Jak zwykle wyrwane z kontekstu ;) Takie zadanie realizować należy w pętli, sprawdzając stan zaznaczenia. Prosty przykład w załączniku.
W jaki sposób zaznaczasz lub chcesz zaznaczać te kolumny do wydruku? Sposób z nieciągłym zakresem wydruku ma tę wadę, że każdy jego obszar jest drukowany na osobnej stronie. Jeśli to nie jest problemem, można ten sposób stosować. Jeśli potrzebne jest uzyskanie ciągłego wydruku, nie ma prostego sposobu. Można się wspomóc kodem VBA. Można albo zapamiętać...
Coś ala [syntax=vbscript]Sub elka() Set wb = Workbooks.Open("C:\plik do wydruku.xlsm") Sheets("Arkusz1").PrintOut Copies:=2, Collate:=True wb.Close False End Sub[/syntax]
Nic nie trzeba rozdzielać, kombinować. Widok -> zaznacz pole "nagłówki". Pojawią Ci się te "numerki" i robisz co chcesz.
Niestety też nie widzę opcji by nie było makra. Ale nie makro ukrywające tylko zwykłe wprowadzenie informacji do wydruku do ilu stron ma drukować. Czyli pod przycisk "wrzucić" [syntax=vb] Sub Druk() ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut From:=1, To:=Sheets("POŚW").Range("E22") End Sub [/syntax] I "drukować" przyciskiem.
1. Zmiana koloru nie jest zdarzeniem, więc musisz uruchamiać makro (w ostateczności można wykorzystać 'SelectionChange', ale ma to w tej sytuacji swoje minusy) Następna sprawa, to skąd Excel "ma wiedzieć" jaki kolor był przed zmianą? Potrzebna byłaby tabelka w dodatkowym arkuszu kolor>zakres obszaru wydruku. 2. Myślę, że wystarczy zwykłe JEŻELI(Arkusz1!suma>160;Arkusz1!suma-160...
Ta wersja firmware to chyba Bridge. Czyli przejście między starymi a nowymi softami. Powinieneś dograć do tego najnowszy firmware 57.73.92 wydany 10/03/2023 Nie wiem czy to rozwiąże Twój problem ale warto spróbować. Dziwne że serwisant nie zaktualizował softu. Maszyna w umowie?
W nowszych wersjach jest zapewne "Ten skoroszyt". W załączniku jest już wklejone. Jeśli tylko 1-szy arkusz i tylko jeden warunek, to może filtrem go (w załączniku)? Jak już pisałem, przypisać dane z (jak wynika z opisu, ostatniego) wiersza, to żaden problem. Za to wzorów druków PZ jest w Internecie mnóstwo. A znając życie i tak będziesz musiał zrobić/dostosować...
Rozwiązanie dla Excela. (W czasie prób wyłącz drukarkę) Makro drukuje zadaną ilość stron, zmienia Nr i umieszcza napis "Oryginał" lub "Kopia". Ustawienia w arkuszu "Opcje".
Są przynajmniej 2 rozwiązania: 1. drukowanie z Excela arkusza z formatką etykiet 2. powielenie wierszy w Excelu (jak w załączniku) i użycie korespondencji seryjnej w Word.
OK. Teraz mam pilne zadanie, w godzinach wieczornych coś do rozwiązania. ... Tu to jest [syntax=vb]Sub copyNumKs() Dim bd As Range, bs As Range, r& With Sheets(1) Set bd = .Cells(1, 5).Resize(.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row, 1) End With With Sheets("wydruk") Set bs = .Cells(1, 2).Resize(.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row, 2) End With For r = 2...
Tak, było wymagane przewijanie. Wszystko działa, testowałem go. Oto prawdziwy przykład.
Ja to widzę jakoś tak (zakładam, że komórka B1 to numer i jest złożony tylko z cyferek, wydruk na drukarkę domyślną bez pytania, strony od 1 do 1): [syntax=vb]Sub Makro1() Dim x As Integer x = Val(InputBox("Podaj liczbę kopii", "Liczba kopii", 1)) If x = 0 Then Exit Sub While x > 0 ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut From:=1, To:=1, Copies:=1 Range("B1").Value...
Funkcji nie ma ale proste makro może to załatwić. Powiedzmy, że w A1 wpiszesz datę (zgodnie z formatem daty excela) 2010-05-05 Pod przycisk (z formularzy) podepnij poniższy kod i już. Drukuj tylko za pomocą tego przycisku, inaczej data się nie zmieni. Ewentualnie w kodzie dostosuj do swoich potrzeb nazwę komórki z datą (A1) i nazwę arkusza (Arkusz1)....
Jak to do wydruku, nastepnie tu
Zarejestrowane makro musi działać. Spróbuj ograniczyć kod do następującego: [syntax=vb] Sub Podglad_wydruku() ActiveSheet.PageSetup.CenterFooter = "Strona &P z &N" ActiveWindow.SelectedSheets.PrintPreview End Sub[/syntax]
oki ... trochę mało udogodnień w tym arkusiku, nawet takich najprostszych, pokrywających się z menu, ale będących bardziej pod ręką .... Podgląd i uzupełnianie startuje z "BAZA", po zamknięciu podglądu aktywowany jest arkusz "BAZA". 912269
Tak, program magazynowy za głupie 2-4 stówki.
Aby wydrukować jeden szablon, możesz użyć prostego przepisania wartości (lub nawet formuł): [syntax=vbscript]Arkusz2.Range("A1:E6").... 'wyczyść stare dane na szablonie Arkusz2.Range("A1").Value = Arkusz1.Range("A1").Value Arkusz2.Range("A3").Value = Arkusz1.Range("G5").Value Arkusz2.Range("A5").Value = Arkusz1.Range("G3").Value * 1000 & "...
W mojej ocenie w Twoim pliku widać, że w ogóle nie panujesz nad tym co drukujesz :cry: Ustaw sobie właściwie obszar drukowania, spójrz na widok podział stron, ustaw właściwe skale. W większości arkuszy masz ustawione: szerokość jedna strona i wysokość jedna strona i normalnie te dwa obrazki się nie mieszczą "w drukarce" :D Proponuje albo zmodyfikować...
Myślę, że tabelka obejmuje tylko rok ;) Coś tam mi wychodzi. Kluczem są daty w pierwszym wierszu, sformatowane jak w oryginale. Reszta z górki... Uwaga: Skrajna, prawa data musi "wystawać" (kolumna P). Można ją ukryć białą czcionką, żeby nie raziła na wydruku.
Witam mam kilka arkuszy z danymi i jeden arkusz główny w którym wprowadzam dane. Znajduje się na nim ikonka z macro drukowania, do tej pory drukowałem wszystkie arkusze jednocześnie, niestety teraz muszę to podzielić. Chciałbym wstawić macro, które będzie drukowało mi tylko wybrane arkusze, wybór może odbywać się poprzez wstawienie X w wybranej komórce...
Google -> "excel korespondencja seryjna vba"
Excel 2007: zakładka Układ Strony -> Tytuły wydruku, w polu U góry powtarzaj wiersze zaznaczasz lub wpisujesz: $1:$2
Microsoft Excel spełni kolegi wymagania.
Niestety nie o to. W Twojej propozycji mam odzwierciedlenie tego samego zbioru. Mi chodzi o to by w drugim arkuszu był tylko jeden rekord zbioru z innego arkusza (wybrane pola) Przykład jest w moim załączniku tyle ze tam muszę to robić ręcznie z ustawień a nie z arkusza wydatki. Chodzi o taki efekt jaki daje np korespondencja seryjna. Arkusz z tekstem...
Najprościej jest wybrać "wydruk czarno-biały".
rozwiązanie nr 1 wydaje się najbardziej przyjazne W odróżnieniu od rozwiązania zaproponowanego przez kolegę JRV - ja miałem co innego na myśli pisząc o szablonie "wydruku" :D Jak widać w przykładowym pliku 864864 szablon wydruku przygotowany jest na znacznie większą liczbę rekordów i tak sformatowany, żeby tworzyć wielostronicowe wydruki. Owszem ja...
A drukuje też źle? Sprawdź ustawienia drukarki. Czy na wszystkich drukarkach tak się zachowuje? Czy jak wybierzesz druk do pdf też jest źle? Może wystarczy przeinstalować drukarkę (wymiana sterowników).
Cześć, Jak w Excelu wydrukować tylko zaznaczone wiersze, ale na jednej stronie jedno pod drugim? Robiłem obszar wydruku, drukuj zaznaczenie i każde drukuje się na oddzielnej stronie. Excel nie przewidział takiej opcji? :)
Problem rozwiązano dzięki forum Excel-a
Dzień dobry, Proszę pokazać w załączniku co nie działa po przeniesieniu, bo nie mam czasu na analizę wszystkiego "ab ovo". Tak samo nie wiem jaki jest problem z wydrukiem. Przecież te obliczenia nie wpływają na strukturę arkuszy, więc i wydruk powinien być mozliwy jak dotychczas. Pozdrowienia
W podglądzie wydruku: -ustawienia strony>arkusz>Nagłówki wierszy i kolumn - odptaszkuj opcję.
Bez VBA się raczej nie obędzie. Są co najmniej dwa wyjścia (w pętli): 1. Filtrowanie i wydruk po każdej zmianie parametrów 2. Arkusz tymczasowy (czyszczenie, kopiowanie warunkowe, wydruk) Które wydajniejsze? Stawiam na Nr.1
Dlaczego to co do edycji nie da się umieścić poza obszar wydruku ?
albo jeszcze lepiej żeby zapisywał tam gdzie jest plik excel
Pracuję na programie MS-DOS, niechcący usunąłem plik .dbf (wydruk na excel, którego zrobiłem), a teraz w dos pokazuje mi komunikat "Błąd instalacji systemu [usr.5.DBF]" (at)ElektrodaBot
Czy Ty masz jakąś wersje niemiecką tego Excela ? :D Nie wiem co to jest wurde ani Kufe :?: W wersji polskiej wystarczy poczytać pomoc nt wydruku - między innymi o tym, że "obszar wydruku" możesz wydrukować na 1, 2, 5 ... stronach w zależności od zastosowanej skali (mało tego możesz ustawić wydruk na 2 stronach po szerokości i na 3 stronach po długości...
(at)maciejgonet Faajne to. Ostatecznie zrobiłem to na zasadzie kilku 'jeżeli', ale wykorzystam ten kod też, do wyświetlania na ekranie dla użytkownika, żeby mieć pewność, ostatecznej kwoty na wydruku.
Niestety tego też już próbowałem. Pzdr.
Witam Potrzebuję rady czy jest możliwość wydruku z UserForm Wstawiłem przycisk i podstawiłem kod UserForm2.PrintForm Drukuje cały panel, czy jest możliwość zmiany wydruku aby nie drukowało przycisków tylko wybrane miejsce i zarazem orientacja papieru do wydruku
Zobacz załącznik. Dla prawidłowego działania formuł, każdą fakturę w Arkusz1 należy kończyć nowym numerem. Kolumnę F oraz zakres E1:E2 ustaw z białą czcionką i nie będzie widoczne na wydruku. Edit 21:29: Zmieniłem załącznik, poprzedni był niedokończony.
Na początek proponuję skorzystać z rejestratora makr (dla każdej czynności osobno), połowa pracy będzie z głowy. Pozostanie tylko odrobinę "posprzątać", podstawić zmienne i określić ich wartości (zamiast sztywnych zakresów, nagranych przez rejestrator) i poskładać wszystko do kupki.
U nie "wyłazi" o 1 wiersz (HP1020). Policz ile wierszy mieści się na arkuszu, na 1 str wydruku.
Mam do wydrukowania etykiety. Każda powinna mieć kolejny numer. Do tej pory po prostu drukowałem/kserowałem etykiety i nabijałem numery numeratorem. Czy mógłbym wydrukować je już z kolejnymi numerami - czyli jest standardowy tekst i każda kolejna strona różni się tylko kolejnym numerem ( Na każdej stronie a4 mieszczą się 2 etykiety z tym samym numerem,...
Być może różne pola strony domyślnie podczas generowania, nie są one zdefiniowane przez Excel
Sprawdź poniższe dwa warianty ... tak coś niby działa, ale sceptycznie podchodzę do takiego drukowania. W mojej ocenie, na teraz, drukarka będzie się przytykać - wstawiłem "opozniacz" (Const opozniacz), przy pomocy którego możesz sterować opóźnieniem nowego wydruku, gdzie: 0.5 = 0.5 s 1 =1 s itd. (opóźniacz pomysłu kolegi JRV ). Wariant nr 1 - drukuje...
Witam Otóż, sporządziłem sobie arkusz w EXCELU i chciałem go wydrukować. Wypuściłem go na drukarkę HP PSC 1515 i wydrukowało się ładnie ale na jednej ze stron w kilku wierszach nie ma wogóle zawartości komórek. Oczywiście nie brak atramentu bo ramki są. Na podglądzie wydruku wszystko jest ok. Próbowałem kilka razy i zawsze to samo, zmieniałem kolor...
Możesz wykorzystać: Wyszukaj.pionowo(), Indeks() z Podaj.pozycję(), Adr.pośr() z adres() Dla upiększenia możesz listę do wyboru twojego wiersza "zamknąć" w okienku z listą rozwijalną Np. w arkuszu który drukujesz będzie lista rozwijalna ty z niej wybierzesz dane (dany wiersz) a wszystko się "samo" uzupełni w innych arkuszach i w arkuszu wydruku. Wciśniesz...
Spróbuj może ten zadziała
A po co do wypełnienia formularza i jego wydruku angażować Worda?
Dzięki serdeczne JRV za pomoc.. Pozdrawiam.
MsgBox był wstawiony tylko roboczo. Ale OK niech na razie zostanie po Twojemu :) będzie wszystko dobrze to się wrzuci wydruk automatyczny.
To pobieranie danych za pomocą formuł a wydruk za pomocą makra.
Witam. Problem polega na tym, że nie można wypełnić pól kolorami (Excel XP). Są one (kolory) widoczne tylko przy wydruku, jednak tez nie do końca, bo są to różne odcienie szarości. Jak naprawić ten problem?? Proszę o pomoc. System Windows XP Office XP
marek003, Wielkie dzięki za naprowadzenie. Wpisałem użyte przez Ciebie wyrażenie "Powtarzaj wiersze" w google i oto wynik. http://www.komputerswiat.pl/poradniki/pr... W połączeniu z opcją drukuj zaznaczenie, daje dokładnie ten wynik który chciałem. Dzieki :D .
Witaj Zaznacz obszar, który ma znaleźć na jednej stronie otwórz zakładkę układ strony i kliknij obszar wydruku.
chciałbym żeby w raz z usunięciem danych w komórce, również usuwał się wiersz tabeli W przedstawionym rozwiązaniu usunięcie indeksu powoduje "wyczyszczenie" całego wiersza :cunning: (jakkolwiek do tego celu wykorzystano odpowiednie formuły w tym arkuszu :D ) - nie wiem jak duże (ile pozycji ?) oferty przygotowujesz dla Waszych klientów , jeśli więcej...
Mam makro drukujące dane z arkusza. Chciałbym jednak mieć możliwość wyboru zakresu wydruku, tj. zamiast ustawionego na stałe zakresu .PageSetup.PrintArea = "$a$1:$R$100" móc np. pobrać z określonej komórki liczbę stron. Sub Wydruk_listy() With ActiveSheet .PageSetup.PrintArea = "$a$1:$R$100" If Not (Application.Dialogs(xlDialogPrinterSetu... Then...
https://www.dacpol.eu/pl/pt-pt-oznacznik... Za 201/15 lub 201/30 w hurtowni wychodzi jakieś 5-6 gr za sztukę. Do tego w Excel przygotowana numeracja -> wydruk -> laminowanie dwu-stronne...nożyczki w dłoń ...i dużo cierpliwości.
a weź podmień router
Pamiętam jak do wydruku kapitalnie odnajdywał się excel. Pola były ustawialne i dokładnie mozna było je wpasować w dany formularz. Poza tym nie było problemu z wydrukami. :)
Próbowałeś nagrać makro?
Czy dokument drukujesz z przeskalowaniem (<>100%)? Jakość wydruku "max"? Spróbuj jeszcze inaczej - wydrukuj dokument do PDF-a (np za pośrednictwem PDF Creator, albo Zapisz jako -> PDF) i potem dopiero na drukarce. Jaki efekt?
Tworząc makro i umieszczając przycisk z przypisanym makro, które sprawdzi tabelę, a gdy pole będzie puste - zwróci komunikat zamiast wysłać wydruk do drukarki. Korzystanie z przycisku Drukuj w menu programu wymusi jednakże wydruk z pustym polem. Aby nauczyć się pisać makra - F1 - pomoc, hasła: Visual Basic, makro. Jest też obfita literatura na ten temat.
Czytałeś [url=https://stackoverflow.com/questions...
Witam.. Te ostatnie skany są przepuszczone tym razem już przez OCR Acrobat reader DC.. Myśle, że dużo błędów sprawiają napisy obok i linie otaczające komórki. Muszę troche przerobić szablon generujący wydruk z excel.. czyli usunę otaczające numer zlecenia linie i postaram się ostrzec pracowników przed pisaniem obok nich... wtedy zobaczymy.. Możliwe...
No to wystarczy pięć pól kombi dla kierowców... http://obrazki.elektroda.net/63_12351391... W komórce pod polem kombi indeks z zakresu, we właściwościach pola odznacz 'drukowanie' i będzie ładnie w arkuszu i na wydruku.
Prawdą jest, że powinno się program wykonać w Accessie. Można jednakże dużo wykonać w Excelu i prezentuję mój pomysł na rozwiązanie problemu.W dołączonym pliku zamieściłem przykładowy kod do drukowania etykiet. Na stronie "Wydruk" jest przycisk uruchamiający makro. Wielkość wydruku należy ustawić w zależności od drukarki. Ustawienie obszaru wydruku...
Cóż, zamysł jest dobry. Projekt do najłatwiejszych nie należy i z pewnością jest czasochłonny. Uparcie brniesz dalej, gdzie większość woli gotowce i dawno rzuciłaby to w diabły nie narażając szarych komórek na przepracowanie. Tu tylko podziwiać, gratuluję. Szczerze mówiąc zaskoczyłeś mnie tym pytaniem :) Do tej pory szukałem tylko rozwiązań dotyczących...
Hmm, jedyne co mi przychodzi do głowy to http://obrazki.elektroda.net/96_12869857... for próba = 1 to Doskutku drukuj wymierz poprawka     If mamDosyć = True Then Exit For next Jeśli w końcu uzyskasz ideał :) to na innej drukarce/komputerze na 90% czeka Cię to samo...
Kupiłem drukarkę jak w temacie i mam problem z wydrukiem schematów i płytek w eaglu. Drukarka drukuje schemat ale bez opisów elementów, a w wydruku płytki nie ma obrysu płytki i symboli elementów. Zaznaczam że w eaglu jest zaznaczony wydruk tych detali. Drukarka nie ma problemu z innymi wydrukami np: word, excel, i wszelaką grafiką. Bardzo proszę o...
.. jednak na coś mnie naprowadziłeś okazało się tylko że zamiast usuwać wiersz po stworzeni wydruku muszę go nadpisać nowym może być ctrlC,ctrlV .. Nie naprowadziłem, ale dokładnie Ci o tym napisałem :) Arkusz z poprzedniego posta ma nawet przycisk po ktorego nacisnieciu wykonuje cala operacje. A jak zamienisz pod przyciskiem na ten poniżej, to będziesz...
Jak to zwykle bywa są (przynajmniej) dwie szkoły: falenicka i otwocka :) Szkoła pierwsza to użyć GDI, druga - gotowych komponentów do raportowania. Ewentualnie zrzucać wszystko do przygotowanego w Excelu szablonu i drukować Excela "ręcznie". Na drukowanie formatki nie licz - o ile jest to możliwe, to rezultaty są fatalne, to jest tak jakbyś zrobił printscreena...
Dzień dobry, To jest typowy przykład na wykorzystanie funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO. Tam gdzie brak odpowiednika pojawia się kod #N/D!. Gdyby to przeszkadzało można dodać jeszcze test CZY.BŁĄD lub JEŻELI.BŁĄD, zależnie od wersji Excela, albo zamaskować wydruk błędów.
Dostaje dane w tabeli excel i muszę zrobić z poszczególnych zadań zawartych w tabeli protokoły. Abstrahując od wadliwości takiej procedury :D (protokoły post factum) to jeśli rzeczywiście :?: moge wplynac na zmiane To proponuję wpłynąć na radykalną zmianę tych plików źródłowych :idea: tzn. powinny to być "suche" dane (bez żadnego scalania i ozdobnego...
W Exelu>Plik>Ustawienia strony>Nagłówek i stopka>Wybierz sobie z listy jak chcesz jak dasz podgląd wydruku jest efekt który chciałeś.
A gdyby "b" policzyć przed pętlą tylko raz a w pętli dodawać? Sub test() 'z sumowaniem na ostatniej str a = ThisWorkbook.Sheets("Arkusz4&qu... +1 b = Sheets("Arkusz4").HPag... - 1 d = b c = 1 For x = 1 To a Sheets("Arkusz4").Rang... & ":"...
no właśnie u mnie mimo zaznaczenia tych wszystkich ustawień podgląd wydruku jest normalny, czyli jeden arkusz na stronę. No i nie drukuje tak jak w ustawieniach, tak jakby excel nie reagował na zmiany w ustawieniach drukowania :cry:
Witam! Czy mógłbyś wyjaśnić jaką masz do tych barcodów zainstalowaną czcionkę w tym Accessie :?: :cry: 955754 Zastosowanie darmowej czcionki "Free 3 of 9" w Excelu nie stwarza żadnych problemów w kodowaniu i dekodowaniu w standardzie 39, ani w drukowaniu takich komórek :idea: :D
Może być coś takiego wklej to ThisWorkbook [syntax=vbscript]Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean) If Range("B6") = "" Then MsgBox "Blokada wypełnij B6" Cancel = True Else Cancel = False End If End Sub[/syntax]
A to ma coś wspólnego z poprzednią listą (Ankietą) czy to całkiem inne zagadnienie (nowa lista). Przyznam że trochę to powikłane. Excel ma coś takiego przy wydruku jak "powtarzaj wiersze" Wtedy na drugiej kartce wydruku też możesz mieć nagłówek i nagłówki kolumn pomimo że w excelu widać listę ciągłą. (Co prawda nie będzie podziału na kolumny).
A autodopasowanie wysokości wierszy i szerokości kolumn nie działa?
Witam ostatnio próbując coś wydrukować nie ważne co zawsze jest ucinany dolna część dokumentu tak jakby drukarka narzucała własny margines. Wcześniej ten problem nie występował. Drukowałem już różne formaty plików m.in Excel czy PDF. EDIT: Na podglądzie wydruku wszystko jest ok
:) Nie wchodzę w zasadność, poprawność itd danych. Autor prosił o pomoc więc proszę. Widać że autor nie ma za dużo do czynienia z VBA, ale od czegoś trzeba zacząć. Każdy kiedyś stawiał pierwsze kroki, a najlepiej się uczyć na takich przykładach robionych dla siebie. Nagrywanie makra polecam jedynie by zobaczyć/zrozumieć jak to mniej więcej działa. Natomiast...
Dzięki za pomoc. Wycofałem się jednak z tego projektu. Excel mimo ustawień i tak zmienia parametry wydruku wykorzystując wcześniejsze. Dodatkowo nie pisałem ale wydruk arkusza chciałem aby był dupleks. I to już wydaje niemożliwe do realizacji przez excel, vba. Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły to będę wdzięczny a jak nie to przyjdzie mi dalej opisywać...
Zrobiłbym inaczej: jedna etykieta, która na przemian wypełnione oznaczonymi danymi z bazy danych i wydruk. Oczywiście wymaga to makro.
Następny mój problem, szukam makra które wyszukuje plik Excela, np 1111 i ten plik wysyła na domyślną drukarkę do wydruku? ktoś mi pomoże
beforePrintPage :?: VBA nie obsługuje standardowo takich zdarzeń. Można oczywiście tworzyć funkcje typu UDF, jeśli standardowa obsługa zdarzeń nie spełnia naszych oczekiwań. Zmodyfikowany kod autora w module Workbooka zapewnia każdorazowe wypełnianie stopki na każdej stronie wydruku odrębnie dla każdego arkusza :idea: W tej sytuacji niezrozumiałe jest...
Tu masz programy magazynowe. http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t... Spokojnie coś wybierzesz. Możesz także to zrobić w Excelu lub jeszcze lepiej w OpenOffice, ponieważ jest darmowy. Zrobienie takiego arkusza w Excelu czy OpenOffice to przysłowiowa "bułka z masłem". Dla przykładu robisz pionowe kolumny, które odpowidają poszczególnym materiałom....
Wiem, że wiesz.:) Ale Autorowi może spodobałoby się to, że jeden klik i Kinga dostaje wydruk, co ma zabrać z półek...
Niestety nie, wyświetlanie kodów błędów jest traktowane priorytetowo i nie można ich w prosty sposób zamienić na coś innego. Na wydruku można kody błędów zamaskować, tak że nic nie będzie drukowane, a na ekranie można to z biedą zrobić formatowaniem, ale jest to bardziej skomplikowane niż dodanie do formuły odpowiednio skonfigurowanej funkcji JEŻELI...
No właśnie albo ja nie umiem robić w excelu formularzy albo nie wiem bo mi się jakoś rozjeżdżają przy wydruku:/ Ponadto jest to formularz z ładnym nagłówkiem stopką itd. Ciężko będzie to przenieść do excela.
gdy faktura mi się wypełniła przykładowo 11 linijkami A skąd wiesz, że rzeczywiście się wypełniła :?: zapisałeś to "wypełnienie" w aktywnym pliku, przed "wydrukiem" do pdf ?
No tak obydwa a, nawet oby trzy, pliki powinny być otwarte. Żeby rozszerzyć, sytuacje, podam że wszystkie trzy pliki pracują sieciowo, no oprócz pliku ZESTAWIENIE, który jest na komputerze, i tylko jedna osoba "odczytuje" z niego dane. Czy w takim razie również, Pana rozwiązanie zda egzamin? Czy muszą, być obydwa pliki A1 i A2 otwarte? Czy jest możliwość...
Arkusz jest drukowany. Ukrywanie jest po to, żeby nie bawić się w chowanie tego ręcznie. Na końcu tego obszaru są formuły, które zliczają wprowadzone dane. Potem jest jeszcze dużo tekstu i trochę liczb. To wszystko musi być na wydruku.
Trochę rzucę cię na głębszą wodę. (Ale jeszcze raz zaznaczę że twoje rozwiązanie nie jest złe - po prostu ja bym to zrobił inaczej i nie mówię też że lepiej. Może ktoś ma jeszcze inny pomysł - Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. ) Choć jeżeli ogarniasz menadżera nazw i poprawność danych to nie powinieneś mieć kłopotu ze zrozumieniem mojego sposobu. Zastosowałem...
A może być odwrócenie kolejności/lustrzane odbicie przy wydruku. Jeżeli tak to "przejdź" przez excel z "rozważnym" sortowaniem. Sprawdź czy o to chodzi. To nie jest do końca do góry nogami. Jest to lustrzane odbicie tabeli. Ale po wydruku powinno pasować do wyprowadzeń. Jeżeli coś nie tak to wskaż błąd
(at)marek003 już sobie poradziłem, nagrałem makro i "wstawiłem" kod do kodu pola kombi, trochę to nie po polsku, ale chyba wiesz o co mi chodzi, a co do formatowania na biało, to możnaby to zrobić, ale wtedy miałbym luke w wydruku, a dużo tego robie.
...Tutaj chodzi raczej o coś w stylu obszaru wydruku, tylko żeby nie pokazywało przerywanej linii na całym arkuszu tylko wyróżniło tak jak na screenie zaznaczony obszar do druku Przelacz widok do "Page Break Preview". Masz to nawet podswietlone w swoim screenie na dole po prawej stronie - trzecia ikonka widoku.
wydruk excel excel szablon wydruk excel wydruk formularz
uszczelka podgrzewacza silnik mercedes atego temperatura nagrzewnica power
Błąd T211 i D203 w wózku widłowym Linde - diagnostyka i rozwiązania Pomiar biasu w katodzie za pomocą rezystora 1 Ω