Tylko raczej zawór PCV się przycina.
Jak filtr zalany weź drugą osobę i z plaka pomęcz.Jeżeli problemem był brak paliwa to odpali.
Witam was.czuje paliwo po otwarciu bagażnika Fabia 1 Czy ktoś mi doradzi czy to odpowietrznik a może coś innego. Na wskazówce chyba widzę ubytek. Może ktoś miał podobny problem,niech się podzieli co zrobił.z góry dzięki. Litości!!! Masz auto i nie możesz sobie sprawdzić czy i gdzie ci leci paliwo? Jak ma to zrobić ktoś z forum online?
Nad nogami kierowcy. Najprawdopodobniej pierwszy od prawej w dolnym rzędzie. Jak go wyjmiesz to ECU załapie błąd przekaźnika pomp paliwa.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
Może po drodze z baku do silnika lub w baku jest przeciek, który wyciekł do kratki ściekowej? Na pewno na forum nie było o Gangu Olsena, który ukradł paliwo z baku. A tak na serio to paliwo jest czy nie ma?
Kolega również nie lubi Wujka Google ? Dla ułatwienia : http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Obejrzyj dokładnie czy nie jest dodatkowo mocowany boczną opaską ? Od dołu ten filtr ma plastikową śrubę, którą okresowo powinno się lekko odkręcać aby wypuścić ewentualną wodę. Może ona haczy o obudowę? Może uda Ci się dłoń tam włożyć i "wymacać" co jest grane ?
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Dzień dobry. Mam podobny problem z uruchomieniem silnika skody fabia 1. Po włączeniu zapłonu brak napięcia na pompie paliwa. Po ponownym przekręceniu kluczyka pojawia się ale nie za każdym razem. Który przekaźnik wymieniłeś w mojej skodzie są trzy ?
Daj zdjęcie zegarów.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Przewód podciśnieniowy był odłączony.
W warsztacie komputer wykazał, że uszkodzona jest pompa Żaden komputer nie mógł tego wykazać. Samochód stoi w warsztacie 10 dni i nie wiedzą jak to naprawić Jak tak rzeczywiście jest, to powinieneś zabrać natychmiast stamtąd ten samochód, a robotnikom zasugerować zmianę pracy. Łopata będzie ambitnym zajęciem.
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Co oznacza że napięcie na sondzie poprawne? Sonda 5 czy 4 przewodowa? Jaki czas wtrysku, jakie adaptacje paliwa? Rozrząd na znakach? Nie ma czasem tam filtra paliwa z regulatorem na 4 bary? Nie wszystkie go miały. Możesz coś więcej powiedzieć o tym wypadaniu zapłonów? Jest cały czas czy tylko jak się depnie, jest na biegu jałowym?
Wymieniłem przekaźnik i problem z pompom paliwa jest rozwiązany. Czy ten przekaźnik odpowiada za jakieś inne urządzenia ? Ma może kto schemat jak powinny być doprowadzone przewody do kostki w którą wpięty jest przekaźnik ? i opis pinów tego przekaźnika .
Odpal silnik i zajrzyj pod maskę.
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Tak, no chyba że zdarzały się przypadki jednoczesnego wtryskiwania paliwa jak i gazu. Byłeś na przeglądzie instalacji bo to też jest ważne.
Na wewnętrznej stronie klapki wlewu paliwa masz nalepkę ciśnieniem powietrza w ogumieniu. Ale 4 bary to zdecydowanie za dużo, ciśnienie nie powinno być wyższe niż 2,5 bara. Wygląda na to że w serwisie przy przeglądzie przed zakupowym nikt nie pokwapił się o spuszczenie ciśnienia które zazwyczaj jest pompowane w okolicę 4 bar już w fabryce, po to żeby...
Sonda chyba masz jedną skoro w VCDS tylko jedna pozycja a nie dwie jak w tym poradniku od LPG. Nie wiem czy dobre ale skoro oba paliwa wywalają ubogo to coś nie tak - może sonda może coś innego.
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
Dzień Dobry . Proszę o pomoc ze schematem instalacji pompy paliwa - brak plusa sterującego przekaźnikiem pompy paliwa skoda fabia 2 2011 rok 1,6 TDI. Czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym ?
Czujnik temp. jest potrzebny dla ustalenia dawki wtrysku paliwa na zimnym jak i na ciepłym, wymień czujnik sprawdź świece podstawa, po tej wymianie jeśli nic nie pomoże sprawdź odmę sam zawór i silniczek krokowy może być przytarty ale to wątpliwe
Wąż gumowy zbrojony do paliwa 8mm. Spokojnie może być. Byleby się nie załamał.
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Dzisiaj jeszcze podkusiło mnie i polazłem do garażu jeszcze raz wszystko posprawdzać. I tak: - Napięcie odniesienia na sondzie lambda wynosi 0,45V, czyli wychodzi na to, że jest dobrze. - Grzanie sądy lambda działa. - Na zimnym silniku sonda zaczyna pracować, napięcie zmienia się w zakresie od 0,1V do 0,8V, jednak dość wolno. Po pewnym czasie zatrzymuje...
Zmień cewki ze sobą na cylindrach 1-2 oraz 3-4. Zobacz czy błędy braku zapłonu przejdą na cylindry 2 i 4. Ostanie dwa błędy masz ze sobą powiązane - brak komunikacji licznika z ECU przez co zablokowane jest ECU. Reszta błędów może mieć przyczynę w instalacji LPG ale pamiętaj że brak zapłonu nie oznacza braku iskry - może nie być podawanego paliwa a...
Powiem tak: na co dzień walczę bardziej z Fordami niż VW i w sumie nie spotkałem się do tej pory z zależnością wskazań sondy od stanu układu wydechowego. Po prostu jeżeli układ jest szczelny do sondy i nie jest "zapchany bananem" to taka zależność nie występuje. Ale człowiek uczy się całe życie...Trudno też podejrzewać iż w silniku którego konstrukcja...
bez fotek trudno się jednoznacznie wypowiedzieć , przypuszczam, że przekaźnik służy do wyłączania pompy paliwa po przełączeniu na gaz. Interfejs należy do bardzo popularnych i obsługuje wszystki klony AEB( bo to taki faktycznie masz sterownik) czyli zavoli ale i omvl , romano itd orac wiele innych sterowników. Interfejs bez trudu znajdziesz na allegro....
To zapodaj żarówke 2 W na sterowanie pompki paliwa. I widzisz czy jest czy nie.
W wartościach rzeczywistych widać poziom paliwa.
Przyczyna znaleziona - przeskoczył łańcuch na rozrządzie !
chyba zdecyduje się na wymianę pompy, jakiej firmy są najlepsze ?
A jak najlepiej to zrobić i w którym miejscu ? Mam manometr, są jakieś adaptery do takich manometrów ?
Ja bym Ci radził zweryfikować przewód na odcinku ECU->wtryskiwacz.
Kolego a sondę lambda masz zamontowaną przed katalizatorem czy za ? Pytam ponieważ miałem identyczny przypadek ford focus na benzynie powodem był zapchany katalizator.
Nie widzisz róznicy?
z podcisnieniem 2,5 bar bez podciśnienia 3 bar
Witam, mam taki sam przypadek. Jak sprawa sie rozwiązała u Pana ? Pozdrawiam
Sprawdz bezpieczniki lub połączenia przy czujniku paliwa.
Skasowałeś wcześniej błędy zanim zrobiłeś adaptację?
Chyba najprościej na rezerwie wlać to do zbiornika. Albo wlać bezpośrednio do filtra. Bez ciśnienia z pompy w zbiorniku może nawet nie odpalić. Najlepiej dba się o układ paliwowy wymieniając filtr paliwa razem z olejem co 10kkm. I nie wierzyć w dodatki czy oleje longlife.
Dzięki,pewnie też wybiorę diesla:)
filtr paliwa fabia fabia zbiornik paliwa fabia zużycie paliwa
toshiba satellite kamerka sprężarka tlenu ibiza ibiza antena
hilti udaru bateria parkside styki
Podłączenie korektora Sony do przedwzmacniacza TA-E2000ESD Wpływ mat wygłuszających z folią aluminiową na TPMS