Do tamtego nie pamiętam, masz z pinem: 7196
Pierwszy to: 1xxx Drugi to: 6xxx
Pełny opis na stronie programu VAG-COM. Do przeprowadzenia potrzebujesz z ECU wyciagnąć PIN.
Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
Może ktoś ma opis pinów z tego sterownika czy schemat jak tam jest między licznikiem a sterownikiem silnika.
U mnie przelutowanie nie pomogło, ale udało się trafić sterownik na a...o co wydawało mi się niemożliwe. Życzę powodzenia w naprawie.
Jaki sterownik silnika tam masz , jak gaśnie jest komunikacja ze sterownikiem , wiązka sprawdzona ? Jak gaśnie ?
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Próbowałeś uruchomić auto metodą na popych? A z innej beczki może sterownik silnika jest brzydko mówiąc uwalony. W moim aucie wystarczyło poruszać wiązką przy sterowniku i silnik gasł.
Sprawdź wiązkę główną pod serwem, często w Fabiach gnije.
Pod akumulatorem przy podłużnicy masz sterownik do wentylatorów w środku są przekaźniki najprawdopodobniej zgrzewają sie styki! Para wodna jest naturalnym zjawiskiem towarzyszącym spalaniu !!! Dodano po 1 Pod akumulatorem przy podłużnicy masz sterownik do wentylatorów w środku są przekaźniki najprawdopodobniej zgrzewają sie styki! Para wodna jest naturalnym...
https://obrazki.elektroda.pl/8088172300_... Sterownik silnika jest w komorze silnika
Oporność grzałki zainstalowanej sondy zmierzyłeś ? Zobaczyłeś w programie jaką widzi sterownik silnika ? Chyba blok 41. Nie pamiętam .
W grupie 2 na 3 pozycji jest warunek wyłączenia sprężarki, ma być 0. W sterowniku silnika nie ma błędów ?
Brak kodu silnika troszkę utrudnia ale najprawdopodobniej z pinu 23 sterownika wychodzi przewód do alternatora .Sterownik silnika rejestruje napięcie wyjściowe alternatora i określa warunki ładowania.
Przepraszam, źle napisałem. Błąd który pokazałeś i jest w liczniku świadczy o tym że masz odczytać błędy ze sterownika silnika (napisałem przez pomyłkę licznika). Licznikowi nic nie dolega, informuje tylko o tym że są błędy w sterowniku silnika i należy je odczytać.
Kody silników podaj
Sterownik ma 121pin? Podaj symbol sterownika?
Bo prawdopodobnie z tą nierówną pracą sonda nie ma nic wspólnego
Jak w temacie poszukiwany pilnie schemat elektryczny sterownika silnika fabia 1.9sdi, prawdopodobnie szlag trafił układ podgrzewania świeć żarowych w sterowniku błąd na Vag-com nr 01314.
Jak jest błąd ESP,to jaka usterka jest wtedy w silniku ? Czy sprawdzili w aso czy nie ma nowszego oprogramowania sterownika silnika ? Jaki jest numer sterownika i jaka ma wersję oprogramowania (hw), ew.podeślij nr. vin.
wystarczy odczytac pin ze sterownika silnika i wgrac nowy poprawny wsad do licznika a nastepnie dokodowac linicznik do sterownika
Jakie masz błędy w sterowniku silnika ????
Witam mam Fabia z prawdopodobnie z uszkodzonym sterownikiem silnika mam juz nowy sterownik ale po wymianie immo blokuje skat wziaść kod pin . VCDS daje na silnik , kodowanie , ale jak ustalić pin ?? Fabia 2001 1.4 MPI Prosze o pomoc .
Zamykam temat i podaje prawidłowe kodowanie wg vcds dla sterownika silnika Marelli 4LV wersji z ABS, airbag 4x, skrzynia manualna i klimatyzacją manual: 00071
A może sprawdz wiązke instalacji pod sterownikiem silnika
Sterownik silnika nie ma info o obciążeniu alternatora. Najczęściej urwany przewód przy kostce pod rozrusznikem.
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Jak to najprościej zmiana sterownika silnika na ten od BNV. Ilość implsów musi się zgadzać bo inaczej sterownik zgłupieje.
Do tego sterownik silnika, może jeszcze jakiś inny (LPG, komfort), a dwuletni akumulator może być już w kiepskim stanie. Dużo zależy od tego, jaki był charakter użytkowania auta.
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
Ok. A jak usunę ten stary Sterownik to nie będzie problemu z odpaleniem silnika ?
a co było z licznikiem że trzeba było naprawiać?? jeśli inna zawartość eepromu to trzeba: 1. spasować immo ze sterownikiem silnika (kod immo w eepromie licznika, kod streownika w sterowniku (chyba 24c02) albo na zdrapce przy kluczykach) 2. zaprogramować kluczyki
Przecież on nie wie co działo się z tym samochodem zanim go kupił. Przy takich problemach można wyjść na głupka nie znająć mnóstwa szczegółów z historii. Właściciel sam powinien wykazać się inwencją i dopytać a ASO o wyposażenie swojego auta po VIN. I będzie wiedział jaki silnik i jaki sterownik wyszedł z fabryki.
Podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego,odczyta ktoś tajemniczy pin z tego wsadu sterownika silnika MM4 ?
Elektronik z dobrego warsztatu sprawdził,że w sterowniku jest immo off
Jeszcze raz za kolegą powyżej - po włączeniu zapłonu check zaświeca się a po uruchomieniu silnika gaśnie? Sprawdź ciągłość przewodu pomiędzy A-29 sterownika i "7" złącza diagnostycznego.
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
Zestaw startowy to wszystkie elementy które są zabezpieczone immo a służące do odpalenia samochodu. W fabii z tego okresu to będą - licznik, sterownik silnika, pastylka z kluczyka. Tu masz przykład - https://allegro.pl/oferta/zestaw-startow... Najpierw dobrze zdiagnozuj usterkę, nic nie kupuj.
Świece moga być sterowane bezpośrednio ze sterownika Silnika
Poszukuję opisu pinów sterownika silnika 1.4 MPI AQW Skoda Fabia 1 (najlepiej schemat). Konkretnie potrzebuję wiedzieć, który pin odpowiada za sterowanie wtryskami.
Głowica dobrze zrobiona, tym bardziej to jest kupiona zregenerowana głowica. Objawy miałem identyczne na starej. Chyba spróbuje podłożyć inny sterownik silnika, mam kod pin immo tylko nie wiem jak to będzie ze sterownikiem.
Tego typu problem może wskazywać na problemy z wiązką elektryczną pomiedzy grodzią a sterownikiem silnika.
Oczywiście pobór powinien być jak najmniejszy!!! :) Pamiętaj że sterownik instalacji el, usypia się w fabii po około 40 minutach, ale można to przeprogramować. Dla tych fabii (w zależności od sterownika silnika) była aktualizacja oprogramowania właśnie na pobór prądu. Może właśnie u ciebie należy tą aktualizację wykonać?
Dzień dobry. Sprawa dotyczy szarpania silnikiem 1,2 Skoda Fabia II w wyniku nieprawidłowego połączenia sterownika silnika z MAP sensor. Po pierwsze VCDS wskazuje na przerwe badz zwarcie z masa samego MAP SENSORA. Czujnik wymieniłem i nadal jest to samo. Poza tym czujnik ciśnienia wskazuje zbyt małą wartość ciśnienia po nagrzaniu. Czy ktoś z Kolegów...
Witam mam problem z jednostką sterująca silnikiem w skodzie fabii 1.4 MPI przebieg 120 tys km rok 2000 Samochód jest wyposażony w instalację gazową 2 generacji z komputerem) Przed podpięciem Testera Diagnostycznego 2 dniowa jazda na samej benzynie mój problem polega na tym ze po podpięciu pod tester komputera benzynowego wykazuje on 2 błędy 1 błąd uboga...
zmień oprogramowanie w sterownika silnika
Auto zdiagnozowałem VAG CAN COMMANDEREM 704.1 i z resztą sterowników się łączy tylko nie ze sterownikiem silnika. Ma ktoś pomysła ?
Czym mogę skasować serwis olejowy w fabii rocznik 2004. Próbowalem sie podłączyć vagiem ale silnika nie wykrywa. Może sterownik silnika już jest pod CANEM?
Problem rozwiązany, brak masy sterownika elektroniki . usterka usunięta.
Sterownik jest w drzwiach, przymocowany do silnika od szyby. Podłącz VAGa i zobacz co pokaże.
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Te błędy są w sterowniku silnika? Sprawdź plusy zasilające sterownik silnika. Jeżeli silnik poprawnie pracuje i spalanie jest poprawne to olej ten błąd 65535.
Masz VAS'a 5052? Jeżeli tak,to zrobisz.
A nie lepiej nie olewać kontrolki check engine tylko sprawdzić jaki błąd siedzi w sterowniku silnika i nie wymieniać na pałę.
Tak kolega Paweł ma rację przepraszam za pisownie
a da się przeprogramować starego sterownika ??
Skoro nie palą sie kontrolki to sterownik zablokowany przez immo. Zacznij od dokłądnego sprawdzenia bezpieczników, zobacz czy są w odpowiedznich miejscach. W jakich okolicznościach nastąpiła usterka????
A czegoś konkretnie potrxeujsz? Chodzi o sterownik silnika?
Jest. Odczytać identyfikację sterownika.
Witam mam pytanie jak zdemontować i wyjąć sterownik ABS w Skodzie Fabia? Sterownik zamontowany w aucie fabrycznie jak go wyjąć? Czy jest jakiś patent na demontaż sterownika czy trzeba silnik odkręcić żeby go wyjąć? Elektronika uszkodzona trzeba ja wymienić. Proszę o pomoc.
A przewody od potencjometru do sterownika?
kupic licznika vdo dopisac ecu dopisac nowe klucze po co Ci cały zestaw ... nie wiem , zwłaszca ze ma inny vin kupując nowy licznik można go dopisac do auta,po co nowe klucze jeszcze i zmiana vinu w przypadku dopisywania ecu silnika. Jaki masz tam sterownik silnika?
Mógłbyś napisać z czego odczytane są te błędy. Patrząc na ten log to pewnie z modułu centralnej elektryki. Ten moduł w tym aucie robi za bramkę CAN - to przez niego idzie cała komunikacja. Tutaj wystarczy że jeden sterownik jest uszkodzony i reszta nie będzie miała komunikacji. Skoro auto zapala i gaśnie to raczej zasilanie sterownika silnika jest a...
Witam. Do odblokowania sterownika silnika nie trzeba loginu.
Przypuszczam że zgniata wiązka na podłużnicy pod akumulatorem. Spróbuj połączyć się z silnikiem po lini K bo zapewne chciałeś łączyć się po canie. (Oczywiście chodzi mi tu o diagnozę sterownika silnika).
Ok cofam to co napisałem. Nie miałem tego przypadku. Ale warto wiedzieć na przyszłość. Rzeczywiście to poważny problem w tych silnikach. Zapewne błąd korelacji jest ostrzeżeniem w sterowniku.
Prócz wymiany węża trzeba było jeszcze odpiąć i podładować akumulator. Auto odpaliło bez problemu. Sterownik silnika sprawny.
Ale co bliżej? Sterownik silnika wystawia masę, jeśli wszystko sprawdziłeś, to sam sterownik masz do naprawy.
Kolego na początek dokładniejsze dane auta. Jeżeli chodzi np o Fabie 1.0 2014-2021 to wycieraczki przód sterowane są z sterownika sieci pokładowej . Sprawdź czy silnik wycieraczek nie pływa bo często zbierają się tam liście i zatykają odpływy .
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Ginie zasilanie na sterownik. Do sprawdzenia też masa sterownika.
Fabia 2008 1,9 tdi/ BLS z DPF. Wymienilem czujnik kontroli cisnienia w ukladzie wydechowym G450, ale nie moge go dopasowac. wartosc po dopasowaniu wynosi -12,5/-12,5. Czy przy wymianie tego czujnika trzeba zmienic oprogramowanie sterownika silnika?
Witam podczas wgrywania wsadu ecu zablokowałem sterownik skoda fabia, sterownik to EDC 15 038 906 012 E, podczas wgrywania na komputerze włączył mi się wygaszacz ekranu i przerwało proces i tak oto zablokowałem ecu. Poprostu próbując połączyć sie ze sterownikiem silnika program nie widzi nic. Poproszę o pomoc.
Witam, robię swap w Skoda fabia 2005r z 1,9TDI ASZ na 1,8T 2002r, Elektrykę ogarnąłem już na tym poziomie że wszystko prawie działa, poza ABS. Błędów w sterowniku silnika nie ma, jedynie w ABS, opisze jak wygląda sprawa. Odpalam auto, świeci się ABS i trakcja, przycisk ASR nie reaguje, trakcja nie gaśnie. Wchodzę w vagcom, kasuję błędy i gaśnie abs...
.. ... zwykłe sczytywania błędów bo to każdy potrafi. A po co ci więcej ? Będziesz zmieniał sterownik silnika, abs, , skrzyni ?
O zapłonie myślę, skaner kkl będę miał jutro, bo nie ma linii can. Ad 2 błąd pojawił się wczoraj a później nagle się sam naprawił podczas jazdy , i dziś rano podczas jazdy pojawił się znowu dlatego to dziwne , przewód przetarty może być ale nie powinno raczej się samo naprawić podczas jazdy. Rano ruszałem kabelkami od czujników, cewki , wężykami od...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Do sterownika czy czujników ?
ostatnio były regulowane zawory Kto i w jaki sposób regulował ? Błędy w sterowniku silnika są i jakie ?
"Upoważnienie dostępu i rozruchu - błąd" "Tablica wskaźników - Uszkodzenie" Sygnatury kluczy immobilizera są zapisane w liczniku. U ciebie jest uszkodzenie licznika, co może skutkować brakiem zezwolenia na start w sterowniku silnika. ... brak komunikacji z licznikiem, brak połączenia z pętlą immobilizera, usterka transpondera immo w kluczyku, zimne...
Problem rozwiązany. Mój mechanik stwierdził że nie dochodzi do wtryskiwacza napięcie w kablu plusowym od sterownika silnika do 3cyl. Dziękuje wszystkim za pomoc
Nieprawidłowo zmostkowłeś zasilanie świateł stop . Przy pedale hamulca masz podwójny przełącznik,jeden dla stopu drugi dla sterownika silnika i modułu ABS.
Ja bym szukał problemu w LPG i jego podłączeniu - wiązka i lutowanie jak i sam sterownik.
Filtr powietrza i górną część łapy mocującą skrzynię biegów(tylko lewarkiem zapezpiecz zeby skrzynia nie spadła), sterownik silnika, i jego mocowanie bodajże żeby zrobić sobie dostęp.( robię to tak automatycznie że ciężko mi to opisać ;) )
W grupie 2 na pozycji 3 jest warunek wyłączenia sprężarki. Jak jest ok. powinno być 0. Czy wartości 10 do 12 zmieniają się ? Czy w sterowniku silnika nie ma usterek ?
A sterownik silnika nie pływa w środku we wodzie.
Witam , Proszę o pomoc w sprawie dotyczącej sporadycznej komunikacji ze sterownikiem Magneti Marelli w samochodzie Fabia 1,4 16V (silnik vw). Problem polega na braku komunikacji ze sterownikiem silnika i komunikacie "Controller uses unknow Protocol , Protocol Keyword EB8F". Co ciekawe raz na dzień uda się połączyć ze sterownikiem silnika ( można zrobić...
Na razie szukasz w ciemno. Pierwsze to komputer i błędy. Najlepiej we wszystkich modułach, ale na początek wystarczy ze sterownika silnika i zegarów. W blokach pomiarowych też jest sporo danych, np. temperatury, jakie widzi sterownik silnika, obroty wału itp. Można dzięki nim, jeśli ktoś ma doświadczenie, w kilka chwil wyłapać parametry, które mają...
Rozbierz przepustnicę, wyczyść, złoż. Powinna po złożeniu sama się zaadaptować. Druga możliwość - sądząc po błędach - czasami potrafią się rozlutowac diody w sterowniku silnika. Rozbierz sterownik i obejrzyj wszystko co moze być diodą, przelutuj. Niektóre wyglądają jak tranzystory.
Ciśnienie środka chłodniczego obecne w sterowniku , czasem jest wyświetlane i może jest za wysokie .
Sprawdziłem bezpiec Dodano po 3 Sprawdziłem bezpieczniki , nie mogę odczytać błędów w sterowniku , w tablicy błąd 522 sterownik silnika zablokowany , brak napięcia .
To kto żle diagnozuje, elektryk czy sterownik silnika? Jak wszystko dobre to zmień elektryka albo sterownik, ale zacznij od wymiany mechaniora. Podałeś za mało danych żeby coś mądrego powiedzieć.
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5.
Włącznik posiada 2pary styków,po niedokładnym montażu brak sygnału na sterownik silnika i błąd -EPC
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Zasilania zgodnie z opisem są w czarnej kostce, natomiast sygnał dla obrotomierza najprawdopodobniej idzie po CAN-ie ze sterownika silnika.
sterownik silnika fabia skoda fabia sterownik silnika sterownik silnika skoda fabia
lm358 histereza mikrotik firewall filter jumper przekaźnik świec
suszarka elektrolux philips az1830
Jak zmienić kolor podświetlenia w Alpine CDE-7860R? Huawei Watch 4 Pro brak powiadomień poczty z iPhone'a