Strasznie cienkie ciśnienie
Na wewnętrznej stronie klapki wlewu paliwa masz nalepkę ciśnieniem powietrza w ogumieniu. Ale 4 bary to zdecydowanie za dużo, ciśnienie nie powinno być wyższe niż 2,5 bara. Wygląda na to że w serwisie przy przeglądzie przed zakupowym nikt nie pokwapił się o spuszczenie ciśnienia które zazwyczaj jest pompowane w okolicę 4 bar już w fabryce, po to żeby...
Słabe ciśnienie oleju
Ciśnienie na cylindrach jakie?
Ja bym sprawdził miernikiem ciśnienia jakie jest realne ciśnienie
To że paliwo tryska nie znaczy że ma odpowiednie ciśnienie a to wpływa znacząco na dawkę paliwa.
Ciśnienie sprawdzone - ok
Co może generować ciśnienie w układzie? Nic nie generuje ciśnienia w układzie, tylko spada podciśnienie w serwie
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Witam . Mam pytanie jakie ciśnienie powinna dawac pompa paliwa w skodzie Fabii 1,4 MPI
Witam Czy w skodzie fabii jest jakiś specjalny wentylek przez który można zmierzyć ciśnienie paliwa podawane przez pompę ?
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia.
Oznaczenie silnika BXW . Odnośnie ciśnienia czy jest możliwe ,że auto później pali jeździ normalnie? Powinny być jakieś objawy słabego ciśnienie podczas jazdy.
Sprawdz ciśnienie oleju
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
Da się, podłącz interfejs pod sterownik LPG i sprawdź ciśnienie.
Zbyt bogata mieszanka. Jakie pokazuje czasy wtrysków gdy pojawia się problem? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Nieszczelność sprawdzisz - plakiem. A tak na marginesie koledze falują obroty jak się zagrzeje. Tu bym się skupił. Pompa paliwa do sprawdzenia jeszcze ( ciśnienie)
A jaki jest problem ? Faluje ? Nie trzyma wolnych ? Brak mocy ?
A nie przyszło ci do głowy sprawdzić ciśnienie sprężania?
mozesz jasniej
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
ciśnienie sprężania też sprawdziłeś
Traci ciśnienie bo się kontrolka zaświeca? Czy traci faktycznie (zmierzone manometrem)?
Może mnie nie do końca zrozumiałeś, ale bank=kolektor wydechowy, np w silnikach widlastych są 2 banki. Sonda 1, to ta przed katalizatorem Na pewno kompresja 13bar na pierwszym cylindrze nie ma wpływu na takie objawy jak opisałeś. Możliwe przyczyny to lewe powietrze, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze
A ciśnienie paliwa jakie masz?
Proszę wysłać VCDS log file odczyty czujnika MAP? Lambda correction? Ciśnienie paliwa?
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Jakie oznaczenie silnika ,który rocznik ?
Tyle że przy hamowaniu silnikiem ECU odcina wtryski więc nic go nie powinno przelewać. Może nieszczelna listwa wtryskowa. Warto sprawdzić czy reduktor trzyma ciśnienie.
Jakie ciśnienie sprężania. Jakie błędy. Bierze olej.
Przewód który jest przykręcony do pompy.Na wyjściu zmierzyć ciśnienie przy skręconych kołach (4000 obr) i zadławionym wyjściu.
Pytałem bo diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów i tyle. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste które pokazują np. ciśnienie doładowania, przepływ powietrza i jeszcze kilka co ma wpływ na doładowanie. Wymiana elementów w ciemno to głupota.
ok zrobię tak jak pisałeś . :) Dodano po 4 Podmienilem map sensor nagrałem silnik i podczas kalibracji uciekło ciśnienie Reduktor Parownika . Chyba Parownik jest zmęczony . Po kilku minutach wróciło ciśnienie .
Miska nie uderzona, smok nie oberwany. Zmierz ciśnienie po tej długiej jeżdzie na rozgrzanym oleju.
Nie ma zadnych potwierdzeń to słowa mechanika że jest małe ciśnienie więcej nic nie powiedział.
Sprawdzałem ciśnienie. Każdy cylinder 10.
Witam. Nie wiemy czy sprężarka się załącza - jakieś ciśnienie nie wystarczy
Jakie jest ciśnienie? Czy była robiona diagnoza komputerowa? Co pokazała?
Jedź do mechanika. Sprawdzi ciśnienie oleju a to wiele powie.
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
Świeca źle nie wygląda. Parownik sprawdzisz podpinając się interfejsem i obserwując jak zachowuje się ciśnienie podczas obciążenia.
Temat do zamknięcia przyczyna znaleziona..:):) Jak napisałem jest nabita i ciśnienie ok sprawdzane...
REGi to takie ciut lepsze valteki , reduktor to alaska i jest niezły do 90KM , więc wystarczy. Cena instalacji wysoka ( warszawska) , domagaj się lepszych wtryskiwaczy , polecam matrix hd344 , albo nawet hana2000 (czarne) bo alaska pozwoli skręcić ciśnienie do 0.8 bara
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
sprawdzić ciśnienie paliwa, szczelność układu dolotowego.
Kolego sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku czujnikiem ze wskazówka (manometrem) i wtedy bedziesz miał dokładny pomiar czy to wina czujnika czy czegoś innego np.pompy olejowej.
A ciśnienie oleju spada poniżej 0,5 bara.
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
Przyczyną wypadania na 1 cylindrze może być również niewłaściwie działający czujnik. Ale najpierw trzeba tak jak koledzy piszą sprawdzić ciśnienie na tłokach
Skoro na LPG jest dobrze a na PB nie to proponuje zamienić miejscami wtryskiwacze np 3 z 4 oraz sprawdzić ciśnienie benzyny na listwie wtryskowej.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Szarpie wtedy, kiedy ma duże zapotrzebowanie na paliwo.
Trzeba sprawdzić jedną po drugiej. Ciśnienie? Pompek nie robiłem, nie wiem, nie kupił bym już diesla zwłaszcza z pompowtryskami więc nie wiem. Niech wypowie się spec od pompek.
Witam. Pytanie. Jedziesz normalnie, klima działa. Zwalniasz i wciskasz sprzęgło i auto gaśnie? Zrób ten sam manewr na samej benzynie. Jeżeli robi to tylko na LPG to źle ustawione mapy i ciśnienie gazu. Napisz jaka to instalacja LPG - może STAG? Pozdrawiam
Witam ! Fabia 1.2 2003 Simos. Co kilkaset kilometrów pojawia się błąd VAG 16556. Po skasowaniu i zrobieniu kodów gotowości wszystko OK. Ciśnienie paliwa też OK. I tak już kilka razy... Co to może być ?
ciśnienie ok? Tzn. ile HP a ile LP i przy jakiej temp. zewnetrznej ?
Nieprawdziwa wartość na wyłączonym silniku. Powinien pokazywać ciśnienie atmosferyczne czyli w okolicach 1000 mbar.
Jak z mocą? Sprawdź ciśnienie doładowania czy intercooler nie jest dziurawy?
tak jest nowy tydzień dopiero ma szukam dalej wiązka tylko zastanawia mnie że zapala sie tylko przy określonym skręcie może przekładnia puszcza ciśnienie Dodano po 4 tak jest nowy tydzień dopiero ma szukam dalej wiązka tylko zastanawia mnie że zapala sie tylko przy określonym skręcie może przekładnia puszcza ciśnienie
Brak ciśnienia oleju lub uszkodzenie czujnika oleju. Sprawdź poziom oleju a najlepiej oddaj do mechanika
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
jeśli tak to silnik chodzi z przyzwyczajenia bez paliwa Ciebie też podejrzewam że czytasz fora, nie ma czegoś takiego nie było i ja nie słyszałem o czymś takim Jak silnik może chodzi z przyzwyczajenia to tylko na forach mogą coś takiego napisać Tak, jak się odepnie pompę paliwa w trakcie pracy silnika to silnik jeszcze pracuje przez kilka sekund do...
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
Możliwe że jak powstaje ciśnienie w zbiorniczku to wypycha powietrze na zewnątrz.
Błędy to nie wszystko, trzeba podejrzyć wartości rzeczywiste i ustalić czego brakuje. Sprawdzić czy jest zezwolenie na start ciśnienie na szynie, jest kilka rzeczy które trzeba sprawdzić.
Może pęknięty wężyk?? ...albo zatkany spryskiwacz i ciśnienie jest tak duże, że wyrzuca płyn.
Zmierz ciśnienie sprężania. Przebicia na cewce też nie powinno być.
Zrób sobie kod gotowości, jeżeli wszystko przejdzie lub nie to katalizator do wymiany. Zmierz ciśnienie sprężania w tych silnikach padają głowice.
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Przy tym przebiegu kończy się pompa paliwa , sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej powinno mieć około 3,5 bara
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Witam wszystkich jestem właścicielem Skody Fabia 1.4mpi 2003r która uległa awari Po zmierzenia kompresji Na 1 zero Na 2 14.5 Na 3 zero Na 4 12.5 Jaka może być przyczyną proszę o jakieś rady
No, szacun za samozaparcie. Oby jeździło jak najdłuzej. Pozdro.
Napraw immo na początek .
Świece wymienione miesiąc temu. Dziś sprawdzę ciśnienie nagarach. Będzie coś więcej wiadomo. Zaprzyjaźniony mechanik podpowiedział tylko - przepustnica lub zawory się skończyły.
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
Dodatkowo pad mi chyba mapsensor bo przestalo pokazywać ciśnienie gazu mimo ze gaz jest czujnik ps 01.
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
Witam Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi podać ile wynosi prawidłowe ciśnienie paliwa w silniku Skody Fabii 1 .2 TSI 110km 2016. Ostatnio pękł mi przewód chcę sprawdzić czy ciśnienie jest prawidłowe.
Ciśnienie środka chłodniczego obecne w sterowniku , czasem jest wyświetlane i może jest za wysokie .
Sprawdź najpierw ciśnienia jak kolega Ci napisał bo wygląda na to że czynnik poszedł do powietrza przez to miejsce w chłodnicy i dlatego masz wartość 0 na czujniku. Podłączyć zegary jeśli będzie ciśnienie równe 0 to podać azot na układ i się wszystko okaże.
sprawdź czy pompa daje odpowiednie ciśnienie. może się zatarła jak brakło benzyny. I filtr paliwa też sprawdź. pzdr
Tak, Ogólnie był robiony remont silnika. Nowy kolektor wydechowy + uszczelki, Elastyczna złączka również oraz cały komplet tłumików. Jutro zmierzę Ciśnienie i dam znać co i jak.
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Auto dość długo stało, więc jest taka opcja, że coś przysniedziało, generalnie ładnie chodzi,muszę sprawdzić wiązki styki, ciśnienie a jak nie to miska w dół. Olej filtry może mają 1000-2000km Rozrzad robiłem parę set kilometrów temu. Wszystko do sprawdzenia biegają kuny więc też nie wiadomo czy czegoś gdzieś nie nadgryzly. Ale generalnie mam złe przeczucia,...
w poniedziałek pojadę jeszcze do mechanika sprawdzić ciśnienie paliwo tankuje na shell czasami nawet v-power
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czujnik TCS, do tego trzeba zrobić reset adaptacji. Cudów nie ma, musi jeździć.
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Może się koledzy nie zgodzą, ale ja stawiam krechę grupie VW za wspaniałe elektrohydrauliczne wspomaganie... Po prostu dosyć mam lamentujących właścicieli fabii i polo. Toyota D4D ledwo 70kkm a ciśnienie na pompie (gaz do dechy) 40MPa i to w yarisie, raf-ce a nawet w avensis. I wogóle wszystkie super nowoczesne auta, złom ledwo dojeździ 150-200 tysięcy...
Szukaj w głowicy, przy uszczelniaczach pompowtrysków. Sprawdź też czy działa, oraz jakie ciśnienie wytwarza pompa w zbiorniku paliwa. Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Sonda 5 przewodowa. Według Autodaty na biegu jałowym na na pinie 51 sterownika silnika napięcie 3.8V a na pinie 70 4.3V jak dobrze pamiętam. Czas wtrysku 4 ms. Korekty jeszcze podam ale wydaje mi się że są bliskie 0. Wypadanie jest już na biegu jałowym. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie...
Witam . Wymiana zestawu naprawczego pomoże , tylko czy to się opłaca bez myjki ciężko jest wyczyścić stary reduktor a jak zamontujesz nowy to wszystko ma działać poprawnie . Rzadko kiedy trzeba regulować ciśnienie na nowym . Pozdrawiam .
Dzięki Paweł zobaczę jutro te ciśnienie jakie wartości pokazuje. Kablologie potencjometru też posprawdzam, dam znać jakie efekty
ciśnienie cylindrach fabia fabia ciśnienie paliwo czujnik ciśnienie fabia
usunąć namagnesowanie blokada klawiatury panasonic bezpiecznik zasilacza komputera
reakcyjny pcf801 ciśnienie układzie klimatyzacji
Fiat Brava 1.4 12V 2000 S - Wspomaganie kierownicy Schemat obwodu SLM4681A - sterownik LCD Samsung