadgodziny, urlopy, itd. Chciałbym...
Witam, Mam pewien problem i nie mogę sobie z nim poradzić, otóż chciałbym aby wartości wprowadzone w arkuszu "grafik" automatycznie wpisywały się w arkuszu "codzienna aktualizacja" np. Jeżeli w arkuszu "grafik" wprowadzę pracownikowi u-urlop to chciałbym aby ta wartość automatycznie wpisywała się w arkuszu "codzienna aktualizacja". Pewnie jest to proste...
Witam, mam pewien problem. Prubuję stworzyć regułę, która pomoże mi podliczyć godziny pracy pracowników. Chodzi o to, że muszę wprowadzić pewne założenia, tj: urlop(u)=8 (godz), wolne(w)=0 (godz) Próbowałam już różnych formuł(suma jeżeli, suma itp) Może ktoś z Was miał podobny problem? Liczę na pomoc, pozdrawiam;p-)
Nie do końca wiem jak ugryźć temat poniżej jest formuła która liczy ogólnie łączną liczbę dni w roku nieobecności: =SUMA.WARUNKÓW(Ewidencja_nieobecności No to może tak: Niestety ale ta formuła podając pierwszy dzień z kalendarza w jakim pracownik jest na urlopie otrzymuje sumę dni do kiedy się na nim znajduje https://obrazki.elektroda.pl/7929054700_...
Tematowi już parę razy się się przyglądałem jednak "zawiłość" tematu wpływa na czas jaki można temu poświęcić - a nie mam go za dużo. Wbrew pozorom wcale nie kierował bym się w tym przypadku żadnym losowaniem tylko normalną kolejnością zmian przy spełnieniu określonych warunków (kolejna wyższa - najbliższa z możliwych - jak nie ma możliwości wyższej...
jakieś propozycje jak to elegancko :?: rozwiązać? Taki projekt może być nieelegancki, ale musi być funkcjonalny :!: Dlatego musisz mieć specjalny arkusz kadrowy gdzie będziesz miał wszystkie potrzebne dane osobowe. Dalej potrzebny jest arkusz stanowisk pracy , którym należy zabezpieczyć obsadę (wraz z określeniem ich charakterystyki np. w niedzielę...
Planowany czas pracy musi w okresie 3 miesięcy wynosić dokładnie taką liczbę godzin, jaka wynika z normy czasu pracy w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym. Proszę o dodatkowe wyjaśnienia: 1- jaki jest cel Twojej pracy :?: przygotowanie planu - harmonogramu obsady wszystkich stanowisk pracy zgodnie z zasadami kodeksu pracy ? czy rejestracja faktycznie...
W załączniku przykładowy plik - chodziłby mi o to, żeby z arkusza pracownicy gdzie są dane poszczególnych pracowników w arkuszu dyżury w polach dyżurny byłaby lista z której można wybrać poszczególnego pracownika bez wpisywania. Ilość godzin czuwania - potrzebowałbym w niej funkcję, która potrafiłaby określić, czy jest dzień roboczy (poniedziałek -...
Z tym zrozumieniem to tak po prawdzie to ja też mam problemy. Pytanie kolegi marek003 jest jak najbardziej zasadne. I dalej, czytam ....... Wyznacznik to jest rodzaj tych godzin, czyli albo zwykłe godziny pracy, albo urlop, zwolnienie lekarskie itp i oczywiście nie istnieje przypadek w którym pracownik ma zarówno R i C ..... to cos tu mi nie pasuje,...
Witam, Może ktoś mógłby mi pomóc w temacie VBA. Zgodnie z RODO pracownik nie może widzieć ewidencji czasu pracy innego pracownika. Mam trzech pracowników, którzy otwierają ten sam plik i wpisują dane o urlopach, nadgodzinach etc. Chciałabym pod VBA w Excelu ustawić tak, żeby każdy z pracowników po podaniu loginu i hasła widział tylko swoje dane, żeby...
Witam serdecznie. Tematów podobnych było już sporo, ale niestety w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na potrzebne dla mnie sprawy :( Zacznę może od tego, że zrobiłem szablon ewidencji czasu pracy dla pracownika, ale niestety sporo rzeczy muszę wpisywać ręcznie i jest kilka błędów z którymi nie mogę sobie poradzić. Pracownik pracuje od poniedziałku do...
witam, mam za zadanie zrobić grafik do pracy jeden arkusz w którym każdy będzie mógł sobie wpisać urlop. a czas pracy dniówki/nocki oznaczony jest kolorami jasny/ciemny. drugi problematyczny arkusz to arkusz dla kadr tzn godzinowka z wykazem godzin przepracowanych w danym miesiacu oraz nadgodzin. pracownikow jest ok 50 wiec troche pisanie zawsze pod...
Witam po krótkiej nieobecności - takie zalety urlopowania się w rożnych miejscach - raz jest internet, raz go nie ma. Dzięki #lanzul za wprowadzenie poprawek do pliku i rozbudowanie go o kolejną funkcję. Dzięki #adamas_nt za stworzenie generatora dat (kalendarza) z wbudowanym info nt. dni wolnych od pracy. Na pewno wszystkie przedstawione działania...
Witam serdecznie mam pewną zagwozdkę i nie wiem jak ją rozwiązać liczę że ktoś będzie miał jakiś pomysł w tej materii i udzieli mi porady Pracownik bierze urlop w zadanym okresie start: 2014-01-02 stop: 2014-01-10 na tej podstawie zrobiłem sobie wykaz dni w których ma urlop z wyłączeniem dni świątecznych oraz sb,nd za pomocą formuły NETWORKDAYS i WORKDAY...
Witam, Moi drodzy, problem jest... To znaczy ja mam, bo dla pozostałych to już problem być nie musi, jak znacie jego rozwiązanie :) Chodzi o tworzenie grafików dla osób pracujących na różnych maszynach (nazwy maszyn: M, M1, M2, D1, D2) z uwzględnieniem dni urlopowych (U), chorobowych (ch) i życzeniowo wolnych od pracy (x) - ten arkusze (zmiana 1 i zimna...
Witam, posiadam listę pracowników wykonaną w excelu z podziałem na dni tygodnia z wyróżnieniem obecności, urlopów itp. Jednak chciałbym prowadzić dodatkowo godziny pracy. Nie chcę tego robić excelu tylko wyręczyć się programem kadrowym. Czy znacie jakiś darmowy program na użytek wewnętrzny tylko z częścią kadrową? W internecie jest sporo programów kadrowo-płacowych...
Hej, Potrzebuje stworzyć do pracy zautomatyzowany system tworzenia przerw miedzy pracownikami, gdzie bedę wklejał tylko godziny z grafiku a exel automatycznie będzie rozdzielał "przerwy" Logi. mam problem poniewaz przy towrzeniu pojawiają się duże przerwy których chciałbym uniknąć a najlepiej żęby osoba przypisana do danego "loga" była przypisana w...
Witam, nie wiem nawet jak dobrze nazwać ten temat.. ale mam taki problem: System pracy - 12 godzinny, 14 pracowników (czasami ta liczna się zmienia w okresie letnim) Potrzebny mi jest grafik do pracy, który: - uwzględnia "prośby" i urlopy pracowników - pilnowanie odstępów między zmianami - zliczanie ilości pracowników na 1 i 2 zmianie - zliczanie tygodniowych...
excel urlop urlop excel excel pracownik
silvercrest odkurzacz laser pointer zielony schemat alarm skoda octavia
oscyloskop leader kabel brake radio
Miganie w laptopie Dell Latitude - przyczyny i rozwiązania Jak wyciągnąć złamany grot z młotowiertarki?