Klucz 30 mm.
Obydwa to oryginały, tylko były dwie wersje, ta na imbus to blaszana wypraska z gwintem,a 12-kątna to lita nakrętka, obydwie jednorazowe z wąsami zabezpieczającymi przed odkręceniem. W sumie nici z rozmiaru, bo i tak podejdzie tam tylko dedykowana nakrętka, powszechnie dostępna nr 6Q0 407 396 B, Febi 30028, Hans Preis 109 664. Ale jakby co gwint M16x1,5...
czas na przegląd kolego- wyslwietla sie "klucz serwisowy" ;-) (zmiana oleju, filtrow itp)
Udało się za pomocą klinów, a dokładniej to drutem odchyliłem dźwignię od klapy bagażnika. Troche ucierpiał lakier bezbarwny, ale auto swoje lata ma więc nie ma co płakać. Najważniejsze, że kluczyk odratowany, a w poniedziałek pędzę dorobić klucz.
Ostatnio miałem podobny przypadek i udało się odginając drzwi i opuszczając szybę. Klucz w stacyjce?
Dam rade bez specjalnych narzedzi wymienic ten czujnik od wałka rozrządu? Klucz do odkręcenia śrubki nie jest specjalistycznym narzędziem. Używając głowy nic nie nabroisz.
W takim razie klucz plus młoteczek i napieramy.
Klucz M12 (coś jak torx, tylko 12 kątny), sterowanie z kierownicy idzie jedną taśmą razem z poduszką i klaksonem, nie ma problemu z demontażem
Dziękuje z odpowedź. Mam jeszcze pytanie jak prawidłowo zablokować koło pasowe wału aby odkręcić jego śrubę.Czy musze użyć klucz udarowego?[/tex]
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
najpierw 17 pozniej11 potem10 i kanał 21i tam wpisac ilosc kluczy i kazdy nastepny klucz wsadzic właczyc zapłon i jak zgasnie kontrolka immo to zapłon wyłaczyc i kazdy nastepny tak samo.
mam klucz dynamometryczny, spóbuje dokręcić tak jak 78db78 piszę
W swojej Fabii kręcę kołem pasowym alternatora. Klucz nasadowy 24 i grzechotka. Dojście bardzo dobre i zarazem widzimy na wprost klawiaturę. Przy wykręconych świecach , właściwym uciągu i stanie paska nie ma mowy o jego uślizgu.
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
W serwisie dasz dowód od bryki i za parę dni masz nowy gotowy klucz. Sam dowód nie wystarczy musi podać kod, jak pisałem wyżej.
Zestaw kluczy tak ogólnie czy chodzi ci o klucz do kół?
Wystarczy magnes np. ze starego głośnika (lub podobny) i kluczyki się znajdą. Zależy jak ta sterta jest głęboka i jak dokładnie będzie przeszukiwana przy pomocy magnesu. Sprawdziłem na swoich kluczach od Fabii. Aby poruszyć klucz (nieuwięziony w liściach) musiałem zbliżyć magnes na odległość ok. 2 cm. Wystarczy by magnes minął się z kluczem o 3 cm...
Dzieki za odpowiedzi. Rocznik auta 2002. W takim razie sprobuje VAG'iem i powiadomie o efektach. Przyznam szczerze, ze zglupialem gdy immo przyjal nowy klucz, a odrzucil stary.
programowałem taki klucz od pasata niedawno jutro napisze ci jaka jest procedura kodowania tego klucza napisz mi tylko jak tamten próbował
Witaj, jeżeli posiadasz tylko jeden kluczyk to lipa. Albo serwis, albo ktoś ze sprzętem i wiedzą jak to zrobic. Trzeba na nowo dopisać klucz do immo.
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Szyby otwieraja sie nawet gdy krotko trzymasz klucz w pozycji otwierania(ponizej 1sek)?
antena , licznik 2 rzeczy , trzeba sprawdzic czy czyta klucz proste immo mozna usunac ale bedzie sie kluczyk palil na liczniku
Witam, w Skodzie Fabi 2 1.6 TDI cieknie ropa spod nakrętki (na klucz 25) cewki wtryskiwacza. Chce tam wymienić oring ale nie wiem jakim momentem przykręcić później tę nakrętkę. Ktoś wie? I jaki oring tam siedzi?
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
Ma ale zwykłym ciężko dojść.Lepszy właśnie klucz francuz do rur tak naprawdę, lub duży tzw mors.
Witam. Zginęła iskra na świecach w skodzie 1,4 mpi. Sprawdzałem wagiem i nie ma żadnych błędów. Moduł zapłonu generuje iskrę ledwo widzialną. Przy wyzwalaniu modułu na piechotę działa prawidłowo,wali iskrą jak trzeba. Impulsy na moduł są,ale maks 1,8V co widocznie nie potrafi wysterować modułu zapłonu. Z tego wynika,że sterownik wtrysku się poddał.Tak...
Dwa czarnoniebieskie,to takie same zasilanie. Podsumowując zamień ten czarno niebieski pod szarobiałym z brązowoczerwonym zaizolowanym gdzieś z tyłu.
Kasujesz przyciskiem i kręcisz w prawo? Jak nie pomaga, to trzeba zrobić reset inspekcji przez komputer diagnostyczny.
Pilot miga podczas przyciskania, w drzwiach też coś tam miga przy baczku. Zamek stoi(nie wiem czy klucz w ogóle ten) klucz wejdzie ani lewo ani prawo. Może woda w zamku zamarzła.
Czyli schemat w rękę i szukać od akumulatora do stacyjki, gdzie jest przerwa.
Naprawiłem uszkodzenie. Między sterownikiem lewych i prawych drzwi idzie "kabelek szaro biały". Przechodzi przez wtyki i gniazda w obuch słupkach. Rozbierałem co się dało bez rezultatu. Co się okazało kabelek był pęknięty w środku we wiązce wnętrza samochodu bliżej słupka lewych drzwi, nie spotkałem się żeby kabelek w środku we wiązce pękł. Może się...
Zwróć uwagę na zawieszenie obu linek w tzw. pancerzu, które powinny być podwieszone na haczykach. Bywa, że ich mocowanie jest zrywane np. na krawężnikach i wybojach drogowych, w wyniku czego jedno koło może lepiej hamować. Spróbuj wyregulować długość linek. Regulacja linek możliwa jest z okolic lewarka biegów i dźwigni hamulca ręcznego, po zdemontowaniu...
Zamek wychodzi z płytą po wcześniejszym demontażu linki klamki drzwi(otwór w wewnętrznej części drzwi pod linią szyby nad zamkiem klucz imbusowy 20,25 nie pamiętam dokładnie).
Przy prawej nodze paseżera, za plastikami. Czarne pudełko na dwie wtyczki.
Usterka w samym liczniku.
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Nie zmieniałeś czasem radia w tym czasie? Skoro widzi pilota a nie działa w czasie zamykania to możliwe że że widzi że cały czas jest kluczyk w stacyjce przez co pilot nie będzie działał. Pokaż blok 6 (tutaj powinna być możliwość diagnozy po wyjęciu kluczka ze stacyjki więc pokaż co widzi z włączonym zapłonem i po wyjęciu klucza ze stacyjki). Czy po...
Ale czy to możliwe, że od zostawienia kluczyka na zapłonie Wtedy na desce świecą co najmniej kontrolki: ciśnienia oleju, ładowania, hamulca ręcznego. Może w gnieździe zapalniczki została ładowarka telefonu/nawigacji/rejestratora. A może jeszcze nie domknięte drzwi i świeci się w kabinie ? Tu ułamek ampera, tam następny i na końcu "Houston - mamy problem"
Nie dzwoni bzyczek świateł, nie świeci światło po otwarciu drzwi i centralny zamek domyka się sam po kilku sekundach Sprawdź przewody w gumowym przepuście drzwi. Sprawdź elementy "płetwy" kluczyka w chodzącej do zamka drzwi . Zdarza się czasami, że uszkodzone elementy sprzęgiełka cały czas są w pozycji np. "zamknij". Jeżeli tam wszystko dobrze - napraw...
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
Moja szklana kula mówi że pytanie powinno brzmieć "czego tam brakuje". Odpowiedź - baterii typu PX625A, służy to wyłącznie do podświetlenia.
Rozwiercić wkładkę. udało się bez ... temat rozwiązałem kluczykiem w zamku.
Niestety zbiornik z płynem wspomagania jest pod akumulatorem. Trzeba go wyjąć i zdemontować filtr powietrza, plus podstawę akumulatora. Dosłownie 6 śrub m6 (na klucz 10) i jedna m8 (trzymająca akumulator na klucz 13). Pod podstawą jest zielony korek. Bo wygląda na niski stan płynu stąd głośna praca i działanie tylko przez kilka minut.
No to ruszamy z wątkiem szybko. Podłącz samochód pod kompa lub znajdź moduł komfortu. Następnie sprawdź jaki ma numer fabryczny i napisz tutaj. Wtedy będzie wiadomo, które piloty mogą być.
Prawdopodobnie uszkodzony zamek. Podłączyć tester i odczytać błędy i parametry ,albo oddać do elektromechanika.
A nie jest baznadziejny? Dolną śrubę zasłania wąż od płynu wspomagania a górną podłużnica. Dobrze że miałem klucz na elastycznym pręcie. Na allegro widzialem nowe czujniki trw po 150zł. Ponawiam pytanie czy czujnik trzeba jakoś adoptować po montażu ?
Klucz robisz po przez nagrzanie nasadki 8 lub 7 mm do czerwonosci i nabijasz na srube , stygnie i masz.
Jak pada sonda to więcej pali ponieważ sterownik nie może ustawić właściwej mieszanki i daje taką żeby auto nie zgasło jak długo tak pojeździsz to się uszkodzi kat albo druga sonda , że o portfelu nie wspomnę . Wymienić można to samem wystarczy klucz i zakupienie nowej sztuki. https://www.youtube.com/watch?v=Z-4BE6ah...
Osobiście nie potrafię wyciągnąć oryginalnego kodu, ale jak to pomoże to wrzucam twój oryginalny wsad z zaimplementowanym kodem 1234:
Napewno 8 spline
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
HCS200, pilot tylko od producenta alarmu
W pierwszej kolejności sprawdź czystość (stan klem i słupków )akumulatora, zwłaszcza klemy (+),gdyż często robi się skorupa.
Wrócić do warsztatu wymieniającego olej na dokończenie usługi.
Witam po każdorazowym przekręceniu kluczyka włancza się sygnał brzęczka H-3 po zdiagnozowaniu vagim wyskoczyły błędy licznika 1176 i 1179 nieprawidłowo zaprogramowany klucz niestety nie można ich wykasować nie dają się . Najbardziej klienta wkurza iż za każdorazowym przekręceniem klucza sygnał brzęczka informuje że coś jest nie tak . Za wszelkie podpowiedzi...
Tutaj klipsem nie pójdzie, tylko wylut z tego co kojarzę.
Podważyć ramkę szyby od góry aby dało się wsunąć sztywny drut, który zaczepiamy o klamkę wewnętrzną. Najlepsze byłyby poduszeczki pneumatyczne, ręcznie pompowane, ale pewnie nie masz. Inna bajka, łyżka do kół i jakiś materiał ochronny lakieru, w stylu koc, ścierka gruba. Trochę gimnastyki, ale działa. Wiem, bo robiłem. Ostateczność, wezwać serwis "awaryjne...
test już robiłem i wsazówka robi dwa pełne obroty poza skale i nie staje na połowie, pozostałe ok! jakim programem nagra mape bo tym fabiac86 boje sie go podlączy chyba że odcztytam i wyłącze kluczyk żeby mu nic znowu nie powalił ale jak go później wgraĆ?
Słowo klucz: diagnostyka aut, grupa VAG, VCDS,odczytywanie błędów..... itd, itp ? U mnie jak padło wspomaganie , to pomogła wymiana pompy. Ale to już powiedziała "pani diagnostyka".
Dlaczego chcesz wymienić? Ile lat ma auto? Z tego co słyszałem olej w skrzyni biegów jest "dożywotni". Proszę o poważną odpowiedź, moja Skoda ma już 12 rok a opinie co do celowości wymiany uzyskałem przeciwstawne. W serwisówce Fabii pisze, że olej nie jest wymieniany w trakcie eksploatacji.
Cała naprawa, wraz z wymianą to 200 do 250 zł. Zamek zamiennik.
Witam Zabrałem się dzisiaj za wymianę łańcuszka rozrządu w Fabii I 1.4MPi i podczas odkręcania śruby na kole wałka rozrządu przekręciłem gniazdo torx w śrubie (ona jest chyba wkręcana z klejem Loctite na gwincie). Niestety jest za mało miejsca żeby wbić większy bit czy kombinować z jakimś rozkręcaniem (5cm od śruby do podłużnicy, ledwo klucz tam zmieściłem)....
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Witam, problem rozwiązany poszło nawet, nawet. Dla wszystkich, którzy mają podobny objaw do mojego chciałbym dodać jeszcze jedną uwagę. Kupiłem koło pasowe alternatora i je wymieniłem, samemu można to spokojnie zrobić na kanale pod warunkiem, że ma się odpowiedni klucz do wykręcania tegoż koła- wymieniłem bo dopiero jak wszystko rozkręciłem zorientowałem...
Dzień dobry Koledzy mam podobny problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Fabii z 2003 r. Problem w tym, że w zasadzie c.z. działa, ale dość często zdarza się, że przy próbie otwarcia bądź zamknięcia drzwi pilotem drzwi pasażerów się otwierają i zamykają oprócz drzwi kierowcy. Przy braku otwarcia drzwi kierowcy można je otworzyć kluczykiem czyli zamek...
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu musisz podłącz Vag uruchomić silnik. Wybierasz Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obroty te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Czujnik ten znajduje się na przekładni kierowniczej .Aby się do niego dostać należy zdemontować...
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Skoda Fabia, zamknięta normalnie na parkingu. Po tygodniu nie działa ani otwieranie przyciskiem kluczyka, ani kluczykiem w zamku. Oba kluczyki tak samo. Podczas klikania otwarcia auta miga czerwona kontrolka. Co się mogło wydarzyć? AI: Czy sprawdzałeś stan baterii w samochodzie? Może być rozładowana, co może powodować problemy z otwieraniem drzwi. Do...
Problem załatwiony. Wadą było podpięcie innego radia również nie orginalne jak wcześniejsze lecz to miało w okablowaniu zmostkowane kabel żółty i czerwony aby działało bez klucza. Było to oryginalnie zmostkowane lecz skoda zareagowała na to jako tryb awaryjny i że niby cały czas klucz zamieszczony jest w stacyjce nawet po jego wyjęciu przez to zmostkowanie...
W sumie 5 śrubek, 2 na dole, 3 na górze po otwarciu klapki je widac, potem trzeba odchylić ten plastik od strony drzwi i samo odpadnie. http://obrazki.elektroda.net/51_11768357...
Życzę powodzenia. To tak jakby klucz 19 był zamiennikiem 17 bo to też klucz a że 2mm większy to nie ma znaczenia. Nie zmienisz kodowania tak by wyłączyć alarm. Błędy są spowodowane przez to że do trzeciego złącza ie masz podpiętej syreny i nadzoru wnętrza. Gdyby były to zamienne moduły i dało by radę wyłączyć alarm to miałbyś w każdym module 3 złącza....
Witam. Piszę ponieważ mam problem z montażem radia samochodowego VORDON AC-8280 Wally. Problem leży w tym że, radio podłączyłem za pierwszym razem działało wszystko, lecz po wyjęciu kluczyka za cholerę nie mogę go uruchomić. Sprawdzałem w innym aucie i działa bez zarzutu. Stare radio też odpala( stare radio działało "bez pamięci"). Podłączam wszystko...
Najpierw musisz zakodować klucze później zgrać ECU z immo. Daj wsad z ECU i napisz co to za sterownik.
Trafiłeś, niestety, na druciarza. W naszym kraju większość gazowników to druciarze. Bo każdy oczekuje taniej instalacji gazowej typy 1850 - 2500 za 4 generację - bo przecież gaz jest tani więc musi być tani i jest dla wszystkich - nic bardziej mylnego. W tej cenie nie da się zamontować gazu tak by każdy był zadowolony. Może da się jeździć ale nie zamontować....
W tym roczniku to pewno można zaprogramować czy radio ma się wyłączyć po wyjęciu kluczyka, w serwisie Skody zapytaj bo koledzy co 20-letnim szrotem jeżdżą głupoty ci podpowiadają. Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj. Podpowiedzi masz wyżej obstawiam uszkodzoną wkładkę. Kolego po wyjęciu czy po wyłączeniu zapłonu. Jeżeli po wyjęciu to jeżeli wkładka...
pytam czy jest taka opcja, że jest to coś innego niż te wtryski. Może ktoś miał podobny przypadek.
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
Chyba że chcesz wraz z odpaleniem silnika , wtedy podpinasz pod alternator. Co ma podpiąć pod alternator? W którym miejscu? ak? OBOWIĄZKOWO wytłumacz!
Centralny zamek i moduł komfortu (o ile jest) da się diagnozować, podłącz vcds i zobacz w parametrach, który zamek robi cyrki
http://obrazki.elektroda.pl/1638567200_1... Witam serdecznie. Potrzebuję schemat układu i dane dławika SMD zaznaczonego na powyższym zdjęciu pobranym ze strony: http://bolthely.hu/obddiag/id/25813_VAG_... Układ ten jest do kluczyka zamka centralnego Skoda Fabia II 2003...
Ufff…. W końcu znalazłem. Czujnik znajduje się pod podstawą akumulatora (ok.10cm w dół) i od góry zasłaniają go kable z akumulatora właśnie. Najlepsze i najwygodniejsze dojście do wykręcenia czujnika ( klucz plaski 22), jest od spodu auta, po demontażu plastikowej osłony silnika (6 blachowkrętów). Wystarczy podlewarować lewy bok auta na max. wysokość...
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
I co kolega kupił ? Ja mam pierwszego hyundaia i30 (2007 ) mam zrobione 100 tys i nic nic nic nic nic nic się nie popsuło. ( klucz się popsuł :P ale to ja go upuściłem i wymienili mi jeszcze na gwarancji :P ) ja mam 1600 CRDI ( 130 koni ) spalanie 90-120km/h ( 4,8 ) 160 km/h ( 5,6 ) 200 km/h ( 10 ) aż żal że nie mam 6 tego biegu :(
Nad pedałem gazu. Odpytaj komfort na błędy.
przy próbie przeprogramowania licznika przez obd2 skopał licznik teraz mam programator i mam pin kluczyka ale nie wiem w którą linie go wpisaĆ i czy trzeba g zamieniaĆ na kod hex czy dec Dodano po 2 pamięĆ to 93c86 fabia 2002 1,4 MPI Czy robiłeś to może programem FABIAC86?
Podpinam sie, gdyż mam podobny problem, a nigdzie nie moge odszukać odpowiedzi. Po podłączeniu aku alarm sie załącza. Syrena pod maską wyłączona z kluczyka. Centralny zamek z pilota działa lecz nie dezaktywuje alarmu. Po ok 6 min, awaryjki przestają migać. Dioda straszak od alarmu dalej sobie miga. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki standardowo...
Uszkodzony siłownik lub poluzowane wtyczki. Należałoby sprawdzić stan połączeń przewodów doprowadzonych do drzwi pasażera.
Vcds był w stanie dodać klucze jedynie do fabii1. W fabii 2 vcdsem możesz dodać jedynie pilot, nie ma szans dopisać immo.
możesz maksymalnie wprogramowac 4-kluczyki, nie ma znaczenia czy nowe czy nie , wysylam opis. Dodano po 3 Na pw wyslane
Witam. Po uszkodzeniu licznika - 6y0920860m ,został wymieniony cały komplet( sterownik silnika o tych samych numerach,klucz,licznik).Licznik ma numery 6y0920880m. Wszystko działa oprócz pomiaru prędkości i licznika KM. Auto nie posiada ABS, więc licznik bierze sygnał z czujnika w skrzyni ( sprawdzone - impulsy dochodzą).Czy ktoś może podać ,jakie musi...
A nie ma być tak, że gdy wyjęty kluczyk, to klakson powinien być?
w skodzie jest odwrotny układ,na czerwony przychodzi stały plus a na żółty po stacyjce i wystarczy je tylko przepiąć,separator jak pisał kolega wyżej jest konieczny i przewód anteny elektrycznej niebieski ma być rozpięty-nie może podawać napięcia do fabrycznej kostki.
Witam. Jestem tu nowy, mam problem z autem i próbuję się jakoś ratować, więc proszę o wyrozumiałość i będę bardzo wdzięczny jak ktoś zaglądnie na post i coś poradzi. W mojej Skodzie Fabia I (99r.) 1.9 SDI (68 KM) od kilku dni występuje dziwne stukanie po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję II. Stukanie w krótkiej chwili zmienia swoją częstotliwość...
Generalnie jak chcesz mieć możliwość radio włączać niezależnie od pozycji kluczyka to to sztywne napięcie z A4 zmostkuj - połacz z pinem A7. Radio powinno się włączyć.
Witam, jestem na etapie montażu sterownika centralnego zamka( fabryczny centralny na klucz)mam już podpięte plus i minus, natomiast mam problem z kablami do sterowania, sprzedający podesłał instrukcję , cytuję kabel żólty i niebieski w przepuście drzwi kierowcy,tam się wpiąć ze sterowaniem,problem w tym ,że dostanie się do tych kabli między drzwiami...
Jeszcze jedna uwaga !! okazuje się że sterownik komfortu nie ma nic wspólnego z podnoszeniem i opuszczaniem szyb, po wypięciu sterownika komfortu szyby podnoszą się i opuszczają po przekręceniu i przytrzymaniu kluczyka, a więc co lub kto? steruje szybami ? - czyżby sterownik w silniczku ??? Dajcie jakąś podpowiedz bo silniczki dalej nie działają. Pozdrawiam...
radio montowane fabrycznie a radio kupine w sklepie to wielka różnica.... Nie da się łatwo, trudniej można
Nie wiem jak wy, ale ja już nie wierzę w diagnozy innych. Zresztą wątpię, czy zaglądneli do deski ( słowo adresowe 17), ot tak, nawet z ciekawości, być może jest błąd "cewka czytnika zabezpieczenia przed kradziezą-przerwa (częste), lub "klucz zapłonowy-wartość sygału za mała" (też częste) Poza tym może mieć gazownię, z idiotycznym przekaźniczkiem odcinającym...
klucz fabia klucz skoda fabia klucz wymiana skoda fabia
civic elektryczny schemat pomiar iskra urządzenie wymiana żarówki punto
płyta indukcyjna zwarcie elektronika matrycy
Schemat instalacji fotela elektrycznego Mercedes W208 Samoczynne włączanie radia w Alfa Romeo 147 2003