[quote="listek2000"] Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Musisz wywiercic dziure , inaczej nie zagada
Masz podpięte zasilanie do pinu SAFE?
Są to oznaczena zaciskąw samochodowych nie rozumesz po tym widze że mało masz wspulnego z elektryką i elektromechanika samochodową:) 30- stały plus z akumulatora 31- masa 15-plus po przekręceniu stacyjki
No, zasilanie kuchenki gazowej(+) :D
Jak ma alternatorze masz ponizej 14v a kontrolka gasnie to alternator do wyjecia
Po zgłaszaniu silnika zasilanie przestaje działać
Witam, mam pytanie: Czy tego typu prostownik można podłączyć w celu ładowania akumulatora do gniazda zapalniczki np. do Fabii (stałe zasilanie w gnieździe jest,amperaż też jest odpowiedni )? Czy są jeszcze jakieś przeciwwskazania techniczne - nie jestem elektronikiem. Napiszcze coś na ten temat. Pozdrawiam.
W fabii zasilanie idzie przewodem antenowym Nalezy podac 12v przez dlawik na srodkowy przewod w antenie
12V nie podłączasz. Przejściówka zasila się z portu USB. Używasz txd i rxd i gnd. Łączysz zawsze txd modułu z rxd staga i txd modułu z rxd staga. Masa z masą. Zasilanie 5V.
Czy można zastąpić pompę wspomagania KOYO z Fabii combi 1.4 16V 55 KW z 2005 6Y5 silnik BKY innym modelem? Można, ma być tej samej firmy KOYO, posiadać tyle samo pinów w kostkach. Gnije wiązka idąca do pompy, musisz mieć stałe zasilanie 12V na czerwonym i brązowym przewodzie (dwa najgrubsze).
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Sprawdź czy przepływomierz oraz map sensor mają masę i zasilanie
Sprawdz zasilanie może ze złego miejsca wziołeś zasilanie w niektórych samochodach jest zrobione tak że po 20 czy 30 minutach odłączane jest zasilanie.
Np możesz sprawdzić czy sprężarka dostaje zasilanie.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
sprawdz zasilania na sterownik na poczatek
A w jaki sposób zmierzyłeś, że brak zasilania na wytryskach? Multimetrem?
Witam Mam bardzo dziwny problem z zasilaniem w Skodzie Fabii. Na wstepie pragne dodac, ze przeszukalem internet wzdluz i wszerz nie znajdujac ani jednego przypadku ktory bylby podobny do mojego. Przy wylaczonym zapolonie nie dzialaja: swiatla awaryjne, oswietlenie wnetrza oraz eletroprzycisk klapy bagaznika - dzialaja one po wlaczeniu zplonu. Bez zapolonu...
Oryginalnie były anteny aktywne z modułem w podstawie anteny. Zasilanie było po wtyczce antenowej a oryginalne radia miały wbudowany separator i zasilacz.
No to trzeba sprawdzić czy sygnały docierają do sterownika i czy czujniki położenia mają zasilanie.
albo stara fiesta,tylko zasilanie i impuls ładowania,stare clio podobnie.
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
Dwa czarnoniebieskie,to takie same zasilanie. Podsumowując zamień ten czarno niebieski pod szarobiałym z brązowoczerwonym zaizolowanym gdzieś z tyłu.
Witam, mam lekką zagwozdkę. Chciałem u szwagra w Fabia II z magistralą CAN zamontować zestaw głośnomówiący, który m. in. potrzebuje +12V po przekręceniu stacyjki. Skąd podać ten sygnał na centralkę zestawu HF? Pomyślałem, że podbiorę go ze sterowania anteny/wzmacniacza z radia Dance ale ono nie ma takiego PIN'u. Czy można dokupić jakieś urządzenie,...
Jak sprawdzałeś zasilanie?
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówki. Jeżeli nie to trzeba sprawdzać gdzie ginie napiecie. Jeżeli sa to reflektory podwójne to napięcie na żarówki idzie z bezpieczników, na bezpieczniki napięcie idzie z wyłącznika świateł (ponieważ obu świateł nie ma to przypuszczam, że w tym miejscu nie ma napiecia). Ponieważ światła drogowe działają to zasilanie...
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Zmierz zasilanie czujnika( 12v), masę,trzeci to sygnał 5v. Jak nie masz oscyloskopu to tyle możesz zrobić. Ale zawsze coś by nie wymieniać w ciemno.
Koledzy taka sugestia od lamera może to coś z zasilaniem ? To kojarzy mi się też z zapowietrzeniem.
Zmierz napięcie ładowania, czy nie za wysokie Zmierz czy ci nie znika zasilanie czujnika
ja z opisu widze zasilanie przekaznika na lini 30 Dodano po 27 a w ajkim module te błedy wystepuja
WITAM-mam pytanie,w jaki sposób zasilany jest wzmacniacz antenowy. Słyszałem że potrzebny jest specjalny adapter. Jak inaczej można to zrobić ?
Sprawdź zasilanie obciążając na głównej wtyczce dwoma halogenami.Te pompy często psują się np.podciekając wodą poprzez wtyczki.Masz pewność,że druga jest sprawna?
coś mi kradnie prąd ( 0,14A ) mówią koledzy że może moduł od alarmu Odetnij zasilanie, ale tak żeby wiedzieć jak podłączyć , gdy auto nie zechce odpalić. Może piszę bzdury, ale bezpieczne. :D
Generalnie jak chcesz mieć możliwość radio włączać niezależnie od pozycji kluczyka to to sztywne napięcie z A4 zmostkuj - połacz z pinem A7. Radio powinno się włączyć.
Czy sprawdziłeś cokolwieg bezpieczniki, zasilanie, wiązkę?
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
myślę że to brak zasilania sterownika silnika(może przekaźnik)
Kolego sprawdź test elementów wykonawczych. To powinno rozwiać Twoje wątpliwości.
Brak połączenia może oznaczać problemy z zasilaniem sterownika , sprawdź czy dochodzi do niego zasilanie i masa.
Specjalnie odpaliłem inny schemat. I wiesz co ci powiem ? Lelesz wodę jak nic. Pin 1,2 to zasilanie 5v. Szkoda pisać.
zasilanie czujnika OK?
delfi ma coś takiego jak połączenie w trybie obd/ taki symbol u góry po prawo obok ikony z zasilaniem kliknij na niego i w trybie obd powinien się połączyć.
U mnie nie Octavia, tylko Fabia 1,4 MPI 2003 - ale jak każdy VAG zasilanie anteny MUSI być przez separator dla radia innego niż VAG (oryginalne radio wymienione najpierw na Sony CDX-GT474 + separator, później Vordon HT 869v2 + ten sam separator). Zasilanie anteny w separatorze (niebieski przewód) podłączone do przewodu ANT_CTRL wychodzącego z radia...
zasilanie chyba dochodzi poniewaz słychac klik napisalem zasilania,nie zasilanie.
Osłonę silnika
Ja bym jeszcze sprawdził kostkę stacyjki i przekaźnik główny . Najlepiej by było poczekać aż zgaśnie i spróbować nawiązać komunikację ze sterownikiem silnika jeśli jej nie bezie to albo ginie zasilanie na sterownik albo sam sterownik jest uszkodzony. Miałem kilka przypadków z tymi sterownikami że głupiały i kończyło się wymianą na inny .
Kolego z całym szacunkiem ale ciemno widzę czy to sam ogarniesz. Jak dla mnie to padł jakiś główny bezpiecznik bo dużo modułów martwych, możesz sprawdzic np czego nie ma na ECU czy zasilania czy masy, ale musisz mieć schemat.
Spróbuj się doklikać do parametrów bieżących w diagnostyce i zobaczyć na pozycje, a potem poklikaj guzik od przełączania nawiewów i popatrz jak ona się zmienia. Tyle że jak masz taki błąd to i tak musisz się do tego dobrać żeby albo wymienić, albo pomierzyć na złączy zasilanie, sygnał, komendę.
Ten element nie ma nic do braku komunikacji. Bez niego nie będzie sterowania silnikiem. Sprawdź czy na pompie jest zasilanie i CAN.
Co do rozrusznika to zobacz czy na tym cienkim przewodzie który do niego idzie jest zasilanie jak włączasz rozrusznik. Jak nie ma to raczej kostka stacyjki uszkodzona a jak jest to rozrusznik do naprawy. Nie masz czasem zbyt mało płynu hamulcowego?
Zdemontuj lewa czesc kokpitu ponizej kierownicy ujrzysz glowna listwe zasilania [ grube przewody czerwone idace zbezpiecznikow przy akumulatorze
Podaj kod silnika i rocznik. Sprawdziłeś co napisałem? Wtyk przekaźnika. Ma być od strony sterowania zasilanie na cewkę po kluczyku i zasilanie stałe na pinie styków przekaźnika. Cewka przekaźnika sterowana jest masą podawaną przez sterownik. Podasz kod, podam Tobie z którego pinu sterownika. Możesz podać masę przez kontrolkę 12v 5W z żarówki i przekaźnik...
mała czarna kostka -tam są zasilanie i masa
Jeśli brak napięcia zasilania na wzmacniacz antenowy może być uszkodzenie w samym radiu, uszkodzony wzmacniacz antenowy. Proponuję zdjąć podsufitkę, dostać się do wzmacniacza, sprawdzić jego stan ( czy nie jest korodowany, zaśniedziały itd). Możliwe że doszło do uszkodzenia zasilania przez uszkodzenie wzmacniacza antenowego.
No ja nie wiem dlatego tutaj pisze czy jak ma zasilanie pompa to moze byc walnieta...
Chcę sprawdzić czy gdzieś nie mam przerwy pomiędzy czujnikiem a ECU. Czy Waszym zdaniem to dobra droga? Dobra,ale sprawdzasz nie tylko przejścia ale też zasilania ,masę,i wyjście z czujnika. Kod silnika daj.
Sprawdź połączenia i zasilanie MAP bo tam jest problem ,do tego z podgrzewaniem lambdy 1 . Jak to naprawisz to na 90 procent problem ustąpi.
no niestety, ale nieobeznany w temacie nie zrobi samemu za wiele. Możesz czy dochodzi zasilanie na pompę. Jeśli tam jest ok, to może być usterka czujnika skrętu na kolumnie kierowniczej. diagnoza niezbędna.
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Przełącznik pod kierownicą zmienia zasilanie drogowych bez zapłonu ze stałego plusa np. do flash albo po zapłonie z włącznika świateł po włączeniu mijania. Mijania są zasilane bezpośrednio z włącznika, czy na zapłonie po włączeniu mijania wychodzi zasilanie na pin 4 i 7 (żółtozielony)?
Witam.Wymieniałem podnośnik szyby,prawych przednich drzwi.Wszystko poszło sprawnie i szybko bez większych problemów,poprzedni właściciel też coś tam grzebał (jakiś Niemiec) bo niektóre z kabli były ucięte i skręcone na skrętkę i zaizolowane taśmą.Wszystko działało prawidłowo.Od niedawna zaczął zanikać prąd ,to znaczy, raz działało elektryczne opuszczanie...
Zachowuje sie jakoś tak jak w Fabii bez zasilania- separatora. AM wcale, FM słaby, różne częstotliwości różnie. A taka malutka na przodzie dachu...
Nie sprawdzałem, auto niedawno zakupione. Moją uwagę, w związku z wyskakującym błędem raczej skierowałem w kierunku zapłonu...Czy da się wyczyścić katalizator za grosze na próbę czy trzeba pakować olbrzymią kasę w nowy?
wiec zobaczylem bezpieczniki Sprawdzałeś bezpieczniki wyciągając je, oglądając i wsadzając z powrotem ? Jak tak -To teraz niestety musisz je wsadzić z powrotem na to samo miejsce :) Pamiętaj że bezpiecznik w miejscu osadzenia musi mieć z jednej i drugiej strony konektorki. Zapewne jeden bezp nie trafił w swoje miejsce.
Te oznaczenia to światło postojowe lewe i prawe. Z tego co pamietam to wystarczy zgasić auto na kierunkowskazie i licznik będzie się święcił a wtedy na tych pinach jest zasilanie. To nie jest wyjście a wejście czyli informacja dla licznika.
Jeśli jest to TRW w skrajnym przypadku może zrobić zwarcie zasilania.
Zamówiłem miernik. Mam pytanie co do samego dokonywania pomiaru. Od razu mam wykręcić wszystkie świece, czy wykręcić jedna, zmierzyć, wkręcić spowrotem itd... czy odpinac zasilanie wtryskiwaczy?
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
Enterek ma rację. W Fabiach dokładnie tak jest. Najlepsze rozwiązanie to zasilanie bezpośrednio z akumulatora. Pozdr
Nie, to cyk, to przekaźniki, nie rozrusznik. Tak ma być. problemem jest brak zasilania na cienkim przewodzie. Póki co, możesz spróbować podać tam plus z akumulatora i rozrusznik zakręci.
Nie wiem gdzie jest umieszczony moduł pod deską. Jeszcze go nie ma pod deską,dałem ci tylko propozycje montażu centralki.Pod konsolą przy skrzynce bezpieczników masz wszystkie potrzebne przewody(zasilanie,masa, kierunkowskazy,sterowanie zamka).Ale decyzja oczywiście należy do ciebie. Pozdrawiam.
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Jak nie chcesz mieć takich przebojów jak z Magicarem i kanał dodatkowy to zdecydowanie Seo Dolphin Plus. Za niecałe 300 zł masz full wypas z ultrasami i wstrząsem. Syrenka oczywiście z własnym zasilaniem. Poczytaj trochę na forum o tym alarmie, a przekonasz się, że mam rację.
Zasilanie wszystkiego idzie z 4 bezpieczników na akumulatorze
Central powinien działać. Nie wiem jak ma Skoda, czyli VAG, ale powinien działać centralny. Radio chyba tez - francuzi robią to z układem czasowym wyłączającym po zadanym czasie zasilanie urządzeń wewnątrz, ale central działa bo musi zamykać.
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Witam i prosze sie nie śmiać z pytania.Problem jest taki potrzebuje podłączyc do wzmacniacza antenowego w Fabii zasilania mniejszego niż 12V ile nie wiem musze to dopiero sprawdzic praktycznie np rezystor albo cos w tym stylu tylko nie wiem jak to policzyć itd.Problem jest taki ze moje radio po podpieciu 12V (separator mam oryginalny z ASO )niektóre...
To teraz sprawdź czy łączy się z innymi modułami.Jak nie to jest problem z linią diagnostyczną k/CAN.Jak łączy to sprawdź bezpieczniki a nie że zaraz spalony sterownik.Jak dobre sprawdzić zasilanie na złączu ECM silnika.
Skanowałem całe auto Całe bez licznika ? Odepniesz sterownik silnika i dalej będzie świeciło, bo niby dlaczego miałoby zgasnąć. Powstaną błędy komunikacji i zasilania.
Sprawdź czy do wspomagania dochodzi zasilanie, w następnym etapie do sprawdzenia linie od komunikacji.
Kwestia syrenki,lub jej kontaktu z zasilaniem.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Ze schematu wynika, że zasilanie pozycyjnych i regulacji wychodzi z tego samego styku wyłącznika, ale bez pomiarów trudno powiedzieć. Zacząć trzeba od żarówek, bezpieczników itd....
co konkretnie potrzebujesz zasilanie czy głośniki?
Której generacji jest ta Fabia: I/II (przed 2007 r. - czy po, żarówki jakie)? Z linku który podałem, zwróć uwagę na post #17. Zasilanie na drogowe idzie poprzez włącznik świateł, natomiast sygnał świetlny (flash) już nie. Ponadto ciągłość przewodu/przejście sprawdzaj żarówką 21W, bo miernik może wprowadzić w błąd.
Czy oba zasilania dostarczone ? Jak tak to odłącz radio od zasilania na chwile. Może mu coś "odbiło"...
Naładuj na maxa aku albo zamień syrenkę na bez własnego zasilania
Druga strona zasilania to pewnie z masy? Brałeś taką możliwość pod uwagę?
Tak to się skończy tylko zastanawiam się gdzie ginie: przed przekaźnikiem czy za. Nie mam warsztatu, garażu, kanału, dostęp do świec jest koszmarny w tym aucie, a usterka zdarza się kiedy nie ma mnie w pobliżu więc nic nie pomierzę. Myślę o wyciągnięciu dwóch LED-ów na deskę i poinstruowania kumpla: -Obserwuj, jak nie zapali się kontrolka świec to patrz...
Może być brak zasilania na sprężarkę.
A może brak dodatkowego "+" ? Musisz ponownie wyjąć radyjko i sprawdzić czy dochodzi zasilanie.
Witam Ponawiam pytanie , gdzie podłaczyc linie can radia , pod ktore piny w gateweyu? , oraz skad najlepiej wziasc zasilanie? Radio dance skoda 2009r fabia
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Tak działalo by, prawdopodobnie brakuje któregos zasilania w drzwiach sprawdz bezpieczniki
Pewnie jakiś spadek napięcia może spowodowany załączaniem kompresora od klimatyzacji, bądź czymś co jest na tej gałęzi zasilania.
Trzeba naprawić licznik albo jego zasilanie . Jak ma odpalić kiedy immo nie da info po CAN ? Gdzie według was jest podłączona pętla?
najlepiej żebyś wziął zasilanie z zacisku 15 skrzynki bezpieczników. I daj bezpiecznik po drodze. w tym podpięciu istnieje ryzyko ze w razie jak lampki zrobią zwarcie to zabierze sterowanie elektrozaworami i zasilanie czujnika wałka rozrządu.
Dupa to z C... Brak masy i lub zasilania.
wspomaganie fabia zasilanie fabia zasilanie wzmacniacz zasilanie wspomagania fabia
młotek trzonek głośniki przenośne ładowanie objawy matrycy
schemat miodarki schemat miodarki
Citroën C5: Co oznacza komunikat "Engine Fault Repair Needed"? Samoczynne zmienianie kanałów w VLC Player - co robić?