Witam, stałem się posiadaczem Fabii 1,4 16V BBY i od razu problemy, dlatego proszę o informację i pomoc. Po włączeniu klimatyzacji wentylatory się nie włączają, choć klima działa. Po osiągnięciu temperatury pracy wentylatory też się nie włączają. Po dłuższej chwili włącza się jedynie mały wentylator. Wygląda tak jakby ten duży w ogóle się nie załączał....
Tak odpowiadam konkretnie, spuściłeś czynnik z układu klimatyzacji :) Wentylator nie będzie pasował .
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
Witam. Fabia na pompowtryskach ma chyba tylko ten jeden silnik ATD o moccy 74 KW. Co do wentylatora chłodnicy to potrzebujesz mechanika.
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Tylko na wyłączonym nawiewie. Może być gorący.
Witam. Skoda fabia 1.9 sdi. Wskaźnik temperatury nie działa. Nie uruchamia się także wentylator.
Hej Skoda Fabia 1. Wentylator nie działa na 1 biegu, sprawdziłem na krótko - wina wentylatora. Jak podaję napięcie na masę i drugi zewnętrzny pin, to działa, a masa ze środkowym nie. Dobrze rozumiem, że działa tylko drugi bieg? Czy da się to jakoś zmostkować, żeby drugi bieg też się włączał w momencie, gdy moduł włącza pierwszy? Nie zaszkodzi to modułowi?...
ATD to 101KM, przegrzany?, raczej nie/ dobrze pracuje/. Wentylatory maja modol elektroniczny.
Do klapki można dostać się odkręcając schowek i dmuchawe z obudowy. Po wyciągnięciu wentylatora widać klapke, tylko nie będzie tak prosto przestawić tej klapki nie psując niczego, lepiej poszukać usterki. Po ściągnięciu samego schowka da sie ręką dostać do tej klapki, ona jest na dole z tyłu za wentylatorem.
Po pierwsze sprawdź 3 małe bezpieczniki na akumulatorze, po drugie sprawdź czy wentylatory ci działają.
Chciałbym zainstalować wentylator łazienkowy bezpośrednio w kabinie prysznicowej (na ścianie, na wysokości 240 cm), w związku z czym rozważam jedynie wentylatory zasilane 12 V. Mam problem, ponieważ nie wiem, czy są jakieś transformatory 230 V na 12 V AC, które zmieściłyby się w puszce, w której zamontowany jest łącznik (puszka jest potrójna, ponieważ...
Podmień moduł wentylatorów.
90 stopni na zegarach, ciepło w kabinie i zimna chłodnica w SDI to jest w porządku. Ja osobiście zawsze trzymam na obrotach po wymianie termostatu aż do momentu załączenia się wentylatora.
Przelutowany przekaźnik na podłużnicy i jest ok.
Tak to prawda.W vag wskaźnik jest taki orientacyjny nie dokładny.Co do tego problemu to albo czujnik na chłodnicy,brak zasilania czujnika ,albo uszkodzony wentylator.
Dziękuję za poradę. Wystarczy taki najprostszy odb2?
Wentylator ma chyba ciężko,wyjmij zobacz.
Masz schemat połączenia z instalacją na obudowie
Ale to auto jest faktycznie tak dogrzane? Bo stwierdzenie że rura gorąca to trochę mało. Co się właściwie dzieje? Gotuje się? Wentylator się włącza na zimnej chłodnicy? Ile ma na wskaźniku? A..nie ma wskaźnika, no tak To trzeba w programie podejrzeć.
Witam u mnie po dodaniu płynu po 3 dniach wyciek płynu do stanu minimum,i zapalenie kontrolki
Ciężko powiedzieć, bo znajomy - amator, to robił sam w garażu, chyba nawet wzorował się na opisie czy filmiku do fabii 2.
Zderzak do zdjęcia ,pod nim są mocowania. Uważaj przy mocowaniu wentylatora jest mocowany bezpośrednio na płacie
Manometry i jakie są ciśnienia??
Wentylator do wymiany.
Witam W Fabii jest filtr kabinowy.Czy wymieniałeś go kiedykolwiek?Jeżeli nie to należy go wyciągnąć a można się do niego dostać od strony pasażera nad nogami po lewej stronie jest umieszczony.Trzeba przesunąć do siebie dwie zasuwki a następnie wyciągnąć całą ramkę w dół wraz z filtrem i włączyć wentylator na max powinny zostać wydmuchane zanieczyszczenia...
13 wysokie 4 niskie czy jeden odczyt 13.4?Wentylatory startują?
Nie było podobno gazu.... Zobaczymy za 4 miesiące czy gaz nie zniknie.
Określ dokładnie kolory przewodów jak możesz. Mi wyglądają na brązowo-żołty i chyba brązowo-biały, co by pasowało do czujnika temperatury zewnętrznej. Ich oderwanie może się objawiać np. włączeniem się wentylatora chłodnicy, zaraz po włączeniu zapłonu.
Przywróć mapy benzyny poprzez odłączenie klemy.( 1h-2h) Następnie uruchom silnik i na wolnych obrotach doprowadź do załączenia wentylatorów chłodnicy.
Jaki masz tam gaz.
chodzi o zdławienie jakiejs składowej powstającej w momencie wyłaczania sie wtentylatora która powoduje przepiecie w zasilaniu i pada właśnie sterownik ABS-u dokładnie nie wiem co jest przyczyną ale to parwda,wpinasz taki dławik szeregowo w czerwony kabel zasilania wentylatora najlepiej w skrzyneczce na akumulatorze, to naprawde działa
nie wiadomo czy LPG nie popsuło mapy PB i stąd takie błędy wyskakują. bo nie wiem czy możesz zresetować mapy ECU PB Odłączasz aku. na 0,5 h- dla pewności dłużej. Uruchamiasz zimny silnik na Pb , zostawiasz na wolnych obrotach do uruchomienia wentylatora chłodnicy. Bez gaszenia , przejechać się trochę. Masz reset. Warto spróbować . Pozdrawiam.
Sprawdziłem i wtyczka nie wisi, jest na swoim miejscu, a silnik nie zmienia pozycji tylko wydaje się, że cały czas wentylator zasysa powietrze z zewnątrz.
Czyli to tak powinno działać ,ale zauważyłem również ,że wentylator się nie włącza ,czy może jest spowodowane temperaturą otoczenia około 5stopni ?
Można by wykorzystać sterownik wentylatorów i sprężarki klimatyzacji od Skody fabii https://obrazki.elektroda.pl/8172374900_...
Nie jestem fachowcem od aut -dojeżdżam autem 1,2 do pracy 22km, zero problemów z odpalaniem (nawet w te duże mrozy). Problemem jest jedynie brak garażu i konieczność rannego skrobania szyb. Kolega odmraża sobie wentylatorem.
Z tym odczytem błędów z klimy to bym się tak nie rozpędzał, klima manualna. Do sprawdzenia moduł wentylatorów i presostat.
Witam, Sorry za odgrzewanie kotleta ale mam ten sam problem co autor wątku a nie chce tworzyć nowego. Czy udało się rozwiązać ten problem mam takie same objawy, nie dział wentylator na 1 biegu?
No właśnie tak robię i na drugim biegu wszystko działa a na pierwszym nic się nie dzieje i to już w drugim wentylatorze tak jest. Znalazłem taki schemat od fabii i tam jest jakiś rezystor załączamy masa przez przekaznik. Nie wiem jak sprawdzić ten wentylator? Czy tam jest jakieś inne sterowanie?
Słaby styk. .. Który dokładnie? Jeżeli silnik jest ,, ciepły,, np.po ponownym rozruchu,wentylator działa natychmiast.... jakieś pomysł?
Sprawdź czy przy gorącym silniku masz całą chłodnicę tak samo ciepłą( tylko uważaj na palce ,bo to wentylator może się włączyć)
Wszystko się udało. Tylko teraz po wyłączeniu silnika wentylator chłodnicy ciągle pracuje. Spadła temperatura poniżej 90stopni ale nadal pracuje. Czy ktoś może pomóc co zrobić?
Bezpiecznik? :) Ciało obce blokujące wentylator? Podaj więcej danych - co stwierdziłeś, co wykluczyłeś.
Zrób diagnostykę, będziesz wiedział. Wróżek na forum nie ma.
Ładowanie mam na zimnym silniku powyżej 14 V, na rozgrzanym około 13,4-13,8. Przy pełnym obciążeniu (światła, stop, wspomaganie, dmuchawa, klima) spada na 12,6 -12,8... zaglądałem właśnie do skrzynki bezpieczników i nie widać aby były gdzieś nadpalone. znalazłem jeszcze taki wątek: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... u mnie wszystko...
Miernik i sprawdź czy jest przejście z wtyczki termowłacznika do wtyczki 6 pin modułu wentylatorów przewód brąz-zielony, brąz-niebieski. Budowa elektryczna chłodzenia w fabii jest banalnie prosta, że aż nie chce się wierzyć że problem do tej pory nie został rozwiązany. Z błędów nic nie wynika. Zainstaluj vagcom zrób test wentylatorów.
Witam podłączę się pod temat. Skoda fabia rok 2002. Klima napełniona, szczelność sprawdzona. Wentylatory oba wymienione ( bo podobno dzialał tylko wysoki bieg). Problem w tym że klima raz działa raz nie, jak jej się zachce to wentylatory się załączają i klima działa. Jak ma gorszy moment to wentylatory nie kręcą i nici ze schładzacza. Co ciekawe jak...
Przy tych temperaturach nie dogrzejesz tak silnika aby termostat puscił duzy obieg. Jak nie bylo plynu to wentylator nie włączy się, brak obiegu czynnika. Auto grzeje, wskazowka w pionie. Tak ma być
Sprawdzałeś bezpieczniki na akumulatorze? Tam są trzy bezpieczniki, dwa od wentylatorów, jak będzie uszkodzony jeden to klimy nie załączy. Sprawdź dokładnie gniazda tych bezpieczników( przegrzewają się)
Żadne zwarcie , grzeje się płytkowy bezpiecznik alternatora(korozja i słaby styk) standard w grupie vw. Wyczyśc porządnie i załóż nowy bezpiecznik. A ten mały może być od wentylatora chłodnicy,sprawdź czy się obraca.
Ciężko to namierzyć,słychać to jak by ze środka gdzie są kratki nawiewu.Od pasażera dostałem się do wentylatora ,wszystko wyczyscilem,wymieniłem filtr kabinowy.Nic nie pomogło 😂
mianowicie jest prąd w miarę podobny Mierzysz napięcie a nie prąd, pytanie tylko gdzie... Regulacja obrotów wentylatora w tym aucie jest ciągła czy masz 2 lub 3 biegi?
Dokładnie chodzi mi o przekaźnik wentylatora wtyczka 6 pinów i 4 duże piny oraz wtyczka przy sterowniku silnika 14 pionowa
Witam. Mam problem z klimatyzacją w samochodzie Skoda Fabia 1 1.9 TDI 100 km. Nie działa mi klimatyzacja manualna, po wciśnięciu guzika AC świeci się. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd 00898 activation AC compressor zwarcie do plusa. W poprzednim roku działała i w pewnym momencie podczas jazdy przestała działać. Wymieniłem sprężarkę klimatyzacji...
Zauważyłem że że mimo nagrzanego silnika wentylator na chłodnicy stoi. Czy tak ma być? Silnik musi naprawdę sporą temperaturę osiągnąć aby wentylatory się włączyły. Chyba, że masz klimatyzację i wtedy gdy jest włączona to w czasie postoju auta szybko się wentylator włączy. Taki urok tego układu w tym aucie.
Witam. Kolego ,widzę że twój nick pokazuje kim jesteś... Wyznaje zasadę kto pyta nie błądzi . Nic nie zrobiłem bo jeżdżę samochodem więc nie będę 5x rozbierał , chce zgromadzić wiedzę i zrobić to w parę godzin. Pod maskę zaglądałem kolego i wszystko obejrzałem, wiem jak się odbezpiecza zawleczki, wiem jak się zdejmuje opaski,(nie róbmy z czynności prostej...
I co znalazłeś? Jedyna znan mi dziura jest po prawejstronie nad wentylatorem. czyli nad nogami pasażera! tam po zdjęciu schowka jest nad dmuchawą, za wygłuszeniem jest mała dziurka
Ale Przy tych cisnieniach które masz tam w układzie nie włączy Ci się wentylator na chłodnicy. Są za niskie. Moim zdaniem to się po prostu nie nadaje. Pewno po nabiciu r134a wszystko wróci do normy.
Zawór zwrotny w pompie ok? W końcu zrobione.. A co najciekawsze to do tej pory nie wiem co było przyczyną. Rozebrałem silnik na części pierwsze i zwątpiłem. Zacząłem składać i wszystko przemywać bo chciałem prowadzić do mechanika i zaczęła mi normalnie chodzić tylko jedyna strata że wentylator mi się spalił. Ale dzięki za pomoc
Nie ma żadnego prądu na kablu od zaworu pompy klimy, jedyne co jest jak mierze miernikiem ok 7.6V. Nic więcej. Najbardziej by mnie interesowało gdyby ktoś posprawdzał u siebie te parametry serwisowe. To nie musi być polo, może być fabia. Dzisiaj wymontowałem ten zawór z sprężarki, nie wiem jak od do końca powinien działać coś tam pyka jak na krótko...
gaz jest i czynnik chłodzacy tez .na jakimś forum jest że po wymianie elektrozaworu problem znikl, tyle ze u mnie nie ma napiecia na elektrozaworze Dodano po 3 działa dmuchawa bo jak pisałem jak dam plusa na czarno zielony na panelu to klima chodzi tylko niewiem czy tak można cały czas. plusa wziełem z dmuchawy .po odpaleniu na chwile załączą sie dwa...
Dane:Skoda Fabia 1 2002r 1.4 60km AZF To tak mam problem z wspomnianą kontrolką temperatury (po zapaleniu auta po minucie słychać słychać 3 razy sygnał dźwiękowy oraz zaczyna mrugać czerwona kontrolka temperatury) Wymieniłem 3 razy czujnik temperatury Po za tym termostat został sprawdzony i działa Oraz wentylator tez sie załącza Nie mam juz pomysłu...
Jak wsadzona jest instalacja LPG z mikserem i silnikiem krokowym do tego przełączana przy temperaturze płynu 20 C to tak będzie i nic z tym nie zrobisz. Można odłączyć akumulator na 30 min i potem jeździć na benzynie ale niestety jak będzie chodziła na LPG na zimnym to rozstroi się dobrze będzie tylko na gazie. Jeszcze jak to silnik ze sterownikiem...
Proszę elektryków o pomoc, bo już zgłupiałem. Pacjent to Skoda Fabia 1 z 2002 roku, silnik 1.4 MPI. Przestał działać nawiew. Sprawdziłem bezpiecznik i jest ok. Wymieniłem rezystor dmuchawy, jak i całą dmuchawę na nową (podpiętą do aku działa). Wszystko poskładałem do kupy i wentylator dalej nie działa. Sprawdziłem napięcie na wtyczce przy silniku. Kiedy...
Kolego może masz to samo co ja w Fabii. Zgniła wiązka kabli. Miałem podobne objawy. Możesz opisać dokładniej kiedy zwarcie się pojawia. Czy cały czas czy jak włączysz wentylator lub wycieraczki?
Mechanik też tak mówił, ale stwierdził: 1) że zaślepka jest oryginalna ( logo Audi Volkswagen ) 2) środek plastiku też jest oryginalnie odlewany ( brak jakiś szlifowań złamań plastiku ) 3) Auto sprawdziliśmy, brak "puchnięcia" węży, 4) płyn nie ubywał i nie ubywa, 5) wentylator też się włącza, 6) 3 miesiące temu wymieniał świece i stwierdził że było...
Fajnie że rozwiązałeś problem z szybami. Nie powinienem robić off topa, ale powiem tylko tyle, że fabia II oprócz przyzwoitych jak na tę klasę auta właściwości jezdnych to niczym innym pozytywnym mnie nie zaskoczyła, kable instalacji z gównolitu cienkie jak polsilver, mnóstwo drobnych wkurzających usterek: - pogwizduje dmuchawa, - nie podświetla wskazówki...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Patrząc po starym schemacie, niekoniecznie prawdziwym w 2003 roku, to podobne objawy dawało mi połączenie w tym miejscu. https://obrazki.elektroda.pl/5601582400_... Z góry, z przełącznika wychodziło napięcie na najszybszy bieg. Z dołu, na wolniejsze z rezystora też, a do silnika V2...
Zrobiłem tak jak napisałeś, przed pierwszym odpaleniem zrobiłem po 2 obroty wstecz. Silnik uruchomił się bez problemu ale stukały popychacze, po włączeniu się wentylatora wyłączyłem silnik i na zimnym zrobiłem wstępne napięcie. Praktycznie każdy zawór miał luz na mijance, ustawiłem luz na zero (czułem siłę popychacza) po czym wkręciłem 2 obroty. Po...
Sorki za głupie pytanie, ale co to jest adaptacja przepustnicy i jak to się robi, czy da się to zrobic samemu. Czy jest to czynność podobna do tej , jaką się robi w np. w Polonezie 1.6 MPI , po odpięciu akumulatora i ponownym przypięciu ,trzeba odpalić zimny silnik , nie dotykać pedału gazu , trzeba czekać do nagrania silnika, aż właczy się wentylator...
Witam. Mam problem z klimatyzacją. Chodzi o to, że nie włącza się wcale. Dodam, że brak błędów na komputerze. Jest dopiero nabita ilość i ciśnienie gazu ok. Niby wszystko sprawne ale nie działa. (Dodatkowa informacja, po podaniu 12V na przewód czarno zielony, w panelu sterowania klimatyzacją (nawiewem i wentylatorem ) załącza się i chłodzi. Przewód...
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
A może jest tak że klima cały czas działa tylko masz uszkodzony włącznik nawiewu(miałem tak w skodzie octavii) Wszystko fajnie pięknie mykało ale tylko na 4 biegu wentylatora. Radziby bym wymienić ten panel z pokrętłami bo samego od siły nawiewu się nie da strasznie nietrwałą konstrukcja oparta o blaszki które lubią się nadpalić. Do octavii pasowało...
W pierwszej kolejności sprawdzam działanie termostatu.Jeżeli jest OK to sprawdzam czujnik temperatury,a Ty się doktoryzujesz i skupiasz na zasadzie działania.Czujnik w chłodnicy jeżeli jest, to od włączenia wentylatora chłodnicy.Jeżeli temperatura silnika nie dochodzi od dłuższego czasu do właściwej, to niekoniecznie ,a w zasadzie winnym tego stanu...
Jeśli termostat pozwala na dogrzanie silnika to albo przepływ przez nagrzewnicę jest za mały - wtedy temperatura na króćcu odpływowym będzie przy włączonym wentylatorze wyraźnie niska, albo przepływ powietrza jest zaburzony - wtedy temperatura na odpływie płynu z nagrzewnicy będzie wysoka. Pierwszy przypadek może wiązać się z zapchaniem lub niepełnym...
Witam Po resecie komputera powinieneś go odpowiednio zaprogramować czyli zostawić go odpalonego aż do włączenia się wentylatorów chyba ze jest inaczej tutaj każdy ma swoją taktykę. Sprawdź wszystkie połączenia koło akumulatora czy na pewno nie było coś podłączone pod klem re o ile masz LPG to całkiem możliwe. Najlepszym sposobem będzie podjechanie do...
Znalazłem poradę na temat wymiany filtra przeciwpyłkowego w Fabi http://obrazki.elektroda.net/23_12409504... http://obrazki.elektroda.net/100_1240950... http://obrazki.elektroda.net/77_12409509... http://obrazki.elektroda.net/36_12409511... http://obrazki.elektroda.net/16_12409513... http://obrazki.elektroda.net/46_12409515...
Zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka i załączeniu zapłonu nie zapala się kontrolka ładowania aku, ładowanie jest w porządku, bo sprawdzałem. Przeglądałem kable i 2 z 3 kabli od termowłącznika wentylatora chłodnicy są przetarte, czy może to mieć związek z brakiem zapalania się kontrolki ładowania aku Dodano po 40 Miał ktoś taki przypadek z brakiem...
w tym modelu zakladam ze masz silnik 1.8 kod silnka ABS jezeli ktos nieumiejetnie wymienia plyn w ukladzie chlodzenia to sa jaja poniewaz termostat w tym aucie jest bardzo nisko osadzony przy pompie wody i zdarzalo sie tak ze przyjezdzali ludzie co im sie bulgotalo w wezach a wentylator nie wlaczal i termostat nie puszczal migala kotrolka...porzadnie...
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Co znaczy całe sie obraca? Środek też? Środek też. Bez względu na to, czy klimę "załączę", czy też wyłączę (albo wyciągnę w ogóle bezpiecznik) - środek koła pasowego kręci się na okrągło. Czy ty widzisz od przodu kompresor czy tylko z boku Raczej pod kątem z boku, przez wyjętą zaślepkę halogena. ,czy słychać wyraźne kliknięcie jak włączysz klimę. Wiem...
(at)oktawian89 pierwsza wymiana oleju od zakupu była robiona po zrobieniu 2550 km. Wymiana ta była zrobiona w ramach rekompensaty za zamontowanie wadliwego wentylatora chłodnicy do mojego samochodu (patrz 28.05.2019). Co do drugiej wymiany oleju w tak krótkim czasie to było tak, że pojechaliśmy na wakacje nad morze moim samochodem. Po powrocie tata...
Dziś autko odpaliłem chodzi idealnie brak błędów.Na początku chodził ja kosiarka i falowały obroty ale po ustawieniu przepustnicy kompem chodzi jak nowo narodzony.Po rozgrzaniu silnika do wentylatora sprawdziłem sprężanie i o dziwo jest tak 1cy-13 2cy-12.8 3cy-13.2.trasa próbna jutro piwek troszkę poszło . Jak by ktoś potrzebował schemacik rozrządu[...
witam jeśli chodzi o wiązkę to została sprawdzona przy okazji regeneracji alternatora bo nie było ładowania jest ok, przewody całe.(obłamały się przy wtyczce za wentylatorem) a co do włącznika jeszcze nie sprawdzałem. dodam ze wymieniłem radio (fabryczne) na CD (też oryginał od skody) problemów żadnych wcześniej nie było, dopiero jak ten alternator...
Kolega widzę, że na liczbę postów bije rekord. Szukałem długo i pod 1J0919506M nie udało się nic znaleźć przez kilka dni ale przypadkiem wpadłem na schemat skody fabii gdzie użyty był 6 pinowy sterownik ale i z nim rozkminienie jak działa sterownik nie było takie oczywiste. Więc pozwolę sobie zostawić to co znalazłem, żeby innym oszczędzić "bardzo pomocnych"...
trzeba wymontować schowek i zobaczysz obudowę od wentylatora sterownik jest prawej strony z boku jest to kwadratowa obudowa z trzema zębatkami (jedna sterownika i dwie od przysłon powietrza). Przy montażu nowego trzeba zwrócić uwagę aby zamontować wszystko prawidłowo,, zębatki moją specjalne punkty które maja się zazębiać. Polecam stronę http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/index.p...
Zakładałem alarm w fabi i wszystko ok. Ale w piątek przyjechał do mnie facet że niechodzi mu wentylator dmuchawy. szukaliśmy w bezpiecznikach, ale i ja i on żle odczytaliśmy opis. sprawdzaliśmy więc wszystkie bezpieczniki. (wyciągałem na miernik i spowrotem wkładałem) Po całej tej opoeracji sprawdzania bezpieczników świeci się Airbag. Podejżewam że...
witam szukałem szukałem jednak nic nie znalazłem, opiszę mój problem: Fabia jak w temacie 1.2 benzyna htp z klimą, mam problem z panelem sterowania klimatyzacja, nawiewem, temperaturą ( manualna), autko miało lekkiego dzwona, ale nawet po nim wszystko pracowało tak jak powinno ( dało się włączyć klimę, ustawić temperaturę itd.) po naprawie ( wymieniona...
http://obrazki.elektroda.pl/8484575200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9885777700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8279759900_1... http://obrazki.elektroda.pl/3771555300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4360463600_1... silnik i przeniesienie napędu-niva1.7, bak-uaz, wlew...
Witam . Mój znajomy po zakupie seat ibizy z tym samym silnikiem miał dokładnie to samo. Najpierw według "mądrej instrukcji" było za mało płynu w układzie wspomagania. A pózniej dośc ciekawa sytuacja. Zaraz po odpaleniu napięcie na stykach akumulatora wynosiło 8 V po przegazowaniu wszystko wraca do normy. Ale w serwisie okazało się że w skrzynce bezpieczników...
Witam. Na forum jestem nowy, na autach nie znam się prawie wcale. Dzisiaj podczas jazdy usłyszałem dziwny dźwięk spod maski. Zatrzymałem się na parkingu i podniosłem maskę, poziom płynu chłodniczego był grubo powyżej Maxa, mokre od chyba oleju są też rury pod pokrywą silnika jak na zdjęciu. W sumie przejechałem nieco ponad 5 kilometrów, a silnik był...
(at)Alfred_92 Inżynier (at)Aleksander_01 Nie wiem jak bardzo cenisz swoją pracę kolego, ale Fabia 2 rocznik 2014 z dobrym silnikiem to 25-30k - jeżeli chcesz podwoić tę wartość w dwa dni robocze to gratuluję stawki RBH. Do malkontentów, którzy pisali, że sprawa nieopłacalna, że podwoi wartość auta, że to za trudne, że nie opłacalne - mimo, że nie mieli...
Cześć wszystkim, jestem w trakcie szukania auta dla żony. Jednym z nich jest Skoda Fabia 2. Dziś oglądałem Skoda Fabia 2 1.2 MPI 12V 51kW, z 2007 roku. Fabia jest zagazowana. Po odczytaniu błędów mam coś takiego: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03E-906-033-AZQ.lbl Oznaczenie elementu: 03E 906 023 B Komponent: SIMOS91 1.2l 4VG 0807 Weryfikacja:...
Miernik normalnie pokazuje 14.2-14.3 V ale w chwili zapadu spada do 10-11V. Rozumiem, że pomiar napięcia i obserwacja jego spadków dokonywane są zgodnie ze sztuką, czyli na zaciskach baterii. Jeśli tak jest, to zwarcie/pobór prądu powodujący aż czterowoltowy (sic!) spadek napięcia akumulatora musi występować w obwodzie wysokoamperowym. Alternator został...
Problem występuję jedynie po bardzo solidnym nagrzaniu samochodu. Musi chodzić dobre 20-30 minut i kilka razy włącza się wentylator zanim zapali się EPC i rozpocznie dyskoteka na desce rozdzielczej. Od tego momentu brak komunikacji z modułem wspomagania. Komunikacja z resztą modułów typu ECU, ABS, Airbag, deska rozdzielcza, komfort jest bezproblemowa....
słońce padało bezpośrednio na radio, znowu się wyłączyło. Jeżeli całe radio się nagrzewa, to co da Ci wymiana pasty? Jeśli masz możliwość i miejsce - spróbuj z wentylatorkiem. Czasem nawet minimalny przepływ powietrza da więcej niż inne patenty.
Tu winne wskazali miejsca, gdzie płaszczyzna uszczelki styka się z krawędzią tuleji, ktoś w poprzednim warsztacie używał młotka itp i powstały dołki/rysy, problematyczne było dobre uszczelnienie, posłużyli się starą metodą uszczelniając to smarem, po jakimś miesiącu płyn przestał znikać i teraz dolewam raz na kilka miesięcy 100ml. U Ciebie może to być...
Witam Mam pewien problem. Miesiąc temu kupiłem Fabie 1,2 12V AZQ z 2003r, po przejechaniu 200km przeskoczył rozrząd. ASO zrobiło, komis zapłacił, a więc jazda dalej. Zrobiłem około 150km i zaświecił się CHECK. Dwa najważniejsze błędy to: 16500 - czujnik temperatury silnika -G62 - niewiarygodny sygnał 16804 - grupa 1, katalizator - za mała sprawność...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
wentylator fabia wentylator skoda fabia fabia wentylator chłodnicy
silnik odkurzacz iskrzy szczotka gniazdka angielskie aktualne klucze windows
kemppi minarc polonez chłodnica
Programowy reset Arduino Mega: void (*resetFunc)(void) = 0; Błąd uwierzytelnienia Outlook w GNOME Evolution