Głowica była planowana?
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
Klimatyzacja odpływ niedrożny , drzwi uszczelka, wentylacja kapie od góry (zapchane odpływy podszybia), szyba , szyberdach. Opcji wiele.
Wypadało by, ew. starą możesz obrócić. Taki półśrodek.
co mogło być przyczyną uszkodzenia pierścieni Jaka pewność, że to pierścienie, a nie zawory lub nieszczelna uszczelka?
Jeśli głowica sprawdzona to mogą być uszczelki (podkładki) pod tulejami cylindrów.
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
Robienie uszczelki to nieporozumienie.
Przyczyną była uszczelka pod głowicą... Temat do zamknięcia.
Podczas sprawdzenia zwróć uwagę na uszczelkę pod pompą wody, u mnie ostatnio padła i płyn wyciekał. Pozdrawiam.
czujnik nie wymieniłem bo kosztuje 160 zł , ale powinien być dobry kag wciskam to swiatła swiecą . A gdzie szukać przyklejona metalowa uszczelka
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
A czy w układzie chłodzenia przed uszkodzeniem uszczelki miałeś czystą wodę, czy może płyn chłodniczy ?
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
NA to pytanie nie potrafię odp ponieważ wymiane upg przeprowadzono w warsztacie. Chyba powinni to zrobic jeśli jest to konieczne po wymianie uszczelki
Tak, sprawdzałam poziom płynu, był za mały 3 dni temu, dolałam więc go i przez chwilę był spokój, ale wczoraj znowu zaczęła się palić ta kontrolka. Dodano po 4 Dodatkowo w tym modelu, co ja posiadam, mechanik powiedział mi, żebym nie naprawiała uszczelki pod głowicą, ponieważ on miał klienta z takim samym samochodem, wymienił uszczelkę i po kilku miesiącach...
Może wymienię uszczelki kolektora ssącego dolotowego ?
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
naprawa tej usterki przy pomocy vag zajmuje 2min. pozdro.
Sprawdzone, tam są dwa takie i do serwa 3. Sprawdzałem metodą na peta w sensie dymem. Watpię by było to to, pozatym dało by się usłyszeć jakiś świst, tam nic. Ciekawi mnie czemu autor tamntego tematu napisał że winna była uszczelka.
Witam.Objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą było by wywalenie płynu przez zbiornik wyrównawczy lub do oleju (olej będzie wtedy szarawy),ewentualnie może iść w wydech.
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
Prawdopodobnie jest tam walnięta uszczelka pod głowicą stąd problemy.
Nie psuj radia tylko kup za parę złotych adapter HI-LO na aukcji. Taki adapterek zawiera dwa transformatory i parę oporników. Wejście kanału podłączasz pod głośnik symetrycznie a wyjście do wzmacniacza z uziemioną masą. Potencjometrem ustawiasz poziom sygnału. I już łupiesz aż uszczelki w oknach wylatują. N.
w papierach napisali ze planowali
Witam. Możesz spróbować zrobić analizę spalin....Coś takiego przerabiałem parę lat temu ...winna była uszczelka pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą.....
Napisz dokładnie jaki to silnik. Z tego co opisujesz stawiam na uszczelkę pompy oleju.
... w Skodzie Fabii wymieniałem uszczelkę i jest ok. Tylko u mnie płyn chłodniczy mieszał się z olejem a tutaj przedostaje się do komory spalania ... I właśnie jakie są tego konsekwencje ?
Prawdopodobnie problem z pompą, ale dużo samochodów tak ma. Nie jest to jakaś duża wada, chyba że to ci przeszkadza. Problem jest taki, że podczas odpowietrzania wciskasz pedał do końca, i uszczelki w pompie przemieszczają się w miejsca, w których nie bywają na codzień. Przez kilka czy kilkanaście lat użytkowania w pompie zbierają się różne brudy, ale...
troche to dla mnie dziwne że tak ma być ztym olejem bo każdym razem odkręcając korek nerw mnie chwyta. Aczkolwiek jak wspomniałem płynu chłodzącego nie ubywa a poziom oleju się nie podnosi. Może spróbować z tą uszczelką pod głowicą ?? Jak jeździsz krótkie odcinki to tak będzie, więc jak przedmówca napisał daj mu spokój
Bardzo dziękuję powiedz czy poduszka zostanie nie naruszona??? Może wiesz też co zrobić jak przy ulewie przeciekają drzwi. Ostatnio miałem tak od strony pasażera teraz tylne za kierowcą. Taki cieniutki strumyczek na uszczelce dolnej
Zachęcam do wymiany na oryginalny producenta, a nie firmy "krzak". Wymiana banalnie prosta i polecam również wymienić jednocześnie uszczelniacz (uszczelkę) pod czujnikiem. Pozdrawiam.
Tomek, zamień miejscami cewki ( np z 1 na 3) , skasuj byka i zobacz czy będzie teraz na trzecim. Jak tak to cewka, jak dalej na 1 to wtryskiwacz, uszczelka pod kolektorem, itp.
Problem się rozwiązał.Gazownik wykrył,że parownik przepuszcza gaz,wymienił uszczelki i samochód normalnie się uruchamia.
Mierzyłem, trochę przyrząd szwankuje ale wyraźnie widać że 1 cylinder ok 2 cylinder słabo 3 cylinder trochę lepiej niź 2gi Ciekaw jestem czy uszczelka czy popychacze czy może coś innego.
ponoć nie dymi. dawkowanie sprawdziłem. Dodano po 10 Jak sprawdziłeś "dawkowanie"? Co wymieniłeś? kts ma takie fajne funkcje to i dawkowanie sprawdzisz pompowtrysk ma uszczelki wiesz jakie?......
a co do wycieku oleju to padła uszczelka pokrywy zaworów i uszczelniacz tłoka czy cos takiego.:|
Cześć, szukam, ale nie mogę znaleźć uszczelki czujnika MAF (ciśnienia) za przepustnicą w Skoda Fabia Sedan MK1, 2001, 1.4 MPI 6Y3 1D4 Kod silnika: AME 50 kW 5s https://obrazki.elektroda.pl/8475201900_... https://obrazki.elektroda.pl/3589241100_... https://obrazki.elektroda.pl/7000874700_... https://obrazki.elektroda.pl/9738934100_...
Jak chcesz wyjąć ten EGR to od razu zakup nową uszczelkę rury od smarowania turbiny, bo będziesz musiał ją odkręcać.
Uszczelka pod głowicą przepuszczała. Po wymianie jak na razie wszystkie usterki ustąpiły
I co z tego że nowa. Uszczelka dana nowa? Dwa gumki na pompkach sprawne? Tędy też paliwo może schodzić.
witam nawiązując do pompy. oddałem samochód do naprawy ,miał mi tylko wymienić tuleje. samochód stał na mrozie bo mechanika nie było czekałem na powrót mechanika i po naprawie ucieszony jechałem i ciężko mi się skręcało to juz się nacieszyłem samochód nastepnego dnia znowu u mechanika. mechanik jedzie i stwierdza że mam brak wspomagania jadąc do przodu...
Zobacz to jeśli chodzi o uszczelkę http://bilstein.net.pl/sklep/czesci-samo...
Witam ponownie-jest wstępna diagnoza serwisu Skoda-Instalacja gazowa w porządku-uszkodzony czujnik temperatury płynu (raczej nie-tydzień temu był wymieniany) lub uszczelka pod głowicą -ma być wykonany test obecności spalin w płynie chłodzącym.
Wiesio może mieć rację - w Fabii na lewej podłużnicy pod maską leży wiązka kabli i ona lubi sobie pięknie franca zgnić. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5_eASx... https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnh... Trochę OFFTOP ale może się komuś przyda. Generalnie w Fabii kilka rzeczy trzeba przypilnować: 1. Ma być czysto na podszybiu bo woda z...
Silnik rozebrany, zawory wydechowe 1 i 3 cylindra są popękane (zwłaszcza 3 i to bardzo), widać w nich szpary i dziury patrząc pod światło. Dziwne że to jeszcze jeździło w miarę normalnie. Części zamówione, zobaczymy co dalej, po złożeniu. PS. W planach - wymiana wszystkich wydechowych + dotarcie, wymiana uszczelki głowicy i złożenie.
A po wymianie uszczelki po przejechaniu ok. 1000 km była głowica ponownie dokręcona? Nie ubyło/przybyło płynu chłodniczego? Może ją znowu wydmuchało, jak np. nie była planowana głowica.
Tak jak przedmowca pisze zdjac glowice ,zblokowac tuleje zeby sie nie ruszyly.Sam zmienialem u siebie glowice w Felicji na Fabiowa i juz 20kkm smiga bez problemow.Dokrecanie polecalbym jednak kluczem dynamometrycznym w kilku etapach .U siebie ostatni krecilem na ok 95Nm.Po 1000km dokrecalem ponownie, ale w zasadzie nie trza bylo.Aha polecam uszczelke...
że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze, I na tym bym sie skupil
A z płynem nic się nie dzieje po tej naprawie? Czasami mechanik wymieni uszczelkę, a nie zdiagnozuje pęknięcia głowicy i płyn nam przyprawia mieszankę.
uszczelka pod głowicą to to nie jest gdyż płyn do spryskiwaczy jest w normie Chyba płyn chłodzący.
musze wymienic filter paliwa z regulatorem przeplywu sa tam do tego ustrojstwa doprowadzone weze paliwowe jeden od pompy drugi powrotny do pompy i jeden w kierunku wtryskiwaczy. Problem polega na tym ze wężyki te za zalożone za pośrednictwem jakichś złączek dwie proste jedna kolankowa. wie ktos z was jak te zlaczki sie sciaga zeby ich nie uszkodzic?...
To cisnienie paliwa ciut male - powinno byc 3Bar. Uszczelka miedzy kolektorem a glowica sprawdzona? To jest OHV skodowska?Czesty problem byl na tym polaczeniu - polecam uszczelke jednoczesciowa z Favority.
Już dużo wiadomo. Rozrząd nie jest przestawiony. Trochę luźny łańcuch ale nie ma tragedii. Jest nowy i zostanie zamontowany. Problemem natomiast jest woda w misce olejowej... ... z trzygodzinnej naprawy, zrobiło się ... - konieczny demontaż głowicy, przynajmniej planowanie, uszczelka a może i cała głowica do regeneracji. Rachunek ekonomiczny nie wróży...
Proponuję sprawdzić gumową uszczelkę przy serwie i opaski zaciskowe na przewodzie od kolektora dolotowego do serwa.
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Wtryski 1.6 TDI, to moment, jaki potrzebny jest do ich dokręcenia wynosi 75 Nm, pamiętać trzeba o nasmarowaniu gwintów pod nakrętkami elektrozaworów, dzięki temu ich dokręcenie będzie łatwiejsze. Silnik 1.6 tdi CR CAYC CAYB - Moment dokręcania jarzma (mocowania) wtryskiwaczy 8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby i podkładki. Tu jest komplet https://allegro.pl/oferta/uszczelka-podk...
Z tego co wyczytałem to skoro uszczelniacze zaworowe wymieniane to musiała być nowa uszczelka pod głowicą. I jeśli jest zbyt bogata mieszanka a podejrzewam że bład z sondy wróci to walnięty jest wtryskiwacz lub ecu
Witam Ten silnik podobnie jak 1.6 16v mpi ma układ kasowania luzu. Chakterystyczne dla silników 16V i więcej V jets to że w klapią więcej zaworów więcej kalapnia. 1.4 16V jest siliniem kłopotliwym dosyć jeśli chodzi o drobne usterki. Niezbyt wytrzymał się rozrzad. Lepsze bylko by 1.4 8v lub 1.6 8v praktyczne bez awaryjne. Z stanu zimnego jak się odpali...
Witam Tez mam ten problem w moim autku, ale dalem sobie narazie z tym spokój i tak jezdze. Troche uciazliwe jest tylko jak wolne obroty szaleja, ale mysle ze to od tego bledu. W moim autku wymieniem juz uszczelki pod przepustnica i pod kolektorem i nic nie pomoglo:cry: przeczyscilem przepustnice zrobilem jej adaptacje swiece wymienilem,filtry itp Wydaje...
Witam-- jeżeli bezpiecznik od świec dobry --to trzeba sprawdzić świece któreś są spalone --i np. jeżeli odpalił na dwóch dobrych i dwóch spalonych to będzie dymił na biało póki się nie nagrzeje ale to przez chwilę ,lecz jeżeli dymi po normalnym nagrzaniu silnika nadal to trzeba posprawdzać czy wszystkie wtyczki są po dopychane(elektryka)lub jakiś przewód...
Słyszałem, że wersje aut na rynki krajów o klimacie gorącym są pozbawione termostatu, ale w europie?? O tym nie słyszałem, ale jak nie ma termostatu to nie powinni też montować nagrzewnicy w środku bo nie ma sensu. Często jak uszczelka pod głowicą się uszkodzi, to aby sprzedać auto, paprochy demontują termostat, aby sie auto nie przegrzewało.
Tak, Ogólnie był robiony remont silnika. Nowy kolektor wydechowy + uszczelki, Elastyczna złączka również oraz cały komplet tłumików. Jutro zmierzę Ciśnienie i dam znać co i jak.
Witam rozwiązałem problem była zamontowana blacha z 3 dziurami i wywaliłem to. Zamontowałem EGR i 2 uszczelki i jest ok. https://obrazki.elektroda.pl/1712756900_...
Ok to zamawiam wszystko na allegro. W sklepach stacjonarnych nie mają nic . Też byłem w stacji demontażu pojazdów i nie mają nie prowadzą działu elektroniki czy coś tam . Dodano po 11 Założyłem dysze stare i teraz chodzi na wolnych obrotach. Stare dysze miały większe otwory i założyłem nowe uszczelki. https://youtu.be/E0_xRh3PrF0 Później zrobię jazdę...
Witam. Przeszukując auta do zakupu oglądałem wiele modeli aut w cenie do 15000PLN. Niestety większość mimo zapewnień o dobrym stanie okazywało się fikcją. Znalazłem Fabię 1,4MPI + gaz, w naprawdę dobrej kondycji, niestety z 2001r. Cena za auto 13000PLN. Pytanie brzmi czy warto się skusić na to auto, (w sensie jak z solidnością wykonania? Korozja?) Auto...
To zrobiłem na samym początku. Ciśnienie 12.5 na każdym cylindrze. Jak wymieniałem uszczelkę pod głowicą to wyciągałem tuleje żeby wymienić uszczelki pod nimi. Na tulejach nawet rantu nie ma i jest orginalne honowanie. Oleju od wymiany do wymiany nic nie pobiera.
Tu płukanka nie pomoże, tylko głowica do góry, miska w dół i zrobić remoncik Bez wyciągania silnika nie obejdzie się no i planowanie głowicy jak mówił mechanik, ale jakbym ja to robił to bym sprawdził głowice liniałem krawędziowym jakby była równa to nowa uszczelka i nie ma sensu planować. Odnośnie zakupu drugiego silnika i przekładka? sillniki maja...
Przy prawidlowym ustawieniu instalacji i sprawnym technicznie aucie, samochod bedzie spalal okolo 20% wiecej gazu niz benzyny . Mi wychodzi 28% więcej, a mieszankę mam stechiometryczną w całym zakresie obrotów, bo mam na stałe właczony diodowy testerek sondy lambda. Jak zuboże to spadnie spalanie o pół litra, ale wtedy na sondzie napiecie stale 0V...
Dobra rada: Na ten plastikowy wciskany zaworek załóż nowe uszczelki. Powinny być w komplecie z filtrem. Dobrze jest też przed wciśnięciem lekko przesmarować je silikonem. Bo w tym miejscu paliwo lubi się przesączać.
No jasne po takim czasie :D Żaden czujnik żadne nieszczelności tylko po prostu zabrudzona przepustnica, kupiłem uszczelkę, benzynę ekstrakcyjną i potem szmatka i pucowanko . Po dokładnym wyczyszczeniu założyłem nowa uszczelkę zamontowałem z powrotem przepustnicę, adaptacja VAG- iem (choć słyszałem ,że nie zawsze jest konieczna) i auto śmiga do dziś.
Dobrze dobrana uszczelka zewnętrzna szyby. Dobrze czyli nie za krotka ( brak szczelin na końcach prze ktore wpływa woda). Plus miekka guma by dobrze dolegała do szyby. Zostaje niestety tylko nowa w ASO choć też nie ma pewności że bedzie idealna. Dodatkowo kanały odplywowe w drzwiach (dziury ) czy są drożne i/lub mycie drzwi od środka z syfu które je...
Czyli jeśli rozkręcałem cały dolot w sensie od filtra aż do głowicy wymieniałem uszczelki i na moje oko tam wszystko jest szczelne to skąd takie cisnienie ? ono jest duzo za duze? to jest napewno powód tego ze silnik tak chodzi?
To pokaż mi tą aukcje gdzie można kupić ładną 1.4 mpi z przebiegiem oryginalnym 20 tys km za 1.500 pln ?? Chyba razy dwa !!!!!!!! Żeby tylko kopić, bo ciężko znaleźć z autentycznym takim przebiegiem ! A niby czym się różni dużo silnik sciuchany fabrycznie od silnika po regeneracji ? To ma chodzić, nie brać oleju i mało palić a nie ma być liche i patrzeć...
Witam. Nagle zaczęła cieknąć maglownica od strony kierowcy. Wyciek bardzo duży. Po kilku sekundach postoju duża plama pod samochodem. Maglownica do regeneracji lub używana. Mechanik za montaż bierze 200 zł. Myśle o kupnie używanej za ok. 300zł. Nie ma możliwości wymiany uszczelki z jednej strony? Do wycieku z przekładnią było wszystko w porządku. Drążki...
Kolego ariani warto sprawdzić czy w zbiorniczku płynu chłodzącego nie ma śladów oleju, ewentualnie spalin. W tym cudownym czeskim silniu mają cudowne uszczelki pod glowicą. U mnie wymiana przy podobnym przebiegu. Dodatkowo być może wskutek jezdy na gazie podczas odkręcania głowicy nie wytrzymują śruby które ulegają zerwaniu, warto sprawdzić stan tej...
A nie masz przypadkiem bardzo zabrudzonego zbiorniczka wyrównawczego? A na korku od oleju nie ma dziwnego galaretowatego osadu? Zapalona kontrolka płynu chłodniczego nie musi oznaczać przegrzania, może być to niski poziom płynu, lub zanieczyszczony czujnik od poziomu (znajduje się on w zbiorniczku). Jeśli odpowiesz "tak" na te pytania to najprawdopodobniej...
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Witam serdecznie Mam problem kupiłam sobie samochód i po miesiącu jazdy pojawiły się następujące problemy : 1) Po przejechaniu w ciepłe dni ok 30 km, lub staniu w korku zapala mi się kontrolka od płynu chłodzącego, lecz temperatura się nie podnosi, co więcej jest znaczący ubytek płynu. Nie widać wycieków z węży, poziom oleju się nie podnosi. Zastanawiałam...
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
Cześć. Nie jestem mechanikiem, choć wiele rzeczy staram robić się samodzielnie. Układu klimatyzacji nigdy nie robiłem i średnio mam o tym pojęcie pozwalające na samodzielne naprawy. Mimo wszystko chciałbym was prosić o pomoc w zdiagnozowaniu tej nieszczelności. Nie chcę dać się skroić ani naciągnąć i lubię być świadomym usterki przed wizytą w warsztacie....
A możecie polecić jakiś skuteczny środek do penetracji gwintów ? Wczoraj wieczorem przygotowałem wymianę, śruby obudowy spryskałem WD40 a dziś przymierzyłem się do ich ruszenia... i trzyma. Spróbowałem śruby wzruszyć po rozgrzaniu silniku i jest podobnie. Boję się, żeby nie urwać łbów, jak już mi się trafiło przy wymianie sworzni wahaczy (pomimo wcześniejszego...
Ciśnienie w porządku . Pojawił się kolejny problem , po praci silnika dosłownie wystrzela płyn chłodniczy ze zbiornika na płyn chłodniczy . Dzisiaj zrobiony będzie test uszczelki pod głowicą . Wczoraj wieczorem silnik pracował bez zarzutu dziś rano jak by ktoś zaczarował te auto . Sytuacja trwa około tygodnia , przewody chłodnicze sprawdzone , nic nie...
Mam ten sam problem - okazało się że jest pare przyczyn: 1.Uszczelka pokrywy - niestety puszcza - dostaje się woda 2.Zimering puszcza - dostaje się olej Zastosowane tranzystory BUK9508-55 nie do zdobycia w Polsce bardzo duży prąd - 125 A Zastosowałem IRFZ48 Iale mają prąd tylko 50(75)A - wymieniłem 2 sztuki - są 4. 3 dni działało - niestety klient wrócił...
Bez obaw. Dużo rzeczy robiłem już sam przy aucie z wymianą tulei , uszczelki pod głowicą i końcówek drążków. Chce po prostu dobrze przygotować się do tej wymiany i wcześniej przygotować sobie klucze które będą mi potrzebne. Dodano po 37 Jaki klucz polecacie do odkręcenia drążka ?
Witam. W jaki sposób oddzielić silnik od elektroniki i pompy elektrycznego wspomagania Koyo? Po odkręceniu samego napędu nie mogę uwolnić silnika ze względu na przewody łączące z elektroniką które wydaje się że odkręca się od drugiej strony.Nie chcę tego robić na siłę. Tej części nie mogę rozłączyć a na pewno można, ponieważ jest tam uszczelka. Proszę...
1 co sprawdze to korekty wtrysków jutro VCDS-em. Kurde 120tys i lejące wtryski jakas nowa jakość vw ? Trochę takich widziałem ale to były "niemieckie perły z polskiego komisu" które miały przelot pewnie z 300-400tys. Jutro napisze jaki cod ale to chyba ten najsłabszy ew. 90 konny. W dolocie sprawdzę ale ma być go nadmiernie tak ? Wyglądał na szczelny...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
Wydawało mi się że wiązka kabli co idzie od przycisków od strony kierowcy , a przechodząca w gumowej uszczelce przez drzwi leci do tego sterownika. No i cenowo mi pasowało to co mi gadali w serwisie. Możliwe że ich źle zrozumiałem. Proszę , wyjaśnij mi czego faktycznie mam szukać ? Dzięki! Pierwotnie myślałem że problem siedzi w pod tymi przyciskami...
Prawdę mówiąc też zastanawiałem się dlaczego nie mierzyli ciśnienia sprężania. Pomyślałem, że silnik z 330 tys przebiegu i tak będzie mieć z tym problemy, do tego zauważyłem w silniku, że olej jest w kiepskiej kondycji, brudny, że tak powiem. Wcześniej znacznie, nie teraz bo jest po wymianie na nowy. Dlatego podejrzewałem, że pomiar ciśnienia sprężania...
Witam. W marcu 2019 kupiłem swój pierwszy samochód. Jest to Skoda Fabia I generacji w kombi rocznik 2003r. z silnikiem 1.2 12v HTP 64km z wtryskiem MPI, benzyniak bez gazu. Samochód kupiony po rodzinie od wuja z potwierdzonym przebiegiem 250,000 tys. km. Dałem za niego 4000 zł z kompletem opon zimowych i letnich + alufelgi. Samochód niestety kupiliśmy...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Wymieniłem sondę lambda, wymieniłem katalizator, uszczelkę pod zaworami, rozrząd, świece na świece do lpg... Nie pali oleju. Od wymiany 20 tys km temu nie ubyło nawet kropli. Pali do 9l gazu w mieście, w trasie potrafi przy spokojnej jeździe nawet 6,5l gazu na 100 km. W trakcie jazdy zaczyna skodę dusić, brakować mocy, wywala błąd silnika, szarpie całą...
Ciągle wywala mi błąd 17549 i 16555. Fabia z instalacją gazową. Na gazie pracuje i jeździ ok, na benzynie wolne obroty szaleją, czasami nawet gaśnie, szarpie przy zmianie biegów. VAG pokazuje dziwne wartości ciśnienia w dolocie. Na wyłączonym silniku wskazuje niecałe 1000 mbar czli prawidłowo, na biegu jałowym wartości szaleją od 320 do ponad 400 i...
To teraz piszesz, że musisz kupic separator, a wcześniej już napisłąę, że kupiłeś. Coś kręcisz. To w końcu masz, czy nie masz separatora? Bez niego nie podchodź nawet do podłączania radia, bo sygnał będziesz miał minimalny. Separator łączysz w szereg z przewodem antenowym, a dodatkowy przewód z niego wychodzący łaczysz z wyjściem REMOTE radia. Zwyczajowo...
Witam.Proszę o pomoc.Fabia 1.4MPI(60KM) rok produkcji 2001, przebieg 70 tys.km,pierwszy właściciel,silnik pracuje na benzynie.Od kilku miesięcy Skoda na mój gust pali za dużo benzyny.Dawniej komputer pokazywał średnie zużycie paliwa w zimie na poziomie 8,5 l/100km a w tych dniach jest to 11 l/100km-latem na trasie ledwo daję radę zejść poniżej 6,5 l(jadę...
Generalnie mam problem taki, że niemal codziennie co najmniej raz skodę "dopada" kontrolka EPC i auto wchodzi w tryb awaryjny. Po podłaczeniu kompa wyskakują zawsze te same błędy: 16726 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2 – niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem – BŁĄD SPORADYCZNY 18047 Czujnik ½ pedału gazu...
:arrow: saskia - Mam pomysł: parędziesiąt lat temu w opisie do elektronicznego zapłonu była informacja o rozpowszechnionym przekonaniu, że elektroniczny zapłon poprawia działanie silnika (podwyższa osiągi, zmniejsza zużycie paliwa) i wyjaśnienie, że to nie zapłon, a jego prawidłowe ustawienie, plus jakieś regulacje i drobne naprawy robione przy okazji...
fabia uszczelka skoda uszczelka uszczelka głowicą fabia
drugi pilot samochodu pompa wspomagać renault laguna tranzystory mutujące
sonoff przekaźnik sonoff przekaźnik
Schemat radia TCM 311126 Tchibo – dokumentacja, układ, typowe usterki, TA2003P, TDA2822M Łożyska 6203-2RS do małej pralki Polar – gdzie kupić, North.pl, KlinikaAGD, Allegro