Napięcie do cewki to leci bezpośrednio z ter,15 przez bezpiecznik.Jak jest komunikacja to doprowadź na początek wszystkie te błędy do porządku.Czyli błąd przekaźnika pompy ,czujnik temp., MAP itd.Sprawdź linię 5v dla czujników.Potem doprowadź CAN do porządku.
Dziękuję koledzy za pomoc . Winna sama pompa wspomagania . Firma z Gniezna w ekspresowym tempie naprawiła . Koszt 499 zł . Komunikacja i wspomaganie wróciło . Pozdrawiam .
Pomarańczowo-brązowy, pomarańczowo-czarny skręcone ze sobą razem, to przewody CAN. Zobacz wiązkę na lewej podłużnicy.
Może sama pompa wspomagania ucierpiała (bezpieczniki na akumulatorze całe).
Coś było robione czy wykazało błędy bez twojej ingerencji?Masz tam między innymi ; moduł kontrolny kół napędowych - brak sygnału,napięcie akumulatora -słaby sygnał,moduł kontrolny kod bezpieczeństwa, poziom selektora- brak komunikacji no i czujnik skrętu - brak komunikacji.
czy w samochodzie były podłączane jakieś dodatkowe urządzenia czasem nawet zle podłączone radio może spowodować błąd komunikacji lpf, lub jakeś inne urządzenia podłączone do zasilania samochodu
Witam. Posiadam fabie 1 z silnikiem 1,4tdi 70koni. Chciałem zrobić chip na 90 koni z silnika atl. Pobrałem swoją mapę i mapę silnika atl. Pozmienialem mapy paliwa i turbo w swojej mapie na wartości z mapy atl. Podczas wgrywania mapy wywalilo błąd przy 2%. Od tej pory świeci się kontrolka absu i nie ma połączenia z ecu. Wyczytałem na forum że galletto...
Witam. Skoda Fabia 1 1.4TDI 70 KM BMN Brak komunikacji z samochodem po podłączeniu do komputera. Używany program Delphi. Próbowane kilka razy z takim samym skutkiem. Ostatnio mam z nią bardzo dużo problemów. 1. Nie chce odpalać. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka i kręceniu rozrusznikiem dopiero odpala. 2. Zdarza się że szarpnie podczas jazdy i zgaśnie....
Witam Koledzy mam problem z fabią, po przekręceniu zapłonu jak i po zapaleniu silnika, migają kontrolki kierunkowskazów i kontrolka akumulatora czasami nie działa wspomaganie, były też problemy z prędkościomierzem i wskaźnikiem paliwa. Silnik trochę poszarpuje jak się rozgrzeje. Interfejs odczytał błąd 01314 "Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika...
Witam, łączyłem się dziś z Fabią 2001r 1.4Mpi za pomocą KTS540 , oraz KTS500 i VCDS-em . W wszystkich przypadkach pojawia się łączność z wszystkimi systemami ale z jednym , najważniejszym sie nie łączy -" sterowanie silnika-nie odnaleziono systemu". Komp w fabi- siemensa. ktoś wie lub miał taki przypadek?
Witam Dzisiaj jako zupełny laik podłączyłem VWTooL do Komputera w skodzie Fabii mojego kolegi Podczas wykonywania testów gasł silnik zapalały sie migacze itp W konsekfencji zabawy nie działa wspomaganie kierownicy (swieci sie kontrolka) a Silnik przy próbie odpalenia czka Nie mam zupełnie pojecia co mam teraz zrobić i szukam pomocy u szanownych użytkowników...
Witam ! Mam problem ,auto po wypadku Skoda Fabia 1.2 ,3 cylindry 2007rok,uszkodzeniu uległo elektryczne wspomaganie kierownicy . Na starej pompie vag pokazywał brak komunikacji i w sumie pompy wspomagania nie widział. Kupiłem nową pompę i jest tak jak było ,pompy vag nie widzi ,brak komunikacji . Co może być przyczyną i jak to sprawdzić ,Pompa TRW ,nowa...
Jak w temacie, po wymianie licznika zawiesiłem się na adaptacji, próbowałem 01 11 (kod sterownika) 10 50 (kod licznika) i mam "wait" w lewym górnym okienku wartości, nie podświetla się opcja save tylko test jest aktywny, po kliknięciu w test wartrość "kod licznika" zmienia się w 32000 i wtedy save jest dostępny, a po save error. Kody są napewno dobre...
Fabia błąd P1570 sterownik silnika zablokowany przez immo Czy ktoś z forum może mnie podać dopasowanie sterownika silnika do immo Pozd
Witam mam problem ze wspomaganiem a w zasadzie z jego brakiem oto błędy jakie wyszły VCDS-Lite Version: Release 1.2 Thursday, 17 June 2021, 18:08:41:0 Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,5... ----------------------------------------... Address 01: Engine Labels: Redir Fail!...
Witam mam problem z Fabia 3 2015 1.0 samochód po kolizji pompa ABS nie ma komunikacji brak możliwość i odczytania kodowania długiego aktualnie nowa pompa się łączy kodowanie długie same zera mam inna fabie z 2015 spisałem z niej kodowanie ale bład 31 polecenie poza zakresem poza tym w kodowaniu długim ukryty jest vin pytanie jak to ugryść mam stara...
Jak w temacie moduł chodzi chwile i zawiesza sie nie da nic sie zrobić trzeba rozpiąć zasilanie.Moduł jest z innego auta stary był padnięty,podejrzewam że był nowy to anglik bo okno pasażera działa na automatyce a okno kierowcy nie/było odwrotnie/no i VAG wywala błąd komunikacji z tym modułem.Teraz pytanie do znawców tematu czy da sie kodować ten moduł...
Witam skoda fabia nie mogę połączyć sie ze wspomaganiem kierownicy wspomaganie nie działa napięcie 12V dochodzi i can 9V na dwóch kablach co może byc uwalone nie mogę wczytać bledow
Witam, jeżdżę Fabią 1,9 SDI rocznik 2000 w wersji komfort od dłuższego czasu mam problem z centralnym (montowanym fabrycznie, otwieranym ze "scyzoryka") na chwile obecną - nie działa. Wszystko zaczęło się jakiś czas temu, początkowo samochód zamykał się co drugie "piknięcie" pilotem, później już tylko raz na jakiś czas. Chwilowo pomogło odpięcie akumulatora,...
Dzień dobry posiadam problem nie mogę połaczyć się z ECU sprawdziałem większość i pytanie czy wina leży po stronie nie orginalnego radia ?
Fabia I lift 2005r. fabryczny kluczyk z pilotem na 2 przyciski i z diodą 434mhz. Pilot przestał działać, w vcds w komforcie na kanale 13 sygnał jest widoczny ale NOT OK, zaprogramowany pilot 1. Przy probie adaptacji tego pilota, sygnał dzwiekowy z centralki alarmu jest, widzi nadawanie, procedura przebiega normalnie, ale nadal nie działa, i nadal NOT...
To sprawa się rozjaśniła. W pierwszym poście napisałeś to tak jakby z pompą była diagnoza cały czas. Z tego powodu napisałem że jest to dziwne bo gdyby siadł CAN GATEWAY lub pompa to nie powinno być diagnozy z którymś z tych sterowników. Jaki jest rocznik tej Fabii? Tam są 3 wtyczki jak napisałeś: - zasilanie pompy (2 przewody) - czujnik (3 lub 4 w...
Komunikacja ECU sterownik klimy i tu jeszcze powinien być kod diagnozy (zwarcie/przerwa/sygnał niezrozumiały/niewłaściwy).
Jak komunikacja jest to radził bym posłuchać kolegi Radeon 24. Wątpię w padniętą pompę
Bo przesiedziałem nad nią tydzień i prawie schemat narysowałem .Sprawdziłem co tylko mogłem ale 100% pewności że dokładnie wszystko sprawdziłem nie mam -stąd ten post . Myślę (może się mylę...) że pompa po usterce wpisała sobie na stałe do pamięci info o błędzie, którego normalnie nie da się skasować, żeby się o tym przekonać zadałem te właśnie pytania....
Zrób jeszcze raz reset akumulatora, może mu przejdzie. A jak nie to sprawdź w blokach pomiarowych jak wygląda komunikacja pomiędzy sterownikami m.in zegary - klima.
Witam, Skoda Fabia Kombi 1.9 TDI ATD 2004r. Świeci się kontrolka AIRBAG i nie ma komunikacji, z każdym innym sterownikiem komunikacja jest i jest błąd "brak komunikacji z AIRBAG". Jak wypnę i ponownie wepnę (i ew. wyłączę i włączę zapłon) bezpiecznik na akumulatorze 25A ABS/ASR/ESP to po połączeniu z AIRBAG brak kodów usterek ale nie jest to regułą...
Witam, kupiłem dla siebie Skodę Fabię z 2004r lekko pacniętą z lewego przodu. Wszystko ładnie pięknie, lecz problemem jest niedziałająca pompa wspomagania. Sprawdzałem wiązkę, jest ok, czujnik skrętu w VAG na blokach pomiarowych wskazuje ze działa. Komunikacja z pompą jest, lecz pompa nie startuje, wyskakuje błąd 00566. Będę wdzięczny za pomoc.
Witam wszystkich serdecznie, Mam problem z samochodem (Skoda Fabia 1,4 16V AUA 2001r) który przerósł moje możliwości. Samochód rozładował akumulator. Przed dojechaniem na miejsce postoju nie było żadnych objawów nieprawidłowej pracy. Po naładowaniu i założeniu akumulatora okazało się, że pompa paliwa chodzi ciągle lub z przerwami. Zapłon nie jest włączony...
Witam Mam problem ze Skodą Fabią 1.9 SDI z 2000r. Klient przyjechał z usterką prędkościomierza, po wstępnej diagnostyce testerem, nie wykryłem żadnych błędów (dziwne ale nic nie było). Wiec zabrałem się za szukanie standardowej usterki (czyli zgnitej wiązki). Oczywiście wiązka zgniata, tylko dotknąłem wiązkę i od razu wyskoczyła masa błędów. Samochód...
A czy te napięcia sprawdzać na wyłączonym silniku czy wystarczy jak stacyjkę przekręcę? A i obecnie nie mam skasowanych błędów i nie wiem czy mogą one wpływać na napięcia na liniach Can? A o to ciąg dalszy przygód z wspomaganiem w Polo 9N: Podpiąłem kompa i o to błędy które wywalał: W kanale 44: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 37-00 - Faulty...
Panowie ratujecie....... Miałem taki problem przy naprawie manetki kierunkoskazów y` w skodzie fabii rocznik 2000 silnik benzynowy 1,4 mpi zaświęciła się po kilku dniach kontrolka poduszki powietrznej po skanowaniu Vagiem: 532-- -------Battery voltage Signal to Low SPORADYCZNY 588-- -------Airbag Igniter - Driver Side -N95 Resistance to High SPORADYCZNY...
Kolego z całym szacunkiem ale ciemno widzę czy to sam ogarniesz. Jak dla mnie to padł jakiś główny bezpiecznik bo dużo modułów martwych, możesz sprawdzic np czego nie ma na ECU czy zasilania czy masy, ale musisz mieć schemat.
To tylko sie cieszyc ze nie rozjechal sie jeszcze ABS. Czeka Cie kodowanie VCDS.
NIe ma przekaźnika do CAN. Trzeba zrobić pomiary na CAN napędu . Komunikacja między licznikiem gateway a silnikiem musi działać. Inaczej nie będzie palić.
W innych modułach jakieś błędy?
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Skanowałem całe auto Całe bez licznika ? Odepniesz sterownik silnika i dalej będzie świeciło, bo niby dlaczego miałoby zgasnąć. Powstaną błędy komunikacji i zasilania.
Skoro sie pali kontrolka to błędy muszą być. Chyba ,że nie ma komunikacji ze wspomaganiem to błędów nie odczytasz w nim, ale za to w liczniku będą błędy komunikacji .
Więźka can do przedzwonienia lub nowa. Lub pompa zakorodowała w środku.
Nawet w przypadku odłączenia fizycznie wtyczki z modułu ABS kontrolki na desce mają się świecić. Są dwie możliwości, uszkodzony licznik, przyhamuj na śliskiej nawierzchni i sprawdź czy działa ABS. Druga możliwość, to uszkodzony układ ABS i ktoś „zgasił” w taki czy inny sposób kontrolki. Pokaż skan z tej kostki diagnostycznej, a raczej podłącz pod dobry...
Nie listwę tylno ciśnienie paliwa na niej. Skoro taki był błąd w liczniku tzn że masz odczytać błędy w liczniku. Gdyby licznik nie miał komunikacji ze sterownikiem silnika to silnik by nie odpalił bo trzymałoby immo. Kupiłeś auto z takim problemem? LPG jest? Coś robiłeś i tak się stało?
Udało mi się zaadaptować tym urządzeniem "Dominator VW", aczkolwiek nie pamiętam, jak dokładnie. Jutro jeszcze raz sprawdzę i napiszę, a następnie zamknę temat. Dodatkowo wyciągnąłem ten V154 (on jeszcze walił błędami) i przeczyściłem ten "potencjometr" izopropanolem. Widać na ścieżce oporowej "koleiny" po ślizgaczu, więc pewnie długo nie pociągnie....
Z sterownikiem Can Gedwey się łączy ale dopiero po wypięciu ECU. W liczniku, i can błąd o treści braku komunikacji z sterownikiem silnika., i błąd o braku sygnału prędkości ( dokładną treść mam zapisaną w garażu).
Najczęstszy kod to czujnik kąta skrętu. Drugi to brak komunikacji CAN
Ogólnie błędy związane z komunikacją po szynie CAN (Powertrain). Wtyczka ABS do sprawdzenia oraz na podłużnicy obok pompy ABS.
Witam Problem ze Skoda Fabią II 2010 rok silnik 1,6 benzin W silniku niekasowalne błędy U0121 Can ;komunikacja ABS Abs brak możliwości diagnostyki Sprawdzone zasilania ,masy ,plus po stacyjce oraz Cany do sterownika Silnika ABS -oraz wszystkie bezpieczniki i wiązka! Może macie jakieś sugestie lub pomysły??? Z góry dziękuje za pomoc. Acha jeszcze -podmienione...
Zmień cewki ze sobą na cylindrach 1-2 oraz 3-4. Zobacz czy błędy braku zapłonu przejdą na cylindry 2 i 4. Ostanie dwa błędy masz ze sobą powiązane - brak komunikacji licznika z ECU przez co zablokowane jest ECU. Reszta błędów może mieć przyczynę w instalacji LPG ale pamiętaj że brak zapłonu nie oznacza braku iskry - może nie być podawanego paliwa a...
Nie masz komunikacji w CANie układu napędowego (Powertrain) - z tego powodu jest błąd immo bo sterowniki silnika i licznika się nie widzą. Możliwe że poleciał któryś sterownik i przez to brak komunikacji pomiędzy resztą. Odłączaj po kolei sterowniki z którymi jest brak diagnozy i patrz kiedy diagnoza wróci - wtedy będziesz wiedział gdzie jest babol...
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Skoda Fabia 2010. Usterka to brak wspomagania. Brak błędów. Komunikacja jest. Wszystkie bezpieczniki ok. Wiązka dobra. Wskazania na blokach pomiarowych wydają się być ok. Pompa na jałowym pobiera ok 3a podczas ruchu kierownicą ok 20-40a, czyli jakieś opory są. Wymieniona pompa na używkę w ilości 2 sztuk i nadal to samo. Czy mam pecha do używanej pompy...
Witam, skoda fabia 3 (NJ3) DKLD 1.0 70kw 2019r. nie kręci rozrusznik poniżej 4oC, wystarczy wepchnąć auto na kanał i po ogrzaniu jest ok. Jak jest źle to nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika, błędy w silniku: U1113 - szyna danych wadliwa funkcja, U1017 - system abs - prosze odczytać kody usterek; w abs błędów więcej: U0100 - połączenie magistrali...
z abs to jakiś stary błąd, a brak komunikacji z klimą to sprawdz bezpieczniki bo brakuje zasilania dlatego też nie działa regulacja i obieg
Wymieniłem i nieraz jest tak ze zgłasza bład,brak komunikacji lub tez jak masz kontrole trakcji i podmienisz na pompe bez kontroli bedzie wszystko ok ale kontroli juz niebedziesz mial w aucie ;-( a to wszystko robia te sybole i niezawsze pasuja i niemozna tego zgrac wszystkiego tak jak bysmy chcieli.
Sprawdzałem w czasie jazdy i nic w dodatku w centralnej elektronice jest błąd 0778 czujnik skrętu g85 którego ten samochód nie posiada kiedy odepnę czujnik na maglu pali się błąd czujnika g250 ,plus i minus dochodzi do pompy a wtyczka od komunikacji z pąpą też wyzuca błąd dopiero po odpięciu więc instalacją wkluczona ale gdy wchodzę w wartości żeczywiste...
Myślisz, że istnieje ryzyko niepotrzebnego zadziałania ABS? Elektronika musiałaby przecież odebrać poprawną informację o blokującym się kole, a mam wrażenie, że to mało realne w wyniku uszkodzenia przewodu. Brak komunikacji z czujnikiem powoduje błąd ABS i jego wyłączenie.
Błędów nie mogę odczytać bo program nie nawiązuje komunikacji z ecu. Mógłby ktoś podpowiedzieć gdzie znajde czujnik położenia wału korbowego???
Pisałem wcześniej, do sprawdzenia błędy w: -zestaw wskaźników (słowo adresowe 17) -interfejs diagnozy szyny danych (słowo adresowe 19) Na moje oko sieje zakłóceniami w sieci CAN pompa wspomagania (być może woda w niej, częste). Jeżeli w 19 będzie błąd "komputer pomocy w kierowaniu J500-brak komunikacji" to już wszystko jasne.
Nie każdy się musi znać na wszystkim od razu taka chyba jest istota tego forum by niewiedzący wiedzę tą zdobywali. Program pokazuje taki rezultat cala reszta jest ok Address 03 ----------------------------------------... Controller: 6Q0 907 379 D Component: ABS/ASR 5.7 FRONT V00 Coding: 00124 Shop #: WSC 13765 1 Fault Found: 01314 - Engine...
Kody błędów te same? Może problem z komunikacją od licznika do modułu ems, kontrolka immo mrugnęła dwa razy po zakończeniu procedury?
Plus po zapłonie, trzypinowa wtyczka, kabel czarny. Pomarańczowy z beżowym i pomarańczowy z brązowym to CAN. Trzy pytania-jak wpomaganie nie działa świeci się kontrolka kierownicy na desce? W interfejsie diagnozy szyny danych nie ma czasem błędu "jednostka sterująca J500-brak komunikacji"? Jest wystarczająca ilość oleju?
Czy jest komunikacja z sterownikiem ,rozrusznik kreci ,swieci sie check po zapłonie ?
Witam, Jeżdżę Skodą Fabia rs 1.9 tdi 05r. Pojawił mi się błąd : 01309 brak komunikacji z J500 (wspomaganie kierownicy) Czytałem już na forum o tego typu rzeczach, ale potrzebuje schematu układu elektrycznego do wspomagania dla mojego mechanika. Jeżeli ktoś coś takiego posiada lub ma wiedzę na temat naprawy tej usterki to będę wdzięczny. Pozdrawiam
Trochę mnie nie było ale wracam do tematu. Oto co zrobiłem: -żarówką 21W sprawdziłem masy i zasilania ECU wszystko ok -odciąłem alarm. Był wpięty w CAN. Nic sie nie zmieniło komunikacji dalej brak Niestety nie mam oscyloskopu żeby sprawdzic co sie faktycznie dzieje na magistrali.
Właściciel wskazał ten sterownik i twierdzi że nie działa i faktycznie brak komunikacji z komputerem. Uszkodzony ABS. Nad usterkami itp będę się zastanawiał potem. Teraz najważniejsza kwestia demontażu sterownika niezależnie co z nim dalej będzie. Na razie nie opisuje usterek itp powoli na to przyjdzie czas. Z tego co się orientuję ma nowy używany zakupiony....
fabia komunikacja fabia błąd fabia wspomagać komunikacja
koszt instalacja wymiennik ciepła ściemniacz esp8266 wahacze volvo
orange własny router zamiast funbox orange własny router zamiast funbox
Centralny zamek i blokada komputera - awaria Pikanie elektroniki przy zmianie biegów w Volvo C30 - przyczyny i diagnostyka