ttrzok masz racje , powyzej pisalem o zasadzie pomiaru analogowego pzez czujniki w analizatorach . >> ktos tam wyzej wyskoczył z dziwnym postem , napicanym chyba w celu nabicia sobie punktów. w lambdzie 1,3, i 4 cztero przewodowej jest tak jak piszesz zarowno dla sad 1V , 5V i 0,8V-1,6V , 6 przewodowa jest nieco zakrecona . po wczorajszej zabawie i...
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
Przecież tego jest od groma na allegro. Po co kombinować? Przykład - aukcja nr 2988659371
Magneti Marelli IAW4LV.C Fabia/Polo 1.4/16V AUB . Silnik z "poczwórną" cewką.
Zamykam temat i podaje prawidłowe kodowanie wg vcds dla sterownika silnika Marelli 4LV wersji z ABS, airbag 4x, skrzynia manualna i klimatyzacją manual: 00071
Albo przepływka
Po tygodniu czasem dłużej w garażu po deszczowych dniach albo jak teraz zimno i mróz niema opcji odpalenia samochodu Przecież to Fabia a ona jest kapryśna na wilgoć jak jej czułe miejsce jest wilgotne. Znajduje sie ono w lewej podłużnicy.
Zainteresował mnie bardzo ten temat, ponieważ mam od 3 m-cy Fabię 1.4 75-cio konną i zastanawiałem się czy przy niewielkim wkładzie $ można by ją wzmocnić :D Czy udało się wgrać progrma z mocniejszej wersji? A może faktycznie wystarczy wymiana sterownika?
Wymień poprostu pewnie oring puszcza ale kosztuje to 150zł dobrej firmy i masz spokój w mrozy bo lubi zamarznąć
A może poluzowało się złącze wiązki instalacji które jest w grodzi miedzy silnikiem a kabiną. Złącze to jest w lewym górnym rogu grodzi o ile pamiętam.
Nie napisałeś która fabia, a to po prostu przegrzanie silnika a nie poziom płynu i źle szukasz.
Witam, stałem się posiadaczem Fabii 1,4 16V BBY i od razu problemy, dlatego proszę o informację i pomoc. Po włączeniu klimatyzacji wentylatory się nie włączają, choć klima działa. Po osiągnięciu temperatury pracy wentylatory też się nie włączają. Po dłuższej chwili włącza się jedynie mały wentylator. Wygląda tak jakby ten duży w ogóle się nie załączał....
Mam auta Nissan Almera II z oponami 185/65/R15 oraz Skoda Fabia III z oponami 185/60/R15. Więc koła prawie takie same, ale jednak prawie może robić wielką różnicę. Różni się profil 60 vs 65. Chciałbym przełożyć koła zimowe (felgi stalowe z oponą, nie samą oponę) z Fabii do Almery. A jak chcesz to zrobić skoro w nissanie rozstaw srób jest całkiem nieVWagenowski...
Na benzynie i na gazie jest tak samo silnik aub
Fabia I miała silniki z rodziny 1,9 TDI ASZ i BLT po 96 kW orazATD i AXN 74 kW a Fabia II BLS i BSW po 77 kW
Ten co kupiłem, to nie miał zdjęcia rzeczywistego silnika, tylko komory silnika Skody :p ale popatrz tutaj, bo przeglądam właśnie aukcje: 1. [url=http://allegro.pl/silnik-skoda-fabi... 2. [url=http://allegro.pl/skoda-fabia-1-4-s... ]Link Niby obydwa AUB, a z zewnątrz się...
A felga prosta?
Spróbuj tym do kasowania kilometrów w lewo godziny a w prawo minuty.
wiele danych na temat wolzwagenow jest na stronce http://volkswagen.msk.ru/ ale miloby bylo jakby kto w zamian wkleil info na temat schematy fabii pozdrowienia A jaki masz silnik, bo tego jest sporo.
A błędy jakie są?
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
a czy sprawdzałeś może przepływomierz? głowę bym dał żę widziałem Fabia a nie Felicia
Nie. Do naprawy.
1,4 MPI 2012r 63kW według moich danych kod silnika CGGB .Pin A 11.
Masz klasyczne objawy źle działającej instalacji gazowej. Że to najprawdopodobniej Omegas nie znaczy że nie może się zepsuć. Czasem trzeba nawet kilkadziesiąt km zrobić na benzynie żeby korekty wróciły do normy.
W wersji z bębnami radzę się zaopatrzyć jeszcze w zestaw tych sprężynek/trzpieni/podkładek które trzymają szczęki, bo jeśli to dawno nie było ruszane to możesz już tego nie złożyć na starych częściach. Dodano po 7 Szkoda że nie jesteś z Łodzi bo mam taką linkę oryginalnie zqpakowaną (jakiś zamiennik), a Fabii już nie ma, miałbyś bounusa.
Nie dzwoni bzyczek świateł, nie świeci światło po otwarciu drzwi i centralny zamek domyka się sam po kilku sekundach Sprawdź przewody w gumowym przepuście drzwi. Sprawdź elementy "płetwy" kluczyka w chodzącej do zamka drzwi . Zdarza się czasami, że uszkodzone elementy sprzęgiełka cały czas są w pozycji np. "zamknij". Jeżeli tam wszystko dobrze - napraw...
Problemem może być słaba masa między samochodem a CarPC.
To jest SKZAZ4 TECHNISAT a nie SKZ7Z3 VISTEON.
To nie jest stały plus tylko po zapłonie. Sterowanie z manetki jest masą. Weź też pod uwagę że silniczek podpięty bez obciążenia na krótko może działać a obciążony wycieraczką już nie.
Panowie ogarnolem problem,musialem zdjac tylna oslone ta plastikową i okazał sie ze ze na takim rdzeniu gdzie sa nawinite zwoje miedzi jest koncowka plastikowa i ona odpadła .Sorki inaczej tego nie potrafie opisac ,załozyłem go na nowo i dziala.
fabio a sprobuj jeszcze zrobic tak by najpierw na sloik zalozyc folie a potem na to pianke ciekaw jestem rezultatu Dodano po 3 romulus ja u siebie w kolektorze mam do rurki zbiorczej przylutowana mniejsza rurke o srednicy troszke wiekszej niz czujnik. lepsze byloby zamocowanie czujnika bezposrednio do rurki zbiorczej ale niestety nie mialbym wtedy mozliwosci...
A jaką ECU widzi temperaturę paliwa?
Albo sonda ,albo wiązka ,albo sterownik. Potrzebna jest diagnoza a nie zgadywanie. A kod silnika jaki?
Wyszukiwarka się kłania.Albo wiązka zgnita na podłużnicy albo sama pompa,a w zasadzie jej elektonika
nie ten uklad nie do tego auta to polo a fox ma uklad jak w fabii a rocznik 2005
To że paliwo tryska nie znaczy że ma odpowiednie ciśnienie a to wpływa znacząco na dawkę paliwa.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Kolega ma Fabię II. A myśmy podali do Skody Fabii I opis. Skoda Fabia II http://obrazki.elektroda.pl/1928579100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6427717000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7128134900_1...
A to już zależy co będzie się w błędach.
Da się ruszyć lewym wiertłem. A owszem, są takie.
Wymieniłeś ten przerwany bezpiecznik nr. 4 ? Dla pompy będzie to 50 A
No więc kod silnika to AUA a FCU to kod skrzyni biegów.
Czy mozna samemu wymienic czujnik wspomagania kierownicy w skodzie fabii? a jezeli tak, to jak to zrobic?
Skoda Fabia a co w tym stylu, tutaj to cię człowieku nikt nie oszuka?
A które światło świeci? Prawe czy lewe?
Myślę że większość mechaników zdiagnozuje obrócenie panewki korbowodu po zdjęciu głowicy.Ludzie leją dużo większe ilości benzyny zamiast diesla .ostatnio spuszczałem z audi a3 i skody fabii po 30 litrów a silniki pracują wszystko jest ok . moim zdaniem nie ma wpływu na układ smarowania silnika .
łacze sie za pomoca AUTOCOM CARS CDP Pro 2009 relase (2.9.2) Numer bledu to 18020 -Zle zakodowany moduł sterownika -Brak objawu -Stały dodam ze jest to silnik 1.4 16v kod silnika AUB
Prostownik lub zasilacz CC CV 7A 16V załatwi sprawę w około dobę. Marketówka z LiDla czy Biedry nie naprawi go bez pomocy i długiego czasu wysycania przez niskie napięcie końcowe. Nawet go nie zobaczy, a jak już to może zobaczyć aku 6V motocyklowy. W 10 dni na 14.4V może zrobi gęstość a może i nie.
Brak ciśnienia oleju lub uszkodzenie czujnika oleju. Sprawdź poziom oleju a najlepiej oddaj do mechanika
A sam wskaźnik co pokazuje?
Również jakoś nie jestem przekonany co do uniwersalnego w fabii, a szczególnie jeżeli chodzi o przednie drzwi. Na blachach wchodzi tip-top bez rzeźby.
To jest niesamowite, a nawet niemożliwe.
Nie miernikiem a testerem diagnostycznym.
Witam Czy poduszka skrzyni biegów ta pod podstawą akumulatora może powodować stuki przy przejeżdżaniu przez nierówności. Jak ją sprawdzić ?
w/g IC jest tylko jeden rodzaj. 036 133 062 A 7.03703.77 408-238-323-008Z
samochód to skoda fabia a pompa to koyo 6Q0 423 155 AM
Forum nie jest od nauki szukania i samodzielnego myślenia. Z ciekawości sprawdziłem. Na hasło "fabia" wyskakuje tylko w dziale ZiA 47 wyników. A opis separacji diodami obwodów znajduję się choćby w instrukcjach montażu alarmów (choćby Fortecy).
Jak Golf III jest trudny to zaloz do fabii!!!A powiesz,ze golf jest bajecznie prosty :lol:
Zobacz czy odma nie jest zapchana wtedy jest inny odczyc podcisnienia w dolocie jesli jest podlaczona do dolotu.Przepustnica moze sie zacina a ty tego nie widzisz.
Jak ma alternatorze masz ponizej 14v a kontrolka gasnie to alternator do wyjecia
A co jest na 3 pozycji w grupie drugiej ?
To co pokazałeś na zdjęciu służy do spuszczania płynu. Tam chyba rzeczywiście pomagało wykręcenie odpowietrznika. A czujnik może być bubel jasne.
Miernik wpięty szeregowo pomiędzy klemę - a zacisk. Pobór prądu 0.13 A, wszystkie bezpieczniki po kolei wyjmowane i nic nie spada, po wyjęciu bezpiecznika 22 pobór prądu spada do 0.03 A.
NIe ma przekaźnika do CAN. Trzeba zrobić pomiary na CAN napędu . Komunikacja między licznikiem gateway a silnikiem musi działać. Inaczej nie będzie palić.
Prosty temat tylko troche grzebania, ja bym zaczął od wiązki idącej w gumie do drzwi kierowcy i przełącznika w drzwiach kierowcy może wodą się zalał, a potem dopiero dalej szukać.
Witam zakupiłem alarm freeway i chciałbym go podłączyc do skoda fabia a jestem w tym nie za najlepszy czy mógłby ktos mi pomóc tzn. jakis schemat albo cos podobnego
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
A lampka immo to co?
To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
tak dokładnie w tej A co tobie nie działa w tej desce??
Zobacz czy nie masz wypalonego złacza bezpiecznika "68" (prawy dolny róg, 25 A).
Jak masz uszkodzony włącznik to nie wiem czy zadziała plus do +12V świateł pozycyjnych a minus do +12V po przekręceniu stacyjki.
znajomy ma skode fabie pojawił mu sie jakis dziwny komunikat chyba o przeglądzie bo samochód jest nowy (roczny) jak ten komunikat zlikwidować? A instrukcje do fabii ma? Jak 4 lata temu kupowalem fabie to dostalem taka grubą książęczkę, chyba na 56 albo 58 stronie powinno byc napisane "kasowanie inspekcji serwisowej i olejowej". Jak auto jest roczne...
"halogeny przednie załączane są z tego samego przełącznika i po załączeniu tylnych przeciwmgielnych , co nie bardzo mi się uśmiecha. " Mam skodę fabia, z fabrycznymi halogenami przednimi i z całą pewnością wpierw są załąnczane przednie, a później tylny. Mozna świecić przednimi bez świecenia tylnym. Pozdrawiam
Ale przecież termostat jest na wyjściu z głowicy na górną rurę Sprawdzę jeszcze raz u siebie w fabii 1245333 Strzałka to gdzie jest termostat . Układ węży widać który górny a który dolny
Witam was.czuje paliwo po otwarciu bagażnika Fabia 1 Czy ktoś mi doradzi czy to odpowietrznik a może coś innego. Na wskazówce chyba widzę ubytek. Może ktoś miał podobny problem,niech się podzieli co zrobił.z góry dzięki. Litości!!! Masz auto i nie możesz sobie sprawdzić czy i gdzie ci leci paliwo? Jak ma to zrobić ktoś z forum online?
ja z opisu widze zasilanie przekaznika na lini 30 Dodano po 27 a w ajkim module te błedy wystepuja
Jak wypniesz czujnik to prawdopodobnie się uspokoi ale będzie o 50 procent słabsze wspomaganie. A czy to czujnik rzeczywiście to trzeba zrobić diagnozę choć na to wychodzi.
Czy wspomaganie kierownicy w Fabii I 2003 jest w jakiś sposób powiązane z licznikiem? Czy po wymianie licznika na inny numer może przestać one działać?
Witam, mam taką samą sytuację w Rapidzie. Alternator wymieniony, Aku sprawne a obroty podwyższone.
A w przypadku pompowtrysków ?
A HC na jakim poziomie?
A mie sie wydaje że z tyłu sinika ,na bloku ,blisko koła zamachowego.
pisałem ci to już przy okazji twoich problemów ze skodą fabia[a za pomoc wypadało by podziekować],to ta sama instalacja i ten sam sposób podłaczania krańcówek[zaznaczyłem ci to w tamtym poście]
Są tacy mechanicy co zalecają wymianę po 100 tyś km .I ja to zrobiłem bo olej stary po 10 latach a koszt nie wielki.
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
wTYK 3 W ISO TO NAJCZęśCIEJ WYCISZANIE TELEFONU A 1 TO SYGNAł GALI
Zmierz ładowanie, sprawdź aku, sprawdź pobór na postoju, bo same fantazje, a diagnozy zero.
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
VW POLO MOZE MIEC ELEKTRYCZNO HYDRAULICZNY UKLAD JUTRO BEDE WYMIENIAL WLASNIE TAKI CZUJNIK OBCIAZENIA W SKODZIE FABII A MONTOWANY JEST GDZIES W OKOLICY PRZEKLADNI
Problem jest w przycisku otwierania a nie samym zamku.
Oryginalnie były anteny aktywne z modułem w podstawie anteny. Zasilanie było po wtyczce antenowej a oryginalne radia miały wbudowany separator i zasilacz.
Spotkałem sie z tym w Fabii - a jak wiadomo to czeskie Polo. Problem w elektrozaworku sterującym dopływem cieczy do nagrzewnicy. Czasem się zacina. Wymień. (Jeśli sterowanie odbywa się potencjometrem a nie dźwigienkami)
Cześć poszukuję schematu elektrycznego do Skoda Fabia 3 Chcę doposażyć Fabię a nie mam schematu elektrycznego Jak ktoś ma dostęp to bym bardzo dziękował za podesłanie
a po co ci to ?
A oznaczenia tych skrzyń to jakie są?
http://m.autocentrum.pl/autorentgen/skod...
Dobry samochód, to tylko Skoda, Octavia, lub Fabia, zależy jakie ma się wymagania transportowe. Jeżeli mniejszy, to Fabia, a większy, i lepsze osiągi, Octavia. Mam Octavię od 2000r., to już 10 lat, i jeżeli kiedy kolwiek zmienię, to tylko Skoda, może nowszy model.
Załącz filmiki a nie pliki dzwięku
fabia fabia alternator fabia fabia pompa wspomagać fabia fabia stacyjka schemat
dahua bateria czułość anteny przewierci dziura
laptop gamingowy spalona przetwornica
Moment dokręcania chłodniczki oleju Opel Vectra C 1.8 Podłączenie korektora Sony do przedwzmacniacza TA-E2000ESD