Forum nie jest od nauki szukania i samodzielnego myślenia. Z ciekawości sprawdziłem. Na hasło "fabia" wyskakuje tylko w dziale ZiA 47 wyników. A opis separacji diodami obwodów znajduję się choćby w instrukcjach montażu alarmów (choćby Fortecy).
Trzeba dać po 2 diody na drzwi:
rozowy po stacyjce,nieb -czerw zostawiasz ,nieb -drzwi przez diody
Ja zawsze separuję wszystkie drzwi i bagażnik diodami .
najlepiej to dac diody ,po 2 szt na drzwi,poczytaj forum,bylo o tym bardzo duzo
Centralka pewnie dokładana, w niej jest do wymiany przekaźnik. Teraz mamy pewność, centralka dokładana, winny jest przekaźnik. Szukaj puszki z której słychać tykanie. Możesz też popatrzeć po przewodzie od diody alarmu, do puszki.
Jak podłączyć drzwi Fabii pod alarm? Podłączyłem każde osobno przez diody a alarm i tak sygnalizuje otwarte drzwi. Co te pepiki wimyśliły za cudo? Może ktoś wie co z tym da się zrobić? Mario
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
no caly czas sa odpiete alarm ma pamiec ostatniego wzbudzenia pokazuje na krancowke od drzwi aha diody na 100% sa dobrze połączone
Po diodzie idź.
Jak nie ma kontrolek to dostawka.Jest dioda dodatkowa?
Aha i pamiętaj o tylnej klapie. Zamontuj diody bo będzie cyrk z włączającym się alarmem.
żle założyłeś diody,sygnał z krańcówek ma wchodzić do modułu,ale nie wracać z niego,musisz je obrócić,potem dodatkowo separuj krańcówki od siebie,carrier wrzucił tu piekny łopatologiczny schemacik,powinien ci pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/re-skod...
Szanowni koledzy, podłączajcie się jeśli można osobno pod "krańcówki" wszystkich drzwi. Podłączenie pod lampkę pozbawia Was tzw rearmingu.Fabia ma wyprowadzone przewody krańcowe drzwi w module sieci pokładowej a nie w module comfortu.Dodatkowo trzeba montować diody separujące i odcinające wzbudzanie alarmu przez sygnały sprawdzające zamknięcie drzwi.
Jesli masz programowany czas uzbrajania alarmu to przestaw go da dłuższy. Ale najskuteczniej założyć diody separujące po dwie szt na każdą krańcówkę (podobnie jak w np. Fabii)
podłanczłem alarm w fabi po podłączeniu krańcówek przez diody mrygają mi na liczniku kierunki i kierunki przyczepki schemat podłączenia mam z elektrody w momencie odpalenia czy otwarcia dzwi mryga od nowa co robić
Dzięki, ale schemat instalacji Cobra analizowałem przed montarzem mojego exusa v10, tak samo jak zapoznałem się ze schematem autoalarmu Tytan do Fabii Comfort oraz instrukcją serwisową. Było w tym wszystkim sporo rozbierzności. Teraz wiem, że powinienem zamontować diody zgodnie ze schematem Cobry, ale np. w alarmie Tytan są tylko 4 (bez drzwi kierowcy...
Witam serdecznie. Zakupiłem samochód Skoda Fabia z zamontowanym autoalarmem. Po "wydłubaniu" okazało się, że to montowany w Skodach swego czasu MOBITEL 1 z czujnikiem udarowo - ultradźwiękowym CUU5. Czy ktoś z Szanownych Userów posiada instrukcję obsługi tego alarmu (montażu znalazłem)? Alarm (po uzbrojeniu) z nieznanych mi przyczyn załącza się, i przy...
Witam. Czy ktoś z szanownych kolegów brał kiedyś na oscyloskop impulsy masowe które biegają sobie radośnie na liniach krańcówek w Fabii? Wiem, że pojawiają się co około 30 minut (bo co tyle wyzwala mi alarm) ale jak długo trwają ? Chcę skombinować jakiś filtr, żeby alarm się nie wzbudzał. Wolałbym uniknąć patentu z diodami, bo te impulsy po coś są...tylko...
Najprostrzt sposób to wykożystać przewody od wyłączników dzwiowych lub bagażnika przeważnie wszystkie czujniki po zadziałaniu podają mase na swoje wyjście . Oczywiście należy jeszcze odseparować wyjście czujnika diodą albo przekażnikiem tak by nie zapalała sie lampka oświetlenia wnętrza pojazdu jak zadziała czujnik.
Muszę chyba z tym problemem poczekac do zimy bo nie mierzylem napiecia gdy zalaczl się alarm dodam ze nie mialem problemow z zapalaniem auta a jesli paruja to chyba jakis feler konstukcyjny - czy da się to wyeliminowac? A ile razy miga ta dioda, bo kodach blyskowych mozna okreslic ktory czujnik wywołał alarm.
Witam! Samego alarmu niestety nie znam, gdyż nie stosuję, ale za to temat "dziwnych" zdarzeń w Fabii po około 30 minutach od zamknięcia drzwi jest już mi doskonale znany :) Przy pierwszym alarmie montowanym w Fabii te 30 minut dało nam w firmie niezłego czadu i przez dwa dni walczyliśmy z elektroniką próbując znaleźć co się dzieje. Okazało się, że komputer...
12V pojawia się na przewodzie prowadzącym do małej diody LED umiejscowionej w drzwiach kierowcy tuż przy wysuwającym się do góry "przycisku". Napięcie to dla tej diody zredukowane jest rezystorem, ale poprzedza go pełne 12V. Jest to jeden z przykładów. Jest to o tyle dobry punkt, że zapewnia nam to, że wszystkie zamki są domknięte.
Podpinam sie, gdyż mam podobny problem, a nigdzie nie moge odszukać odpowiedzi. Po podłączeniu aku alarm sie załącza. Syrena pod maską wyłączona z kluczyka. Centralny zamek z pilota działa lecz nie dezaktywuje alarmu. Po ok 6 min, awaryjki przestają migać. Dioda straszak od alarmu dalej sobie miga. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki standardowo...
Sygnały od alarmu nie zgadzają się z instrukcją Mety HPA: -otwarcie maski samochodu daje cztery zgaśnięcia diody świecie kilka sekund->gaśnie->świeci->gaśnie->świeci->... kilka sekund -ruch wewnątrz (na przednich słupkach są czarne "mikrofonowe" czujniki) daje jeden zgaśnięcie świecie kilka sekund->gaśnie->świeci kilka sekund...
centralny dwie masy czarno-pomarańczowy i czarno-zielony w wiązce drzwiowej,kierunki niebieski i niebiesko-czerwony przy bezpiecznikach w czarnym konektorze,drzwi czarno-czerwony i biały w 12-to pinowym konektorze przy bezpiecznikach,trzeba dać po dwie diody na krańcówkę tak jak w fabii i punto2,odcinasz niegasnącego plusa po stacyjce w jej wiązce.
Mam dziwną przypadłość zamka w drzwiach kierowcy w Skoda Fabia 1 2003r, mimo, że efekt wskazuje na elektronikę, to myślę, że to coś mechanicznego. Rozbierałem już kiedyś ten zamek i wiem, jak działają cięgna ryglujące i jak to się wszystko zachowuje, ale spytam, bo z pewnością jest tu ktoś bardziej doświadczony i podpowie co zrobić gdy: - zamek po stronie...
Dzień dobry, Mam problem z alarmem zainstalowanym w aucie jakiś czas temu. Alarm instalował poprzedni właściciel w warszawie, ja niestety mieszkam w Łodzi i punkt, który instalował niestety jest tylko jeden na Polskę. Punkt jest mało pomocny w tym temacie/problemie. Problem zaczął się jakieś pół roku temu. Zepsuł się zamek kierowcy i nie zapalał światła...
Witam! Proxima BP to alarm bezpilotowy podpinany do fabrycznego sterowania pilotem (alarm zalaczany jest poprzez syganły z centralnego zamka). Jest mozliwosc podlaczenia zdalnego otwierania np. bagaznika z pilota, ale przy uzyciu pilota od alarmu (czyli bys musial miec alarm w wersji z pilotami czyli np. ZK). Alarm musi byc wteczas wyposazony w dodatkowy...
witam może mi ktoś napisac do czego służy mniejszy z guzikow na pilocie gt482/gt82n w skodzie fabia comfort,myśle ze klawisz jest aktywny gdyż miga dioda podczas użycia.z gory dzieki za odp.pozdrawiam
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem, mianowicie naciskając na przycisk pilota uzbraja się alarm, ale drzwi się nie ryglują. Co może być grane? Nie wiem niestety jaki jest konkretny typ alarmu bo nie ma żadnego oznaczenia. Jest strona z dziurką, w której jest dioda i regulacja prawdopodobnie na śrubokręt - pod deską rozdzielczą jest sterownik ale...
Właśnie z dorobieniem sprawa nie jest prosta, bo to ustrojstwo ma grubość 0,5 mm (tzn zęby "oryginalnego" wypinacza) Byle jaki materiał się wygina i nie spełnia swojej funkcji, bo nie zgniata tych skrzydełek blokujących cofnięcie konektora. Zmarnowałem na to kilka godzin i ani rusz. Oszlifowałem wczoraj na szlifierce stołowej dwie pęsety, gdyż wydawały...
Kolego diagnoza modułu komfortu wszystko wyjaśni ..... Dodam jeszcze, że odłączany był kabel od aku w miejscu skrzynki z bezpiecznikami. Potem występował problem z alarmem, który sygnalizował niedomknięte okna i drzwi dodatkowym sygnałem, mimo że wszystko było zamknięte. Po poruszeniu przewodów przy ww. skrzynce z bezpiecznikami przy aku wszystko wróciło...
na krańcówki wystarczy dać po dwie diody czyli 10 na samochód dokładnie tak jak w fabii,te napięcia szczątkowe wracaja z modułu do którego wchodzą krańcówki,jedną diodę dajesz na przewodzie krańcówki a drugą separujesz je od siebie,zrobiłem w ten sposów kilka punto2 i z seo i siliconem i nigdy nie miałem najmniejszego problemu ze wzbudzaniem.
nie robiłem,ale przy montażu kogutów coś tam podpatrzyłem i moduł z krańcówkami jest za lewarkiem,na prawo od pedału gazu,prawdopodobnie układ krańcówek jak w fabii,trzeba po dwie diody,kierunki standart czarno-zielony i czarno-biały,tniesz czarnego po stacyjce i zamek prawdopodobnie też chodzi tak jak w polo i fabii z masa i masa z parametrem 180ohm.To...
Sprawdziłem świece, nie było iskry. Podłączyłem na krótko zasilanie cewki z akumulatora. Silnik Zagadał - 3 sekundy i zgasł. ponowiłem - to samo się dzieje. Podałem samostart (plaka) i już nie było reakcji. może zalałem. Jutro sprawdzę obwód zasilania cewki i wtrysków. Przy próbie uruchamiania miga kontrolka immo. Silnik zachowuje się jakby blokował...
Witam. Od pewnego czasu mam spory problem z centralnym zamkiem w mojej skodzie fabii. Od nowości (2003) zainstalowany był w niej Max Defender (Tytan Max). Od czasu do czasu (ok. raz na 5 zamknięć) gdy zamknę samochód pilotem, po kilku minutach zamki same się otwierają. Tymczasem dioda alarmu miga a sam alarm działa prawidłowo (tj. jest włączony i jak...
Fabia I lift 2005r. fabryczny kluczyk z pilotem na 2 przyciski i z diodą 434mhz. Pilot przestał działać, w vcds w komforcie na kanale 13 sygnał jest widoczny ale NOT OK, zaprogramowany pilot 1. Przy probie adaptacji tego pilota, sygnał dzwiekowy z centralki alarmu jest, widzi nadawanie, procedura przebiega normalnie, ale nadal nie działa, i nadal NOT...
Dioda od alarmu. Dziwne, że alarm jest wyłączony a miga czerwona dioda Securite. Chciałbym ją całkowicie wyłączyć Dioda od immobilizera - pobór prądu znikomy. Akumulator nowy, Też miałem kiedyś nowy aku, aż tak nowy, że przez niego wymieniłem i rozrusznik i alternator, bo przecież aku nowy... Wiem, skrajny przypadek, ale jednak. Bierz miernik a jak...
Ja polecam Pythona, zwłaszcza wersję SP3000 V1. Solidna centralka, bezawaryjna, sporo funkcji (włącznie z antyporwaniówką), mała obudowa - generalnie sporo zalet i niska cena. Jeśli chodzi o "usypiającą elektronikę", czyli o dziwne impulsy pojawiające się na pewnych kablach w odstępach około 30 minutowych to łatwo sobie z tym poradzić stosując podwójną...
Witam, Posiadam Skodę Fabie II z 2009 roku. Niestety ta wersja posiada sterowanie zamka centralnego na kluczyk. Postanowiłem wymienić moduł komfortu na taki, który umożliwia współpracę z kluczykiem wyposażonym w pilot (scyzoryk). Kupiłem moduł komfortu 5J0959433A. Oryginalnie miałem 5J0959433 (bez literki A). Niestety musiałem wrócić do oryginalnego...
Witam serdecznie, wczoraj dokonywałem wymiany modułu komfortu w mojej fabii 2 (rocznik 2009). Wymieniałem go z tego powodu aby mieć możliwość dodania otwierania auta z pilota. Okazało się że mój moduł komfortu ma dwa złacza (typ: 5J0 959 433) natomiast ten który montowałem (5J0 959 433 A) miał 3 złącza. Pomimo tego założyłem go pozostawiając trzecie...
Witam, Chciałabym prosić o radę. Zaczął mi się psuć zamek centralny (drzwi kierowcy nie chciały czasem się zamknąć lub otworzyć) więc na wszelki wypadek naprawiłam zamek od zew., aby można było otwierać mechanicznie (też był zepsuty i otwierałam tylko z pilota). Panowie mechanicy wymienili mi wiosełka w zamku i auto otwiera się i zamyka z klucza bez...
150mA czy 15mA???.Bo jak to pierwsze to alarm jest ,,uwalony"... raczej 150mA (dla pewnosci zaraz pojde jeszcze raz). Bo 15mA to niemozliwe, przeciez same ultradzwieki biora 10mA, a jeszcze wstrzasowka 2 strefowa, dwie centralki (alarmowa+centralny), mrygajaca dioda (gdzies mi swita ze bierze kolo 30mA). Syrena tez pewnie cos bierze (laduje sie), zostal...
Witam:) Miałem okazje robic dziś samochodzik jak w temacie. Usterka była strasznie dziwna. Klijent normalnie odpalił samochód przejechał kilka kilomertów poczym go zgasił i już więcej nie odpalił. brak alarmu. jedynie fabryczny immob. i centralny z diodą przy przycisku zamka. samochód nie chce odpalic ani na benzynie ani na gazie (brak iskry) Kombinowałem...
mozna tez ciac na slawnym przekazniku 109,w nowszych ma inny nr. Dochodza do niego gruby czerwony i niebieski oraz cienki czarny- plus po zaplonie oraz cienki niebiesko-zolty ze sterownika silnika,oba mozna ciac bez obaw. Jedna uwaga ,jesli to alarm silikon z tymi diodami w podstawce przekaznika to gdy sie utnie nieb - zolty to moze wydoic akumulator(gdy...
Ok ten Sterownik co kupiłem ma mniej funkcji co stary np. brak alarmu to tego nie podłącze. Funkcje sterownika: - zamykanie drzwi - otwieranie drzwi - klapa bagażnika - lokalizacja pojazdu (migacze) - dodatkowy kanał np. otwieranie bagażnika - automatyczne podnoszenie szyb - uzbrajanie, rozbrajanie migaczami - zabezpieczanie migaczy diodami - sterowanie...
Witam mądre głowy ;-) mam pytanie czy moge do fabii założyć alarm tego typu: Funkcje autoalarmu Freeway: Zabezpieczenie przed skanowaniem kodu pilota. Zabezpieczenie przed nagraniem kodu pilota. Zabezieczenie przed duplikatem pilota. Blokada zapłonu. Zabezpieczenie przed przypadkowym naciśnięciem przycisków ( np. w kieszeni ). Możliwosc podłączenia...
Witam wszystkich bardzo serdecznie, mam na imię Mateusz, jest to mój pierwszy post napisany dzięki użytkownikowi CameR, który ofiarował mi punkty (dzięki:). Na Elektrodzie zarejestrowany jestem od dawna ale korzystałem jedynie jako czytelnik. Zapragnąłem zainstalować centralny zamek w Skodzie Fabii I Hatchback 1.2 54KM, jest to uboga wersja bez żadnych...
Witam, mam problem z alarmem w samochodzie: Skoda Fabia 2004. Alarm Sigma 100 (zmienny kod) był montowany w ASO. W pilotach są nowe baterie. Jakiś tydzień temu pojawił się problem z zamknięciem samochodu. Tak jakby centralka nie odbierała sygnału z obu pilotów (dioda na pilotach świeci się prawidłowo). Stwierdziłem, że może pojawiła się jakaś np. wilgoć...
Witam wszystkich, mam w skodzie fabia diodę tzw straszak, mam wielką prośbę o pomoc w podłączeniu tej diody, zależy mi bardzo aby podłączyć ja w skrzynce bezpieczników, wiem ze jeden przewód czerwony do + stałego a drugi przewód czarny do + po stacyjce, tylko kompletnie nie wiem gdzie i pod jaki bezpiecznik to wpiąć, myślałem o stałym plusie od bezpiecznika...
Witam, Mam problem z alarmem Gemel ND6 . Nigdzie nie mogę znaleźć schematu podłączeniowego a chciałbym jeżeli nie naprawię wykorzystać podłączenia w mojej Skoda Fabia I 1,9 SDI. Problem wygląda tak że alarm jest w dziwnym trybie, mianowicie jak podłączę centralkę z syreną i przełączę alarm na OFF (reset) a następnie na ON (programowanie kluczyków) dioda...
alarm fabia diody fabia diody diody fabia
druty nawojowe różne samsung ic501 usterka napędu bramy silnik
diagnostyka polonez upserv satel integra
Alpina AT4 84 A – zespół tnący nie opuszcza się, diagnostyka cięgna i mechanizmu podnoszenia Zamienniki BD313, BD437, BD439, BD441, 7814, L7814CV, LM7814CT – dobór tranzystora i stabilizatora