Udało się za pomocą klinów, a dokładniej to drutem odchyliłem dźwignię od klapy bagażnika. Troche ucierpiał lakier bezbarwny, ale auto swoje lata ma więc nie ma co płakać. Najważniejsze, że kluczyk odratowany, a w poniedziałek pędzę dorobić klucz.
Obydwa to oryginały, tylko były dwie wersje, ta na imbus to blaszana wypraska z gwintem,a 12-kątna to lita nakrętka, obydwie jednorazowe z wąsami zabezpieczającymi przed odkręceniem. W sumie nici z rozmiaru, bo i tak podejdzie tam tylko dedykowana nakrętka, powszechnie dostępna nr 6Q0 407 396 B, Febi 30028, Hans Preis 109 664. Ale jakby co gwint M16x1,5...
Klucz 30 mm.
W takim razie klucz plus młoteczek i napieramy.
czas na przegląd kolego- wyslwietla sie "klucz serwisowy" ;-) (zmiana oleju, filtrow itp)
Dam rade bez specjalnych narzedzi wymienic ten czujnik od wałka rozrządu? Klucz do odkręcenia śrubki nie jest specjalistycznym narzędziem. Używając głowy nic nie nabroisz.
Klucz M12 (coś jak torx, tylko 12 kątny), sterowanie z kierownicy idzie jedną taśmą razem z poduszką i klaksonem, nie ma problemu z demontażem
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
mam klucz dynamometryczny, spóbuje dokręcić tak jak 78db78 piszę
Witaj, jeżeli posiadasz tylko jeden kluczyk to lipa. Albo serwis, albo ktoś ze sprzętem i wiedzą jak to zrobic. Trzeba na nowo dopisać klucz do immo.
W serwisie dasz dowód od bryki i za parę dni masz nowy gotowy klucz. Sam dowód nie wystarczy musi podać kod, jak pisałem wyżej.
najpierw 17 pozniej11 potem10 i kanał 21i tam wpisac ilosc kluczy i kazdy nastepny klucz wsadzic właczyc zapłon i jak zgasnie kontrolka immo to zapłon wyłaczyc i kazdy nastepny tak samo.
Szyby otwieraja sie nawet gdy krotko trzymasz klucz w pozycji otwierania(ponizej 1sek)?
Nie zmieniałeś czasem radia w tym czasie? Skoro widzi pilota a nie działa w czasie zamykania to możliwe że że widzi że cały czas jest kluczyk w stacyjce przez co pilot nie będzie działał. Pokaż blok 6 (tutaj powinna być możliwość diagnozy po wyjęciu kluczka ze stacyjki więc pokaż co widzi z włączonym zapłonem i po wyjęciu klucza ze stacyjki). Czy po...
Zwróć uwagę na zawieszenie obu linek w tzw. pancerzu, które powinny być podwieszone na haczykach. Bywa, że ich mocowanie jest zrywane np. na krawężnikach i wybojach drogowych, w wyniku czego jedno koło może lepiej hamować. Spróbuj wyregulować długość linek. Regulacja linek możliwa jest z okolic lewarka biegów i dźwigni hamulca ręcznego, po zdemontowaniu...
Bez obaw. Dużo rzeczy robiłem już sam przy aucie z wymianą tulei , uszczelki pod głowicą i końcówek drążków. Chce po prostu dobrze przygotować się do tej wymiany i wcześniej przygotować sobie klucze które będą mi potrzebne. Dodano po 37 Jaki klucz polecacie do odkręcenia drążka ?
programowałem taki klucz od pasata niedawno jutro napisze ci jaka jest procedura kodowania tego klucza napisz mi tylko jak tamten próbował
antena , licznik 2 rzeczy , trzeba sprawdzic czy czyta klucz proste immo mozna usunac ale bedzie sie kluczyk palil na liczniku
Witam, w Skodzie Fabi 2 1.6 TDI cieknie ropa spod nakrętki (na klucz 25) cewki wtryskiwacza. Chce tam wymienić oring ale nie wiem jakim momentem przykręcić później tę nakrętkę. Ktoś wie? I jaki oring tam siedzi?
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Pilot miga podczas przyciskania, w drzwiach też coś tam miga przy baczku. Zamek stoi(nie wiem czy klucz w ogóle ten) klucz wejdzie ani lewo ani prawo. Może woda w zamku zamarzła.
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
A nie jest baznadziejny? Dolną śrubę zasłania wąż od płynu wspomagania a górną podłużnica. Dobrze że miałem klucz na elastycznym pręcie. Na allegro widzialem nowe czujniki trw po 150zł. Ponawiam pytanie czy czujnik trzeba jakoś adoptować po montażu ?
Jak pada sonda to więcej pali ponieważ sterownik nie może ustawić właściwej mieszanki i daje taką żeby auto nie zgasło jak długo tak pojeździsz to się uszkodzi kat albo druga sonda , że o portfelu nie wspomnę . Wymienić można to samem wystarczy klucz i zakupienie nowej sztuki. https://www.youtube.com/watch?v=Z-4BE6ah...
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
Klucz robisz po przez nagrzanie nasadki 8 lub 7 mm do czerwonosci i nabijasz na srube , stygnie i masz.
Niestety zbiornik z płynem wspomagania jest pod akumulatorem. Trzeba go wyjąć i zdemontować filtr powietrza, plus podstawę akumulatora. Dosłownie 6 śrub m6 (na klucz 10) i jedna m8 (trzymająca akumulator na klucz 13). Pod podstawą jest zielony korek. Bo wygląda na niski stan płynu stąd głośna praca i działanie tylko przez kilka minut.
Dwa czarnoniebieskie,to takie same zasilanie. Podsumowując zamień ten czarno niebieski pod szarobiałym z brązowoczerwonym zaizolowanym gdzieś z tyłu.
Kasujesz przyciskiem i kręcisz w prawo? Jak nie pomaga, to trzeba zrobić reset inspekcji przez komputer diagnostyczny.
Czyli schemat w rękę i szukać od akumulatora do stacyjki, gdzie jest przerwa.
Naprawiłem uszkodzenie. Między sterownikiem lewych i prawych drzwi idzie "kabelek szaro biały". Przechodzi przez wtyki i gniazda w obuch słupkach. Rozbierałem co się dało bez rezultatu. Co się okazało kabelek był pęknięty w środku we wiązce wnętrza samochodu bliżej słupka lewych drzwi, nie spotkałem się żeby kabelek w środku we wiązce pękł. Może się...
Ale czy to możliwe, że od zostawienia kluczyka na zapłonie Wtedy na desce świecą co najmniej kontrolki: ciśnienia oleju, ładowania, hamulca ręcznego. Może w gnieździe zapalniczki została ładowarka telefonu/nawigacji/rejestratora. A może jeszcze nie domknięte drzwi i świeci się w kabinie ? Tu ułamek ampera, tam następny i na końcu "Houston - mamy problem"
Przy prawej nodze paseżera, za plastikami. Czarne pudełko na dwie wtyczki.
Słowo klucz: diagnostyka aut, grupa VAG, VCDS,odczytywanie błędów..... itd, itp ? U mnie jak padło wspomaganie , to pomogła wymiana pompy. Ale to już powiedziała "pani diagnostyka".
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Dlaczego chcesz wymienić? Ile lat ma auto? Z tego co słyszałem olej w skrzyni biegów jest "dożywotni". Proszę o poważną odpowiedź, moja Skoda ma już 12 rok a opinie co do celowości wymiany uzyskałem przeciwstawne. W serwisówce Fabii pisze, że olej nie jest wymieniany w trakcie eksploatacji.
Witam po każdorazowym przekręceniu kluczyka włancza się sygnał brzęczka H-3 po zdiagnozowaniu vagim wyskoczyły błędy licznika 1176 i 1179 nieprawidłowo zaprogramowany klucz niestety nie można ich wykasować nie dają się . Najbardziej klienta wkurza iż za każdorazowym przekręceniem klucza sygnał brzęczka informuje że coś jest nie tak . Za wszelkie podpowiedzi...
Napewno 8 spline
Moja szklana kula mówi że pytanie powinno brzmieć "czego tam brakuje". Odpowiedź - baterii typu PX625A, służy to wyłącznie do podświetlenia.
No to ruszamy z wątkiem szybko. Podłącz samochód pod kompa lub znajdź moduł komfortu. Następnie sprawdź jaki ma numer fabryczny i napisz tutaj. Wtedy będzie wiadomo, które piloty mogą być.
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
W swojej Fabii kręcę kołem pasowym alternatora. Klucz nasadowy 24 i grzechotka. Dojście bardzo dobre i zarazem widzimy na wprost klawiaturę. Przy wykręconych świecach , właściwym uciągu i stanie paska nie ma mowy o jego uślizgu.
Osobiście nie potrafię wyciągnąć oryginalnego kodu, ale jak to pomoże to wrzucam twój oryginalny wsad z zaimplementowanym kodem 1234:
Rozwiercić wkładkę. udało się bez ... temat rozwiązałem kluczykiem w zamku.
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
HCS200, pilot tylko od producenta alarmu
W pierwszej kolejności sprawdź czystość (stan klem i słupków )akumulatora, zwłaszcza klemy (+),gdyż często robi się skorupa.
Problem załatwiony. Wadą było podpięcie innego radia również nie orginalne jak wcześniejsze lecz to miało w okablowaniu zmostkowane kabel żółty i czerwony aby działało bez klucza. Było to oryginalnie zmostkowane lecz skoda zareagowała na to jako tryb awaryjny i że niby cały czas klucz zamieszczony jest w stacyjce nawet po jego wyjęciu przez to zmostkowanie...
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu musisz podłącz Vag uruchomić silnik. Wybierasz Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obroty te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Czujnik ten znajduje się na przekładni kierowniczej .Aby się do niego dostać należy zdemontować...
Witam Zabrałem się dzisiaj za wymianę łańcuszka rozrządu w Fabii I 1.4MPi i podczas odkręcania śruby na kole wałka rozrządu przekręciłem gniazdo torx w śrubie (ona jest chyba wkręcana z klejem Loctite na gwincie). Niestety jest za mało miejsca żeby wbić większy bit czy kombinować z jakimś rozkręcaniem (5cm od śruby do podłużnicy, ledwo klucz tam zmieściłem)....
Tutaj klipsem nie pójdzie, tylko wylut z tego co kojarzę.
Podważyć ramkę szyby od góry aby dało się wsunąć sztywny drut, który zaczepiamy o klamkę wewnętrzną. Najlepsze byłyby poduszeczki pneumatyczne, ręcznie pompowane, ale pewnie nie masz. Inna bajka, łyżka do kół i jakiś materiał ochronny lakieru, w stylu koc, ścierka gruba. Trochę gimnastyki, ale działa. Wiem, bo robiłem. Ostateczność, wezwać serwis "awaryjne...
Cała naprawa, wraz z wymianą to 200 do 250 zł. Zamek zamiennik.
test już robiłem i wsazówka robi dwa pełne obroty poza skale i nie staje na połowie, pozostałe ok! jakim programem nagra mape bo tym fabiac86 boje sie go podlączy chyba że odcztytam i wyłącze kluczyk żeby mu nic znowu nie powalił ale jak go później wgraĆ?
Trafiłeś, niestety, na druciarza. W naszym kraju większość gazowników to druciarze. Bo każdy oczekuje taniej instalacji gazowej typy 1850 - 2500 za 4 generację - bo przecież gaz jest tani więc musi być tani i jest dla wszystkich - nic bardziej mylnego. W tej cenie nie da się zamontować gazu tak by każdy był zadowolony. Może da się jeździć ale nie zamontować....
Ufff…. W końcu znalazłem. Czujnik znajduje się pod podstawą akumulatora (ok.10cm w dół) i od góry zasłaniają go kable z akumulatora właśnie. Najlepsze i najwygodniejsze dojście do wykręcenia czujnika ( klucz plaski 22), jest od spodu auta, po demontażu plastikowej osłony silnika (6 blachowkrętów). Wystarczy podlewarować lewy bok auta na max. wysokość...
I co kolega kupił ? Ja mam pierwszego hyundaia i30 (2007 ) mam zrobione 100 tys i nic nic nic nic nic nic się nie popsuło. ( klucz się popsuł :P ale to ja go upuściłem i wymienili mi jeszcze na gwarancji :P ) ja mam 1600 CRDI ( 130 koni ) spalanie 90-120km/h ( 4,8 ) 160 km/h ( 5,6 ) 200 km/h ( 10 ) aż żal że nie mam 6 tego biegu :(
Życzę powodzenia. To tak jakby klucz 19 był zamiennikiem 17 bo to też klucz a że 2mm większy to nie ma znaczenia. Nie zmienisz kodowania tak by wyłączyć alarm. Błędy są spowodowane przez to że do trzeciego złącza ie masz podpiętej syreny i nadzoru wnętrza. Gdyby były to zamienne moduły i dało by radę wyłączyć alarm to miałbyś w każdym module 3 złącza....
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Witam. Po uszkodzeniu licznika - 6y0920860m ,został wymieniony cały komplet( sterownik silnika o tych samych numerach,klucz,licznik).Licznik ma numery 6y0920880m. Wszystko działa oprócz pomiaru prędkości i licznika KM. Auto nie posiada ABS, więc licznik bierze sygnał z czujnika w skrzyni ( sprawdzone - impulsy dochodzą).Czy ktoś może podać ,jakie musi...
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Skoda Fabia, zamknięta normalnie na parkingu. Po tygodniu nie działa ani otwieranie przyciskiem kluczyka, ani kluczykiem w zamku. Oba kluczyki tak samo. Podczas klikania otwarcia auta miga czerwona kontrolka. Co się mogło wydarzyć? AI: Czy sprawdzałeś stan baterii w samochodzie? Może być rozładowana, co może powodować problemy z otwieraniem drzwi. Do...
Dzień dobry Koledzy mam podobny problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Fabii z 2003 r. Problem w tym, że w zasadzie c.z. działa, ale dość często zdarza się, że przy próbie otwarcia bądź zamknięcia drzwi pilotem drzwi pasażerów się otwierają i zamykają oprócz drzwi kierowcy. Przy braku otwarcia drzwi kierowcy można je otworzyć kluczykiem czyli zamek...
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
przy próbie przeprogramowania licznika przez obd2 skopał licznik teraz mam programator i mam pin kluczyka ale nie wiem w którą linie go wpisaĆ i czy trzeba g zamieniaĆ na kod hex czy dec Dodano po 2 pamięĆ to 93c86 fabia 2002 1,4 MPI Czy robiłeś to może programem FABIAC86?
Generalnie jak chcesz mieć możliwość radio włączać niezależnie od pozycji kluczyka to to sztywne napięcie z A4 zmostkuj - połacz z pinem A7. Radio powinno się włączyć.
Ja nie umiem a powiem ze ustawisz jedno oczko dalej to masz juz przechlapane i przewalone. Jest sposób aby sprawdzić czy się ustawiło dobrze? Wystarczy 2 obroty wału zrobić kluczem (najlepiej zrobić 4 na wszelki wypadek) i jak nie będzie się nic blokować to można spoko podłączyć akumulator i dopiero próbować odpalić. Przy wymianie paska oczywiście...
Dokładnie chodzi mi o dokręcenie tego amortyzatora Człowieku ty wiesz co piszesz, wiesz co to jest 30 Nm przy tak krótkim ramieniu, tu Sylwester z Arnoldem nie dadzą rady tego przykręcić bez kluczy. Albo się za to nie bierz bo Cię widzę przerasta, albo rób tak jak piszą. Te 90° to to dowolny klucz z dość długim ramieniem.
W sumie 5 śrubek, 2 na dole, 3 na górze po otwarciu klapki je widac, potem trzeba odchylić ten plastik od strony drzwi i samo odpadnie. http://obrazki.elektroda.net/51_11768357...
Najpierw musisz zakodować klucze później zgrać ECU z immo. Daj wsad z ECU i napisz co to za sterownik.
pytam czy jest taka opcja, że jest to coś innego niż te wtryski. Może ktoś miał podobny przypadek.
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
U mnie jest pod plastikami, na pedałami hamulca i sprzęgła. Wymiana wiązała się z kodowaniem pilota. Jeżeli u ciebie przyczyną usterki jest także ten sam element to pamiętaj, że stosunkowo ciężko jest kupić ten moduł. Zgadzać się muszą częstotliwości kluczyka, ilość elektrycznych szyb, alarm itp... Nawet kupując dokładnie z takimi samymi symbolami,...
Może to nie ma nic wspólnego z tematem,ale napiszę,może to komuś da pojęcie o tej pracy. To jest ciężki kawałek chleba,przeważnie nie pracujesz 8h ale 10-12,przeważnie wszystkie soboty i czasem niedzielę. Jesz kiedy masz czas,a nie przerwę i to w biegu. Każdy patrzy na Ciebie jak na złodzieja,nie wazne czy coś mu zrobiłeś,ale jesteś złodziejem-chyba...
Udało mi sie wprowadzić go w tryb programowania dopiero kiedy wpisałem mu mape licznika i ECU z jednego auta, jest teraz zawieszony tzn kontrolka sie świeci i auto pali W KOŃCU teraz następny problem wbijam mu ilość kluczy, potwierdzam i kontrolka zaczyna mrugać błąd "nie autoryzowany klucz" czy moge wczytać drugi raz te same klucze czy musze dać nowe...
Podpinam sie, gdyż mam podobny problem, a nigdzie nie moge odszukać odpowiedzi. Po podłączeniu aku alarm sie załącza. Syrena pod maską wyłączona z kluczyka. Centralny zamek z pilota działa lecz nie dezaktywuje alarmu. Po ok 6 min, awaryjki przestają migać. Dioda straszak od alarmu dalej sobie miga. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki standardowo...
Vcds był w stanie dodać klucze jedynie do fabii1. W fabii 2 vcdsem możesz dodać jedynie pilot, nie ma szans dopisać immo.
http://obrazki.elektroda.pl/1638567200_1... Witam serdecznie. Potrzebuję schemat układu i dane dławika SMD zaznaczonego na powyższym zdjęciu pobranym ze strony: http://bolthely.hu/obddiag/id/25813_VAG_... Układ ten jest do kluczyka zamka centralnego Skoda Fabia II 2003...
Zestaw kluczy tak ogólnie czy chodzi ci o klucz do kół?
Miałem w Pug-u podobny problem i pomogła wymiana panela przycisków. Kiedy nie mogłem po dojechaniu zamknąć, działało zamykanie z pilota kluczyka.
Nad pedałem gazu. Odpytaj komfort na błędy.
Napięcie takie jest gdy silnik zgaszony a kluczyk włączony zapłon . światła czasem lekko przygasają . 25 V na zgaszonym silniku a włączonym zapłonie to raczej nie jest możliwe. W takiej sytuacji napięcie nie powinno być wyższe niż 12,5 V, gdyż normalnie, w Fabii I źródłem energii jest bateria 12 V. Prawdopodobnie mierzysz uszkodzonym miernikiem lub...
Uszkodzony siłownik lub poluzowane wtyczki. Należałoby sprawdzić stan połączeń przewodów doprowadzonych do drzwi pasażera.
Witam ponownie. mimo iz podstawowa wiedze niemal z kazdej dziedziny mozna nabyc w internecie, to chyba jedyna czynnoscia ktora bezproblemowo mozna wykonac bez odpowiedniego sprzetu jest dlubanie w nosie... Zamykajac moj temat pragne zrobic male podsumowanie, moze dzieki temu ktos zaoszczedzi czas ktory ja stracilam. PROBLEM jeden i to uszkodzony kluczyk...
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
w skodzie jest odwrotny układ,na czerwony przychodzi stały plus a na żółty po stacyjce i wystarczy je tylko przepiąć,separator jak pisał kolega wyżej jest konieczny i przewód anteny elektrycznej niebieski ma być rozpięty-nie może podawać napięcia do fabrycznej kostki.
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
Witam. Jestem tu nowy, mam problem z autem i próbuję się jakoś ratować, więc proszę o wyrozumiałość i będę bardzo wdzięczny jak ktoś zaglądnie na post i coś poradzi. W mojej Skodzie Fabia I (99r.) 1.9 SDI (68 KM) od kilku dni występuje dziwne stukanie po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję II. Stukanie w krótkiej chwili zmienia swoją częstotliwość...
A nie ma być tak, że gdy wyjęty kluczyk, to klakson powinien być?
Nie znam dokładnie felicji, ale w mojej fabii to, aby wyjąć śrubę, na której wahał się alternator (śrubie brakło 1 cm do wyjęcia i opierała się o karoserię, a sprężyna napinała pas wieloklin), musiałem odkręcić podstawę mocującą altka do silnika (trzy śruby na klucz 16). Może u ciebie też jest podobnie.
Nie muszę przepuszczać do każdych drzwi? Zamykając/otwierając drzwi kluczykiem działają wszystkie poprawnie. Nie - podłączasz tak jak opisałem. Wszystko znajdziesz w drzwiach kierowcy. Warunkiem jest to, że jest to centralny zamek fabryczny. Jest to uboga wersja Może jednak być tak, że centralny zamek też został domontowany do samochodu i wtedy podłączasz...
radio montowane fabrycznie a radio kupine w sklepie to wielka różnica.... Nie da się łatwo, trudniej można
witam posiadam skode fabie dorobiłem sobie kluczyk scyzoryk 3 przyciskowy teraz chciałbym dokupić alarm czy taki z wymienną wkładką jest dobry czy może jakiś uczący się może inne propozycje
Ominięcie immo-nie te forum.Porada co zrobić-oddać specjaliście na dokodowanie nowego.
Jak śruba jest klejona to z reguły klejem odkręcalnym i nie trzeba nic grzać. Bardzo czesto do wymiary rozrządu trzeba odkręcać łapę silnika i manewrować nim góra dół czy na boki także tego nie ma się co bać. Musisz zrobić miejsce i użyć mocniejszego klucza i pójdzie, uważaj tylko żeby nie powiesić silnika na półosiach, wężach wodnych czy wydechu bo...
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Przy otwieraniu auta z pilota lub z kluczyka, zawsze włącza się alarm na kilka sekund. Jak rozwiązać problem? Auto rocznik 2008, kupione kilka dni temu i przeoczyłem to przy zakupie.
odkręcasz boczki w bagażniku pasy rączki do trzymania.Odchylasz podsufitkę i kluczem 22 albo 24 odkręcasz antene
Pomarańczowa auto z kluczykiem to właśnie kontrolka od immo. Grupa VW wymyśliła sobie, że moduł immo będzie w zegarach. Wcześniej to był oddzielny moduł, tak do połowy lat 90. Sprawdź dokładnie bezpieczniki i puste miejsca , bo często klienci wyjmuja bezpiecznik sprawdzając i wkładają w miejsce obok. Drugi kluczyk nic nie da do momentu uruchomienia...
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
klucz wymiana skoda fabia fabia klucz klucz fabia
hotpoint ariston zmywarki nadpalone kable haslo linux
spawarka światłowodowa spawarka światłowodowa
Jak odciąć dopływ wody do pieca Buderus? Jak rozebrać głośnik mini karaoke typu tuba?