Musisz zrobic dignostyke VAG,masz uszkodzony którys czujnik diagnoza pokaze,pozdr.
Raczej trzeba będzie nawymyślać, usterka może być nie typowa, stosunkowo młode auto. Podejrzani to czujnik świateł cofania, kable w klapie, wilgoć w module parktronic lub w module nadwozia.
G250 to czujnik w maglu.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Czujnik wałka jest obok filtra oleju.
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
http://obrazki.elektroda.pl/1907000100_1... 10- czujnik położenia wału korbowego
To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
Więc zainteresuj się czujnikiem poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - przy ubytku, zaświeca się właśnie czerwona kontrolka przegrzania.
Czujniki w miejsce wtyczki trzypinowej
http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-a...
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
Miałem wczoraj problem z klimą w fabii. Winny był czujnik temp. zewnetrznej.
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Oczywiście że czujnik kąta skrętu do wymiany.
Wydaje mi się że mają. / nie mam katalogu aktualnie pod ręką / Co do tylnych to jest różnie , za zwyczaj klocki tylne wymieniam co dwie wymiany przodu co do szczęk to wytrzymują minimum dwie wymiany .Najlepiej kontrolować zużycie szczęk co dwie wymiany przodu Zużycie zależy od sposobu jazdy , trybu miasto trasa, jakość klocków, prędkości trakcyjne....
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
może tym schematem pomogę :?: :)
Z innego forum "Czujnik świateł cofania masz umieszczony pod maską po prawej stronie. Odkręcasz go od góry i wymieniasz. Wcześniej musisz ściągnąć parę przewodów i obudowę akumulatora aby mieć dojście do tego czujnika"
Mam podobny problem i również chciałbym mieć pełny zakres regulacji. Zatem mam pytanie gdzie się znajduje ten czujnik temperatury? Prosiłbym o ewentualne zdjęcia lub dokładny opis. Pozdrawiam
Unterbrechung / Kurzschluß -przerwa/zwarcie
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
Można dobrać mikrostyk.Nowy zatrzask ok100zł
Jeszcze bez stopu jeździsz?
Nigdy nie miałem problemów z dopasowaniem VAS/VCDS. Jedyne co miałem to nowe "oryginalne" czujniki 076......A/B które były wadliwe.
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
witam niewiem gdzie znajduje się czujnik skętu w skodzie Fabia pomocy
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
Czy masz ESP?
w miejsce czujnika wału korbowego.
Byłem w aucie przed chwilą. Akumulator doszczętnie rozładowany. Coś pobiera prąd przy wyłączonym zapłonie. Może to będzie jakimś tropem. Brak możliwości odpalenia auta musi być jakoś powiązany z układem wspomagania. Dwukrotnie oba niedomagania wystąpiły jednocześnie. Przypadek? Co do odłączenia pompy to należy dostać się do niej od lewego przedniego...
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
Po co moduł szyby dostaje informację o otwarciu/zamknięciu drzwi ? Być może abyś nie zablokował drzwi gdy szyba otwarta, lecz wycinek schematu nam tego nie powie, a cały schemat być może...
Moja Fabia miała uszkodzony czujnik temperatury. Raz wskazówka była "na 0" czasem na zimnym pokazywała, że jest przegrzana ale ogólnie nie miało to wpływu na zapalanie zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Dlatego zachęcam w pierwszej kolejności do diagnostyki. Pozdrawiam.
Przeczyść przepustnicę
masz coś z czujnikiem temperatury zrąbane albo sam czujnik albo okablowanie
najlepiej to dac diody ,po 2 szt na drzwi,poczytaj forum,bylo o tym bardzo duzo
Bezpieczniki sprawdzone?
Z boku kolektora ssącego, patrz za bagnetem do sprawdzania poziomu oleju
Dzięki za odpowiedzi, problem w tym że stary zamek jest rozwalony w pył, inaczej nie dalo się otworzyć drzwi (posypał się i drzwi zablokowane) także nic nie odzyskam z niego, zostaje rozszyfrować czy instalacja dobrze jest podpieta? Piny od 1 do 6 wchodza w siebie we wtyczkach lecz wtyczka od zamka ma jeszcze pin 7 który nie jest podpiety bo wtyczka...
Można samemu,ale później trzebba zrobić kalibrację,więc raczej....
Wysiadł włącznik w zamku drzwi kierowcy.Wymienić stycznik,lub cały zamek...
Benzyna czy diesel bez różnicy. Tylko były SMI/koyo oraz trw. Tu różnica w czujniku skrętu.
hamulce hamują bez czujnika ABS dokładnie tak samo, jak z czujnikiem, złe działanie czujnika jest natychmiast sygnalizowane, więc ryzyko sprowadza się jedynie do tego, że ABS znów mi przestanie działać, ja lata całe jeździłem bez ABSu, poradzę sobie :) Bardziej mi chodzi o techniczną stronę, czy warunki panujące w nadkolu wymagają jakiegoś superpancernego...
A jak odepniesz czujnik kąta skrętu? Ja miałem to samo w fabii, pompa chodzi cały czas i na walniętym czujniku nie przyspieszała, ale prąd rósł...
Sprawdź wiązkę w klapie bagażnika. Czujnik założony oryginalny czy zamiennik? Hak jest?
Deskę musiałeś zwalać do wymiany tego czujnika?
Jeżeli dobrze kojarzę na lewej podłużnicy są kostki pod akumulatorem jak by bliżej chłodnic możesz je sprawdzić i sprawdź. Czy napięcie dochodzi do czujnika
https://obrazki.elektroda.pl/1808828300_... Wklej zdjecie czujnika Taki??
przy sterowniku nie mogę ich zlokalizować czego nie umiesz zlokalizować ? masz opis kostki ECU i masz też opisane piny czujnika..... jak nie umiesz czytać schematów to miernik ustaw na tzw. brzęczyk i wtedy jedna sonda do kabelka w czujniku a drugą sondą szukasz w kostce ECU. Druga rzecz to czujnik jest w oleju uszczelnienie puściło na wale korbowym...
500mb to chyba za malo jesli cos mnie nie myli.Moze zmien czujnik cisnienia kolektora dolotowego
czujnik temp. patrz rysunek
Witam.Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego ?
Czujniki oryginalne czy dokładane ?
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
Chcę sprawdzić czy gdzieś nie mam przerwy pomiędzy czujnikiem a ECU. Czy Waszym zdaniem to dobra droga? Dobra,ale sprawdzasz nie tylko przejścia ale też zasilania ,masę,i wyjście z czujnika. Kod silnika daj.
Do klemy minusowej masz przykręcony jakiś przewód. On też idzie do centralki LPG? Nie odkręcałeś czasem tych cienkich przewodów od klem? Czemu na parowniku, który swoją drogą wygląda już na zmęczony, masz dwa czujniki temperatury?
Wczoraj po zajrzeniu pod maskę swojej Skody Fabii 1.2 HTP (2007 r.) zauważyłem dość niepokojąco wyglądające plamy oleju przy czujniku ciśnienia oleju. Postanowiłem w tej sytuacji sprawdzić poziom oleju i ku mojemu mocnemu zaskoczeniu i niepokojowi okazało się, że jest prawie pusto, a olej był wymieniany około 1,5 miesiąca temu i przejechane jakieś...
Nic nie stoi na przeszkodzie jeśli zamontujesz dodatkowe czujniki.
witam! jak zdjąć wtyczkę z tego czujnika żeby jej nie uszkodzić? mam urwany jeden przewód i muszę się jakoś do niej dobrać
Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Kup sam czujnik, wymienisz sam.
A gdzie znajdę ten czujnik?
Skoda Fabia 1.4 MPi, czy ktoś mógłby pomóc zlokalizować czujnik położenia wału korbowego?
Niestety nie wymienili czujnika skretu bo komputer nie wskazal usterki (wylaczenia) wpomagania. .. zagwozdka ... Niktóre błędy te mniej ważne są kasowane po wyciągnięciu kluczyka. Być może bład był na tyle błahy, że został skasowany (może wiechałeś na jakąś przeszkodę i na chwilę poziom płynu w zbiorniczku wspomagania był mniejszy od minimum i ECU...
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
Fabia 2003 nie ma CAN Nie ma takiej Fabii.
Czujnik hamulca.
Na pewno bez prawidłowego sygnału czujnika wałka zawsze będzie odpalał po 4-5 obrotach. Pytanie czy to czujnik (często padają tak co 5 lat) czy kabelki do niego. Wymiana czujnika łatwa jest okienko z zaślepką do wyjęcia czujnika z obudowy rozrządu.
Czujnik ma być w cieniu i w miejscu bezwietrznym. Tak, by w czasie jazdy nie owiewało go. Najczęściej za przednim zderzakiem lub w nadkolu.
Ty sobie chyba żarty robisz. VAG, słowo adresowe 44 ( pomoc w kierowaniu) funkcja 01 i pokaże czy lenkhilfe koyo czy lenkhilfe TRW
witam ten silnik ma tylko 2 czujniki, jeden pokrywa zaworow,a drugi to wału na przegubrm prawej półoski
Rocznik i silnik podaj :P
Tak zrób pomiary na podłączonym czujniku.
Witam. Gdzie jest umiejscowiony ten czujnik? Na wyświetlaczu temperatury same kreski co sugeruje winę tego czujnika. Gdzie on się znajduje?
Skoda Fabia 1,4 8V 60 KM - gdzie jest czujnik powietrza?
Skoro czujnik pokazuje 0 to zmierz zegarami jak jest faktycznie.
Na 99% czujnik temperatury. Wymień i powinno pomóc.
Czujnik temperatury do wymiany, oczywiście na oryginał.
Ponawiam pytanie czy czujnik trzeba jakoś adoptować po montażu ? Temat zamykam.
Plomb fabrycznych nie ma na osłonie dolnej deski, z prawej strony kierownicy. Przedewszystkim musisz wiedzieć jakie czujniki możesz podpiąć do alarmu, i czy bedą działać. Podaj dokladniejsze dane.
Może być czujnik temperatury popsuty ,Może się zawiesił. Sprawdź przewody, kostkę
Kluczyk bez problemu zakodujesz przy pomocy VAGa/VCDSa, jeśli oczywiście masz do niego dostęp :)
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Okablowanie tego czujnika sprawdzone?
Jak wypniesz czujnik to prawdopodobnie się uspokoi ale będzie o 50 procent słabsze wspomaganie. A czy to czujnik rzeczywiście to trzeba zrobić diagnozę choć na to wychodzi.
jesli chodzi ci o czujnik skretu to tak
przerwany przewod przy samej wtyczce od czujnika
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Witam. Z tego co mi wiadomo to nie bedzie wina czujnika tego ktory jest w listwie kierowniczej. Problem na moje tkwi w adaptacji pompy do reszty idzie to przekodowac. Wymienialem pompe w Seat Ibiza a to ta sama pompa, niewiem czy masz tam ESP ale po zmianie pompy tez nie chciala dzialac. Nie mialem w tym momencie kabla do diagnostyki wiec dokladnie...
Zapytaj to vagiem ,vasem lub vag-comem. Tłumaczenia błędów z KTSA są typu kali mieć kali ukraść...
Bloki pomiarowe i niech sprawdzą temp. Ja stawiam na czujnik temp.
U mnie w fabii tak był uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodniczego i tak się działo, wymiana zbiorniczka wyrównawczego rozwiązała problem, u mnie działo się to tylko zimą.
Witam, jeśli nie wiesz czym jest przycisk serwisowy alarmu to lepiej sobie go nie "naciskaj". Przycisk ten służy do wejścia do menu serwisowego systemu alarmowego, w tym menu konfiguruje sie różne funkcje systemu alarmowego takie jak prealarm, sposób uruchamiania czujników dodatkowych itp.
fabia czujniki cofania czujniki skoda fabia fabia czujniki parkowania
wodomierz magnes sterownik lm339 hamulec przyczepa
pompa membranowa esperanza ev106
Błąd E135 na kuchence indukcyjnej Bosch - przyczyny i rozwiązania Parametry diody Zenera w magnetofonie Aria 2411