Tak ma byc. :-)
. Odpaliłem "brykę" i ......... usterka nie ustąpiła. Ale mam nowa propozycję: Doszedłem do wniosku, że "coś" muszę zrobić z moją wiązką, gdyż od roku mam następujące usterki: - na tablicy rozdzielczej wskaźnik nie pokazywał mi temperatury - włączała się i gasła samoistnie kontrolka wspomagania - obecnie mam całkowity brak wspomagania. Po wysuszeniu...
Taki próbnik trochę za mało obciąża badany obwód, ale ewidentny brak zasilania bądź masy wykryjesz bez problemu. Przy słabym połączeniu np. utlenionym żarówka w Twojej próbówce z racji dużej rezystancji może się świecić, ale przy większym poborze prądu napięcie spadnie (stąd sugestia użycia żarówki 21W- bezpiecznika nie spali, a da lepsze rozeznanie...
sprawdż czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza dlatego przy hamowaniu może gasnąć
Jak w temacie. Auto ma ok. 150 tys. przebiegu. Około 80 tys. km wstecz wymieniony był czujnik ciśnienia gazu oraz reduktor. Aktualnie pracuje Landi Renzo LR LI02. Nie zawsze przełącza na gaz. Jeśli już przełączy to jest OK cała trasę. Nie ma innych objawów, nic nie "zamula", nie szarpie. Często jest tak, że po rozgrzaniu silnika próbuję jeszcze ręcznie...
Skoda Fabia 2 2008 rok 1.2 6V 60 km.Kobieta jechała skodą która zaczęła szarpać i gasnąć .Podjechała do znajomego mechanika .Stwierdził wypadanie zapłonu na 1 cylindrze.Wymienił świece były w złym stanie i wyczyścił przepustnice .Stwierdził że może być jeszcze uszkodzona cewka .Pojechała dalej i auto szarpało ale mniej .Kupiłem i wymieniłem tą cewkę...
Jaki sterownik silnika tam masz , jak gaśnie jest komunikacja ze sterownikiem , wiązka sprawdzona ? Jak gaśnie ?
Witam wszystkich.Mam taki problem z moja skodziną. Po przejechaniu 60km w pewnym momencie zaczęła zapalać się i gasnąć kontrolka od ładowania. Gdy zaparkowałem pojawiła się znowu kontrolka od wspomagania. Pomyślałem że zgaszę auto i odpalę znowu i wszystko wróci do normy. Nic mylnego. Auto w ogóle nie odpaliło. Dopiero odpaliłem auto przez kable. Zaprowadziłem...
Klei się przekaźnik i trzeba go wymienić, jak alarm oryginał to w module nad dogami kierowcy, jak dokładka to w module alarmu
Skoda fabia 2 ma koło bezpieczników przełącznik świateł które same gasną po wyłączeniu stacyjki.
Czyli VAG KKL, żaden ELM.
witam sprawdź
Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
Ta sonda lambda to jest ta co wchodzi od góry do katalizatora czy ta od dołu? Sonda przed katalizatorem . Dziwne te mechaniki,niby jedno zrobione a drugie co też ważne olane. Dodano po 4 Może silnik krokowy albo czujnik położenia wału/wałka? Jeden napisał głupotę drugi dał lajka. 😂 Gdzie wyście tam widzieli obaj silnik krokowy?
Kolejny troll moim zdaniem. Dodano po 44 https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualSe...
Ja bym sprawdził kostkę stacyjki na początek.
Witam wszystkich. Nurtuje mnie taki problem.. kupiłem takie oto lampy do jazdy dziennej [url=http://www.tuning-world.pl/img/p/13... podłączyłem 3 kabelki i problem jest następujący. W momencie naciśnięcia pedału hamulca w jednej lampie gasną 3 z 5iu diod, po czym za moment znów lampa świeci. Druga lampa jest ok. Postanowiłem reklamować,...
Na zagrzanym silniku wartośći musze sie zmieniać co sekunde . Jaki jest dokładnie bład EGR , jak przepływu spalin to sciąg przepustnice i zobacz czy rura która idzie do EGR nie jest zatkana .
Jeżeli przez podciśnienia ucieka gaz to reduktor do wymiany. Tylko nie zakładaj tomasetto 😉
Diagnoza interfejsem i analiza błędów. Silnik odczyta byle gówienko za kilkanaście/kilkadziesiąt zł.
Próbowałeś uruchomić auto metodą na popych? A z innej beczki może sterownik silnika jest brzydko mówiąc uwalony. W moim aucie wystarczyło poruszać wiązką przy sterowniku i silnik gasł.
Trzeba sprawdzić czy nie ma nieszczelności i komputerem wartości nie tylko kody błędów koniecznie masy powietrza
Sądząc po kodach błędów, masz problem ze sondą Lambda. Kod 16706 to "Engine Speed Sensor", czujnik prędkości obrotowej. Najpierw sprawdź sondę Lambda. Stawiam na nią.
Być może któraś cewka daje przepięcie i odcina zapłon. W pierwszej kolejności też pomyślałem o przepustnicy, ale już masz temat przerobiony. Jeśli zgaśnie, to odpala od strzała? Czy musi zakręcić? Coś mi się kojarzy, że podobny temat miałem w Fabii II, że gasła przez pedał gazu. Bodajże nawet była wilgoć na pinach w kostce. Można sprawdzić, nic to nie...
Co się okazało? Mam ten sam problem
Trzeba sprawdzać. Nawet bez adaptacji nie powinien tak gasnąć, swoją drogą czysta przepustnica nie oznacz, że np: elektrycznie jest w porządku (nie wiem czy tam jest przepustnica elektryczna czy na linkę, zaworu wolnych obrotów raczej tam nie było tylko chyba silnik krokowy do sterowania biegiem jałowym). Z tą temperaturą - jeśli podobnie widzi sterownik...
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Ok - w końcu się udało...potrzeba było na to kilka godzin, ale w końcu rzeczywiście blokada 'puściła' i dokonano prawidłowego zakodowania sterownika. Dzięki za podpowiedzi i wyjaśnienia!
mam pytanko odnośnie wspomagania w fabii r.2000 kiedy powinna zgasnąć kontrolka wspomagania? 1/ czy po włożeniu kluczyka do stacyjki, przekręceniu go w pozycję 2 i odczekaniu pewnego czasu?? 2/ czy po dokonaniu rozruchu silnika??
Moze to byc uszkodzone lozysko wyciskowe .Wymieniales zestaw czy tylko czesc np.tarcze ,docisk .Jesli robil to jakis specjalista to do poprawki .
Po co jest te forum skoro nikt nie potrafi odpowiedzieć? Reg. 3.1.17. Nie prezentuj postawy, że mi się należy. Dbaj o poziom pytań i dyskusji. Dziękujemy.
Spadek napięcia może powodować duże obciążenie alternatora. Nie zaobserwowałeś czy w takich momentach przygasania alternator nie "jęczy" ? Miałem Fabię gdzie światła w momencie prawie gasły,nawet bez kręcenia kierownicą. Pobór prądu skakał do 50-60A. Po chwili już było dobrze. Walnięta pompa wspomagania była.
ale krokowiec powodowałby problemy rownież po nagrzaniu
Temat do zamknięcia. Okazało się, że byly przetarte 2 kable ( masowe) - coś takiego. Dziękuję za porady.
A czemu nie?W skodzie fabii gaśnie mimo że silnik nie jest uruchomiony.Jeżeli w czasie pracy silnika czujnik zapoda niskie ciśnienie-zaświeci się.
Jak nowe wtryskiwacze to trzeba wystroić instalacje. Do gazownika najlepiej ogarniętego, albo interfejs i się samemu uczyć, jak to ktoś na forum LPG pisał nowe hobby :) zwłaszcza że "valteki". Jak wcześniej jeździł to i teraz powinien ale bez strojenia będzie falował, gasł i tak dalej.
roczek jest 2000
Dobra jeśli wymieniane były panewki to z jakiej przyczyny? Dwa skoro panewki się skończyły (tak zakładam) to jak z ciśnieniem sprężania (kompresja)?
problem nadal aktualny
Dziękuję bardzo za pomoc pojade podpiąć pod dobry komputer.
Zrobiłeś adaptację ?
przytrzymuje vol. i mi się radio wyłącza i trzeba wpisać kod (SAFE) chyba nie mam tej opcji RADIO SKODA DANCE Made in Protugal Visteon
Jeszcze raz za kolegą powyżej - po włączeniu zapłonu check zaświeca się a po uruchomieniu silnika gaśnie? Sprawdź ciągłość przewodu pomiędzy A-29 sterownika i "7" złącza diagnostycznego.
Raczej tak.
Dziękuję za odpowiedź. Czujnik położenia wału był wymieniany, ale wałek rozrządu nie. Zrobię to i dam znać! Pozdrawiam ☺️
ile ma przejechane twoja fabia???? czy czyściłeś przepustnicę?
Co mi na szybko przychodzi do głowy to : - klapa gaszenia - egr - zapchany wydech
Sprawdź krańcówkę w zamku w drzwiach- częsty objaw np. w Fabii.
Witam posiadam fabie 1 1.4MPi gdy włączę silnik chodzi na wolnych obrotach ale gdy wczącze nawiew to obroty silnika zaczynaja falowac I po 30 sekundach gaśnie silnik.
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze.
Problem rozwiązany, brak masy sterownika elektroniki . usterka usunięta.
fabia gasnąć gasnąć skoda fabia gasnąć fabia odpalać gasnąć
sciemniacz lampa stojąca bęben drukarka ricoh montaz paneli
regulator ciągu odkurzacza vestel 17mb82s ves315
Jaeger UFC 52400542N – schemat podłączenia modułu haka, kolory przewodów, CAN, 52400549N Trzecie światło stop nie działa w Seacie Leon 2000