excel zliczać godzina

Znaleziono około 127 wyników dla: excel zliczać godzina
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Cześć. Problem nie jest skomplikowany, tylko jest mimo swojej prostoty trochę żmudny w oprogramowaniu. W przypadku takiego problemu może wystąpić aż 9 różnych sytuacji, z której każda sytuacja ma inne rozwiązanie: - godzina startu to może być przedział 6..22 albo 22..6 - godzina końca to może być przedział 6..22 albo 22..6 - w każdym przypadku godzina...

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4674
  • REKLAMA
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28436
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel - jak zliczać godziny pracy w różnych zmianach (I, II, III)?

    Kolego masz tu różne godziny wejścia. Jak traktować jeśli delikwent spóźnia się na swoją zmianę? Może opiszesz sposób postępowania gdy jest 6:16 jak to zaliczać. Czy interesuje cię tylko pełna godzina np. 6:XX nie patrząc na godziny.

    Software serwis   23 Kwi 2015 14:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1140
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3705
  • REKLAMA
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    Jeśli nie tabela przestawna to myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie makra. Takie makro może pobierać datę na którą ma być obliczona godzina wejścia wyjścia i dla wszystkich pracowników wklejać w odpowiednie pola odpowiednie czasy. Jeśli będziesz zainteresowany mogę przedstawić więcej szczegółów.

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5262
  • EXCEL - Operacje arytmetyczne w funkcji czas przy przejściu przez północ

    Excel liczy czas zawsze z datą, tylko ta data nie zawsze jest wyświetlana. Wszystko zależy od kodu formatu. Jeśli kod formatu jest g:mm lub podobny, to wyświetlana jest godzina zegarowa, czyli najwyżej 23:59. Jeśli chcesz zliczać czas w godzinach i minutach w kodzie formatu musisz godziny wziąć w nawiasy kwadratowe, np. tak: [g]:mm. Jeśli wprowadzasz...

    Obsługa oprogramowania   25 Kwi 2018 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1434
  • REKLAMA
  • MS EXCEL 2010 PL - Zliczanie godzin i minut z kolumn dat i godzin

    1. W celu uzyskania daty, zamień "." na "-" w kolumnach D i K -zaznacz kolumnę -Ctrl+h Nie wykonuj, jeśli u Ciebie wyświetla prawidłową datę (Czesi mają kropkę, zdaje się). 2. Odejmowanie+format niestandardowy

    Programowanie Początkujący   15 Mar 2014 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2226
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Witam mam ogromną prośbę, muszę utworzyć grafik pracy pracownika ochrony (co już udało mi się zrobić) oraz powiązaną z nim kartę pracy i tu pojawiają się dwa problemy ponieważ kiedy w karcie pracy stosuję formułę=JEŻELI((Arkusz1!C7-Arkusz1!C8)&l... zliczającą mi ilość przepracowanych godzin w danym dniu...

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7032
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    W załączniku dwie wersje rozwiązania. Łatwiejsza, z arkuszem pomocniczym (w przykładzie dla poniedziałku). Minusem jest arkusz (arkusze) pomocniczy. Trudniejsza (wtorek) dla, w przykładzie, dwóch pracowników z wykorzystaniem kolumny pomocniczej i dodatkową tabelką. Tu wystarczy dodawać kolejne JEŻELI. Minusem jest długość funkcji.

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1704
  • REKLAMA
  • Excel - Błąd w zliczaniu godzin nocnych (22-6) w ewidencji czasu pracy

    Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc. Gdzie jest błąd, który powoduje, że w żaden znany mi sposób Excel nie zlicza poprawnie godzin nocnych (22-6)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Plik w załączeniu.

    Software serwis   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9412
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Witam Chciałbym zrobić w excellu zliczanie moich godzin pracy i na koniec sume i wszystko się udało pogoglowałem ale mam problem z takim przypadkiem. Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy ?? Pozdrawiam

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3379
  • excel - naliczanie nadgodzin i ujmowanie w jednej komórce

    Witam próbuję rozgryźć regułę żeby w jednej komórce naliczała i nadgodziny a zarazem w tej samej odejmowała jeśli będzie mniej niż 8 godzin. komórki E6, E7, E8, E9. Pomoże ktoś rozwiązać mi ten problem ? z góry dziękuję.

    Programowanie Początkujący   27 Lis 2015 16:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1149
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem. Otóż chcę zrobić listy godzin dla pracowników w arkuszy tak by wystarczyło, że wpiszę godziny od do i automatycznie uzupełni się liczba godzin i suma należnych pieniążków. Pierwszy problem to suma godzin, nie mogę zrobić tak, by 30min pokazywało jako 0,5 a sumę godzin jako zwykłą liczbę a nie...

    Obsługa oprogramowania   10 Wrz 2014 15:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10728
  • Excel - Jak zliczać pracowników w danej godzinie z uwzględnieniem czasu pracy?

    Fajnie że załączyłeś przykład ... a możesz wskazać na twoim przykładzie który z pracowników pracuje całą godzinę a który 15 minut. Bo jak już będziesz wiedział, to podpowiem że w excelu 1 godzina to w rzeczywistości wynik dzielenia: 1/24 (czyli podział doby) Więc by wyliczyć wartość dziesiętną z czasu (0,5 godziny) trzeba czas pracy podzielić przez...

    Software serwis   25 Sty 2016 22:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 897
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Witam, Chcialabym dolaczyc sie do tego tematu. Przygotowuje arkusz kalkulacyjny o czasie pracy ale rowniez mam problem z przeliczeniem czasu na liczbe godzin. Zalaczam moj arkusz i bede wdzieczna za pomoc. Pozdrawiam Proszę nie dołączać się do cudzych tematów ze swoim problemem. Post został wydzielony do osobnego wątku. ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...

    Obsługa oprogramowania   05 Lis 2018 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1152
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    Witam mam problem z podłączeniem godzin w pionie pierwsza litera na grafiku to zmiana i składa się tylko z jednej litery następnie jest czas pracy składa się z 1 lub 2 cyfr np 4, 8 lub 12 chciał bym to jakoś ogarnąć żeby na dole wyszła suma przepracowanych godzin https://obrazki.elektroda.pl/5371541800_... Moje pomysły się skończymy,...

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1446
  • Excel - Liczenie zakończeń pracy między 1:00 a 8:00 dla pracownika

    Witam, Mam arkusz (zalaczony przyklad) i potrzebuje w nim wyszukac w nastepujacy sposob informacji: Potrzeba mi policzyc, dla unikalnego numeru pracownika, ile razy jego czas pracy konczyl sie miedzy godzina 1:00 a 8:00. Pomozecie? (do moderatorow: brak polskich znakow w systemie)

    Software serwis   07 Mar 2013 22:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2922
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    Witam Postanowiłem zrobić tabelkę w Excelu do liczenia godzin czasu pracy . Jednak jest to takie proste i takie trudne . Kombinowałem jak to sformatować żeby wszystko wyliczało samo po wpisaniu godzin , ale wylicza jakieś bzdury . Ściągałem tez gotowca tabelka udostępniona przez office.microsoft.com/pl Tygodniowa ewidencja czasu pracy . ale tam tez...

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15332
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Witam Was. Mam Problem z Excel. Właśnie robię z całego miesiąca zliczenie godzin itp. W jednym dniu pracowałem od 7.30 - 11.45 a później w tym samym dniu od 20.00 - 3.00 w nocy. jaka mam wpisać formułę żeby obliczyło mi ile godzin pracowałem od 7.30-11.45 , 20.00 - 3.00 w nocy i mi to zsumowało do jednego? :| wie może ktoś?

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3192
  • rozliczanie czasu pracy - nie wiem jaka funkcja do zliczania godzin dla danej os

    witam, mam pytanie, bo szukałam na forum ale nie mogę znaleźć tego co by mnie interesowało. Chce zrobić rozliczenie czasu pracy i mam jedną zbiorczą tabelkę która zawiera wyjścia prywatne , odpracowania i nadgodziny i chciałabym zrobić coś takiego by w drugiej tabelce zliczało mi łączny czas dla wyjść prywatnych, łączny czas nadgodzin, i łączny czas...

    Software serwis   31 Paź 2013 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3351
  • excel - excel - zamiana godzin na liczbe

    mam problem z zamianą godzin na liczbę. Załączam plik. z góry dziękuje za pomoc.

    Software serwis   28 Sty 2014 21:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 27471
  • Excel - Ewidencja godzin: Liczenie czasu w przedziale 13:30-22:00 (17:00-22:00)

    Cześć, Potrzebuje malej pomocy, bo do konca nie potrafie zrozumiec jak zaimplementowac w excelu funkcje zeby mi zliczala ilość godzin w danym przedziale czasowym. Dla przykladu: Przedzial czasowy od 13:30 do 22:00 i w tym przedziale potrzebuje zliczyc ile jest godzin od 17:00 do 22:00. Z góry dziekuje.

    Obsługa oprogramowania   24 Sie 2022 08:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 267
  • Jak w Visual Basic zliczyć godziny pracy pracownika w Excelu?

    Mam taki problemu załącz cały arkusz z moimi wypocinami;) Czwarta cześć ma wyglądać tak ze wybieram pracownika rok i miesiąc i ma mi wypisać godzi pracy w danym miesiącu ale w ząb nie wiem jak to zrobić :|

    Software serwis   29 Maj 2016 16:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2369
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Odswiezam troche temat. Przykladowy plik z obliczeniem godzin pracy i nadgodzin w zalaczniku. Rate0 - godziny pracy lacznie z dojazdem do pracy Rate1 - nadgodziny - wszystko powyzej 8h dodatkowo Lunch - przerwa na lunch trwa 1h i nie jest wliczana do czasu pracy, ale jezeli mam 1/2 przerwy to druga polowa to juz normalny czas pracy. jakies sugestie?...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4392
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    Dodanie sum cząstkowych z każdego dnia.

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1872
  • Excel VBA – błędne zliczanie godzin tygodniowo przy określonych warunkach w makrze

    W Twojem przykladze Dim pn As Integer wtedy 2+0,5=2 (0,5 jest Single)

    Programowanie Początkujący   13 Lip 2015 19:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 900
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    A to chciałeś uzyskać takie kolorowanie?

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11206
  • Przypisanie wartości wypełnieniu pola komórki Excel 2007

    Tu nasuwa sie jeszcze pytanie ile masz kolorów? Jeżeli do 3 to ok. jak więcej to kłopot. Co do reszty zastosuj sugestie kolegi adamas_nt. Ewentualnie zamiast cyfr stosuj litery A, B, C i je zliczaj, dziel przez 2 i i będziesz miał ilość godzin.

    Software serwis   03 Lip 2009 08:52 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 19491
  • Excel 2007 - Excel, zliczanie dat w kolumnach sformatowanych jako data

    cbrman, ale wtedy dublowało by to zliczanie wierszy z tą samą datą i godziną :|

    Software serwis   08 Sty 2014 14:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2493
  • Automatyzacja grafiku pracy w Excelu: zliczanie godzin i nadgodzin dla 50 osób

    Pokaż co do tej pory zrobiłeś, wklej plik arkusza. Zerknij na podobne tematy na forum (tylko kilka wybranych, opcja SZUKAJ da znacznie więcej wyników): [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów...

    Software serwis   06 Lut 2012 13:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 39479
  • EXCEL zliczanie czasu pracy ponad 8h oraz z uwzględnieniem godzin nocnych

    dzięki za info

    Software serwis   12 Kwi 2018 10:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2652
  • Program do układania grafiku pracy z uwzględnieniem dostępności pracowników

    Proponuję zerknąć do działu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fo... Software jest tam wiele tematów o grafikach w Excelu. Można założyć swój temat, zawsze ktoś pomoże. Kilka przykładów: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...

    Forum Budowlane   03 Lut 2012 14:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 14240
  • Excel - Tworzenie wykresu z ilością wystąpień zdarzeń w godzinach 5:00-21:00

    Mam zapisywane godziny wystąpienia pewnych zdarzeń: przykładowo: https://obrazki.elektroda.pl/7904485300_... Teraz chciałbym na podstawie tego zrobić wykres mieszczący się w godzinach 5:00 - 21:00 Aby wykres pokazywał ilość wystąpień https://obrazki.elektroda.pl/9741003300_... Obecnie muszę zliczać czyli dla godziny...

    Obsługa oprogramowania   09 Lis 2022 15:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 498
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Witam Dzięki podpowiedziom kolegów stworzyłem szablon grafika i udostępniam go, być może komuś może się przydać. Do kolegi Prot, jednoznaczne oznaczenia się u mnie nie przyjęły ze względu na dość długą tradycję oznaczeń 8, 1, 3, więc troszeczkę oszukałem "system" i w kolumnie D do oznaczeń dopisałem dodatkową kolumnę która jest niewidoczna, a są tam...

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18714
  • [Excel] Jak ominąć błąd #VALUE! przy tekście w SUMA.ILOCZYNÓW?

    Moje próby powodują błędne liczenie sumy godzin. Niestety nawet trudno określić co ta Twoja formuła liczy :?: :please: Jeżeli chcesz koniecznie zachować ten swój układ :cunning: danych to jednak formuły tablicowe :!: o budowie jak na zrzucie :spoko: 955383 W zależności, które kolumny zliczasz wymieniasz tylko funkcję ISEVEN na ISODD :D

    Obsługa oprogramowania   27 Lut 2019 13:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 987
  • Excel - Jak obliczyć prognozę dniówek do końca miesiąca?

    a możesz podać strukturę pliku, na jakich zasadach zlicza te godziny? Postaram się pokombinowac.

    Software serwis   30 Maj 2011 15:39 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6935
  • Grafik - liczenie godzin - Zliczanie godzin grafiku, dni powszednie, sob i nd

    Witam, Potrzebuję pomocy przy sporządzeniu grafiku. W załączeniu plik excel ze wzorem grafiku. Chciałabym aby: 1. W komórce N9 - zliczane są wystąpienia osoby w całym grafiku 2. W komórce O2 - były zliczane godziny dla danej osoby od poniedziałku do piątku (występują zmiany np. 8-16, 20-8) 3. W komórce P2 - były zliczane godziny ze zmiany tylko w sobotę...

    Obsługa oprogramowania   07 Paź 2020 10:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10299
  • excel 2010 - jak obliczyc roznice miedzy datami w godzinach

    cos nie dziala: #NAME? poza tym gdzie tam jest warunek, ze ma zliczac godziny tylko z z akresu 9-17?

    Software serwis   08 Kwi 2015 11:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2100
  • EXCEL 2010 - Jak zliczyć godziny według koloru w wielu arkuszach?

    Było już parenaście razy. Przeszukaj forum z kluczem "zliczanie po kolorze" czy liczenie po kolorze.

    Software serwis   01 Cze 2015 10:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1692
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Witam , odkopując temat. Jest możliwość rozbudowy takiego zliczania lecz na wiekszą liczbę dni procesu ? Np. rozpoczęcie procesu 12.02.2019 a zakonczenie 15.02.2019 ? nie musi tak konkretnie wyliczac ile godzin kazdego dnia. lecz cchialbym aby automatycznie zliczało godziny procesu po wpisaniu daty i godziny rozpoczęcia i zakończenia :|

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2658
  • Excel - Jak zliczyć aktywne i nieaktywne karty z kolumn E i K?

    Nie wiem czy to Cię urządzi bo to trochę pracochłonna metoda i potrzeba dodać parę rzeczy ale chyba szybciej niż ręcznie. Więc tak najpierw musisz stworzyć kolumnę z datę która będzie pokazywała część daty jaką masz, niestety tylko do dnia. Po dołączeniu godzin wychodzą nieprawidłowe dane. A potem pozostałe równania które są obok. Dużym uproszczeniem...

    Software serwis   17 Sty 2015 16:07 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3087
  • rozbudowanie formuły w excelu dot. "50" i "100"

    Witam Jak rozbudować poniższą formułę: =JEŻELI(E4="";"";JEŻELI(E4-F4=0;"";E4-F4... gdzie E4 to jest suma godzin od 7 do 16 (C4 =7, D4=16), natomiast F4 to są godziny zasadnicze (czyli 8) z powyższego przedziału. Chcę rozbudować w/w formułę by excel zliczał nadgodziny, czyli wszystkie godziny powyżej 8, które nie występują w porze nocnej (u nas ta pora...

    Software serwis   04 Maj 2014 14:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2607
  • Excel: Jak poprawnie podzielić godziny etatu na 58% i 38% z ułamkami?

    Jak podzielić pełny etat na 5/8 i 3/8 excel Wykonałem prosty formularz który "prawie działa", dzielący etatowe godziny pracy na 3/8 i 5/8. Wszystko działa dobrze, jeśli pracuje na pełnych godzinach pracy bez tzw. 8:30; 9:30 itd. Jeśli wprowadzam "połowki" lub "piętnaski" i dzienny czas pracy nie wynosi 8h, wtedy na sumarycznej wartości arkusz zlicza...

    Obsługa oprogramowania   20 Lut 2025 16:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 156
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Wszystko ładnie pięknie ale nie zlicza mi OP tak jak W. proszę spojrzeć - kolorami wszystko zaznaczyłem.

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2544
  • EXCEL - zliczanie wystąpień znaku - (myślników) w kolumnie

    W ramach bloku będą tylko myślniki (w pliku przykładowym zawarłem dokładnie to co widać w kolumnie "G"), a poza blokiem puste linie i tekst. Ale zliczamy tylko myślniki. Pzdr.

    Software serwis   08 Sty 2014 00:24 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 5481
  • [Excel] Jak obliczyć różnicę dni między datami w Excelu? Przykład: 05-04-1997 do 22-12-2008

    Witam Odświeżę temat, mianowicie potrzebuję formułę na zliczanie pełnych dni (dób) pomiędzy datami wraz z godzinami np: A1: 2013-05-15 11:00 A2: 2013-05-31 6:00 co daje 14 dni Walczę i nic nie wychodzi... Bez godzin zlicza i na tym koniec.

    Software serwis   02 Lip 2013 18:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 20408
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Testuj to rozwiązanie. Część komórek ukryłem. W nich zliczam każdy dzień osobno dla sprawdzenia, jeśli ktoś popełni błąd przy wpisywaniu.

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 969
  • Excel filtrowanie i zliczanie wartości unikatowych.

    Co wy o tym utrzymaniu? Może jakiś jest, dlaczego moi klienci nic o tym nie wiedzą? Swoją drogą ciekawe porównanie, uznając koszt setek godzin excelowców jako zero. Tu dopiero są koszty, i jak właściciel firmy na jaja, to je widzi

    Programowanie Początkujący   15 Gru 2021 11:32 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 300
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 534
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Witam was serdecznie :) Otóż jestem teraz w pracy i mam bardzo poważny problem. Zbliża się koniec roku więc muszę podliczyć normy wypracowne przez pracowników. Oto mój problem: W excelu muszę zrobić tabelkę, i obliczyć w nich różnica godzin pracy. Przykład Pani Maria Nowak , norma pracy 40 godzin wypracowała 38:15,i tutaj pojawia się problem otóż Excel...

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3876
  • Excel: Jak obliczyć dni pracy na podstawie zapotrzebowania godzinowego?

    Zliczanie narastająco. W jednym arkuszu mam zestawienie ile godzin w danym dniu pracują różne osoby, a w drugim zapotrzebowanie na ilość godzin poszczególnych osób. Potrzebuję wyliczyć ile dni przepracuje dana osoba i w jakim terminie. Jak w pliku, Jola może pracować przez 2 h codziennie, a zapotrzebowanie w dniu 01-01-2024 jest na 5 h, czyli w sumie...

    Programowanie Początkujący   22 Cze 2024 20:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 177
  • Jak w Excelu zliczać godziny pracy i uwzględniać urlopy i L4?

    Witam. Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę... W załączniku umieszczam przykładową tabelkę. Będę wdzięczny za...

    Obsługa oprogramowania   03 Lut 2019 20:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1056
  • Excel Makro Data i Godzina - Blokada przed zmianami

    Przepraszam że zawracałem Ci głowę, ale tylko dlatego że jestem bardzo cienki w temacie makr. Chciałem coś zrobić w swojej tabeli wykorzystując makro do Daty i Godziny. I tak bardzo dużo mi pomogłeś, bo według mnie, laika, bardzo dobrze to działa. Próbowałem sam kombinować aby zliczało to w określonym zakresie, ale cóż, nie powiodło się. Jeszcze raz...

    Obsługa oprogramowania   10 Mar 2019 13:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3162
  • Excel - Automatyczne zliczanie stron dla zaznaczonych zakładek.

    Cześć. Wracam po długiej przerwie. Bardzo dziękuję za zaangażowanie się i pomoc w temacie forumowiczom marek003, Maciejowi Gonetowi i JRV. Przykład marek003 jest trafionym rozwiązaniem, którego szukałem. Fakt, chciałem dokonać "numeracji" z poziomu Excela (jego funkcjami), ale to było żmudne i nie wychodziło tak, jak powinno. Wielkie podziękowanie,...

    Obsługa oprogramowania   16 Lip 2023 19:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 261
  • Excel - "licz jezeli weekend lub dni tygodnia"

    Prosze o konkretną odpowiedz:) Nie wiem co tu bardziej konkretnie napisać. Funkcja DZIEN.TYG jak zapewne przeczytałeś zwraca nr dnia tygodnia. Użyj funkcji JEŻELI aby sprawdzić jaki jest dzień tygodnia i na tej podstawie zliczaj godziny lub nie. No chyba, że nie znasz też funkcji JEŻELI.

    Software serwis   05 Lip 2015 17:34 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 7902
  • Licznik 2-kierunkowy S34U18

    I ja od ok. tygodnia mam już eLicznik i dane. Trwało to ok. 1.5 miesiąca, pomimo cyklicznego bombardowania ich mailami i telefonami -już mi brakowało cierpliwości :) Analizując sytuację mam 2 spostrzeżenia: 1. Mam brak bilansowania międzyfazowego. W wielu godzinach o dużym oddawaniu mam jednak pobory. Ponoć jest możliwe wywalczenie zliczania wektorowegood...

    Energia Odnawialna   04 Gru 2022 12:17 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 37764
  • Excel - Jak połączyć daty z kolumny A w jednej komórce w kolumnie G?

    Witam Poszukuję funkcji a najchętniej łopatologicznej instrukcji jaką funcję wpisać. W kolumnie A z palca wpisywane są daty, jak zmusić excela żeby zwracał w kolumnie G, w jednej komórce daty z kolumny A. Wedle nich następna funkcja zlicza niezbędne wartości.Na razie w kolumnie G daty wpisane sa ręcznie a chciałbym tego uniknąć. Ktoś ma jakiś pomysł?

    Software serwis   12 Maj 2016 20:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 762
  • Excel - automatyczne zliczanie ocen uczniów w tabeli

    Jak zaznaczę tą pustą komórkę i dam tą funkcję to w zakresie mam całą kolumnę w której chce zliczyć te oceny a w kryteriach co pomocy Dodano po 2 Juz sie z tym uporałem temat zamykam.

    Software serwis   02 Mar 2010 19:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2517
  • Excel - Jak zliczyć godziny z zakresu miesiąca za pomocą formuły?

    Witam. Mam problem ze złożeniem formuły w Exel. Potrzebuję http://obrazki.elektroda.pl/8668709200_1... Oznaczenia 1 = 12 2= 12 3=24 4=14 5=17 7 = 8 Potrzebuję napisać formułę w jednym polu tak aby zliczało mi godziny z zakresu całego miesiąca. Bardzo proszę o pomoc.

    Software serwis   27 Cze 2014 06:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1749
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Witam próbuję zrobić grafik który, będzie mi wyliczał ile dany pracownik przepracował godzin w ciągu miesiąca, każdy pracuje po 8h liczby od 1 do 4 oznaczają pracowników. Następnym problemem jest to, że chciałbym wyznaczać ile dany pracownik przepracował niedziel i sobót w ciągu miesiąca> Jest ktoś w stanie mnie pokierować jak napisac taką formułę,...

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1608
  • Excel - Jak scalić arkusz z godzinami pracy i ewidencją urlopów?

    Witam W nowym roku zamarzyło mi się ułatwienie prowadzenia ewidencji czasu pracy i urlopów. Potrzebuje stworzyć arkusz który będzie zliczał godziny przepracowane ( tak do wypłaty) i dni urlopowe w sieci znalazłem ewidencje urlopu mam już arkusz zliczający godziny ale nie mogę tego scalić w taki sposób by wpisując godziny pracy lub urlopu wczytywało...

    Software serwis   04 Sty 2019 19:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1320
  • Jak przypisać wartości liczbowe do liter R, N, U, Ch w Excelu?

    Witam Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o excel a potrzebuję coś takiego aby do litery R,N przypiusać wartość cyfrową 12. Chodzi mi o to aby po wpisaniu w grafik litery R lub N w polu razem były zliczane godziny. Gdyby jakiś łaskawca mógł mi to zrobić na załączonym grafiku byłbym bardzo wdzięczny. No może jeszcze aby do liter U i Ch przypisał liczbę...

    Software serwis   17 Kwi 2018 14:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 642