Głowica była planowana?
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
A może nikt nie planował głowicy tylko wymieniał uszczelkę
jezeli na zbiorniczku jest ton nalot to na 100% umyj zbiorniczek i wymien uszczelke jest to wada fabryczna uszczelek
Robiłeś szlif, czy wymieniłeś samą uszczelkę? Jak udało Ci się zdiagnozować, że to uszczelka?
Klimatyzacja odpływ niedrożny , drzwi uszczelka, wentylacja kapie od góry (zapchane odpływy podszybia), szyba , szyberdach. Opcji wiele.
Wypadało by, ew. starą możesz obrócić. Taki półśrodek.
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
... w Skodzie Fabii wymieniałem uszczelkę i jest ok. Tylko u mnie płyn chłodniczy mieszał się z olejem a tutaj przedostaje się do komory spalania ... I właśnie jakie są tego konsekwencje ?
co mogło być przyczyną uszkodzenia pierścieni Jaka pewność, że to pierścienie, a nie zawory lub nieszczelna uszczelka?
Jeśli głowica sprawdzona to mogą być uszczelki (podkładki) pod tulejami cylindrów.
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
Norma, przy uszczelce na słupku i małym samochodzie. Z racji swoich rozmiarów zrobiłem to raz w Fabii przy około 50 tys. km Chyba jednak nie norma o coś spartolone np. ustawienie drzwi. Fabia ponad 60 000 km - zero śladów na uszczelce :)
Robienie uszczelki to nieporozumienie.
Przyczyną była uszczelka pod głowicą... Temat do zamknięcia.
A czy w układzie chłodzenia przed uszkodzeniem uszczelki miałeś czystą wodę, czy może płyn chłodniczy ?
Podczas sprawdzenia zwróć uwagę na uszczelkę pod pompą wody, u mnie ostatnio padła i płyn wyciekał. Pozdrawiam.
czujnik nie wymieniłem bo kosztuje 160 zł , ale powinien być dobry kag wciskam to swiatła swiecą . A gdzie szukać przyklejona metalowa uszczelka
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
myślę jeszcze aby sprawdzić uszczelkę pod głowicą
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
NA to pytanie nie potrafię odp ponieważ wymiane upg przeprowadzono w warsztacie. Chyba powinni to zrobic jeśli jest to konieczne po wymianie uszczelki
Tak, sprawdzałam poziom płynu, był za mały 3 dni temu, dolałam więc go i przez chwilę był spokój, ale wczoraj znowu zaczęła się palić ta kontrolka. Dodano po 4 Dodatkowo w tym modelu, co ja posiadam, mechanik powiedział mi, żebym nie naprawiała uszczelki pod głowicą, ponieważ on miał klienta z takim samym samochodem, wymienił uszczelkę i po kilku miesiącach...
Mam trzecią fabię na warsztacie z kolei , niestety wina uszczelek głowicy. I od nowa płukanie układu chłodzenia, wymiana oleju, itd... Uwaga na produkty firmy TEMAC!!!
Może wymienię uszczelki kolektora ssącego dolotowego ?
Witam.Objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą było by wywalenie płynu przez zbiornik wyrównawczy lub do oleju (olej będzie wtedy szarawy),ewentualnie może iść w wydech.
naprawa tej usterki przy pomocy vag zajmuje 2min. pozdro.
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
Sprawdzone, tam są dwa takie i do serwa 3. Sprawdzałem metodą na peta w sensie dymem. Watpię by było to to, pozatym dało by się usłyszeć jakiś świst, tam nic. Ciekawi mnie czemu autor tamntego tematu napisał że winna była uszczelka.
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
Nie psuj radia tylko kup za parę złotych adapter HI-LO na aukcji. Taki adapterek zawiera dwa transformatory i parę oporników. Wejście kanału podłączasz pod głośnik symetrycznie a wyjście do wzmacniacza z uziemioną masą. Potencjometrem ustawiasz poziom sygnału. I już łupiesz aż uszczelki w oknach wylatują. N.
Prawdopodobnie jest tam walnięta uszczelka pod głowicą stąd problemy.
Witam. Możesz spróbować zrobić analizę spalin....Coś takiego przerabiałem parę lat temu ...winna była uszczelka pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą.....
Napisz dokładnie jaki to silnik. Z tego co opisujesz stawiam na uszczelkę pompy oleju.
Prawdopodobnie problem z pompą, ale dużo samochodów tak ma. Nie jest to jakaś duża wada, chyba że to ci przeszkadza. Problem jest taki, że podczas odpowietrzania wciskasz pedał do końca, i uszczelki w pompie przemieszczają się w miejsca, w których nie bywają na codzień. Przez kilka czy kilkanaście lat użytkowania w pompie zbierają się różne brudy, ale...
troche to dla mnie dziwne że tak ma być ztym olejem bo każdym razem odkręcając korek nerw mnie chwyta. Aczkolwiek jak wspomniałem płynu chłodzącego nie ubywa a poziom oleju się nie podnosi. Może spróbować z tą uszczelką pod głowicą ?? Jak jeździsz krótkie odcinki to tak będzie, więc jak przedmówca napisał daj mu spokój
Tak jak przedmowca pisze zdjac glowice ,zblokowac tuleje zeby sie nie ruszyly.Sam zmienialem u siebie glowice w Felicji na Fabiowa i juz 20kkm smiga bez problemow.Dokrecanie polecalbym jednak kluczem dynamometrycznym w kilku etapach .U siebie ostatni krecilem na ok 95Nm.Po 1000km dokrecalem ponownie, ale w zasadzie nie trza bylo.Aha polecam uszczelke...
ten NRF który zamontowałem ma uszczelkę w przekroju C obejmującą krawędź kołnierza Tą uszczelkę o przekroju C zdejmujesz i chowasz sobie np do szuflady . Pokrywka jest uszczelniona oringiem . Pokrywka siada płasko na obudowę i nie ma mowy o jej odkształcaniu . Obyś czego nie zepsuł.
Bardzo dziękuję powiedz czy poduszka zostanie nie naruszona??? Może wiesz też co zrobić jak przy ulewie przeciekają drzwi. Ostatnio miałem tak od strony pasażera teraz tylne za kierowcą. Taki cieniutki strumyczek na uszczelce dolnej
Zachęcam do wymiany na oryginalny producenta, a nie firmy "krzak". Wymiana banalnie prosta i polecam również wymienić jednocześnie uszczelniacz (uszczelkę) pod czujnikiem. Pozdrawiam.
Poszukaj uszczelki w okolicy sprzęgła (tam idzie wiązka) i tamtędy puść kabel.
Ciekawe dlaczego moja wypowiedź jest niemerytoryczna? No jak można zdiagnozować cokolwiek nie widząc auta. W Fabii nie raz spotkałem się iż pęknięta uszczelka pod głowicą powodowała takie objawy. Wymiana samego korka nie na wiele się tu zda. Na forum Fabii jest bardzo dużo takowych przypadków. Można sprawdzić po zdjęciu korka czy np. nie widać spalin....
Czyli tak, woda spływa po szybie i dostaje się do środka drzwi a stamtąd do wnętrza? Czyli uszczelka zewnętrzna ta na dole szyby przepuszcza wodę?
Tomek, zamień miejscami cewki ( np z 1 na 3) , skasuj byka i zobacz czy będzie teraz na trzecim. Jak tak to cewka, jak dalej na 1 to wtryskiwacz, uszczelka pod kolektorem, itp.
Problem się rozwiązał.Gazownik wykrył,że parownik przepuszcza gaz,wymienił uszczelki i samochód normalnie się uruchamia.
ponoć nie dymi. dawkowanie sprawdziłem. Dodano po 10 Jak sprawdziłeś "dawkowanie"? Co wymieniłeś? kts ma takie fajne funkcje to i dawkowanie sprawdzisz pompowtrysk ma uszczelki wiesz jakie?......
Wiesio może mieć rację - w Fabii na lewej podłużnicy pod maską leży wiązka kabli i ona lubi sobie pięknie franca zgnić. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5_eASx... https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnh... Trochę OFFTOP ale może się komuś przyda. Generalnie w Fabii kilka rzeczy trzeba przypilnować: 1. Ma być czysto na podszybiu bo woda z...
Mierzyłem, trochę przyrząd szwankuje ale wyraźnie widać że 1 cylinder ok 2 cylinder słabo 3 cylinder trochę lepiej niź 2gi Ciekaw jestem czy uszczelka czy popychacze czy może coś innego.
a co do wycieku oleju to padła uszczelka pokrywy zaworów i uszczelniacz tłoka czy cos takiego.:|
Jak chcesz wyjąć ten EGR to od razu zakup nową uszczelkę rury od smarowania turbiny, bo będziesz musiał ją odkręcać.
Cześć, szukam, ale nie mogę znaleźć uszczelki czujnika MAF (ciśnienia) za przepustnicą w Skoda Fabia Sedan MK1, 2001, 1.4 MPI 6Y3 1D4 Kod silnika: AME 50 kW 5s https://obrazki.elektroda.pl/8475201900_... https://obrazki.elektroda.pl/3589241100_... https://obrazki.elektroda.pl/7000874700_... https://obrazki.elektroda.pl/9738934100_...
I co z tego że nowa. Uszczelka dana nowa? Dwa gumki na pompkach sprawne? Tędy też paliwo może schodzić.
Silnik rozebrany, zawory wydechowe 1 i 3 cylindra są popękane (zwłaszcza 3 i to bardzo), widać w nich szpary i dziury patrząc pod światło. Dziwne że to jeszcze jeździło w miarę normalnie. Części zamówione, zobaczymy co dalej, po złożeniu. PS. W planach - wymiana wszystkich wydechowych + dotarcie, wymiana uszczelki głowicy i złożenie.
witam nawiązując do pompy. oddałem samochód do naprawy ,miał mi tylko wymienić tuleje. samochód stał na mrozie bo mechanika nie było czekałem na powrót mechanika i po naprawie ucieszony jechałem i ciężko mi się skręcało to juz się nacieszyłem samochód nastepnego dnia znowu u mechanika. mechanik jedzie i stwierdza że mam brak wspomagania jadąc do przodu...
Cześć popatrz w okolicy sprzęgła powinna być taka uszczelka i tam idzie wiązka tamtędy przepchnij plus:)
A po wymianie uszczelki po przejechaniu ok. 1000 km była głowica ponownie dokręcona? Nie ubyło/przybyło płynu chłodniczego? Może ją znowu wydmuchało, jak np. nie była planowana głowica.
Jaki gaźnik w Fabii?? Człowiek nie odróżnia gaźnika od obudowy przepustnicy a chce diagnozować usterkę :/ Moduł zapłonowy można zdiagnozować specjalnym przyrządem (tzw. komputerem-diagnoskopem). Przy tej pękniętej świecy to warto sprawdzić czy czasem płyn nie leci do cylindra (uszkodzona uszczelka pod głowicą), nie ubywa Ci czasem płynu z chłodnicy?
musze wymienic filter paliwa z regulatorem przeplywu sa tam do tego ustrojstwa doprowadzone weze paliwowe jeden od pompy drugi powrotny do pompy i jeden w kierunku wtryskiwaczy. Problem polega na tym ze wężyki te za zalożone za pośrednictwem jakichś złączek dwie proste jedna kolankowa. wie ktos z was jak te zlaczki sie sciaga zeby ich nie uszkodzic?...
A z płynem nic się nie dzieje po tej naprawie? Czasami mechanik wymieni uszczelkę, a nie zdiagnozuje pęknięcia głowicy i płyn nam przyprawia mieszankę.
że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze, I na tym bym sie skupil
Gdyby to na mnie trafiło to oddałbym za lawetę i naprawił na swój koszt, w końcu to tylko uszczelka i bardzo przeprosił. Wszak to tylko 200 zł z ogonkiem. Ja ostatnio i pierwszy raz w życiu zgubiłem kluczyk klientowi od fabii. Nowy kluczyk plus dokodowanie 450 zł. Klient ucieszony bo ma nowiutki kluczyk, a miał starego zgreda. Trzeba mieć jakąś uczciwość...
Z tego co widzę na allegro są zestawy oring+uszczelka za około 25zł. Zastanawiam się czy dam radę sam to wymienić bez demontażu innych części? Dojście jest kiepskie...
uszczelka pod głowicą to to nie jest gdyż płyn do spryskiwaczy jest w normie Chyba płyn chłodzący.
Proponuję sprawdzić gumową uszczelkę przy serwie i opaski zaciskowe na przewodzie od kolektora dolotowego do serwa.
Witam ponownie-jest wstępna diagnoza serwisu Skoda-Instalacja gazowa w porządku-uszkodzony czujnik temperatury płynu (raczej nie-tydzień temu był wymieniany) lub uszczelka pod głowicą -ma być wykonany test obecności spalin w płynie chłodzącym.
To cisnienie paliwa ciut male - powinno byc 3Bar. Uszczelka miedzy kolektorem a glowica sprawdzona? To jest OHV skodowska?Czesty problem byl na tym polaczeniu - polecam uszczelke jednoczesciowa z Favority.
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Witam Ten silnik podobnie jak 1.6 16v mpi ma układ kasowania luzu. Chakterystyczne dla silników 16V i więcej V jets to że w klapią więcej zaworów więcej kalapnia. 1.4 16V jest siliniem kłopotliwym dosyć jeśli chodzi o drobne usterki. Niezbyt wytrzymał się rozrzad. Lepsze bylko by 1.4 8v lub 1.6 8v praktyczne bez awaryjne. Z stanu zimnego jak się odpali...
nie oto mi chodzi jak zakłada się rozrząd a o ile zębów ma duży pasek i mały a przede wszystkim o pompę wody. Ile ma zębów i rodzaj , bo widziałem kilka pomp które mają uszczelkę gumową a inne z papieru . Mam silnik AUA.
Już dużo wiadomo. Rozrząd nie jest przestawiony. Trochę luźny łańcuch ale nie ma tragedii. Jest nowy i zostanie zamontowany. Problemem natomiast jest woda w misce olejowej... ... z trzygodzinnej naprawy, zrobiło się ... - konieczny demontaż głowicy, przynajmniej planowanie, uszczelka a może i cała głowica do regeneracji. Rachunek ekonomiczny nie wróży...
przyczyn może być wiele . uszczelniacze na zaworach, zużyte pierścienie olejowe, uszkodzona głowica lub uszczelka pod nią, i ewentualne wycieki. W golfach IV bodajże z silnikiem 1,4 zdarzało się że winowajcą była przytykająca się odma którą silnik wywalał olej.
Witam Tez mam ten problem w moim autku, ale dalem sobie narazie z tym spokój i tak jezdze. Troche uciazliwe jest tylko jak wolne obroty szaleja, ale mysle ze to od tego bledu. W moim autku wymieniem juz uszczelki pod przepustnica i pod kolektorem i nic nie pomoglo:cry: przeczyscilem przepustnice zrobilem jej adaptacje swiece wymienilem,filtry itp Wydaje...
Z tego co wyczytałem to skoro uszczelniacze zaworowe wymieniane to musiała być nowa uszczelka pod głowicą. I jeśli jest zbyt bogata mieszanka a podejrzewam że bład z sondy wróci to walnięty jest wtryskiwacz lub ecu
Zobacz to jeśli chodzi o uszczelkę http://bilstein.net.pl/sklep/czesci-samo...
Ja też wytarłem przez 60 tys. fotel kierowcy, ale to przez styl wsiadania. Nikt później nie wierzył że Fabia bezwypadek 10 lat i niecałe 90 tys. Mam także Polo 2010 o po 70 tys już taki meszek się zrobił z lewej strony fotela. Na szczęście rzadko jeżdże bo to 4 auto w rodzinie. PS. W moim przypadku myślę że to nadwaga (rozmiar) jest przyczyną. Przecierają...
W tym silniku zaworów się nie reguluje. Robi się tylko nastawę wstępną po wymianie popychaczy. Ich wymiana wiąże się ze zdjęciem głowicy, planowaniem, wymianą uszczelek, śrub itd. Dlatego chciałem tam wsadzić coś co pojeździ chociaż 30-40 tysięcy.
Witam-- jeżeli bezpiecznik od świec dobry --to trzeba sprawdzić świece któreś są spalone --i np. jeżeli odpalił na dwóch dobrych i dwóch spalonych to będzie dymił na biało póki się nie nagrzeje ale to przez chwilę ,lecz jeżeli dymi po normalnym nagrzaniu silnika nadal to trzeba posprawdzać czy wszystkie wtyczki są po dopychane(elektryka)lub jakiś przewód...
Każdy jeździ inaczej. Moja matula załatwiła uszczelkę po 240 a starszy po 120tyś ja osiągnąłem ten efekt w Clio I po 160 tyś. Ale i tak czy chcesz czy nie to wcześniej czy później pójdzie uszczelka w każdym aucie. Mój znajomi w fabii zrobił 300 Tyś na taxi a po 500tyś pękł mu korpus silnika :) Dodano po 50 U mnie auta jeżdżą do kresu wytrzymałości
To zrobiłem na samym początku. Ciśnienie 12.5 na każdym cylindrze. Jak wymieniałem uszczelkę pod głowicą to wyciągałem tuleje żeby wymienić uszczelki pod nimi. Na tulejach nawet rantu nie ma i jest orginalne honowanie. Oleju od wymiany do wymiany nic nie pobiera.
Słyszałem, że wersje aut na rynki krajów o klimacie gorącym są pozbawione termostatu, ale w europie?? O tym nie słyszałem, ale jak nie ma termostatu to nie powinni też montować nagrzewnicy w środku bo nie ma sensu. Często jak uszczelka pod głowicą się uszkodzi, to aby sprzedać auto, paprochy demontują termostat, aby sie auto nie przegrzewało.
Witam. Przeszukując auta do zakupu oglądałem wiele modeli aut w cenie do 15000PLN. Niestety większość mimo zapewnień o dobrym stanie okazywało się fikcją. Znalazłem Fabię 1,4MPI + gaz, w naprawdę dobrej kondycji, niestety z 2001r. Cena za auto 13000PLN. Pytanie brzmi czy warto się skusić na to auto, (w sensie jak z solidnością wykonania? Korozja?) Auto...
Tak, Ogólnie był robiony remont silnika. Nowy kolektor wydechowy + uszczelki, Elastyczna złączka również oraz cały komplet tłumików. Jutro zmierzę Ciśnienie i dam znać co i jak.
Albo puszcza uszczelka pod głowicą i elektrody olejem obklejone, ale to częściej w Fabiach było.
Witam rozwiązałem problem była zamontowana blacha z 3 dziurami i wywaliłem to. Zamontowałem EGR i 2 uszczelki i jest ok. https://obrazki.elektroda.pl/1712756900_...
Ok to zamawiam wszystko na allegro. W sklepach stacjonarnych nie mają nic . Też byłem w stacji demontażu pojazdów i nie mają nie prowadzą działu elektroniki czy coś tam . Dodano po 11 Założyłem dysze stare i teraz chodzi na wolnych obrotach. Stare dysze miały większe otwory i założyłem nowe uszczelki. https://youtu.be/E0_xRh3PrF0 Później zrobię jazdę...
Dobra rada: Na ten plastikowy wciskany zaworek załóż nowe uszczelki. Powinny być w komplecie z filtrem. Dobrze jest też przed wciśnięciem lekko przesmarować je silikonem. Bo w tym miejscu paliwo lubi się przesączać.
Przy prawidlowym ustawieniu instalacji i sprawnym technicznie aucie, samochod bedzie spalal okolo 20% wiecej gazu niz benzyny . Mi wychodzi 28% więcej, a mieszankę mam stechiometryczną w całym zakresie obrotów, bo mam na stałe właczony diodowy testerek sondy lambda. Jak zuboże to spadnie spalanie o pół litra, ale wtedy na sondzie napiecie stale 0V...
Tu płukanka nie pomoże, tylko głowica do góry, miska w dół i zrobić remoncik Bez wyciągania silnika nie obejdzie się no i planowanie głowicy jak mówił mechanik, ale jakbym ja to robił to bym sprawdził głowice liniałem krawędziowym jakby była równa to nowa uszczelka i nie ma sensu planować. Odnośnie zakupu drugiego silnika i przekładka? sillniki maja...
Wtryski 1.6 TDI, to moment, jaki potrzebny jest do ich dokręcenia wynosi 75 Nm, pamiętać trzeba o nasmarowaniu gwintów pod nakrętkami elektrozaworów, dzięki temu ich dokręcenie będzie łatwiejsze. Silnik 1.6 tdi CR CAYC CAYB - Moment dokręcania jarzma (mocowania) wtryskiwaczy 8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby i podkładki. Tu jest komplet https://allegro.pl/oferta/uszczelka-podk...
No jasne po takim czasie :D Żaden czujnik żadne nieszczelności tylko po prostu zabrudzona przepustnica, kupiłem uszczelkę, benzynę ekstrakcyjną i potem szmatka i pucowanko . Po dokładnym wyczyszczeniu założyłem nowa uszczelkę zamontowałem z powrotem przepustnicę, adaptacja VAG- iem (choć słyszałem ,że nie zawsze jest konieczna) i auto śmiga do dziś.
JEzęli od czasu do czasu zapala się żołta kontrolka EPC (w trakcie falowania obrotów) to najlepiej podłaczyć do KTS'a i zrobic adaptacje przepustnicy. Pomaga w 100%. Najlepiej jak skasuje ise równiez KTS'em nastawy adaptacyjne i sterownik ponownie się ustawi. Warunek pojazd rozgrzany do 80C (tak pisze instrukcja). Robiłem w 3 pojazdach i pomogło. Dodano...
Przyczyna dość prozaiczna. Brak styku na złączkach elektrozaworu przy butli. Wszystkie wtyczki pod maską są dość dobrze chronione, posiadają w większości silikonowe uszczelki. Ale przy zaworze przy butli są zwykłe wsuwki i to właśnie one powodowały te dziwne objawy.
Odpływy to jedna rzecz a druga bardziej prawdopodobna to uszczelki pod przykręcaną blachą w drzwiach z przodu i tyłu. Poszukaj na forach dotyczących skody, są opisy co i jak uszczelnić jakim silikonem.
Czyli jeśli rozkręcałem cały dolot w sensie od filtra aż do głowicy wymieniałem uszczelki i na moje oko tam wszystko jest szczelne to skąd takie cisnienie ? ono jest duzo za duze? to jest napewno powód tego ze silnik tak chodzi?
Witam. Jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym? Jeżeli jest to masz zasyfiony płyn i wyłapało to tym czujnikiem. Nie rzadko powodem jest padająca uszczelka pod głowicą. To ona generuje te zabrudzenia. Dodam że często po wszelkich już naprawach dalej z układu wytraca się ten brud i dalej jest problem z czujnikiem. Pozdrawiam.
Dobrze dobrana uszczelka zewnętrzna szyby. Dobrze czyli nie za krotka ( brak szczelin na końcach prze ktore wpływa woda). Plus miekka guma by dobrze dolegała do szyby. Zostaje niestety tylko nowa w ASO choć też nie ma pewności że bedzie idealna. Dodatkowo kanały odplywowe w drzwiach (dziury ) czy są drożne i/lub mycie drzwi od środka z syfu które je...
Witam, Mam problem z fabia 2001 1.4 16v MPI 70tys przebieg, bez gazu. Wiec na biegu jałowym falują obroty, bardzo rzadko ale zdarza sie ze dluzej trzeba krecic zeby zapalił. Rozrząd wymieniony, nowa uszczelka pod głowicą. Nowa cewka zapłonowa, swiece, olej, przewody zapłonowe, Zaślepiony Egr bo wyskakiwał co jakiś czas "check engine", wyczyszczona przepustnica....
Głupia sprawa. Miałem coś podobnego w tylnim lewym kole. Koledzy zasugerowali mi, żebym sprawdził ciśnienie w oponie, sprawdziłem. Było mało. Dopompowałem i problem zniknął jak ręką odjął. :D Tak głupia sprawa, ze aż ... głupia ;-) Były i inne sugestie, które wydawały mi się bardziej prawdopodbne. M.in. skrzypiący łącznik gumowo-metalowy na dzwonie...
jeśli można dorzucić miałem podobny początek, plama pod silnikiem, wyciek z gwintu czujnika temp. na chłodnicy - zerwany gwint , dolewałem wody i dojechałem do domu ok. 100km utrzymywałem wizualnie poziom płynu - wymiana chłodnicy. Po 2 tyg. padł termostat-wymiana. Zauważyłem że przewody są twarde jak kamień. Mechanik stwierdził to nic, tak ma być....
Cześć. Nie jestem mechanikiem, choć wiele rzeczy staram robić się samodzielnie. Układu klimatyzacji nigdy nie robiłem i średnio mam o tym pojęcie pozwalające na samodzielne naprawy. Mimo wszystko chciałbym was prosić o pomoc w zdiagnozowaniu tej nieszczelności. Nie chcę dać się skroić ani naciągnąć i lubię być świadomym usterki przed wizytą w warsztacie....
skoda fabia uszczelka uszczelka głowicą fabia fabia uszczelka głowicą
podłączyć drukarka sieciowy serwisówka electrolux atego schemat bezpieczników
zawieszanie komputera zawieszanie komputera
Światło nie działa po odłączeniu czujnika ruchu - co zrobić? Buczenie w głośnikach wzmacniacza WS432 - diagnoza i rozwiązania