Z czasem mogą padać pozostałe cewki, ale to nie problem. Gorzej z tym ciśnieniem. Być może wymiana pierścieni jest trochę na wyrost, ale bez remontu/wymiany głowicy raczej się nie obejdzie.
Na wewnętrznej stronie klapki wlewu paliwa masz nalepkę ciśnieniem powietrza w ogumieniu. Ale 4 bary to zdecydowanie za dużo, ciśnienie nie powinno być wyższe niż 2,5 bara. Wygląda na to że w serwisie przy przeglądzie przed zakupowym nikt nie pokwapił się o spuszczenie ciśnienia które zazwyczaj jest pompowane w okolicę 4 bar już w fabryce, po to żeby...
Strasznie cienkie ciśnienie
To że paliwo tryska nie znaczy że ma odpowiednie ciśnienie a to wpływa znacząco na dawkę paliwa.
Co może generować ciśnienie w układzie? Nic nie generuje ciśnienia w układzie, tylko spada podciśnienie w serwie
Słabe ciśnienie oleju
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
Ciśnienie na cylindrach jakie?
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
to tak jak by myślał że niema gazu, zobacz czy konektorki na elektrozaworze gazu przy parowniku oraz przy butli mocno trzymają, warto przeczyścić styki tych elektrozaworków (choćby poskrobać nożem) to często śniedzieje a gazownicy zwykle używają tandetnych konektorków które ledwo trzymają (jak ledwo trzyma to możesz ścisnąć kombinerkami, choć najlepiej...
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
Bank 1, nie oznacza pierwszego cylindra, tylko pierwszą sondę lambda
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Jakie oznaczenie silnika ,który rocznik ?
mozesz jasniej
A jak najlepiej to zrobić i w którym miejscu ? Mam manometr, są jakieś adaptery do takich manometrów ?
Ja bym sprawdził miernikiem ciśnienia jakie jest realne ciśnienie
A jaki jest problem ? Faluje ? Nie trzyma wolnych ? Brak mocy ?
Ciśnienie sprawdzone - ok
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia. Ok, sprawdzę tą wiązkę, ona idzie do licznika? Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku. Sprawdzałem, wartości masz w moim poście wyżej.
Witam . Mam pytanie jakie ciśnienie powinna dawac pompa paliwa w skodzie Fabii 1,4 MPI
Dokładnie to kanał powrotny był zapchany przy magistrali. I to było przyczyną. Dzięki wielkie za pomoc
Zadane ciśnienie 0bar ,wysterowanie PCV 0% a dalej jest wg czujnika 975 bar. I tu ma problem ECU.
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Oznaczenie silnika BXW . Odnośnie ciśnienia czy jest możliwe ,że auto później pali jeździ normalnie? Powinny być jakieś objawy słabego ciśnienie podczas jazdy.
Pytałem bo diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów i tyle. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste które pokazują np. ciśnienie doładowania, przepływ powietrza i jeszcze kilka co ma wpływ na doładowanie. Wymiana elementów w ciemno to głupota.
Przewód który jest przykręcony do pompy.Na wyjściu zmierzyć ciśnienie przy skręconych kołach (4000 obr) i zadławionym wyjściu.
Kolego sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku czujnikiem ze wskazówka (manometrem) i wtedy bedziesz miał dokładny pomiar czy to wina czujnika czy czegoś innego np.pompy olejowej.
Witam. Pytanie. Jedziesz normalnie, klima działa. Zwalniasz i wciskasz sprzęgło i auto gaśnie? Zrób ten sam manewr na samej benzynie. Jeżeli robi to tylko na LPG to źle ustawione mapy i ciśnienie gazu. Napisz jaka to instalacja LPG - może STAG? Pozdrawiam
Check zapalił się w momencie awarii, po skasowaniu nie wrócił. No widzisz gdybyś chociaż te błędy podał to by była jakas wskazówka a tak to tylko wróżbita maciej. Pompki że niby sprawdzone to tez słyszałem milion razy. A gdzie zużyte gniazda ,gdzie sama regulacja gdzie dane z testera ciśnienie paliwa. Same wróżby. A wypalony zawór to by chodził na...
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
No to jak ci auto tak pływa strasznie nawet na suchym to albo koła są mocno rozbieżne albo coś krzywe w zawieszeniu (ew auto bite i gdzieś jest skrzywione). Zbieżność sprawdzisz sobie samemu - potrzebna ci tylko druga osoba. Bierzesz miarkę zwijaną i na wyprostowanych kołach przykładasz w tym samym miejscu do bieżnika przed i za osią i patrzysz jaka...
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
Tak, jest klimatyzacja. Ale pomimo tego wszystkiego mam jeszcze jedno podejrzenie, otóż temperatura po 10-20 minutach jazdy dochodzi do 85 stopni C, stojąc na parkingu też, nie nagrzewałem wyjąc silnikiem ludziom pod oknami, muszę pojechać w inne miejsce, ale jest dziwny dla mnie objaw, mianowicie mam takie wrażenie, że rura górna pomiędzy termostatem...
Witam Kolegów. :) Sprawa ma się tak - Skoda Fabia 1.4 44kW, po wymianie oleju zaczęła piszczeć 3 krotnie kontrolka oleju, 5 mignięć no i po tym zazwyczaj gaśnie, choć ostatnio coraz mniej. Ciśnienie oleju jest w porządku, olej taki sam jak wcześniej 10W-40, czujnik wymieniony, nadal to samo. Zazwyczaj zaczyna piszczeć na dużych wybojach i przy dłuższej...
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
jeśli tak to silnik chodzi z przyzwyczajenia bez paliwa Ciebie też podejrzewam że czytasz fora, nie ma czegoś takiego nie było i ja nie słyszałem o czymś takim Jak silnik może chodzi z przyzwyczajenia to tylko na forach mogą coś takiego napisać Tak, jak się odepnie pompę paliwa w trakcie pracy silnika to silnik jeszcze pracuje przez kilka sekund do...
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
Zbyt bogata mieszanka. Jakie pokazuje czasy wtrysków gdy pojawia się problem? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Witam. Mam problem z klimatyzacją. Chodzi o to, że nie włącza się wcale. Dodam, że brak błędów na komputerze. Jest dopiero nabita ilość i ciśnienie gazu ok. Niby wszystko sprawne ale nie działa. (Dodatkowa informacja, po podaniu 12V na przewód czarno zielony, w panelu sterowania klimatyzacją (nawiewem i wentylatorem ) załącza się i chłodzi. Przewód...
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Świece wymienione miesiąc temu. Dziś sprawdzę ciśnienie nagarach. Będzie coś więcej wiadomo. Zaprzyjaźniony mechanik podpowiedział tylko - przepustnica lub zawory się skończyły.
ciśnienie ok? Tzn. ile HP a ile LP i przy jakiej temp. zewnetrznej ?
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
Jakie ciśnienie sprężania. Jakie błędy. Bierze olej.
Ciśnienie w porządku . Pojawił się kolejny problem , po praci silnika dosłownie wystrzela płyn chłodniczy ze zbiornika na płyn chłodniczy . Dzisiaj zrobiony będzie test uszczelki pod głowicą . Wczoraj wieczorem silnik pracował bez zarzutu dziś rano jak by ktoś zaczarował te auto . Sytuacja trwa około tygodnia , przewody chłodnicze sprawdzone , nic nie...
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Szarpie wtedy, kiedy ma duże zapotrzebowanie na paliwo.
A nie przyszło ci do głowy sprawdzić ciśnienie sprężania?
Auto dość długo stało, więc jest taka opcja, że coś przysniedziało, generalnie ładnie chodzi,muszę sprawdzić wiązki styki, ciśnienie a jak nie to miska w dół. Olej filtry może mają 1000-2000km Rozrzad robiłem parę set kilometrów temu. Wszystko do sprawdzenia biegają kuny więc też nie wiadomo czy czegoś gdzieś nie nadgryzly. Ale generalnie mam złe przeczucia,...
ok zrobię tak jak pisałeś . :) Dodano po 4 Podmienilem map sensor nagrałem silnik i podczas kalibracji uciekło ciśnienie Reduktor Parownika . Chyba Parownik jest zmęczony . Po kilku minutach wróciło ciśnienie .
Podłaczyłem manometr. Co prawda gwint nie jest calowy i z tym był pewien problem, ale ciśnienie na rozruszniku było 1 bar, a jak zaczął pracować przekroczyło 3 bar i tego się już nie dało uszczelnić przez docisk ręką. Ciśnienie jest OK. Czujnik ciśnienia sprawdziłem pompką z manometrem. Zwiera styki przy 1 bar i w okolicach tego ciśnienia na spadku...
Błędy to nie wszystko, trzeba podejrzyć wartości rzeczywiste i ustalić czego brakuje. Sprawdzić czy jest zezwolenie na start ciśnienie na szynie, jest kilka rzeczy które trzeba sprawdzić.
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Proszę wysłać VCDS log file odczyty czujnika MAP? Lambda correction? Ciśnienie paliwa?
ciśnienie sprężania też sprawdziłeś
Nie ma zadnych potwierdzeń to słowa mechanika że jest małe ciśnienie więcej nic nie powiedział.
Witam, u mnie też 16556, ciśnienie paliwa wynosi 3.5-3.6 bara, mniej więcej tak oscyluje, nie za dużo ? Filtr paliwa złożony na 3.0 bar. taki jaki ma być w tym silniku. Mierzyłem tuż przy listwie wtryskowej.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Tak jak mówisz - MaxiEcu jest dedykowany i do każdej marki potrzebna jest nowa licencja a ta kosztuje coś koło stówki... Jednak ogólnie wydając te 5 stówek posiadając jedno auto daje spore możliwości a z oprogramowaniem które się crackuje czy cuduje z nim w dziwny sposób - choć zazwyczaj za darmo to efekt pracy może później niemile zaskakiwać. A to...
A ciśnienie paliwa jakie masz?
Jeżeli ASO sprawdzało ciśnienie sprężania to ile ono wynosiło. Jeszcze raz zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Nieprawdziwa wartość na wyłączonym silniku. Powinien pokazywać ciśnienie atmosferyczne czyli w okolicach 1000 mbar.
Witam ! Fabia 1.2 2003 Simos. Co kilkaset kilometrów pojawia się błąd VAG 16556. Po skasowaniu i zrobieniu kodów gotowości wszystko OK. Ciśnienie paliwa też OK. I tak już kilka razy... Co to może być ?
Świeca źle nie wygląda. Parownik sprawdzisz podpinając się interfejsem i obserwując jak zachowuje się ciśnienie podczas obciążenia.
Sprawdz ciśnienie oleju
Po skasowaniu błędu już nie wyskakuje błąd. Ciśnienie mogę podnieść do 1,30 bar bo teraz ma 1,19 bar. Nie posiadam wiertła 2,1 mm, 2,2 mm na Allegro bym musiał kupić zestaw. A ten mnożnik po podniesieniu ciśnienia w górę podnieść?
Witam. Błąd P0171. Nieprawidłowa mieszanka, coś tam z ciśnieniem. Auto niby zapala normalnie ale po chwili zaczyna szarpać, strzelać w tłumik i w końcu gaśnie. Dopiero za którymś razem odpali normalnie. Ogólnie taki problem z zapalaniem mam od kilku lat. Do tej pory tylko w ciepłe dni nie chciał palić (wiosna lato), im cieplej tym gorzej palił. Na LPG...
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
A ciśnienie oleju spada poniżej 0,5 bara.
Sprawdź najpierw ciśnienia jak kolega Ci napisał bo wygląda na to że czynnik poszedł do powietrza przez to miejsce w chłodnicy i dlatego masz wartość 0 na czujniku. Podłączyć zegary jeśli będzie ciśnienie równe 0 to podać azot na układ i się wszystko okaże.
Temperatura otwarcia to 87 stopni. Termostat EPS 1.880.616 Wiem jak działa mały i duży układ. Byłem przekonany że zawsze po jakimś czasie idzie w obieg duży układ chłodzenia. Przejechałem wtedy około 20 km na autostradzie i dziwne zeby sie nie otworzył. Chyba że rzeczywiście termostat był zamknięty i ciśnienie wywaliło wężyk. Ale chyba wtedy temperatura...
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04C-906-020-CHY.clb Oznaczenie elementu: 04C 906 057 AB HW: 04E 907 309 CB Komponent i/lub wersja: R3 1.0l MPI H20 2707 Kodowanie: 01110012020405080000 Kod serwisu: WSC 73430 031 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM10MPI01104C906057AB 001003 (SK26) ROD: EV_ECM10MPI01104C906057AB.rod VCID: 65C14058649D9B624E-8030 4 - ilość znalezionych...
Najtaniej na początek podjechać do warsztatu i to sprawdzić . jak jest za małe ciśnienie na zimnym silniku bądź zanika to najpierw wymieniamy filtr paliwa a jak to nie pomoże to pompę
Ciśnienie paliwa nie gra tu roli ponieważ autko jest zagazowane a usterka występuje na obu paliwach. Wymieniłem również czujnik położenia wału korbowego. I zastanawiam się nad wymianą czujnika wałka rozrządu który znajduje się w bloku i po nagrzaniu ponoć może fiksować.
Skoro na LPG jest dobrze a na PB nie to proponuje zamienić miejscami wtryskiwacze np 3 z 4 oraz sprawdzić ciśnienie benzyny na listwie wtryskowej.
Zadałem pytanie nie ze złośliwości czy chęci wymądrzania, nie chodziło mi też o wiedzę z fizyki. Zadałem pytanie, bo temat leci już dwa tygodnie, panowie robią doktoraty z odkręcania odpowietrznika, w ruch idą programy komputerowe i filmy instruktażowe, a problem jest moim zdaniem prosty i do ogarnięcia w pół godziny, o czym pisałem na początku, ale...
"Pozostaje tylko kwestia czemu na zimówkach było ok, ale może na zimówkach jeździłeś po wymianie tulei a z czasem może jakaś felerna tuleja się trafiła, rozjeździła się szybciej niż powinna i ci robi psikusa" Być może bo tuleję zmieniałem przed zimą. Chyba trzeba będzie znowu ją wymienić i może jeszcze raz pojadę sprawdzić geometrie na inną stację....
czy może ktoś może poradzić mi gdzie szukać problemu? Serwis jakis w miare porządny był? Bo jest moda na napełnianie klimatyzacji nie-wiadomo-czym, na skutek tego ciśnienie na ssaniu spreżarki może być za duże i automatyka blokuje uruchomienie.
Dziś mierzylem ciśnienie na zimnym silniku. Na cylindrze który nie działa pokazał 3 bary, pozostałe w okolicach 14 barów. Nie sprawdzałem ciśnienia na ciepłym silniku i nie robiłem próby olejowej.
na wszystkicvh jest jednakowe Dodano po 32 tzn mechanik powiedział że ciśnienie jest ok a elektryk sprawdzał połączenie i podczas odpalania i tużpo uruchomieniu silnika i na 3 cylindrze brak sygnału do wtryskiwacza powiedział. Nie wiem czy to prawda tylko z ta wiazka lub komputerem walnietym
Sprawdź może vagiem wypadanie zapłonów. Czy występuje,jak tak to na którym cylindrze. Zamień świece i ponownie test, potem zamień cewki i ponownie test. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Ustawienie rozrządu jak ci cały czas szarpie i mocy niema.
Przy tym przebiegu kończy się pompa paliwa , sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej powinno mieć około 3,5 bara
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym?
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
Masz zmierzyć i podać ciśnienie paliwa na początek.
Głupia sprawa. Miałem coś podobnego w tylnim lewym kole. Koledzy zasugerowali mi, żebym sprawdził ciśnienie w oponie, sprawdziłem. Było mało. Dopompowałem i problem zniknął jak ręką odjął. :D Tak głupia sprawa, ze aż ... głupia ;-) Były i inne sugestie, które wydawały mi się bardziej prawdopodbne. M.in. skrzypiący łącznik gumowo-metalowy na dzwonie...
Witam. Nie wiemy czy sprężarka się załącza - jakieś ciśnienie nie wystarczy
Żeby auto prawidłowo pracowało na gazie parownik musi być gorący. Silnik może być gorący ale czy parownik też jest gorący ? Można po przełączeniu na gaz wyciągnąć bezpiecznik od pompki paliwa i rozładować ciśnienie paliwa przez zawór do podłączania manometru i obserwować czy się coś zmieniło.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czujnik TCS, do tego trzeba zrobić reset adaptacji. Cudów nie ma, musi jeździć.
Prawdę mówiąc też zastanawiałem się dlaczego nie mierzyli ciśnienia sprężania. Pomyślałem, że silnik z 330 tys przebiegu i tak będzie mieć z tym problemy, do tego zauważyłem w silniku, że olej jest w kiepskiej kondycji, brudny, że tak powiem. Wcześniej znacznie, nie teraz bo jest po wymianie na nowy. Dlatego podejrzewałem, że pomiar ciśnienia sprężania...
Skąd ty jesteś? Przyjedź do mnie, za free ci to uruchomię. Sprężarka z zaworem na chwilę podłączonym pod 12V ma natychmiast zbudować ciśnienie w układzie. Ale taka mała porada... Te zawory lubią się zacinać. Mimo że pobiera prąd to iglica nie pracuje. Młotkoterapia. Małym młoteczkiem opukaj delikatnie obudowę sprężarki w okolicy zaworu.
Nie jedna osoba mówiła by sprawdził jakie ciśnienie widać. Jeżeli ktoś umie kasować tylko błędy to nie jest to nasza wina. Uparł się na EGR i tyle. Zawsze będzie w kolektorze syf jak jest EGR. Zaślep EGR i zobaczysz że błąd powróci. Pomyśl trochę to będziesz wiedział czemu powróci błąd z niewiarygodnym sygnałem przy zaślepieniu EGR.
fabia ciśnienie sprężać ciśnienie cylindrach fabia fabia ciśnienie paliwo
wymiana stacyjki seicento telefon livebox komora silnik laguna
wideodomofon commax przesyłanie dźwięku
Epson WF-3620 – reset drukarki, przywracanie ustawień, kasowanie licznika T6711 Zwrotnica do drivera Skytec/Omnitronic 902.263 – schemat, wartości, ochrona