Zanim zaczniesz wymieniać sprawdź kable w przelotce drzwi.
E tam, w fabi można sie chyba dostać do tego wyjmując samą wkładkę.A reszta to kable,luty,mikroprzełacznik.Raczej nic innego.
CAN L, idzie do komfortu i wszystkich drzwi w samochodzie (pod wykładziną jest koncentrator) Najlepiej nie kombinuj, tylko polutuj ten kabel w miejscu złamania
Zacznij od diagnozy . Bo żeby się nie okazało że: jednostka zamka niewiarygodny sygnał,i to we wszystkich drzwiach. Ale ogólnie to tak,kable ok to siedzi zamek.
Tak kable są całe
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
NIe za bardzo wierzę w tych brak błędów. Masz tam jeszcze parametry. Co tam jeszcze kable między drzwiami a słupkiem ?
Ja bym zaglądnął do kabli w gumowej przelotce klapy bagażnika, do tej w drzwiach również
Witam. Jak to wyglądało po wyjęciu? Radio miało 4 kanały? I czy kable były poprowadzone do drzwi?
Co to za radio? Spróbuj na początek na krótko podpiąć głośniki do radia pomijając instalacje w aucie. Co to wogóle za głośniki? Może za mocne i radio nie może ich uciągnąć? Rozumiem że na starych głośnikach wszystko było okey? Co do głośników z tyłu najszybciej pociągnąć nowe kable od radia do głośników. Najszybciej raczej od radia leć pod deską przejdź...
Witam. Mam problem ze Skodą Fabią I z 2002 roku. W swoim modelu miałem kiedyś domykanie szyb z pilota. W pewnym momencie przestało to działać. Ostatnio znajomy który posiada kabel VAG stwierdził, że pewnie się samo wyłączyło. Podpiął kabel pod moje auto coś tam po testował coś poprzestawiał i w efekcie centralny zamek nie zamyka mi tylnych drzwi a przednie...
Orientuje się ktoś czy mógłbym wykorzystać kable z tej kostki aby nie przepuszczać nowych? moduł auto alarmu stopił się i w celu uniknięcia dalszych problemów jakiś elektryk poprzedniego właściciela wywalił go odcinając kable Jeżeli jesteś 100% pewny, że odcięte kable są sprawne, nie uległy uszkodzeniu po "stopieniu" centralki - to używaj ich dalej....
Po pierwsze poruszaj kablami w przelotce.
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Witam.Wymieniałem podnośnik szyby,prawych przednich drzwi.Wszystko poszło sprawnie i szybko bez większych problemów,poprzedni właściciel też coś tam grzebał (jakiś Niemiec) bo niektóre z kabli były ucięte i skręcone na skrętkę i zaizolowane taśmą.Wszystko działało prawidłowo.Od niedawna zaczął zanikać prąd ,to znaczy, raz działało elektryczne opuszczanie...
Okazało się że kable sie przetarły na połączeniu drzwi. Troche lutowania i śmiga jak nowy :)
To nie ma znaczenia obie klamki działają prawidłowo, po za tym gdyby była uszkodzona zewnętrzna to dało by się otworzyć drzwi od wewnątrz. Na początku też myślałem, że winą jest uszkodzona zewnętrzna klamka ale nic z tego. P.S Nie odcinałem całej wiązki tylko dwa kable na które podawałem napięcie 12V oraz 18V.
Witam Posiadam Skode Fabie Sedan z 2007 roku w wersji Mint. Chciałbym zamontować w miejsca odblasków w drzwiach lampki które będą się swieciły gdy otworze drzwi a przygasały jak zamknę. Moje pytanie, gdzie mogę sie wpiąć kablami jak je poprowadzę w drzwiach? Pozdrwiam
Być może moduł lub padło sterowanie, może kabel sie gdzieś przetarł, sprawdził bym też miejsce gdzie kable wychodzą z drzwi do samochodu przez taką gumową osłone.
A może ktoś wie do czego podłączyć ogrzewanie lusterka (kabel wyprowadziłem przez dziurę w drzwiach) ele od strony samochodu są 4 wtyki i nie wiem gdzie go mam podłączyć. Pomóżcie.
Ściągnij uszczelke od drzwi od dołu i puść progiem nie ma w tym żadnej filozofii.
"Krańcówka" jest w zamku, a ten zasadniczo jest nierozbieralny, więc nie widzę* innej opcji naprawy niż wymiana tego modułu... o ile oczywiście to krańcówka, a nie np. uszkodzony przewód. * - tzn. widzieć widzę - metoda na "Janusza", czyli uciąć kabel przy module zamka i ew. podłączyć go pod dołożoną krańcówkę.
Jakim potencjałem, dokładany sterownik zamka centralnego steruje domykaniem szyb? Bezpieczniki sprawdziłeś? Kontrolnie mógłbyś wykonać diagnozę auta i tam wyjdzie czy moduł drzwi jest widziany przez moduł centralnej elektryki, jeśli się nie widza a zasilanie jest, i bezpieczniki i kable całe, mogłeś uszkodzić moduł drzwi kierowcy.
Cześć. Kupiłem juz zestaw i będę montować jutro. Mam dwa pytania: 1. W instrukcji jest napisane: "...przewody kierunkowskazów podłączyć do czarno bialy pin 16 i czarno zielony pin 14, w 16 połowy złącza XS6 za skrzynka bezpiecznikową". Jak patrze na bezpieczniki to pin 14 to lampa ze strzałka wiec zakładam że kierunkowskazy, natomiast pin 16 to symbol...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Sprawdziłem i problemem jest bezpiecznik nr 45 od modułu komfortu. Po wymianie i zamknięciu auta bezpiecznik się pali. Wychodzi na to, że jednak winą będzie wiązka, którą naprawiałem, tylko tutaj mam takie pytanie. Czy istnieje jakiś sposób na zlokalizowanie dokładnie, który kabel jest wadliwy? Żeby nie musiał wymieniać wszystkich? Dodam, że na elektryce...
Kupiłem nowy włącznik przyjdzie 10 marca , jak nie pomoże to poszukam innego silniczka tylko zastanawia mnie brak informacji na desce o otwarcia drzwi kierowcy ( zamek czy okablowanie ??) Sprawdzę kable w słupku i wiązkę drzwi na spokojnie raz jeszcze i napisze co i jak
Wiesio może mieć rację - w Fabii na lewej podłużnicy pod maską leży wiązka kabli i ona lubi sobie pięknie franca zgnić. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5_eASx... https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnh... Trochę OFFTOP ale może się komuś przyda. Generalnie w Fabii kilka rzeczy trzeba przypilnować: 1. Ma być czysto na podszybiu bo woda z...
Wymieniłem zamek na używany oryginalny, dodatkowo musiałem polutować przerwane przewody w przelotce gumowej drzwi kierowcy. Tym sposobem zamek zaczął działać jak należy, nawet dioda na drzwiach sygnalizująca bezpieczne zaryglowanie znów świeci :-) ale pozostał problem światełka w drzwiach na dole. Wyłącznik krańcowy w zamku działa poprawnie. Instalację...
Witam Przestały się zamykać drzwi kierowcy. Nie działało ani z centralnego ani ręcznie. Po wizycie u elektryka zaczęło działać (polutował kabelki), ale za 2 dni znów przestało działać. Posprawdzał kable i stwierdził że problem z zamkiem. Zamek wymieniony na nowy zamyka i otwiera z pilota, ale dalej problem ponieważ ręcznie tylko zamyka a nie otwiera....
Witam. Fabia 2, rok produkcji 2009 rok. Problem jest taki, że przednia szyba od strony kierowcy (lewa) żyje własnym życiem. Opuszcza się sama, czasami nie daje się podnieść, przyciska się przycisk podnoszenia, a szyba nie reaguje. Szyba była otwarta na poł, drzwi otwarte nagle szyba zaczęła sie sama podnosić i opuszczać. Raz się zamyka, a raz nie. Kilka...
Człowieku, Ameryka już dawno odkryta. Idziesz do serwisu (ASO) VW i kupisz konektorki już z kablami (nie są tanie). Taniej jest na aledrogo kupić cały zestaw. Ale skoro masz skłonności masochistyczno-elektroniczne to kombinuj.
Problem tkwi w zamku w drzwiach kierowcy, dokładnie w mikroswitchu, było to tu wiele razy omawiane. Co do bagażnika to albo sam przycisk albo kabel do niego w przelotce klapy
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Jeśli możesz zamknąć i odtworzyć przez dzyndzel w drzwiach to sprawdź czy też możesz to zrobić drzwiami pasażera. Jeśli nie to znaczy że siłownik sterujący masz tylko w drzwiach kierowcy. Zdejmij boczek od drzwi i odłącz siłownik od wiązki kabli, izolując je aby nie było zwarcia, Sprawdź przy okazji czy wiązka łączenia drzwi z karoserią nie jest popękana...
Witam. Mam problem ze Skodą Fabią 1.2 12v z 2004 r. mianowicie nie chcą się otworzyć prawe tylne drzwi. Wogóle nie słychać aby tam chodził siłownik od centralnego zamka. Rozebrałem tapicerkę z myślą, że będzie może instalacja niesprawna lecz kable całe a prąd dochodzi. Czy jest jakaś inna możliwość otworzenia tych drzwi?
Witam, jestem na etapie montażu sterownika centralnego zamka( fabryczny centralny na klucz)mam już podpięte plus i minus, natomiast mam problem z kablami do sterowania, sprzedający podesłał instrukcję , cytuję kabel żólty i niebieski w przepuście drzwi kierowcy,tam się wpiąć ze sterowaniem,problem w tym ,że dostanie się do tych kabli między drzwiami...
Witam. Jestem tu nowy i mam pytanie. Mam Skodę Fabie 1, standardowa 1,2 silnik i pytanie. Mam centralny zamek otwierany tylko z kluczyka, dodam że auto nie posiada elektrycznych szyb. Mam też sterownik. Sterownik kupiony za grosze na allegro z pilotami, które zakładałem w Golf 3 Marea weekend i Nissan Primera. Przekładałem je po prostu po złomowaniu...
Wygląda że zrobione, kabel musiał być w drzwiach bo tylko tak (z kluczyka) można aktywować centralny. Był tylko oznaczony jak tym co wrzuciłeś "zółto-niebieski" a sugerowałem sie "niebieski-zółtym" ( no i tego 2 nie dostrzegłem od razu bo bym spróbował a nie "pisał". Tak czy tak wygląda że wszystko ładnie działa. Także można zamykać i sorry za zamieszanie....
Witam, Skoda rocznik 2009 posiada fabryczny centralny zamek ale bez zdalnego sterowania (pilota). Zamierzam kupić sterownik uniwersalny z pilotem. Wyszukałem że należy podać masę/ masa +180 Ohm na przewód żółto-niebieski w drzwiach kierowcy. Problem jest taki że do kostki siłownika dochodzą dwa takie przewody jeden grubszy drugi cieszy. Jak sprawdzić...
Cześć, potrzebuję pomocy z sprawdzeniem/przerobieniem alarmu DEST DOG 5E - niestety jest to alarm analogowy w Skodzie Fabii I z 2006roku. Obecnie otwarcie tylnych drzwi ponownie uzbraja alarm po 30sek, wygląda jakby drzwi nie były podłączone pod centralkę gdyż krańcówki działają prawidłowo i VCDS widzi otwieranie drzwi tak samo jak oświetlenie wnętrza....
Witam Temat podobny do innych, nawet na YT oglądałem film, jak ktoś naprawił podobny objaw, u mnie jest więcej objawów i nie wiem, jak to ugryźć. Skoda Fabia 1 1.4 MPI 2002. Migają kontrolki na liczniku, obrotomierz i wskaźnik temperatury raz działają, raz nie, włączają się same światła awaryjne, jak nie działa obrotomierz, to za moment świeci się kontrolka...
Kolego diagnoza modułu komfortu wszystko wyjaśni ..... Dodam jeszcze, że odłączany był kabel od aku w miejscu skrzynki z bezpiecznikami. Potem występował problem z alarmem, który sygnalizował niedomknięte okna i drzwi dodatkowym sygnałem, mimo że wszystko było zamknięte. Po poruszeniu przewodów przy ww. skrzynce z bezpiecznikami przy aku wszystko wróciło...
Witam Serdecznie ! Od jakiegoś czasu borykam się z problemem zamykających się drzwi w mojej Fabi. Nie wiem co może byc przyczyną takiej usterki. Opiszę może mój problem : Polega on na tym że kiedy jadę autem samoistnie zamykają się drzwi (rygluja), albo otwierają i tak na zmiane mam centralny zamek w aucie. Ale i nie tylko podczas jazdy, ostatnio wjechałem...
Okazało się że to radio jest tylko dwu kanałowe ponieważ w tylnych drzwiach nie ma nawet głośników. A sprawdziłeś to dokładnie, czy tylko na zasadzie- brak głośników tzn. że tylko dwa kanały. Bo ja obstawiam że są w radiu 4 kanały końcówki mocy.
gniazdo gdzie przychodzą kostki w słupku drzwi da sie wyciągnąć?? pozwalają na to przewody?? bo muszę się dobrać do kabla odpowiadającego za domykanie szyb od strony pasażera, ponadto padło zamykanie cz z pilota. Kabel przegnił w kostce i sie rozsypał.
Jak wyzej, jade do przodu nawet zdarza sie to na autostradzie I zalacza mi sie czujnik cofania, wlaczaja sie wycieraczki (ktorych nie mozna wylaczyc!) Po czym samochod probuje zamknac drzwi automatycznie.. Podczas calego procesu wlacza sie swiatlo cofania! Co to moze byc?? Nie jest to tak ze caly czas tak sie dzieje.. zaczelo sie to trzy DNI temu. Wczoraj...
witam. mam skode fabie i kupile sobie serownik do zamka centralnego. taki z trzema przyciskami- scyzoryk. Dostalem oczywiscie intrukcje montazu- bardzo skromna, jedna mala karteczka niewiele mowiaca. W samochodzie mam juz centralny zamek- moge zamykac i otwierac wszystkie drzwi kluczykiem, ale nie mam podlaczenia sterownika aby piot dzialal. wiec dzisiaj...
Ok ten Sterownik co kupiłem ma mniej funkcji co stary np. brak alarmu to tego nie podłącze. Funkcje sterownika: - zamykanie drzwi - otwieranie drzwi - klapa bagażnika - lokalizacja pojazdu (migacze) - dodatkowy kanał np. otwieranie bagażnika - automatyczne podnoszenie szyb - uzbrajanie, rozbrajanie migaczami - zabezpieczanie migaczy diodami - sterowanie...
Fajnie że rozwiązałeś problem z szybami. Nie powinienem robić off topa, ale powiem tylko tyle, że fabia II oprócz przyzwoitych jak na tę klasę auta właściwości jezdnych to niczym innym pozytywnym mnie nie zaskoczyła, kable instalacji z gównolitu cienkie jak polsilver, mnóstwo drobnych wkurzających usterek: - pogwizduje dmuchawa, - nie podświetla wskazówki...
Sygnał włączonych świateł działa. Wewnętrzne oświetlenie również reaguje na otwarcie drzwi. Niestety prawy zamek daje się otworzyć od środka. Ponieważ jest to nowy zamek, podejrzewam przerwę jakiegoś kabelka w wiązce. Najprawdopodobniej gdzieś pomiędzy słupkiem a drzwiami z prawej strony. Co o tym sądzisz. Pozdrawiam
Chodziło głównie o zdemontowane drzwi, zdemontowane poduszki, poodpinane czujniki, światła itd. VAS 5054a wykrywał usterki na "dzień dobry", AutoCOM CDP nawet nie nie zauważał tych błędów. Podpiąłem pod 2 inne samochody - jedna Skoda Fabia, drugi jakiś opel (nie pamiętam już) i tam zauważył wszystkie błędy, jak VAS. Ciężko mi powiedzieć coś więcej -...
Mam do kolegów pytanie, być może ktoś miał taki sam przypadek, o który szczegółowo przedstawię. Wczoraj odpaliłem samochód bez problemu i pojechałem do pracy, zaparkowałem na parkingu. Po jej zakończeniu włożyłem kluczyk do zamka w drzwiach (nie mam pilota), aby otworzyć, a tu nic, nie słychać, jak wszystkie się otwierają, tylko od strony kierowcy mechanicznie...
Witam, Ja po długiej walce rozwiązałem problem. Okazało się że główny kabel masowy od akumulatora do nadkola jest uszkodzony. Usterkę namierzyłem przez przypadek, kiedy pewnego dnia samochód odmówił posłuszeństwa i już po otwarciu drzwi i zapaleniu lampek spadek napięcia w instalacji był tak duży że zaczęło się klikanie przekaźników nawet bez przekręcenia...
Witam, W mojej Fabii (rocznik 2003) po otworzeniu centralnym zamkiem i następnie otworzeniu drzwi klamką centralny zamek zamka wszystkie drzwi po upływie niespełna 20 sekund. Dzieje się tak od momentu kiedy odpalałem auto z innego akumulatora (przez kable). Przed tym odpalaniem było wszystko OK. Centralny zamek zamykał zamki (samoczynnie) tylko wtedy...
Turboo_2607 wiązka na lewej podłużnicy poza zasilaniem kabiny nie ma żadnego wpływu na elektryczne szyby. Całość instalacji el. szyb jest wewnątrz auta. Gdyby osobom, u których wystąpił problem obsługi okien pojawiły się kłopoty z napięciem w instalacji elektrycznej (poniżej 11 V przy pracy silnika) typu "choinka" na zegarach, słabo świecące oświetlenie,...
Witam, Opis auta z usterką: Skoda Fabia 1.4 MPI Typ silnika: AZE - Benzyna + Gaz Rok: 2001 Problem jest z licznikiem, który "świeci jak choinka" po przekręceniu zapłonu, dosłownie wszystkie kontrolki świecą, mrugają i czasami dają sygnał. Co jeszcze dziwne to jak otwieram drzwi przednie od kierowcy i od pasażera (przy zgaszonym zapłonie) mruga kilku...
Kolego marcij nie pisz bzdur jak nie masz pojęcia, białe i brązowe to sygnały wejściowe do centralki a nie generowane przez nią, siłownika fabii nie wysterujesz także w konwencjonalny sposób(zamianą miejscami plusa z minusem). Kolego enterbios kupiłeś zły sterownik, nie wysterujesz nim fabrycznego centrala. Według opisu kabli, jaki zamieściłeś, służy...
1. Na czerwonym z białym paskiem ma być 12v jak przedmówca napisał.(skoro wiązka w gumie cała to rozepnij wtyczkę na słupku może tam nie łączy) 2. A jak otworzysz drzwi pasażera to światło w środku się zapala? Jeśli tak to centralkę zostaw na razie w spokoju. Sprawdź przelotkę w bagażniku może tam kable popękały i robią zwarcie. Ale wtedy miałbyś raczej...
Witam! Ostatnie dni spędziłem przy komputerze, na forach studiując przypadek niedziałającego zamka centralnego w Skodzie Fabii I. I co? I nic, bo omawiane przypadki dotyczyły albo: uszkodzonej krańcówki, albo zaciętego zamka. W moim przypadku brzęczek o świateł i lampka oświetlenia działają prawidłowo, co wskazywało by na brak problemu z krańcówką....
Wydawało mi się że wiązka kabli co idzie od przycisków od strony kierowcy , a przechodząca w gumowej uszczelce przez drzwi leci do tego sterownika. No i cenowo mi pasowało to co mi gadali w serwisie. Możliwe że ich źle zrozumiałem. Proszę , wyjaśnij mi czego faktycznie mam szukać ? Dzięki! Pierwotnie myślałem że problem siedzi w pod tymi przyciskami...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
Naprawiłem uszkodzenie. Między sterownikiem lewych i prawych drzwi idzie "kabelek szaro biały". Przechodzi przez wtyki i gniazda w obuch słupkach. Rozbierałem co się dało bez rezultatu. Co się okazało kabelek był pęknięty w środku we wiązce wnętrza samochodu bliżej słupka lewych drzwi, nie spotkałem się żeby kabelek w środku we wiązce pękł. Może się...
To może być ten BX40 Carprotect a przynajmniej pilot identyczny. Wczoraj rozebrałem pół samochodu w poszukiwaniu centralki i niestety nie znalazłem. Wszystkie kable przy sterowniku głównym (komputerze) oryginalne, nie były łączone. Czy jest możliwe aby ten sterownik był zamontowany w drzwiach od strony kierowcy? Jest tam panel z przyciskami do zamykania...
Ja polecam Pythona, zwłaszcza wersję SP3000 V1. Solidna centralka, bezawaryjna, sporo funkcji (włącznie z antyporwaniówką), mała obudowa - generalnie sporo zalet i niska cena. Jeśli chodzi o "usypiającą elektronikę", czyli o dziwne impulsy pojawiające się na pewnych kablach w odstępach około 30 minutowych to łatwo sobie z tym poradzić stosując podwójną...
ja ze swej strony uzupelnie: takie rozwiazanie wystepuje w wiekszosci spotykanych na rynku produktow VAG-a, czyli (oprocz VW i audi): skoda felicia (to co opisal teodor + model pasywny - nie zawiera nic poza kilkoma elementami pasywnimi -dopasowanie)? skoda fabia - prawie wylacznie zasilane przez separator - innych nie spotkalem skoda octavia - starsze...
Sterowanie jeden przewód z rezystorem.Tak podłączyłeś?Opisane w sieci. Ireno, instalacje zainstalowano bez rezystora, wpięcie w drzwiach kierowcy, sposób znaleziony na YT https://youtu.be/EeFh2Mu0Imo na przykładzie Golfa 4. Czy brak rezystora-180 Ohm może mieć znaczenie, że sterownik auta w ogóle nie wie o istnieniu pilota ? Tak działa centralka, którą...
Witam. Pacjęt to Skoda Fabia 2 z 2009 roku, przebieg 76 tys. Silnik 1.4 16v benzyna. Auto pali, wszystko działa jak należy, wszystko chodzi. Po podpięciu auta kablem do komputera wyskoczyło dużo błędów (widoczne na zdjęciach). Błędy te skasowałem. Jednak martwi mnie to, że komputer nie chce się połączyć ze sterownikiem silnika. Tak samo jak i z modułem...
a wiec dzisiaj rozebrałem wszystko a mianowicie : połączenie w przelotce między drzwiami a autem dwie strony , wszystko ok , kable jak nowe bez uszkodzeń oraz kostki także , nasmarowane i wpiete ponownie , sprawdzilem instalacje w drzwiach , wszystko ok , kable bez uszkodzeń , silnik od pasazera pszód nadal tylko pstryka a nie kreci oraz przycisk od...
Teoretycznie nie ma znaczenia gdzie zamontujesz te zwrotnice. Najczęsciej montuje sie je w poblizu glosnikow z racji oszczędnosci kasy na kablach (najczesciej wzmacniacz jest w bagazniku). Wiec zamontuj je w drzwiach (bądz gdy tweetery są pod szybą to zamontuj je gdzies pod tapicerką (schowek,itp - wszystko by oszczedzic kasy na kablu)) - napewno znajdziesz...
Czyli wychodzi że mini. Ale to mini bambino czy jakis? czy po prostu mini? ze syreny alarmu wychodzą 2 pęki kabli. w jednym pęku są 4 kable które wchodzą do kostki. W tym jest kabel koloru białego. Czy to o ten kabel chodzi, że jak go przetnę to sygnalizacja dźwiękowa zaniknie? Dodano po 15 Witam . Przy wyłączonym alarmie otworzyć drzwi kierowcy, przekręcić...
Po przeanalizowaniu wszystkich przewodów Do czego kolego dążysz, chcesz naprawić zamek czy opracować jego dokumentację??? U ciebie kable żółty i żółto czarny w sterowniku radiowym(zdjęcie2) powinny być podłączone do masy, a biały i biało czarny połączone z białym i brązowym w sterowniku zamka (zdjęcie3). Druga para białego i brązowego powinna być podłączona...
(at)wojtek.kowal żal mi ludzi którzy chcą coś doradzić a tylko wiedzą tyle co gdzieś kiedyś słyszeli :( . Temat dotyczy FABI 3 i być może standardem jest albo BYŁ kabel żółto-niebieski ale jak napisałem to jest temat FABI III więc skoro Twoja wiedza jest niepotwierdzona a tylko : Bo U MNIE NA GARAŻU to proszę odpuść sobie ... (at)kozik20l dzięki, tak...
Witam :) Mam problem z centralnym zamkiem w fabii. Podczas zakładania gazu został odłączony akumulator po tej czynności przestał działać centralny zamek z pilota (nie fabrycznego alarmu FOX) oraz z kluczyka. samochód można zamknąć tylko od wewnątrz z przycisku w drzwiach. Sprawdzałem działanie alarmu, działa prawidłowo. Po podaniu impulsu na kable sterujące...
Stary ma zupełnie inne wyjścia. Stary ma wyjście na 2 kable od silownika niebieski i zielony, 3 kable na krancowki drzwi kierowcy brązowy, biały, niebiesko-zielony, 2 kable do diody LED, 2 kable do przycisku programowania, 2 osobne pomarańczowe do świateł awaryjnych, 3 kable kolorowe nie podłączone, i 2 czarne nie podłączone, no i zasilanie czarny i...
Witam, auto jak w temacie, problem dotyczy drzwi prawych oczywiście. Zamek działa zmyka otwiera, jednak na wyświetlaczu nie widać wskazania że drzwi otwarte(inne widać) oraz nie zapala światła wewnątrz. Przejrzałem okablowanie miedzy drzwiami a autem i było kilka popękanych (nie przerwanych) przewodów, wysuszyłem po izolowałem jednak nic to nie zmieniło....
Warsztaty chcą za tą usługę ok. 800 PLN W przypadku konieczności rozebrania 4 drzwi (nitowane blachy montażowe) i pokrywy bagażnika oraz montażu tam uniwersalnych siłowników zamka oraz demontażu tapicerek podłogi i słupków aby profesjonalnie ułożyć nowe wiązki przewodów i zamontować pilotowy sterownik zamka, to jest normalna cena za taką usługę. Montując...
Witam Pacjent to Skoda Fabia 2002 r. z modułem komfortu 6Q0959433E i modułem centralnej elektryki 6Q1937049F tak jak w Polo 9N. Auto kupione z niedziałającym pilotem z powodu rozładowanej baterii. Po wymianie baterii oryginalny pilot w kluczyku działał tydzień i nagle przestał łączyć się z autem. Ręczne zamykanie, otwieranie oraz el. szyby działają....
Drodzy forumowicze (mam nadzieję, że to dobry dział do tego typu pytania). Posiadam Skodę fabię z 2003 roku. Dziś rano przed wyjazdem do pracy zauważyłem, że drzwi od kierowcy (tylko od niego) są otwarte. Pierwsza myśl, samochód nie był zamknięty, ale to wtedy przecież pozostałe drzwi także byłyby otworzone. (No i zawsze sprawdzam czy samochód zamknąłem...
Cześć! Na wstępie pragnę zaznaczyć, że spędziłem w sumie dobre kilka godzin na poszukiwaniu odpowiedzi w internecie, przeszukiwałem też wasze forum i zupełnie nie natrafiam na odpowiedź na problem z moim ulepem. Od dwóch miesięcy doprowadzam do stanu używalności Skodę Fabię I 1.2 40 kW z 2003 roku. Jest to chyba wersja Classic, nie posiada wspomagania,...
Wszystko jasne, a przynajmniej tak mi się zdaje :) 1. Światło zapala się po wyjęciu kluczyka jeszcze przy zamkniętych drzwiach - tak w ramach odpowiedzi. 2. Wyjąłem jeszcze raz radio... jest oryginalna wtyczka z której jest dopiero wpięty adapter na ISO. Kable widać że są popodpinane oryginalnie. 3. Racja jest w tym: Tak jak pisze (at)Mastertech, tam...
Podzielę się swoim przypadkiem. Zaczęło się o tego, że przycisk otwierania nad tablicą trzeba był dusić kilka razy, by dało otworzyć się klapę. Zanim ostatecznie wyzionął ducha po zamknięciu auta z pilota alarm sygnalizował otwarte drzwi. A do rzeczy… naciskając przycisk otwierania nad tablicą mam wrażenie że gdzieś w module sterującym było słychać...
Witam serdecznie, sprawa wygląda następująco... Postanowiłem zakupić sobie Radio na androidzie 7.1, w zestawie z modułem canbus. Radio dedykowane do samochodów VW, mój samochód to Fabia 2 z końca 2008. Pierwsza rzecz, po podłączeniu wszystkiego jak należy (mam nadzieję), która mnie zabolała to, to, że wyświetlacz pomiędzy licznikiem i prędkościomierzem...
Nie lepiej jednak sprawdzić okablowanie? Jasne! Od tego zacznę. Ale jeśli przedzwonię kable a w trakcie testów okaże się, że na czas testów będą "sprawne" (bo akurat ich ułożenie w przelotce sprawi, że nie będzie nieciągłości) to nic nie szkodzi (korzystając z już i tak rozbebeszonego okablowania) aby dodatkowo wykluczyć problem po stronie głośników,...
Witam. Stało się nieszczęście i padł mi oryginalny głośnik w Fabci. To tej pory byłem nawet dosyć zadowolony z nich, grają pod podstawowym modelem Alpine CDE-120. I teraz się zastanawiam czy kupić nowy fabryczny głośnik czy się bawić w coś innego. Coś innego wymusi dokupienie dystansów, prawdopodobnie także montaż wzmacniacza, ciągnięcie tych wszystkich...
Rozwiązałem ten problem choć trochę to trwało. Opcja w radiu była "ukryta" przez ASO... wraz z podłączoną kostką oraz wyprowadzonym kablem minijack zajechałem do ASO w Łodzi na Szczecińskiej gdzie auto zostało zakupione i przedstawiłem swój problem, Pan sprzedający auta oczywiście nie wie o co chodzi więc o poradę udał się drzwi obok do mechanika w...
Co do ściągania tapicerek: najpierw trzeba ściągnąć przednią część podłokietnika, delikatnie podważyć płaskim tępym śróbokrętem będzie widać dwa uszka które trzymaja się o dolna część podważyć je do góry jak zrobi sie szpara około 2 cm to wtedy pociągnąć tylną część podłokietnika do przodu i nam zejdzie pod tym są śróby na krzyżaka które trzeba odkręcić....
http://images34.fotosik.pl/356/df7cc2ef3... witam ponownie... mam parę problemów z zestawem PowerBass 3XL-6C w Skodzie Fabia 2005... do pasji doprowadza mnie trzeszcząca tapicerka drzwi... okazało się, że to jeszcze przewody opierające się o matę lub o tapicerkę tez wpadają w denerwujący rezonans... otuliłem je taka pianka jak na forum gdzieś...
Temat już ogarnięty, dwa kabelki w przelotne były uszkodzone.
Witam Od krótkiego czasu jestem posiadaczem skody fabia junior 1.4 w gazie i troszkę trapiących mnie problemów które poniżej opiszę, poczytałem już o nich jednak mój przypadek jest jakby delikatnie odosobniony a mianowicie : - nie działa gniazdo zapalniczki a w zasadzie działa do momentu kiedy nie włączę świateł (sprawdzane na ładowarce samochodowej)...
Auto było u elektryka w ubiegłym roku, gdyż stojac w korku potrafił załączyć sie alarm. Coś nagrzebał "przelutował kable" i auto chodziło wzorowo. Działało wszystko. Od pewnego czasu padły szyby. Sprawdziłem wiązkę w tej gumowej osłonie i okazało sie że 2 kable są urwanei dwa mają skruszałą osłonkę. Polutowałem i... nic szyby nadal nie działają. Za...
Mam takie pytanko. Fabia ma sterowanie domykaniem szyb na tym samym przewodzie co sterowanie centralnym zamkiem. Da się domknąć szybę przekręcając kluczyk w drzwiach i przytrzymując go przez chwilę w takiej pozycji. Nie da się natomiast domknąć szyby przez przytrzymanie przycisku zamknięcia zamka (kluczyk ze sterowaniem fabrycznym centralnym zamkiem)....
Witam serdecznie mam problem ze skodą fabią, konkretnie z brakiem sygnalu otwarcia drzwi. Skoda fabia benz. 2002 rok.Z tego co wiem czujnik otwarcia znajduje się w zamku (ryglu). Wychodzą z niego dwa kabelki na jednym jest staly minus a na drugim (z tego co pamiętam) powinien po otwarciu pojawiać się minus a tu glucho, nic się nie dzieje. Lampka w środku...
Mogą być np kabelki w przelotce
Witam. Mam Fabie 2005 i założyłem sobie alarm Can-Bus i wszystko ładnie działa i on ma jeszcze takie wyjście jak kabelek "minus" do domykania szyb. Mam rozumieć, że mam go wpiąć do tego kabelka żółto-niebieskiego i ma działać? Czy nie musze rozbrajać drzwi żeby się do niego dostać skoro wchodzi gdzieś przy słupku do kabiny? dzieki i pozdrawiam. no dokopałem...
Właśnie z dorobieniem sprawa nie jest prosta, bo to ustrojstwo ma grubość 0,5 mm (tzn zęby "oryginalnego" wypinacza) Byle jaki materiał się wygina i nie spełnia swojej funkcji, bo nie zgniata tych skrzydełek blokujących cofnięcie konektora. Zmarnowałem na to kilka godzin i ani rusz. Oszlifowałem wczoraj na szlifierce stołowej dwie pęsety, gdyż wydawały...
Na logike to odpialbym kostke od glosnika po stronie uszkodzonych drzwi i zobaczyl czy zagra, bo moze przy uderzeniu glosnik/kabelki sie uszkodzily i robia zwarcie.
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
Witam, Mam mały problem z ryglowaniem drzwi kierowcy. Wymieniłem zamek w drzwiach kierowcy ponieważ nie działało zamykanie z pilota i nie mrugała dioda w drzwiach. Po wymianie wszystko prawie działa. Drzwi zamykają się z pilota, dioda miga, światło w podsufitce zapala się i gaśnie. Jedyne co nie działa poprawnie to zamkniecie wszystkich drzwi z przycisku...
Naprawiłem uszkodzenie które rozwiązało dwa problemy. Pierwszy jak wyżej a drugi gdzie wcześniej pisałem nie było domykania szyb z kluczyka. Między sterownikiem lewych i prawych drzwi idzie "kabelek szaro biały". Przechodzi przez wtyki i gniazda w obuch słupkach. Rozbierałem co się dało bez rezultatu. Co się okazało kabelek był pęknięty w środku we...
drzwi fabia fabia kabel zamykanie drzwi fabia
koszt roboczogodzina połączenie ogranicznika przepięć uruchomić kompresor lodówka
boiler strzela niedziela handlowych
Odblokowanie pompy ESP Bosch 5.3/5.7 w Volkswagen Golf 4 – diagnoza, regeneracja, kodowanie Bosch rozdrabniacz miksera – jak otworzyć zablokowaną pokrywkę, usuwanie podciśnienia, czyszczenie