sprawdź . . .
Spróbuj: ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=ActiveCell.Value & ".xlsx", FileFormat:=xlOpenXMLWorkbookMacroEn... reszta (Pasword etc.) jest na wartościach domyślnych.
Błędnie składasz string dla zapisywana. Spróbuj [syntax=vb]Sub WklejDoWorda() Dim oWord As Object, a As String Set oWord = CreateObject("Word.Application") oWord.Documents.Add oWord.Visible = True 'możesz usunąć a = Selection.Row Range("D" & a).Select With oWord With .Selection .Font.Size = 11 .Font.Name = "Arial" .TypeText Text:="xyz" End With End...
W post #9 kod gdy czyszczenie komorek raz w dobie, pred zmianow 'noc'. tylko jest omyl, ma byc i = Application.Count(Range("e4:k4"))
Dodaj [syntax=vbscript]Arkusz1.Range("C" & Application.Rows.Count).End(xlUp).Offset... 0) = Format(Now, "dd-mm-yyyy hh:nn:ss")[/syntax]
Przykład w załączniku. Utwórz folder 'raporty' tam, gdzie znajduje się ten plik.
Musisz zmienić warunek. Zamiast 'Kill' coś a'la [syntax=vbscript] Plik = ActiveWorkbook.Path & "\" & Wiazka & ".xlsx" If Dir(Plik) <> "" Then Set n = Workbooks.Open(Plik) n.Sheets.Add Else Set n = Workbooks.Add End If [/syntax] Przy zapisywaniu pewnie podobnie jeśli istnieje "zwykłe" 'Save', jeśli nie 'SaveAs"
A robiłes - Copy - Paste (Only VALUE)
zapisane w szeregu, w jednej kolumnie. Czyli w osobnych komórkach w dół w danej kolumnie?
Przy okacji trochę mi sie koncepcja zmieniła - gdybym musiał wykluczyć więcej niż jeden arkusz - to dałoby się? Można wykluczać arkusze, można też uwzględnić tylko te z listy... Wykluczanie generalnie można zrobić tak: - wykluczasz Arkusz1, Arkusz2 i Arkusz3, drukujesz pozostałe[syntax=vbscript]If ws.Name <> Arkusz1.Name And ws.Name <>...
Tu masz schemat kopiowania danych do innego pliku. Procedura sprawdzona, działa i jest używana. Wystarczy dostosować co ma być kopiowane i już. [syntax=vbnet] Private Sub Zapisz() Dim Src As Workbook, Dst As Workbook Dim S As String S = Application.ActiveWorkbook.Path & "\Braki-" & Format(Date, "yyyymmdd") Set Src = Application.ActiveWorkbook Src.Sheets(1).Range("A1:E"...
Cześć Potrzebuje waszej pomocy. Obecne proste makro które mam: [syntax=vb] Sub Info() Sciezka = "Y:\BAZA INFO" Nazwa = Format(Now(), "yy.mm.dd.hh.mm") & ".xls" ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=Sciezka & "\" & Nazwa ActiveWindow.Close End Sub [/syntax] zapisuje wypełniony plik w folderze BAZA INFO a dalej już musze sam przerzucać pliki do podfolderów...
Przecież parametrem funkcji wyboru (np Range) jest adres w postaci tekstowej.
1. zaznaczasz blok, do którego chcesz wpisać tą samą daną (myszką lub kursorem z shiftem, inne metody zaznaczania bloku doczytaj), 2. wpisujesz raz tą wartość 3. naciskasz jako zatwierdzenie Dodano po 2 uzupełnienie: jeżeli zawsze w jakiś zespół komórek wpisujesz jedną wartość (np. nazwisko lub liczbę), można też pierwszą komórkę w tym bolku (w zasadzie...
Odblokowano na wniosek autora tematu,
NIe do konca rozumiem, co to zmieni w kwesti makra ktore ma pobrac z dysku lokalnego uzytkownika odpalajacego makro, wlasnie do tego udostepnionego folderu ? Mam problem z uzyciem metody FileCopy i sciezka zeby filecopy dzialalo
Zamień linię: ActiveWorkbook.SaveAs "C:\MONTH CLOSING\FY2013\MAKRO&FILES\FY2013\P&L BY MONTH_values\FY2013\October YTD\CUSTOMERS FILES\" & Arkusz.Name na: ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:= _ "C:\MONTH CLOSING\FY2013\MAKRO&FILES\FY2013\P&L BY MONTH_values\FY2013\October YTD\CUSTOMERS FILES\" & Arkusz.Name & ".pdf", Quality:=...
Przedstawione makro nie do końca tylko "zapisuje jako" plik. Ono tworzy nowy plik kopiuje odpowiednie dane (arkusze) zapisuje go pod pewna nazwa i go zamyka. Przy czym, ponieważ jest wyłączony "podgląd", nie widzisz wszystkich kroków. Też tak chcesz stworzyć plik? Czy wystarczy ci "zwykłe" zapisz jako - czyli plik nazwijmy go źródłowym, na którym włączysz...
Chciałbym do tego makra dodać to, że wszystkie te pliki, które zostaną zapisane po odpaleniu makra i wybraniu ilości kopii otwierają się [syntax=vbscript]Workbooks.Open sciezka & Cells(2, 3) & ".xlsm"[/syntax] I chesz otworzyć na raz 10 plików? Porąbany pomysł.
Witam, pracuję nad makrem które sukcesywnie będzie zczytywać odpowiednie dane z sieci WEB i wszystkie je zapisywać. Udało mi się już zmusić excel do automatycznego zczytywania danych co minutę. Problem polega na tym, iż taki plik coraz bardziej zużywa RAM. W związku z czym mam pytanie jak poradzić sobie z tym problemem? 1)Czy można włączyć excel który...
Trzeba to przy zapisywaniu do formatu excela zdefiniować.
Czy uruchomiłeś kod w pliku z załącznika, czy w swoim skoroszycie? Jeśli w swoim skoroszycie, to czy dodałeś arkusz o nazwie "Ostatni"? Te komunikaty wskazują, że ze skoroszytu próbuje się usunąć wszystkie arkusze. Wtedy przy usuwaniu ostatniego pojawiają się takie komunikaty.
[syntax=vb]Sub CoMinute() y = 1 Sheets("Pomiary").Select ostw = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row For x = 1 To ostw Step 60 Sheets("Wykres").Cells(y, 1) = Cells(x, 2) 'napięcie Sheets("Wykres").Cells(y,2) = Cells(x,3) 'natężenie y = y + 1 Next x End Sub[/syntax] Arkusz z pomiarami nazwij 'Pomiary", a arkusz, gdzie pojawią się dane do wykresu, nazwij...
Nie wiem jakie w ogóle planujesz operacje w tym pliku. W kolumnie A masz wpisaną numerację, więc nie brałem pod uwagę wstawiania/usuwania wierszy. W tej chwili zmieniłem to w ten sposób, że jeśli operacja dotyczy komórek całego wiersza lub więcej, to nie jest zapisywana do historii.
Najlepiej poprzez zaokrąglenie daty do liczby całkowitej w dół, wyszukaj odpowiednią funkcję bo nazwy funkcji nie pamiętam. Następnie otrzymaną wartość sformatuj jako datę. Może to być tak ale pewności nie mam. =Zaokr.w.dol(A2,0) Na przyszłość zapamiętaj, że Excel zapisuje datę i godzinę jako liczbę rzeczywistą ( z przecinkiem). Część całkowita to data...
Może po prostu zapisywać jako liczbę? Sprawdź jak zadziała w CZ.
[syntax=vb]Sub Idz() Dim r As Long With Sheets("gotowe") .Columns(1).ClearContents For Each chb In UserForm1.Controls If chb.Value Then r = .Cells(.Rows.Count, 1).End(xlUp).Row + 1 .Cells(r, 1) = chb.Name End If Next End With End Sub [/syntax] tak działa ale tylko w przypadku pól wyboru w formie
[syntax=vbscript]Sub Makro() With Range("J2") .FormulaR1C1 = "=NOW()" .HorizontalAlignment = xlLeft .VerticalAlignment = xlBottom .WrapText = False .Orientation = 0 .AddIndent = False .IndentLevel = 0 .ShrinkToFit = False .ReadingOrder = xlContext .MergeCells = False End With p = [F3] Cells.Copy Workbooks.Add ActiveSheet.Paste Application.CutCopyMode...
Przecież już tą kwestię Ci rozwiązałem w makrze kilka pozycji do góry. Chodzi o to makro pracujące w pętli for. Należy tylko podać w pętli for argument jak wiele artykułów ma sprawdzać. Można też to makro rozbudować aby samo sprawdzało ile jest rekordów i zapisywało do zmiennej.
Ale w czym problem? Usunąłem podstawowe błędy w kodzie.
Witam. Wchodzisz tak: Narzedzia -> Opcje -> Zapisywanie (zakladka). Pozdrawiam.
Witam. :arrow: Korek_123 Ponieważ Excel >=2007 zapisuje w formacie xml, następnie ukrytych wierszy i kolumn dla każdej linii ponad milion jest zapis "ukryte = 1 " i jest coś innego. Spróbuj zapisać w formacie binarnym. Ale różnica jest mała. P.S. Osobiście używam Excel97, maksymalno 2003. W każdym razie mój projekt, inny Excel otworzy. Edit: Ale spójrz...
Jednak rozumiem że zrobię to tylko i wyłącznie w pliku którym to wszystko zapisywałem?
No OK, ale jeśli nacisnę 'zapisz' i nie zamknę pliku? Po mojemu zapisywanie w logu powinno być przy BeforeClose
Ale nie rozumiem jak jest z zapisem liczby z kalkulatora do jakieś komórki w arkuszu Jak można nie rozumieć, że ty sam napisałes? To znaczy: Z pierwszego arusza "Sheets(1)" odczytaj komórkę A1 i dodaj do niej liczbę z TextBox1 ("TextBox1.Value" = przekształć tekst na liczbę). Wynik zapisz do pierwszego arkusza "Sheets(1)" do komórki A1 = "Range("A1")...
W opcjach zapisu excela ustawiasz jaki chcesz format zapisu pliku i ew gdzie domyślnie ma ci zapisywać sprawdź sobie to i ew zmień jak chcesz
Może to ci trochę rozjaśni. Chodzi o formatowanie warunkowe. W moim przypadku posłużyłem się dodatkowymi komórkami pozwalającymi wyliczyć dane wartości ale możesz je pominąć wpisując odpowiednio zmodyfikowane warunki formatowania (np. tak jak w poście podanym przez adamas_nt). Dla zrozumienia stań na komórce (zaznacz komórkę) a2 (lub a3,a4,a5) - menu...
Dziękuję za otrzymane porady, w jaki sposób mogę w VBA zapisać otrzymany wynik z polecenia "netsh wlan show network" np do zmiennej? Moim celem jest stworzenie makra, które będzie regularnie je zapisywało.
Wspomogę kolegę PRL :) Chyba nie będzie miał za złe. (at)TakeOff w załączniku baza i szablon (musi być w jednym katalogu co baza), nadal dwuklik, zapisuje na pulpicie.
Witam wszystkich. Proszę o pomoc w temacie przesuwania wierszy w excelu. Chodzi mi dokładnie o to, że w komórce A1 mam zmienną wartość która się sama aktualizuje co 1 sekundę. Chciałbym zrobić tabelę zmian tej wartości w funkcji czasu. W tym celu trzeba stworzyć tabelę np. 1000 zmiennych w kolumnie A w ten sposób aby w pierwszym wierszu była aktualna...
To mój pierwszy post, zatem prosiłbym o wyrozumiałość. Pojawił mi się oto taki problem. Kolega wysłał mi plik mailem, po ściągnięciu chciałem go wyedytować, zapisać i odesłać. Nacisnąłem na żółtym pasku "włącz edycję", po kilku zmianach chciałem zapisać plik i wyskoczył mi błąd programu. Zamieszczam go w zdjęciu poniżej. O dziwo, gdy włączam Excela...
najprostszą mapę którą może zapisywać z Excel. Po wymianie PW.
Private Sub CommandButton14_Click() Dim newFile As String, fname As String fname = "nowy plik" newFile = fname sFName = Application.GetSaveAsFilename ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=fname End Sub Wszystko przy zapisywaniu jest ok - ale jak na przykład rozmyśle się z zapisywania i wezmę anuluj to wszystko się sypie. Próbowałem...
Witam! Mam problem tego typu. Postanowiłem dodać parę opcji do załączonego pliku i zadanie mnie przerosło. W początkowej formie, arkusz służył do wprowadzania numerów paczek zeskanowanych skanerem z listu przewozowego. Założenia arkusza: 1. Po kliknięciu w przycisk: Wprowadzanie nr przesyłek, w wyświetlonym UserForm domyślne kursor znajduje się w polu:...
Czy ktoś dysponuje rozwiązaniem jak zapisywac dane z do pliku Excela *.xls spod VC++?
Jak to zrobić?
A jak robisz z rzut ? Z palca jest różnica PrnScr (cały ekran) al Alt+PrnScr (aktywne okno)
Wersja open office 4.1.1. Na stacjonarnym pliki były zapisywane w Excel.
Najprostszy sposób - zapisuj to w jakieś komórce excela. Przy starcie - odtwarzaj.
Witam Dziękuję za zainteresowanie. Specyfikacja każdej skrzynki jest umieszczana w odrębnym pliku ponieważ w mojej pracy występuje ok 10000 skrzyni (może więcej). Podczas pracy nad nowym zleceniem muszę zapakować np: skrzynię 1, 200, 1400, 6520, 5218..... Gdybym podczas pracy nad zleceniem potrzebował zawartość np: skrzyni 5218 to już nie muszę się...
Cześć, Mam problem z poniższym makrem, które: po otwarciu pliku tworzy jego kopię, a następnie tę kopię zapisuje z odpowiednią nazwą we wskazanej lokalizacji, po czy, zamyka tę kopię, a plik "macierzysty" (początkowo otwierany) wciąż zostaje otwarty i w nim pracujemy. Służy mi to do tworzenia kopii zapasowej przy każdym otwarciu pliku. Mój problem polega...
Nikt nic? :(
3. nowy skoroszyt zamknąć Na sam koniec nowo utworzony skoroszyt zamyka bez zapisywania go Jakie jest więc cel tworzenia nowego skoroszytu?
Bardzo dziękuję za pomoc. Działa super. Jest tylko jedna rzecz, która mogłaby działać inaczej. Chodzi o to, że jeśli ktoś kliknie "x" zamykający program, to byłoby super, gdyby miał możliwość zdecydować czy zapisać plik (oczywiście z konieczną nową nazwą), czy po prostu zamknąć program, bez zapisywania czegokolwiek. Bo może ktoś zechce uruchomić arkusz...
Po zainstalowaniu Kaspersky Internet Security 2013 na moim PC wystąpił problem z dokumentami Excela. Po dokonaniu zmiany w dokumencie (pliku) i jego zamykaniu pokazuje się komunikat, że zmiany nie mogą być zapisane, ale utworzony jest dokument tymczasowy, który należy zapisać pod inną nazwą ( zawiera dokonane zmiany). Po wykonaniu tego polecenia w nowym...
Naprosto dodaj do kodu(post #1) przed 'Range( itd.) Sheets("Dane"). np. lRow = Sheets("Dane").Range... & Rows.Count).End(xlUp).Row wbName = Sheets("Dane").Range... & x).Value & "_" & Sheets("Dane").Range... & x).Value
ABBYY PDF Transformer 1.0 to silne i łatwe w użyciu narzędzie do konwersji, które konwertuje dokumenty PDF do plików nadających się do edycji. Bezbłędnie integruje się z programem Eksplorator Windows i aplikacjami pakietu Microsoft Office - Word, Excel i Outlook. Program ten umożliwia: Otwieranie plików PDF w programie Microsoft Word. Otwieranie plików...
Przykład korzystania z okna zapisywania z filtrem ZapiszJako = Application.GetSaveAsFilename(fileFi... Excel (*.xls), *.xls") I jeśli domyślna ścieżka i nazwa z komórki to sciezka = Application.DefaultFilePath & "\" nazwa = Range("A1").Value ZapiszJako = Application.GetSaveAsFilename(Initia...
Mozesz zamiescic plik przykładowy jak wyglada formatka i plik gdzie te dane maja byc zapisywane?
Wczoraj z jakiegoś powodu Excel przy zapisywaniu zmniejszył jego rozmiar ( z ok 6 MB do ok 600 kB) i już nie da się go już otworzyć. Jeśli został nadpisany i jeszcze na pendrive to z domowym sposobem może być kłopot. jak odzyskać ten plik "domowym" sposobem? Od razu należało wykonać kopię posektorową i spróbować coś odszukać na pliku z kopią np za...
Zobacz w załączniku. Zakresy formatowania można modyfikować. Regułę formatowania zapisuje się w Excelu zawsze tylko dla pierwszej komórki formatowanego zakresu.
Plik nie może być xlsx, bo zapisujesz i wysyłasz plik z makrem. Albo zapisuj xlsm, albo zapisuj i wysyłaj kopię pliku.
A "zwykłe" formatowanie kolumny nie działa? Spacja musi być w cudzysłowie (niestandardowe): 00" "0000" ".... Niestety formatowanie niestandardowe nie może być zastosowane, ponieważ w koncie jest 26 cyfr. W związku z tym excel zapisuje tylko 15 cyfr, a resztę cyfr pokazuje jako zera
automatycznie zapisywał w innej lokalizacji w innom folderze? ma samo go utworzyc? np. dane1, dane2, dane3....
OK, przykład dużo wyjaśnia :) Możesz to zrobić np. tak jak w załączniku. Program działa na pliku-źródle w katalogu "pliki" a wyniki zapisuje na c:\ Spróbuj dostosować do swoich potrzeb.
Wykonać zamknięcie arkusza bez zapisywania zmian
Mam problem dotyczący zapisu cyfr po przecinku. Chcę, aby Excel usuwał cyfrę po przecinku w liczbie i zapisywał w kolumnie obok jako cyfrę 1, a gdy nie ma nic po przecinku w kolumnie obok zapisywał cyfrę 0. Czy Excel ma taka funkcję a jak ma to gdzie mam jej szukać.
Jeśli to ma działać w kilku czy we wszystkich arkuszach, trzeba ustawić formatowanie warunkowe w każdym z tych arkuszy. Zdarzenie SelectionChange można oprogramować na poziomie skoroszytu. Można to wszystko zapisać w VBA, ale trzeba określić zakresy formatowania i arkusze. W załączonym pliku kod, który we wszystkich arkuszach roboczych formatuje zakres...
To całe makro?? Ten fragment służy jedynie do wybrania nazwy pliku. Zapis nastąpi w momencie wywołania: [syntax=vb]ThisWorkbook.SaveAs (ZapiszJako)[/syntax]
Ostatnio zacząłem bawić się vba w excelu i niestety chwilowo utknąłem ;) mam dwa problemy: 1) Mam userforma w którego wpisywane są dane i po zatwierdzeniu przyciskiem "zapisz" wszystko trafia do odpowiedniego akrusza w excelu. ww. userform wywoływany jest przez przycisk na w innym arkuszu (commandButton) Private Sub cmbDodajDefekt_Click() DodajDefekt.Show...
dolary dorzuciłam bo nie było ok Dodano po 9 po rozmowie z ami wydaje mi się, że pomysł tabelki był błędem bo mam właśnie jedną wartość i jest to ogólna średnia konkretnego ucznia, ja chciałam na podstawie tej jednej średniej zrobić wzór na tabelką z informacją ogólną, że jak poniżej to się zostaje na tym samym poziomie, jak pomiędzy to poziom wyżej...
albo jeszcze lepiej żeby zapisywał tam gdzie jest plik excel
www.recovermyfiles.com - tez dobry programik, można w nim okreslić rodzaj poszukiwanych plików np. word, excel, pdf itp. Ważne jest przeprowadzenie operacji odzyskiwania jak najwcześniej po formatowaniu. Trzeba byc przygotowanym na zapisywanie odzyskanych plików na innym nośniku, najlepiej dodatkowy dysk.
To wina Office, zobacz trzeci post w tym watku: http://answers.microsoft.com/en-us/offic... Office podczas zapisywania tworzy nowy plik zamiast modyfikowac otwarty.
Nie wiem czy to w Twoim przypadku będzie działać. Jak to się da otworzyć jako "tylko do odczytu" to możesz spróbować po jego otwarciu spróbować zapisać "zapisz jako" i wybrać opcję w jakiej to ma być zapisane: pliki WORDa - jako Word 97-2003 lub *.rtf (ja najczęście zapisuję jako *.rtf), a pliki EXCELa - jako Excel 97-2003. Ja tak podchodzę do tego...
Nie znam niczego co bym mógł polecić, najlepiej poszukać na google. W załączniku umieściłem przykład z jakiegoś mojego projektu jakbyś chciał rozwiązanie podpatrzeć. Mimo że jest to plik .xml, zapisuję go jako .xls, dzięki temu ikona wygląda jak excel ;)
Witam, prośba o pomoc uruchamiam makro z poziomu sap które wyowłuje odpowiednią transakcje z danymi np mb52 niestety nie wiem za pomocą jakiego kodu uzyskane dane można zapisać do postaci pliku excel chodzi mi o kod VBA który zachowywałby sie analogicznie jak wywołanie manualne z poziomu sapa:List-> export->spreadsheet->format pliku + nazwa ścieżki...
Tak jak napisał poprzednik Excel zapisuje liczby standardowo w formacie pozwalającym zapamiętać 15 cyfr znaczących i tej szesnastej nie zaokrągla, tylko obcina (zastępuje zerem). Jeśli będziesz chciał wykonywać obliczenia arytmetyczne na takich liczbach (dodawanie, mnożenie, odejmowanie itp.), to też tylko z dokładnością do 15 cyfr znaczących. Jeśli...
Na chwilę obecną po wklejeniu kodu które mi przesłałeś działa ok każda z umów trafia do swojego arkusza a w umowach INNE jest pusto tak jak powinno być :) Przy kolejnym zapisywaniu pliku wyskakuje mi (przesyłam plik). Plik zapisuje się ale komunikat zostaje i trzeba stan zapisywania anulować.
Wszystko się zapisuje, tylko jest mały szczegół: jedna z kolumna zawiera 12-cyforwy kod Otwórz w notatniku i zobacz czy masz poprawnie.
Kliknij prawym pm pole wyboru, wybierz właściwośći, wskaż adres komórki łączącej (dla pierwszego pola Np "J1") i dalej już z górki =JEŻELI(J1=2;1;0) I tak dla wszystkich... p.s. Pliki E2007 spakuj lub zapisuj w formacie E2003 i podawaj jako załącznik.
Hmm. Żeby sprawdzić warunek True/False (przy warunkowym uruchomieniu ze zmienną globalną) procedura musi się uruchomić. Wbudowany autozapis nie spełnia wymogów? [url=http://www.jkp-ads.com/download.asp... znalazłem jakiś dodatek (Autosave.zip), może się nada. W ostateczności można "napisać" procedurę przy otwarciu, a przy zamknięciu usunąć. [url=http://www.cpearson.com/excel/vbe.a...
A Excel w ogóle poradzi sobie z rysowaniem wykresu / obliczaniem makra w tak krótkim okresie czasu? Masz 333 próbki na sekundę, ok. 20000 na minutę. Zrobiłem z ciekawości wykres na 20000 wartości i rysuje się ok. 0,1s bez wykonywania makra. Ja nie widzę żeby on mógł się odrysować w ciągu 0,003s. Ale jak chcesz spróbuj w arkuszu z danymi podpiąć makron...
Próbowałem wielu rozwiązań, lecz żadne nie było satysfakcjonujące, gdzieś zawsze wyskakiwał jakiś błąd lub plik był nadpisywany. W ostateczności olałem sprawę i zostawiłem zapisywanie pliku dla użytkownika. Dziękuję wszystkim za pomoc
Jeśli to nie problem, to pozostań przy pierwszej opcji. Const nie może być pobierana bezpośrednio z komórki. Można to obejść, ale... Spójrz na przykład i zastanów się czy to ma sens?.[syntax=vb]Const sh = 1 Const rn = "a1" Sub test() ActiveSheet.Unprotect Password:=Sheets(sh).Range(rn) ActiveSheet.Protect Password:=Sheets(sh).Range(rn) End Sub[/syntax]...
Cześć, Proszę o pomoc ponieważ nie potrafię sobie z tym poradzić, a nie jestem biegły w temacie makr. Otóż pilnie potrzebuję skonstruować plik, który pełniłby rolę programu do generowania prostych faktur. Plik zrobiony według rzeczywistych potrzeb, miał zostać jedynie zautomatyzowany tak, by po kliknięciu w przycisk "Generuj wydruki" odbywał się zapis...
Wykłada się na pierwszej komendzie Yar(Date) Bo powinno być Year(Date) Rozszerzenie xls było/jest dla excela 2003 i niżej. Kolejne mają już xlsx więc coś tu nie tak z systemem plików excela. Excel 2010 powinien zapisywać z rozszerzeniem xlsx chyba że coś zmieniłeś w defaulcie offica. A możesz przy zapisz jako ... wybrać zapis w xlsx (rozwiń zakładkę...
I dalej nie ma załącznika. Czy to ma być ten sam kolor wszystkich liter we wszystkich kolumnach? Jeżeli tak, to należy zaznaczyć zakres do formatowania (można to też zrobić później, w ramach modyfikacji) i jako formułę wpisać np. [syntax=text]=A11=A$11[/syntax] (warunek zapisujemy dla pierwszego wiersza zakresu). Przykład w załączniku.
Zapisuję zamówienia klientów w pliku Excel, gdzie liczę zysk itd. Chciałabym, aby zamówienia opłacone i te nieopłacone sumowały się osobno tak, abym widziała w każdej chwili, ile pieniędzy jeszcze wpłynie. Czy mógłby mi ktoś z tym pomóc? :)
Cześć, Mam na szkoleniach uczestników, którym przy rejestracji generowały się kody kreskowe. Na szkoleniu chciałabym ich skanować i aby excel sam mi zaznaczał np. na zielono osoby, które przyszły i aby zapisywała się godzina wejścia. Czy jest wgl taka opcja ? Będę Wam wdzięczna za pomoc :)
Cofa się bo takie są dane w kolumnie F, po przemnożeniu przez 1 zmieniły się wartości godzinę na ogólne. Czyli minuta ma 60 sekund i do tej wartości są liczone dane, to co wyjdzie powyżej jest zapisywane od 0.
Proszę uzupełnić typ systemu operacyjnego i nazwę pliku. Proszę skorzystać z zaawansowanego wyszukiwania z załączeniem opcji ostatnia modyfikacja i podać zakres dat kiedy ta nowa wersja była zapisywana.
Zrobiłem tak, jak to zwykle robią zawodowcy ;) 1. Nagrałem sobie makro przy zapisywaniu. Wyszło takie coś: [syntax=vbscript]Sub Makro1() ' ' Makro1 Makro ' ' ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:= _ "C:\Users\Adam\Desktop\Zeszyt1.pdf", Quality:=xlQualityStandard, _ IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:=...
Okej dziękuję bardzo:) A zapytam: Da się zrobić taki przycisk, który zapisuje plik Excel'a?
Ja musle ze takie informacje mozesz sobie zapisac w dowolnym logu zamiast imienia operatora albo QTH. Faktycznie chyba nie ma takich programow, bo jednak prawie kazdy nasluchowiec po stosunkowo krotkim czasie staje sie nadwca. Nie ma potrzeby prowadzic logu elektronicznie. Mozna recznie w zeszycie, w ktorym i tak pewnie zostanie zapisane zaledwie kilka...
Podczas próby edycji jakiegokolwiek pliku Word, Excel, Power Point, pojawia się komunikat, że plik jest zablokowany, choć przy zapisywaniu, nie był zabezpieczony. Jak odblokować taki plik, dokument?
Dziękuję, ślicznie działa. Zastanawiam się czy jest możliwość zmodyfikowania kodu aby zapisywał godzinę w zaznaczonej kolumnie aniżeli sposobem row+1. Czy Excel ma takie możliwości?
Adamas_nt masz lepszy pomysł? Open for Output... Zrozumiałem, że autor zapisuje excel'owską tabelę w jakimś pliku tekstowym . Ten wynikowy plik (*.mac) jest źródłem dla czegoś poza Excelem. W tym czymś, dane formatowane są jak na obrazku. I chodzi chyba o to, żeby dla każdego Nr Dostawcy była osobna tabela (kolejny plik), czy cóś... Ale mogę się mylić...
Witam, Podczas pracy na pliku Excel miałem możliwość edycji i zapisu. lecz po pewnym czasie nie mogłem edytować(nie mogłem ani nic wpisać do komórek, ani nic skasować) i zapisywać. Po upływie 10 min Excel tak jakby się odblokował(mogłem wszystko już robić). Co może być przyczyną i jak pozbyć się tego problemu na przyszłość. Z góry dzięki za odpowiedź.
Poniżej moje zdanie ( Ponieważ zapytałeś na PW więc odpowiadam, bo bez tego nic bym nie pisał ponieważ osobiście nie widzę w excelu rozwiązania twojego problemu ): Zainwestuj w profesjonalny program magazynowy, który oprócz indeksów i nazw towarów uwzględnia również partie towarowe. (Wbrew pozorom nie każdy program to potrafi) Docelowo wyjdzie to taniej...
zapisywać makro excel zapisywać dźwięk makro zapisywać
fronius licznik energii pompa kulka spawarka normy
czemu zalewa swiece czemu zalewa swiece
Massey Ferguson 6180: Brak połówek i sprzęgła - przyczyny Czy ładowarka Parkside Li-Ion pasuje do Bosch?