te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
Powodów może być kilka. Zamień ze sobą świece tak jak napisałem wyżej, jak błędy nie przeją na pozostałe cylindry to podmień cewkę.
No dzięki pod koniec tygodnia to sprawdze , na razie do pracy więc nie ma czasu grzebać a tak jak wspomniałem , odpala fajnie a na gazie jedzie bez problemu . Dużo to roboty z wymianą takiego wtrysku ?
Najprawdopodobniej moduł do wymiany. Był taki koleś co przyniósł mi go do naprawy i też miał takie objawy bo palił mu na małych obrotach na 2 cylindry i szarpał. Zależało to też od temperatury, a moduły te padały mu co rok i nie miał już cierpliwości. Uszkadzają się w nich scalaki VB921 i nie można ich u nas kupić. Uszkadzają się termicznie(nie stanowią...
rok 2003 silnika kodu nie mam ale 1.2 htp 64 konie 3 cylindry
Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Auto było oddane do dwóch serwisów skody i 2 mechaników "prywatnych". Wszyscy rozkładają ręce i nie wiedzą co się dzieje. Bez jaj --nie dość ze 3 cylindry i na 2 pali i nie wiadomo który- parodia a weź ręke i dotknij wydechu i już wiesz z grubsza. Po drugie jak masz te syfiastą instalacje Elpidżi to na dzień...
Siemka, mam pytanie. Mam problem z Skodą Fabią 2 1.2 benzyna 2008 r. Jeżeli jest zimno itd. pada deszcz, pali na dotyk. A jeżeli stoi na słońcu 30 stopni itd., odpala za 9 razem. Odpali i chodzi jakby na 2 cylindry i gaśnie. Dodam, pod kompem nic nie pokazuje. Bardzo proszę o pomoc.
2008 rocznik i na pewno sporo przejechane, wszystko okaże się po gruntownej inspekcji w jakim stanie są cylindry .
No co to zmienia przypominam że jest równouprawnienie. Nie ma zakazu uczenia się kobiet tak samo kobieta może naprawiać samochód. To jest forum techniczne i wymaga wiedzy albo czasu i chęci nauczenia się czegoś ale trzeba mieć jakąś podstawową wiedzę. Wymiana uszczelnień to nie jest mega skomplikowana rzecz dla jednych wręcz podstawowa dla innych czarna...
Witam.Dziwny przypadek, cylinder poniżej wartości granicznej ciśnienia , trzy cylindry powyżej tego co podaje katalog,auto ma moc a autor nic nie pisze o nierównym biegu jałowym ani nadmiernym dymieniu........dobrze że koledzy wyżej rozumieją coś z tego.....
Fabia kojarzy mi się z dziadkiem w kapeluszu jadącym w niedziele na działkę. Silniki benzynowe do kitu. 1,2 3 cylindry masakra, skodoski 1,4 bez szału, 1,4 16V drogi w naprawach (wymiana rozrządu na kolana powala) Nie moge pojąć co nasi rodacy widzą w grupie VW.
Dodam że ten silnik ma 3 cylindry Skoda Fabia 1.2 12v 2004r. Mam Nowe DYSZE KALIBRACYJNA VALTEK RAIL MATRIX XJ i gdzieś w garażu jeszcze mam inne też nowe to mogę rozwiercić do 2,0 mm. Według Tabelki Stag na cylinder 21 km to 2,1-2,3 mm. Jak myślisz w Instrukcji stag jest ok? https://obrazki.elektroda.pl/5245241900_...
witam pacjent to skoda fabia silnik 3 cylindry oznaczenie silnika BME zle pracuje na pierwszy cylinder, swieca i wtryskiwacz ok VAG "wypluł" bład 16685, P0301 " Cylinder 1 stwierdzona przerwa w zapłonie" czyżby cewka ??????? czekam na info w temacie pozdrawiam T
Nie chodziło mi o błędy ,tylko czy jak wykryje wypadanie to potem odłączy cylinder (wtrysk) ? Jak wykryje wypadanie to check mruga i cylindry rozłącza kasuje błędy i silnik pracuje na wolnych normalnie . Jest przecież P130A. Sprawdź zawór odmy. Odłącz wężyk od zaworu, zaślepki z dwóch stron, „uchyl” lekko bagnet od oleju i zobacz co się...
Zawory ustawione przez specjalnego fachowca Cylindry były sprawdzane przez fachowca przed tzw owalem !
I wtedy silnik hałasował od strony rozrządu. I sądzisz że laik odróżni grzechot "prawidłowo" pracującego (no bo jak 3 cylindry mogą prawidłowo pracować w cyklu 4 suwowym) od patologicznej pracy silnika? Dodano po 57 vakumetr pokazywał poniżej 0,5 bara podciśnienia zamiast 0,7 Zatkany kawałkami katalizatora wydech zrobi to samo.
Różne opinie czytałem, ale dobrze wiedzieć. Ja o swoim silniku też czytałem różne opinie, np. Silnik 1.2 ma trzy cylindry i pracuje jak sokowirówka. A poza tym, szkody są najbardziej wyśmiewanymi autami. Jeżdżę już 17 rok i jestem zadowolony. Silnik pracuje jak dobrze naoliwiona maszyna do szycia marki Singer. ;)
A po aktualizacji nie będę potrzebował innej wersji programu ? Teraz mnie łączy z Omegas 2.16.9c. Dodano po 8 Cewka zaworu elektromagnetycznego szyny wtryskowej AEB. Mogę też kupić te cewki 3 sztuki i moje wtryskiwacze naprawić ? Listwa wtryskiwaczy chyba się nie zużywa bym to wszystko wyczyścił i zamontował nowe cewki . Dobry pomysł ? Jeszcze taki...
Jeszcze nie był sprawdzany auto dopiero wczoraj po południu trafiło do mechanika. Nie podejrzewam jednak niedrożnego wydechu (co nie znaczy, że to nie jest możliwe) ale silnik nie spala ani grama oleju, przepustnica zawsze była tylko lekko przydymiona nigdy żadnych osadów i nagarów tam nie było. Poza tym silnik wkręca się na obroty bez większych problemów....
Witam ! Mam problem ,auto po wypadku Skoda Fabia 1.2 ,3 cylindry 2007rok,uszkodzeniu uległo elektryczne wspomaganie kierownicy . Na starej pompie vag pokazywał brak komunikacji i w sumie pompy wspomagania nie widział. Kupiłem nową pompę i jest tak jak było ,pompy vag nie widzi ,brak komunikacji . Co może być przyczyną i jak to sprawdzić ,Pompa TRW ,nowa...
1. Rozpędzanie silnika. 2. Dopóki cylindry są zimne, to olej jest na tyle lepki, że hamuje silnik.
Silniki skody skonczyły się na 8 zaworowym 1.4 w fabii 1. Wszystko inne jest konstrukcji vw, różnią się tylko znaczkiem na pokrywie, pod pokrywą jest to samo. Ja Ci odradze 1.2 ze względu na awaryjność i wysokie koszta naprawy, znacznie lepszym wyborem w tym aucie jest 1.4 v16. Ma on przynajmniej 4 cylindry i po 100kkm nie wymaga kapitalnego remontu.
Po co mam edytować obrazek? Są na ty świecie rzeczy które się fizjologą nie śniły. Mam znajomego mechanika i pęknięcie uszczelki pod głowicą powoduje przedmuchy - więc taka usterka istnieje. Po to, że cylindry w tym silniku otoczone są dookoła płaszczem wodnym. Uszkodzenie uszczelki więc, będzie powodowało przedmuchy albo pomiędzy cylindrami, albo do...
czyli dla mojego silnikia 1.4 ; 4 cylindry moc 44kW=60 KM potrzebuje dysze 1,7 mm ?? tzn kupic dysze do rozwiercania 1,5 mm bo takie widziałem w internecie i rozwiercic je o 0,2 mm tak ??
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Sprawdź czy gdzieś w okolicy 3 cylindra nie masz nieszczelności w dolocie.
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Kleją się wtryskiwacze.
Liczysz od rozrządu, czyli stojąc przed samochodem od lewej strony pierwszy. W 99 % to cewka (to moje obstawienie).
Ostatnio brakuje mechaników. Mamy tylko wymieniaczy.. Może nie chodzi o wymieniaczy czy mechaników. Brakuje mechaników diagnostów którzy myślą. Diagnoza takiego silnika to raczej nie jest wyzwanie co? Ileż sie można z tym pier..
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Jeździłem nówką fabią 1,2 niby trzy cylindry a silnika w ogóle nie było słychać i drgań także podczas normalnej jazdy, przyspieszenie no cóż można by powiedzieć że w normie :D . Jeździłem potem takim autem jak miało 70tyś no i tu była totalna rozpacz, jeśli chodzi o silnik, chodził jak traktor a serwis mówił mu że to normalne.
Witam zmierz kompresję na cylindrach.
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
Wyjąć listwę wtryskową na zewnątrz i pokręcić rozrusznikiem. Zobacz czy wszystkie 3 równo rozpylają. To najprostsza metoda wstępnej weryfikacji wtrysków benzynowych ;)
Wymień jeden komplet i zobacz czy na tym cylindrze nie będzie wypadania.
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Bardziej podejrzewam brak iskry. Ty masz to sprawdzić, a nie podejrzewać. A jak - to zostało już napisane. A to, że pompa pracuje, to nie oznacza, że paliwo trafia do cylindrów.
Jedna cewka przypada na dwa cylindry, jeśli to byłaby wina cewki to nie miałbyś zapłonu na dwóch cylindrach.
Znajomy miał podobny przypadek i okazało się, że brak było sprężania na jednym z cylindrów.
Sprawdzałem ciśnienie. Każdy cylinder 10.
Wiesz co to powodzenia że w 1.2 masz świece żarowe i sprawdzałeś je jeszcze jak na tym filmie. Skoro podmieniłeś cewki to błąd wyskoczył ponownie na 2 cylindrze?
Na zimnym silniku : 1. poluzowac nakretki kontrujace srub regulacyjnych 2. wykrecic sruby na tyle, zeby dzwigienki przestaly dotykac do zaworow 3. dokrecic lekko sruby az do momentu, gdy dzwigienki dotkna do zaworow 4. dokrecic sruby o 2 obroty i zakontrowac nakretkami Oczywiscie powyzsze robimy dla: - 1. cylindra gdy mijanka w 4. - 3. cylindra gdy...
Ale brak jest iskry czy paliwa na tym cylindrze?
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
Witam posiadam skode fabie 1 1.2 40kw nie pracuje cylinder 2. Nowe cewki,świece , przewody sprawdzone od napiecia (12.30).Jest Iskra.
Kompresje na 1 cylindrze.
Zaczął brać stopniowo, jutro zmierzę kompresję. A jak w ogóle sprawdzić odmę ? Może pierścienie się zapiekły w niektórych autach ponoć pomagało zalanie cylindrów naftą.
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
Gaz jest w aucie? Szczelność dolotu sprawdzona? Jak wygląda kompresja na cylindrach?
Ale rury wydechowej mogą lecieć jak najbardziej "prawidłowe" spaliny.U Ciebie problem tkwi,ogólnie,w paliwie dostarczanym do cylindrów
Witam. Na początek sprawdził bym ciśnienie na cylindrach.
Głowica do zdjęcia i wymiany prowadnic zaworowych + szlifowanie / dotarcie zaworów. Wada tych modeli
Jeśli głowica sprawdzona to mogą być uszczelki (podkładki) pod tulejami cylindrów.
A tak na marginesie co w fabii I czyta na I cylindrze skład mieszanki? Aż mnie to zastanawia?
Witam, po wyciągnięciu Pompowtrysków znajdowało się paliwo w cylindrach. Auto nie odpalało, zamówione mam nowe wtryski, ale czy to był objaw lejących się wtryskiwaczy?
To mogłeś chociaż pokrywę zaworów zdjąć tak? Sprawdzić luzy ,sprawdzić czy popychacze chodzą?
może być cewka, wtedy będzie przerywać i chodzić na 3 a nawet 2 cylindry, cewka od Felicji 1.3 powinna być taka sama i będzie kosztować z połowę taniej - pojedź na jakiś szrot i spróbuj. PS: jakie świece założył mechanik? mam nadzieje, że nie NGK? jak ngk to najpierw wymień świece... orginalnie są Champion i są to najlepsze świece, które wytrzymują...
A tak poza tematem, aczkolwiek nie do końca, czym spowodowane jest zjawisko że w 99% przypadków zawsze wysiada drugi cylinder, miałem kilka fabii i vw polo, nawet ze dwa foxy się trafiły, bez znaczenia czy z gazem czy bez, zawsze niska kompresja na drugim cylindrze, wtrysk wyłączony nawet przy różnicy 1,5 bara od pozostałych?. Pozdrawiam
Więc szukaj problemu inaczej zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz czy będzie dalej problem tego samego cylindra.
Bank 1, nie oznacza pierwszego cylindra, tylko pierwszą sondę lambda
Wypadly zaplon cylinder drugi . Wtryskiwacz czwarty Blad 18020 P1612
Cześć, potrzebuję Waszej porady. Mam Skodę Fabię 1 z 2002 r. Silnik 1.4 MPI. Od pewnego czasu mam problem ze stukaniem silnika (dźwięk będzie w nagraniach). Momentami to stukanie jest zanikające, a momentami jest ciągle. Powiedzcie, co to może być? Rozrząd wymieniony rok temu. Czy to cylindry, czy tuleje? A może to jakaś błahostka? Miał ktoś tak? Ps....
A ile cylindrów ma ta skoda 4 czy 3?
3 cylindry, silnik 1.2 HTP
tak 16v na pięć kabli.po jeżdżę zobaczymy,wypada mi jeszcze zapłon na 2i4 cylindrze zapali się czek i słabnie skasuje błąd i jest ok
Wszystkie inne pracują, z wyjątkiem tych dwóch.
drga silnik jakby nie palił na jeden cylinder na wolnych obrotach. C Tu masz odpowiedź.
jak odkręciłem zaworek na kolektorze zasilającym tryska paliwo Dodano po 2 Wiązkę może uda się rozróżnić po liczbie pinów we wtyczce ECU.Nie mam schematu jaki pin do czego.różnica w liczbie cylindrów powinna odpowiadać różnicy w złączce
Czy może mi ktoś powiedzieć do jakiego silnika jest komputer o numerach 036906034BK. Jest on do fabi 1.4 16V benzyna ale czy do silnika z jedną cewką na wszystkie cylindry, czy do silnika co ma na każdy cylinder osobną cewkę?.
Ale błędu sądy lambdy niema tylko wypada zapłon na 3 cylindrze na benzynie na lpg wszystko oki
Trzeba rozbierać cały, ale... problemem jest raczej powłoką, a dokładnie jej zniszczenie na gładziach cylindrów. Dokładnie nie wiem, ale chyba jest to nikasil.
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
To na razie zrób pomiar kompresji na cylindrach.
raczej obowiązkowy demontaż głowicy, ale czy dam radę wtedy poznać czy to problem zaworów czy tylko pierścieni. Niestety nie jestem zawodowym naprawiaczem silników i nie wiem czy moją wypowiedź raczysz wziąć pod uwagę ale postaram się pomóc Jak zdejmiesz głowicę zobaczysz jak wygląda gładź cylindrów,bo to że zawory masz do roboty to pewne(różnica na...
Witam. Nie wiem czy autko naprawiłeś ale miałem u siebie na warsztacie taki silnik jak twój. komputer pokazywał wypadanie zapłonu na 4 cyl.fachowcy od vw mówili ze padł pompo wtrysk.Albo wiązka do wtrysków. ALE NIE. Winowajcą był zaworek zwrotny na filtrze paliwa, po prostu paliwo które wracało leciało prosto do baku a nie do filtra. i efektem tego...
Witam. Mam podobny problem. Miałem uszkodzony wtryskiwacz na cylindrze 3. Kupiłem drugi po regeneracji. Po zamontowaniu samochód odżył i pracuje normalnie. Ale po wciśnięciu gazu spada wężyk powrotu paliwa właśnie na cyl. 3. Zamieniłem wtryski kolejnością i dalej wysadza powrót na 3. cyl. Kupiłem w Intercars nowy zestaw wężyków powrotu i nowe spinki...
A chodzi na wszystkie cylindry? Iskra jest wszędzie? Wg mnie pomiar kompresji by się przydał.
Jeśli to to samo co w Fabii (AZQ), to zamień cewki miejscami, zobaczysz czy missfire przejdzie na inny cylinder. Wszelkie pomiary omomierzem na nic tu się nie zdają.
Po wymianie czujnika komputer już nie pokazuje błędów a silnik dalej nie pali na jeden cylinder. Przekładal przy mnie cewki i to samo..
więc jakim programem mozna to zrobic ???
bez dodatkowych informacji trudno jest cos okreslic, ale jesli silnik pracuje nierówno to możesz probowac odpinac po kolei wtryskiwacze, jesli znajdziesz taki wtryskiwaz po odpieciu którego praca silnika sie nie zmienia to znaczy ze na tym cylindrze masz problem. jeśli nie znajdziesz takiego cylindra to trzena szukać nieszczelności w układzie dolotowym...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem po odpaleniu na zimnym silniku. Nierówno pracuje , szarpie tak jakby chodził nie na wszystkich cylindrach. Dzieje się to przez ok. 10 Sekund. I po wkręceniu na obroty zaczyna ładnie pracować. Trzyma wolne obroty i wszystko jest ok. Pozdrawiam
A jaki jest problem ? Faluje ? Nie trzyma wolnych ? Brak mocy ?
chodzi mi głównie o łapy silnika bo 1.2 to 3 cylindry a ja 1.8t ma 4 to wielkościowo też jest inaczej
Jeżeli miga to stwierdza wypadanie zapłonu i bez problemu poda który to cylinder, ale jak diagnozowanie jest fejsikiem za 5 zł i nie wiadomo jakim programem to może nie pokazać. Trzeba się wziąć po prostu za diagnozę i zobaczyć czy to jeden cylinder wypada czy wszystkie i na tej podstawie działać dalej, albo na pałę wymieniać wszystko łącznie z autem.
Przebieg 340 000. Praca na zimnym silniku na trzech cylindrach, a po rozgrzaniu praca również na trzech cylindrach (na małych obrotach) a na czterech cylindrach na dużych obrotach. Jaka może być przyczyna?
o1 silnik 10 adaptacja kanał 071 -1cylinder/072-2cylinder/073-3cylinder/0... -4 cylinder . W vcds po otwarciu okna adaptacji pokaże sie lista dostępnych możliwości.
Sprawdź ciśnienie w cylindra, gaz eksploatację mocniej pierścienie, może się kończą.
łańcuch odpada . Sprawdziłem nie ma iskry na 1 i 4 cylindrze nawet na nowej cewce .
Wypada 3 cylinder Powiedzcie czy warto się bawić w naprawy czy raczej starać się o zwrot pieniędzy za samochód
Zrób autoadaptacje przepustnicy jeśli faluje na bęzynie przepustnica jest elektroniczna jak sądze! Tylko najpierw czeba ją wyczyścić!!!! I po problemie z falowaniem. Co do wystrzałów to może być wiele przyczyn 1. zła regulacja gazu za ubogo.2. świece ew. kable zapłonowe (ale tam masz chyba cewki na każdy cylinder).
witam,szukam kontaktu z kubek37 mam ten sam problem . Instalacja omvl xxi n moja fabia nie chodzi na jednym cylindrze ani na paliwie ani na gazie pomimo że jest albo nie przełączony przełącznik paliwowo gazowy. Po zrobieniu obejścia komp. gazowego chodzi na paliwie ok Paweł 790822312
Kolego masz wyraźnie napisane że cylinder 3 . Zacząłbym od niego a następnie sonda .
Sprawdź może vagiem wypadanie zapłonów. Czy występuje,jak tak to na którym cylindrze. Zamień świece i ponownie test, potem zamień cewki i ponownie test. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Ustawienie rozrządu jak ci cały czas szarpie i mocy niema.
Ostatni błąd - brak zapłonu na 1-szym cylindrze. Sprawdź świece, cewkę ( zamień z innym cylindrem i sprawdź czy błąd "pójdzie" za cewką) i ewentualnie kompresję.
Moje głupie pytanie-tam są elektyczne zawory?
witam powiem ci co masz zrobić i napewno poskutkuje , rozgrzany silnik przełącz na benzyne i zdejmnij wtyczkie z jednego wtryskiwacza obojętnie który na okolo 20 sekund silnikbędzie pracował na 3 cylindry, założ wtyczkie i będzie ok. pozdrawiam.
Podłączenie pod sterownik gazu ustawienie obrotów minimalnych na gazie 500 plus zmniejszenie przełączania cylindrów na 0.1 i powinno pomóc.
obrotomierz cylindry focus cylindry zużyte cylindry
agregat lodówki kondensator tworzyć folder vectra oleju
nauczanie atego nauczanie atego
Jak nabić duże koło rozrządu na wałek? Schemat podłączenia głośników Honda Civic 2007