czujnik przy pedale stopu jakieś 20-30zł Tylko uwaga! Jest specjalna procedura montażu!!! jak nie wiesz jak to od razu zepsujesz nowy.
Czy ten czarny to antena?
OE177 będą ok
Denso IK16TT irydowe, ~30zł/szt.
Zmień cewkę zapłonową i świece .
Powodów może być kilka. Zamień ze sobą świece tak jak napisałem wyżej, jak błędy nie przeją na pozostałe cylindry to podmień cewkę.
Szarpanie wystąpiło po wymianie świec?
Spróbuj założyć pierwsze lepsze od Warszawy, Żuka. Licznika nie spalą bo tam nie paliły. BOSCH 0 242 240 593 DENSO K20TT MAGNETI MARELLI 062000774304 FEBI BILSTEIN 13530 CHAMPION CET2 BRISK 1462 NGK 91015 BERU Z90
Z wypiętym załącznikiem też się świecą ?
Kontrolki były wcześniej i przestały świecić czy kupiłeś auto i nie świeca od początku jak je masz?
masz coś z czujnikiem temperatury zrąbane albo sam czujnik albo okablowanie
To teraz przeczytaj jeszcze raz od początku do końca ten post i sprawdź.
może być cewka, wtedy będzie przerywać i chodzić na 3 a nawet 2 cylindry, cewka od Felicji 1.3 powinna być taka sama i będzie kosztować z połowę taniej - pojedź na jakiś szrot i spróbuj. PS: jakie świece założył mechanik? mam nadzieje, że nie NGK? jak ngk to najpierw wymień świece... orginalnie są Champion i są to najlepsze świece, które wytrzymują...
O ile dobrze pamiętam to nawet podstawienie innego stera powinno zadziałać jeżeli chodzi o iskrę. Nawet bez synchro z immo bo ono blokuje kluczowanie wtryskiwaczy. Czyli wpinasz wtyke i sprawdzasz.
Czy jest iskra na zalewanej świecy?
Zaczął bym od sprawdzenia masy w gnieździe od strony auta, jak i we wtyczce od strony przyczepy.
Witam , czy odczytane kody błędów? Bo to może być wszystko od świec do zapchanego katalizatora
naprawiłem poroblem ale nie wiem jak wyłączyc ta kontrolke
kontrolka świec żarowych jest zarazem kontrolką awari systemu sterowania silnika o ile to silnik tdi lub sdi
ok, a gdzie jest cewka i jak w nią wsadzić świecę?
Wtryskiwacz jest uszkodzony ,na zimnym łatwo sprawdzić po kilku minutach wykręcić świece.
Alternator nic nie ma do odpalania silnika. Pompkę w zbiorniku słychać? Kontrolka świecy zapala sie na sekundę?
posiadam skodę fabia II 1,4 63 kw z instalacją LPG z zamontowanymi świecami w Niemczech Bosch 101905601E R1 na których przejechałem 42000 km i chcę wymienić świece na nowe.Proszę doradzić jakie wybrać świece.Zaznaczam że na obecnych świecach samochód bardzo dobrze pali . Skoda Fabia II 1,4 63kw z 2007roku.
Witam serdecznie, mam problem w Skodzie Fabii z 2003 roku 1.2 HTP, mianowicie nie świecą światła mijania i drogowe, postojowe świecą, blind działa, proszę o pomoc. Kontrolki na desce nie świecą, jedynie podczas blindowania się świeci.
Zrobione ze 300kmi dalej obroty 900.Ile potrzebuje km na samo zaadaptowanie.
Odczytaj błędy, to nie musi być wina świec.
W każdym razie trzeba sprawdzić i wymienić wszystkie świece żarowe
Żarówki są dobre. Pisałem też o tym wcześniej, że jak zetknę na stałe tą zaśniedziałą blaszkę to lampy świecą :)
Wszystkie na raz popychacze?
A nie jest przypadkiem wkręcona na świecę? Spróbuj odkręcić kręcąc w lewo.
Sprawdź w jakim stanie są świece.
Ta sama "jakość", z tym że jedne reflektory mogą się trafić lepiej wykonane tym pierwszym inne drugim. Czasem świecą dobrze, za to na mocowania nie chcą pasować. Po prostu loteria.
Muszę wymienić świece w w Skodzie Fabia z 2003 roku, z silnikiem 1.2 HTP 54 KM. Ostatnio silnik zaczął dziwnie pracować, kontrolka z silnikiem nie gasła i zmieniłem świece na inne (używane ale w znośnym stanie). Okazało się że problem znikł i chciałbym kupić jakieś nowe, dobre świece nim te tymczasowe będą do wywalenia. Co polecacie? Nie chcę oszczędzać...
A jak ostygnie to czy dalej jest ten efekt rwania .Jak nie to musisz dobrać świece o wyższym współczynniku temperaturowym.Gaz ma do tego ze spala sie intensywniej niż benzyna i powoduje wyższa temperaturę spalania to załatwia świece.
Załóż włącznik świateł hamownia dobrej firmy.
Może być brak masy i żarówka postojowa świeci w szeregu z żarówką H7. Dlatego też świecą obie kontrolki.
Wymień kolego świece i ewentualnie cewki. Wszystkie.
Potwierdzam w 100% opisany przez Piotra Sadowskiego przykład usterki niezrozumiałego powiązania licznika ze świecami zapłonowymi. Skoda Fabia z 2002 roku. 1.4 MPI spędziła 2 dni u elektronika który się w końcu poddał. Problem został usunięty po przeczytaniu tego postu i wymianie świec zapłonowych. Dzięki Piotr pozdrawiam DAREK
Michał cewkę i świece wymień. serio.
Który czujnik wymieniłeś?
jak wykrece czujnik w przycisnę to świecą
Czy jak masz przełączone na mijania to postojowe świecą?.
Świece zapłonowe się kończą.
To się zapowiada poważna robota dla doświadczonego elektryka. Czasami taki "swap" działa na tzw. słowo honoru - ale to chyba wygasło...
Uszkodzone cewki i świece. Zacznij od tego.
Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post. Miałem kilka takich przypadków. Jeśli dobrze pamiętam to w jednym przypadku była to cewka zapłonowa a w pozostałych świece.
Wymień świece!
Jakiego są koloru świece? Spróbuj rozszczelnić dolot żeby delikatnie brał lewe powietrze jeżeli praca silnika się poprawi sprawdź przepustnicę zrõb adaptację Jakbyś kolego czytał choćby ostatni post to byś wiedział kolor świec.
Fabia ma podgrzewacze płyny, wygląd tak jak na zdjęciach umieszczonych przez Sztomel Miernikiem zobacz rezystanje świec będzie około 2ohm.
Jeśli będzie konieczna wymiana... to założę kolejny post pod tytułem gdzie/jak kupić czujnik hamowania w Holandii a potem następny pod tytułem jak go nie popsuć przy wkładaniu Przeczytaj chociaż to ( dotyczy to Fabii ale jest podobnie) http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Odpowiedź już dał Elektrit, źle dobrana ciepłota świec.
Fabia 1,4 MPI w tym samochodzie nie ma kabli WN
Jesli zmieniasz swiece i na chwile jest dobrze to stawiałbym na uszkocenie ktorejs cewki. Miałem kiedys podobny problem tylko w innym samochodzie ale objawy byly takie ze po wymianie świec, przewodów bylo dobrze miesiac a pozniej znowu to samo. Po wymianie cewek wszystko wrocilo do normy.
Wiązka była sprawdzana. Wszystko jest ok. W serwisie mówią że może to być cewka ale tak samo mówili o świecach, za których wymianę zapłaciłem spore pieniądze jak na wymianę świec.
Witam, dzisiaj sprawdzałem, czy wszystkie żarówki świecą w Skodzie Fabia 2 z 2007 roku. Gdy przekręcałem włącznik świateł i następnie pociągnąłem do siebie w celu sprawdzenia przeciwmgielnych, wyszedł mi on. Po ponownym włożeniu nie mogę włączyć przeciwmgielnych z powodu, że cały czas wychodzi on. Muszę zamawiać nowy wyłącznik, czy mogę go jakoś włożyć?
Dzięki Wielkie kolego Dzisiaj Fabia odpaliła bez problemu i teraz pali normalnie mam zamiar jeszcze zmienić świece bo dawno nie były wymieniane i zobaczymy co będzie dalej
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Kolego,takie rzeczy to już powinieneś wiedzieć jak zakładasz temat.Ale napisze.Wystarczy kawałek kabelka i dodatkowo żarówka na kabelkach.Wszystko co potrzebne i to bez wykręcania świec.
Tak to się skończy tylko zastanawiam się gdzie ginie: przed przekaźnikiem czy za. Nie mam warsztatu, garażu, kanału, dostęp do świec jest koszmarny w tym aucie, a usterka zdarza się kiedy nie ma mnie w pobliżu więc nic nie pomierzę. Myślę o wyciągnięciu dwóch LED-ów na deskę i poinstruowania kumpla: -Obserwuj, jak nie zapali się kontrolka świec to patrz...
Skoda Fabia 1,4 MPI 68 KM czy ktos miał uszkodzoną listwę która przychodzi na świece. Chciałem zapytać jakie są wtedy objawy
Jedź do mechanika, bo z opisu usterki to może być wszystko. Przymulenie to może być przepływomierz, telepanie silnikiem poduszki silnika i/lub skrzyni, ale też kable wysokiego napięcia, świece.
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
Od czego zacząć? Przewody sprawdzałem i wszytko ok.
Witam, skoda fabia 1.4 tdi 2004 rocznik nie odpala na zimnym. Odpala jedynie po psiuknieciu plakiem do filtra powietrza. Świece żarowe są ok ponieważ grzeją, co może być nie tak? Akumulator sprawny w 100%
Natychmiast wymień akumulator
Witam posiadam skode fabie 1 1.2 40kw nie pracuje cylinder 2. Nowe cewki,świece , przewody sprawdzone od napiecia (12.30).Jest Iskra.
Witam. Świece wymieniamy od przebiegu.
Na lpg tak ma być. Emulacja sondy na mase lub odłączona. W programie al-700 masz zaznaczone opicia emulacji sondy. Co do strzelania to zacznij od świec.
Ja bym sprawdził kostkę stacyjki na początek.
A świece kiedy zmieniane?
A kiedy zmieniałeś świece i czy cewki nie maja przebić.
Bezpieczniki sprawdzone - DOBRE ! Co do napięcia, prądu na bezpiecznikach - nie miałem czasu sprawdzić, ale analizując stan bezpieczników, skoro są sprawne, to zapewne brak napięcia i prądu na nich - bo światła nie świecą !!
Uzwojenie ich jest dosyć dobre , gozrej z tranzystorem. Te cewki bardzo nie lubią brudnych /czytaj, opory omowe/ styków na zasilania 12V oraz "przebijających" na boki świec.
Kolego sprawdz paliwo,iskre na świecach,podłącz vaga.
Wymiana świec pomogła :) Zamykam.
GAZ jest od początku w tym aucie. Cewki , świece wymienione.
Prąd a aucie jest, paliwo też. Prąd chyba w akumulatorze a paliwo w zbiorniku o tym piszesz czy sprawdzałaś iskrę na świecach i paliwo na wtryskiwaczach?
Mam to samo w swojej fabii. Jak silnik się zagrzeje to usterka znika, robi tak tylko na zimnym silniku zaraz po zapaleniu. Wymieniłem świece i tak nie pomogło. Pozdrawiam.
Kupiony nowy w salonie w 2003r, jestem pierwszym właścicielem, zero awarii tego typu chociaż, jak już pisałem gdy zaczęło się to dziwne zachowanie, wymiana cewki i świec pomogła.
Czujnik temp. jest potrzebny dla ustalenia dawki wtrysku paliwa na zimnym jak i na ciepłym, wymień czujnik sprawdź świece podstawa, po tej wymianie jeśli nic nie pomoże sprawdź odmę sam zawór i silniczek krokowy może być przytarty ale to wątpliwe
Czytałem o problemie przerywania w fabii na innym forum i tam pisali, że wymieniali jakieś gumki w listwie zapłonowej i pomagało, można spróbować, tym bardziej, że gumki kosztuja duzo mniej niż świece.
Ile tej temperatury teraz pokazuje po wymianie.
Podaj plus na kable zielony z czarnym i biały z czarnym i zobacz czy świecą kierunki.
nie robiłem jeszcze nic ale wszystkie pozostałe kontrolki świecą beż zarzutu
Nie możliwe aby nie rejstrował błędów skoro aż szarpie. Jeździj tak długo aż check/świeca się zapali.
Ta fabia nie ma checka, jak coś mocno nie halo to miga spiralka od świec żarowych. Tempomat może nie aktywowany, też widać w blokach.
Nie wiem jak w fabii ale powinno być tak samo, w octavii ustawiasz w bornetz tryb skandynawski i wtedy świeca same halogeny.
W fabii z czeskim silnikiem 1,4 świecą wszystkie kontrolki na przemian wyłącza się licznik iobrotomierz kasują przebiegi i wyłącza pompa wspomagania kierownicy wszystko to na parę sekund i na przemian (posiadam gaz ) co robić ?[/b]
Dzięki. A mógłbyś podesłać link do schematu? I czy ten schemat na pewno odpowiada też tej mojej konkretnej wersji. Jest możliwe żeby samochód odpalał z tym bezpiecznikiem przepalonym jeśli on jest od świec żarowych?
Poprostu przetwornice pod obciążeniem sieją ci syf do zasilania albo w eter a radio na to czułe. Trzeba by zamontować filtr na zasialaniu do radia. To nie są żarniki i nie mają wady tylko kiedy świecą to wtedy przetwornice pracują pod obciążeniem i wtedy emitują więcej zakłóceń które słyszysz w radiu.
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
Przy okazji posprawdzaj lub wymień świece, gdyż zużyta świeca skraca żywotność cewki.
jeśli już nie widzisz zadymienia to wyjmij świece i ujrzyj ten piękny czarny nagar olejowy i zacznij się martwić, dodam że bez wyjęcia motoru pierścieni nie zmienisz No to nieciekawie jednym słowem:(. Dzięki za informacje sprawdzę czy jest nagar na świecach.
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Witam a świece i kable sprawdzone,filtr paliwa
Miałem takie same uszkodzenie w Skodzie Fabii 1,9 TDI , też zapalała się lampka od świec żarowych no i okazało się że włącznik od stopu był uszkodzony , też nie chciałem wierzyć . Na koniec drobna uwaga przy wymianie zachowaj ostrożność ,łatwo go uszkodzić.
Tu masz podobny opis jak nie zrozumiesz to nie zrozumiesz.P http://skodaczesci.pl/porady/skoda/Fabia...
Świece nowe NTG , cewka nowa. Wtryski od gazu odłączone. Tzn odłączone rurki.
Jeszcze wspomnę że ze 3 tygodnie temu wymieniłem pod podłogą filtr paliwa. Właśnie sprawdziłem jest tam sucho wiec powinno być OK przy silniku też jest sucho przy przewodach paliwowych. Nadmienię że czasami zaśmierdzi benzyną jak nie chce wejść na obroty - czyli jak gdyby nie przepalał - dlatego myślałem że problem tkwi w świecach.
Stawiam na przekaźnik. Jeśli po włączeniu ręcznym świecą to prąd w stacyjce jest :)
fabia świeca jakie świeca scenic fabia świeca zapłonowy
radiowy sterować 868mhz spawarka wywala korki posuw drutu migomat bester
vaillant atmomag serwomotor domofony zewnetrzne bezprzewodowe
Volvo S60 II - Niedziałające sterowanie szyby i fotela Peugeot 307: Opis pinów modułu podnoszenia szyby kierowcy