Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
Skoda Fabia, zamknięta normalnie na parkingu. Po tygodniu nie działa ani otwieranie przyciskiem kluczyka, ani kluczykiem w zamku. Oba kluczyki tak samo. Podczas klikania otwarcia auta miga czerwona kontrolka. Co się mogło wydarzyć? AI: Czy sprawdzałeś stan baterii w samochodzie? Może być rozładowana, co może powodować problemy z otwieraniem drzwi. Do...
Dwa czarnoniebieskie,to takie same zasilanie. Podsumowując zamień ten czarno niebieski pod szarobiałym z brązowoczerwonym zaizolowanym gdzieś z tyłu.
Miałem w Pug-u podobny problem i pomogła wymiana panela przycisków. Kiedy nie mogłem po dojechaniu zamknąć, działało zamykanie z pilota kluczyka.
1J0 959 753 DA
Ale czy to możliwe, że od zostawienia kluczyka na zapłonie Wtedy na desce świecą co najmniej kontrolki: ciśnienia oleju, ładowania, hamulca ręcznego. Może w gnieździe zapalniczki została ładowarka telefonu/nawigacji/rejestratora. A może jeszcze nie domknięte drzwi i świeci się w kabinie ? Tu ułamek ampera, tam następny i na końcu "Houston - mamy problem"
Więc musisz zakupić sobie pilot o częstotliwości 434Mhz
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
nie posiadam jmmobilajzera w swojej skodzie Skąd te wiadomości? Nie spotkałem jeszcze Fabii bez fabrycznego immo, nawet większość Felicii już miała. Masz na desce kontrolkę autko z kluczykiem ?
Moja szklana kula mówi że pytanie powinno brzmieć "czego tam brakuje". Odpowiedź - baterii typu PX625A, służy to wyłącznie do podświetlenia.
Kluczyk bez problemu zakodujesz przy pomocy VAGa/VCDSa, jeśli oczywiście masz do niego dostęp :)
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Można próbować odsunąć od karoserii drzwi boczne i spróbować wyciągnąć jakimś drutem. Do zrobienia bez problemu, szczególnie z pomocą drugiej osoby i przygotowanego drewnianego klinka.
Przy prawej nodze paseżera, za plastikami. Czarne pudełko na dwie wtyczki.
Czyli schemat w rękę i szukać od akumulatora do stacyjki, gdzie jest przerwa.
Osobiście nie potrafię wyciągnąć oryginalnego kodu, ale jak to pomoże to wrzucam twój oryginalny wsad z zaimplementowanym kodem 1234:
Wrócić do warsztatu wymieniającego olej na dokończenie usługi.
To w jaki sposób z nich korzystałeś? Od alarmu będzie 12A23 zapewne, w kluczyku pastylka pewnie.
a co było z licznikiem że trzeba było naprawiać?? jeśli inna zawartość eepromu to trzeba: 1. spasować immo ze sterownikiem silnika (kod immo w eepromie licznika, kod streownika w sterowniku (chyba 24c02) albo na zdrapce przy kluczykach) 2. zaprogramować kluczyki
Ale to jakaś doróbka fabia 2 ma inny kluczyk z pilotem.
HCS200, pilot tylko od producenta alarmu
Usterka w samym liczniku.
Tutaj klipsem nie pójdzie, tylko wylut z tego co kojarzę.
Gdyby to na mnie trafiło to oddałbym za lawetę i naprawił na swój koszt, w końcu to tylko uszczelka i bardzo przeprosił. Wszak to tylko 200 zł z ogonkiem. Ja ostatnio i pierwszy raz w życiu zgubiłem kluczyk klientowi od fabii. Nowy kluczyk plus dokodowanie 450 zł. Klient ucieszony bo ma nowiutki kluczyk, a miał starego zgreda. Trzeba mieć jakąś uczciwość...
Naprawiłem uszkodzenie. Między sterownikiem lewych i prawych drzwi idzie "kabelek szaro biały". Przechodzi przez wtyki i gniazda w obuch słupkach. Rozbierałem co się dało bez rezultatu. Co się okazało kabelek był pęknięty w środku we wiązce wnętrza samochodu bliżej słupka lewych drzwi, nie spotkałem się żeby kabelek w środku we wiązce pękł. Może się...
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
Rozwiercić wkładkę. udało się bez ... temat rozwiązałem kluczykiem w zamku.
Nie użyłem innego kluczyka.
Wymień Aku i powinno być ok
http://obrazki.elektroda.pl/1638567200_1... Witam serdecznie. Potrzebuję schemat układu i dane dławika SMD zaznaczonego na powyższym zdjęciu pobranym ze strony: http://bolthely.hu/obddiag/id/25813_VAG_... Układ ten jest do kluczyka zamka centralnego Skoda Fabia II 2003...
W tym przypadku należałoby podpiąć samochód pod komputer i zaprogramować nowy kluczyk.
Podpinam sie, gdyż mam podobny problem, a nigdzie nie moge odszukać odpowiedzi. Po podłączeniu aku alarm sie załącza. Syrena pod maską wyłączona z kluczyka. Centralny zamek z pilota działa lecz nie dezaktywuje alarmu. Po ok 6 min, awaryjki przestają migać. Dioda straszak od alarmu dalej sobie miga. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki standardowo...
pojawił ci się kluczyk na wyswietlaczu czy pisze tylko oil
Sprawdź ciągłość i jakość izolacji przewodów przebiegających z samochodu do drzwi, które zamykasz kluczykiem przy dolnym zawiasie...
To niech nie próbuje jak to taki delikatny sprzęt... A próbowałeś innym kluczykiem uruchamiać auto?
Tak, tylko podłączenie i tak, po przekręceniu kluczyka dopiero.
Witam no tak kluczyk z przyciskami już dodałem za pomocą sposobu na dwa kluczyki i do zaprogramowania nie jest potrzebne vcds można to zrobić bez niego . A z jak zdobyć pin?? Dodano po 3 Witam no tak kluczyk z przyciskami już dodałem za pomocą sposobu na dwa kluczyki i do zaprogramowania nie jest potrzebne vcds można to zrobić bez niego . A z jak zdobyć...
możesz maksymalnie wprogramowac 4-kluczyki, nie ma znaczenia czy nowe czy nie , wysylam opis. Dodano po 3 Na pw wyslane
sory wstawiłem zły wsad zaraz podam poprawny .Ps tylko do tego pastylki i kluczyki stare,jakie były przy starym liczniku.
Kluczyk działa. Dzięki wielkie
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
tzn? Są różne kluczyki?
Chyba że chcesz wraz z odpaleniem silnika , wtedy podpinasz pod alternator. Co ma podpiąć pod alternator? W którym miejscu? ak? OBOWIĄZKOWO wytłumacz!
Z wymianą przeze mnie będzie o tyle problem, że to jest znajomy z pracy mojej Emilki, który przeważnie rozmija się z nią w grafiku, a samochodem jeździ jego żona. Więc albo naprawię kluczyk, albo zalecę kupno nowego "kluczyka" (zakładam, że jest jakaś prosta procedura wprogramowania, tylko raz się w to bawiłem i wtedy wystarczyło manipulować stacyjką...
Czy zamek centralny zamyka i otwiera, całe auto, po przekręceniu kluczyka?
Natężenie 0,28 A sprawdzałem godzinę po wyłączeniu stacyjki. Nie mierzyłem bezpośrednio po jeździe samochodem. Problem w tym, że samochód zamyka się wtedy, gdy jest odpalony, dlatego nigdy nie zamykam drzwi, gdy jest na chodzie, ponieważ już raz była taka sytuacja, że zamknął się od środka i trzeba było otwierać go z drugiego kluczyka.
witam posiadam skode fabie dorobiłem sobie kluczyk scyzoryk 3 przyciskowy teraz chciałbym dokupić alarm czy taki z wymienną wkładką jest dobry czy może jakiś uczący się może inne propozycje
W ogóle nie masz centralnego czy tylko nie masz pilota, a centralny działa z kluczyka ?
Nie ma pilota, mam wersje bez pilota. Przed awaria otwierały się i zamykały wszystkie drzwi po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy.
immo3 = nowe transpondery
Może też być tak że ten dodatkowy kluczyk jest bez immobilizera.
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
A nie ma być tak, że gdy wyjęty kluczyk, to klakson powinien być?
Zacznij od podpięcia radia pod kluczyk
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
Jak vcds dopisać kluczyk
Ewentualnie skąd pociągnąć prąd tak żeby radio wylaczalo sie po wyjeciu kluczyka. W zapalniczce napięcie zanika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki?
Centralka jest oryginalna założona fabrycznie a zamek mam tak zapieczony że nie mogę przekręcić kluczyka
Pilota do sterowania centralny zamkiem (bez alarmu). Teraz samochód otwiera się tylko kluczykiem.
Tak, jeśli masz fabryczne domykanie z kluczyka to ten przewód 30 sekundowy podłączasz do odpowiedniego przewodu "zamykającego".....wystarczy sprawdzić próbnikiem samochodowym...
Rozumiem iż chcesz zupełnie obejść stacyjkę by radio grało nawet gdy nie ma w niej kluczyka?.
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Witam serdecznie. Mam Fabię 3 z 2019 roku. Nie działa wycieraczka tylna. Sprawdziłem silniczek, kręci, bezpieczniki sprawne, spryskiwacze sprawne, chociaż uruchamiają się nawet po wyjęciu kluczyka. Będę wdzięczny za pomoc.
Witam Otwórz drzwi kierowcy i z boku po lewej stronie deski rozdzielczej należy podważyć płaskim śrubokrętem pokrywę która jest na spinkach.Pod nią znajduje się skrzynka z bezpiecznikami.Tam znajdziesz miejsce do którego będziesz mógł podpiąć zasilanie zapalniczki.Pod skrzynką należy wybrać przewód o dużym przekroju kolor czerwony gdzie jest napięcie...
Pomocy!!! Zatrzasnęły mi się kluczyki w środku, czy jest jakiś sposób aby otworzyć drzwi?
Najpierw dokoduj kluczyki.
Bez względu na immo pompa, po przekręceniu kluczyka, powinna na chwile się załączyć. To Fabia 1.
To nie jest fabryczny alarm tylko jakaś dealerska/salonowa dokładka. Fabryczny ma pilot w kluczyku.
Ale chyba z przepustnicy zdejmowane jest napięcie po wyłączeniu kluczykiem. Kombinuj, kombinuj to tylko zabawa.
Witam, nagle przestał działać centralny zamek w Skodzie Fabii 1. Gdy wkładam kluczyk do zamka to lekko się przekręca w obie strony, gdy wciśnie się w środku zamykanie to nie zamykają się tylko drzwi kierowcy. Zamek fabryczny. Sprawdziłem bezpieczniki, wiązkę pomiędzy drzwiami a boczkiem i ściągnąłem boczek i tam sprawdziłem wiązkę i jest wszystko Ok...
Nie wiadomo, prawdopodobnie fabryczna bo była sterowana przyciskami w kluczyku.
Niestety nie wymienili czujnika skretu bo komputer nie wskazal usterki (wylaczenia) wpomagania. .. zagwozdka ... Niktóre błędy te mniej ważne są kasowane po wyciągnięciu kluczyka. Być może bład był na tyle błahy, że został skasowany (może wiechałeś na jakąś przeszkodę i na chwilę poziom płynu w zbiorniczku wspomagania był mniejszy od minimum i ECU...
Zestaw startowy to wszystkie elementy które są zabezpieczone immo a służące do odpalenia samochodu. W fabii z tego okresu to będą - licznik, sterownik silnika, pastylka z kluczyka. Tu masz przykład - https://allegro.pl/oferta/zestaw-startow... Najpierw dobrze zdiagnozuj usterkę, nic nie kupuj.
kolego a nie bawily sie dzieciaki w aucie ??? zanim co koolwiek wymienisz to: przy domknietych drzwiach kluczyk w zamku przekręć na zamykanie i przytrzymaji po 10-15 15sek wszystkie szyby powinny i szyber dach powinny sie zamknac. I odwrotnie kluczyk w zamku przekręć na otwieranie i przytrzymaji -powinny sie otworzyc
Który to pin rozłacza po wyciągnięciu kluczyka. https://obrazki.elektroda.pl/8776616700_...
Witam. Jestem tu nowy, mam problem z autem i próbuję się jakoś ratować, więc proszę o wyrozumiałość i będę bardzo wdzięczny jak ktoś zaglądnie na post i coś poradzi. W mojej Skodzie Fabia I (99r.) 1.9 SDI (68 KM) od kilku dni występuje dziwne stukanie po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję II. Stukanie w krótkiej chwili zmienia swoją częstotliwość...
Mam problem z elektrycznymi szybami w przednich drzwiach - z tylu sa korbki. Otoz otwieranie i zamykanie ich mozliwe jest tylko z kluczyka (przytrzymanie w jedna lub druga strone przez kilka sekund w zamku), nie dziala natomiast otwierania/zamykanie z wewnatrz i to zarowno od kierowcy jak i od pasazera. Z tego co wiem to sterowaniem szyb zajmuje sie...
No to tylko VCDS
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
tylko ASO
Generalnie jak chcesz mieć możliwość radio włączać niezależnie od pozycji kluczyka to to sztywne napięcie z A4 zmostkuj - połacz z pinem A7. Radio powinno się włączyć.
Masz drugi kluczyk?
Jak ma selektywne otwieranie zakodowane, to po drugim przekręceniu kluczykiem powinno otworzyć resztę drzwi.
Przepraszam za przeoczenie chodzi o autko Fabia
Mam problem z tylnymi drzwiami w mojej Fabii. Gdy otworze auto kluczykiem przednie drzwi się otworzą normalnie a natomiast tylne ( tak jak na zdjęciu ) czyli do połowy. Wtedy trzeba je otworzyć wewnętrzną klamką aby otworzyć drzwi. Natomiast gdy zamknę drzwi kluczykiem to normalnie się zamkną. Czy to jest wina siłowniczka czy całego układu? filmik youtube.com/watch?v=YXYnkL-Fc_0
Cześć, Skoda Fabia 1 Kombi, centralny zamek z kluczyka, dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota. Bagażnik otwiera się dopiero po otwarciu któryś z drzwi. Czyli otwieram zamki(nie otwieram drzwi), bagażnika nie da rady otworzyć, dopiero gdy otworzę drzwi, bagażnik się odblokowuje. Podobno w VW passat b6 jest podobnie. Teraz pytanie, czy da...
Darku , niestety nie mam w swoim samochodzie takiej diody.Jest to wersja HB z 2001.Samochód w tym wykonaniu nie miał właściwie nic (el.szyb,klimatyzacji,el.lusterek). Może wyraziłem się nieprecyzyjnie. Napięcie ma się pojawiać dopiero po otwarciu drzwi z pilota lub kluczyka.
Fabia z 2002 roku. Też się zastanawiałem nad przełącznikiem ale wtedy wycieraczki w samochodzie musiałyby działać po przełączeniu manetki, nawet bez kluczyka w stacyjce w pozycji zapłonu. A wydaje mi się że chyba tak nie jest. Czyli żeby zadziałały wycieraczki trzeba ustawić kluczyk w pozycję zapłonu. Chyba że działają bez kluczyka to mnie poprawcie.
w skodzie jest odwrotny układ,na czerwony przychodzi stały plus a na żółty po stacyjce i wystarczy je tylko przepiąć,separator jak pisał kolega wyżej jest konieczny i przewód anteny elektrycznej niebieski ma być rozpięty-nie może podawać napięcia do fabrycznej kostki.
Witajcie. Skoda Fabia 1.4 2001r. Po zamknieciu kluczykiem zamka, zamyka wszystkie drzwi i po sekundzie otwiera drzwi kierowcy i z tylu za kierowca. Komp zero bledow. Zamek w drzwiach kierowcy podmieniony i bez zmian. Moze byc to wina modulu komfortu?
Siemka Posiadam Skoda 1.2, 8v , 2011. Raz na jakiś czas ma problem problem z odpaleniem , bez względu jaka pora dnia czy roku czy ciepły czy zimny Obawia się w taki sposób : co jakiś czas nie odpala za pierwszym , po ponownym przekręceniu kluczykiem odpala na strzała.
Wymień baterie i poszukaj procedury do fabii 1. To te same auta. Nie jestem w stanie z pamięci podać ale coś w stylu zamykasz drzwi kierowcy kluczykiem i naciskasz przycisk zamykania. O ile pilot oryginalny.
odepnij całe drzwi to wtedy je wykluczysz.
Nad pedałem gazu. Odpytaj komfort na błędy.
może przekaźnik
Mogą być np kabelki w przelotce
Napięcie takie jest gdy silnik zgaszony a kluczyk włączony zapłon . światła czasem lekko przygasają .
Słyszałem,że można też wykorzystać przewód od wyłącznika biegu wstecznego. Tak, tam również pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka.
Często nie mogę uruchomić samochodu,gdyż kluczyk nie wyłącza immobilaizera-na desce rozdzielczej żółty samochód z kluczykiem miga!
Witam! Mam taki problem i być może ktoś z Was miał podobny i podzieli się rozwiązaniem. Skoda Fabia 2 rocznik 2008 po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacyjki auto "umiera", na desce brak stanu licznika, zegara, centralny zamek nie reaguje. Po ponownym włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do pozycji 1 po około dwóch sekundach auto wraca...
kluczyk fabia fabia kluczyk stacyjki kluczyk skoda fabia
zmienic angielski polski hasło router admin daewoo ustawienia serwisowe
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Pioneer GGS1152 – gdzie pobrać program serwisowy do AVIC-F70DAB, F77DAB, 6200NEX TCL 43P615 – reset fabryczny bez pilota, przyciski, pinhole, Android TV