Jak filtr zalany weź drugą osobę i z plaka pomęcz.Jeżeli problemem był brak paliwa to odpali.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Obejrzyj dokładnie czy nie jest dodatkowo mocowany boczną opaską ? Od dołu ten filtr ma plastikową śrubę, którą okresowo powinno się lekko odkręcać aby wypuścić ewentualną wodę. Może ona haczy o obudowę? Może uda Ci się dłoń tam włożyć i "wymacać" co jest grane ?
Witam, wymieniłem filtr paliwa w Skodzie Fabii 1 1,9 tdi 101 KW (6Y2). Oznaczenie części od Filtrona to PP839/5. Samochód po wymianie sprawia problemy podczas jazdy. Po ruszeniu i zmianie biegu na 2,3 lub 4 traci moc na około 2/3 sekundy mimo naciskania pedału gazu. Po chwili moc wraca i samochód normalnie przyspiesza. Potem przy jednostajnej jeździe...
Chyba najprościej na rezerwie wlać to do zbiornika. Albo wlać bezpośrednio do filtra. Bez ciśnienia z pompy w zbiorniku może nawet nie odpalić. Najlepiej dba się o układ paliwowy wymieniając filtr paliwa razem z olejem co 10kkm. I nie wierzyć w dodatki czy oleje longlife.
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Skoda Fabia I 1.4 TDI nie chce odpalić na zimnym silniku na ciepłym odpala od strzału akumulator dobry świece nowe.Samochod odpala dopiero po długim kręceniu. W czym może tkwić problem ? AI: Czy problem z odpalaniem występuje przy określonej temperaturze otoczenia? Nie AI: Czy sprawdzałeś stan układu paliwowego, na przykład filtr paliwa lub jakość paliwa?...
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Cześć, Mam problem ze Skodą Fabia 1 1.2 AZQ. Dodam, że nie jestem mechanikiem czy elektronikiem, więc prostym językiem do mnie proszę ;) Od długiego czasu błąd 'check engine' (wymiana sondy lambda i katalizatora), ale to nie przeszkadza (piszę o tym, bo może ma jakiś związek?). Pół roku temu zaczął się problem z falowaniem silnika. Przerodził się do...
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
Pkt. 1 podłączyć pod Vag-a a nie uniwersalny program i podać kody błędów,może coś pomożemy Pkt. 2 jeśli nie był wymieniany to wymienić na nowy np. firmy MAN dobre, filtr paliwa !!!!
A filtr paliwa wymieniałeś?
Wygląda to na koniec oringow na pompowtyskach. Dość typowy problem, choć może być kosztowny jeśli gniazdo pompowtysków może być wyrobione (4 sztuki). Od układu paliwowego warto zmienić filtr paliwa być może tylko odkłada się syf w filtrze.
Pacjent to Skoda Fabia 1.2 TDI CFWA manual z 2011r. Kwestia jest następująca - mam auto od kilku dni ale zakupiłem je z defektem (nieznanym dla sprzedającego). Samochód po odpaleniu, co też trochę trwa (dwie, trzy sekundy) odpala, po czym samoczynnie gaśnie. Jest to dla mnie dzwne. Sprawdziłem błędy i miał coś z pompą a raczej bezpiecznikiem, control...
Sedno problemu to układ EVAP który nie działa. Sens działania układu EVAP jest taki że w określonych warunkach otwiera się zawór EVAP i podciśnienie w kolektorze zasysa pary paliwa z filtra EVAP. Uszkadza się Zawór EVAP . Zacina w pozycji zamknij albo otwórz ewentualnie na reaguje prawidłowo na sygnały połowicznego otwarcia PWM (reaguje za wolno) spowodowane...
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi? No właśnie niestety problem pojawia się przy niskich obrotach. Przy wysokich nie ma problemu zaś przy niskich jakby się dławił i wtedy wysadza wszystko. Na razie mam tropy takie:...
Dziękuję wszystkim za pomoc, rzeczywiście filtr paliwa był właściwy ale zawyżał ciśnienie, po wymianie na inny mam 2.9 bar. Masz czytaj . Poszukałem specjalnie dla ciebie. Cieszysz się?/ Natomiast co do ciebie "koleś kit", proponuję więcej optymizmu i mniej złośliwości bo to zdrowiu szkodzi, a na tym forum jest wystarczająco dużo chamskich i przemądrzałych...
Filtr paliwa kiedy wymieniany.
sprawdź czy pompa daje odpowiednie ciśnienie. może się zatarła jak brakło benzyny. I filtr paliwa też sprawdź. pzdr
Najtaniej na początek podjechać do warsztatu i to sprawdzić . jak jest za małe ciśnienie na zimnym silniku bądź zanika to najpierw wymieniamy filtr paliwa a jak to nie pomoże to pompę
Cześć Wszystkim, Mam podobny problem jak PawelBierna. Po nocy (lub po dłuższym postoju) Fabia 12V (bez gazu) ma problem z rozruchem. Problem występuje w okresie zimowym i jesienno zimowym. Wiosna i lato wszystko idealnie. Podczas rozruchu wypadają zapłony (stwierdzono diagnostycznie) silnik dusi się i dławi, z wydechu więcej białego dymu, po przytrzymaniu...
Witam bardzo serdecznie, jestem nowy na forum. Mam problem ze swoją Fabią. Jest to Fabia 1 1.4tdi kod silnika BNM 2006r. Od początku kupna bardzo ciężko paliła czy zimny czy ciepły. Ostatnimi czasy mój znajomy podpiął ją pod komputer i wyskoczyły błędy czujnika położenia walka rozrządu i błędy związane z klimatyzacją. Czujnik zmieniłem ale nadal jest...
Zrobiłem jak kolega Karaczan radził. Wtryski rozpylaly jak kobra jad. Wymiana wtryskow pomogła. Teraz tylko przeplukac bak weze nowy filtr paliwa i śmigać. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
przerabialem to,tez mam fabie check ci sie zapala zapewne wyjdzie ci na vagu blad 16825 najprosciej sprawdz przy tylnym lewym kole filtr paliwa te ustrojstwo zapala sie jak ktos kiedys przetankowal lub jak to jest w paliwie z naszych stacji pelno syfu skoda nic nie pisze ze jest to czesc ktora trzeba wymieniac jak olej co xx km. zalecam ci to wymieniac...
Aha od Can jest jakiś przekaźnik? Może jakiś Przekaźnik poszedł? Silnik odpali i gaśnie jak by paliwa nie dostawał ale to chyba immobiliser odcina. Możliwe że jak wymieniałem filtr LPG gazu to kluczem chyba zwarłem coś bo było bum huk była iskra i tyle . Tam gdzie bezpieczniki przy Akumulator te blaszkowe taśmowy.
Witam. Ponawiam temat bo problem się pogłębił, brak diagnozy. Nie piszcie na wstępie żebym wyrzucił od razu DPF bo nie oto tu chodzi. Mechanik sprawdzał filtr DPF w moim aucie, DPF jest czysty, nie jest zapchany, nigdy nie zaświeciła sie kontrolka filtra. Auto używam poza Polską, wiec prawie codziennie jeżdżę po autostradach i drogach ekspresowych Problem?...
Szukaj w głowicy, przy uszczelniaczach pompowtrysków. Sprawdź też czy działa, oraz jakie ciśnienie wytwarza pompa w zbiorniku paliwa. Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Witam. Fabia po przejechaniu np.20 km, zaparkuje pod marketem, zgaszę ale nie wyciągam kluczyka ze stacyjki NIE ODPALA. rozrusznik kręci jak głupi, żaden błąd nie wyskakuje, ale nie chce odpalić do póki nie ostygnie. Mechanik podłączył komputer, wyszło mu, że problem z układem paliwowym. Przejrzał cały układ paliwowy, wymienił filtr paliwa z którego...
Po 2 miesiącach prób i błędów samochód został naprawiony. Zostały usunięte 2 usterki; - filtr paliwa - przerwa w obwodzie czujnika temperatury (czujnik był sprawny).
Kup najtańszą pompę używkę, nowy filtr paliwa i ciesz się jazdą bez szarpania. A jak czujesz się na siłach to najpierw wyczyść dokładnie nastawnik :)
Pomysł nie jest zły. A jak działa ,czy raczej wygląda, taki filtr gazu i od jakiego to autka?? Tak sobie myślę, może filtr paliwa np. od Cienkiego. Można to podłączyć bezpośrednio do przepustnicy a do tego odmę.
błędów silnika nie ma?Filtr paliwa wymieniales?Ostatnio mialem tak problem z skoda fabia filtr był cały zapchany po wymianie bylo ok
Filtr paliwa wymieniony,gościu przyjechał tak ok 200 km i cały czas takie objawy,brak błędu,więc jeżdżenie nic tu nie da.....
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
Pompa jest sprawna filtr paliwa wymieniony na nowy a co do podcisnienia w zbiorniku to mialem tak w fordzie escorcie sprawdzę to i zobaczymy co sie bedzie działo
Witam Mam taki problem zauważyłem pocące się przewody paliwowe na zaworku który jest na filtrze paliwa (myślę że to zaworek jak nie to poprawcie mnie) i myślę że to powrót. Rozpiąłem układ od strony baku niebieski wężyk i próbowałem dmuchnąć nie szło, czy jest możliwe żeby coś na powrocie było zatkane, czy jest coś po drodze, za co się zabrać. Dodam...
Na obecnym filtrze paliwa Bosch 0450905925 przejeździłem 30 tys km. Z tego co czytałem ten filtr ma regulator ciśnienia ustawiony na 3 Bary Mogę się mylić ale patrząc tu i tam filtr z tym numerem jest bez regulatora. Przekłada się stary , dotychczasowy.
Ja bym oczyścił wszystkie świece jeżeli są brudne i później pojeździł na benzynie i sprawdził kolor izolatorów wszystkich świec. Jeżeli izolatory są czarne i mokre to moim zdaniem coś z zapłonem jest nie tak. Może coś z cewkami, przewodami do świec. Jeżeli izolatory są tylko czarne to mieszanka za bogata. Jeżeli izolatory mają jasny kolor i silnik gaśnie...
Przyczyną okazał się nowo założony filtr paliwa Po założeniu starego wszysttko wróciło do normy
Czy podwieszający się zawór nie objawiał by się jakimś strzelaniem w tłumik, czy innym efektem, który upewni mnie, że masz rację i nie wykonam mozolnie zbędnej i naciągającej mnie na koszta pracy? Jak wytłumaczyć to, że kiedyś, podczas dokładnie takiej samej objawy, wymiana tylko cewki i świec spowodowała, że wszystko przez ponad pół roku chodziło dobrze....
WYMIENILEM POMPE PALIWA, FILTR PALIWA Z REGULATOREM CISNIENIA, WYCZYSCIłEM PRZEPUSTNICE, WYMIENILEM SWIECE, czujnik temperatury A I TAK PO KILKU NORMALNYCH ODPALANIACH nierozumiem.... Vaga podłanczałeś, wszystko było ok, a Ty wymieniłeś całe stado części!!!!???? niepotrzebnie zresztą? no ale skoro juz wymieniles tyle gratów to zrób tak jak kolega Radeon...
A te liście to skąd sie wzieły, drzewko masz w aucie, czy stawiasz pod drzewem? Jak bys auto w jesieni oczyszczał z lisci to bys tego nie miał, w końcu samo tam nie urosło. Zaraz powiesz skąd piasek w obudowei filtra powietrza, który jest na wys 1m, przeciez tam nikt tego nie nasypał, a jeździsz po asfalcie, albo skąd sie woda bierze w filtrze paliwa...
Przebieg nie jest duży. Z tego co wiem to problemy z katalizatorem zaczynają się dopiero po przekroczeniu 200k km. Mniej więcej wtedy ulega on deaktywacji, a to zależne jest od ilości i jakości spalonego paliwa. Nie przypuszczam jednak, że używasz paliwa innego niż to, które jest "statystycznie" dostępne. Moja Fabia miała na liczniku 186k i katalizator...
Nie rozpiepszy się przez to przypadkiem rozrusznik? Za długie trzymanie też nie jest wskazane. Nic się nie rozwali. Rozrusznik to zwyczajny silnik prądu stałego. Owszem nie jest zalecane trzymanie tego ponad 10 sekund, ale przy zapłonie to jednak chwilkę trzeba te 4-5 sekund przytrzymać, a Ty trzymasz 2 sekundy. W takim starym aucie gdzie jest tyle...
Witam zgadzam się z witorio wymień pierw filtr paliwa jeżeli to nie pomoże sprawdź czy nie sączy z pod wtrysków przez to może również się zapowietrzać i objawy będą jak opisujesz.Pozdrawiam
tylko takie coś http://obrazki.elektroda.pl/2481436300_1... Dodano po 2 podłączył pod komputer i sprawdzał bez wyciągania pompek Dodano po 2 wymieniłem na nowe orginalne z VW przepływomierz, listwę zasilającą , czujnik ciśnienia turbiny filtr paliwa i powietrza
A filtr paliwa nie miał przypadkiem 3 końcówek? Bo może założyłeś niewłaściwy filtr z regulatorem ciśnienia na 3 bary zamiast na 4. Są identyczne z wyglądu, a pomyłka skutkuje takimi objawami.
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
Witam. Posiadam Skode Fabie 1.4 44kW 2001 bez lpg. Auto podczas jazdy gaśnie i nie ma zależności kiedy, gdy zgaśnie ponowne uruchomienie udaje się za 2 lub 3 razem. Gdy jestem rozpędzony czasami udaje mi się uratować ją podczas jazdy za 1 razem. Oddałem dla mechanikow, ale nie mają pomysłu co to może być i oddają mi samochód nie zrobiony. Przebieg 340...
fabia filtr paliwa filtr paliwa fabia benzyna filtr paliwa skoda fabia
współczynnik odbicie makro excel zapis pliku schemat woltomierz icl7107
Lokalizacja sterownika silnika w Xsara Picasso 2.0 HDi 2004 Samsung S7 Edge - Ekran dotykowy nie reaguje