Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Może na początek sprawdź baterię w pilocie. No ale po co, skoro: w samochodzi przy otwieraniu zapala sie tylko światło ale te u góry na głową i nic wiecej sie nie dzieje
połamane przewody na przelotce
Nie, pod tą gumą osłaniającą przewody pomiędzy karoserią a drzwiami. Jak ściągniesz tą gumę to zobaczysz o co chodzi.
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Siłownik, bądź przewody w przelotce do drzwi.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Ta śrubka nie jest wkręcona w poszycie drzwi tylko w uchwyt wkładki więc wiercenie raczej nic Ci nie da, po drugie to straszne druciarstwo.
Radio na 99 %
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
Wysiadł włącznik w zamku drzwi kierowcy.Wymienić stycznik,lub cały zamek...
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
fabia = centralny zamek
Czerwony - stały plus, czarny - masa, zielony, niebieski - wyjścia sterujące poziomami masy. Co zostało w aucie? Powinna być jeszcze centralka od zamka. Jest?
https://obrazki.elektroda.pl/6327472500_... https://obrazki.elektroda.pl/6327472500_...
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
Kup sobie zwykły sterownik np. bx 10 nie ma z nimi problemu.
Nie do końca.Może być uwalony silniczek w kasetce.
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Coś mi się ubzdurało z tymi pomarańczowymi, już poprawiłem :)
Dzień dobry wszystkim, Mam mały problem z zamkami i ich działaniem w cztero-drzwiowej Skodzie Fabii z 2004 roku 1,2 benzyna. Nie wiem czy to ważne, ale zamki mają niebieską wtyczkę (istnieją również takie z czarną i one podobno trochę się różnią). Kiedy próbuję otwierać/zamykać drzwi z kluczyka zamki zachowują się następująco: - zamek kierowcy otwiera...
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Napewno 8 spline
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Witam, borykam się z problemem w Skodzie Fabii II. Co jakiś czas zamek centralny sam się zamyka, szyby z przodu nie działają oraz Climatronic zaskakuje dopiero po jakimś czasie od włączenia. Czy ktoś z was miał coś podobnego? Z góry dzięki! Pozdrawiam! AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś błędy lub komunikaty, gdy występują te problemy...
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Problem z mikro stykiem. Stuknij dłonią (najlepiej przez szmatke) w zamek od zewnątrz.
Cała naprawa, wraz z wymianą to 200 do 250 zł. Zamek zamiennik.
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Jaki miałeś impulsy podczas zamykania i otwierania to zamek może być uszkodzony.
Uszkodzone mikrostyki w zamkach, bądź założone nieodpowiednie.
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie,szybciej,problem nie powróci,a przy pilocie i tak nie jest używane te sterowanie. Nie skomentuje fachowości tamtejsi specjaliści niczego niepokojącego nie wykryli,
Sprawdz przewody w gumie między słupkiem a drzwiami. Łamią się . Trzeba wiązkę odwinąć z izolacji w tym odcinku. Jeśli są ok to wymień kasetę zamka.
a kto to instalowal ? moze bylo cos zle podlaczone ? czy bylo spr.
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Witam! Po wymianie w Skodzie Fabii zamka przednich drzwi pasażera, przestała mrugać dioda w drzwiach kierowcy po zamknięciu (blokadzie). Co mogłoby być przyczyną? Czyżbym coś sknocił przy wymianie?
jeżeli z tyłu są korby (to tam brak modułów jak w fabii) zamki chodzą od sygnałów z modułu który podmieniałeś sprawdz elektrykę jak sugeruje fructon
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
JEst wykonalne. Znajdz jakiegoś dawce i przełóź. Potrzebne Ci jeszcze będą wiązki elektyczne , przyciski i tapicerki drzwiowe
Sterownik działa! Sposób podłączenia: Oznaczenie na sterowniku--------kolor przewodu----------------- funkcja Kostka 1. ANT ------------------------------- biały -----------------------antenka DO/DZ------------------------żółto-niebi... c.z. Pin 15 -----------------------------czarny-----... po stacyjce Pin...
Zestawy naprawcze wiązki drzwi zobacz. W zlaczu drzwi po odpięciu sprawdź czy piny maja przejście do masy miernikiem. Boczek zdejmij może się coś rzucić w oczy. Odepnij sam zamek i zamknij otwórz parę razy jak nie sfajczy bezpiecznika to winny będzie sam zamek.
Zacznij od diagnozy . Bo żeby się nie okazało że: jednostka zamka niewiarygodny sygnał,i to we wszystkich drzwiach. Ale ogólnie to tak,kable ok to siedzi zamek.
Czy ten czarny to antena?
Raczej typowa fabia.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Witam Sprawdź klemy na akumulatorze. Jeśli jest ok to sprawdź czy masz napięcie na stacyjce. Jeśli tak to wina leży w samej mechanice zamka stacyjki czyli wkładce.
Do sprawdzenia błędy w module komfortu. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia zamka drzwi.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Otwieranie podłącz przez rezystor 180 ohm
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
Podłącz wyjście sterownika według pierwszego schematu (sterowanie impulsami masy). Sterowanie zamkiem jest na żółto-niebieskim przewodzie na pozycji nr 5 (lub nr 2), znajdującego się w zespole przewodów wychodzącym z fioletowo/białego złącza konektorowego, położonego po lewej stronie. Ten przewód służy jednocześnie do zamykania i otwierania. Przewód...
Problem tkwi w którymś zamku (uszkodzony lub porusza się z nadmiernym oporem). Po pięciu próbach sterownik ignoruje wadliwy zamek) . Usiądź w samochodzie i zamykaj kolejno drzwi od środka. Po ręcznym zablokowaniu uszkodzonych drzwi wiadomo, że problem tkwi w nich bo centralny się zablokuje i nie "odbije".
Masz uszkodzone mikro-wyłączniki w zamku kierowcy. Proponuję wymienić cały zamek. Wszystkie Twoje problemy znikną.
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
witam chcę zamontować w swojej Fabii zamek centralny z autoalarmem, tylko nie wiem, jaki? na rynku jest masa zestawow tego typu, ale ktory warto kupić, nie mam zielonego pojęcia? kryterium standardowe - najlepszy i najtańszy.:D a tak poważnie to koszt miałby oscylować gdzieś do 250 złotych. pomóżcie, proszę. z góry thx
Zamek w drzwiach kierowcy uszkodzony, do sprawdzenia.
A tak ciężko w google wpisać?
Problem sam ustal nie wiem co było przyczyną
I jak kolego problem rozwiazany gdyz mam te same objawy w multivanie t5 i nie wiem czy zamawiac zamek czy dlubac cos :) ????
Kolego serdeczny - podłącz VCDS zczytaj błędy z modułu komfortu. Możliwe że masz uszkodzony zamek, co jest często spotykane.
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Witam potrzebuję zdjęcie jak podłączona jest dokładana centralka ze sterowaniem pilotem, ponieważ posiadam już w aucie oryginalny centralny zamek tylko, że z kluczyka, a chce to podłączyć na pilota, a nie jestem elektrykiem i nie znam się na tym, dlatego najlepsze dla mnie by było zdjęcie jak ktoś to podłączył lub krótki filmik. Z góry dziękuję i czekam...
witam, mozesz mi powiedziec jak programujesz pilot krok po kroku w vagu i jak sprawdzasz bloki pomiarowe, bylbym wdzieczny tez mecze sie z niedzialajaca centralka z pilota
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
Witam, nagle przestał działać centralny zamek w Skodzie Fabii 1. Gdy wkładam kluczyk do zamka to lekko się przekręca w obie strony, gdy wciśnie się w środku zamykanie to nie zamykają się tylko drzwi kierowcy. Zamek fabryczny. Sprawdziłem bezpieczniki, wiązkę pomiędzy drzwiami a boczkiem i ściągnąłem boczek i tam sprawdziłem wiązkę i jest wszystko Ok...
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
Kolego naj prawdopodobnie masz uszkodzony zamek a dokładnie mikrostyk w nim Można próbować naprawiać bądź wymienić
Z pilota działa? Z zamka działa?
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Witam, w mojej fabii 1 siedzi inny zamek, tak jak w temacie. Chciałabym go rozebrać, żeby wymienić wiosełko. Niestety nie dam rady rozebrać wkładki. Te dwie zewnętrzne części są jakby na bolec czy coś w tym stylu ale za Chiny nie idzie tego rozłożyć na części. Może ktoś miał taki problem albo wie jak to zrobić?
Dzięki za podpowiedź, ale jak szukać chwilowego minusa ? - odizolowywać kabel ? wbijac się w niego? (to niczczy przewody). Może ktoś wie lub dysponuje schematem. jaki to kolor ? było by to pomocne bo miejsca w tamtym miejscu jest niewiele na większe eksperymenty. Ja sprawdziłem żółto/niebieski, żółto/zielony i brązowy - żaden z nich tym nie steruje....
Witam.Moze byc tak jak piszesz w obu przypadkach.Moze sie zdarzyc,ze wlasciciel ktoregos z tych samochodowmktore parkuja obok ciebie ma te same fale radiowe na pilocie co ty,aczkolwiek zdarza sie to bardzo zadko.Tak samo mozesz miec zwarcie na centralce zamka centralnego i dlatego otwieraja ci sie drzwi.sprawdz sobie centralke,czy nie ma w srodku wody...
W zatrzasku zamka.
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Co do drzwi, to mikrostyk wytarł sobie ścieżkę w plastikowej osłonce zamka. Najczęściej spotykana usterka. Na zdjęciu to ten szary element z niebiesko czerwonym przewodem http://obrazki.elektroda.pl/3617198300_1...
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Nie dzwoni bzyczek świateł, nie świeci światło po otwarciu drzwi i centralny zamek domyka się sam po kilku sekundach Sprawdź przewody w gumowym przepuście drzwi. Sprawdź elementy "płetwy" kluczyka w chodzącej do zamka drzwi . Zdarza się czasami, że uszkodzone elementy sprzęgiełka cały czas są w pozycji np. "zamknij". Jeżeli tam wszystko dobrze - napraw...
To jest prawdopodobnie przykręcone od wewnątrz, pod tapicerką drzwi. Musisz wyjąć cały zamek od środka.
Do naprawy wkładka lub zamek mikrowyłącznik
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
jak podłaczyc centralny zamek do alarmu. fabia 2002 rok , jak to jest sterowane?
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Sterowanie centralnym jest na 2 masach. Weź sobie dwie duże, zimne masy i przyłóż do czoła. A ty Kacperek wpisz w wyszukiwarkę Fabia sterowanie zamkiem i nie twórz po raz enty rozwiązanego milion razy problemu.
sciąg te punkty za zdjęciach-podawaj dane czyli jaki rocznik???
Bo z tego co kojaze wymienana była
zamka fabia siłownik zamka fabia schemat fabia zamka
pilota magic novell netware cewka zapłonowy corolla
ekspres delonghi problemy alaska mwd2820g
Jak ustawić radio internetowe i wybrać stacje? GDH-C7222-MB Allwinner F1C200S Car Stereo Board: Firmware, Faults, and Compatible Models