ECU 41 - bez airbag 61 - z airbag W komforcie nic nie zmieniasz.
Abs 5.7 kodowanie 44
Wrzuć scan z id, kodowania i adaptacji z 09
Sterownik musi być z tym samym nr części reszta to tylko kwestia kodowania.
To tylko sie cieszyc ze nie rozjechal sie jeszcze ABS. Czeka Cie kodowanie VCDS.
Ok, a trzeba po wymianie oringu coś kodować?
Coś mi się nie zgadza, ponieważ jeżeli wylutowałeś "eeprom" 24c04 który powinien mieć rozmiar 4 kB to jak chcesz do niego "napchać" 512 kB? Masz zczytany cały wsad i flash i eeprom przez commandera? Teraz ratuje cię wsad do 29f400 i do 24c04 z oryginalnego sterownika bez modyfikacji i ewentualne immo off albo kodowanie.
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Ja sie kiedys spotkalem (co prawda w fabii) z takim kodowaniem modulu komfortu. Jedno nacisniecie to zamykal tylko drzwi kierowcy a drugie, cale auto, trzeci raz to ryglowal zamki. Podobnie z otwieraniem, jeden raz otwieral drzwi kierowcy, dwa cale auto. Jesli zamki, instalacja ok, to ja bym sprawdzil kodowanie. Jesli natomiast bledy sie powtarzaja...
Licznik nie chce przyjąć kodowania dla tych dwóch opcji. To, że Twój samochodzik nie był przewidziany dla tych opcji - brak stosownego wyposażenia realizującego te funkcje.
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
We Fabii I napęd 4x4? :-D Nic z kodowaniem nie robiłem.
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
I jak udało Ci się?, ja dziś na próbę pobawiłem się kodowaniem w Golfie 4 i Skodzie Fabii, nie było żadnych problemów :)
Witam panowie czy posiada z was ktoś może kodowanie sterownika ABS nr pompy 6r0907379at Skoda Fabia 2013 rok 1.6tdi
Już oglądałem. I widzę, że tu więcej info nie zyskam.
Piny od gniazda starej pompy nie są zerwane? Najszybciej byłoby przywrócić komunikację ze starą pompą aby odczytać kodowanie.
Jeżeli masz na liczniku 100km to powinno iść wpisać nowy stan VAGiem(tak jak po zamontowaniu nowego licznika) Sprawdź kodowanie licznika. I ewentualnie spróbuj przeprowadzić kodowanie od nowa.
Wymieniany był akumulator nic więcej
jak zakodować immo w Fabi 1,4MPI Vagiem?
Mi też się wierzyć w to nie chciało ale niestety tak było, a po tej zamianie wtrysków zmienialiście kodowanie w ECU? Czy na starym kodowaniu?
Temat ogarnięty. Udało mi się zmienić kodowanie we wsadzie z nowego sterownika.
A po co chcesz go klonować? Zakładasz robisz kodowanie i nara.
Błędy jakieś w module komfortu ? kodowanie ?
Do czego kodowanie potrzebujesz, do bramy CAN?
Coś się wydarzyło że przestały działać szyby ? Sprawdzałeś kodowania komfortu, modułu drzwi ?
Moja Skoda jest czystym golasem, nic nie ma, szyby na korba itd., a drzwi ogarnąłem ze Skody Fabii sedan z 2003 roku. Wiem, że te moduły się koduje, tylko jaki teraz mam ogarnąć do tego??
Zamykam temat i podaje prawidłowe kodowanie wg vcds dla sterownika silnika Marelli 4LV wersji z ABS, airbag 4x, skrzynia manualna i klimatyzacją manual: 00071
Kod P1570 - uszkodzony kod klucza, niepoprawny kod, ECM/immo-wymiana bez kodowania, uszkodzony immo.
Często w grupie vag po podłączeniu innego licznika wywala kodowanie ABS. Zawsze przy diagnostyce robię skan całego systemu i zapisuje kodowania.
Witam Czy jest ktoś w stanie przeliczyć mi kodowanie do absu? Skoda Fabia 2 FL 2014 rok 1.6 Tdi Caya Komponent ESP 9.0i front H030001 Nr VAG 6R0 907 379 BJ NR VIN TMBES25J0F3065502 Proszę o pomoc
Kodowanie trzeba zmienić.
musisz vagiem zmienic kodowanie konfortu jesli ze starym masz mozliwosc diagnozy sprawdz jakie tam masz kodowanie przepisz do angola i po temacie
Tutaj masz opisy kodowania modułu komfortu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Skod...
Często padają te piloty Należało by podłączyć vaga bądź vcds-a i wtedy spróbować dopisać pilota
To co tam widać w bloku 001 przy włączonym zapłonie a co przy wyjętym kluczyku ze stacyjki. Jakie jest kodowanie?
Jak łączy się z 19 to dalej kodowanie 07 i wpisujesz 12 (do tego wypasażenia powinnien być ten kod) potwierdzasz i powinien się przekodować.
Tam nic schemat ci nie da jak na błysk działa.Obwód masz sprawny . Albo jakiś mod był albo grzebane było w kodowaniu. Wszystko idzie z bordnetza
Poczekaj aż się ponownie pojawi i tyle. Może mu chodzi o kodowanie?
Witam, posiadam fabia 1 1.9tdi i chciałbym zmienić licznik z normalnego na ten od wersji vrs i pytanie czy trzeba coś przerabiać zeby były wszystkie funkcje (oraz nowe typu otwarte drzwi czy będą działały?) Czy trzeba kodować cały licznik vagiem.
Witam, nie pamiętam już jak ale chyba się udało, później do tego samego auta wrzuciłem 3.6 z DSG i wtedy wymieniłem ABS z Bosch 8.0 na ate mk60 bo nie dało się kodowaniem tego zgrać.
Witam przytrzymaj przycisk 1 około 5 sekund i masz rmf pod 1, i tak samo kodujesz zetke pod 2,3,4
moduł mozna zakodowac raz jesli jest czysty ,kupiłes już zakodowany a wiec pozostaje wyczyszczenie i ponowne kodowanie
tak można to zrobić w nowszych samochodach które mają kodowanie obsługujące takie funkcjie
Trzeba zrobić reset do ustawień fabrycznych. Potrzebny login. Po tej operacji wspomaganie ruszy ale będzie sypać błędami braku kodowania, adaptacji itd. Loginów jest kilka, które mogą działać. Szukaj na forum VCDS. Przed jakimkolwiek działaniem zapisz sobie aktualną wartość kodowania, może się przydać. Każda błędna próba logowania jest odnotowana przez...
Witam. U niego w aucie radio może nie żądać kodu po odpięciu zasilania. Bodaj że za sprawą funkcji komfort komputer pamięta radio które fabrycznie było montowane ( jak coś źle napisałem to prosze mnie poprawić ). Generalnie radio jest kodowane, gdy założyć je poza "swoim" autem na pewno poprosi o kod.
Jedyny błąd to P1612 błędne kodowanie sterownika i nie da się tego skasować. Zmień podpis pod nickiem z "mechanik" na "grzebacz"
Tam nic nie koduje się po wymianie tych zamków
Wypadl i uszkodzony zostal mechanicznie co w tym ciezkiego do zrozumienia, potrzebny nowy transponder i kodowanie, proste .
przyjmuje raz jeden kod ale jednego auta czyli jeśli przypisany do tego auta to tylko go można kodować do tego auta ile się chce a więc bym próbował raz jeszcze lub inny sprzęt a tym tylko kod odczytaj
Otwierania raczej nie zrobisz ale zamykanie idzie przekodować. Dodano po 2 Kodowanie w bordnetz
mam takie pytanko do Sztomela z kad mozna takie info pobrac odnosnie kodowania roznych spraw przez vaga
Zmianiałem kodowanie w starszych sterownikach, a tu faktycznie chyba nie da rady. Wymieniłem wczoraj sterownik na ten oryginalny "wyleczony" i jest ok. Sądzicie, że producent specjalnie zablokował możliwość zmiany kodowania? Ktoś na forum pytał o kodowanie do fabii (miał nowy ster. z ASO) i próbował różnych kodów-czyli udawało mu się wpisywać. Co o...
Ktoś wkodował IMMO ze sterownika ECU silnika. To już jest operacja która polega na wgraniu nowego wsadu do ECU. Pytanie czy zrobione na ori wsadzie czy wgranie gotowca nie koniecznie od tego silnika (zresztą nie wiem po co to robił jak licznik, kluczyk i ECU teoretycznie było od jednego dawcy. Wg mnie ktoś poległ na swapie ,zaczął robić głupie rzeczy...
Witam Mam problem z Fabią. Najpierw nie było zasilania na prawej szybie, ale okazało się że ktoś uciął przewód w puszce bezpieczników.Naprawiłem, bezpiecznika nie pali. VAG wywalił błąd złego kodowania modułu komfortu. Obecne kodowanie jest 00067. Po otwarciu drzwi na włączonym zapłonie auto miga awaryjnymi. Przełącznik prawej szyby nie ma podświetlenia....
Pytałem się czy masz już pilota ? Jak tak to zakładaj nowy moduł zakoduj pilota i zobacz czy po prostu po otwarciu i zamknięciu z pilota przestaną migać kierunki. Co do ABS korzystaj z podpowiedzi kodowania VCDS.
Wymieniłem panel. Z instalacją nie było problemu (CAN był podciągnięty do wcześniejszego climatic'a, który też obsługiwał grzałkę elektryczną). Nie zmieniłem żadnego kodowania w jakimkolwiek module
VCDS nie podpowiada mi kodowania. Wpisałem wszystkie możliwości jakie znalazłem w sieci nawet te z forum Fabii i nie wchodzi, cały czas ten sam błąd. https://workshop-manuals.com/skoda/fabia... Proces wygląda jak na forach: Kodowanie -> Logowanie "40168" -> Kalibracja czujnika....
Napisałeś poprzednio, że kodowano immobilizer w nowym sterowniku więc jest. Jeżeli coś z nim jest nie tak to miga żółta Fabia na pulpicie, jeżeli OK to świeci ciągłym.
Witam dziękuję za informację jak już będę miał ten długi numer kodowania to co dalej trzeba go wpisać do używanego modułu który posiadam z Fabia i to wszystko będzie działać
Zaprogramować a dokładniej? Po diagnostyce jakimi błędami sypie? Jakie kodowanie wyskakuje w tych sterownikach?
Wpisalem 0000425 i blad z vcds modul esp zniknal a kontrolka swieci sie nadal na tablicy Dodano po 1 Ten kod sciagnelem ze strony workschop tylko dla fabii z takim samym silnikiem
immo pominięte chodzi o prękościomierz licznik jest 6y0 919 a powinien być 6y0 920 potrzebne kodowanie tego drugiego licznika
Tego czujnika sie nie adaptuje. Wyczyść kody błędu i powinno być dobrze. Do zmiany siły wspomagania potrzebne kodowanie.
Witam mam Fabia z prawdopodobnie z uszkodzonym sterownikiem silnika mam juz nowy sterownik ale po wymianie immo blokuje skat wziaść kod pin . VCDS daje na silnik , kodowanie , ale jak ustalić pin ?? Fabia 2001 1.4 MPI Prosze o pomoc .
Chodzi mi o zakodowanie na nowo sterownika abs bo ktos wymieniał licznik i stracił kody. Robię to vcds i w kodowaniu są same zera
sprawdź kodowanie podłącz kompa mi ost program się wysypał w zegarach
Tak mam VAG-a komunikuje się ze wszystkimi podzespołami , wiem ( tak mi się zdaje ) że powinienem wejść w sterownik silnika 01 następnie login 11 i tu się zaczyna problem nie znam numeru kodowania tempomatu
Witam pomożecie gdzieś popełniłem błąd tylko nie wiem gdzie Skoda fabia 1.2 2013rok pompa abs 8.2 6r0 907 379 ZROBIONE
Sterownik ABS z końcówką 379 M był powszechny w całej grupie w tym roczniku, co ciekawe bardzo różne kodowania,w Ibizie było ich kilka, w Fabii trzy i zależały od rodzaju nadwozia. Był przypadek że ktoś wymienił bordnetz 09 na taki sam numer i tym samym kodowaniem co był i pojawił się taki sam problem z ABS, w innych sterownikach było ok. Dopiero wymiana...
Fajne porady powyżej:)))Nie podałeś co jest u Ciebie na aucie.Są pompy działające na obu czujnikach.Mają oznaczenie literą A.B.AB,S lub brak litery po cyfrach.95% innych działa tylko na stary czujnik (metalowy bez wtyczki przy korpusie). Super, a podasz kodowania odnosnie pomp? Jakie konfiguracje itd?
nie mogłem znaleźć podobnego oprócz montażu tempomatu w Skoda Fabia nie do końca Jestem przekonany czy to jest to samo. Numer wyłącznika zespolonego sugeruje platformę od VW T5, nie wiem na ile zgodne są oba auta, ale tam np. modułu kierownicy nie ma. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Potem jeszcze kwestia czy ECU łyknie kodowanie...
programowałem taki klucz od pasata niedawno jutro napisze ci jaka jest procedura kodowania tego klucza napisz mi tylko jak tamten próbował
Jeżeli miałbyś taki układ to sam montaż to dzień roboty plus kodowanie Raczej 2 dni zapier......, to fabia , i nigdy nie wiadomo czego zabraknie w praniu.
Mam Pytanie. Czy można zastąpić sensor z fabii po wystrzale 2 poduszek ( pasażer i kierowca )sensorem z fabii nieuszkodzonej z jedną poduszką ? Poduszki są zamontowane nowe i posiadam taki sensor od fabi 2003 z jedną poduszką. Ewenutalnie czy da się go zastosować po zmianach w kodowaniach ?
Witam. Fabia po rozgrzaniu podczas jazdy ze stałą prędkością zaczyna szarpać. Jedynie wciśnięcie gazu do oporu zmienia to. Auto ogólnie jest mułowate i słabe. Dodatkowo nie działają elektryczne szyby. Mógłby ktoś zerknąć na raport z VCDS i ocenił problemy? Czy kodowanie w każdym sterowniku się zgadza?
Tak czy inaczej trzeba będzie błędy pokasować komputerem, ewentualnie zrobić kodowanie. Szansa, że ktoś go wyjmie ze sprawnego auta z dokładnie takim samym wyposażeniem jest niewielka.
witam poszukuje kalkulator kodowania 26 bajtowego do esp /abs grupa vag. Niestety VCDS nie wspiera jeszce tego kodowania. Dziekuje.
Witam. Po uszkodzeniu licznika - 6y0920860m ,został wymieniony cały komplet( sterownik silnika o tych samych numerach,klucz,licznik).Licznik ma numery 6y0920880m. Wszystko działa oprócz pomiaru prędkości i licznika KM. Auto nie posiada ABS, więc licznik bierze sygnał z czujnika w skrzyni ( sprawdzone - impulsy dochodzą).Czy ktoś może podać ,jakie musi...
Radio dance, znane wszystkim. Będę go dopiero montował, zakładał.... muszę z kodowaniem sobie poradzić też. Ale chciałem juz też ogarnąć temat z bluetooth. Chciałem mieć, aby dzwoni ktoś do mnie wtedy radio mute i słychać rozmowę w głośnikach auta. Tylko jaki zestaw kupić do autka, żeby tel. się parował, jakiś nie drogi ale zeby to działało w miarę...
Witam, od jakiegoś dłuższego czasu przymierzam się do tempomatu w swojej Szkodzie. Szukałem podobnych tematów ale ciężko o wyczerpujący temat w języku polskim i na dodatek konkretnie do fabii. Otóż co dokładnie potrzeba kupić do montażu tempomatu w Fabii 2003 TDI 1.9 6Y ? Jak wygląda kodowanie? Jakieś piny potrzebne czy po prostu da się zakodować Vagiem...
U mnie jest pod plastikami, na pedałami hamulca i sprzęgła. Wymiana wiązała się z kodowaniem pilota. Jeżeli u ciebie przyczyną usterki jest także ten sam element to pamiętaj, że stosunkowo ciężko jest kupić ten moduł. Zgadzać się muszą częstotliwości kluczyka, ilość elektrycznych szyb, alarm itp... Nawet kupując dokładnie z takimi samymi symbolami,...
(at)chyzio Mam ten sam problem golf diesel 96r i tylko jeden kluczyk Troche siedze takie tematy i to są maje wnioski potrzebuje interfece VAG - w produkcji :) program VWTool 2.0.9 ,Vag com 303.1 ,DeltaScan i poradnik Procedura adaptacji kluczyków (...)wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer],...
Witam Auto Fabia 2005 1.9 TDi 101PS z takim problemem, mianowicie zapala sie i miga żółta lampka poziomu oleju. W misce olejowej nie ma takiego czujnika, ciagle wywala w liczniku błąd braku sygnału z czujnika G266 (temp/poziom oleju). Licznik o numerach 6Y0 920 871D Błąd nie da sie wykasować. Problem prawdopodobnie powstał przy próbie zmiany kodowania...
Jutro ostatnie próby według Waszych wskazówek. Jak nie połączę się, to się poddaję... Dodano po 10 Problem rozwiązany. Połączył się VCDS ale oryginalny. Wcześniej próbowałem chińczykiem i kicha. Pompę starą 6R0 423 156 B podpiąłem i zczytalem kodowanie 11211. Nowa pompa miała numery takie same tylko z literką C i kodowanie inne. Może różnica w literkach...
zakładałeś canowski czy zwykły? alarm deaktywujesz przekręcając kluczyk w zamku. Podając sygnały z nowego alarmu do wkładki zamka tym samym deaktywujesz fabryczny, tylko że w fabii jest mały myk trzeba dać 100ohm rezystorek żeby otworzyć:)
Zmień kodowanie silnika plus sprawdź czy masz syrenę nad tylną belką lubi zgnić i dawać taki błąd.
ma ktos jakis pomysl na wsadzie z licznika z koncowka 881m nie odpala ale wyswietlacz mfa chodzi normalnie Przepisać komórki odpowiedzialne za immo ze starego licznika do nowego z mfa. I wgrać edytowany wsad . Obejdzie się bez wymiany transponderów i kodowania kluczy i mfa będzie działać.
Na wstępie chciał bym mocno podziękować za pomoc w rozwiązaniu tematu. Auto funkcjonuje prawidłowo. Mam immo3 i miałem trochę zabawy, dzięki pomocy koledze grala1 udało mi się to zrobić. Tak dla potomnych problem był w ECU wymiana, dopasowanie immo i kodowanie spowodowało że auto funkcjonuje. Dziękuje i pozdrawiam
ok ok wspomaganie działa wprawdzie zaczęło działać dopiero po wymianie siódmej pompy ale zadziałało od razu bez żadnego kodowania kontrolka zgasła i jest ok :D Dziękuje wszystkim za pomoc.
piloty masz prawidłowe pod moduł, jeżeli piloty sprawne to da się douczyć, czym to kodujesz? może program sobie nie radzi? vcds takie rzeczy robi od razu- jak wszystko sprawne.
Odradzam, Kolega widać całkiem pojęcia nie ma. Jeszcze auto przestanie odpalać. I jak wyobrażasz sobie zmianę skali na prędkościomierzu? Sama się nie zmieni. Poczytaj o kodowaniu. Immo to najmniejszy z Twoich problemów.
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
jakieś błędy na sterowniku ABS ? ew podłącz sterownik z powrotem i wyrzuć z kodowania geatway i zobacz co się dzieje . parę razy miałem sytuacje w Fabii II i Romster, tylko że chyba to były TDi, że koła- opony był za duże niz zaleca producent abs głupiał, brak mocy brak błędów
... umiera głupi.... Ta procedura kolegi Lech54 to chyba do trabanta, na pewno nie do skody... Poszukaj na forum opisu kodowania w Passacie B5 albo w Golfie czwartej generacji, jest identyczna. A jak się nie uda procedurą to kabelek w rodzaju vcds'a ....
Witam posiadam Skode Fabie 2 z modułem comfortu 5J0959433A kodowanie programowe 19 i chciałbym zaprogramować domykanie szyb z pilota aby po zamknięciu drzwi z pilota szyby automatycznie podjeżdżały do góry. Pytanie pierwsze czy jest wogóle taka opcja, czy ten moduł da się tak zaprogramować? Pytanie 2 może ktoś się orientuje jak to zrobić? Szukałem na...
tak kolego, czytałem. na forum elektronikasamochodowa.net widziałem nawet wsad do tego sterownika tylko z innym kodowaniem. Chciałbym wyczyścić Crashdate i DTC ale przy zczytywaniu mam no ECU found;/
Do poważniejszych kodowań najlepiej by było mieć sprzęt pod daną markę, ale do odczytu/kasowania DTC czy niektórych adaptacji nawet nie jest to potrzebne.
Tak zgadza się jeśli się wprowadzi błędny kod to w sterowniku włącza się elektroniczna blokada kturą mozna odblokować podłączajac tester diagnostyczny(vas )oczywiście w serwisie i podczas programowania jak komp je3st zablokowany elektronicznie to włacza sie czas odblokowania sterownika po tym czasie możń zacząć kodować odnowa Do wkodowania jest potrzebny...
Pilot po prawej wygląda mi na pilota do fabii 434mhz a passat ma 433mhz. Nie będą pasować. Jak chcesz sprzedać tego pilota do skody po prawej to daj znać.
kodować fabia kodować skoda fabia kodować pilot fabia
workbench bramka naprawa monitorów warszawa nadawać 433mhz
ekspres bosch usterki ekspresu bosch
Mercedes W210 – brak strzałki zmiany biegu na zegarach, wskaźnik shift, manual Skuter 80cc 4T GY6 – gaźnik 18 mm czy 16 mm? Keihin, Moretti, Naraku, dobór przepustnicy