Ja bym podłączał w taki sposób jak robia to inni czyli bezpośrednio z aku 30cm do bezpiecznika i od bezpiecznika do wzmacniacza. Jeśli chodzi o przekruj kabla to weź 16^2
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Możliwe, sądzę że dość duży prąd przez niego płynie plus dodatkowe czynniki i tak się dzieje.
Zdemontuj akumulator i jego ławę, na podłużnicy jest korytko plastikowe w którym leci wiązka, pewnie zgniły tam kable.
Dokładnie, często wymaga to też zdjęcia części plastików ale to nic skomplikowanego, trzeba mieć tylko trochę cierpliwości.
Zanim zaczniesz wymieniać sprawdź kable w przelotce drzwi.
Napisz gdzie ten kabel się znajduje, jaki ma kolor średnicę. Jaki masz problem z samochodem, co nie działa?
Sprawdź czy na kablu podłączonym jest plus czy masa.
O ile pamiętam to w Fabii oświetleniem steruje bordnetz, włącznik podaje tylko sygnał niskoprądowy z poleceniem włączenia W dwójce tak w 1 grube kable prosto z przełącznika
Witam Chodzi Ci o podłączenie w celu rozmów czy odtwarzania muzyki (aux)? W obydwu przypadkach wykorzystuje się złącze znajdujące się z tyłu radia. Do prowadzenia rozmów potrzebujesz jedynie wtyczki (kolor niebieski) i pinów do niej, jednak jest to podłączenie monofoniczne. Jeśli interesuje Cię aux to jest możliwość wpięcia się w piny zmieniarki, do...
Jak otwarty to sprawdź okablowanie pływak-licznik.Natomiast G17 to czujnik temp powietrza uszkodzony lub też problem na kablach.
Piszesz w nie właściwym dziale.
Odłącz akumulator od klem i podepnij go do drugiego samochodu. Na cienkich kablach nie odpalisz samochodu ale możesz poczekać 20-30 min i powinien podładować sie wystarczająco do rozruchu. Odpalaj go razem z kablami
Wsatwiłęm nieorginalnie ghalusie do fabi,moja instaalacja,i mma taki mały problem pod który kabelek sie podpiac przy zegarze tak aby przy załaczaniu halogenow zapalła sie kontrolk asygnalizujaca na tablicy rozddzzieleczej .
Poszukaj uszczelki w okolicy sprzęgła (tam idzie wiązka) i tamtędy puść kabel.
Do Fabii i ogólnie grupy Vag warto mieć VCDS.
Przeciez napisał że Fabia :D
Jak go wymienić? Czy jest to część wymienna, czy trzeba zrobić mostek z tym stykiem 50b? Go czyli kogo rozrusznik? Jak nie masz prądu na kabelku co idzie do cewki to są trzy opcje. Zgnity kabelek,kostka stacyjki,pseudo alarm. A jak juz miałeś dostęp do rozrusznika to trzeba było zewrzeć na ostro i sprawdzić czy chociaż rozrusznik działa. Tylko skrzynie...
E tam, w fabi można sie chyba dostać do tego wyjmując samą wkładkę.A reszta to kable,luty,mikroprzełacznik.Raczej nic innego.
http://forum.skodaclub.pl/fabia-zrob-sam...
Określ dokładnie kolory przewodów jak możesz. Mi wyglądają na brązowo-żołty i chyba brązowo-biały, co by pasowało do czujnika temperatury zewnętrznej. Ich oderwanie może się objawiać np. włączeniem się wentylatora chłodnicy, zaraz po włączeniu zapłonu.
W lewym progu będą szły kable do tylnych kierukowskazów, chyba tam najprościej.
Rozwarstwia się czasem bezpiecznik blaszkowy przy aku.Obok jest zapasowy 60A.Wystarczy odkręcić i przełożyć kabel.
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Tak, tylko ze to nie jest moj samochod...i nie chodzi mi o to zeby byly jakies super basy, tylko zeby pasazerowie z tylu tez mogli radia posluchac. Takze prosze o jakies zdjecia montazowe itp.
podpinałeś na krótko te głośniki do radia na innych kablach?
Tak kable są całe
a może nie kombinuj tylko poprostu wyjmij radio i wsadz do gniazda kawałek cienkiego śrubokręta jak zagra to albo kabel albo raczej wzmacniacz w antenie na dachu ....wyjmij to i kabel przylutuj bezpośrednio do anteny omijając właśnie ten wzmacniacz i też będzie działać
W tym roku miernik. Ledy pewnie
Wyczytałem że rocznik 2001 nie ma CAN. Can został wprowadzony od rocznika 2003. Czyli na tych trzech pinach mogę przeprowadzać nastawy? Czy muszę mieć VAG CAN PRO z odpowiednim kablem?
Problemem był przerwany kabel na podszybiu .
Witam. Potrzebuje kupić kabel diagnostyczny do Fabii 2 z 2009 roku. Tak abym mógł programować wszystko. Przeglądając znany portal aukcyjny są kable dostępne niby z szyną CAN ale obsługują auta do 2004 roku. Posiadam kabel diagnostyczny ale nie chcę się połączyć z modułem komfortu, jest to kabel kkl. Może ktoś doradzić jaki kabel diagnostyczny kupić...
Można główny plus po stacji tam tylko płynie pare amper chociaż idzie gruby kabel.
Tutaj ewidentnie poluzowało się połączenie , albo zacisk końcówki , albo poluzowało na śrubie . :| Dodano po 1 Zarabiając na nowo też można o ile nie będzie za krótko . :|
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
zam za tym terminalem jest na tyle długości kabli żeby je odrobine przyciągnąć??
Tak na poważnie , przecież to sprawa prosta jak drut, masz prawie upalone złącze śruba kabel.
Po dzisiejszej wizycie pokazaly się błędy P0501 i 01314. Mechanik podejrzewa gdzies problem z kablami
Raczej trzeba będzie nawymyślać, usterka może być nie typowa, stosunkowo młode auto. Podejrzani to czujnik świateł cofania, kable w klapie, wilgoć w module parktronic lub w module nadwozia.
Sprawdź dobrze wiązki kabli.
O tak porób zdjęcia centralki jest nie duża z dużym logo SEO. Czarna i wychodzi z niej sporo kabli. Nie wiem czy czasem nie taka. 1039103
Tak jak kolega pisze w pierwszej kolejności sprawdź wiązkę łączącą tylną klapę z karoserią najczęściej tam właśnie dochodzi do złamania kabli.
Posiadam kabel hex can, takim da rade się połączyć ?
To mogę zrobić we wtorek jak dojdzie zamówiony kabel laptop - Fabia.
Skoda Fabia wyświetla kontrolkę płynu po przejechaniu 5 km, temperatura okej, stan płynu też, wymieniony zbiorniczek, kable sprawne, bo kiedy odłączę wtyczkę od zbiorniczka, wyświetla od razu.
dzięki za schemat kończę temat bo na razie przestój przy tej pracy
Koło rozrusznika jest wtyczka z dwoma kablami od alternatora (niebieski oraz czerwono-czarny). Niebieski będzie uszkodzony. Dostęp od dołu.
Nowa centralka zamontowana, w uproszczony sposób, ale działa. Kupa roboty ze znalezieniem kabli.
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Najlepiej dedykowana Bosch lub Denso. Można też uniwersalną ale trzeba umieć zarobić kable.
Urwany kabel podający minus z karoserii do żarówek.
A po co ci schemat, parę kabli tam jest!
2. Posty, z których wynika, że ktoś nie bardzo orientuje się w temacie napraw proszę zamieszczać w dziale "Radia Samochodowe Początkujący". Jest to dział dla nieposiadających odpowiedniego doświadczenia w naprawianiu urządzeń RTV, ale bezwzględnie posiadających podstawową wiedzę z zakresu elektroniki (miernictwo, czytanie schematów, budowa i działanie...
hak z kablami był wymontowany z innej fabii , wszystko pasuje Dodano po 4 jednego nie napisałem , jest jeden kabel wolny nie mam pojęcia gdzie go podłączyć
W Fabii na podszybiu czesto gnija kable i to tez moze byc przyczyna niedziałajacej klimy.
Ciężko powiedzieć, w moim wypadku okazało się że miałem "wodę" w kablach.
Ratuje cie tylko elektryk który polutuje bądź wymieni kable
Problem rozwiązany. Poprowadziłem nowe kable na kierunki.
Dobry ostęp do curikszaltera jest od góry , stosunkowo bezperoblemowy, najczęstszą przyczyna nie jest on sam, a ukiklane kable doń
(at)sigwa18 Dziękuję za zainteresowanie tematem. Co do ładowania to pokazuje 14.35. Po skasowaniu błędów zawsze wyskakuje ten o zimnym rozruchu (świece nowe) Kabel od prowadzącego 100% sprawny, masa też sprawdzona. Kable raczej bym wykluczył
Może ktoś z was ma opis instalacji drzwi kierowcy ( cos mi się obiło o uszy o braku zasilania w silniku) ale nie pamiętam o co chodziło dokładnie przerwany kabel???
Zobacz dobrze zasilania i masy przy pompie według schematu np. Autodaty. Miałem podobny przypadek, okazał się z gniły kabel w wiązce pionowej na podszybiu.
Zacznij od diagnozy . Bo żeby się nie okazało że: jednostka zamka niewiarygodny sygnał,i to we wszystkich drzwiach. Ale ogólnie to tak,kable ok to siedzi zamek.
To tylko 3 kable podłączam ? Te txd i rxd i gnd a wtyczka ma 4 kable. To jeden kabel odizolować?
Fabia 1,4 MPI w tym samochodzie nie ma kabli WN
Problem z kablami sprawdz otulinę kabelków czy się nie łuszczą bo mają trochę czasu a wilgoć robi swoje.
jeśli dobrze pamiętam fabi można ręcznie zaprogramować pilot, i fakt w fabi kable lubią gnić
podłączenie na odpiętej kostce. Plus do pinu odpowiadającego brązowemu kablowi, minus (masa ze śrubki na karoserii) do pinu odpowiadającemu czarnemu kablowi. Koledzy wcześniej pisali, że czarny kabel to plus, a brązowy masa 🤔🤔
NIe za bardzo wierzę w tych brak błędów. Masz tam jeszcze parametry. Co tam jeszcze kable między drzwiami a słupkiem ?
Kolego może masz to samo co ja w Fabii. Zgniła wiązka kabli. Miałem podobne objawy. Możesz opisać dokładniej kiedy zwarcie się pojawia. Czy cały czas czy jak włączysz wentylator lub wycieraczki?
chodzi o zdławienie jakiejs składowej powstającej w momencie wyłaczania sie wtentylatora która powoduje przepiecie w zasilaniu i pada właśnie sterownik ABS-u dokładnie nie wiem co jest przyczyną ale to parwda,wpinasz taki dławik szeregowo w czerwony kabel zasilania wentylatora najlepiej w skrzyneczce na akumulatorze, to naprawde działa
Ja bym zaglądnął do kabli w gumowej przelotce klapy bagażnika, do tej w drzwiach również
Co to znaczy odwrotnie podłączonych lejcach ? Odwrotnie podpięte klemy albo kable rozruchowe.
komputer na pewno ma tą funkcję bo włączyłem ją Vagiem i kontrolka się świeci lecz nie mogę znaleźć kabla
Dziekuje za odpowiedz. Lewa podłużnica pod akumulatorem? Dokładnie. Rozwiń ją i poszarp kabelki :D
Po pierwsze poruszaj kablami w przelotce.
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
Tak 2019 DSG 1.0 SE - Tak, usuń taśmę wokół kabla i opasek kablowych i "przesuń" go na miejsce.
Czujnik powinien być sprawny bo przekłamuje ecu.(sterownik silnika). Tak to chodzi o ten elektrozawór. Może być kabelek z krokodylkiem. Zapnij na tą śrubkę od elektrozaworu i do plusa akumulatora a następnie uruchom silnik. Jak zapali to będziemy wiedzieli czego szukać Aby zgasić silnik będziesz musiał odpiąć ten kabel od akumulatora. Dodano po 4 Kabelek...
Zamień kable 4 i 7 miejscami i będzie ok. http://obrazki.elektroda.net/15_12696884...
Może mu się uda i znajdzie urwany kabel, albo zielono w złączu. To tyle co może zrobić.
Nic się nie stanie. Zrób tylko tak. Połącz kablami obydwa akumulatory. Odczekaj kilka minut. Możesz w tym czasie odpalić Matiza. Po kilku min zgaś Matiza i odpal.
ok spoko wszystko si ezgadza...wiec jesli ta para i tryskajacy olej to nic powaznego to super...a wiecie moze o co dokladniej moze chodzic z tymi wentylatorami ?? jak moge to sam sprawdzic... podobno diesla ciezko jest zagrzac zeby sie one wlaczyly a w moim przypadku wlasnie to nie jest cos trudnego do zrobienia.. wiem ze na akumulatorze mam kabelki...
Obstawiam spalony styk w manetce. Tam nie ma przekaźników i cały prąd płynie przez włącznik i manetki. W końcu nie wytrzymały i padły. Zdejmij obudowę kierownicy i przeleć styki od świateł miernikiem. Jeśli jest tak jak w polo 9N to będziesz miał osobną wtykę z grubymi kablami.
Witam a świece i kable sprawdzone,filtr paliwa
Witam. Jak to wyglądało po wyjęciu? Radio miało 4 kanały? I czy kable były poprowadzone do drzwi?
Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ?
Witam mam problem z Skoda Fabia 1,4 2004r - samochód ma nowy akumulator i często jest problem z jego odpaleniem ,rozrusznik kręci a mimo to nie chce zapalić i dopiero po podłączeniu kabli z II samochodu silnik zapala.
Szkoda psuc luty , kablem lepiej ogarnac.
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
z radiem jest wszystko ok. brak napiecia w kablu.
Witam. Skoda Fabia potrafili zgasnąć w czasie jazdy. Gdy poruszam kablami od czujnika położenia wału, auto odpala. Podejrzewam, że któryś kabel jest przełamany i moje pytanie, dokąd idą przewody od czujnika? Jeżeli do ECU, to pod które piny?
Kolego,najprościej omomierz w rękę i posprawdzać każdy kabelek wg koloru.Jeśli którys nie będzie miał przejścia to szukaj w nim przyczyny.Auto było podłączane pod Vaga?Jakie błędy?
witam przeczyściłem wszystkie końcówki kabli od rezrusznika i masy i dalej to samo teraz juz za kazdym razem tylko to zwarcie slychac i kontrolki gasna, i dalej iskrzy przy podłączaniu kabli
Co oznacza trzeci kabel?
Czyszczenie reduktora, być może potrzebne też będzie czyszczenie wtryskiwaczy. Przy tym ważny stan świec i kabli zapłonowych.
Pod ten program musi byc "specjalny" kabel, nie zwykly kkl.
Brak masy, skoro zwarłeś te kable i dalej nie świeci. Sprawdź ciągłość przewodów, od żarównki do mikrowłącznika i od masy do mikrowłącznika. Nie pytam, czy żarówka dobra:)
fabia drzwi kabel skoda fabia kabel wymiana kabel skoda fabia
zmienne napiecie oznaczenia napięć trójfazowych obróbka żeliwa
klapka lodówka samsung pyronix matrix
Błąd E26 w zmywarce SMEG - przyczyny i rozwiązania Ford Galaxy 1.9 TDI 115 KM - brak biegu wstecznego po rozgrzaniu oleju w automatycznej skrzyni biegów