Ta wersja firmware to chyba Bridge. Czyli przejście między starymi a nowymi softami. Powinieneś dograć do tego najnowszy firmware 57.73.92 wydany 10/03/2023 Nie wiem czy to rozwiąże Twój problem ale warto spróbować. Dziwne że serwisant nie zaktualizował softu. Maszyna w umowie?
Rozwiązanie dla Excela. (W czasie prób wyłącz drukarkę) Makro drukuje zadaną ilość stron, zmienia Nr i umieszcza napis "Oryginał" lub "Kopia". Ustawienia w arkuszu "Opcje".
Jak zwykle wyrwane z kontekstu ;) Takie zadanie realizować należy w pętli, sprawdzając stan zaznaczenia. Prosty przykład w załączniku.
Myślę, że tabelka obejmuje tylko rok ;) Coś tam mi wychodzi. Kluczem są daty w pierwszym wierszu, sformatowane jak w oryginale. Reszta z górki... Uwaga: Skrajna, prawa data musi "wystawać" (kolumna P). Można ją ukryć białą czcionką, żeby nie raziła na wydruku.
W mojej ocenie w Twoim pliku widać, że w ogóle nie panujesz nad tym co drukujesz :cry: Ustaw sobie właściwie obszar drukowania, spójrz na widok podział stron, ustaw właściwe skale. W większości arkuszy masz ustawione: szerokość jedna strona i wysokość jedna strona i normalnie te dwa obrazki się nie mieszczą "w drukarce" :D Proponuje albo zmodyfikować...
W jaki sposób zaznaczasz lub chcesz zaznaczać te kolumny do wydruku? Sposób z nieciągłym zakresem wydruku ma tę wadę, że każdy jego obszar jest drukowany na osobnej stronie. Jeśli to nie jest problemem, można ten sposób stosować. Jeśli potrzebne jest uzyskanie ciągłego wydruku, nie ma prostego sposobu. Można się wspomóc kodem VBA. Można albo zapamiętać...
Są przynajmniej 2 rozwiązania: 1. drukowanie z Excela arkusza z formatką etykiet 2. powielenie wierszy w Excelu (jak w załączniku) i użycie korespondencji seryjnej w Word.
Niestety też nie widzę opcji by nie było makra. Ale nie makro ukrywające tylko zwykłe wprowadzenie informacji do wydruku do ilu stron ma drukować. Czyli pod przycisk "wrzucić" [syntax=vb] Sub Druk() ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut From:=1, To:=Sheets("POŚW").Range("E22") End Sub [/syntax] I "drukować" przyciskiem.
Coś ala [syntax=vbscript]Sub elka() Set wb = Workbooks.Open("C:\plik do wydruku.xlsm") Sheets("Arkusz1").PrintOut Copies:=2, Collate:=True wb.Close False End Sub[/syntax]
Jak to do wydruku, nastepnie tu
Ja to widzę jakoś tak (zakładam, że komórka B1 to numer i jest złożony tylko z cyferek, wydruk na drukarkę domyślną bez pytania, strony od 1 do 1): [syntax=vb]Sub Makro1() Dim x As Integer x = Val(InputBox("Podaj liczbę kopii", "Liczba kopii", 1)) If x = 0 Then Exit Sub While x > 0 ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut From:=1, To:=1, Copies:=1 Range("B1").Value...
Nic nie trzeba rozdzielać, kombinować. Widok -> zaznacz pole "nagłówki". Pojawią Ci się te "numerki" i robisz co chcesz.
Aby wydrukować jeden szablon, możesz użyć prostego przepisania wartości (lub nawet formuł): [syntax=vbscript]Arkusz2.Range("A1:E6").... 'wyczyść stare dane na szablonie Arkusz2.Range("A1").Value = Arkusz1.Range("A1").Value Arkusz2.Range("A3").Value = Arkusz1.Range("G5").Value Arkusz2.Range("A5").Value = Arkusz1.Range("G3").Value * 1000 & "...
Tak, program magazynowy za głupie 2-4 stówki.
1. Zmiana koloru nie jest zdarzeniem, więc musisz uruchamiać makro (w ostateczności można wykorzystać 'SelectionChange', ale ma to w tej sytuacji swoje minusy) Następna sprawa, to skąd Excel "ma wiedzieć" jaki kolor był przed zmianą? Potrzebna byłaby tabelka w dodatkowym arkuszu kolor>zakres obszaru wydruku. 2. Myślę, że wystarczy zwykłe JEŻELI(Arkusz1!suma>160;Arkusz1!suma-160...
W nowszych wersjach jest zapewne "Ten skoroszyt". W załączniku jest już wklejone. Jeśli tylko 1-szy arkusz i tylko jeden warunek, to może filtrem go (w załączniku)? Jak już pisałem, przypisać dane z (jak wynika z opisu, ostatniego) wiersza, to żaden problem. Za to wzorów druków PZ jest w Internecie mnóstwo. A znając życie i tak będziesz musiał zrobić/dostosować...
rozwiązanie nr 1 wydaje się najbardziej przyjazne W odróżnieniu od rozwiązania zaproponowanego przez kolegę JRV - ja miałem co innego na myśli pisząc o szablonie "wydruku" :D Jak widać w przykładowym pliku 864864 szablon wydruku przygotowany jest na znacznie większą liczbę rekordów i tak sformatowany, żeby tworzyć wielostronicowe wydruki. Owszem ja...
OK. Teraz mam pilne zadanie, w godzinach wieczornych coś do rozwiązania. ... Tu to jest [syntax=vb]Sub copyNumKs() Dim bd As Range, bs As Range, r& With Sheets(1) Set bd = .Cells(1, 5).Resize(.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row, 1) End With With Sheets("wydruk") Set bs = .Cells(1, 2).Resize(.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row, 2) End With For r = 2...
Tak, było wymagane przewijanie. Wszystko działa, testowałem go. Oto prawdziwy przykład.
Funkcji nie ma ale proste makro może to załatwić. Powiedzmy, że w A1 wpiszesz datę (zgodnie z formatem daty excela) 2010-05-05 Pod przycisk (z formularzy) podepnij poniższy kod i już. Drukuj tylko za pomocą tego przycisku, inaczej data się nie zmieni. Ewentualnie w kodzie dostosuj do swoich potrzeb nazwę komórki z datą (A1) i nazwę arkusza (Arkusz1)....
Zarejestrowane makro musi działać. Spróbuj ograniczyć kod do następującego: [syntax=vb] Sub Podglad_wydruku() ActiveSheet.PageSetup.CenterFooter = "Strona &P z &N" ActiveWindow.SelectedSheets.PrintPreview End Sub[/syntax]
oki ... trochę mało udogodnień w tym arkusiku, nawet takich najprostszych, pokrywających się z menu, ale będących bardziej pod ręką .... Podgląd i uzupełnianie startuje z "BAZA", po zamknięciu podglądu aktywowany jest arkusz "BAZA". 912269
Dlaczego to co do edycji nie da się umieścić poza obszar wydruku ?
Najprościej jest wybrać "wydruk czarno-biały".
Pracuję na programie MS-DOS, niechcący usunąłem plik .dbf (wydruk na excel, którego zrobiłem), a teraz w dos pokazuje mi komunikat "Błąd instalacji systemu [usr.5.DBF]" (at)ElektrodaBot
U nie "wyłazi" o 1 wiersz (HP1020). Policz ile wierszy mieści się na arkuszu, na 1 str wydruku.
Witam Potrzebuję rady czy jest możliwość wydruku z UserForm Wstawiłem przycisk i podstawiłem kod UserForm2.PrintForm Drukuje cały panel, czy jest możliwość zmiany wydruku aby nie drukowało przycisków tylko wybrane miejsce i zarazem orientacja papieru do wydruku
(at)maciejgonet Faajne to. Ostatecznie zrobiłem to na zasadzie kilku 'jeżeli', ale wykorzystam ten kod też, do wyświetlania na ekranie dla użytkownika, żeby mieć pewność, ostatecznej kwoty na wydruku.
Czy Ty masz jakąś wersje niemiecką tego Excela ? :D Nie wiem co to jest wurde ani Kufe :?: W wersji polskiej wystarczy poczytać pomoc nt wydruku - między innymi o tym, że "obszar wydruku" możesz wydrukować na 1, 2, 5 ... stronach w zależności od zastosowanej skali (mało tego możesz ustawić wydruk na 2 stronach po szerokości i na 3 stronach po długości...
Microsoft Excel spełni kolegi wymagania.
Excel 2007: zakładka Układ Strony -> Tytuły wydruku, w polu U góry powtarzaj wiersze zaznaczasz lub wpisujesz: $1:$2
Cóż, zamysł jest dobry. Projekt do najłatwiejszych nie należy i z pewnością jest czasochłonny. Uparcie brniesz dalej, gdzie większość woli gotowce i dawno rzuciłaby to w diabły nie narażając szarych komórek na przepracowanie. Tu tylko podziwiać, gratuluję. Szczerze mówiąc zaskoczyłeś mnie tym pytaniem :) Do tej pory szukałem tylko rozwiązań dotyczących...
Witam mam kilka arkuszy z danymi i jeden arkusz główny w którym wprowadzam dane. Znajduje się na nim ikonka z macro drukowania, do tej pory drukowałem wszystkie arkusze jednocześnie, niestety teraz muszę to podzielić. Chciałbym wstawić macro, które będzie drukowało mi tylko wybrane arkusze, wybór może odbywać się poprzez wstawienie X w wybranej komórce...
Cześć, Jak w Excelu wydrukować tylko zaznaczone wiersze, ale na jednej stronie jedno pod drugim? Robiłem obszar wydruku, drukuj zaznaczenie i każde drukuje się na oddzielnej stronie. Excel nie przewidział takiej opcji? :)
Dzień dobry, Proszę pokazać w załączniku co nie działa po przeniesieniu, bo nie mam czasu na analizę wszystkiego "ab ovo". Tak samo nie wiem jaki jest problem z wydrukiem. Przecież te obliczenia nie wpływają na strukturę arkuszy, więc i wydruk powinien być mozliwy jak dotychczas. Pozdrowienia
Niestety tego też już próbowałem. Pzdr.
Bez VBA się raczej nie obędzie. Są co najmniej dwa wyjścia (w pętli): 1. Filtrowanie i wydruk po każdej zmianie parametrów 2. Arkusz tymczasowy (czyszczenie, kopiowanie warunkowe, wydruk) Które wydajniejsze? Stawiam na Nr.1
No to wystarczy pięć pól kombi dla kierowców... http://obrazki.elektroda.net/63_12351391... W komórce pod polem kombi indeks z zakresu, we właściwościach pola odznacz 'drukowanie' i będzie ładnie w arkuszu i na wydruku.
Dziękuję bardzo za pomoc - większość gotowa. Teraz na podstawie tego co mam muszę dorobić dalszą część marka importujące kolejny pik - jego zawartość i struktura jest już mniej skomplikowana, zawiera mniej informacji. problemem dla mnie może być tylko połączenie nowych procedur z istniejącymi tak, żeby wszystko odpalało się tak jak dotychczas 2 przyciskami:...
Google -> "excel korespondencja seryjna vba"
Witaj Zaznacz obszar, który ma znaleźć na jednej stronie otwórz zakładkę układ strony i kliknij obszar wydruku.
A po co do wypełnienia formularza i jego wydruku angażować Worda?
Niestety nie o to. W Twojej propozycji mam odzwierciedlenie tego samego zbioru. Mi chodzi o to by w drugim arkuszu był tylko jeden rekord zbioru z innego arkusza (wybrane pola) Przykład jest w moim załączniku tyle ze tam muszę to robić ręcznie z ustawień a nie z arkusza wydatki. Chodzi o taki efekt jaki daje np korespondencja seryjna. Arkusz z tekstem...
Witam.. Te ostatnie skany są przepuszczone tym razem już przez OCR Acrobat reader DC.. Myśle, że dużo błędów sprawiają napisy obok i linie otaczające komórki. Muszę troche przerobić szablon generujący wydruk z excel.. czyli usunę otaczające numer zlecenia linie i postaram się ostrzec pracowników przed pisaniem obok nich... wtedy zobaczymy.. Możliwe...
nie wiem co dalej czegoś brakuje :) wiedzy zapewne. Poszukaj trochę i przyjrzyj się jak to zrobili inii. Po mojemu spokojnie obejdzie się bez makr. 1. Znajdź pozycję wybranych z list wartości. funkcja wiersz podstawiasz wynik funkcji z pkt.1 3, Kolorowanie wierszy zrealizujesz przez formatowanie warunkowe. Formuła: =$A6=1 zakres: =$B$6:$O$36 4. Zamiast...
Zobacz załącznik. Dla prawidłowego działania formuł, każdą fakturę w Arkusz1 należy kończyć nowym numerem. Kolumnę F oraz zakres E1:E2 ustaw z białą czcionką i nie będzie widoczne na wydruku. Edit 21:29: Zmieniłem załącznik, poprzedni był niedokończony.
To pobieranie danych za pomocą formuł a wydruk za pomocą makra.
W podglądzie wydruku: -ustawienia strony>arkusz>Nagłówki wierszy i kolumn - odptaszkuj opcję.
Problem rozwiązano dzięki forum Excel-a
No dzięki wielkie bo chyba działa, nastawiłem ten drugi sposób i idzie całkiem dobrze tylko mam prośbę jeśli możesz to stworzyć na tym moim dokumencie, tą niewidzialną tabelę z taką czcionką i w takim miejscu jak jest bo nie wiem jak to się robi. Miałbym wtedy gotowy już dokument do wydruku.
No tak obydwa a, nawet oby trzy, pliki powinny być otwarte. Żeby rozszerzyć, sytuacje, podam że wszystkie trzy pliki pracują sieciowo, no oprócz pliku ZESTAWIENIE, który jest na komputerze, i tylko jedna osoba "odczytuje" z niego dane. Czy w takim razie również, Pana rozwiązanie zda egzamin? Czy muszą, być obydwa pliki A1 i A2 otwarte? Czy jest możliwość...
Dzień dobry, To jest typowy przykład na wykorzystanie funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO. Tam gdzie brak odpowiednika pojawia się kod #N/D!. Gdyby to przeszkadzało można dodać jeszcze test CZY.BŁĄD lub JEŻELI.BŁĄD, zależnie od wersji Excela, albo zamaskować wydruk błędów.
Możesz wykorzystać: Wyszukaj.pionowo(), Indeks() z Podaj.pozycję(), Adr.pośr() z adres() Dla upiększenia możesz listę do wyboru twojego wiersza "zamknąć" w okienku z listą rozwijalną Np. w arkuszu który drukujesz będzie lista rozwijalna ty z niej wybierzesz dane (dany wiersz) a wszystko się "samo" uzupełni w innych arkuszach i w arkuszu wydruku. Wciśniesz...
A drukuje też źle? Sprawdź ustawienia drukarki. Czy na wszystkich drukarkach tak się zachowuje? Czy jak wybierzesz druk do pdf też jest źle? Może wystarczy przeinstalować drukarkę (wymiana sterowników).
a weź podmień router
Wcześniej zapomniałem dopisać, ale fajnie by było, gdyby w arkuszu Arkusz3 np. w komórce P2 była by zapisywana każda analiza w postaci listy rozwijanej oznaczonej datą i godziną analizy, np. jeśli dziś o 09:00 robię pierwszą analizę, to wynik tej analizy z Arkusz3 jest zapisywana w postaci 2017-01-02 09:00 kolejna analiza zrobiona następnego dnia o...
Tworząc makro i umieszczając przycisk z przypisanym makro, które sprawdzi tabelę, a gdy pole będzie puste - zwróci komunikat zamiast wysłać wydruk do drukarki. Korzystanie z przycisku Drukuj w menu programu wymusi jednakże wydruk z pustym polem. Aby nauczyć się pisać makra - F1 - pomoc, hasła: Visual Basic, makro. Jest też obfita literatura na ten temat.
albo jeszcze lepiej żeby zapisywał tam gdzie jest plik excel
Pamiętam jak do wydruku kapitalnie odnajdywał się excel. Pola były ustawialne i dokładnie mozna było je wpasować w dany formularz. Poza tym nie było problemu z wydrukami. :)
chciałbym żeby w raz z usunięciem danych w komórce, również usuwał się wiersz tabeli W przedstawionym rozwiązaniu usunięcie indeksu powoduje "wyczyszczenie" całego wiersza :cunning: (jakkolwiek do tego celu wykorzystano odpowiednie formuły w tym arkuszu :D ) - nie wiem jak duże (ile pozycji ?) oferty przygotowujesz dla Waszych klientów , jeśli więcej...
Na podglądzie wydruku są wszystkie dane
Skoro na jednej stronie ma być unikalny numer etykiety to wystarczy w odpowiednim miejscu, na każdej etykiecie umieścić wydruk numeru strony i po sprawie. Numerowanie będzie automatyczne.
Na początek proponuję skorzystać z rejestratora makr (dla każdej czynności osobno), połowa pracy będzie z głowy. Pozostanie tylko odrobinę "posprzątać", podstawić zmienne i określić ich wartości (zamiast sztywnych zakresów, nagranych przez rejestrator) i poskładać wszystko do kupki.
Kupiłem drukarkę jak w temacie i mam problem z wydrukiem schematów i płytek w eaglu. Drukarka drukuje schemat ale bez opisów elementów, a w wydruku płytki nie ma obrysu płytki i symboli elementów. Zaznaczam że w eaglu jest zaznaczony wydruk tych detali. Drukarka nie ma problemu z innymi wydrukami np: word, excel, i wszelaką grafiką. Bardzo proszę o...
W Exelu>Plik>Ustawienia strony>Nagłówek i stopka>Wybierz sobie z listy jak chcesz jak dasz podgląd wydruku jest efekt który chciałeś.
Spróbuj może ten zadziała
marek003, Wielkie dzięki za naprowadzenie. Wpisałem użyte przez Ciebie wyrażenie "Powtarzaj wiersze" w google i oto wynik. http://www.komputerswiat.pl/poradniki/pr... W połączeniu z opcją drukuj zaznaczenie, daje dokładnie ten wynik który chciałem. Dzieki :D .
Witam. Problem polega na tym, że nie można wypełnić pól kolorami (Excel XP). Są one (kolory) widoczne tylko przy wydruku, jednak tez nie do końca, bo są to różne odcienie szarości. Jak naprawić ten problem?? Proszę o pomoc. System Windows XP Office XP
Prawdą jest, że powinno się program wykonać w Accessie. Można jednakże dużo wykonać w Excelu i prezentuję mój pomysł na rozwiązanie problemu.W dołączonym pliku zamieściłem przykładowy kod do drukowania etykiet. Na stronie "Wydruk" jest przycisk uruchamiający makro. Wielkość wydruku należy ustawić w zależności od drukarki. Ustawienie obszaru wydruku...
Dzięki serdeczne JRV za pomoc.. Pozdrawiam.
Być może różne pola strony domyślnie podczas generowania, nie są one zdefiniowane przez Excel
Zrobiłbym inaczej: jedna etykieta, która na przemian wypełnione oznaczonymi danymi z bazy danych i wydruk. Oczywiście wymaga to makro.
.. jednak na coś mnie naprowadziłeś okazało się tylko że zamiast usuwać wiersz po stworzeni wydruku muszę go nadpisać nowym może być ctrlC,ctrlV .. Nie naprowadziłem, ale dokładnie Ci o tym napisałem :) Arkusz z poprzedniego posta ma nawet przycisk po ktorego nacisnieciu wykonuje cala operacje. A jak zamienisz pod przyciskiem na ten poniżej, to będziesz...
Próbowałeś nagrać makro?
Następny mój problem, szukam makra które wyszukuje plik Excela, np 1111 i ten plik wysyła na domyślną drukarkę do wydruku? ktoś mi pomoże
Czy dokument drukujesz z przeskalowaniem (<>100%)? Jakość wydruku "max"? Spróbuj jeszcze inaczej - wydrukuj dokument do PDF-a (np za pośrednictwem PDF Creator, albo Zapisz jako -> PDF) i potem dopiero na drukarce. Jaki efekt?
Hmm, jedyne co mi przychodzi do głowy to http://obrazki.elektroda.net/96_12869857... for próba = 1 to Doskutku drukuj wymierz poprawka     If mamDosyć = True Then Exit For next Jeśli w końcu uzyskasz ideał :) to na innej drukarce/komputerze na 90% czeka Cię to samo...
Jak to zwykle bywa są (przynajmniej) dwie szkoły: falenicka i otwocka :) Szkoła pierwsza to użyć GDI, druga - gotowych komponentów do raportowania. Ewentualnie zrzucać wszystko do przygotowanego w Excelu szablonu i drukować Excela "ręcznie". Na drukowanie formatki nie licz - o ile jest to możliwe, to rezultaty są fatalne, to jest tak jakbyś zrobił printscreena...
no właśnie u mnie mimo zaznaczenia tych wszystkich ustawień podgląd wydruku jest normalny, czyli jeden arkusz na stronę. No i nie drukuje tak jak w ustawieniach, tak jakby excel nie reagował na zmiany w ustawieniach drukowania :cry:
Dostaje dane w tabeli excel i muszę zrobić z poszczególnych zadań zawartych w tabeli protokoły. Abstrahując od wadliwości takiej procedury :D (protokoły post factum) to jeśli rzeczywiście :?: moge wplynac na zmiane To proponuję wpłynąć na radykalną zmianę tych plików źródłowych :idea: tzn. powinny to być "suche" dane (bez żadnego scalania i ozdobnego...
Wiem, że wiesz.:) Ale Autorowi może spodobałoby się to, że jeden klik i Kinga dostaje wydruk, co ma zabrać z półek...
Mam makro drukujące dane z arkusza. Chciałbym jednak mieć możliwość wyboru zakresu wydruku, tj. zamiast ustawionego na stałe zakresu .PageSetup.PrintArea = "$a$1:$R$100" móc np. pobrać z określonej komórki liczbę stron. Sub Wydruk_listy() With ActiveSheet .PageSetup.PrintArea = "$a$1:$R$100" If Not (Application.Dialogs(xlDialogPrinterSetu... Then...
Witam! Czy mógłbyś wyjaśnić jaką masz do tych barcodów zainstalowaną czcionkę w tym Accessie :?: :cry: 955754 Zastosowanie darmowej czcionki "Free 3 of 9" w Excelu nie stwarza żadnych problemów w kodowaniu i dekodowaniu w standardzie 39, ani w drukowaniu takich komórek :idea: :D
Może być coś takiego wklej to ThisWorkbook [syntax=vbscript]Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean) If Range("B6") = "" Then MsgBox "Blokada wypełnij B6" Cancel = True Else Cancel = False End If End Sub[/syntax]
Sorry, nie mogę się powstrzymać :please: a czym się różnią usługi nr 4, że różnicujesz VAT :D jedna z materiałem własnym, a druga z powierzonym :?: :D Różnią się... Jak napisałem to jest arkusz czysto symboliczny i przykładowy. Rzeczywisty cennik dotyczyć ma usług związanych z elektryką. Tu natomiast zainstalowanie głupiego gniazda/kontaktu zależnie...
:) Nie wchodzę w zasadność, poprawność itd danych. Autor prosił o pomoc więc proszę. Widać że autor nie ma za dużo do czynienia z VBA, ale od czegoś trzeba zacząć. Każdy kiedyś stawiał pierwsze kroki, a najlepiej się uczyć na takich przykładach robionych dla siebie. Nagrywanie makra polecam jedynie by zobaczyć/zrozumieć jak to mniej więcej działa. Natomiast...
gdy faktura mi się wypełniła przykładowo 11 linijkami A skąd wiesz, że rzeczywiście się wypełniła :?: zapisałeś to "wypełnienie" w aktywnym pliku, przed "wydrukiem" do pdf ?
Czytałeś [url=https://stackoverflow.com/questions...
A gdyby "b" policzyć przed pętlą tylko raz a w pętli dodawać? Sub test() 'z sumowaniem na ostatniej str a = ThisWorkbook.Sheets("Arkusz4&qu... +1 b = Sheets("Arkusz4").HPag... - 1 d = b c = 1 For x = 1 To a Sheets("Arkusz4").Rang... & ":"...
beforePrintPage :?: VBA nie obsługuje standardowo takich zdarzeń. Można oczywiście tworzyć funkcje typu UDF, jeśli standardowa obsługa zdarzeń nie spełnia naszych oczekiwań. Zmodyfikowany kod autora w module Workbooka zapewnia każdorazowe wypełnianie stopki na każdej stronie wydruku odrębnie dla każdego arkusza :idea: W tej sytuacji niezrozumiałe jest...
Arkusz jest drukowany. Ukrywanie jest po to, żeby nie bawić się w chowanie tego ręcznie. Na końcu tego obszaru są formuły, które zliczają wprowadzone dane. Potem jest jeszcze dużo tekstu i trochę liczb. To wszystko musi być na wydruku.
(at)marek003 już sobie poradziłem, nagrałem makro i "wstawiłem" kod do kodu pola kombi, trochę to nie po polsku, ale chyba wiesz o co mi chodzi, a co do formatowania na biało, to możnaby to zrobić, ale wtedy miałbym luke w wydruku, a dużo tego robie.
A autodopasowanie wysokości wierszy i szerokości kolumn nie działa?
Nazwy miesięcy określone są od 1 do 12. Po znalezieniu miesiąca trzeba by zejść jedna komórkę w dół i zaznaczyć kilkanaście komórek w dół. Skopiować i wstawić w inne miejsce w tym samym arkuszu. Ogólnie kopiowanie do strony wydruku z komórek ukrytych
https://www.dacpol.eu/pl/pt-pt-oznacznik... Za 201/15 lub 201/30 w hurtowni wychodzi jakieś 5-6 gr za sztukę. Do tego w Excel przygotowana numeracja -> wydruk -> laminowanie dwu-stronne...nożyczki w dłoń ...i dużo cierpliwości.
A może być odwrócenie kolejności/lustrzane odbicie przy wydruku. Jeżeli tak to "przejdź" przez excel z "rozważnym" sortowaniem. Sprawdź czy o to chodzi. To nie jest do końca do góry nogami. Jest to lustrzane odbicie tabeli. Ale po wydruku powinno pasować do wyprowadzeń. Jeżeli coś nie tak to wskaż błąd
A to ma coś wspólnego z poprzednią listą (Ankietą) czy to całkiem inne zagadnienie (nowa lista). Przyznam że trochę to powikłane. Excel ma coś takiego przy wydruku jak "powtarzaj wiersze" Wtedy na drugiej kartce wydruku też możesz mieć nagłówek i nagłówki kolumn pomimo że w excelu widać listę ciągłą. (Co prawda nie będzie podziału na kolumny).
Dzięki za pomoc. Wycofałem się jednak z tego projektu. Excel mimo ustawień i tak zmienia parametry wydruku wykorzystując wcześniejsze. Dodatkowo nie pisałem ale wydruk arkusza chciałem aby był dupleks. I to już wydaje niemożliwe do realizacji przez excel, vba. Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły to będę wdzięczny a jak nie to przyjdzie mi dalej opisywać...
No właśnie albo ja nie umiem robić w excelu formularzy albo nie wiem bo mi się jakoś rozjeżdżają przy wydruku:/ Ponadto jest to formularz z ładnym nagłówkiem stopką itd. Ciężko będzie to przenieść do excela.
Niestety nie, wyświetlanie kodów błędów jest traktowane priorytetowo i nie można ich w prosty sposób zamienić na coś innego. Na wydruku można kody błędów zamaskować, tak że nic nie będzie drukowane, a na ekranie można to z biedą zrobić formatowaniem, ale jest to bardziej skomplikowane niż dodanie do formuły odpowiednio skonfigurowanej funkcji JEŻELI...
excel wydruk excel szablon wydruk excel wydruk formularz
kabel modbus parametr maszynowy lodówka turbo
ekspres naprawa żarówka szeregowo
Daewoo Lublin 3 – funkcja przycisku z ikoną haka holowniczego, czujniki cofania Ikon E43DMS TP.HV553.PC821 Firmware for HV553PC821 Panel – Exact Dump & Recovery Guide