bez dodatkowych informacji trudno jest cos okreslic, ale jesli silnik pracuje nierówno to możesz probowac odpinac po kolei wtryskiwacze, jesli znajdziesz taki wtryskiwaz po odpieciu którego praca silnika sie nie zmienia to znaczy ze na tym cylindrze masz problem. jeśli nie znajdziesz takiego cylindra to trzena szukać nieszczelności w układzie dolotowym...
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Czyli moim zdaniem wypadanie zapłonów jest spowodowane właśnie tą kompresją. Obstawiam że dół silnika do roboty.
Witam, mam taki problem jak w temacie. Zapalam silnik i ma bardzo nierówne obroty, jakby na 1 gar nie paliło, zaznaczę że mam LPG, jak się przełączy na gaz to działa super, silnik równiutko pracuje. Raz pojechałem kawałek na zimny silniku i zaświecił się check, auto nie miało w ogóle mocy (jakby tryb awaryjny) Podłączyłem sobie kompa i wyskoczyło 16688...
te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
Sprawdź filtr paliwa, jest on zespolony z regulatorem ciśnienia, i jak tankujesz paliwo kiepskiej jakości to są problemy z pracą silnika.
Na innym forum znalazłem taki wpis "po przywróceniu masy z kompa auto chodzi jak nowe. i taka może być zaqadkowa taka stara skodzina. ", problem dotyczył nierównej pracy silnika. Jest w ogóle coś takiego jaj masa komputera?
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Kod silnika ! Lancuch nie przeskoczyl ? Bywaly tam takie cuda.
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
Sonda odłączona - bez zmian. Sonda podmieniona - bez zmian. Rozpięty wydech przed katalizatorem - bez zmian. Nie mam siły już na ten silnik.
Niestety auto stoi 60km od domu nie mamy jak tego sprawdzić. Jutro może mechanik poda bardziej szczegółowe informacje
Witam Od niedawna mam dziwny problem z samochodem (mam Skodę Fabia 2002 r. 1.4 MPI, benzyna gaz), a mianowicie: podczas jazdy włącza się kontrolka oleju, przestaje działać obrotomierz, wyłącza się licznik przebiegu, zaczyna piszczeć jakiś alarm. Po zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu wszystko jest w porządku i po jakimś czasie to wraca. A ostatnio...
skoda fabia 1,2 silnik AWY nierówna paraca na biegu jałowym swiece wymienione, wtryski działaja, jest iskra na wszystkich swiecach, choc jak odłącze cewke 2 mała reakcja zmiany pracy silnika.
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Witam Posiadam Skodę Fabię II 1.2 TSI z 2010 r. Mam problem z silnikiem. Na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje. Efekt jest taki, że szarpie nim jakby ktoś ukuł człowieka igłą co jakiś czas. Bez względu na to czy silnik jest zimny czy gorący tak się dzieje, np. staje na światłach i czuję wyraźnie, że silnik nie pracuje jak powinien, wyraźnie nim...
Sprawdziłem napięcie ładowania. Zaraz po odpaleniu: Akumulator: 13,9 - 14,1 V Alternator: 14,1 - 14,3 V Po przygazowaniu do ok. 3000 obr/min przez ok. 1 min i znowu na wolnych obrotach: Akumulator: 14,0 - 14,3 V Alternator: 14,1 - 14,5 V ale bywało także: 13,0 - 13,2 V Przy zgaszonym silniku: Akumulator: 12,88 V Alternator: 12,88 V Wygląda na to, że...
Nierówna praca moze być spowodowana zbyt wysokim poziomem oleju, szczególnie w silnikach z regulatorami olejowymi luzu zaworowego.
Masz uszkodzony czujnik MAP. Na zgaszonym silniku ile wskazuje?
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
ROBLEM JEST PODCZAS ZAPALANIA AUTA I NIERÓWNEJ PRACY SILNIKA po rozruchu Jak masz problem z gazem, to silnik odpala na dwóch paliwach jednocześnie, stąd błędy, sondy NOx szaleją, a sterownik nie może sobie z tym poradzić. Jest taka opcja. (at)andrzej20001 wie co pisze.
Witam to szarpanie ustało po wymianie wtryskiwacza. al mam problem z wolnymi obrotami - trochę skacza nierówna praca silnika
Ogólnie mierzyłem opór na wszystkich i każdy ma około 17.5 oma. Odpinanie podczas pracy silnika nie daje też żadnego rozwiązania.
Rano gdy jest silnik zimny w momencie gdy przejdzie na gaz szarpie jak szalony.Po przejechaniu 3-4 kilometrów wszystko jest OK. U mnie przy brudnym reduktorze szarpniecie było pojedyncze (ewentualnie silnik gasł), powodem długotrwałej nierównej pracy silnika były brudne wtryski. Wyglądało to tak, że po automatycznym przełączeniu na gaz silnik szarpał...
Bo prawdopodobnie z tą nierówną pracą sonda nie ma nic wspólnego
Może zacznij od podania jaki masz aktualnie alternator (model marka) i na podstawie jego mocowań i wymiarów może ktoś dobierze podobny. ps tak duża modyfikacja prawdopodobnie uruchomi szereg problemów typu nierówna praca silnika przygasanie auta na jałowych obrotach...
(at) Playton Nie miałeś wcześniej błędów 'uboga mieszanka' ? Ja bym reklamował, po roku nie powinna się skopać. Z którego roku auto? Jaki kod silnika?
Po pierwsze z tym olejem nic nie rób, jest to normalne i nic złego się nie dzieje. Zwłaszcza jak auto jeździ na krótkich odcinkach. Ten temat masz wielokrotnie opisywany na forum. Hałas w Twoim silniku mógł być spowodowany tak wieloma elementami, że szkoda pisania. Polecam dobry warsztat, zwłaszcza, że uskarżasz się na nierówną pracę silnika. Guzik...
Tak jak mówisz - MaxiEcu jest dedykowany i do każdej marki potrzebna jest nowa licencja a ta kosztuje coś koło stówki... Jednak ogólnie wydając te 5 stówek posiadając jedno auto daje spore możliwości a z oprogramowaniem które się crackuje czy cuduje z nim w dziwny sposób - choć zazwyczaj za darmo to efekt pracy może później niemile zaskakiwać. A to...
Witam Posiadam Fabię 1.4 MPI rocznik 2001 przebieg 170 kkm. Od kilku dni dziwnie zachowuje się wspomaganie kierownicy. Gdy kręcę kierownicą spokojnie wspomaganie działa normalnie. Gdy wykonam gwałtowny ruch odczuwam przez chwilę (dłuższą lub krótszą) brak wspomagania i duży opór na kierownicy. Jak odpuszczę i ponownie kręcę powoli wspomaganie mam cały...
:d no chodzi to by dymu trochę przy ssącym kolektorze zrobić, i widać ładnie jak go zaciąga ew. nieszczelność. Absolutnie nie tak. W tej skodzie sprawdził bym czy nie ma błędu odnoście obciążenia silnika.
Wskazuję na cewki zaspolone,niestety na nowe co masz na myśli ja mam Fabie i objaw mam podobny. U mnie jest cewka nałożona na świece.
nie wiem czy już po problemie u ciebie bo w moim wypadku pomogła dopiero wymiana wiązki kabina -silnik była kiedyś akcja serwis ale nie dla 'wszystkich'
Hej, hej. Apropo ciekawych historii z długim użytkowaniem jednego paska/łańcucha to ja mam taką historię. Mój przyjaciel ma Skodę Fabię z 2005 roku. Silnik 1.4 16v. Na pasku, nie na łańcuchu. I właśnie zerknąłem na to forum, żeby się dowiedzieć ile taki pasek może wytrzymać, bo mój przyjaciel przejechał na swoim (w 2 lata) już 102 tysiące km i mówi...
Jeżeli mruga kontrolka od świec to oznacza że sygnalizuje zapisanie błędu w sterowniku silnika. Odczytaj go. Podłącz żarówkę zamiast jednej świecy i zobacz czy przy odpaleniu zimnego silnika świeci - będziesz widział czy sterownik podaje zasilanie na świece.
Witam, mam Skodę Fabię Combi II rocznik 2008, od roku czasu mam problem z nierówną pracą silnika. Okazało się, że jest uszkodzony wtrysk. Po wymianie na 1-2 miesiące silnik pracował poprawnie. Później zaświeciła się kontrolka "Check", okazało się, że wysiadły kolejne 2 wtryski. Byłem już w kilku serwisach i potrafią tylko wymieniać te wtryski, a po...
zacznij od podstaw świece przewody najprościej w nocy zapal silnik otwórz maske i będzie widać iskry o ile to przebicie na przewodach
Witam, Znajoma posiada skode fabię z 2004 roku z sekwencyjną instalacją gazową. Bardzo często pojawiają się jej błędy check engine, silnik na wolnych obrotach pracuje nie równo a podczas jazdy szarpie i przerywa. Kody błedów jakie mi się udało odczytać: 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim:...
Skoda Fabia 1,2 hpi. 2003 Witam wszystkich mam problem z silnikiem a dokładnie z jego pracą. Obroty silnika są nierówne, najczęściej spadają w dół, szarpie silnikiem, a od wczoraj zauważyłem, że gdy gwałtownie pusze nogę z gazu, to słyszę dziwne tak jakby zassanie powietrza. Po zdjęciu osłony silnika ustaliłem, że ten dziwny dźwięk wychodzi z przepustnicy....
Tyle że przy hamowaniu silnikiem ECU odcina wtryski więc nic go nie powinno przelewać. Może nieszczelna listwa wtryskowa. Warto sprawdzić czy reduktor trzyma ciśnienie.
Witam Skoda Fabia 1,4 MPI 68 KM proszę o pomoc co za elementy są odpowiedzialne za wolne obroty (praca silnika na luzie - postój) silnik podczas pracy na postoju bardzo nierówno pracuje tzn czuc wyraźne drgania. Czyściłem przepustnicę adaptacja równiez była przeprowadzona co jeszcze może być powodem
Witam, Dotyczy: Skoda Fabia 1, 2007r 1.2benzyna 47kW Proszę Was o pomoc Przy każdym odpaleniu zimnego silnika towarzyszą nierówna praca i silne telepanie auta. Przy lekkim przegazowaniu wszystko ustaje po okolo10 sekundach, jeśli zaś nie nacisnę gazu to potrwa to dłużej (okolo 5sekund)i sam zgaśnie. W momencie kiedy silnik sie nagrzeje nie ma problemu...
Trzeba sprawdzić elektrykę. Sama diagnostyka nie wystarczy, prawdopodobnie jakiś kabelek się przetarł. Wiązkę powinien wskazać jakiś program diagnostyczny, użyty w trakcie gdy występowania błędu. Prawdopodobnie to wina instalacji zapłonu. 1. Skup się na błędach związanych z zapłonem 2. Zidentyfikuj, czy błędy są sporadyczne czy stałe, co może wskazywać...
Witam, przepraszam, że bawię się w archeologa ale autor tematu opisał analogiczną sytuację jaka dotyka moją skodę fabię z silnikiem SDI model ASY. Niestety autor nie pojawiał się po tym wątku na elektrodzie i nie wiadomo czy udało mu się rozwiązać sprawę nierówno pracującego silnika. Sam silnik odpala bez problemów, zarówno jak jest ciepły jak i zimny....
Niestety pod znaczkiem nie było nakretki, jednak oazało się ze trzeba bylo mocno pociagnać żeby zdjąć tą pokrywę, ponieważ są tam takie sprytne gumowe zatrzaski (bolce), dzieki ktorym szybko mozna zdjąć wielokrotnie całą pokrywę razem z filtrem powietrza, nie niszcząc zatrzasków. Okazało się, że przepustnica była baaaardzo zabrudzona, nawet musialem...
Temat trochę stary ale wciąż jary :) Wymieniłem jeden wtrysk na nowy bo padł elektrycznie. Po wymianie silnik chodził bardzo nierówno. Po wpisaniu kodu praca się poprawiła ale nadal nie jest idealnie. Silnik wyraźnie kuleje na jednym cylindrze. Mechanik miał zrobić procedurę adaptacji ale tester wyświetlił mu komunikat, że robi się ją wyłacznie przy...
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
fabia nierówny praca nierówny nierówny praca silnik skoda nierówny praca silnik fabia
cyfrowa ramka projekt poświata projektor domowy nagrywac
samsung ue40d5700 electrolux eiv6340x
Wzmocnione sprężyny tylne Skoda Octavia 2 - zastosowanie i montaż HUAWEI P20 – wymiana przycisku głośności i zasilania, instrukcja krok po kroku