Najczętszą przyczyną jest uszkodzona któraś cewka WN.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
No to ja napiszę z własnego doświadczenia. Silnik MPI 8V ma taką urodę ze na wolnych wypadają zapłony i ten typ tak ma bo kolegi Skoda jak i moja też tak miała i diagnostyka nic nie pokaże. Hałas przy rozruchu zimnego silnik pojawił się zapewne z samoregulatorów hydraulicznych w rozrządzie, gdy napełniły się olejem silnik ucichł i to też może się zdarzyć....
17573 regulacja długoterminowa 1, poza granicą, za uboga mieszanka, błąd sporadyczny, nie związany ze sprzętem
Witam, mam taką samą sytuację w Rapidzie. Alternator wymieniony, Aku sprawne a obroty podwyższone.
Ta fabia ma odme w korku oleju bo nie pamietam?komp po bledzie zmienia mape i wydluza czas wtrysku.Podmien moze jeszcze przepustnice na inna uzywke.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
drga silnik jakby nie palił na jeden cylinder na wolnych obrotach. C Tu masz odpowiedź.
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
wymień czujnik obrotów silnika
Witam dołączam się do tematu. Dodam, że wymieniłem dodatkowo cały wydech na nowy. Mechanik stwierdził bez patrzenia, że rozrząd do wymiany koszt coś około 1100 zł. Pomocy
Witam Tez mam ten problem w moim autku, ale dalem sobie narazie z tym spokój i tak jezdze. Troche uciazliwe jest tylko jak wolne obroty szaleja, ale mysle ze to od tego bledu. W moim autku wymieniem juz uszczelki pod przepustnica i pod kolektorem i nic nie pomoglo:cry: przeczyscilem przepustnice zrobilem jej adaptacje swiece wymienilem,filtry itp Wydaje...
Na zimnym silniku : 1. poluzowac nakretki kontrujace srub regulacyjnych 2. wykrecic sruby na tyle, zeby dzwigienki przestaly dotykac do zaworow 3. dokrecic lekko sruby az do momentu, gdy dzwigienki dotkna do zaworow 4. dokrecic sruby o 2 obroty i zakontrowac nakretkami Oczywiscie powyzsze robimy dla: - 1. cylindra gdy mijanka w 4. - 3. cylindra gdy...
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
Wszystko jest w porządku. Alternator ma określoną wydajność przy określonych obrotach. Zobacz na rysunek. Obroty alternatora są około dwa razy większe od obrotów silnika, więc jest jasne, że na wolnych obrotach alternator nie wyprodukuje tyle energii elektrycznej aby pokryć zapotrzebowanie, więc niedobór jest czerpany z akumulatora, co sie objawia spadkiem...
Temat juz jakiś czas leży a usterka pewnie namierzona i usunięta wiec co był przyczyna takiego zachowania??
Bzdury. Powód jest prosty-szaleje wskazanie z czujnika kąta skrętu, w wyniku tego pompa również zaczyna szaleć-zwiększa obroty przez to bierze wiekszy prąd, a tym samym silnie waha się napięcie na instalacji. Wystarczy wypiąć wtyczkę z czujnika i wszystko się uspokoi. Roboty nie dużo, wystarcza odmontować lewy halogen i dostęp do wtyczek świetny.
to jest sonda pradowa . w niej jest zbiorniczek z tlenem wedlog ktorego centrala porownuje zawartosc tlenu w spalinach . zwykla sonda tu sie nie sprawdzi poniewaz silnik pracuje na zubozonej mieszance i zwykla sonda by pokazywala caly czas mieszanke ubogą. ....a swoja droga ciekawy jestem jak to badanie wygladalo ..... dawno temu gdy bylem z wojkiem...
Witam! Ja też mam Fabię. Tak się składa że u mnie też się dzieje tak z obrotami. Mówicie w tym temacie na temat przepustnicy. A może wie ktoś jak samemu taką przepustnicę wyczyścić ? Skoro w ASO biorą za taką przyjemność grosze więc powinna to być bardzo prosta czynność. Czekam z niecierpliwością i pozdrawiam ;)
(siedząc w samochodzie czuć jak cały samochód drga) Kolego tak to się nie da. Bo drgania to nie falowania. Albo to wypadanie zapłonu, albo falowanie. Więc musisz wiedzieć o co kaman. Pomiar z MAP i odczyt błędów.
Zrobione ze 300kmi dalej obroty 900.Ile potrzebuje km na samo zaadaptowanie.
przeskoczył łańcuszek o 3 zęby.....Zamykam temat
Sprawdź nieszczelności od przepustnicy
Silnik?b kod k silnika?
tak zrobię i kupie drugą i wtedy się okażę.
musisz posiadać nanometr to sprawdzenia ciśnień czy jak auto odpali to musisz pompować pedałem gazy???by nie zgaslo
bardzo duże ciśnienie w układzie chłodzenia nie musi być spowodowane uszkodzoną uszczelką... czy objawy są takie same na benzynie i gazie? ps. a co do uszczelkimoze na kilka sposobów się wydmuchać w niej są kanały w którycch jest: olej -ciecz chłodząca - ciśnienie z cylindrów. kwestia tylko które kanały sie połączą
Gdy się włączy wiatrak to automatycznie obrotomierz zaczyna wariować i skacze wysoko i nisko. Gdy się stanie wskazówka obrotomierza zamiast stać w miejscu to ona skacze 500 obr. 900 obr. co może być tego powodem???
Nie odpowiedziales jaki to silnik? Czeski OHV Skody? Uszczelka pod glowica to miedzy blokiem a glowica, a tu chodzi miedzy kolektorem ssacym a glowica. Jesli tak to ori sa zastosowane pewnie takie uszczelki : https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole... A ja Ci polecam taka: https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole...
Na falujące obroty przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Zawieszenie falowało - do sprawdzenia większe tuleje przednich wahaczy, można zastosować wzmocnioną wersję czteroramienną.
Witam Od jakiegoś czasu mam problem po odpaleniu na zimnym silniku. Nierówno pracuje , szarpie tak jakby chodził nie na wszystkich cylindrach. Dzieje się to przez ok. 10 Sekund. I po wkręceniu na obroty zaczyna ładnie pracować. Trzyma wolne obroty i wszystko jest ok. Pozdrawiam
Witam Mam problem z obrotami w Fabii 1,2, bardzo często gdy zdejmuję nogę z gazu auto zachowuje się jakbym dalej naciskał "gaz". Obroty potrafią skoczyć o 600 i dopiero po tym zaczynają spadać. komputer też pokazuje zwiększone spalanie. Wymieniłem filtry, świece, mam wyczyszczoną przepustnicę i styki w komputerze. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Laweta i na warsztat. Chyba że dysponujesz minm testerem aby sprawdzić parametry jak obroty i temperatura.
A dzisiaj taka sytuacja, że za pierwszym razem odpaliło, zanim jeszcze zdążyło wejść na obroty to zgasło, potem raz nie chciało odpalić, przemieszałem biegami i odpaliło... jakieś pomysły?
Pośpieszyłem się. Po paru dniach jazdy znowu to samo. Wspomaganie raz jest raz nie (kontrolka się nie świeci). U elektryka na kompie wykazało 4 błędy, a napięcia, obroty i inne z odczytu komputera niby prawidłowe (na wszystko reaguje pompa). Przestawianie na tryb lżejszy (handicap) powodowało głośniejsze chodzenie silnika pompy, więc zostało na starym...
Witajcie, Mam kilka problemów ze swoją fabianką 1,4 mpi 2001 rok Benzyna/Gaz - może ktoś mi podpowie. Ogółem zaczęło się od problemów z benzyną, na zimnym silniku obroty są ok,natomiast na ciepłym tak szaleją że jest problem z jazdą("duży problem" często silnik gaśnie)wymieniona sonda lambda(nie pomogło)ubywanie płynu chłodniczego(co 3 tygodnie średnio...
Witam wszystkich, mam problem z autem żony, Skoda Fabia 1 w Combi z 2003 r. 1.2 silnik o mocy 47 kW na gazie. Auto jeździło, wszystko było ok, później z powodu zmiany pracy i posiadania drugiego auta Skoda stała pół roku niejeżdżona. Później zaczęła być potrzebna, ale okazało się, że auto na wolnych obrotach szwankuje - obroty skaczą, samochód czasami...
Witam mam pytanie czy programatorem ezp2019 będę w stanie odczytać eeprom 93c76 simos 3PB.Docelowo chciał bym zdobyć login w celu adaptacji obrotów biegu jałowego fabia 1.W vcds lite wchodząc w blok 01 da się podnieść wartość 128 na 138 test potem przyjmuje save.Obroty są podniesione Ale kiedy odłączam interfejs od wtyki obd obroty z powrotem spadają...
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
Podstawa to brak błędów i parametry, do przejrzenia przez mechanika który się zna nie czytacza błędów. A podnieść obroty to co to za problem? Np dla firmy co obrabia mapy?
Objowy to falujące obroty na jałobym biegu np 600-1000 rpm. Więcej na forum. Wpisz w szukaj : fabia obroty
Miałem dzisiaj spory problem z uruchomieniem silniki w mojej skodzie. Auto stało tydzień nie jeżdżone w garażu, zbiornik benzyny został dotankowany do pełna, jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Auto ma instalacje LPG. Problem wyglądał następująco. Przekręcam kluczyk, auto odpala na krótko i gaśnie. Trzęsło wtedy całą budą i chyba obroty nie doszły nawet...
Skoda miala wymieniony czujnik temperatury, filtr paliwa, pompe paliwa, swiece , cewki, sprawdzono lambde, instalacja gazowa jest po kompleksowym przegladzie u dowch roznych gazownikow zaeby wykluczyc lpg. Powiem szczerze ze nie mam powoli pomyslu na to co jest przyczyna porannych trudnosci z odpalaniem, jak juz odpali to strzela, obroty lataja do momentu...
Pacjent Fabia II Hb 2008 1.4 86KM tylko benzyna, od nowości w jednych rękach - filtry/oleje wymieniane co rok lub 10 tys. Przebieg 178 tys. Od jakiegoś czasu mechanicy nie mogą poradzić sobie z autem. Przy włączonej klimie, a niekiedy nawet bez, auto dusi się/szarpie przy ruszaniu i przyspieszaniu (tak do 2/3 biegu) jakby mocy nie miało. Obroty są,...
Witam kupilem skodę fabie 1.2 beznyne 2005 rok i problem jest taki że jak jadę rozpędzam się to tak jakby ślizga się na obrotach że jadę przyspieszam i nagle słychać taki ślizg że obroty do 3 tysięcy idą i później spada
Witam wszystkich, Jestem posiadaczką Skody Fabii 1.4 rocznik 2003. Benzyna. Autko na moje potrzeby jest bardzo fajne, ale niestety mam kłopot. Czasem auto dość mocno szarpnie w trakcie jazdy, spadają obroty do zera. Gdy odpalę ponownie auto, problem znika. Lub na postoju, gdy wrzucę na luz, auto trochę popyka i samoistnie gaśnie. Co dziwne, problem...
obroty fabia fabia obroty jazdy wolne obroty fabia
próbnik napięcia słabo świeci bezpieczniki volvo lusterka brotje energy błędy
interfejs diagbox electrolux mruga start
Amica – wymiana pokręteł w kuchence elektrycznej: typy, montaż, dobór części Samsung lodówka z kostkarką – instrukcja obsługi, uruchomienie, filtr, Ice Maker