Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
No to auto warte 5 tys. A mechanik roboty nawałli za 8 tys albo I więcej. A winny będzie mały "du.." czyli dźwigienka plus uszczelka i koszt około 500zl. No ale. Ostatnio brakuje mechaników. Mamy tylko wymieniaczy.. Ale mierzyć sprężanie bez próby olejowej? Czyli wie co jest i liczy na spory zysk tanim kosztem. Pozdrawiam.
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
Uszczelka pod głowicą przepuszczała. Po wymianie jak na razie wszystkie usterki ustąpiły
Wiesio może mieć rację - w Fabii na lewej podłużnicy pod maską leży wiązka kabli i ona lubi sobie pięknie franca zgnić. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5_eASx... https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnh... Trochę OFFTOP ale może się komuś przyda. Generalnie w Fabii kilka rzeczy trzeba przypilnować: 1. Ma być czysto na podszybiu bo woda z...
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
Przyczyną była uszczelka pod głowicą... Temat do zamknięcia.
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4MPi 68km z 2002 roku ma przejechane 83tyś km i wymienione zostały: uszczelki pod tulejami i uszczelka pod głowicą. W zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego zbiera się osad coś takie lepkie. Czy to znowu początek uszczelek pod tulejami. Pozdrawiam.
Witam. Możesz spróbować zrobić analizę spalin....Coś takiego przerabiałem parę lat temu ...winna była uszczelka pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą.....
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
Już dużo wiadomo. Rozrząd nie jest przestawiony. Trochę luźny łańcuch ale nie ma tragedii. Jest nowy i zostanie zamontowany. Problemem natomiast jest woda w misce olejowej... ... z trzygodzinnej naprawy, zrobiło się ... - konieczny demontaż głowicy, przynajmniej planowanie, uszczelka a może i cała głowica do regeneracji. Rachunek ekonomiczny nie wróży...
Witam serdecznie Mam problem kupiłam sobie samochód i po miesiącu jazdy pojawiły się następujące problemy : 1) Po przejechaniu w ciepłe dni ok 30 km, lub staniu w korku zapala mi się kontrolka od płynu chłodzącego, lecz temperatura się nie podnosi, co więcej jest znaczący ubytek płynu. Nie widać wycieków z węży, poziom oleju się nie podnosi. Zastanawiałam...
Dobrze dobrana uszczelka zewnętrzna szyby. Dobrze czyli nie za krotka ( brak szczelin na końcach prze ktore wpływa woda). Plus miekka guma by dobrze dolegała do szyby. Zostaje niestety tylko nowa w ASO choć też nie ma pewności że bedzie idealna. Dodatkowo kanały odplywowe w drzwiach (dziury ) czy są drożne i/lub mycie drzwi od środka z syfu które je...
Mierzyłem, trochę przyrząd szwankuje ale wyraźnie widać że 1 cylinder ok 2 cylinder słabo 3 cylinder trochę lepiej niź 2gi Ciekaw jestem czy uszczelka czy popychacze czy może coś innego.
Prawdopodobnie jest tam walnięta uszczelka pod głowicą stąd problemy.
czujnik nie wymieniłem bo kosztuje 160 zł , ale powinien być dobry kag wciskam to swiatła swiecą . A gdzie szukać przyklejona metalowa uszczelka
Witam. Mam pytanie do Szanownych Forumowiczów. Posiadam Skodę Fabię kombi 2002 rok 1,4 MPI 8V przebieg 120 tysięcy km. Ostatni serwis robiłem w sierpniu 2011 w salonie skody, wymiana płynów, filtrów, pasków. Przed jak i również po serwisie odczuwalne było lekkie drganie silnika w samochodzie ale w skodzie powiedzieli że ten typ tak już ma. Oki wyjechałem...
Istnieje możliwość że to uszczelka ale weź mi śpiesz z wyjaśnieniem co znaczy metoda na peta w sensie dymem.
To cisnienie paliwa ciut male - powinno byc 3Bar. Uszczelka miedzy kolektorem a glowica sprawdzona? To jest OHV skodowska?Czesty problem byl na tym polaczeniu - polecam uszczelke jednoczesciowa z Favority.
Witam. Mam problem ze swoją skodą 1.4 mpi z 2001 roku. Pewnego razu moja skoda zaczeła kopcić na biało no to pomyślałem że uszczelka pod głowicą okej. Zaprowadziłem do znajomego mechanika i wymieniliśmy tą uszczelkę. Uzupełniliśmy płyn i itd. Odpalamy i nic! zero poprawy jak dymiła tak dymi dalej. Zdjeliśmy głowice oddaliśmy ją do sprawdzenia na szczelność...
I co z tego że nowa. Uszczelka dana nowa? Dwa gumki na pompkach sprawne? Tędy też paliwo może schodzić.
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
musze wymienic filter paliwa z regulatorem przeplywu sa tam do tego ustrojstwa doprowadzone weze paliwowe jeden od pompy drugi powrotny do pompy i jeden w kierunku wtryskiwaczy. Problem polega na tym ze wężyki te za zalożone za pośrednictwem jakichś złączek dwie proste jedna kolankowa. wie ktos z was jak te zlaczki sie sciaga zeby ich nie uszkodzic?...
Prawdę mówiąc też zastanawiałem się dlaczego nie mierzyli ciśnienia sprężania. Pomyślałem, że silnik z 330 tys przebiegu i tak będzie mieć z tym problemy, do tego zauważyłem w silniku, że olej jest w kiepskiej kondycji, brudny, że tak powiem. Wcześniej znacznie, nie teraz bo jest po wymianie na nowy. Dlatego podejrzewałem, że pomiar ciśnienia sprężania...
Z tego co wyczytałem to skoro uszczelniacze zaworowe wymieniane to musiała być nowa uszczelka pod głowicą. I jeśli jest zbyt bogata mieszanka a podejrzewam że bład z sondy wróci to walnięty jest wtryskiwacz lub ecu
Tu płukanka nie pomoże, tylko głowica do góry, miska w dół i zrobić remoncik Bez wyciągania silnika nie obejdzie się no i planowanie głowicy jak mówił mechanik, ale jakbym ja to robił to bym sprawdził głowice liniałem krawędziowym jakby była równa to nowa uszczelka i nie ma sensu planować. Odnośnie zakupu drugiego silnika i przekładka? sillniki maja...
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard. Rozumiem,że jak powiem mechanikowi o tym to powinien się dostosować czy będzie kombinował? A, jeżeli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztuje bo wymiana silnika z robocizną ok 2500-3000 ;/// Dodano po 6 Od razu powiem, że uszczelka pod głowicą to to nie jest gdyż płyn do spryskiwaczy jest...
Witam Sam możesz sprawdzić. Jeżeli po odpaleniu wąż od chłodnicy robi się twardy to mechanik ma rację. Zepsuta uszczelka może puszczać płyn chłodzący do komory spalania, dlatego nie przybywa oleju. Jeżeli to nie uszczelka przyczyną falowania obrotów może być silniczek krokowy biegu jałowego.
Witam Witam 10tys km wstecz w skodzie fabia z silnikiem 1.4mpi wymieniałem popychacze ,wymieniona została również uszczelka pod głowicą w ostatnim czasie po zimie zaczął ubywać płyn chłodniczy oddałem samochód do naprawy .uszczelniono rzekomo gdzies w okolicach czujnika temperatury po 2 dniach reklamacja znów ubyło płynu a przybyło go w oleju. Samochód...
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4MPi 68km z 2002 roku ma przejechane 74.5tyś km i wymienione zostały: uszczelki pod tulejami i uszczelka pod głowicą. W zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego zbierał się olej w niewielkich ilościach i zostały wymienione wyżej napisane części od naprawy minęło 1000km i dziś rano obniżył się poziom płynu chłodzącego. Auto...
Witam ponownie-jest wstępna diagnoza serwisu Skoda-Instalacja gazowa w porządku-uszkodzony czujnik temperatury płynu (raczej nie-tydzień temu był wymieniany) lub uszczelka pod głowicą -ma być wykonany test obecności spalin w płynie chłodzącym.
Witam, mam takowy problem, była lekko dmuchnięta uszczelka pod głowicą, była musztarda na korku. Uszczelka została wymieniona w serwisie, wymienili swiece, oczyścili przepustnicę. Odbierając samochód mechanik powiedział, że trzęsie troche silnikiem, bo w/g niego są wtryskiwacze do wymiany - hm. może , ale przed robieniem uszczelki było ok. Objaw jest...
a co do wycieku oleju to padła uszczelka pokrywy zaworów i uszczelniacz tłoka czy cos takiego.:|
że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze, I na tym bym sie skupil
Problem prawdopodobnie został rozwiązany. Wymiana 3 zaworów wydechowych (ok. 15 zł szt.) + uszczelka i rozłożenie i złożenie tego silnika plus mała pomoc przy rozrządzie - ale bez żadnych blokad i schematów się obyło. Auto od strzała odpaliło i działa, zrobiłem z 8 km, wolne obroty w normie, nie skaczą, żółta kontrolka po paru odpaleniach zgasła. Całkowity...
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
No to jest możliwa uszczelka , szczególnie przy gazie, ale ja bym jeszcze posprawdzał obieg, może pompa wody?
Tomek, zamień miejscami cewki ( np z 1 na 3) , skasuj byka i zobacz czy będzie teraz na trzecim. Jak tak to cewka, jak dalej na 1 to wtryskiwacz, uszczelka pod kolektorem, itp.
Siemka Posiadam silnik do skody fabi 1.4 mpi 8v i jestem ciekaw ile wart jest taki silnik Co zostało zrobione : Został wypiaskowany, wyczyszczony wygląda jak nowy Głowica przeszła regenerację w wyspecjalizowanej firmie w Łomiankach, nowe utwardzane zawory popychacze itd, wałek został ten sam w sam raz idealnie nadaje się do instalacji lpg Nowy oryginalny...
Witam. Mam problem ze Skodą Fabią 1.4mpi kod silnika AZE. Mianowicie szarpie na niższych obrotach 1200-1600 obr/min. Elektryk powiedział że mam problem z podciśnieniem więc zacząłem od tego. Uszczelka pod głowicą wymieniona, głowica zrobiona. Po tej operacji trochę się poprawiło ale czas wtrysku 3.09-4.12 i podciśnienie 360-390 pokazuje na Vag-u. Wymieniłem...
Dokładnie tak jak napisałem. Aby wymienić uszczelkę pompy, a raczej pokrywy tej aluminiowej pod kołem pasowym wału korbowego, musisz odkręcić miskę oleju aby odkręcić smok. Dalej to wiadomo; pasek, koło pasowe i pokrywa. Nową uszczelkę zwilż lekko olejem, bez żadnych silikonów i innych pierdoł. Powodzenia. Ps. uszczelka pokrywy łańcucha rozrządu, tak...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Nie wiem czy piszesz o tym samym silniku bo ja nie mam zadnego paska rozrzadu tylko lancuch bez napinacza ktory zyje ok 50 tys km wiec jego tez wymienilem bo sie rozciaga. Ja drgania i szarpania sie nie pozbylem. Uszczelka pod glowica wymieniona Wszystkie czesci w silniku podmienione Rozrzad ustawiony zawory zdrowe kompresja dobra jest Oleju jako tako...
Słyszałem, że wersje aut na rynki krajów o klimacie gorącym są pozbawione termostatu, ale w europie?? O tym nie słyszałem, ale jak nie ma termostatu to nie powinni też montować nagrzewnicy w środku bo nie ma sensu. Często jak uszczelka pod głowicą się uszkodzi, to aby sprzedać auto, paprochy demontują termostat, aby sie auto nie przegrzewało.
Witam, dwa miesiące temu kupiłem Fabię 1.4 MPI 8V 68km AQW z instalacją gazową. Niedługo po zakupie pojawiły się pierwsze problemy. Najważniejszym z nich była uszczelka pod głowicą (ślady oleju w płynie chłodzącym). Została ona wymieniona, po tej operacji - nie wiem czy to zbieg okoliczności, czy wina złej naprawy. Mam teraz problem po odpaleniu auta...
Klimatyzacja odpływ niedrożny , drzwi uszczelka, wentylacja kapie od góry (zapchane odpływy podszybia), szyba , szyberdach. Opcji wiele.
Wypadało by, ew. starą możesz obrócić. Taki półśrodek.
co mogło być przyczyną uszkodzenia pierścieni Jaka pewność, że to pierścienie, a nie zawory lub nieszczelna uszczelka?
... w Skodzie Fabii wymieniałem uszczelkę i jest ok. Tylko u mnie płyn chłodniczy mieszał się z olejem a tutaj przedostaje się do komory spalania ... I właśnie jakie są tego konsekwencje ?
Prawdopodobnie problem z pompą, ale dużo samochodów tak ma. Nie jest to jakaś duża wada, chyba że to ci przeszkadza. Problem jest taki, że podczas odpowietrzania wciskasz pedał do końca, i uszczelki w pompie przemieszczają się w miejsca, w których nie bywają na codzień. Przez kilka czy kilkanaście lat użytkowania w pompie zbierają się różne brudy, ale...
Tak, sprawdzałam poziom płynu, był za mały 3 dni temu, dolałam więc go i przez chwilę był spokój, ale wczoraj znowu zaczęła się palić ta kontrolka. Dodano po 4 Dodatkowo w tym modelu, co ja posiadam, mechanik powiedział mi, żebym nie naprawiała uszczelki pod głowicą, ponieważ on miał klienta z takim samym samochodem, wymienił uszczelkę i po kilku miesiącach...
Nie psuj radia tylko kup za parę złotych adapter HI-LO na aukcji. Taki adapterek zawiera dwa transformatory i parę oporników. Wejście kanału podłączasz pod głośnik symetrycznie a wyjście do wzmacniacza z uziemioną masą. Potencjometrem ustawiasz poziom sygnału. I już łupiesz aż uszczelki w oknach wylatują. N.
A czy w układzie chłodzenia przed uszkodzeniem uszczelki miałeś czystą wodę, czy może płyn chłodniczy ?
Może wymienię uszczelki kolektora ssącego dolotowego ?
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
Witam Tez mam ten problem w moim autku, ale dalem sobie narazie z tym spokój i tak jezdze. Troche uciazliwe jest tylko jak wolne obroty szaleja, ale mysle ze to od tego bledu. W moim autku wymieniem juz uszczelki pod przepustnica i pod kolektorem i nic nie pomoglo:cry: przeczyscilem przepustnice zrobilem jej adaptacje swiece wymienilem,filtry itp Wydaje...
Zobacz to jeśli chodzi o uszczelkę http://bilstein.net.pl/sklep/czesci-samo...
witam nawiązując do pompy. oddałem samochód do naprawy ,miał mi tylko wymienić tuleje. samochód stał na mrozie bo mechanika nie było czekałem na powrót mechanika i po naprawie ucieszony jechałem i ciężko mi się skręcało to juz się nacieszyłem samochód nastepnego dnia znowu u mechanika. mechanik jedzie i stwierdza że mam brak wspomagania jadąc do przodu...
Zachęcam do wymiany na oryginalny producenta, a nie firmy "krzak". Wymiana banalnie prosta i polecam również wymienić jednocześnie uszczelniacz (uszczelkę) pod czujnikiem. Pozdrawiam.
Wtryski 1.6 TDI, to moment, jaki potrzebny jest do ich dokręcenia wynosi 75 Nm, pamiętać trzeba o nasmarowaniu gwintów pod nakrętkami elektrozaworów, dzięki temu ich dokręcenie będzie łatwiejsze. Silnik 1.6 tdi CR CAYC CAYB - Moment dokręcania jarzma (mocowania) wtryskiwaczy 8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby i podkładki. Tu jest komplet https://allegro.pl/oferta/uszczelka-podk...
Bardzo dziękuję powiedz czy poduszka zostanie nie naruszona??? Może wiesz też co zrobić jak przy ulewie przeciekają drzwi. Ostatnio miałem tak od strony pasażera teraz tylne za kierowcą. Taki cieniutki strumyczek na uszczelce dolnej
Jak chcesz wyjąć ten EGR to od razu zakup nową uszczelkę rury od smarowania turbiny, bo będziesz musiał ją odkręcać.
Wymiana uszczelki pod głowicą lekiem na wszelkie zło :) A układ paliwowy w ogóle był sprawdzany? Filtry wymienione? Pompa nie ma obawień? Czy wtryskiwacze dobrze i równo podają paliwo?
Problem się rozwiązał.Gazownik wykrył,że parownik przepuszcza gaz,wymienił uszczelki i samochód normalnie się uruchamia.
Cześć, szukam, ale nie mogę znaleźć uszczelki czujnika MAF (ciśnienia) za przepustnicą w Skoda Fabia Sedan MK1, 2001, 1.4 MPI 6Y3 1D4 Kod silnika: AME 50 kW 5s https://obrazki.elektroda.pl/8475201900_... https://obrazki.elektroda.pl/3589241100_... https://obrazki.elektroda.pl/7000874700_... https://obrazki.elektroda.pl/9738934100_...
ponoć nie dymi. dawkowanie sprawdziłem. Dodano po 10 Jak sprawdziłeś "dawkowanie"? Co wymieniłeś? kts ma takie fajne funkcje to i dawkowanie sprawdzisz pompowtrysk ma uszczelki wiesz jakie?......
Witam Ten silnik podobnie jak 1.6 16v mpi ma układ kasowania luzu. Chakterystyczne dla silników 16V i więcej V jets to że w klapią więcej zaworów więcej kalapnia. 1.4 16V jest siliniem kłopotliwym dosyć jeśli chodzi o drobne usterki. Niezbyt wytrzymał się rozrzad. Lepsze bylko by 1.4 8v lub 1.6 8v praktyczne bez awaryjne. Z stanu zimnego jak się odpali...
nie oto mi chodzi jak zakłada się rozrząd a o ile zębów ma duży pasek i mały a przede wszystkim o pompę wody. Ile ma zębów i rodzaj , bo widziałem kilka pomp które mają uszczelkę gumową a inne z papieru . Mam silnik AUA.
A z płynem nic się nie dzieje po tej naprawie? Czasami mechanik wymieni uszczelkę, a nie zdiagnozuje pęknięcia głowicy i płyn nam przyprawia mieszankę.
Cześć popatrz w okolicy sprzęgła powinna być taka uszczelka i tam idzie wiązka tamtędy przepchnij plus:)
Proponuję sprawdzić gumową uszczelkę przy serwie i opaski zaciskowe na przewodzie od kolektora dolotowego do serwa.
Witam. Przeszukując auta do zakupu oglądałem wiele modeli aut w cenie do 15000PLN. Niestety większość mimo zapewnień o dobrym stanie okazywało się fikcją. Znalazłem Fabię 1,4MPI + gaz, w naprawdę dobrej kondycji, niestety z 2001r. Cena za auto 13000PLN. Pytanie brzmi czy warto się skusić na to auto, (w sensie jak z solidnością wykonania? Korozja?) Auto...
Tak jak przedmowca pisze zdjac glowice ,zblokowac tuleje zeby sie nie ruszyly.Sam zmienialem u siebie glowice w Felicji na Fabiowa i juz 20kkm smiga bez problemow.Dokrecanie polecalbym jednak kluczem dynamometrycznym w kilku etapach .U siebie ostatni krecilem na ok 95Nm.Po 1000km dokrecalem ponownie, ale w zasadzie nie trza bylo.Aha polecam uszczelke...
Przy prawidlowym ustawieniu instalacji i sprawnym technicznie aucie, samochod bedzie spalal okolo 20% wiecej gazu niz benzyny . Mi wychodzi 28% więcej, a mieszankę mam stechiometryczną w całym zakresie obrotów, bo mam na stałe właczony diodowy testerek sondy lambda. Jak zuboże to spadnie spalanie o pół litra, ale wtedy na sondzie napiecie stale 0V...
Dobra rada: Na ten plastikowy wciskany zaworek załóż nowe uszczelki. Powinny być w komplecie z filtrem. Dobrze jest też przed wciśnięciem lekko przesmarować je silikonem. Bo w tym miejscu paliwo lubi się przesączać.
Tak, Ogólnie był robiony remont silnika. Nowy kolektor wydechowy + uszczelki, Elastyczna złączka również oraz cały komplet tłumików. Jutro zmierzę Ciśnienie i dam znać co i jak.
No jasne po takim czasie :D Żaden czujnik żadne nieszczelności tylko po prostu zabrudzona przepustnica, kupiłem uszczelkę, benzynę ekstrakcyjną i potem szmatka i pucowanko . Po dokładnym wyczyszczeniu założyłem nowa uszczelkę zamontowałem z powrotem przepustnicę, adaptacja VAG- iem (choć słyszałem ,że nie zawsze jest konieczna) i auto śmiga do dziś.
Odpływy to jedna rzecz a druga bardziej prawdopodobna to uszczelki pod przykręcaną blachą w drzwiach z przodu i tyłu. Poszukaj na forach dotyczących skody, są opisy co i jak uszczelnić jakim silikonem.
Witam rozwiązałem problem była zamontowana blacha z 3 dziurami i wywaliłem to. Zamontowałem EGR i 2 uszczelki i jest ok. https://obrazki.elektroda.pl/1712756900_...
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Ok to zamawiam wszystko na allegro. W sklepach stacjonarnych nie mają nic . Też byłem w stacji demontażu pojazdów i nie mają nie prowadzą działu elektroniki czy coś tam . Dodano po 11 Założyłem dysze stare i teraz chodzi na wolnych obrotach. Stare dysze miały większe otwory i założyłem nowe uszczelki. https://youtu.be/E0_xRh3PrF0 Później zrobię jazdę...
Witam-- jeżeli bezpiecznik od świec dobry --to trzeba sprawdzić świece któreś są spalone --i np. jeżeli odpalił na dwóch dobrych i dwóch spalonych to będzie dymił na biało póki się nie nagrzeje ale to przez chwilę ,lecz jeżeli dymi po normalnym nagrzaniu silnika nadal to trzeba posprawdzać czy wszystkie wtyczki są po dopychane(elektryka)lub jakiś przewód...
Cześć. Nie jestem mechanikiem, choć wiele rzeczy staram robić się samodzielnie. Układu klimatyzacji nigdy nie robiłem i średnio mam o tym pojęcie pozwalające na samodzielne naprawy. Mimo wszystko chciałbym was prosić o pomoc w zdiagnozowaniu tej nieszczelności. Nie chcę dać się skroić ani naciągnąć i lubię być świadomym usterki przed wizytą w warsztacie....
Kolego ariani warto sprawdzić czy w zbiorniczku płynu chłodzącego nie ma śladów oleju, ewentualnie spalin. W tym cudownym czeskim silniu mają cudowne uszczelki pod glowicą. U mnie wymiana przy podobnym przebiegu. Dodatkowo być może wskutek jezdy na gazie podczas odkręcania głowicy nie wytrzymują śruby które ulegają zerwaniu, warto sprawdzić stan tej...
A nie masz przypadkiem bardzo zabrudzonego zbiorniczka wyrównawczego? A na korku od oleju nie ma dziwnego galaretowatego osadu? Zapalona kontrolka płynu chłodniczego nie musi oznaczać przegrzania, może być to niski poziom płynu, lub zanieczyszczony czujnik od poziomu (znajduje się on w zbiorniczku). Jeśli odpowiesz "tak" na te pytania to najprawdopodobniej...
Witam. Jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym? Jeżeli jest to masz zasyfiony płyn i wyłapało to tym czujnikiem. Nie rzadko powodem jest padająca uszczelka pod głowicą. To ona generuje te zabrudzenia. Dodam że często po wszelkich już naprawach dalej z układu wytraca się ten brud i dalej jest problem z czujnikiem. Pozdrawiam.
Witam. Nagle zaczęła cieknąć maglownica od strony kierowcy. Wyciek bardzo duży. Po kilku sekundach postoju duża plama pod samochodem. Maglownica do regeneracji lub używana. Mechanik za montaż bierze 200 zł. Myśle o kupnie używanej za ok. 300zł. Nie ma możliwości wymiany uszczelki z jednej strony? Do wycieku z przekładnią było wszystko w porządku. Drążki...
Mam ten sam problem - okazało się że jest pare przyczyn: 1.Uszczelka pokrywy - niestety puszcza - dostaje się woda 2.Zimering puszcza - dostaje się olej Zastosowane tranzystory BUK9508-55 nie do zdobycia w Polsce bardzo duży prąd - 125 A Zastosowałem IRFZ48 Iale mają prąd tylko 50(75)A - wymieniłem 2 sztuki - są 4. 3 dni działało - niestety klient wrócił...
Ciśnienie w porządku . Pojawił się kolejny problem , po praci silnika dosłownie wystrzela płyn chłodniczy ze zbiornika na płyn chłodniczy . Dzisiaj zrobiony będzie test uszczelki pod głowicą . Wczoraj wieczorem silnik pracował bez zarzutu dziś rano jak by ktoś zaczarował te auto . Sytuacja trwa około tygodnia , przewody chłodnicze sprawdzone , nic nie...
Witam, Nie, nie chodzi mi o wodę, ale bardziej o rosę, czy wilgoć - taką co jest na szybach wcześnie rano, gdy parkujesz na parkingu. Wcześniej jak jeździłem skodą fabią (z 2005r.), to wystarczyło, że wtedy spuściłem szyby + podniosłem i były przetarte. Może nie do sucha, ale była widoczność! A teraz jak spuszczam szyby to zewnętrzna uszczelka nie ma...
Osprzęt jest zupełnie różny: inne kolektory dolotowy i wylotowy, inny wałek rozrządu, a co za tym idzie inne fazy rozrządu. Wymieniłem niedawno silnik 60KM na 68KM, ale wynikało to bardziej z faktu, że był zagrzany i nie miałem chęci wymieniać uszczelki, niż z chęci podniesienia mocy. Teraz poszukuje sterwonika do AME(68 KM), albo postaram się pogrzebać...
Bez obaw. Dużo rzeczy robiłem już sam przy aucie z wymianą tulei , uszczelki pod głowicą i końcówek drążków. Chce po prostu dobrze przygotować się do tej wymiany i wcześniej przygotować sobie klucze które będą mi potrzebne. Dodano po 37 Jaki klucz polecacie do odkręcenia drążka ?
Witam. W jaki sposób oddzielić silnik od elektroniki i pompy elektrycznego wspomagania Koyo? Po odkręceniu samego napędu nie mogę uwolnić silnika ze względu na przewody łączące z elektroniką które wydaje się że odkręca się od drugiej strony.Nie chcę tego robić na siłę. Tej części nie mogę rozłączyć a na pewno można, ponieważ jest tam uszczelka. Proszę...
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
1 co sprawdze to korekty wtrysków jutro VCDS-em. Kurde 120tys i lejące wtryski jakas nowa jakość vw ? Trochę takich widziałem ale to były "niemieckie perły z polskiego komisu" które miały przelot pewnie z 300-400tys. Jutro napisze jaki cod ale to chyba ten najsłabszy ew. 90 konny. W dolocie sprawdzę ale ma być go nadmiernie tak ? Wyglądał na szczelny...
Wydawało mi się że wiązka kabli co idzie od przycisków od strony kierowcy , a przechodząca w gumowej uszczelce przez drzwi leci do tego sterownika. No i cenowo mi pasowało to co mi gadali w serwisie. Możliwe że ich źle zrozumiałem. Proszę , wyjaśnij mi czego faktycznie mam szukać ? Dzięki! Pierwotnie myślałem że problem siedzi w pod tymi przyciskami...
fabia uszczelka skoda uszczelka uszczelka głowicą fabia
znaleziony iphone ekspres bosch wyczyść zaparzacz mikrofon słaby
zlecenia automatyka programator radmora 5102te
Kontroler ładowania turbiny wiatrowej a akumulator 100 Ah - przyczyny problemów Uszkodzenie tranzystora IRFP w przetwornicy Volt Polska 3000W