Tylko raczej zawór PCV się przycina.
Jak filtr zalany weź drugą osobę i z plaka pomęcz.Jeżeli problemem był brak paliwa to odpali.
Witam was.czuje paliwo po otwarciu bagażnika Fabia 1 Czy ktoś mi doradzi czy to odpowietrznik a może coś innego. Na wskazówce chyba widzę ubytek. Może ktoś miał podobny problem,niech się podzieli co zrobił.z góry dzięki. Litości!!! Masz auto i nie możesz sobie sprawdzić czy i gdzie ci leci paliwo? Jak ma to zrobić ktoś z forum online?
Nad nogami kierowcy. Najprawdopodobniej pierwszy od prawej w dolnym rzędzie. Jak go wyjmiesz to ECU załapie błąd przekaźnika pomp paliwa.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
Może po drodze z baku do silnika lub w baku jest przeciek, który wyciekł do kratki ściekowej? Na pewno na forum nie było o Gangu Olsena, który ukradł paliwo z baku. A tak na serio to paliwo jest czy nie ma?
Kolega również nie lubi Wujka Google ? Dla ułatwienia : http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
Obejrzyj dokładnie czy nie jest dodatkowo mocowany boczną opaską ? Od dołu ten filtr ma plastikową śrubę, którą okresowo powinno się lekko odkręcać aby wypuścić ewentualną wodę. Może ona haczy o obudowę? Może uda Ci się dłoń tam włożyć i "wymacać" co jest grane ?
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Dzień dobry. Mam podobny problem z uruchomieniem silnika skody fabia 1. Po włączeniu zapłonu brak napięcia na pompie paliwa. Po ponownym przekręceniu kluczyka pojawia się ale nie za każdym razem. Który przekaźnik wymieniłeś w mojej skodzie są trzy ?
Daj zdjęcie zegarów.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Przewód podciśnieniowy był odłączony.
W warsztacie komputer wykazał, że uszkodzona jest pompa Żaden komputer nie mógł tego wykazać. Samochód stoi w warsztacie 10 dni i nie wiedzą jak to naprawić Jak tak rzeczywiście jest, to powinieneś zabrać natychmiast stamtąd ten samochód, a robotnikom zasugerować zmianę pracy. Łopata będzie ambitnym zajęciem.
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Co oznacza że napięcie na sondzie poprawne? Sonda 5 czy 4 przewodowa? Jaki czas wtrysku, jakie adaptacje paliwa? Rozrząd na znakach? Nie ma czasem tam filtra paliwa z regulatorem na 4 bary? Nie wszystkie go miały. Możesz coś więcej powiedzieć o tym wypadaniu zapłonów? Jest cały czas czy tylko jak się depnie, jest na biegu jałowym?
Odpal silnik i zajrzyj pod maskę.
Wymieniłem przekaźnik i problem z pompom paliwa jest rozwiązany. Czy ten przekaźnik odpowiada za jakieś inne urządzenia ? Ma może kto schemat jak powinny być doprowadzone przewody do kostki w którą wpięty jest przekaźnik ? i opis pinów tego przekaźnika .
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Tak, no chyba że zdarzały się przypadki jednoczesnego wtryskiwania paliwa jak i gazu. Byłeś na przeglądzie instalacji bo to też jest ważne.
Sonda chyba masz jedną skoro w VCDS tylko jedna pozycja a nie dwie jak w tym poradniku od LPG. Nie wiem czy dobre ale skoro oba paliwa wywalają ubogo to coś nie tak - może sonda może coś innego.
Na wewnętrznej stronie klapki wlewu paliwa masz nalepkę ciśnieniem powietrza w ogumieniu. Ale 4 bary to zdecydowanie za dużo, ciśnienie nie powinno być wyższe niż 2,5 bara. Wygląda na to że w serwisie przy przeglądzie przed zakupowym nikt nie pokwapił się o spuszczenie ciśnienia które zazwyczaj jest pompowane w okolicę 4 bar już w fabryce, po to żeby...
Dzień Dobry . Proszę o pomoc ze schematem instalacji pompy paliwa - brak plusa sterującego przekaźnikiem pompy paliwa skoda fabia 2 2011 rok 1,6 TDI. Czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym ?
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
Czujnik temp. jest potrzebny dla ustalenia dawki wtrysku paliwa na zimnym jak i na ciepłym, wymień czujnik sprawdź świece podstawa, po tej wymianie jeśli nic nie pomoże sprawdź odmę sam zawór i silniczek krokowy może być przytarty ale to wątpliwe
Wąż gumowy zbrojony do paliwa 8mm. Spokojnie może być. Byleby się nie załamał.
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Dzisiaj jeszcze podkusiło mnie i polazłem do garażu jeszcze raz wszystko posprawdzać. I tak: - Napięcie odniesienia na sondzie lambda wynosi 0,45V, czyli wychodzi na to, że jest dobrze. - Grzanie sądy lambda działa. - Na zimnym silniku sonda zaczyna pracować, napięcie zmienia się w zakresie od 0,1V do 0,8V, jednak dość wolno. Po pewnym czasie zatrzymuje...
Zmień cewki ze sobą na cylindrach 1-2 oraz 3-4. Zobacz czy błędy braku zapłonu przejdą na cylindry 2 i 4. Ostanie dwa błędy masz ze sobą powiązane - brak komunikacji licznika z ECU przez co zablokowane jest ECU. Reszta błędów może mieć przyczynę w instalacji LPG ale pamiętaj że brak zapłonu nie oznacza braku iskry - może nie być podawanego paliwa a...
Powiem tak: na co dzień walczę bardziej z Fordami niż VW i w sumie nie spotkałem się do tej pory z zależnością wskazań sondy od stanu układu wydechowego. Po prostu jeżeli układ jest szczelny do sondy i nie jest "zapchany bananem" to taka zależność nie występuje. Ale człowiek uczy się całe życie...Trudno też podejrzewać iż w silniku którego konstrukcja...
bez fotek trudno się jednoznacznie wypowiedzieć , przypuszczam, że przekaźnik służy do wyłączania pompy paliwa po przełączeniu na gaz. Interfejs należy do bardzo popularnych i obsługuje wszystki klony AEB( bo to taki faktycznie masz sterownik) czyli zavoli ale i omvl , romano itd orac wiele innych sterowników. Interfejs bez trudu znajdziesz na allegro....
W wartościach rzeczywistych widać poziom paliwa.
To zapodaj żarówke 2 W na sterowanie pompki paliwa. I widzisz czy jest czy nie.
chyba zdecyduje się na wymianę pompy, jakiej firmy są najlepsze ?
Przyczyna znaleziona - przeskoczył łańcuch na rozrządzie !
A jak najlepiej to zrobić i w którym miejscu ? Mam manometr, są jakieś adaptery do takich manometrów ?
Ja bym Ci radził zweryfikować przewód na odcinku ECU->wtryskiwacz.
Kolego a sondę lambda masz zamontowaną przed katalizatorem czy za ? Pytam ponieważ miałem identyczny przypadek ford focus na benzynie powodem był zapchany katalizator.
Nie widzisz róznicy?
z podcisnieniem 2,5 bar bez podciśnienia 3 bar
Witam, mam taki sam przypadek. Jak sprawa sie rozwiązała u Pana ? Pozdrawiam
Sprawdz bezpieczniki lub połączenia przy czujniku paliwa.
Chyba najprościej na rezerwie wlać to do zbiornika. Albo wlać bezpośrednio do filtra. Bez ciśnienia z pompy w zbiorniku może nawet nie odpalić. Najlepiej dba się o układ paliwowy wymieniając filtr paliwa razem z olejem co 10kkm. I nie wierzyć w dodatki czy oleje longlife.
Skasowałeś wcześniej błędy zanim zrobiłeś adaptację?
Dzięki,pewnie też wybiorę diesla:)
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
moze kto powiedziec jaki typ-marka-producent pompy paliwa zastosowano w fabiance?
Turbina nie tylko umożliwia "przepalenie" większej ilości paliwa w tej samej pojemności silnika, a tym samym uzyskanie większej mocy, ale zapewnia też bardziej efektywne spalanie paliwa, a zatem, przy umiejętnej eksploatacji, potrafi dać oszczędność paliwa. Popatrz sobie ile kosztuje turbina do takiego Bravo, to nie jest wielki koszt, a wymiana jest...
gdy nie chce odpalić sprawdź czego brakuje czy paliwa czy iskry To jest podstawa diagnozy . Stwierdziłeś czego brak ? Wiesz jak to sprawdzić ?
Skoda Fabia I 1.4 TDI nie chce odpalić na zimnym silniku na ciepłym odpala od strzału akumulator dobry świece nowe.Samochod odpala dopiero po długim kręceniu. W czym może tkwić problem ? AI: Czy problem z odpalaniem występuje przy określonej temperaturze otoczenia? Nie AI: Czy sprawdzałeś stan układu paliwowego, na przykład filtr paliwa lub jakość paliwa?...
Już Ci napisałem w swoim pierwszym poście. Masz sprawdzić czy po odłączeniu wtyczki od zaworu par paliwa nie ma przepływu przez ten zawór czyli czy jest zamknięty.
Sorry, zapomniałem dopisać A2C53436963 Skoda Fabia mk2 1.6 TDI Pompa sama w sobie działa, auto ciężko odpalało i po demontażu pompy zobaczyłem, że sitko jest prawie całe czarne
Witam U mnie pomogla wymiana pompki paliwa w baku za 100zl a mordowalem sie z tym 5 lat, od razu wymiana filtra paliwa bo jest z regulatorem cisnienia. Pzdr
Wymiana pompy paliwa pomogła.
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Napiszę pierwszą moją myśl, "czujnik temperatury", a drugi post możliwe, że to potwierdza, komputer widzi czujnik (brak błędów), ale wskazania są błędne, przez co dawka paliwa jest zła.
Downsizing silników i twój przykład 10l/100km jest mylnym wrażeniem. Silniki malały bo tak się opłacało bardziej producentom. Poczyta kolega ile taka Fabia 1.0 bez turbo spala przy prędkościach rzędu 120km/h. Czy się opłacało ? No ja nie wiem. Te silniki są dosyć awaryjne i często potem lądowały na gwarancjach bo coś się rozlatywało przy przebiegu...
Witam, jestem posiadaczem Skody Fabii II 1.2 benzyna z 2004 r. Mam taki problem, że Skoda rano odpaliła bez problemu, zaparkowałem pod pracą i jak wróciłem po 8 h do auta, nie odpala. Kręci rozrusznikiem prawidłowo, żadnego błędu nie pokazuje, check się nie świeci. Mam takie wrażenie, jakby nie dochodziło paliwo. Bardzo bym prosił o jakieś porady, bo...
Cześć, Mam problem ze Skodą Fabia 1 1.2 AZQ. Dodam, że nie jestem mechanikiem czy elektronikiem, więc prostym językiem do mnie proszę ;) Od długiego czasu błąd 'check engine' (wymiana sondy lambda i katalizatora), ale to nie przeszkadza (piszę o tym, bo może ma jakiś związek?). Pół roku temu zaczął się problem z falowaniem silnika. Przerodził się do...
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Mam taką przypadłość w nowo zakupionej Fabii III 1.0 TSI/95Km (2019r, 160.000km): Po starcie na zimno jak i na ciepło obroty biegu jałowego są znacząco wyższe niż powinny być- wynoszą ok. 1450rpm. Po ok 70 sekundach od zimnego startu spadają, ale tylko do ok 1200rpm. W czasie rozgrzewania silnika i po rozgrzaniu ( na zegarach 90 stopni C) obroty dalej...
Brak ciśnienia paliwa ,odpowiedniego oczywiście
mam skode fabie 1.4mpi,przestał działać prędkościomierz ,wskażnik paliwa i temperatury oraz pomiar kilometrów,jak usunać usterke?
Pacjent: Skoda Fabia I Sedan 6Y benzyna 1.2 47kW z 2006. Główny objaw: rozrusznik nie kręci. Historia choroby: - samochód stał około miesiąca, wcześniej też jeździł nieczęsto. - przy próbie odpalenia słaby akumulator, kręcił coraz wolniej i wolniej, aż przestał w ogóle. Słychać tylko działanie pompy paliwa. - na kablach rozruchowych ten sam objaw: pompę...
No to teraz dwa schematy z 1.2 i 1.4 plus zdolny elektryk z masą wolnego czasu. Weryfikacja co jest założone. PS Generalnie to widzę w błędach to: Brak zasilnia pompy paliwa Złe odczyty z przepustnicy (pewnie i jej sterowanie kuleje) EGR też Czujniki temperatury zgłaszają błędy.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Szarpie wtedy, kiedy ma duże zapotrzebowanie na paliwo.
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
Jeśli po wymianie filtra paliwa zalejesz ponownie naczynie to kilkanaście razy zapłon i powinno wystarczyć. Jako mechanik zawsze jednak popuszczam przewód od wtryskiwacza i kręcę kilka sekund aby pojawiło się paliwa. Czy pompą może uszkodzić się od tego? Raczej nie najczęściej winne są inne rzeczy jak jazda na rezerwie, benzyna zamiast diesla czy kiepskiej...
To nie brak iskry, to brak paliwa. Masz walniętą pompę paliwa lub sterownik tej pompy. Oby dwie rzeczy są przy baku.
A pompa paliwa pracuje? Powinno ją być słychać przez klika sekund po przekręceniu kluczyka w pozycję II a przed próbą odpalenia, jeżeli nie to nie podaje paliwa po prostu.
Witam może odświeżę temat .Jak poradziliście sobie z z problemem z pierwszego postu ?pytam ponieważ od tygodnia walczę z tym samym problemem a mianowicie17925 przekaźnik główny P1517-35-00 usterka w obwodzie .Mam dwa przekaźniki i obydwa są sprawne , bezpieczniki wszystkie sprawne ,pompa paliwa sprawna ,iskra na świecach jest ,sprawdziłem już chyba...
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Da się z tycz dwóch zamków zrobić jeden działający. Oddzielasz mechanikę (metalową) od elektrozamka (plastik całość będą jeszcze łączyć przewody mikro styku). Trzeba rozebrać elektrozamek (część plastikowa kilka śrub T10). Teraz trzeba sprawdzić luty na wtyczce w płytce elektrozamka oryginalnego (uszkodzonego). Jak będzie ok to z następujących części...
Witam serdecznie, sprawa wygląda następująco... Postanowiłem zakupić sobie Radio na androidzie 7.1, w zestawie z modułem canbus. Radio dedykowane do samochodów VW, mój samochód to Fabia 2 z końca 2008. Pierwsza rzecz, po podłączeniu wszystkiego jak należy (mam nadzieję), która mnie zabolała to, to, że wyświetlacz pomiędzy licznikiem i prędkościomierzem...
Rozbież boczek prawy w bagarzniku i tam bedziewsz widział mocowanie linki od otwierania wlewu paliwa wypadła tobie z mocowania musisz ja założyć na miejsce po prostu wcisnąć. Przed wciśnięciem na łączenie daj kropelkę kleju (np. Kropelka)i wtedy załuz zaczep na miejsce . Klej bedzie trzymał i nie pozwoli wypadać zamocowaniu w przeciwnym razie jak nie...
Witam Pacjent skoda fabia 1 2005r 1.2 benzyna problem się pojawił jak przyszły mrozy te konkretne co teraz tak to wszystko było ok. A więc problem jest taki podszedłem do auta i chce odpalić ale słabo kręcił i aku zdechł podpiąłem kable ale cisza zero reakcji nawet rozrusznika nie słychać już nawet cykania nie było. Sprawdziłem bezpieczniki są ok te...
Mechanik chciał się dostać do wtrysków i musiał ściągnąć pompę paliwa i się okazało że po niej leci paliwo także znalazł się prawdopodobnie winowajca 🫣🫣🫣
Dziękuję za odpowiedź. W moim wypadku gdy komora silnika jest nagrzana od słońca a sam silnik jest zimny, to przy rozruchu jakby mu paliwa brakowało. Pierwszą sekundę rozrusznik pracuje normalnie, a później już jakby na sucho, bez paliwa.
Romoo ma rację, wiele razy spuszczałem paliwo w ten sposób. Pomysł z wyjeżdżeniem syfnego paliwa jest głupi, bo nie wiadomo co stanie się z pompą
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
Witam, temat dość dziwny, ponieważ wymieniłem całą pompę paliwa wraz z pływakiem do skody fabii 1.4 tdi 2004 rok i wskaźnik paliwa wskazuje odwrotnie.... No faktycznie dziwny. I nie wpadłeś na to by z powrotem zamienić pływak na prawidłowy. Wymieniając sam wkład pompy.
Pkt. 1 podłączyć pod Vag-a a nie uniwersalny program i podać kody błędów,może coś pomożemy Pkt. 2 jeśli nie był wymieniany to wymienić na nowy np. firmy MAN dobre, filtr paliwa !!!!
NA Pb, LPG czy niezależnie od paliwa ? Pozdr. J.
a jeszcze jedno pytanie, tą pompe paliwa ktora jest przy silniku to ktorym wylotem paliwa mierzyc cisnienie i ile musi miec zeby silnik mogl odpalac.
a moge wiedziec dlaczego kolega o niego pyta?? mam fabię z błędnym przebiegiem odprowadzania par paliwa i nie wiem czy wystarczy podjąć ryzyko i wymienić ten zawór
Witam a świece i kable sprawdzone,filtr paliwa
Dziękuję wszystkim za pomoc, rzeczywiście filtr paliwa był właściwy ale zawyżał ciśnienie, po wymianie na inny mam 2.9 bar. Masz czytaj . Poszukałem specjalnie dla ciebie. Cieszysz się?/ Natomiast co do ciebie "koleś kit", proponuję więcej optymizmu i mniej złośliwości bo to zdrowiu szkodzi, a na tym forum jest wystarczająco dużo chamskich i przemądrzałych...
Butla się otwiera samochód to Skoda Fabia III 1.0 2017 r 0 korozji. Słychać otwieranie się butli stuk i w programie też pisze ok . Posiadam manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jutro go podłącze.
Sedno problemu to układ EVAP który nie działa. Sens działania układu EVAP jest taki że w określonych warunkach otwiera się zawór EVAP i podciśnienie w kolektorze zasysa pary paliwa z filtra EVAP. Uszkadza się Zawór EVAP . Zacina w pozycji zamknij albo otwórz ewentualnie na reaguje prawidłowo na sygnały połowicznego otwarcia PWM (reaguje za wolno) spowodowane...
A filtr paliwa wymieniałeś?
Wygląda to na koniec oringow na pompowtyskach. Dość typowy problem, choć może być kosztowny jeśli gniazdo pompowtysków może być wyrobione (4 sztuki). Od układu paliwowego warto zmienić filtr paliwa być może tylko odkłada się syf w filtrze.
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi? No właśnie niestety problem pojawia się przy niskich obrotach. Przy wysokich nie ma problemu zaś przy niskich jakby się dławił i wtedy wysadza wszystko. Na razie mam tropy takie:...
Do sprawdzenia poziom oleju na bagnecie, czy jest iskra na świecach , czy pompa paliwa podaje paliwo.
Okej temat rozwiązałem sam okazało się że aktywacja przekaźnika pompy paliwa w Fabii 1 jest poprzez potencjał ujemny może komuś się przyda na przyszłość wystarczy plus na stałe podłączyć z lokalizatora pod 86 na przekaźniku pompy paliwa i wszystko gra ; )
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
fabia czujnik paliwa fabia wskaźnik paliwa pompa paliwa fabia
regulacja tweetera alpine kostki odbieranie danych bluetooth
przesyłanie dźwięku przesyłanie dźwięku
Delphi EL3 BSI: PIN Extraction, EEPROM, Cloning & Common Faults in PSA Peugeot Citroën DS Opel VDL Futura, Citea – lokalizacja bezpieczników i bezpiecznik wycieraczek