Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Dobre te aws. Górny schemat do fabii.
Podłączyłeś żarówkę? Edytowałem.
Witam Chodzi Ci o podłączenie w celu rozmów czy odtwarzania muzyki (aux)? W obydwu przypadkach wykorzystuje się złącze znajdujące się z tyłu radia. Do prowadzenia rozmów potrzebujesz jedynie wtyczki (kolor niebieski) i pinów do niej, jednak jest to podłączenie monofoniczne. Jeśli interesuje Cię aux to jest możliwość wpięcia się w piny zmieniarki, do...
Witam! Niedawno przerabiałem ten temat zakładałem przednie halogeny przeciw mgielne , pytanie czy masz orginalny włącznik świateł z uwzględnieniem przednich halogenów? Jeśli tak to sprawa jest prosta . Podano mi schemat w ASO i nie ma tam podłączenia przez przekaźnik tylko bezpośrednio od zasilania (musisz je znaleźć ) do odpowiedniego pinu włącznika,...
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Co chcesz zrobić ??? podłączyć jakiś alarm , sterownik ????. Jeżeli ma być dokładana centralka to podepnij przewód od domykania w przewód zamknięcia i tyle .
Tam masz podłączone do gniazda jak nie ma komunikacji to do wymiany komfort
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
w tym momencie alternator jest praktycznie zablokowany, Alternator nie jest zablokowany, tylko obciążony by ładował, jeśli podłączyłeś wzbudzenie. Nie będzie ci się lekko obracał i ładował. Chłopie, pomyśl.
A jakich udogodnień byś jeszcze chciał? Jeśli nie masz przy kierownicy kikutków do przewijania itd. to chyba więcej opcji nie ma:) moim zdaniem lepsze jest wrogiem dobrego:) pozdrawiam
Znalazłem okazało się że to moduł telefoniczny pod adapter do telefonu Nokia. Tylko pytanie czy coś oprócz adaptera da się jeszcze podłączyć np. Jakąś przejściówkę. Obecnie nic nie podłączysz, nie ma to najmniejszego sensu. No chyba, że zaopatrzysz się w telefon sprzed kilkunastu lat...
Skoda fabia 2 ma koło bezpieczników przełącznik świateł które same gasną po wyłączeniu stacyjki.
może tym schematem pomogę :?: :)
tak dokładnie w tej A co tobie nie działa w tej desce??
Witam potrzebuję zdjęcie jak podłączona jest dokładana centralka ze sterowaniem pilotem, ponieważ posiadam już w aucie oryginalny centralny zamek tylko, że z kluczyka, a chce to podłączyć na pilota, a nie jestem elektrykiem i nie znam się na tym, dlatego najlepsze dla mnie by było zdjęcie jak ktoś to podłączył lub krótki filmik. Z góry dziękuję i czekam...
Jeżeli radio jest fabryczne i w samochodzie nie ma tylnych głośników to znaczy, że radio ma tylko 2 kanały lewy i prawy a potrzebne są jeszcze dwa tylne. Albo nowe radio albo dodatkowy wzmacniacz do tylnych głośników.
Witam! Nie ma problemu z montażem lustrek elektry.-podgrz. do F[1] pod oryginalny włącznik regulacji lusterek elektr.podgrz. lewa strona drzwi przy klamce otwierania drzwi , wystarczy tylko odpowiedni oryginalny schemat elektr. do danej wersji: 1.rok 2.model 3.wyposażenie danego auta Po wykonaniu całej instalacji elektr. w aucie należy zakodawać lusterka...
Możesz mieć problem, ponieważ Skoda Fabia jest dosyć pracochłonnym samochodem samochodem jeśli chodzi o założenie alarmu. Może ta rozpiska pomoże troche...
Ostatnio kupiłem interface do włoskiej instalacji i nie działał. Ostatecznie podłączyłem i działa mi to najlepiej, zwykły konwerter USB-RS232 TTL PL2303HX.
Sprawdź czy na kablu podłączonym jest plus czy masa.
Polecam sprawdzic czy nie ma wyjscia w skrzynce bezpiecznikowej jak to jest w innych modelach Skody. Hmmm a może jakiś numerek bezpiecznika czy coś ?? :D
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Wersja na 4 elektryczne szyby:
Chyba że chcesz wraz z odpaleniem silnika , wtedy podpinasz pod alternator. Co ma podpiąć pod alternator? W którym miejscu? ak? OBOWIĄZKOWO wytłumacz!
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam, Jak sprawdzić do którego podłączyć sterownik. Chociażby kontrolką zrobioną z żarówki samochodowej podłączonej jedną stroną do masy auta. Pozdrawiam.
Skoda fabia 2002
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Niedawno sam walczyłem ze sterownikiem w passacie więc postaram się pomóc. Po pierwsze musisz znaleźć gdzieś w necie schemat instalacji elektrycznej samochodu.Sterownik umieszczasz obok skrzynki bezpieczników masę podłączasz pod jakąś najbliższą śrubę sprawdź czy jest masa. Zasilanie zgodnie ze schematem łączysz z przewodem idącym bezpośrednio z akumulatora....
help :!: w samocodziku mam orginalny cent. zamek i elektryczne szyby.Gdzie podpiac sie z alarmem aby zamykal/otwieral zamek i domykal szyby. Rozebralem drzwi kierowcy do sterowania z zamka i do silownika idzie 6 kabelkow.Ma ktos schemat gdzie sie wpiac :?:
http://forum.skodaclub.pl/fabia-zrob-sam...
To jest chyba wyjście P4, z tego co widziałem powinien być podpięty do obudowy filtra powietrza. Później sprawdzę u siebie w Polo.
W tym roku miernik. Ledy pewnie
Plomb fabrycznych nie ma na osłonie dolnej deski, z prawej strony kierownicy. Przedewszystkim musisz wiedzieć jakie czujniki możesz podpiąć do alarmu, i czy bedą działać. Podaj dokladniejsze dane.
Nie wiemy jakie masz radio. Większość radii posiada logikę zapłony która działaja jak radio ma podłączone prawidłowo oba zasilania, tj plus Memory jest stały, podtrzymuje pamięć radia żeby pamiętało stacje i nie pytało o kod a plus ACC jest włączany kluczykiem stacyjki, zwykle w autach jest taka pozycja kluczyka pomiędzy jego wyjęcie a włączonym zapłonem....
podłącz komputer i sprawdź dane rzeczywiste coś powiedzą
Ja bym podłączał w taki sposób jak robia to inni czyli bezpośrednio z aku 30cm do bezpiecznika i od bezpiecznika do wzmacniacza. Jeśli chodzi o przekruj kabla to weź 16^2
Witam. Najprościej to użyć konwertera poziomu sygnału hi- low. Ostatnio zakładałem taki do focusa mk2 i całkiem dobrze sobie poradził.
A wiecie o co chodzi? Skąd pewnośc bez diagnozy że wiązka? Domyślamy się, ponieważ taka usterka występuje dość często, i kiedy się okaże, że faktycznie wiązka uszkodzona to chłopak zaoszczędzi (na piwko) kasę za podłączenie pod kompa.
Na pewno raczej nie :) Podłącz komp i spr błędy
Na jutro wyślę schemat k-line do ECU można podłączyć bezpośrednio do ECU
radio blaupunkt kupowałem w sklepie i tylko podpiąłem pod kostkę w kangoo i tak już było że można było włączyć bez kluczyka a jak zapaliłem samochód i póżniej zgasiłem to się automatycznie wyłączało ale może sony nie da rady w prosty sposób żeby tak było
Witam, auto wyposazone jest w seryjne wejscie AUX dla urzadzen zewnetrznych. Czy jednoczesne podlaczenie ipoda i zestawu glosnomowiacego poprzez dwojnik i nastepnie do gniazda AUX da taki efekt, ze zarowno muzyka i rozmowy beda sie na siebie nakladac? Czy raczej grozi to szumami i spaleniem kilku bezpiecznikow? :P teoretycznie tak
Nie psuj radia tylko kup za parę złotych adapter HI-LO na aukcji. Taki adapterek zawiera dwa transformatory i parę oporników. Wejście kanału podłączasz pod głośnik symetrycznie a wyjście do wzmacniacza z uziemioną masą. Potencjometrem ustawiasz poziom sygnału. I już łupiesz aż uszczelki w oknach wylatują. N.
Wystarczyło poszukać: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jak podłączyć drzwi Fabii pod alarm? Podłączyłem każde osobno przez diody a alarm i tak sygnalizuje otwarte drzwi. Co te pepiki wimyśliły za cudo? Może ktoś wie co z tym da się zrobić? Mario
[quote="listek2000"] Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Musisz wywiercic dziure , inaczej nie zagada
Witam, chciałbym założyć fabryczne radio do Fabii w której nie ma nawet instalacji do radia. Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć na dwa pytania. Gdzie znajdę przewód CAN L I CAN H oraz czy jak już je podłącze, to czy nie będzie trzeba wykonać jakiś innych dodatkowych czynności.
grzałkę podpinasz pod komputer silnika, ale trzeba doprogramować mu funkcje jej obsługi. Oryginalnie występowało to na kraje skandynawskie. Serwis skody powinien Ci to ogarnąć.
Napiszę inaczej . Jeśli masz skrzynię biegów manualną , nie automatyczną to z kostki stacyjki zacisk 50b przewód koloru czerwono-czarny idzie do rozrusznika . Fabrycznie nic nie ma na jego drodze . Teraz zadanie dla Ciebie .Osłona pod kierownicą ,dolna część deski , ta z kieszonką po lewej stronie do wymontowania . Uwaga na przewody od gniazda diagnostycznego...
Podłącz wyjście sterownika według pierwszego schematu (sterowanie impulsami masy). Sterowanie zamkiem jest na żółto-niebieskim przewodzie na pozycji nr 5 (lub nr 2), znajdującego się w zespole przewodów wychodzącym z fioletowo/białego złącza konektorowego, położonego po lewej stronie. Ten przewód służy jednocześnie do zamykania i otwierania. Przewód...
Na zagrzanym silniku wartośći musze sie zmieniać co sekunde . Jaki jest dokładnie bład EGR , jak przepływu spalin to sciąg przepustnice i zobacz czy rura która idzie do EGR nie jest zatkana .
Bardziej kończy się czujnik kąta w EPS. Co nie znaczy że alternator należy olać. Zmierz ładowanie na początek ,potem podłącz tester. NIe święci żadna kontrolka.?
Jakie radio teraz jest podłączone ?
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Forum nie jest od nauki szukania i samodzielnego myślenia. Z ciekawości sprawdziłem. Na hasło "fabia" wyskakuje tylko w dziale ZiA 47 wyników. A opis separacji diodami obwodów znajduję się choćby w instrukcjach montażu alarmów (choćby Fortecy).
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Tak zrób pomiary na podłączonym czujniku.
Chyba najprościej na rezerwie wlać to do zbiornika. Albo wlać bezpośrednio do filtra. Bez ciśnienia z pompy w zbiorniku może nawet nie odpalić. Najlepiej dba się o układ paliwowy wymieniając filtr paliwa razem z olejem co 10kkm. I nie wierzyć w dodatki czy oleje longlife.
Na jak rozbierzesz podszybie to masz przelotki do kabiny
Jak podłączyć centralkę jeśli sterowanie w Fabii jest na jednym przewodzie a centralka sterowana jest dwoma? Proszę o pomoc.
Podłączyłem silniczek na krótko z akumulatora i działa, Opisz jak podłączyłeś dla sprawdzenia ?
Trzeba naprawić licznik albo jego zasilanie . Jak ma odpalić kiedy immo nie da info po CAN ? Gdzie według was jest podłączona pętla?
Dzięki za podpowiedź, ale jak szukać chwilowego minusa ? - odizolowywać kabel ? wbijac się w niego? (to niczczy przewody). Może ktoś wie lub dysponuje schematem. jaki to kolor ? było by to pomocne bo miejsca w tamtym miejscu jest niewiele na większe eksperymenty. Ja sprawdziłem żółto/niebieski, żółto/zielony i brązowy - żaden z nich tym nie steruje....
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
Najlepiej byłoby podłączyć pod komputer i zobaczyć, jakie są odczyty z czujnika położenia przepustnicy. Sprawdź również, czy na pewno ten jest dobrze podłączony.
co by nie mówić to raczej zbieg okoliczności. raczej nie słyszałem aby przez diagnozę coś innego uszkodzić co innego że wspomaganie w fabii to ciekawa i dość awaryjna sprawa Ale wytłumacz to klientowi :| Ostatnio usiłował mi wmówić ,że przez podłączenie testera zepsułem oświetlenie wnętrza i elek. szyby. Co do Skody musiał być przypadek .
Po pomiarach mi wyszło (+5V masa masa) 3piny czyli jak dla mnie zwarcie między masa a sygnałem Mierzone przy podpiętej wtyczce?
Pozostaje mechanik albo podłączenie testera.
hak z kablami był wymontowany z innej fabii , wszystko pasuje Dodano po 4 jednego nie napisałem , jest jeden kabel wolny nie mam pojęcia gdzie go podłączyć
Podłączyć tester i odczytać parametry.A silniczków krokowych nie ruszaj bo ich tam niema.
Musisz się podłączyć do przewodu co steruje z wkładki,sterowanie masą.
Witam, Zamontowałem do Skody Roomster 2008r (przedlift) radio Swing z Fabii 2 (polift). Wcześniej było radio 1 DIN Sony podłączone przez adapter. W Fabii radio włączało się po zapłonie i wyłączało po wyjęciu z kluczyka. W Roomsterze trzeba włączać i wyłączać przyciskiem. Czy da się coś z tym zrobić? Może trzeba coś zakodować?
Tak, tylko podłączenie i tak, po przekręceniu kluczyka dopiero.
żle założyłeś diody,sygnał z krańcówek ma wchodzić do modułu,ale nie wracać z niego,musisz je obrócić,potem dodatkowo separuj krańcówki od siebie,carrier wrzucił tu piekny łopatologiczny schemacik,powinien ci pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/re-skod...
Coś mi się ubzdurało z tymi pomarańczowymi, już poprawiłem :)
Tylko że w fabii to trzeba po podłączeniu amperomierza czekać aż uśpi sie bornet , standardowo było 40min ustawiane.
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
jeżeli fabryczny,to faktycznie dwie nasy ma żółtym i czarnym przy module koło kolumny kierowniczej,jeżeli dokładany to prawdopodobnie brązowy i biały też dwie masy.Na jednym przewodzie to jest sterowanie w fabii.
Witam poszukuje schematu elektrycznego do skody fabi a tak dokladnie to interesuja mnie wyprowadzenia elektronicznej przepustnicy i jak podlaczyc do niej sterownik od instalacji gazowej
Tak, dokładnie. Już podłączyłem przekaźnik i wszystko działa...
Witam. Mógłby mi ktoś pomóc w sprawie podłączenia silników regulacji z fabii. Silniki te mam zamiar wsadzić do felicji. ponieważ tam seryjnie są stosowane hydrokorektory, które odmawiaja posłuszeństwa.
Pin 728/323 w ecu hamulców. Ciągniesz kabel i masz. niestety nie wiem gdzie jest ecu hamulców i który to jest pin 728/323
jak podłaczyc centralny zamek do alarmu. fabia 2002 rok , jak to jest sterowane?
Kolego kk.2000: a propos sygnalu z TPS-a to wcale nie jest on taki niezbedny, powiem wiecej, sa autka ktore bardzo dobrze spisuja sie bez podlaczonego TPS np. Felicia 1.3MPI ([url=http://www.oponeo.pl/opony-do/skod... 1.4 MPI prawdopodobnie tak samo).
Panowie takie radyjko podłączałem u siebie w Skodzie Fabii i chodzi tak jak powinno. Radyjko podłączone jest tylko 5 przewodami +12 , podtrzymanie pamięci , masa i CAN + i - . Pierwsze trzy to proste , natomiast CAN podłączamy pod Can Komfortu ( jest kilka szyn CAN w samochodzie , CAN obsługi silnika , diagnostyczne , komfortu ) Przy próbie podłączenia...
ciężko coś powiedzieć nie dysponując wynikami diagnostyki komputerowej,najlepiej go podłączyć .
Jak ABS włącza się przy małej prędkości to któryś czujnik źle odczytuje prędkość Trzeba podłączyć tester, przejechać się i porównać prędkości wszystkich kół
Dzięki za podpowiedź . A może wiesz do czego może być użyte doatkowe wyjscie (fioletowy) w samochodzie Fabia. Chcę podłączyć radiopowiadamianie ale na przewodzie fioletowym mam cały czas masę a powinna być tylko w czasie aktywności??? Nie wiem do czego może to być wykorzystane.
Witam jeżeli sobie nie poradziłeś to masz tu szczegółowy opis jak to zrobić, ja to robiłem wiele razy i działa więc i tobie powinno też nie wiem jak to jest z tym niby oryginalnym ale ja zakładałem uniwersalne i wszystko ok.
W Fabii 2001 rok da się zdiagnozować silnik.
Proximy bp5 w fabii nie da rady podłączyć aby można było otworzyć sam bagażnik.Ja osobiście nie uważam tych alarmów za dobre,nawalały przekaźniki blokady i moduły potrafiły nie "odczytać" sygnału otwarcia.
Pozdrawiam Faktycznie 250 mA to sporo ale jeszcze nie tragicznie.Przez 10 godzin "ucieka" Ci 2,5A/ godzin co stanowi ułamek pojemności sprawnego akumulatora.(może akumulator się kończy).Fabia comfort pobiera około 120 mA.Podchodząc do pomiaru prądu w uspionej elektronice musisz pamiętac aby podłączyć amperomierz tak aby nie przerywac obwodu (inaczej...
Witam właśnie dostałem takie radyjko i jest problem Po podłączeniu zaswieci się na sekundę następnie zgaśnie i brak jakiejkolwiek reakcji. Próbuje podłączyć je w Fabii z góry thx pozdrawiam
Podaj oznaczenie modulu konforu.
A może pomylone przewody (podłączenie) na wtryskach ?
podłączenie radia fabia podłączenie centralki fabia fabia podłączenie pilota
ekspres delonghi uszkodzony spieniacz zamiennik pilota alarmu silnik pompy hydroforowej
ogranicznik przepięć ogranicznik przepięć
Zmywarka Siemens LNK304 - problem z rezystorem Markbass Little Mark 250 Black Line - dioda CLIP