No to auto warte 5 tys. A mechanik roboty nawałli za 8 tys albo I więcej. A winny będzie mały "du.." czyli dźwigienka plus uszczelka i koszt około 500zl. No ale. Ostatnio brakuje mechaników. Mamy tylko wymieniaczy.. Ale mierzyć sprężanie bez próby olejowej? Czyli wie co jest i liczy na spory zysk tanim kosztem. Pozdrawiam.
Czy mechanik cofnie mi licznik km ? Ależ skąd. Takie operacje są zabronione. Nawet na naszym forum nie wolno doradzać na ten temat. "jak i kto może cofnąć licznik" Po prostu, żadnych operacji, zmian w takim urządzeniu przez osoby do tego nie uprawnione. A co by było jakbyś kupił o mniejszym przebiegu? Też byś się tym martwił, zamartwiał? I podejrzewam,...
Może powodować. Ewentualnie mechanik mógł nie dokręcić masy, przy cewkach.
żaden mechanik nie może tego zrobić Pewnie nigdzie nie byłeś tylko od razu na forum....nie powinien to być trudny problem...a "folswageny" diagnozuje się dedykowanym sprzętem.... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Samochodziarzem jestem zero/jedynkowym. Coś działa albo nie działa. Tyle. Ale miałem kiedyś Fabię przez 6 lat. Psuła się na potęgę, co 2-3 miesiące wizytowałem warsztat. Upierdliwe były awarie elektryki. Okazało się (zresztą gdzieś w necie znalazłem temat), że wiązka elektryczna jest umieszczona w jakimś głupim miejscu (w nadkolu?) i jest tak solidnie...
Jedź gdzieś na weryfikację, mechanik bez problemu rozpozna czy taki odgłos jest prawidłowy czy nie. My przez internet niestety w tym przypadku nie jesteśmy w stanie pomóc.
Tak jak mówili poprzednicy problem może być z odległością pierścienia magnetycznego od czujnika. Wystarczy ściągnąć tarcz hamulcową, możliwe że mechanik nie zabezpieczył łożyska, a ono po 3 tygodniach zaczęło się wysuwać.
Jestem wieloletnim użytkownikiem takowego pojazdu (nawet rok starsza). To nie jest odgłos z silnika. Najlepszym "dzwonkiem" w tym samochodzie jest układ wydechowy. Odgłos pojawiający się przy dodawaniu obrotów by świadczył, że jest jakaś luźna np.wtyczka, która dzwoni np. o kolektor. Kolektor od strony grodzi to odgłos jak z silnika. Część wydechu z...
Wymień filtr pyłkowy w kabinie, pewnie jest zabity(liście, igły itd), u mnie różnica była kolosalna,teraz szybko się nagrzewa i dobrze wentyluje. filtr znajduje się po stronie pasażera pod deską, pokrywa ma dwa suwaki które odsuwa się na boki i ją zdejmuje, nastepnie trzeba wysunąć filtr z ramką i wymienić na nowy i dalej odwrotnie. jeden mechanik chciał...
Z tego co mówił mechanik to maglownica była zalana czerwonym olejem jakimś gównianym Czerwony olej o którym piszesz to za pewnę "Jasol ATF II" czyli hydrauliczny olej do hydraulicznych skrzyni biegów, stosowany gęsto często w koparkach, ładowarkach, fadromach, wywrotkach itp. do napędów(zamienniki momentów itp.) lecz ludzie też go stosują w układach...
Witam. Długo nie odpowiadałem, bo myślałem, że się ustabilizuje. Raz włączała się, więcej nie. Lato upalne, to silnik może wyschnąć, ale mechanik wymienił na nowy i po kłopocie, tak że dzięki za mądre podpowiedzi
Cześć wszystkim, Właśnie mechanik wymienił mi uchwyt skrzynki bezpieczników, ponieważ samochód był jeszcze na gwarancji i problem zniknął. Rano odpala za pierwszym razem bez żadnych problemów i ostrzeżeń. Mechanik napisał w raporcie, że "pojazd utracił komunikację z ECM. Napięcie na zaciskach jest wyłączone. Znaleziono TPI związany z problemem". Od...
I taki... mechanik kazał kupić nową pompę, kupiłem pompę firmy vaico. Po montażu pompy problem ten sam, po 2500 rpm gwiżdże czerwona kontrolka oleju i dalej jest brak ciśnienia, Mechanik nie wie gdzie przyczyna problemu, i stwierdził ze coś pękło w silniku, i nie opłaca sie rozbierać bo przyczyny nie znajdzie tylko kopic drugi silnik z osprzętem. W...
Tak, sprawdzałam poziom płynu, był za mały 3 dni temu, dolałam więc go i przez chwilę był spokój, ale wczoraj znowu zaczęła się palić ta kontrolka. Dodano po 4 Dodatkowo w tym modelu, co ja posiadam, mechanik powiedział mi, żebym nie naprawiała uszczelki pod głowicą, ponieważ on miał klienta z takim samym samochodem, wymienił uszczelkę i po kilku miesiącach...
I co pan zrobił? Mechanik mi też powiedział, że się zapowietrza.
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Kolega ma Fabię III z tym silnikiem i mechanik wynalazł mu, dlaczego obroty są podwyższone. Okazało się, że winny jest jakiś simering na turbinie, ale jak on to powiedział, szkoda tego robić, bo po 10-15 tys. km problem powróci. Trochę roboty jest, on się zdecydował jednak i po przejechaniu około 15 tys. km faktycznie problem wrócił. Jakąś wadę na...
Witam, mechanik wyciągnął akumulator i rozkodował mi radio czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu SKZ4Z2M13572888 skoda fabia 2 AI: Czy sprawdzałeś w książce serwisowej lub na karcie radia, czy nie ma tam zapisanego kodu? Nie ma. AI: Czy kontaktowałeś się już z autoryzowanym serwisem Skody lub innym serwisem w sprawie uzyskania kodu? Nie posiadają.
witam nawiązując do pompy. oddałem samochód do naprawy ,miał mi tylko wymienić tuleje. samochód stał na mrozie bo mechanika nie było czekałem na powrót mechanika i po naprawie ucieszony jechałem i ciężko mi się skręcało to juz się nacieszyłem samochód nastepnego dnia znowu u mechanika. mechanik jedzie i stwierdza że mam brak wspomagania jadąc do przodu...
Właśnie mechanik dzwonił i mówił że BBR. Ze wyszło tylko ich parę wypustow i dlatego .
Niestety auto stoi 60km od domu nie mamy jak tego sprawdzić. Jutro może mechanik poda bardziej szczegółowe informacje
Dużo rzeczy już w życiu widziałem i słyszałem ale porady by nie zaczynać od odczytu błedów w aucie - bo nic się nie znajdzie !!!! Tego jeszcze nie było , Genialne !!!!!!! Widzisz, a ja to mówię każdemu klientowi który dzwoni do mnie i mówi "mechanik podłączył komputer i powiedział że to pewnie będzie xyz" (podstawić cokolwiek pod xyz). I jeszcze za...
Co prawda inna marka ale miałem taki efekt po grzebaniu mechanika przy przewodach paliwowych. Wymieniłem gumowe oringi na przewodach powrotu paliwa bo straciły elastyczność i jak mechanik demontował i montował to się dwa uszkodziły. Uszkodzenie po stronie wysokiego ciśnienia to byś raczej widział. Miałem kiedyś niewidoczną gołym okiem dziurkę w rurce...
Witam, kupiłam Skodę Fabię 2002 r. 1.4 benzyna, wymienione są świece na nowe. Jak jedzie się autem na niskich obrotach, auto szarpie. Jaki jest powód? Dobry żart ,nawet nie wiadomo czy to silnik vag czy skodowski. Diagnoze przeprowadzi mechanik w najbliższym warsztacie. A co do wróżb to też podpowiem ,wymień cewkę albo cewki. Tylko potem się dziw że...
Witam, u mnie po wymianie tego zaworka problem dalej występuje. Silnik 1.4 16V MPI (CCGB) + LPG. Wymieniłem też: czujnik temp cieczy chłodzącej, czyściłem przepustnice, ciśnienie paliwa wg mechanika w normie, akumulator nowy (z innego powodu) ale też się ktoś "czepiał", świece nowe - NGK. Odłączany LPG bo mechanik twierdził że to może gaz dostaje się...
Oddałem do mechanika, ale przez to, że ja go trochę wyrozkręcałem jako amator, to mechanik stwierdził, że za dużo osób przy tym grzebało i powiedział, że nie powie.
Cześć, mam ten sam problem. Mechanik zmienił mi rozrząd i po wymianie zaczęły grać zawory, a silnik stracił moc. Chcę sam wyregulować te zawory, ale temat przeprowadzenia regulacji na tzw. mijankę jest mi obcy. Znam kolejność regulacji, czyli jak kolega napisał wyżej. Ale nie wiem, czy to się robi parami, czyli dolotowe 1 i 4? Przepraszam, ale temat...
Witam. Pacjent: skoda fabia 1.4mpi 68km z 2002r, pierwszy i jedyny wlasciel, przebieg 92tys km. Kilka miesięcy temu ciągle mrygala kontrolka od poziomu płynu chłodniczego. Auto trafiło do mechanika, ten wymienił baniaczek, króciec któryś, pompę wody, termostat, czujnik temp., zrobił płukankę układu jakims czysciwem, zalał nowy płyn. Po paru dniach znów...
Witam. Fabia 2, rok produkcji 2009 rok. Problem jest taki, że przednia szyba od strony kierowcy (lewa) żyje własnym życiem. Opuszcza się sama, czasami nie daje się podnieść, przyciska się przycisk podnoszenia, a szyba nie reaguje. Szyba była otwarta na poł, drzwi otwarte nagle szyba zaczęła sie sama podnosić i opuszczać. Raz się zamyka, a raz nie. Kilka...
Witam. Mam fabie 3 z 2019 roku 1.0 mpi i nie mam kontrolki jak się skonczy plyn do spryskiwaczy i na desce nie widzę jak i również przy przekręcaniu kluczyka kontrolki poziomu oleju, temperatury silnika , można to jakoś włączyć? Ostatnio przy wymianie mechanik stwierdził że ubyło litr oleju silnikowego ( wchodzi 3.4 litra ) i żadna kontrolka się nie...
Dalej problem z odpalaniem? Poprawiło się chociaż trochę czy w ogóle? Podgląd parametrów czyli jak to wszystko działa (co widzi i co robi ECU - czyli w jak długich cyklach są otwierane, temperatura, korekty - czyli czy chce dawać więcej benzyny czy mniej niż daje) - mechanik samochodowy, interface i poprosić o dane z zimnego silnika.
Już problem rozwiązany przyczyną jest że mechanik który wymieniał rozrząd przeciął przewody "-" i NTC we wtyczce .
Mechanik chyba nic nie sprawdzal Dodano po 8 Mechanik chyba nic nie sprawdzal To moze byc przyczyna ze samochod czasami nie odpala
Przepraszam za mój błąd. Po sprawdzeniu pompy mechanicznie jest sprawna, nie ma oznak uszkodzenia. Elektronika po regeneracji, po wymianie tarcz i klocków z tyłu. Przed wymianą tarcz było ok, aczkolwiek mechanik powiedział, że tył prawie wcale nie hamował. Był jeszcze jeden objaw: z lewego koła leciał płyn hamulcowy odpowietrzeniem.
proszę o pomoc Oto i ona - uruchom Mapy w telefonie, wpisz Mechanik samochodowy i tam zadzwoń w celu umówienia się na wizytę ponieważ z opisu auto odpaliło i zgasło,od tamtego momentu nie chce odpalić nie wynika absolutnie nic a powodów takiego zachowania może być wiecej niż części ruchomych w tym pojeździe.
Witam ,mam problem w skodzie fabii 1 1,4 16v mianowicie w czasie jazdy zapala się ASR,ABS działa niby normalnie . Co może być przyczyną. Dzięki za wszelkie sugestie Trzeba pojechać do mechanika i dać mu zarobić. Mechanik weźmie tester,podłączy ,powie ci o co kaman, i skazuje od ciebie hajs. Tak bo będzie wyglądało.
Muszę jechać i odebrać samochód. Jak sprawdzić pompę, że to moja z mojego samochodu, po czym poznać? Mechanik chyba kupił nową pompę do tego samochodu, ale niech sobie zwróci do sklepu, bo ja nie mam obowiązku płacić mu za jego głupotę, płacąc mu za tę pompę. Szuka mi teraz zięcia mechanika, co byłby w stanie naprawić to autko i wtedy weźmiemy dopiero...
https://obrazki.elektroda.pl/3574119500_... Witam.prosił bym o podpowiedz gdzie szukać przyczyny tak jak w temacie wykryto kod 16686 po wejściu dalej w kom.Jest kod po 302 I teraz tak nieraz odpali za pierwszym razem a nie raz dopiero za drugim po odpaleniu leki drganie odczuwalne w środku wymieniłem świece,cewkę zapłonową bo pokazuje...
Witam dołączam się do tematu. Dodam, że wymieniłem dodatkowo cały wydech na nowy. Mechanik stwierdził bez patrzenia, że rozrząd do wymiany koszt coś około 1100 zł. Pomocy
Miałem taki przypadek. Auto było po " przejściach " i cały zespół napędowy był przesunięty w stronę rozwalającego się przegubu, więc przegub wewnętrzny i półoś dociskała do skrzyni b. Auto na kołach i próba przesuwania silnika w poprzek lewo i prawo. Tez mialem i to nie jeden. Dlatego pisałem kto to robił bo sprawny mechanik by to wychwycił bez problemu....
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Skoda Fabia 1.4 TDI 2015 220000 105km Mam pytanie posiadam Skodę fabie i od jakiegoś czasu bierze olej do tej pory się to nie działo tylko zaczęło po wymianie oleju w lipcu 2023 . Byłem u mechanika i okazało się że w odmie też jest olej z pod korka i bagnetu dymi jak parowóz. Mechanik wymienił olej nalał doktora i kazał obserwować . Co myślicie o tych...
Świece wymienione miesiąc temu. Dziś sprawdzę ciśnienie nagarach. Będzie coś więcej wiadomo. Zaprzyjaźniony mechanik podpowiedział tylko - przepustnica lub zawory się skończyły.
Pozostaje mechanik albo podłączenie testera.
Oj tego nie wiem. Mechanik zaproponował żebyśmy podmienili akumulatory - wszystkie kable zostały sprawdzone, zaskakujące jest to że nie ma problemu z odpalaniem itp. Potrafi nagle spadać napięcie do 10.8
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Fabi i 1.2 htp z 2004 roku. Auto ma osobliwy problem - co jakiś czas nie zapala. Może jeździć parę dni bez zająknięcia, a potem niespodzianka - wsiadasz kręcisz ale auto nie zapala. Było już podłączane pod komputer - brak błędów. Elektryk samochodowy wyczyścił złącza, wymieniał także czujnik temperatury cieczy chłodzącej....
W mojej fabii 1.2 HTP 6V musiałem wymienić silnik AWY ponieważ poprzedni brał bardzo dużo oleju. podczas wymiany mechanik stwierdził, że mam uszkodzony katalizator (zapewne przez spalanie oleju) jest pokruszony w środku. Mechanik mówił, ze można usunąć pokruszone z wnętrza pokruszone kawałki katalizatora i tak jeździć bo nowy katalizator jest strasznie...
Sam nie zrobiłem, mechanik naprawił, niewielki koszt naprawy.
Mechanik chciał się dostać do wtrysków i musiał ściągnąć pompę paliwa i się okazało że po niej leci paliwo także znalazł się prawdopodobnie winowajca 🫣🫣🫣
Mechanik jak mówił żeby jeździć i odpowietrzać to kazał sprawdzać stan płynu. Zbiorniczku pełny nawet nic nie ubywa. Sprawdzany wczoraj wieczorem stan.
skoda fabia mechanik volvo mechanik atego mechanik
faktury energię pikanie radia citroen przesuwa wydruk samsung
pioneer winda bateria milwaukee
Ferguson Ariva Combo 150 - Komunikat ASH i jego rozwiązanie Wpływ grubości portu bas refleks na rezonans