Sprawdź w jakim stanie są świece. I krokowiec. Kolego, przy zdupconej świecy od razu pali się check i jest błąd P030X, gdzie w x jest numer cylindra w którym są przerwy w zapłonie.
A czy wielkość przerwy na świecach ma wpływ na żywotność cewki
Świeca wymieniona - a przerwa ustawiana właściwie? ,nowa nie znaczy sprawna (trzeba wykręcić ) Zakładałem całkowicie nowe świece - w tej sytuacji, nie zakładałem aby przerwy w dedykowanych świecach do tego modelu fabi - były złe. Jaka wartość "przerwy" powinna być ?
Przerwę na świecach trzeba zmniejszyć i zakładać o większej ciepłocie.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Trzy cztero elektrodowe to wynalazek jak stwierdził słusznie gazownik. Utrodniony dostęp mieszanki paliwowo powietrznej do łuku elektrycznego"iskry". Nic to nie poprawi w przedłużeniu żywotności świecy. Jazda na gazie ma to do siebie że trzeba częściej wymieniać swiece zapłonowe. Na benzynie przejedziesz 90tys.km, a na gazie wymieñ świece po 30tys....
jaki układ zapłonowy posiadasz w tym samochodzie?? to są cztery oddzielne cewki, czy jedna cewka i przewody zapłonowe, polecałbym dokładne obejrzenie świec na których auto szarpało, może być tak że uszkodzona jest cewka i po wymianie świec jest dobrze, a przejedziesz 2,3 tys km i cewka uszkadza świecę wtedy szarpie, proponuję też założyć świece NGK...
To jakie świece w takim razie polecasz do tego silnika i gazu? Krąży legenda, że do lpg świece jedno elektrodowe przerwa 0,7-0,8 mm.
zaloz sobie swiece NGK przerwa 0,8mm i bedzie dobrze,bynajmiej swiece mozna wyelminowac,masz czym poczytac te bledy od czego wywala???
Witam. A można prosić o dokładniejsze wytłumaczenie, da się to zrobić bez wizyty u mechanika? Może głupie pytanie, ale czy chodzi o przerwę na świecach??Wcześniej nie dodałem iż instalacja jest jedną z pierwszych sekwencji. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Dla mnie, laika, przyczyny mogą być dwie: jedna - braki iskry na tych cylindrach - można sprawdzić czy ta sugestia jest trafna przez zmniejszenie przerwy na tych świecach, druga - niestrawna mieszanka gaz-powietrze na wolnych obrotach, a dlaczego to niech się głowią fachury od gazu. Raczej stawiałbym na tą drugą. Może być jedna i druga przyczyna - podobno...
Witam, Ojciec mi dał auto wyjątkowo i oczywiście trafiło się mi, że coś siadło. Po powrocie i zaparkowaniu, zgaszeniu auta, wyłączeniu świateł, wszystkiego, bez przerwy świecą się z tyłu światła stopu... Nie wiem, co może być przyczyną, jechałem normalnie, korzystałem z ręcznego hamulca, ktorego ojciec w ogóle nie używa. No może nie odczekałem raz,...
Kable są samochodowe.A mam je chyba od zawsze,nawet nie pamiętam.Jestem elektrykiem,więc takie rzeczy leżą u mnie w każdej szafce w warsztacie. Jeśli chodzi o tą wiązkę,to muszę przyznać że jestem bardzo dokładny.Przed związaniem tej nowej wiązki i ułożeniem w korytku sprawdziłem wszystko ponownie.Inaczej chyba bym nie usnął. Bezpieczniki sprawdziłem,sprawne....
Rozmawialem z zyciu w kilkunastoma serwisantami gazu różnych firm i generacji. Wszyscy mi mowili, ze swieca do gazu tylko 1 elektrodowa i to jest zasadnicza sprawa. No to ja dorzucę swoje 0,02 zł. :-) Od nowości miałem 3-elektr. briski w moje fabii. Po 35 tys. km założyłem gaz i przejechałem 27 tys. km po czym wymieniłem świece na takie same (Brisk...
Skoda jak w temacie gdy jest zimna to chodzi ładnie. Podczas jazdy przy prędkości obrotowej około 2000obr/min ma szarpnięcie(przerwie) i dalej już idzie. Ale problem zaczyna się dopiero jak nagrzeje się do 90°C. Zaczyna wtedy przerywać jakby nie paliła na wszystkie cylindry. Nie ma może sama siebie uciągnąć. Pokazuje błąd (niemożliwe obliczenie mocy...
Witam ma problem ze skoda fabia 2003r 1.4 16V mianowiscie wyczyściłem przepustnice zdemontowałem cewki żeby sprawdzić świece i omomierzem sprawdziłem cewki na 1 i 4 pinie było przejście na wszystkich .Następnie za pomocą Vag polski chciałem zrobić nastawy podstawowe przepustnicy wszedłem w adaptacje i wykonałem na kanale 60 adaptacje ale nie zapisałem...
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Rozrząd złożony na blokady, napinacz odpuszczony na luźnym kole wałka. Jakby rozrząd był źle złożony to po uruchomieniu silnika od razu wywalałbym błąd czujnika wałka rozrząd. Tak jak się działo przed naprawą. Po uruchomieniu jest tylko błąd grzałki sondy lambda. Błąd czujnika wałka rozrządu pojawia się jak mu się depnie w gaz. Dodano po 4 Wracając...
Witam serdecznie Wszystkich. Posiadam Skodę Fabię II Combi 1.2HTP+Gaz 2008 - Silnik: BBM - Gaz Lanirenzo (montowany w servisie od nowości) - Przbieg 140.000 km Posiadam auto około 4 miesięcy i jestem 2 właścicielem. Teraz opis usterek w moim aucie: Co wykrył VAG: -17088 -16556 -16685 -16555 Auto szarpie na wolnych obrotach, po przełączeniu na Gaz odczucie...
Witam serdecznie! :sm9: Od bardzo dawna w mojej fabce miałem podobne przygody, przyzwyczaiłem się już do tego falowania silnika i stękających przez to plastików w budzie w niskich temperaturach, usłyszałem kilka razy od mechaniorów rozkładających ręce że "ten silnik tak ma".... Mój motor wszedł jednak na wyższy level, po postoju zimą, lub jak wilgotność...
witam pacjent to skoda fabia silnik 3 cylindry oznaczenie silnika BME zle pracuje na pierwszy cylinder, swieca i wtryskiwacz ok VAG "wypluł" bład 16685, P0301 " Cylinder 1 stwierdzona przerwa w zapłonie" czyżby cewka ??????? czekam na info w temacie pozdrawiam T
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
https://obrazki.elektroda.pl/3574119500_... Witam.prosił bym o podpowiedz gdzie szukać przyczyny tak jak w temacie wykryto kod 16686 po wejściu dalej w kom.Jest kod po 302 I teraz tak nieraz odpali za pierwszym razem a nie raz dopiero za drugim po odpaleniu leki drganie odczuwalne w środku wymieniłem świece,cewkę zapłonową bo pokazuje...
na wolnych obrotach takie szarpanie i słychać takie przerwania moze zabrudzona przepustnica. Ja mam 3 elektrodowe briski DR15TC (juz 2 komplecik) i jak na razie spoko (76 tys. km, z czego 40 tys. km na LPG)
Witam-- jeżeli bezpiecznik od świec dobry --to trzeba sprawdzić świece któreś są spalone --i np. jeżeli odpalił na dwóch dobrych i dwóch spalonych to będzie dymił na biało póki się nie nagrzeje ale to przez chwilę ,lecz jeżeli dymi po normalnym nagrzaniu silnika nadal to trzeba posprawdzać czy wszystkie wtyczki są po dopychane(elektryka)lub jakiś przewód...
Posprawdzałem parę rzeczy i kilka faktów mnie nurtuje. Odkręciłem co potrzeba i moim oczom ukazała się wiązka, którą jak odwinąłem z taśmy, w palcach poczułem wodę. Na lewej podłużnicy te kable sobie leżały i gniły w wodzie. Z tego co wiem, typowa usterka dla Fabii I. Na 1. rzut oka stan wiązki nie był zły. Jeden kabel miał zerwaną izolacje, ale wciąż...
punto przerwa świecy przerwa świecy simsonie przerwa świecy mondeo
sterownik lm339 płyta bosch kondensator gniazdo zapalniczki mondeo
ECO Solar Boost 3500 PRO – czy można podłączyć WiFi? Monitoring i integracja IoT Opel Meriva A 1.3 CDTI 70 KM 2005 – lokalizacja przekaźnika sprzęgła klimatyzacji