Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
Siłownik, bądź przewody w przelotce do drzwi.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Proponuje kupić specjalizowane, spacerek.
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
siłownik zamka centralnego sprawdź
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Posiadasz zamek centralny oryginalny, czy dokładany? Rozumiem, że słyszysz cyknięcie przekaźnika w centralce zamka, jeżeli tak to sprawdź, czy wychodzi z centralki sygnał sterujący siłownikami.
Czy montował ktoś centralny zamek uniwersalny w tym aucie? Jak posadzić siłowniki?
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Uszkodzone zamki w drzwiach. W VCDSie będzie ładnie widać w blokach pomiarowych czy drzwi są otwarte czy zamknięte, w jakim położeniu są siłowniki w zamkach.
A czemu wymieniałaś zamek? Podobny objaw miałem jak kupiłem zamek od anglika. Można oddzielić sam zamek od siłownika i złożyć z dwóch jeden pozostawiając oryginalny siłownik.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Jest sposób czysto mechaniczny, rozwala się siłownik elektryczny przymocowany do zamka i otwiera zamek
Brązowy przewód we wtyczce siłownika to (-)
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
Jeżeli robisz to dla siebie jest tak mała różnica w cenie że weż mocniejsze siłowniki. Zamek ten nie jest rewelacyjny ale lepsze jak nic bo działa.
A z jakiego pwoodu może nie dochodzić do końca siłownik?
Gdybyś miał siłownik sterujący po stronie pasażera to dałoby się wykluczyć zwarcie, bo sterowniki padają baaaardzo rzadko, a tak dalej są dwie opcje- zwarcie, albo siłownik.
Zrób pożądek z zamkami drzwi to bagażnik zacznie działać(jeśli sprawny siłownik, klamka i instalacja) dziwne ale taka zależność jest w tym aucie.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
w mojej fabii combi 2004r.nie działa siłownik umieszczony w zderzaku,dopiero po odpięciu kostki z kabelkami która jest podpięta do zamka w klapie wszystko działa poprawnie. Siłownik reaguje na przycisk w klapie za każdym razem i z otwieraniem nie ma problemu.nie wiem tylko po co ta kostka do zamka w klapie jakie ona ma zadanie.
Specjalizowany zamek do Fabii II pasuje do Roomstera.
Hej. Mam skodę Fabię 2 i ostatnio mam problem z zamkiem centralnym od strony kierowcy. Przy zamykaniu pilotem tylko kierowcy drzwi się nie zamykają. Kluczykiem wszystkie drzwi się blokują.Wymienialam zamek na nowy i siłownik jest w porządku. Co może być problemem
Problem rozwiązany, winne były dwa siłowniki od centralnego zamka. Wymienione i wszystko działa ja powinno.
W siłowniku master masz dodatkowy przełącznik krańcowy - 3 przewody: jeden wspólny jest zwierany z jednym z pozostałych w zależności od położenia siłownika (otwarty/zamknięty).
Tam chyba siłownik jest w zamku wiec zamek raczej do wymiany.
Witam, Skoda rocznik 2009 posiada fabryczny centralny zamek ale bez zdalnego sterowania (pilota). Zamierzam kupić sterownik uniwersalny z pilotem. Wyszukałem że należy podać masę/ masa +180 Ohm na przewód żółto-niebieski w drzwiach kierowcy. Problem jest taki że do kostki siłownika dochodzą dwa takie przewody jeden grubszy drugi cieszy. Jak sprawdzić...
Włącz w miejsce siłownika żarówkę 21W i zobacz jak się zachowuje.
Witam. Mam podobny problem z prawymi tylnymi drzwiami w Skodzie Fabii kombi 2003r. Zamek w pewnym momencie przestaje otwierać drzwi, ale po kilku dniach użytkowania samochodu znów zaczynie działać, ale otworzy 3-4 razy i ponownie przestaje działać. Teraz pytanie, czy wystarczy przeczyszczenie siłownika w zamku czy może wymiana całego zamka? Jaki ewentualnie...
Jak nie masz siłowników w ogóle to jest pół dnia roboty. DO tego dolicz 10 metrów przewodu 2x2,5.
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Ja obstawiam mechanikę. Sprawdź czy słychać pracujący siłownik centralnego w tym zamku. Jak tak to mechaniczna usterka.
Dzięki za podpowiedz u mnie obluzowane okazało się mocowanie siłownika i to powodowało że c. zamek się blokował.
Czy ktoś wie może gdzie szukać źródła tego problemu? W wyszukiwarce, bo wiele było takich tematów i w skoku siłownika master - regulacja.
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
Przecież sygnały włącz/wyłącz alarm bierzesz z motorów siłownika a nie ze sterowania parametrem 470Ω
Po przeanalizowaniu wszystkich przewodów Do czego kolego dążysz, chcesz naprawić zamek czy opracować jego dokumentację??? U ciebie kable żółty i żółto czarny w sterowniku radiowym(zdjęcie2) powinny być podłączone do masy, a biały i biało czarny połączone z białym i brązowym w sterowniku zamka (zdjęcie3). Druga para białego i brązowego powinna być podłączona...
Gdzie niby mam podłączyć zasilanie siłowników a potem 3 kable od krancowek? Siłowniki nie działaj bez odpowiedniego przełączania krancowkami NO widzisz podłączenie c.z. to nie pikuś. Z tych 6 od góry masz odpowiednio podłączyć , na siłowniki, a do brązowego dodać 2 diody 3A połączone anodami do brązowego i katodami to kierunków.
Wymontuj zamek z mechanizmem i posprawdzaj krańcówke, siłownik. Ten sygnał z pilota tez warto sprawdzic w sumie.
Masz rację ale doprecyzuję że centralka ma możliwość sterowania na 3 sporoby minusem, plusem, bezpośrednio siłownikami.
Ładne. Ale u Ciebie tego nie ma ? Ciesz się że nie masz Fabii lub innego przypadku z nowszej grupy VW. Tam dopiero jest zabawa! Siłowniki zintegrowane z krańcówkami drzwi a niektóre w stalowych obudowach nitowanych na nity jak w moście Poniatowskiego.Bez ruskich wierteł nie podchodż. A w środku....rety.Najlepsze sa chińskie mikrowyłącznki, takie jak...
Witam. Mam problem ze Skodą Fabią 1.2 12v z 2004 r. mianowicie nie chcą się otworzyć prawe tylne drzwi. Wogóle nie słychać aby tam chodził siłownik od centralnego zamka. Rozebrałem tapicerkę z myślą, że będzie może instalacja niesprawna lecz kable całe a prąd dochodzi. Czy jest jakaś inna możliwość otworzenia tych drzwi?
Jak Golf III jest trudny to zaloz do fabii!!!A powiesz,ze golf jest bajecznie prosty :lol:
Czyli zostaje tylko wymiana zamka ? Zdemontuj tapicerkę drzwi kierowcy i odłącz wtyczkę z zamka drzwi . Jeżeli to nie pomaga - tak samo w drzwiach pasażera. Jest też możliwe, że c.z. jest niefabryczny i rozregulował się lub uszkodził siłownik master. Dowiesz się po demontażu tapicerki.
Zdalne otwieranie bagażnika w Fabii ma sens w przypadku wysterowania go z dodatkowego kanału i o ile się nie mylę, ten alarm go nie posiada. Możesz przerobić linkę na sterowanie mikroswitchem, przecież i tak trzeba sięgnąć ręką do uchwytu klapy, nawet po otwarciu jej z pilota. Różnica polega tylko na naciśnięciu switcha. Sterowanie mikroswitchem oryginalnie...
Wymieniłem bezpiecznik nr31 taki mały i zamek już chodzi,ale nowy problem polega na tym dlaczego przestał dzialac poprzedni silownik(jest spalony) masakrujac bezpiecznik
Auto odebrałem nowe z salonu i tylko domontowali mi autoalarm centralka jest oryginalna nie wiem czy nie zaczęło to się dziać po tym jak miałem w prawych drzwiach problemy z szybę i wtedy jak ją blokowałem bo pękła prowadnica i została w pozycji półotwartej to przez przypadek uszkodziłem wtyczkę od zamka ale wtyczka jest nowa oryginalna. Prowadnica...
Witam. dzisiaj inatalowałem centralny zanek w skodzie fabii. chce teraz zamontować alarm. Wiem ze sterowanie z alarmu następuje z "-" Wiem tez ze trzeba podłączyć pod przewód niebiesko żółty. Niestety u mnie nie ma takiego przewodu. tzn na wtyczki (biała) dzwi dochodzi taki przewód ale za wtyczką dalej nie chodzodzi taki do siłownika są tylko kolory...
Zgadza się z tym zamkiem,w serwisie to samo powiedzieli,gdy bez sensu wymienili siłownik w tylnej klapie i krańcówkę.Trzeba się będzie w końcu tam dobrać-trochę pewnie będzie kłopotów z wybebeszeniem zamka Regulamin, p.11. Proszę poprawić temat.
Kolego marcij nie pisz bzdur jak nie masz pojęcia, białe i brązowe to sygnały wejściowe do centralki a nie generowane przez nią, siłownika fabii nie wysterujesz także w konwencjonalny sposób(zamianą miejscami plusa z minusem). Kolego enterbios kupiłeś zły sterownik, nie wysterujesz nim fabrycznego centrala. Według opisu kabli, jaki zamieściłeś, służy...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Uniwersalne też wejdą. Trzeba trochę "popieścić". Siłowniki wychodzą nisko i wykorzystuje się całe cięgna. Poszukaj też w ofercie firmy Mera. Robili kiedyś zestawy dedykowane do danego auta. Oprócz siłowników, były też tam metalowe wsporniki, które przykręcało się pod istniejące śruby. Było to droższe niż uniwersalny centralny ale dobrej jakości.
Źle kombinujesz. Zamek się otwiera bo "widzi" stale sygnał otwarcia, wiec też opuszcza szyby. Tylko wymiana mikrowyłącznika lub całego zamka, są tanie, rozwiąże Twój problem. Bo ten sygnał, ale prawidłowy, jest konieczny do działania systemu. Dzień dobry dzięki za info. Ja bym go wymienił ale nie mam ochoty na rozbieranie nitowanej blachy od podnośnika...
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Witam, mam problem z klapą bagażnika Skody Fabii 1 z 2003 r. Mam elektryczne otwieranie klapy, czyli z przycisku na samej klapie lub z pilota. Któregoś dnia postanowiłem sobie naprawić spryskiwacz z tyłu, działa lecz zaczął mi wyciekać płyn z tego spryskiwacza wewnątrz klapy. Po tym jak wyciekł płyn, tego samego dnia po kilku godzinach przestała mi...
witam, chce sobie zrobic taki wlasnie bajer, aby bagaznik sam sie otwieral (nie puszczal tylko zamka ale rowniez sie unosil). Teraz moje pytanie, czy wystarczy wsadzic do bagaznika silownik o sile 8kg? i podlaczyc go do centralki sterujacej? na pilocie mam przycisk specjalnie przeznaczony do bagaznika. Czy jeszcze potrzebny bylby jakis silownik? jest...
Ok ten Sterownik co kupiłem ma mniej funkcji co stary np. brak alarmu to tego nie podłącze. Funkcje sterownika: - zamykanie drzwi - otwieranie drzwi - klapa bagażnika - lokalizacja pojazdu (migacze) - dodatkowy kanał np. otwieranie bagażnika - automatyczne podnoszenie szyb - uzbrajanie, rozbrajanie migaczami - zabezpieczanie migaczy diodami - sterowanie...
da się założyć uniwersalne, robiłem kiedyś trzydrzwiowego, wkładałem płaskie wzmocnione siłowniki langeforda i jakoś je tam wsadziłem, ale normalne też powinny wejść bez problemów, a alarm prosta sprawa, wszystko masz przy czarnym module w kostkach na lewo od kierownicy, dokładne opisy są na forum, więc nie ma co się rozpisywać, to ten sam patent co...
Witam. Zakupiłem zestaw sterowania zamka centralnego https://obrazki.elektroda.pl/5469214200_... no i tu się pojawiły problemy... Ten zestaw ma niby możliwość sterownia "+" "-" ORAZ BEZPOŚREDNIO SIŁOWNIKAMI - IMPULS 0,5sek LUB 3,5sek Problem jest następujący, po instalacji: centralny działa, ale nie jest kompatybilny z fabrycznym po...
Jest centralny zamek. Fabryczny system centralnego zamka czy dołożone siłowniki do drzwi ? delikatne skoki napięcia na akumulatorze Opisz, co to znaczy ? Skoki gwałtowne, jakieś "iskrzenie", brak masy, falowanie napięcia, jaka amplituda ? Czy jest jakiś zwiększony pobór prądu z akumulatora na postoju ? Zmiany napięcia występują na postoju czy podczas...
Witam Posiadam Skodę Fabię Clasic 1.2 z 2003 r. Ma zamontowany fabryczny centralny, niestety siłowniki w tylnych drzwiach powoli przestawały reagować. Jeden z nich prawy tylny umarł, sprawdzałem na wtyczce wszystko jest ok ale zamek nie reaguję. Rozkręciłem boczek żeby dobrać się do zamka, ponieważ pomimo rozbrojenia alarmu drzwi nie da się otworzyć....
Wizualnie wygląda ok. Wydaje mi się, że jakby to było coś z wiązką to raczej by jedna rzecz nie działała, a nie działa 1. zamykanie z kluczyka, 2. otwieranie z kluczyka, 3 siłownik c.z. A może ktoś ma opis bloków vag do modułu komfortu z tego rocznika to można by sprawdzić czy krańcówki się załączają. Albo pinout samego modułu komfortu.
Najpierw trzeba zobaczyć czy jest oryginalny zamek centralny, poszukać centralkę z alarmu i z zamka, jeżeli jest nie oryginał, sprawdzić sygnały czy wychodzi z alarmu, zasterować centralką zamka po przez impuls masy, jeżeli jest (nie oryginał). W zamku centralnym może być problem z siłownikiem master, który blokuje sygnały z alarmu. Co do akustycznego...
Dziś uporałem się z problemem podobnym co w temacie, też moduł komfortu, ale Skoda Octavia 2003, dioda w drzwiach nie miga, duży pobór prądu. Objawy takie: tylne prawe drzwi - nie można sterować z panelu kierowcy, natomiast działają na panelu drzwi, pobór prądu z akumulatora (drzwi zamknięte) - 0,3A, wypinanie bezpieczników po kolei - niewielkie zmiany...
W tylnych drzwiach pasują każde siłowniki bez problemu musisz dokupić przelotki gumowe Do przednich siłowniki musząbyć jak najmniejsze np od opla Wszystko zdobyłem z demontażu w punkcie kasacji aut łącznie z centralkąCZ syreną i czujnikami alarm kupiłem koszt wszystkiego 130 zł Trochę pracy i wsio hula
Ponieważ posiadam skodę fabię classic i bez komfortu nie chcą działać szyby wyjąłem z siłowników układy. Zakupiłem sterownik do szyb SSM2 który ma dużo opcji i bajerów, praktycznie dorównuje standardowemu modułowi komfort. Niestety nie wiem za bardzo jak to podłączyć pod oryginalne przyciski które są w Fabii. Miernikiem sprawdziłem które przewody się...
Witam Wymiana stycznika w klapie bagaznika (przycisk otwierania) nic nie dała. Ponieważ od tego czasu błąd wystąpił kilka razy to mam parę obserwacji. Podczas wkładania kluczyka do stacyjki następuje następująca sekwencja działań Wszystkie siłowniki w drzwiach dostają sygnał otwarcia (mimo, że wcześniej zostały otwarte pilotem i faktycznie są otwarte)...
Dzięki Sprawdzę jutro! Gdyby się nie udało naprawić, myślisz że zamontowanie uniwersalnych siłowników i otwieranie z pilota, wyeliminowało by tą usterkę? Dodano po 5 Zapomniałem wspomnieć, że problem występuje niezależnie czy otworze z kluczyka od strony kierowcy, czy od pasażera.
Witam mądre głowy ;-) mam pytanie czy moge do fabii założyć alarm tego typu: Funkcje autoalarmu Freeway: Zabezpieczenie przed skanowaniem kodu pilota. Zabezpieczenie przed nagraniem kodu pilota. Zabezieczenie przed duplikatem pilota. Blokada zapłonu. Zabezpieczenie przed przypadkowym naciśnięciem przycisków ( np. w kieszeni ). Możliwosc podłączenia...
zamek za 54 zł sprawdzi się napewno dużo ich zamontowałem i 3 lat z żadnym nie miałem problemu zasilanie znajdziesz pod kierownicą jedy problem jaki będziesz miał to przednie drzwi trzeba trochę pokombinować żeby znaść miejsce do zamontowania siłownika tapicerkę zdemontujesz ściągając podłokietniki na wcisk przód i tył pod spodem są śruby pozostałe...
gniazdo gdzie przychodzą kostki w słupku drzwi da sie wyciągnąć?? pozwalają na to przewody?? bo muszę się dobrać do kabla odpowiadającego za domykanie szyb od strony pasażera, ponadto padło zamykanie cz z pilota. Kabel przegnił w kostce i sie rozsypał. Tak - można się dobrać do kostek bez rozbierania drzwi - przewody można wyciągnać na ok. 4cm. W przypadku...
Właśnie z dorobieniem sprawa nie jest prosta, bo to ustrojstwo ma grubość 0,5 mm (tzn zęby "oryginalnego" wypinacza) Byle jaki materiał się wygina i nie spełnia swojej funkcji, bo nie zgniata tych skrzydełek blokujących cofnięcie konektora. Zmarnowałem na to kilka godzin i ani rusz. Oszlifowałem wczoraj na szlifierce stołowej dwie pęsety, gdyż wydawały...
W siłownikach zamków są mikrostyki przełączające się zamknięty/otwarty. Powinien ten sygnał pojawiać się na module komfortu. Ze schematem trzeba by ustalić kolor przewodu I raczej na 100% pojawia się masa.
Witam Zakupiłem ostatnio do Skody Fabii 1 Sedan (2004r) moduł centralnego zamka (Bloker 60) problem polega na tym ze jak podłączam dodatkowy kanał II pod oryginalny siłownik klapy bagażnika. Działa tylko dosyć długo co skutkuje nie otwarciem się klapy bagażnik. W porównaniu do oryginalnego przycisku szarpniecie siłownika jest dosyć dynamiczne. Impuls...
zamka fabia siłownik zamka civic sprinter siłownik zamka
schemat nissan primera pioneer mikrofon ustawić bezawaryjna pralka wymienne łożyska
budowa wykrywacza metali stacja klimatyzacji
Thomson CS96 – jak dodać wejście AUX z regulacją głośności? Instrukcja montażu Parkside Performance – długa głowica do szlifierki, przedłużka wrzeciona M14, modele PWDS 920 B2, PPWSFA 20-Li B3