te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
Powodów może być kilka. Zamień ze sobą świece tak jak napisałem wyżej, jak błędy nie przeją na pozostałe cylindry to podmień cewkę.
No dzięki pod koniec tygodnia to sprawdze , na razie do pracy więc nie ma czasu grzebać a tak jak wspomniałem , odpala fajnie a na gazie jedzie bez problemu . Dużo to roboty z wymianą takiego wtrysku ?
Najprawdopodobniej moduł do wymiany. Był taki koleś co przyniósł mi go do naprawy i też miał takie objawy bo palił mu na małych obrotach na 2 cylindry i szarpał. Zależało to też od temperatury, a moduły te padały mu co rok i nie miał już cierpliwości. Uszkadzają się w nich scalaki VB921 i nie można ich u nas kupić. Uszkadzają się termicznie(nie stanowią...
rok 2003 silnika kodu nie mam ale 1.2 htp 64 konie 3 cylindry
Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Auto było oddane do dwóch serwisów skody i 2 mechaników "prywatnych". Wszyscy rozkładają ręce i nie wiedzą co się dzieje. Bez jaj --nie dość ze 3 cylindry i na 2 pali i nie wiadomo który- parodia a weź ręke i dotknij wydechu i już wiesz z grubsza. Po drugie jak masz te syfiastą instalacje Elpidżi to na dzień...
Siemka, mam pytanie. Mam problem z Skodą Fabią 2 1.2 benzyna 2008 r. Jeżeli jest zimno itd. pada deszcz, pali na dotyk. A jeżeli stoi na słońcu 30 stopni itd., odpala za 9 razem. Odpali i chodzi jakby na 2 cylindry i gaśnie. Dodam, pod kompem nic nie pokazuje. Bardzo proszę o pomoc.
2008 rocznik i na pewno sporo przejechane, wszystko okaże się po gruntownej inspekcji w jakim stanie są cylindry .
No co to zmienia przypominam że jest równouprawnienie. Nie ma zakazu uczenia się kobiet tak samo kobieta może naprawiać samochód. To jest forum techniczne i wymaga wiedzy albo czasu i chęci nauczenia się czegoś ale trzeba mieć jakąś podstawową wiedzę. Wymiana uszczelnień to nie jest mega skomplikowana rzecz dla jednych wręcz podstawowa dla innych czarna...
Witam.Dziwny przypadek, cylinder poniżej wartości granicznej ciśnienia , trzy cylindry powyżej tego co podaje katalog,auto ma moc a autor nic nie pisze o nierównym biegu jałowym ani nadmiernym dymieniu........dobrze że koledzy wyżej rozumieją coś z tego.....
Fabia kojarzy mi się z dziadkiem w kapeluszu jadącym w niedziele na działkę. Silniki benzynowe do kitu. 1,2 3 cylindry masakra, skodoski 1,4 bez szału, 1,4 16V drogi w naprawach (wymiana rozrządu na kolana powala) Nie moge pojąć co nasi rodacy widzą w grupie VW.
Dodam że ten silnik ma 3 cylindry Skoda Fabia 1.2 12v 2004r. Mam Nowe DYSZE KALIBRACYJNA VALTEK RAIL MATRIX XJ i gdzieś w garażu jeszcze mam inne też nowe to mogę rozwiercić do 2,0 mm. Według Tabelki Stag na cylinder 21 km to 2,1-2,3 mm. Jak myślisz w Instrukcji stag jest ok? https://obrazki.elektroda.pl/5245241900_...
witam pacjent to skoda fabia silnik 3 cylindry oznaczenie silnika BME zle pracuje na pierwszy cylinder, swieca i wtryskiwacz ok VAG "wypluł" bład 16685, P0301 " Cylinder 1 stwierdzona przerwa w zapłonie" czyżby cewka ??????? czekam na info w temacie pozdrawiam T
Nie chodziło mi o błędy ,tylko czy jak wykryje wypadanie to potem odłączy cylinder (wtrysk) ? Jak wykryje wypadanie to check mruga i cylindry rozłącza kasuje błędy i silnik pracuje na wolnych normalnie . Jest przecież P130A. Sprawdź zawór odmy. Odłącz wężyk od zaworu, zaślepki z dwóch stron, „uchyl” lekko bagnet od oleju i zobacz co się...
Zawory ustawione przez specjalnego fachowca Cylindry były sprawdzane przez fachowca przed tzw owalem !
I wtedy silnik hałasował od strony rozrządu. I sądzisz że laik odróżni grzechot "prawidłowo" pracującego (no bo jak 3 cylindry mogą prawidłowo pracować w cyklu 4 suwowym) od patologicznej pracy silnika? Dodano po 57 vakumetr pokazywał poniżej 0,5 bara podciśnienia zamiast 0,7 Zatkany kawałkami katalizatora wydech zrobi to samo.
Różne opinie czytałem, ale dobrze wiedzieć. Ja o swoim silniku też czytałem różne opinie, np. Silnik 1.2 ma trzy cylindry i pracuje jak sokowirówka. A poza tym, szkody są najbardziej wyśmiewanymi autami. Jeżdżę już 17 rok i jestem zadowolony. Silnik pracuje jak dobrze naoliwiona maszyna do szycia marki Singer. ;)
A po aktualizacji nie będę potrzebował innej wersji programu ? Teraz mnie łączy z Omegas 2.16.9c. Dodano po 8 Cewka zaworu elektromagnetycznego szyny wtryskowej AEB. Mogę też kupić te cewki 3 sztuki i moje wtryskiwacze naprawić ? Listwa wtryskiwaczy chyba się nie zużywa bym to wszystko wyczyścił i zamontował nowe cewki . Dobry pomysł ? Jeszcze taki...
Jeszcze nie był sprawdzany auto dopiero wczoraj po południu trafiło do mechanika. Nie podejrzewam jednak niedrożnego wydechu (co nie znaczy, że to nie jest możliwe) ale silnik nie spala ani grama oleju, przepustnica zawsze była tylko lekko przydymiona nigdy żadnych osadów i nagarów tam nie było. Poza tym silnik wkręca się na obroty bez większych problemów....
Witam ! Mam problem ,auto po wypadku Skoda Fabia 1.2 ,3 cylindry 2007rok,uszkodzeniu uległo elektryczne wspomaganie kierownicy . Na starej pompie vag pokazywał brak komunikacji i w sumie pompy wspomagania nie widział. Kupiłem nową pompę i jest tak jak było ,pompy vag nie widzi ,brak komunikacji . Co może być przyczyną i jak to sprawdzić ,Pompa TRW ,nowa...
1. Rozpędzanie silnika. 2. Dopóki cylindry są zimne, to olej jest na tyle lepki, że hamuje silnik.
Silniki skody skonczyły się na 8 zaworowym 1.4 w fabii 1. Wszystko inne jest konstrukcji vw, różnią się tylko znaczkiem na pokrywie, pod pokrywą jest to samo. Ja Ci odradze 1.2 ze względu na awaryjność i wysokie koszta naprawy, znacznie lepszym wyborem w tym aucie jest 1.4 v16. Ma on przynajmniej 4 cylindry i po 100kkm nie wymaga kapitalnego remontu.
Po co mam edytować obrazek? Są na ty świecie rzeczy które się fizjologą nie śniły. Mam znajomego mechanika i pęknięcie uszczelki pod głowicą powoduje przedmuchy - więc taka usterka istnieje. Po to, że cylindry w tym silniku otoczone są dookoła płaszczem wodnym. Uszkodzenie uszczelki więc, będzie powodowało przedmuchy albo pomiędzy cylindrami, albo do...
czyli dla mojego silnikia 1.4 ; 4 cylindry moc 44kW=60 KM potrzebuje dysze 1,7 mm ?? tzn kupic dysze do rozwiercania 1,5 mm bo takie widziałem w internecie i rozwiercic je o 0,2 mm tak ??
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Sprawdź czy gdzieś w okolicy 3 cylindra nie masz nieszczelności w dolocie.
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Kleją się wtryskiwacze.
Liczysz od rozrządu, czyli stojąc przed samochodem od lewej strony pierwszy. W 99 % to cewka (to moje obstawienie).
Ostatnio brakuje mechaników. Mamy tylko wymieniaczy.. Może nie chodzi o wymieniaczy czy mechaników. Brakuje mechaników diagnostów którzy myślą. Diagnoza takiego silnika to raczej nie jest wyzwanie co? Ileż sie można z tym pier..
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Jeździłem nówką fabią 1,2 niby trzy cylindry a silnika w ogóle nie było słychać i drgań także podczas normalnej jazdy, przyspieszenie no cóż można by powiedzieć że w normie :D . Jeździłem potem takim autem jak miało 70tyś no i tu była totalna rozpacz, jeśli chodzi o silnik, chodził jak traktor a serwis mówił mu że to normalne.
Witam zmierz kompresję na cylindrach.
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
Wyjąć listwę wtryskową na zewnątrz i pokręcić rozrusznikiem. Zobacz czy wszystkie 3 równo rozpylają. To najprostsza metoda wstępnej weryfikacji wtrysków benzynowych ;)
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Wymień jeden komplet i zobacz czy na tym cylindrze nie będzie wypadania.
Bardziej podejrzewam brak iskry. Ty masz to sprawdzić, a nie podejrzewać. A jak - to zostało już napisane. A to, że pompa pracuje, to nie oznacza, że paliwo trafia do cylindrów.
Jedna cewka przypada na dwa cylindry, jeśli to byłaby wina cewki to nie miałbyś zapłonu na dwóch cylindrach.
Znajomy miał podobny przypadek i okazało się, że brak było sprężania na jednym z cylindrów.
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
Sprawdzałem ciśnienie. Każdy cylinder 10.
Wiesz co to powodzenia że w 1.2 masz świece żarowe i sprawdzałeś je jeszcze jak na tym filmie. Skoro podmieniłeś cewki to błąd wyskoczył ponownie na 2 cylindrze?
Na zimnym silniku : 1. poluzowac nakretki kontrujace srub regulacyjnych 2. wykrecic sruby na tyle, zeby dzwigienki przestaly dotykac do zaworow 3. dokrecic lekko sruby az do momentu, gdy dzwigienki dotkna do zaworow 4. dokrecic sruby o 2 obroty i zakontrowac nakretkami Oczywiscie powyzsze robimy dla: - 1. cylindra gdy mijanka w 4. - 3. cylindra gdy...
Ale brak jest iskry czy paliwa na tym cylindrze?
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
Witam posiadam skode fabie 1 1.2 40kw nie pracuje cylinder 2. Nowe cewki,świece , przewody sprawdzone od napiecia (12.30).Jest Iskra.
Kompresje na 1 cylindrze.
Zaczął brać stopniowo, jutro zmierzę kompresję. A jak w ogóle sprawdzić odmę ? Może pierścienie się zapiekły w niektórych autach ponoć pomagało zalanie cylindrów naftą.
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
obrotomierz cylindry focus cylindry zużyte cylindry
tunel subwoofer napełniać drukarka pralka whirlpool czerwona dioda
Magnetowid Philips VR530: lata produkcji i specyfikacja CHEVROLET MATIZ – kontrolki hamulca ręcznego i ładowania akumulatora świecą jednocześnie