Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
Witam.Sądzę że pomysł dobry.Mimo wszystko skończy się i tak zapewne na rezystorze z zakresu kilku dziesiątych ohma.Też oglądałem ten program,i tamten gostek stwierdził że wstawiają "przewody oporowe".Może mają gotową taką przejściówkę w którym jest wbudowany jakiś opór?
Skoda Fabia I, centralny zamek sterowany jednym przewodem – jaką oporność rezystora zastosować do otwierania? Czy 180 Ω jest właściwe, a może 1 kΩ jak w nowszych modelach?
A jak piszczało to dmuchawa się przycierała na tulejach ślizgowych. Dodatkowo, może dojść rezystor, gdyż poprzez DUŻE obciążenie mógł się spalić.
Zerknij na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Kiedyś do Tytana dawali rezystor z notką do Fabii i Polo, podaj na to wejście +12V przez rezystor 1k.
Może jakiś potencjometr albo rezystor.
możesz wytłumaczyć o co chodzi z sterowaniem rezystorem? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Climaatronic w fabii 1 to biały kruk więc zakładam że masz zwykłe pokrętło 4 biegowe. Przyczyną przeważnie jest rezystor dmuchawy (przepalony rezystor od pierwszego biegu) lub sama dmuchawa (zatarta na tulejkach i jest za duży opór by wystartowała na 1 biegu) z doświadczenia aby mieć spokój na lata w leciwej już fabii 1. Trzeba wymienić i rezystor i...
Sądząc po nóżkologi to jest rezystor korekcyjny/kalibracyjny sondy. Jest zabudowany w sondzie, pod takim plastikowym kapturkiem. To jest korekta rozbieżności produkcyjnych.
Golf 4 nie ma rezystora.
Jak nie są uszkodzone/stopione itp to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
Żółto-niebieski z wiązki drzwi, z rezystorem.
Też stawiam na przełącznik. Sprawdź jakie sygnały wychodzą z niego. W starszej fabi sterowanie było przez podawanie (jednym przewodem)określonego napięcia do modułu. Stąd te rezystory w przełączniku.
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Sprawdź połączenia/kostki czy niema grzejacych się styków. A rezystor wymień.
Otwieranie podłącz przez rezystor 180 ohm
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Podpinasz pod zamek kierowcy z rezystorem
Sprawdziłeś bezpieczniki? Sa dwa 30-40A i 5A. Zasil wentylator z akumulatora. Wentylator ma w sobie rezystor dla wolniejszych obrotow. Proponuję forum www.fabiaclub.pl
Robię to dla poprawienia jasności w bagażniku. Jutro kupię rezystor i sprawdzę.
do z.c. dokładanego nie potrzeba rezystora
No właśnie tak robię i na drugim biegu wszystko działa a na pierwszym nic się nie dzieje i to już w drugim wentylatorze tak jest. Znalazłem taki schemat od fabii i tam jest jakiś rezystor załączamy masa przez przekaznik. Nie wiem jak sprawdzić ten wentylator? Czy tam jest jakieś inne sterowanie?
(at)michalek1988 Daj spokój z takim partactwem. (at)teskot Podał zgodne ze sztuką rozwiązanie, jedynie 1k może być zbyt dużą wartością, wtedy daj po prostu dwa takie rezystory równolegle ze sobą.
Robiłem coś takiego w Ibizie i była to usterka w samym zamku jeśli nie można podnieść rygla ręcznie, podawanie prądu 'na krótko" nic nie pomoże . Odkręciłem te śrubki które było można tak by rozpołowić obudowę zamka resztę musiałem wyłamać dopiero otworzyłem drzwi. Bez dewastacji tego raczej nie otworzysz drzwi. Przynajmniej w seacie nie da się odkręcić...
Przypuszczalnie uszkodzenie jest we wtyczce rezystora lub we wtyczce regulatora na panelu. To najczęściej pojawiające się uszkodzenia. Pozdrawiam
Często błąd jest w samym katalizatorze i to najczęściej on powoduje blad, ale możesz spróbować wymienić sondę kontrolna (za katalizatorem). U mnie ani wymiana sondy ani adaptacja nie pomogła. Spaliny na diagnostyce na 5, a check mimo to świecił. Pomógł patent z rezystorem i kondensatorem, ale to oczywiście ostateczność.
Nie, musiałbyś wpiąć rezystor, miernik mierzy oporność a nie tworzy opór.
Jeżeli masz fabryczny centralny zamek (siłownik w zamku) to: Pin 1 i 2 to zasilanie siłownika zamka centralnego (w zależności od opcji zmknij/otwórz na jednym +12V na drugim masa) Pin 7 doprowadza masę do zamka Pin 8 wyjście sygnału otwartych drzwi (pojawia się masa lub nie) Pin 4 sterowanie zamkiem centralnym ( pojawia sie masa dla zamknięcia, masa...
Czyli zostały sporadyczne błędy braku zapłonu na 2 cylindrach co pokrywa się z liczbą cylindrów obsługiwanych przez jedną cewkę i jej kluczowanie. Cudów nie ma, jeśli jest kompresja i paliwo to do zapłonu brakuje jedynie iskry. Sprawdź sygnały napięciowe na przewodach zielono-brązowym oraz zielono-żółtym chociażby diodą LED z rezystorem, Sprawdziłeś?
"Wzbudzał się, w takiej sytuacji wystarczy dolutować opornik 1k i wszystko mija." A można się dowiedzieć gdzie ten rezystor wlutować??
ludziom nie wiadomo skąd w głowach zostało że 100 to jakaś nieprzekraczalna granica. Dobre, he he. Myślą że to czajnik. A gdzie jest jakiś włącznik od klimatyzacji, który załącza wentylatory? Nie mogę nigdzie go znaleźć. Będę wdzięczny za odp. Nie obraź się, ale bawisz się niczym szympans z nabitym pistoletem. Nie masz niczego do tej zabawy, a przede...
Możesz wytłumaczyć jak to będzie działać? Dodano po 2 Co da rezystor?
Pin 24 T34A/24 wake up To jest sygnał wzbudzenia alternatora U ciebie ładowanie następuje na skutek szczątkowego magnetyzmu wirnika. W zegarach odpowiada za wzbudzenie rezystor, o ile dobrze pamiętam 10 ohm/2W
Nie potrzebna rzeźba. Trzeba było wymienić moduł komfortu na taki, który obsługuje piloty centralnego zamka i dokupić oryginalny pilot. Byłoby to znacznie prostsze i mniej awaryjne rozwiązanie. W obecnej sytuacji tak, potrzebujesz takiego rezystora jak piszesz. Jeśli nie znajdziesz w sklepie, jedź do jakiegoś warsztatu i poproś o wygrzebanie ze śmieci...
Także problem kolego,ponieważ zamykanie to czysta masa a otwieranie to masa przez rezystor (sterowanie jednoprzewodowe) Musiał byś jakiś układ sobie zbudowac co by sterował przekażnikami
Na przykład: weź dwa jednakowe rezystory 220 lub 470Ω połącz szeregowo pomiędzy +12V a masę, otrzymasz dzielnik rezystancyjny 1:2, napięcie z pomiędzy nich poprzez przycisk podłącz do wejścia wyzwalającego cewki
rezystor ma mieć 180ohm i żeby domykało szyby dodatkowo trzeba wydłużyć czas na zamykanie.
tj. biały (otwarcie) z rezystorem 180 ohm i biało-czarny (zamknięcie) Żle- biały zamyka, biało/czarny otwiera
Nawet prosty tester diagnostyczny wykaże ich obecność i co jeszcze ważniejsze - sprawność. Żaden tester tego nie potrafi. Oporność dobierasz rezystorem . Czasem kombinacja rezystora i kondensatora. A sprawność tylko zniszczeniowo można zbadać.
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Jeżeli na każdym stopniu nadmuchu jest tak samo to pewnie wentylator. Możesz się jeszcze przyjrzeć połączeniom od panelu do rezystora dmuchawy. Przerabiałem to ostatnio w Ibizie, przewód od rezystora był słabo wpięty, ruszał się, iskrzył aż przestał działać nadmuch.
Sterowanie jest na jednym przewodzie tak jak podałem (żółtoniebieski moduł zamka pod kierownicą -z prawej strony ) Podanie masy przez rezystor 180 Ω na ten przewód otwiera zamek podanie masy bez rezystora na ten przewód zamyka
No problem raczej sam nie ustąpi po montażu, sterownik wykonuje to samo elektrycznie co Ty byś musiał robić ręcznie kluczykiem. Więc nie jest to remedium na problem, tylko wygodniejsze operowanie. druga sprawa czy mam się wpiąć do sterownika jakoś czy w drzwiach kierowcy do przełącznika w rącze od zamykania i otwierania Sterowanie zamkiem jest tam na...
Jest dwie wersje tego (podobnie jak sterowania szyb) ale obydwie mają podłączenie masa, +12V po stacyjce i sterowanie. Jak się nie mylę to predlift i polift albo coś w tym stylu. Jeśli chodzi o konkretny protokół sterowania, to nie zajmowałem się tym, bo zakupiłem przejściówkę do sterowania chińską nawigacją na Androidzie i jakoś to działało (jakoś,...
power boxa Dobry kawał. Miałeś rezystor sterowany z kontrolki ładowania. Poszukaj kostki nad rozrusznikiem, z niebieskim przewodem i prześledz jego ciągłość.
Witam, Mam Fabie Combi 2003r, 1.9 TDI ATD, mam zapytanie w sprawie układu ogrzewania i klimatyzacji. Czy ilość czynnika w układzie klimatyzacji ma wpływ na działanie i wydajność ogrzewania? Pytam ponieważ nie widzę żadnych przewodów z cieczą chłodzącą idących przez ścianę grodziową do wnętrza, w zamian za gumowe przewody są owszem ale metalowe/aluminiowe...
To samo masz przy prawych drzwiach, wystarczy tylko rozebrać schowek pasażera i miejsca masz że ho ho. No właśnie, że nie. W fabii '07 podobno można podłapać sterowanie zamkiem w kabinie, chyba przez rezystor 1k, ale domykanie zrealizujemy podłączając się tylko wewnątrz drzwi tak jak napisałem wyżej i ja tak zawsze łączę w modelach powyżej 2005. To...
Mam dokładnie ten sam problem, czy ktoś próbował wymiany termistora i wie na jaki? muszę pilnie uruchomić klimatyzację bo wyjeżdżam, dlatego chce spróbować nawet dać rezystor żeby oszukać układ tylko chodzi o wartość rezystancji.
Witam, też miałem uszkodzoną pompę tego typu, uszkodzeniu uległy dwa mosfety mocy które uszkadzając się zabrały ze sobą driver i mikrokontroler sterownika, posiedziałem chwilkę przy tym dość nietypowym jak na bldc silnikiem bo jest to silnik 4 fazowy unipolarny sterowany dwoma czujnikami halla i uruchomiłem go według własnego rozwiązania, sterowniczek...
Mam taki problem w Roomster Praktik (licznik jest taki sam jak w Fabii 2) , po odpaleniu gasną wszystkie kontrolki i obrotomierz opada na 0, zmierzylem miernikiem i dzieje sie tak jak napiecie w ukladzie przekracza 14V, napiecie ladowania po odpaleniu jest stabilne 14.4 wiec w normie(ale dla licznika o 0,4 V za dużo i gasnie). Do uzycia miernika sklonil...
zakładałeś canowski czy zwykły? alarm deaktywujesz przekręcając kluczyk w zamku. Podając sygnały z nowego alarmu do wkładki zamka tym samym deaktywujesz fabryczny, tylko że w fabii jest mały myk trzeba dać 100ohm rezystorek żeby otworzyć:)
Mały manual do montażu silniczków w Felicji: [url=http://skoda.autokacik.pl/pages/zro... Dodatkowo parę uwag: oryginalnie w Fabii w szereg z potencjometrem od strony zasilania i masy są włączone rezystory , które zapobiegają blokowaniu się serwomechanizmów w skrajnych pozycjach, ja dałem po 100 omów przy potencjometrze 1k....
12V pojawia się na przewodzie prowadzącym do małej diody LED umiejscowionej w drzwiach kierowcy tuż przy wysuwającym się do góry "przycisku". Napięcie to dla tej diody zredukowane jest rezystorem, ale poprzedza go pełne 12V. Jest to jeden z przykładów. Jest to o tyle dobry punkt, że zapewnia nam to, że wszystkie zamki są domknięte.
Cześć Sprawdziłem w dwuch niezależnych źródłach i wynika z nich że fabia ma sterowanie jednoprzewodowe jest to przewód żółto - niebieski słupek kierowcy złącze białe T6i/5, ale wynika z tego że na otwórz musisz wstawić rezystor 180 om niestety tego niejestem pewny.Drugie źródło dołączam w pliku pdf jest to kompletna instrukcja do alarmu Cobra niestety...
Witam, Mam taki problem, jak w temacie. https://obrazki.elektroda.pl/1677665000_... Skoda fabia po diagnostyce mam taki błąd. Zajrzałem pod fotel a tam we wtyczce opornik rezystor 2.5 Ohma. Podłączyłem do poduszki bocznej, po wykasowaniu błędu, pojawił się znowu ten sam błąd. Tak więc nie zależnie czy wpięty do poduszki bocznej czy...
miałem podobny kłopot w fabii. najpierw zniknął 1 bieg później 2 aż w końcu pozostał tylko 4, który działa bez względu na rezystor-opornik dmuchawy, nawet jak wyjmiesz opornik to i tak na 4 będzie dmuchał.
Witam! TO BARDZO ZLE ŚWIECE. Dzialaja na tyle niepoprawnie z CEWKĄ WYSOKIEGO NAPIĘCIA ze uszkodzily w końcu zawartość pamięci w liczniku (immobiliserze) i w ecu silnika. Pin wykasowal sie na 0000 i synchro ecu i licznika wraz z calym numerem skz (immo) zostalo wyzerowane. -:) ZLe świece pod cewką mialy wlaśnie numerek : BCP6E i są bez rezystora. Przed...
Witam forumowiczów. Taką Fabią jeździłem służbowo 1.5 roku i zrobiłem 150000km. Żarówki H7 padały regularnie co ok.pół roku. Najczęściej przy włączaniu - zdarzało sie że obydwie naraz -błysk i koniec. Używałem żarówek różnych firm i to samo.Pomiary nic konkretnego nie wykazały. Teraz jeżdżę Astrą II diesel i nic sie nie dzieje. W temacie ASTRA koledzy...
Takie same są. Poduszka pasażera od anglika może być inna. Skoro teraz lampka sie nie świeci i błędów w sterowniku poduszek brak to wystarczy tylko włożyć poduchy. Sprawdź jeszcze napinacze bo skoro wypaliły poduchy to i napinacze też. Zobacz gdzie jest rezystor dla poduszki kierowcy. Jak w kierownicy to ok, jak pod manetką to jeszcze pewnie do wymiany...
Kolega miał przeciez schemat do Fabii - tam wyraźnie piszą o oporniku. Podają co prawda inną wartość, ale to całkiem nieźle wychodzi dobierając eksperymentalnie. Mnie np. super chodzą na 800 ohm, a zalecają inny. Jednak mniejsze wartości i za duże również powodują "niestabilną" pracę zamków a tu najlepiej wychodzi porównać kilka wartości i odszukać...
https://obrazki.elektroda.pl/3925959000_... Zobacz na schemat, map sensor ma zasilanie +5V na gr/sw, sygnał na li, ma też czujnik temperatury powietrza podłączony do masy (na linii jest rezystor pull-up), dlatego na żółtym przewodzie jest 3,5V. Jeśli na zasilaniu i wyjściu z map sensora napięcia są równe, to jest uszkodzony lub jest...
Jak nie chcesz 3 diod na klapę tył, to podłącz ją przez przekaźnik (mały) do wejścia alarmowego na klapę przód. Ster zamka to masa i masa przez rezystor 180 Ohm , wpięcie najlatwiej znajdziesz zdejmując schowek pasażera, wiązka do prawych drzwi.Reszta faktycznie na wyszukiwarce.
To chyba ten slynny problem z ,,masa testowa" wysylana przez komputer pojazdu -wlasnie co ok. 30minut.Centralki roznie sobie z tym radza - wyjsciem bylo by wydluzyc czas po jakim nastepuje wyzwolenie alarmu po podaniu masy z krancowki drzwi.Jakis kondensatorek na wejsciu i szeregowy rezystor do krancowki.Trudno mi doradzic wartosc tego rezystora -trzeba...
Mam do was pytanie. Mam skodę Fabia 1,4 MPI z 2000 roku i padło mi wspomaganie. po sprawdzeniu kompem wyskoczył mi błąd 566.według tabeli błędów w pozycji usuwanie błędu zasugerowano zmierzenie wartości rezystora dopasowującego w sterowniku silnika który ma mieć wartość od 60 do 72 om . Problem polega na tym że nie podano na jakich pinach w sterowniku...
Witam, temat linkowany zamknięty, więc podbiję ten. Wszystko podpiąłem według schematu opisanego czyli: Centralkę konfigurujesz do sterowania "dwoma masami" jednak sterowanie odbywa się na jednym przewodzie niebiesko/żółtym w drzwiach kierowcy. Zamykanie - masa, Otwieranie - poprzez "parametr" - rezystor 180 Ω Kierunkowskazy - czarno/biały i czarno/zielony...
Witam i prosze sie nie śmiać z pytania.Problem jest taki potrzebuje podłączyc do wzmacniacza antenowego w Fabii zasilania mniejszego niż 12V ile nie wiem musze to dopiero sprawdzic praktycznie np rezystor albo cos w tym stylu tylko nie wiem jak to policzyć itd.Problem jest taki ze moje radio po podpieciu 12V (separator mam oryginalny z ASO )niektóre...
Nie, z dwóch. W kostce tej listwy masz masę, plus 12v i 2 przewody sterujące. Sygnały sterujące możesz sprawdzić diodą z rezystorem, a zasilanie żarówką 21W ale zacznij od tego co pisałem wcześniej na temat lpg. Zakręcając gaz sprawdziłeś jedynie czy wtryski gazowe nie przepuszczają i cylinder nie jest zalewany dwoma paliwami a nie sprawdziłeś czy to...
masz 2 opcje pierwsza to taka ze masz 2 przewody do ktorych na przemian podajac mase auto sie zamyka-otwiera a druga to jest jeden przewod ktory jak zetkniesz z masa zamknie auto a jak dolaczysz do niego rezystor ok 200ohm to otworzy. przewody znajdziesz w wiazce do zamka LP aby sprawdzic wszystki drzwi musza byc zamkniete fabia i cordoba maj drugie...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Witam Mam szybkie pytanie czy ktoś z Was wie gdzie się znajduje czujnik uderzenia dla dwóch przednich poduszek oraz moduł AIRBAG w w/w aucie ? Swoją drogą ostatnio powaliły mnie ogłoszenia regeneracji poduszek powietrznych jestem bardzo ciekawy w jaki sposób regenerują poduszki - zwijają ja do środka zaślepiają rezystorem i obszywają żeby wyglądała...
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka. Dzień dobry Koledzy ja wiem, że temat stary, ale może ktoś mi pomoże. Pacjent to Fabia I z 2003 r. Sytuacja była następująca. Po zamknięciu auta samochód samoczynnie się otwierał...
Witam zamontowałem sterownik centralnego zamka(klient nie miał pilota w kluczyku ) do auta jak w temacie na jednym przewodzie masa /masa 180 om po kilku dniach klient przyjeżdża i mówi że auto zamyka ok ale nieraz nie może otworzyć pilotem . Siedzę bawię się pilotem 20-30 razy wszystko ok no ale podmieniam drugi sterownik drugie piloty drugi rezystor...
Kolor poszukaj w sieci.Z tego co kojarzę to żólty z zielonym lub niebieski z białym.I oczywiście rezystor.Kierunki na module bortnetz.
Jedyna rada to kupować dobre żarówki z podpórką po środku (większe żarówki mają dwie podpórki druciki podtrzymujące wolfram) Ewentualnie zastosuj ściemniacz. Oj nie jedyna rada. :-) Mój kumpel pozazdrościł mojej fabii, że wszystkie kontrolki są na diodach LED i powymieniał wszystkie żaróweczki na LED'y stosując zamiast jednej żarówki 4xLED o srednicy...
Mam ten sam problem - okazało się że jest pare przyczyn: 1.Uszczelka pokrywy - niestety puszcza - dostaje się woda 2.Zimering puszcza - dostaje się olej Zastosowane tranzystory BUK9508-55 nie do zdobycia w Polsce bardzo duży prąd - 125 A Zastosowałem IRFZ48 Iale mają prąd tylko 50(75)A - wymieniłem 2 sztuki - są 4. 3 dni działało - niestety klient wrócił...
Wymień cal opornica rezystorowa ja miałem tak w leosiu wymieniłem spokój. Rezol był cały popękany trochę było o to krzyku w grupie vaga i zaczęli dawce lepszą zamienniki
Nie podałeś jaką masz centralkę, jednak zazwyczaj mają one wyjścia w postaci dwóch przekaźników - jeden przełącza się przy otwieraniu a drugi przy zamykaniu. Pin COM przekaźnika od zamykania łączysz z masą, NO z fioletowym przewodem. Tak samo postępujesz z przekaźnikiem od otwierania, tylko pomiędzy NO a fioletowy przewód dołączasz szeregowo rezystor....
Rozrząd złożony na blokady, napinacz odpuszczony na luźnym kole wałka. Jakby rozrząd był źle złożony to po uruchomieniu silnika od razu wywalałbym błąd czujnika wałka rozrząd. Tak jak się działo przed naprawą. Po uruchomieniu jest tylko błąd grzałki sondy lambda. Błąd czujnika wałka rozrządu pojawia się jak mu się depnie w gaz. Dodano po 4 Wracając...
Witam. Taką instrukcję montażu posiadam. Ostatnio Mobitel zaczął sam z siebie po załączeniu, zamknięciu centralnego zamka i uzbrojeniu alarmu w losowych odstępach czasu (kilkanaście sekund do kilkunastu godzin) podawać sygnał do otwarcia drzwi. Efekt: samoczynne otwarcie drzwi. Centralka zdemontowana, wymieniona na inną. Prawdopodobnie: Autoalarm montowany...
Witam. W marcu 2019 kupiłem swój pierwszy samochód. Jest to Skoda Fabia I generacji w kombi rocznik 2003r. z silnikiem 1.2 12v HTP 64km z wtryskiem MPI, benzyniak bez gazu. Samochód kupiony po rodzinie od wuja z potwierdzonym przebiegiem 250,000 tys. km. Dałem za niego 4000 zł z kompletem opon zimowych i letnich + alufelgi. Samochód niestety kupiliśmy...
Autko Skoda Felicia 1,3. W czujniku poziomu paliwa uszkodziła się płytka ceramiczna z rezystorem. Całość czujnika to część nr 6U0 919 671. Sama płytka jako część nie występuje. Mam pod ręką identyczny mechanicznie czujnik ze Skody Fabii (nr części 6Q0 919 673) o rezystancjach: min = 51 Ω, max = 292 Ω. Byłbym wdzięczny za zmierzenie (i podanie...
Witam. Mialem 2 miesiece temu ten sam problem. Cholerne dziadostwo, ale pokonalem to. Na wstepie to uprzedzam ze sprawa nie jest taka prosta jak by sie wydawala. Ja spedzilem nad tym wiele godzin, ale postaram sie (na zlosc zdziaeca z seata). Dodam na przyszlosc ze skoda (fabia, fele itp) maja te same podzespoly ale sporo tansze. Nie o ile dobrze pamietam...
Radiator przykręciłem. Po podłączeniu wzmacniacz gra. Jednak gdy podłączam filtr już nie działa. Połączyłem wyjście OUT filtra z wejściem IN wzmacniacza, do IN filtra przez kabel jack do telefonu i odpowiednio zasilanie. Nie miałem żadnego starego głośnika niskotonowego w domu to podłączyłem średniotonowy(mają niby takie pasmo przenoszenia: 20-10.000Hz)...
Robiłem Fabie 1,4i comfort ,i elegant w obu przypadkach należało zastosować rezystor 180Ω do otwierania a zamykanie bez rezystora (przewód żółtoniebieski 0,35mm²) na sterowniku zamka centralnego -pod kierownicą z prawej strony .
Lubię wykonywać modyfikację w autku, akurat w fabiszonie 1 z 2003 roku wydaje mi się już światła są na przekaźnikach ;) Wykonywałem jednak inne drobne, praktyczne modyfikacje. Wychodzę z założenia, że jak coś robić to najsolidniej jak się da! Jak kogoś stać na auto to stać go na zaciskarę, kilka wtyczek i porządną taśmę materiałową (nie parcianą). Wszystko...
http://obrazki.elektroda.net/59_11546973... Dźwiękowy sygnalizator włączenia kierunkowskazów i świateł awaryjnych. Do zrealizowania w ramach relaksu :D Pożytecznym urządzeniem jest dźwiękowa sygnalizacja pracy kierunkowskazów. Pozwala ona na uniknięcie błędów w postaci zapomnienia wyłączenia kierunkowskazów, oraz po pewnym po czasie powstają pozytywne...
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
Witam, Mam Fabię w wersji Basic z 2001 roku. Zakupiłem elektryczne, podgrzewane lusterka, wiązki, regulator do nich. Do lewych drzwi mam kompletną wiązkę Jedyne co mi się udało uruchomić to podświetlenie. Reszty funkcji niestety nie. Ktoś wie jak jest zbudowany regulator i na jakiej zasadzie odbywa się sterowanie? Górę włącznika rozebrałem i tam są...
Witam Bardzo chciałbym mieć możliwość odtwarzania muzyki przez bth na głośniki radia samochodowego. Nie interesują mnie funkcje zestawu głośnomówiącego. W związku z tym mam pytanie - czy trudno byłoby zrealizować takie połączenie przez aux? Myślę o przerobieniu adaptera bth Jack zasilanego 5V dostępnego na popularnym serwisie aukcyjnym ;) Czy w kwestii...
rezystor skoda fabia fabia fabia alternator rezystor rezystor opornik dmuchawa
konfiguracja server ubuntu maszyna schemat bluetooth philips
instrukcja lodówek mikrokomputer cobra1
Sofar Solar KTL-X, HYD-ES – jak wykonać reset falownika, Wi-Fi, ustawienia fabryczne Linde elektryczny – błąd T-312 i T-421: enkoder, napięcie, diagnostyka wózka widłowego