Kolego z całym szacunkiem ale ciemno widzę czy to sam ogarniesz. Jak dla mnie to padł jakiś główny bezpiecznik bo dużo modułów martwych, możesz sprawdzic np czego nie ma na ECU czy zasilania czy masy, ale musisz mieć schemat.
Napięcie do cewki to leci bezpośrednio z ter,15 przez bezpiecznik.Jak jest komunikacja to doprowadź na początek wszystkie te błędy do porządku.Czyli błąd przekaźnika pompy ,czujnik temp., MAP itd.Sprawdź linię 5v dla czujników.Potem doprowadź CAN do porządku.
Jaki sterownik silnika tam masz , jak gaśnie jest komunikacja ze sterownikiem , wiązka sprawdzona ? Jak gaśnie ?
NIe ma przekaźnika do CAN. Trzeba zrobić pomiary na CAN napędu . Komunikacja między licznikiem gateway a silnikiem musi działać. Inaczej nie będzie palić.
Proszę sprawdzić napięcia na wtyczkach pompy, wiadomo grube kable zasilanie + -, - sprawdzamy żarówką, następnie wtyczka z trzema przewodami to Can i zasilanie po zapłonie 12-14V , kolejna wtyczka cztery przewody to czujnik kąta - to zostawmy w spokoju. A wystarczy na szybko diagnostyka jeśli jest komunikacja to wszystko jasne i mniej szukania. Nie...
Tak, z BCM. P i R powinno podejść ale ręki sobie uciąć nie dam. Przekaźnika tam raczej nie znajdziesz. Tutaj silnik powinien mieć tylko zasilanie i komunikację po LIN (zazwyczaj cienki przewód) która leci do BCM. Czujnik otwarcia maski sprawny? Przy otwartej masce lub uszkodzonym czujniku wycieraczki nie ruszą. Jeżeli wycieraczki nie działają to można...
Najlepiej podłącz vcds, jest najbardziej kompatybilny. To co podpinałeś musi się łączyć bez problemu. Jak brak połączenia najlepiej do producenta urządzenia dzwonić. A tak wogule próby na włączonym zapłonie robicie? czy jest komunikacja z innymi modułami jak: abs,air bag, licznik ?
wiazka przeswietlona, lacznie z canem do zegarow, "+" i masa jest, pompa druga z innego samochodu i brak komunkacji nadal jakby gateway uwalilo, inne sterowniki komunikacja bez problemu, jutro zobacze czy wogole can biegnie na oscyloskopie. ale podpytuje bo bardzo podobny przypadek (POMPA TRW)
Tak, tą mniejszą. Na pomie masz trzy wtyczki - zasilanie, komunikacja z plusem po stacyjce oraz w trzeciej czujnik skrętu. Chodzi mi o tę drugą odpiętą na zdjęciu. Cudów nie ma, mówisz że przewód ma przejście, bezpiecznik cały a brak napięcia więc coś źle robisz bo skoro przewód cały to i na pięcie powinno być. Zobacz żarówką 55W czy jest zasilanie...
Witam , Proszę o pomoc w sprawie dotyczącej sporadycznej komunikacji ze sterownikiem Magneti Marelli w samochodzie Fabia 1,4 16V (silnik vw). Problem polega na braku komunikacji ze sterownikiem silnika i komunikacie "Controller uses unknow Protocol , Protocol Keyword EB8F". Co ciekawe raz na dzień uda się połączyć ze sterownikiem silnika ( można zrobić...
z tymi literkami i oznaczeniami to roznie bywa,jesli masz juz upatrzona pompe na miejscu gdzie mieszkasz lub w okolicy to podjedz do goscia i wypnij wtyk ze swojej pompy z auta i podepnij tą co masz zamiar kupic jesli elektronika bedzie ok czyli niebedzie zgłaszac błedów i bedzie komunikacja to wiesz ze pasuje a jesli cos bedzie nie tak to bedziesz...
Ale miało być CH340 za stówkę ?Ciężka komunikacja jest z Tobą.Podpowiedź masz więc zadziałaj.
Skoda Fabia 2010. Usterka to brak wspomagania. Brak błędów. Komunikacja jest. Wszystkie bezpieczniki ok. Wiązka dobra. Wskazania na blokach pomiarowych wydają się być ok. Pompa na jałowym pobiera ok 3a podczas ruchu kierownicą ok 20-40a, czyli jakieś opory są. Wymieniona pompa na używkę w ilości 2 sztuk i nadal to samo. Czy mam pecha do używanej pompy...
Miałem też problem z komunikację w Kabii I 1.4MPi. Przyczyną okazał się spalony bezpiecznik zasilający gniazdo OBD. Wymiana bezpiecznika i komunikacja powróciła.
Witam proszę bardzo ,schematy abs .
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza 8-9V na pracującym silniku, czyli kiszka. Ładowanie...
Myślałem żeby po prostu dać dodatkowa masę na ecu ale nie mam wgl pomysłu jak do tego podejść, poczyscilem masy obok rozrusznika, pod pułką akumulatora, kleme, oraz masę pod ecu i auto zaczęło normalnie kręcić lecz dalej nie odpala i nw co dalej kontrolka świec znika po sekundzie więc komunikacja z ecu jest, zstanawiem się nad zasilaniem pompowtryskow...
Panel powinien mieć 3 gniazda: T5- wentylator nawiewu, T18- silniki klap i czujniki i T16- zasilania i komunikacja. Na pewno nie masz wtyczki T16? Jeżeli auto bez klimy to tylko wtyczki T5 i T16.
Dziękuję koledzy za pomoc . Winna sama pompa wspomagania . Firma z Gniezna w ekspresowym tempie naprawiła . Koszt 499 zł . Komunikacja i wspomaganie wróciło . Pozdrawiam .
Witam mam problem z Fabia 3 2015 1.0 samochód po kolizji pompa ABS nie ma komunikacji brak możliwość i odczytania kodowania długiego aktualnie nowa pompa się łączy kodowanie długie same zera mam inna fabie z 2015 spisałem z niej kodowanie ale bład 31 polecenie poza zakresem poza tym w kodowaniu długim ukryty jest vin pytanie jak to ugryść mam stara...
To, że sprawdzone nie znaczy, że dobre ;-) Miałem taki przypadek gdzie przy odpowiednim otwarciu, bądź zamknięciu drzwi wiązka nie działała poprawnie tzn. ułamany przewód raz łączył, a raz nie ( przy otwartych drzwiach było ok, a po zamknięciu komunikacja się urywała ;-)).
To sprawa się rozjaśniła. W pierwszym poście napisałeś to tak jakby z pompą była diagnoza cały czas. Z tego powodu napisałem że jest to dziwne bo gdyby siadł CAN GATEWAY lub pompa to nie powinno być diagnozy z którymś z tych sterowników. Jaki jest rocznik tej Fabii? Tam są 3 wtyczki jak napisałeś: - zasilanie pompy (2 przewody) - czujnik (3 lub 4 w...
Komunikacja ECU sterownik klimy i tu jeszcze powinien być kod diagnozy (zwarcie/przerwa/sygnał niezrozumiały/niewłaściwy).
Na starej pompie vag pokazywał brak komunikacji i w sumie pompy wspomagania nie widział. Kupiłem nową pompę i jest tak jak było ,pompy vag nie widzi ,brak komunikacji . A komunikacja jest po can.Masz zgniliznę we wiązce na podłużnicy. Nie wierzysz? Rozpruj. Nie chce się? No to lipa.....
Witam, Skoda Fabia Kombi 1.9 TDI ATD 2004r. Świeci się kontrolka AIRBAG i nie ma komunikacji, z każdym innym sterownikiem komunikacja jest i jest błąd "brak komunikacji z AIRBAG". Jak wypnę i ponownie wepnę (i ew. wyłączę i włączę zapłon) bezpiecznik na akumulatorze 25A ABS/ASR/ESP to po połączeniu z AIRBAG brak kodów usterek ale nie jest to regułą...
Jak komunikacja jest to radził bym posłuchać kolegi Radeon 24. Wątpię w padniętą pompę
A komunikacja CAN prawidłowa?? 2 czy 1 wire??
Witam... Kupiłem dopiero auto i w drodze powrotnej zaczęły się problemy, znikają mi: wycieraczki kierunkowskazy, podświetlenie zegarów, podświetlenie podsufitki, klakson, otwarcie klapy bagażnika. Raz wszystko jest ok odstawiam samochód i rano już nic nie działa. Nie ma zasady... Raz jechałem do pracy cała drogę nie było a w powrotnej wszystko ok nic...
Zrób jeszcze raz reset akumulatora, może mu przejdzie. A jak nie to sprawdź w blokach pomiarowych jak wygląda komunikacja pomiędzy sterownikami m.in zegary - klima.
W tym aucie komunikacja z silnikiem idzie bezpośrednio z OBD, komunikacja z resztą modułów jest już po CAN za pomocą modułu centralnej elektryki z którym to komunikacja jest po K.
Nie spaliny skoro drugi EGR i jest to samo a wystarczy podpiąć drugi z boku by zgasł. Czekam na dane z bloków ale nie mam zamiaru za język ciągnąć. Komunikacja jest ale błędna, co kolejek to znaczy.
Czy jest komunikacja z sterownikiem ,rozrusznik kreci ,swieci sie check po zapłonie ?
Bo przesiedziałem nad nią tydzień i prawie schemat narysowałem .Sprawdziłem co tylko mogłem ale 100% pewności że dokładnie wszystko sprawdziłem nie mam -stąd ten post . Myślę (może się mylę...) że pompa po usterce wpisała sobie na stałe do pamięci info o błędzie, którego normalnie nie da się skasować, żeby się o tym przekonać zadałem te właśnie pytania....
Na słupku są kostki, wypnij je i swobodnie ciągaj druty aż któryś puści. Dwa skręcone pomarańczowe z paskami to komunikacja z silnikiem szyby, dwa skręcone grubsze to głośnik i dwa grube to zasilanie silniczka szyby, reszta jest między innymi od zamka.
Witam, kupiłem dla siebie Skodę Fabię z 2004r lekko pacniętą z lewego przodu. Wszystko ładnie pięknie, lecz problemem jest niedziałająca pompa wspomagania. Sprawdzałem wiązkę, jest ok, czujnik skrętu w VAG na blokach pomiarowych wskazuje ze działa. Komunikacja z pompą jest, lecz pompa nie startuje, wyskakuje błąd 00566. Będę wdzięczny za pomoc.
Tam są 3 złącza - zasilanie, czujnik, komunikacja z plusem po stacyjce. Czujnik ma kostkę na 4 piny ale tylko 3 są wykorzystane. Czujnik jest w przekladni kierowniczej.
Witam wszystkich serdecznie, Mam problem z samochodem (Skoda Fabia 1,4 16V AUA 2001r) który przerósł moje możliwości. Samochód rozładował akumulator. Przed dojechaniem na miejsce postoju nie było żadnych objawów nieprawidłowej pracy. Po naładowaniu i założeniu akumulatora okazało się, że pompa paliwa chodzi ciągle lub z przerwami. Zapłon nie jest włączony...
Coś mi się wydaje że pewnie zrobiłeś test w którym to sterownik zachowuje się tak jakby był wypadek - gasi silnik, odpala awaryjne i wyłącza wspomaganie. Skoro nie idzie się połączyć ze wspomaganiem to trzeba sprawdzić zasilania na pompie. Można też w module centralnej elektroniki sprawdzić czy jest komunikacja ze wspomaganiem. Może Twój sprzęt jest...
Masz problem z diagnozą pompy czy wszystkiego w aucie? Możesz odłączyć wtyczkę z pompy wspomagania (najlepiej wszystkie) i zobaczyć czy komunikacja powróci. Tam chyba cała diagnoza idzie przez sterownik centralnej elektroniki. CAN z pompy z tego co pamiętam idzie właśnie do sterownika centralnej elektroniki.
Dzięki ale to można wyczytać na innych tematach dotyczących wspomagania w skodzie fabi. Wiązka , czujnik skrętu , zasilanie ( komunikacja oraz napięcie zasilające) to wszystko jest ok. Interesuje mnie pomoc dobrej duszy która będzie chciała podzielić się swoją wiedzą w zakresie naprawy pompy.
Wracam do tematu ponieważ mam taki sam problem. Odczyt z VCDS w załączniku. Czasem funkcjonalność wspomagania "wraca", aby po chwili nieoczekiwanie wyłączyć się. Na magistrali jest wtedy cała plejada błędów (poduszka, abs, EPC) nawet obroty silnika falują. Jak upewnić się, że winowajcą jest pompa wspomagania. Komunikacja z pompą potrafi całkowicie zaniknąć...
A nie da sie wgrac starego epromu za pomoca vaga. Bo caly czas jest komunikacja ze sterownikiem licznika. czy sa do tego jakies programy zeby to wgrac bez wylutowania? Dodano po 1 Wiem juz ze kopia epromu jest skopana!!! Potrzebuje wsad do pamieci 6Y2 919 860A B41 (93c86) Fabia jest z roku 2000
Pompę i czujnik wymieniłem na podstawie diagnozy w serwisie skody. Następnie po wymianie pompa ruszyła .Po zgaszeniu silnika już więcej nie wystartowała. byłem autkiem ponownie na komputerze i nic mądrego mi nie powiedziano a mianowicie: (wszystko jest ok czyli komunikacja i tak dalej ale nie wiadomo dla czego silnik pompy nie startuje i że podobno...
Witam Mam problem ze Skodą Fabią 1.9 SDI z 2000r. Klient przyjechał z usterką prędkościomierza, po wstępnej diagnostyce testerem, nie wykryłem żadnych błędów (dziwne ale nic nie było). Wiec zabrałem się za szukanie standardowej usterki (czyli zgnitej wiązki). Oczywiście wiązka zgniata, tylko dotknąłem wiązkę i od razu wyskoczyła masa błędów. Samochód...
Panowie ratujecie....... Miałem taki problem przy naprawie manetki kierunkoskazów y` w skodzie fabii rocznik 2000 silnik benzynowy 1,4 mpi zaświęciła się po kilku dniach kontrolka poduszki powietrznej po skanowaniu Vagiem: 532-- -------Battery voltage Signal to Low SPORADYCZNY 588-- -------Airbag Igniter - Driver Side -N95 Resistance to High SPORADYCZNY...
jak ugniły ścieżki w pompie to przy próbie startu silnika pompy może wystapić objaw spadku napiecia odczytywanego przez sterownik w pompie i nie wystartuje, tak jak wcześniej pisałem najprościej sprawdzic pod obciążeniem napięcie na zaciskach we wtyczce bezpośrednio przy pompie, jak spadnie do tych 8v to szukać problemu w instalacji doprowadzającej...
To tylko sie cieszyc ze nie rozjechal sie jeszcze ABS. Czeka Cie kodowanie VCDS.
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
tu nie chodzi nawet o sprzęt tylko o fakt nawiązania komunikacji.
błąd komunikacja fabia fabia wspomagać komunikacja komunikacja alternatora
naprawy dysku twardego programowanie aplikacji android zamiennik bezpiecznika baterii
orange własny router zamiast funbox orange własny router zamiast funbox
Płukanie silnika naftą - czy to bezpieczne? Jak rozebrać szlifierkę kątową Luna - instrukcja krok po kroku