Niestety-nie ma ukrytych przewodów do tylnych głośników, musisz je poprowadzić sam. Najlepiej do przeciągnięcia przewodów użyj stalowego drutu ażeby uniknąć demontażu plastików ze słupków, który nie należy do łatwych.
Witam Sprawdź czy przewody są dobrze dokręcone , czy nie ma zgorzeliny i czy końcówka ma dobry kontakt z przewodem. Jak się grzeje to znaczy że gdzieś się iskrzy a jak iskrzy to grzeje . Sprawdź połączenia i nie zaszkodzi też ładowania Pozdrawiam
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Tylko że tam się odbijają, sam bordnez nie ma tu nic do rzeczy, jak robiłem pół roku temu hatchback to właśnie walczyłem czemu tylny sprysk nie działał, zmiana biegunów odbywała się w manetce. Wiec w sedanie powinno być podobnie z tym że bez zmiany biegunów. Ale mogę być w błędzie.
Temat już ogarnięty, dwa kabelki w przelotne były uszkodzone.
połamane przewody na przelotce
Siłownik, bądź przewody w przelotce do drzwi.
00589 to zapalnik AIR BAG pasażera. Czyli albo sama poduszka albo przewody albo złącza.
Może być czujnik temperatury popsuty ,Może się zawiesił. Sprawdź przewody, kostkę
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
Szyba ożyła. Przerwane były dwa przewody w przelotce pomiędzy drzwiami a nadwoziem. Nie jestem fachowcem, dla rodziny tylko dłubię w autach. Z internetu korzystam prawie tylko na telefonie i dlatego poprosiłem o pomoc i linki. Na telefonie bardzo ciężko mi coś znaleźć. Jeszcze dopiszę, że przerażające są młodsze samochody. W tej fabii przewody tak cieniutkie,...
W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotce od drzwi do słupka. Zgadza się. Najczęstszą przyczyną, są uszkodzone, przerwane przewody w gumowej osłonie.
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Zdemontuj lewa czesc kokpitu ponizej kierownicy ujrzysz glowna listwe zasilania [ grube przewody czerwone idace zbezpiecznikow przy akumulatorze
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
Dla mnie zdejmuje się bardzo łatwo nie odpowiem jak dla Ciebie gdyż nie znam Twoich zdolności manualnych jak też doświadczenia w rozbieraniu aut.Generalnie siedzi na blaszanych zatrzaskach typowych w grupie vw.
Ok. Tylko że od czujnika idą trzy przewody
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
Znajomy miał przełącznik i nim załączał ogrzewanie. Padają przewody w przelotkę gumowej,oraz korodują styki przy macie grzejnej.
Jak bez ABS hamuje ale z blokadą a nie działa na jedno koło to problem w ABS. No chyba że odwrotnie przewody założone.
No niestety w Fabiach to częsta bolączka. Jedyne co pozostaje, to wymiana wyłączników w zamkach, lub dołożenie swoich w słupku. Co do tylnych drzwi, to uboższe wersje nie mają wogóle podpiętych drzwi pod światełko. Sprawdź, czy idą jakiekolwiek przewody z tylnych drzwi do kabiny.
Przekaźnik możesz umieścić w innym miejscu, a do lampy doprowadzić same przewody
Nic sie do silnika nie dostaje panuje tam nadciśnienie . Załozyć obmyć zapomnieć
Nie, pod tą gumą osłaniającą przewody pomiędzy karoserią a drzwiami. Jak ściągniesz tą gumę to zobaczysz o co chodzi.
sprawdziłeś wszystkie przewody podciśnienia ?
No ta kostkę właśnie odłączyłem. Chodziło mi czy żadne zwarcie się nie zrobi przez to że te dwa kable będą złączone tak przez dłuższy czas Nie zrobi się żadne zwarcie. Chociaż te dwa przewody połącz ze sobą solidnie i dobrze zaizoluj :)
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Która to wiązka? Chodzi o złącza czy zgniłe gdzieś przewody?
Dziwne bo multimetr wyświetla 0 źle mierzysz albo uszkodzony miernik przewody, zmierz napięcie na akumulatorze.
Alo krańcówka zamia albo przewody w przelotce.
Wyciągnij włącznik szyb od strony kierowcy i rozbierz - znajdziesz wilgoć i zielenizne :) - jak się uda wyczyścisz i będzie hulać , ew. sprawdż przelotkę lubią przewody pękać
Fabia I ma taką przypadłość że przewody gniją na podłużnicy w komorze silnika. Poczytaj o tym i sprawdź u siebie
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
Krańcówka w zamku w klapie, drażliwy temat. Najprościej dorwać cały ten rygiel, i hb z kombi nie są zamienne. Ew jeszcze połamane przewody w przelotce.
Uszkodzone przewody w złączu przy drzwiach pasażera + śniedź.
pomarańczowo/czarne lub żółto/czarne przewody zakręcone między sobą.
Witam, w samocodziku mam orginalny cent. zamek. Gdzie podpiac sie z alarmem aby zamykal/otwieral zamek. Dysponuje schematem z Fabii 1 i tam podpinało się pod żółto niebieski przewód w dzwiach kierowcy. Znalazłem taki w Fabii 2, ale na nim jest cały czas masa więc to nie on. Prosze o podpowiedź pod który przewód podpiąc się w Fabii 2 i czy jest sterowane...
Z hamulcami nie ma żartów.Zrób na orginał.
Jest jeszcze jeden problem w aucie a mianowicie czuć paliwem Sprawdzić przewody paliwowe.
w przelotce między drzwiami a autem zobacz na przewody
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Przewody WN
Uzupełnij bezpieczniki, sprawdź luźne przewody za radiem. Nie pamiętam dokładnie,ale są auta z potrójnym gniazdem bezpiecznikowym. Przekłada się go w zależności od potrzeb,czy radio po kluczyku,czy bez.
podczas podłączania (Skoda Fabia) były zamienione przewody +12 i ACC (?) . I to ma powodować jakieś uszkodzenie? Dodaj jakieś zdjęcie tego podłączenia, bo po takim stwierdzeniu wygląda że chyba posiadasz niewielkie doświadczenie w instalowaniu sprzętu w samochodzie.
2 razy na max w obie strony wystarczy. I tak zmiana pompy raczej nie pomoże. Nigdy się nie spotkałem żeby hydraulicznie ona padła, mimo że wielokrotnie przyjeżdżały bez oleju bo często przewody korodują i przeciekają.
Już problem rozwiązany przyczyną jest że mechanik który wymieniał rozrząd przeciął przewody "-" i NTC we wtyczce .
W Fabii pada wiązka przewodów do pompy wspomagania. Przewody są cienkie jak krosówka- jak to mówią taniość widzę
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
Częstą przyczyną jest wiązka przy ścianie grodziowej i podłużnicy przewody kruszeją
Nie powinno być problemów. Przy dłuższych przewodach warto zastosować przewody ekranowane.
Oczywiście zacznę od tego. A ta wiązka ma jakieś oznaczenie lub symbol bym mógł ewentualnie ją zakupić? Pozdrawiam W serwisie (jak wytłumaczysz o co Ci chodzi) to raczej nie będzie problemu z zakupem. Jednak można się samemu z tym pobawić i wlutować przewody o grubszej izolacji, wtedy będziesz miał spokój przynajmniej na długo dłużej, ponieważ w oryginalnej...
zasilanie cewki styk 86 kolor czarno-czerwony a styk 85 kolor brązowy i te przewody są cienkie.A teraz styki przekaźnika styk 30 kolor czerwony i styk 87 kolor czerwono czarny I TE PRZEWODY SĄ GRUBE
Więc 16 czerwony,7 niebieski i czarny4 lub 5
A może pomylone przewody (podłączenie) na wtryskach ?
Potencjometr regulacji jasności do regeneracji lub wyminą na sprawny. Wyjąć odłączyć kostki założyć drugi. Jeśli nie trzeba sprawdzić wtyczkę i połączenia przewodów. Same przewody także.
Od czego zacząć? Przewody sprawdzałem i wszytko ok.
To jest sterownik szyb, faktycznie nie do dokupienia osobno. Dobra informacja to taka, że daje się naprawić. Pada niezwykle rzadko i raczej nie tu bym upatrywał problemu. Posprawdzaj przewody w przelotce.
Spradz przewody, czy nie są gdzieś przetarte.
A gaz jest napewno? W Fabiach gniją przewody w rynience na podszybiu często.
Witam.Mam pytanie czy możecie mi powiedzieć pod jakie przewody podłączyć układ Automatyczny wyłącznik świateł w samochodzie Skoda Fabia 1,4 MPI 2002r ,z góry dziękuję.Wyłącznik posiada 2 przewody czerwone 2 czarne pomrańczowy, zielony, biały.
W Fabii słabym punktem jest właśnie wiązka między słupkiem, a drzwiami. Magiczne rzeczy się dzieją po jej uszkodzeniu. U mnie już 2 razy była naprawiana. Serwisant, pracujący kiedyś w autoryzowanym serwisie, potwierdził, że w każdej prędzej czy później popękają przewody.
Napiszę inaczej . Jeśli masz skrzynię biegów manualną , nie automatyczną to z kostki stacyjki zacisk 50b przewód koloru czerwono-czarny idzie do rozrusznika . Fabrycznie nic nie ma na jego drodze . Teraz zadanie dla Ciebie .Osłona pod kierownicą ,dolna część deski , ta z kieszonką po lewej stronie do wymontowania . Uwaga na przewody od gniazda diagnostycznego...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Co chcesz zrobić ??? podłączyć jakiś alarm , sterownik ????. Jeżeli ma być dokładana centralka to podepnij przewód od domykania w przewód zamknięcia i tyle .
W Fabii gniją wiązki na potęgę, więc nie pruj wiązki tylko poprowadź nowy przewód.
Sprawdzę bezpieczniki kostki i przewody jak nie znajdę pojedziemy na kompa
Witam, problem jak w temacie mam fabie 2016 do ktorej musze zalozyc pilota. Ma ktos moze rozpiskę? przwodu niebiesko/zoltego jak w poprzednich modelch nie ma. Potrzebuję też przewody do kierunkowskazów. Pozdrawiam
Musisz się podłączyć do przewodu co steruje z wkładki,sterowanie masą.
Witam serdecznie wszystkich proszę o pomoc, niedawno dałem wymienić olej w skodzie 6y fabi i teraz mam problem i nie mam żadnych dokumentów jak dokonać oględzin i naprawy przewodów od spryskiwaczy przodu i z tyłu, Pompki działają prawidłowo ale po uzupełnieniu płynu w zbiorniczku przez pewien moment przód podaje i pryszcze, ale za moment, już robi się...
To do czujnika dochodzi plus? Przewody z czujnika idą do ECU czy licznika?
Na akumulatorze znajdują się przewody, odkręcając je po kolei w krótkim czasie można wyeliminować na której lini jest pobór, tak na początek
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia Czujnik kolego zobacz i przewody od niego!
Sprawdź przewody w gumowej przelotce pomiędzy nadwoziem a klapą .
Witam hyba tak napięcie zasilania: 12V opór elementu grzewczego: 3 - 15 omów (20°C) kabel sygnału: czarny sygnał, kabel uziemienia: szary przewody elementu grzewczego: biały informacje o kształcie fali: jałowa praca gorącego silnika
Z tego co napisałeś jasno wynika ze uszkodzeniu uległ termostat. Umieszczony jest on pod plastikową zabudową silnika. W nim zamontowany jet czujnik temperatury z którego wychodzą przewody wiec napewno łatwo go zlokalizujesz.
Chciałem zamówić cala wiązkę drzwi ale chyba zanim to zrobię to sprawdzę połączenia przewodów. Mam takie pytanie: czy od wtyczki przełącznika szyb , przewody idą bezpośrednio do głównej wtyczki łączącej , czy jakieś przewody idą do silnika , modułu napędu szyby. ?
Awaria usunięta w ASO Skoda. Uszkodzone przewody elektryczne w wiązce przewodów (popękana izolacja). Dziekuję za podpowiedzi. Zamykam temat.
Myślę,że tak ma być. Napraw pocenie i dostaw bo zepsujesz.
Podłączając pod komp wywala mi cały czas sondę lambda. cały czas pokazuje mi temp -32. Mogą być gdzieś przewody przerwane ?
A przewody od potencjometru do sterownika?
Sprawdź czy przewody we wiązce się nie przełamały.
Nie byłem ponieważ nie miałem dostępu do kanału, zresztą sam raczej nie połapię się w tym. Czekam aż zaprzyjaźniony mechanik-hobbysta będzie miał czas się tym zająć. Oglądaliśmy jakiś czas temu pierwszą sondę to z zewnątrz wyglądała ok, przewody też.
Przyczyna problemu odnaleziona - uszkodzone przewody w drzwiach pasażera
Proponuje sprawdzić przewody podciśnieniowe czy są dobre i dobrze podpięte.
czujnik wału korbowego, dodatkowo poszczone są nowe przewody od sterownika do czujnika
Zmostkowałem przewody i działa
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
wyciąg akumulator i filtr powietrza łącznie z obudowami po prawej stronie stojąc przodem do silnika masz korytko w którym są przewody w wężu peszla. O te przewody chodzi
Grzanie i głośna praca świadczą,że ma ciężko czyli żle przykręcone przewody lub niedrożnośc.
Nie wiem gdzie jest umieszczony moduł pod deską. Jeszcze go nie ma pod deską,dałem ci tylko propozycje montażu centralki.Pod konsolą przy skrzynce bezpieczników masz wszystkie potrzebne przewody(zasilanie,masa, kierunkowskazy,sterowanie zamka).Ale decyzja oczywiście należy do ciebie. Pozdrawiam. Kupiłem właśnie sterownik proxima SRPi mini i chce go...
w tym momencie alternator jest praktycznie zablokowany, Alternator nie jest zablokowany, tylko obciążony by ładował, jeśli podłączyłeś wzbudzenie. Nie będzie ci się lekko obracał i ładował. Chłopie, pomyśl.
Jak podłączyć alarm bezpilotowy np Amio BP do skody Fabia, jeśli jak wiadomo fabia ma sterownie centralnym zamkiem zrobione na jednym przewodzie(minus do zamknięcia i minus przez opornik 470om do otwarcia), a alarmy bezpilotowe mają osobny przewód na otwarcie i drugi na zamknięcie? Jeśli się połączy razem te przewody to przecież alarm zgłupieje? Jakie...
Jeszcze go nie wyciągałem, ale z tyłu w drzwiach jest miejsce na głośniki. Czy jest możliwe, że radio ma wyjścia na tylne głośniki i są wyprowadzone przewody do tylnych drzwi? Czy raczej się takich rzeczy nie praktykuje?
No to gdzieś albo spalony bezpiecznik, albo upalone przewody zasilające bądź masowe, po twoim opisie nic więcej się nie doradzi. Trzeba szukać tyle. Kolego chyba za bardzo nie ogarniasz, skoro sam nie wiesz gdzie dokłądnie zrobiłeś zwarcie to jak Ci pomóc ?
Włącznik pedału hamulca jest podwójny- ma dwa styki. Jeden to informacja dla sterownika silnika - przy wyjętym włączniku styk jest otwarty. Drugi to włącznik świateł stopu - przy wyjętym włączniku styk jest zwarty. Styki zmieniają położenie po wciśnięciu bolca na włączniku. Czerwono- czary to zasilanie włącznika świateł stopu a czarno-czerwony to wyjście...
Stary ma grubość 4,4 a nowy 3,4 pytanie czy może być czy kupować grubszy.
przewody fabia przewody wspomagania fabia sonda przewody przewody
huawei gniazdo naprawa wałka laserowej licznik honda
Drzwi zmywarki Samsung DW60A8071BB opadają - regulacja sprężyn Zipp Raven 125 2015 nie odpala - diagnostyka i rozwiązania