To że paliwo tryska nie znaczy że ma odpowiednie ciśnienie a to wpływa znacząco na dawkę paliwa.
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Szarpie wtedy, kiedy ma duże zapotrzebowanie na paliwo.
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
w poniedziałek pojadę jeszcze do mechanika sprawdzić ciśnienie paliwo tankuje na shell czasami nawet v-power
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Zasilanie w paliwo (ciśnienie z pompy) i wydech czy drożny? Procedura adaptacji nie przejdzie jeśli są błędy w sterowniku. Wartości otwarcia przepustnicy prawidłowe?
Witam . Mam pytanie jakie ciśnienie powinna dawac pompa paliwa w skodzie Fabii 1,4 MPI
Witam Czy w skodzie fabii jest jakiś specjalny wentylek przez który można zmierzyć ciśnienie paliwa podawane przez pompę ?
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
Wyczyści i zaadaptuj przepustnice, przy okazji wyciągnij wtryskiwacze i tez do czyszczenia (sprawdź ciśnienie paliwa). Jeśli błąd powraca na benzynie oznacza to ze jest problem z zasilaniem w paliwo często padają tam wtryskiwacze.
A skąd masz pewność czy zawory nie dostały? Pewnie stąd: Kompresja kolejno 12-12-13bar Jeśli ma ciśnienie paliwa na szynie i zasilanie wtryskiwaczy to zapalić musi. Te puszczenie chmury jest zastanawiające - żeby się nie okazało że silnik zalało paliwem.
Witam, jestem nowy z góry przepraszam jeśli napisze coś nie tak. Mam taki problem Škoda Fabia 1.2 pierwsza generacja a mianowicie nie załącza mi pompy paliwa, nie dochodzi do niej prąd. Kiedyś pomagało wyciągnięcie i włożenie przekaźników tych za włącznikiem świateł, ale już nie pomaga. Brak błędów, dodam że miałem błędy sterownika ale ta usterka jest...
Ciśnienie sprężania w tym aucie jaki podają to 11-15bar. Ja "odciąłbym" paliwo i ponowił test... Ciekawe jest to, że przy próbie olejowej 1 i 2 cylinder nie zmienia wartości w pomiarach - dziwne - za to 3 ma za wysokie... Sprawdziłbym również wtryski.
Imoo odłoży błąd w sterowniku.Raczej coś z ciśnieniem paliwa.
Dobrze, że chociaż tyle, nic jednak nie ma na temat parametrów, choćby pomiar ciśnienia paliwa...
Zbyt bogata mieszanka. Jakie pokazuje czasy wtrysków gdy pojawia się problem? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Brak ciśnienia paliwa ,odpowiedniego oczywiście
A jaki kod sinika? Dodano po 3 AUA. Cisnienie paliwa 3 bary
Pomiar ciśnienia na pompie tandem do odpalenia potrzebne jest ciśnienie 1,5-2 bary ,inaczej nie napełni pompo-wtrysków prawidłowo plus czy czasem nie schodzi z niej paliwo do filtra. Dwa przegląd temperatur jakie widzi sterownik silnika (paliwa oraz silnika) oraz czy widzi obroty z wału podczas kręcenia silnikiem.
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Proszę wysłać VCDS log file odczyty czujnika MAP? Lambda correction? Ciśnienie paliwa?
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Jaki czas temu mialem strzal gazu, wiec jest to prawdopodobne. Rozumiem ze po psikaniu obroty sie zwiekszą - ale zauwazalnie? czy ciezko wysluchac jak zasysa lewe "paliwo"? I jeszcze jedno - da się może jakoś vagiem zmieżyć ciśnienie w kolektorze ssącym i na tej podstawie się zorientować czy to to? I ostatnie: czy wtedy gdyby byla nieszczelnosc na dolocie...
Pompa paliwa powinna pracować. Przy każdorazoowym włączeniu zapłonu słyszymy jak dobija ciśnienie w układzie paliwowym poczym się wyłącza i tak powinno być także przy inst. gazowej. Jeśli samochód pracuje na benzynie to do pompki idzie impuls i daje ciśnienie (w wielkim skrócie). Natomiast na gazie powinna pracować przy włączeniu zapłonu i przy zapalaniu...
Sonda stoi, widać że sterownik leje paliwa, a odzewu z sondy nie ma, dlatego wywala błąd "mieszanka za uboga bank 1" Dla pewności warto by, przed wymianą sondy, sprawdzić ciśnienie paliwa.
Może mnie nie do końca zrozumiałeś, ale bank=kolektor wydechowy, np w silnikach widlastych są 2 banki. Sonda 1, to ta przed katalizatorem Na pewno kompresja 13bar na pierwszym cylindrze nie ma wpływu na takie objawy jak opisałeś. Możliwe przyczyny to lewe powietrze, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze
sprawdzić ciśnienie paliwa, szczelność układu dolotowego.
Witam ma problem ze skoda fabia 2003r 1.4 16V mianowiscie wyczyściłem przepustnice zdemontowałem cewki żeby sprawdzić świece i omomierzem sprawdziłem cewki na 1 i 4 pinie było przejście na wszystkich .Następnie za pomocą Vag polski chciałem zrobić nastawy podstawowe przepustnicy wszedłem w adaptacje i wykonałem na kanale 60 adaptacje ale nie zapisałem...
Świeca jest po to by zapalić !!! paliwo w komorze wirowej, na nagrzaną do czerwoności świecę leci (rozyla się) paliwo, następuje samozapłon i spalanie niepełne, ciśnienie wyrzuca resztę niespalonego paliwa do cylindra i tam następuje całkowite dopalanie dawki. Bezwladność cieplna świecy powoduje, że kilka-kilkanaście kolejnych suwów przebiega w podobny...
Instieje zjawisko rozszerzalności cieplnej Czyli sugerujesz że pompa może rozszczelniać się w czasie nagrzania. No warto się temu przyjrzeć. Muszę w weekend do tego przysiąść i porobić pomiary ciśnienia paliwa.
Być może przeciek z EVAP albo z reduktora do dolotu.A do tego jak jest puszcza zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie.
wiec sprawdz sonde lambda , cisnienie paliwa i czujnik temperatury
Nie, tam nie ma dużego ciśnienia. Zwykły spokojnie będzie.
Sprawdź filtr paliwa, jest on zespolony z regulatorem ciśnienia, i jak tankujesz paliwo kiepskiej jakości to są problemy z pracą silnika.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Witam Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi podać ile wynosi prawidłowe ciśnienie paliwa w silniku Skody Fabii 1 .2 TSI 110km 2016. Ostatnio pękł mi przewód chcę sprawdzić czy ciśnienie jest prawidłowe.
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
Witam ponownie. Serwis Skoda sprawdził w moim aucie wszystko, co było do sprawdzenia w poszukiwaniu usterki. Wyregulowano instalację gazową ,zmierzono ciśnienie sprężania-idealne, sprawdzono wtryskiwacze ,wykluczono wydmuchanie uszczelki pod głowicą, sprawdzono pompę paliwa, świece-WSZYSTKO W PORZĄDKU. Diagnoza serwisu Skoda-niespełniająca norm BENZYNA-zatankować...
mozesz miec problem z lewym powietrzem, MAF czujnikiem, i do tego cisnienie paliwa lub wtryski oraz zawor EVAP
a jeszcze jedno pytanie, tą pompe paliwa ktora jest przy silniku to ktorym wylotem paliwa mierzyc cisnienie i ile musi miec zeby silnik mogl odpalac.
ciśnienie sprężania też sprawdziłeś
Witam ! Fabia 1.2 2003 Simos. Co kilkaset kilometrów pojawia się błąd VAG 16556. Po skasowaniu i zrobieniu kodów gotowości wszystko OK. Ciśnienie paliwa też OK. I tak już kilka razy... Co to może być ?
Prawda ale można by się rozpisywać lub po kolei wymieniać. Ja miałem dawno temu taki problem i po kolei wyminiałem aż podłączyłem kompa i się okazało że czujnik ciśnienia paliwa. To golf III 1,4 Proszę pokazać czujnik ciśnienia paliwa w gofl 3 1.4. Anuluję wtedy ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają...
Bo tak sobie tylko napisał, a często jak dostanie ciśnienia na węże to widać jak leci ropa.
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym posiada. Chyba to jest to ?
Szukaj w głowicy, przy uszczelniaczach pompowtrysków. Sprawdź też czy działa, oraz jakie ciśnienie wytwarza pompa w zbiorniku paliwa. Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Przy tym przebiegu kończy się pompa paliwa , sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej powinno mieć około 3,5 bara
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia na tłokach, wtedy będzie można określić czy to wina mechaniki czy elektroniki. Czy problem jest na obu paliwach?
http://wiki.ross-tech.com/index.php/1655... Przeczytaj to. W możliwych przyczynach jest wymieniony nieszczelny regulator ciśnienia paliwa. Było na forum jak to sprawdzić .
sprawdź czy pompa daje odpowiednie ciśnienie. może się zatarła jak brakło benzyny. I filtr paliwa też sprawdź. pzdr
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Pierwsze co, to do sprawdzenia szczelność dolotu. Drugi MAP. Możliwe, że strzelił i ten też jest do wymiany Szczelność dolotu sprawdzona na poczatku. Jedynie nie sprawdzona uszczelka między kolektorem a głowica ze względu na trudny dostep. Organoleptycznie nie wydaje niepokojacych odgłosów itp. Czy one potrafią wylecieć po strzale? Na nowym MAPie zachowuje...
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czujnik TCS, do tego trzeba zrobić reset adaptacji. Cudów nie ma, musi jeździć.
Być może chodzi o załączanie pompki paliwa, bo jak silnik jest zimny to następuje spadek ciśnienia w układzie paliwowym i jest chwilowe załączenie i wtym momencie przekaźnik poprostu" pyka", gdy jest ciepły nie nastąpił jeszcze spadek ciśnienia i pompka się nie załącza. Opisałem najprosciej jak można
Tam sie przepustnica nie kreci. To paliwo, a raczej jego brak. Sprawdz cisnienie paliwa a jak bedzie ok to wyczyść wtryskiwacze. Ultradzwiekowo lub chemicznie. Ja uzywalym wynns.
Rano przed pracą lub po pracy zapala za 3,4 razem byłem w ASO czyścili przepustnicę i sprawdzali na komputerze nic nie znaleźli cienienie paliwa dobre, sam sprawdzałem ciśnienie na tłokach 15 at wymieniłem filtr paliwa. Jak by ktoś miał podobny problem proszę o kontakt. Skoda Fabia 1,2 12 v 2003r.
Witam ponownie Fiesta już odpalona. Problemem było stworzenie ciśnienia zasilającego na pompę paliwa. Tą małą gruszką nie dawało rady, w rozwiązaniu problemu pomogła stara elektryczna pompa paliwa od skody fabii 1.4 po podłączeniu bezpośrednio do pompy udało się stworzyć ciśnienie i odpowietrzyć układ. Auto odpaliło od pierwszego. Nie trzeba było programować...
Żeby auto prawidłowo pracowało na gazie parownik musi być gorący. Silnik może być gorący ale czy parownik też jest gorący ? Można po przełączeniu na gaz wyciągnąć bezpiecznik od pompki paliwa i rozładować ciśnienie paliwa przez zawór do podłączania manometru i obserwować czy się coś zmieniło.
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
Butla się otwiera samochód to Skoda Fabia III 1.0 2017 r 0 korozji. Słychać otwieranie się butli stuk i w programie też pisze ok . Posiadam manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jutro go podłącze.
https://www.youtube.com/watch?v=a4sJPaOk... Na filmiku zaprezentowane są objawy na CIEPŁYM SILNIKU. Samo falowanie nie jest specjalnym problemem natomiast DRGANIA budy które mu towrzyszą sa podobne do wypadania zapłonu i sa bardzo denerwujące. Niestety nie jest to wypadanie zapłonu. Na zimnym silniku obroty duzo bardziej skaczą a auto chodzi strasznie...
jesli masz uszczelniacz jak z obrazka montuje sie go na sucho i ma odstac minimum 8h do odpalenia ps nie wyciagaj zimeringa w ten sposob co ktos pokazal na filmiku z yt bo opilki ktore podczas wiercenia dostana sie do pompy moga uszkodzic uklad paliwowy najlepiej wkretem do drewna sie wkrecic ale uwazja zeby nie uszkodzic powieszchni walka ani korpusu
Tak ten wetyl jet do pomiaru ciśnienia paliwa . Dorobić końcówke , manometr np. do 8 bar i pomiar zrobisz sam . Sprawdź szczelność układu byś nie spalił samochodu.
katalizator A niby co ma katalizator do falowania obrotów? Obowiązkowo sprawdź czy przepustnica nie jest bardzo zabrudzona i adaptacja. Miałem przypadek że przewód połączony z kolektorem dolotowym był nieszczelny (nie pamiętam co to za przewód był, chyba od układu odpowietrzania par paliwa). Zaraz po odpaleniu też falują obroty?
Samochód przyjechał do garażu na własnych kołach wieczorem następnego dnia już nie palił. Czemu nie musi być prawidłowa wewnątrz cylindra? Możliwy jest rozregulowany rozrząd ? A może ma za duże ciśnienie paliwa i go dławi bo ma taki objaw (świece są mokre no i go dławi)
Witam . Samochod to skoda fabia 2001 rok . Silnik po 5 minutach pracy gasnie . Przyczyna gasniecia jest zalewanie silnika benzyna . Czas wtrysku wzrasta z 2ms do 50 ms i silnik gasnie . Cisnienie paliwa caly czas 3 bar . Po odczekaniu 2 minut samochod znowu odpala i tak w kulko . Podejzewam uszkodzony komputer silnika . Czy ktos mial podobny przypadek...
To cisnienie paliwa ciut male - powinno byc 3Bar. Uszczelka miedzy kolektorem a glowica sprawdzona? To jest OHV skodowska?Czesty problem byl na tym polaczeniu - polecam uszczelke jednoczesciowa z Favority.
Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Auto było oddane do dwóch serwisów skody i 2 mechaników "prywatnych". Wszyscy rozkładają ręce i nie wiedzą co się dzieje. Bez jaj --nie dość ze 3 cylindry i na 2 pali i nie wiadomo który- parodia a weź ręke i dotknij wydechu i już wiesz z grubsza. Po drugie jak masz te syfiastą instalacje Elpidżi to na dzień...
Mam w tej chwili ten sam przypadek. Przeczyściłem przepustnicę strasznie zabrudzona nagarem zrobiłem adaptację. Wyczyściłem egr jednak na kompie pokazuje 23% otwarcia ze skokami przy wciskaniu gazu o kilka setek ok 23,120% do 23,250% podejrzewam że pomimo czyszczenia nie reguluje bo wg.mnie to za małe odchyłki. Oczywiście dalej nie wkręca się powyżej...
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Witam. Problem z fabią 1,2 azq. Samochód słaby zachowuje sie jak by miał mało paliwa. Jedyny błąd to P1612 błędne kodowanie sterownika i nie da się tego skasować. Sprawdzone ciśnienie paliwa-ok, nowa sonda pierwsza , nowy czujnik podciśnienia w kolektorze. rozrząd ok samochód nadal słaby. Czy ten błąd może mieć na to wpływ , może ktoś ma większe doświadczenie...
Witam. Odgrzeję temat... Mam podobny przypadek. Błąd zbyt bogatej mieszanki. Krótkoterminowa korekta na poziome -20%. Silnik gaśnie przy schodzeniu z obrotów i nieregularnie pracuje. Brak wypadania zapłonów. Rok temu robiłem mu remont (popękane zawory w głowicy, wymiana łańcucha itd...). Ciśnienie paliwa w normie, sondy pracują, rozrząd ok. Teoretycznie...
Ej ej! To masz paliwo w oleju, i opary wzbogacają mieszankę, poprawę będziesz też miał jak zdejmiesz odmę. Wyciąg bagnet i zobacz czy nie masz trzech stanów oleju i czy olej na bagnecie nie śmierdzi benzyną.
No to jak ci auto tak pływa strasznie nawet na suchym to albo koła są mocno rozbieżne albo coś krzywe w zawieszeniu (ew auto bite i gdzieś jest skrzywione). Zbieżność sprawdzisz sobie samemu - potrzebna ci tylko druga osoba. Bierzesz miarkę zwijaną i na wyprostowanych kołach przykładasz w tym samym miejscu do bieżnika przed i za osią i patrzysz jaka...
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
Map sensor wymieniłem więc on jest ok. Map sensor działa jak nie ma ciśnienia włączę zapłon i pokazuje 0,99 bar . Mi się wydaje że te błędy sonda lambda i EGR coś . Dziś byłem się przejechać i po 50 km zatrzymałem się na przystanku i zgasiłem błędy podłączyłem interfejs diagnostyczny i skasowałem te 2 błędy i potem samochód odpalam i gaz LPG już nie...
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
Najlepiej zmierzyć na początek podciśnienie w układzie, a zwłaszcza na gruszcze od turbiny. Dla mnie na pierwszy rzut oka wygląda na słabą vaku pompe, lub uszkodzony zawór EGR który zbyt późno się zamyka, zapieczone kierownice turbo, uszkodzony zawór sterujący turbiną lub sama gruszką, o przewodach podciśnieniowych nie wspomnę. Jak pedał hamulca podczas...
Ciągle wywala mi błąd 17549 i 16555. Fabia z instalacją gazową. Na gazie pracuje i jeździ ok, na benzynie wolne obroty szaleją, czasami nawet gaśnie, szarpie przy zmianie biegów. VAG pokazuje dziwne wartości ciśnienia w dolocie. Na wyłączonym silniku wskazuje niecałe 1000 mbar czli prawidłowo, na biegu jałowym wartości szaleją od 320 do ponad 400 i...
Witam. Mam dziwny problem z wypadaniem zapłonu i skończyły mi się pomysły na dalszą diagnostykę. Może ktoś z was ma pomysł do czego jeszcze można się przyczepić. Jak w temacie auto Fabia II 1.2 (3 cylindry) co jakiś czas po kilku minutach od rozpoczęcia jazdy wywala Checka i przechodzi w tryb awaryjny (Nie wkręca się powyżej 2 tys obrotów) po zgaszeniu...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
skoda fabia ciśnienie paliwo fabia ciśnienie skoda fabia pompa paliwo ciśnienie
simson ładowania mitsubishi przewód yamaha amplituner tuner stereo
wiertarka celma kondensator lenze naprawa
Kod P0000 w Peugeot - brak aktywnych błędów Punkt masowy prawych przednich drzwi Passat B5 1.9 TDI kombi 90KM