Czy można zastąpić pompę wspomagania KOYO z Fabii combi 1.4 16V 55 KW z 2005 6Y5 silnik BKY innym modelem? Można, ma być tej samej firmy KOYO, posiadać tyle samo pinów w kostkach. Gnije wiązka idąca do pompy, musisz mieć stałe zasilanie 12V na czerwonym i brązowym przewodzie (dwa najgrubsze).
Sprawdź zasilanie obciążając na głównej wtyczce dwoma halogenami.Te pompy często psują się np.podciekając wodą poprzez wtyczki.Masz pewność,że druga jest sprawna?
przewód do diagnozy nie urwany/przecięty?Może zdechł sterownik układu pomocy w kierowaniu?Jak z zasilaniem i masowaniem ?
No ja nie wiem dlatego tutaj pisze czy jak ma zasilanie pompa to moze byc walnieta...
Witam. Odłącz zasilanie wspomaganie i zrób jazdę próbną czy wtedy tez będzie różnica w sile skrętu, tak stwierdzisz czy to nie wina wspomagania czy samej maglownicy . Jeżeli nie ma różnicy . Sprawdź błędy w wspomaganiu i parametry czy czujnik kąta skrętu liczy w obie strony.
Skoda posiada stosunkowo słabą instalację elektryczną z tego właśnie rocznika.Na przewodach szczególnie wiązki przedniej w komorze silnika.Na kablach tej wiązki jest bardzo cienka izolacja kablowa powodująca że żyły miedziane poprzez cienką izolację na kablach potrafią korodować a kable w tym miejscu pokrywają się niebieskim nalotem i w tym miejscu...
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Sprawdź czy do wspomagania dochodzi zasilanie, w następnym etapie do sprawdzenia linie od komunikacji.
Problem z zasilaniem to 1288,a nie 566.Raczej nic na zewnątrz nie zobaczysz.Czasami konektory są zielone.Parametry do sprawdzenia.Korozja bardzo możliwa.
Jeśli jest to TRW w skrajnym przypadku może zrobić zwarcie zasilania.
Witam w skodzie fabii nie działa wspomaganie, świeci się kontrolka , odczytany błąd to : 00566 - Steering Assistance Operation: Implausible Signal Zasilanie dochodzi z zacisku 30 oraz 15 po stacyjce,w blokach mierzonych w module 44 (wspomaganie ) napięcie zasilania wyświetla 14,2 podczas pracy silnika, obroty kierownicą czujnik odczytuje prawidłowo....
no niestety, ale nieobeznany w temacie nie zrobi samemu za wiele. Możesz czy dochodzi zasilanie na pompę. Jeśli tam jest ok, to może być usterka czujnika skrętu na kolumnie kierowniczej. diagnoza niezbędna.
Co brak płynu ma do niskiego zasilania (klema 30)? Hydrozagadka.
zasilanie czujnika OK?
Proszę sprawdzić napięcia na wtyczkach pompy, wiadomo grube kable zasilanie + -, - sprawdzamy żarówką, następnie wtyczka z trzema przewodami to Can i zasilanie po zapłonie 12-14V , kolejna wtyczka cztery przewody to czujnik kąta - to zostawmy w spokoju. A wystarczy na szybko diagnostyka jeśli jest komunikacja to wszystko jasne i mniej szukania. Nie...
poza canem idzie jeszcze 15 i na niej też trzeba sprawdzić czy jest pełne napięcie zasilania - obstawiam że nie ma
Sprawdź czy masz to zasilanie na pompie ten czarno żółty przewód. Wczoraj miałem podobny przypadek naprawiałem światełko cofania (skorodowany przewód) i padło wspomaganie ten właśnie od zasilania pompy (nie chodzi o ten czerwono czarny gruby)
Trzeci bezpiecznik jest od pompy, piszesz że ciągłość jest a na wtyczce brak zasilania więc może nie do końca wtykasz przewody pomiarowe we wtyczkę lub brak jest masy jeżeli bierzesz ją z tej wtyczki. Co do wiązki na podłużnicy to tam czasem kable wyglądają ładnie a wystarczy pociągnąć i się rwą. Możesz podać na to gniazdo zasilanie prosto z akumulatora...
Bardzo częstym przypadkiem jest brak komunikacji z pompą, a przyczyną jest dostanie się płynu do elektroniki pompy lub wilgoć. Najpierw sprawdź zasilanie na pompie (żarówką 100 W) i drugą wtyczkę czy nie jest pośniedziała.
Ten element nie ma nic do braku komunikacji. Bez niego nie będzie sterowania silnikiem. Sprawdź czy na pompie jest zasilanie i CAN.
Panowie w octavii nie ma wspomagania elektrycznego, a jesli to fabia to ten blad to: Tryb pracy wspomagania -niewiarygodny sygnał- uszkodzona pompa lub przerwy w zasilaniu na zacisku 30
Wyjmujesz wspomaganie rozkręcasz do płyty i mierzysz przejścia między bolcami wtyczki a płytką bo tam najczęściej gnije i sam układ nie wie że ma startować. Chodzi tu o wtyczkę z przewodami can i zasilaniem po 15 a nie od czujnika skrętu.
Jest w ogóle komunikacja ze sterownikiem pompy ?. Tam, oprócz głównego zasilania idą raptem 3 kable: + po zapłonie i CAN
Świeci się kontrolka na liczniku od wspomagania?Wcześniej podlącz pod komputer i wykasuj błędy o ile są-najczęstsza wina błędów.Sprawdź tez czy bezpieczniki są sprawne bo może nie ma zasilania na pompe.
can drozny, zasilania sa, wyglada na uszkodzona pompe
Znalazłem przyczynę, a mianowicie na tym samym obwodzie znajduję się zasilanie EGR i podgrzewana puszka odmy, jak odpiąłem podgrzewacz automatycznie problem znikną teraz pytanie o co chodzi z tym podgrzewaniem czy jet to potrzebne i jaką role spełnia ?
Skoda Fabia z silnikiem 1,9TDI ma elektryczną nagrzewnice jako wspomaganie ogrzwania, gdy jest większe zapotrzebowanie na ciepłe powietrze. Poszukać na szrocie z jakiegoś rozbitka. Problem to zasilanie.
jak w temacie wspomaganie w skodzie nie działa sprawdziłem :\ -zasilanie na stałe ok - po załączeniu stacyjki ok - can ok 2,5 v obie linki - czujnik skrętu 4 przewodowy zewnetrzne zasilanie wewnetrzne sygnał podłanczałem oscyloskop i sygnał ok - podłączyłem się spd firmy auto com i wyswietliło mi błąd sterownika -odłączyłem czujnik skrenty pokazało...
Renault twingo 1 tylko zasilania(plus/masa)zapłon, sygnał obrotów silnika, prędkości pojazdu, kontrolka wspomagania i diagnostyka
Zacznij od sprawdzenia zasilania pompy. Na grubych przewodach stałe 12 V oraz jeden przewód tam jest na którym powinno być 12V po odpaleniu i 2 przewody Can i jeszcze po prawej chyba wtyczka do czujnika skrętu. Jeżeli zasilanie jest to pompa do wymiany.
Podpowiedź - kontrolka EPC zapala się po utracie zasilania ECU (częsty sposób włączania dodatkowej blokady zapłonu).
Pompa musi mieć CAN do poprawnego działania. Potrzebujesz pompę, maglownice z czujnikiem oraz węże. Pompa ma 3 wtyczki - zasilanie z akumulatora, czujnik z maglownicy oraz CAN wraz z plusem po stacyjce. Musisz zmienić kodowanie w module centralnej elektryki by auto wiedziało że ma wspomaganie. Proponuje zakup części z jednego auta i najlepiej wybrać...
czujnik na maglownicy sprawdzony? A mógłbyś mi przy okazji powiedzieć jak? Bo rozumiem, że jest jeszcze inna metoda niż sprawdzenie zasilań i ciągłości przewodów?
Zasilania masy wiązka na podłużnicy bezpieczniki oczywiście sprawdzone :)
01598 - drive battery voltage 07-10 - signal too low - intermitten Zasilanie pompy do sprawdzenia.pozdr.
Nie napisałeś nic nowego. Komputer nie jest w stanie wykryć takiej usterki tzn. dokładnie ją zlokalizować. Wykrył że jest coś nie tak z zaciskiem 30 czyli stałym plusem zasilającym pompę wspomagania. Jest tylko jedno ale, w samochodach zasilanie idzie od plusa oraz od minusa (masy). Wielu "fachofców" robi tak jakby o tym nie wiedziało. Drugi przejaw...
Jest używka, ale dalej nie działa, a na instalacji zasilania masa, na can 2,45 V jest. Pruje instalacje :/
Nie masz komunikacji w CANie układu napędowego (Powertrain) - z tego powodu jest błąd immo bo sterowniki silnika i licznika się nie widzą. Możliwe że poleciał któryś sterownik i przez to brak komunikacji pomiędzy resztą. Odłączaj po kolei sterowniki z którymi jest brak diagnozy i patrz kiedy diagnoza wróci - wtedy będziesz wiedział gdzie jest babol...
Po pierwsze jest tam wspomaganie hydrauliczne czy elektryczne bo nie znam Fabi? Jak hydrauliczne to zacząłbym od sprawdzenia czy w instalacji jest olej. A jak elektryczne to od obwodu zasilania - czy dopływa prąd i czy bezpieczniki są w porządku.
Tez mam takie wrażenie ale gość zgodził się na zwrot. Gorzej ze mi się pomysły skończyły a filozofi tam nie ma zbytnio żadnej. Zasilania prawidłowe, pompa słychać chodzi, olej świeży, przewody drożne, przekładnia podmieniona. Jest szansa że te używane pompy były uszkodzone również ale jakoś dziwne to trochę.
Kable są samochodowe.A mam je chyba od zawsze,nawet nie pamiętam.Jestem elektrykiem,więc takie rzeczy leżą u mnie w każdej szafce w warsztacie. Jeśli chodzi o tą wiązkę,to muszę przyznać że jestem bardzo dokładny.Przed związaniem tej nowej wiązki i ułożeniem w korytku sprawdziłem wszystko ponownie.Inaczej chyba bym nie usnął. Bezpieczniki sprawdziłem,sprawne....
Coś mi się wydaje że pewnie zrobiłeś test w którym to sterownik zachowuje się tak jakby był wypadek - gasi silnik, odpala awaryjne i wyłącza wspomaganie. Skoro nie idzie się połączyć ze wspomaganiem to trzeba sprawdzić zasilania na pompie. Można też w module centralnej elektroniki sprawdzić czy jest komunikacja ze wspomaganiem. Może Twój sprzęt jest...
Dobrze powiedziane ale jakby już rozbić wodę na wodór i tlen to nagle się okaże że to nie para pcha tłoki tylko w procesie spalania te dwa gazy się wspomagają. I mamy science fiction na stronie głównej. Litości...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Wydaje mi się, że to jednak dość istotnie inny problem. Ja nie chcę odcinać ładowania (przed przeładowaniem) tylko zapobiec nadmiernemu rozładowaniu wyłączając odbiorniki, które nie są wymagane do rozruchu silnika. Nie wiem, czy się dobrze orientuje, ale wydaje mi się, że by auto mogło zapalić...
Awaryjne sprawdzone na początku, nic. Licznik od innej Fabii - nic. Po odłączeniu pompy wspomagania przestało mrugać. Wszystkie przewody od pompy do modułu BSI sprawdzone, nic. Podłączona inna pompa - to samo, mruga. Stara pompa podłączona z powrotem. Po odłączeniu komputera sterującego przestało mrugać. Przewody sprawdzone, nic. Komputer podłączony...
Witam Pompa -zasilanie jest Na CAN po kluczuku prąd jest na wszystkich pniach we właściwym napięciu Rozebrałem pompę i tranzystory sprawne wylutowałem sprawdziłem i wlutowałem. Kondensatory sprawne. Kontrolka zapala się gaśnie przed uruchomieniem -prawidłowo. Kontrolka po uruchomieniu zapala się i brak wspomaganie pompa się nie kręci Czujnik skrętu...
Brak zasilania pompy. Sprawdź wiązkę do pompy szczególnie w okolicach podłożnicy pod akumulatorem ,wtyczkę do pompy ,Bezpieczniki na akumulatorze (te w kształcie 8) i te w skrzynce.
Witam. Mam problem z moja fabcią 1,4mpi 2001. Po uruchomieniu silnika i włączeniu oświetlenia można zaobserwować przygasanie - mruganie świateł. Dodatkowo można usłyszeć załączanie i wyłaczanie się pompy. Wspomaganie kierownicy jest i działa. Po wyłączeniu silnika słychać bbbbbbbbuuuuuuu (olej jest) Po podłaczeniu auta pod komputer i "wejściu" w pompę...
W przyszłym tygodniu umówiłem się na serwis. Jak się okazuje przyczyną tych problemów nie musi (chociaż znajomy mechanik w 80% sądzi, że to pompa) być pompa. Przyczyną mogę być w tym roczniku także przewody może sygnałowe, czy zasilania. które źle wykonane lubią psuć się ("gnić"). Poczekam. Pozdrawiam. Tomasz z Bydgoszczy
beata pn fabie maja wspomaganie elektryczno-hydrauliczne znaczy silnik elektryczny napedza pompe hydrauliczna ktora goni olej na maskownice. silnik elektryczny oczywiscie ze sterownikiem ciekawe jakie napiecie zasilania powinno byc na silniku gdybym znal odpowiedz na to pytanie bylbym pewien co sie dzieje.i ciekawe czy WAG-iem mozna ingerowac w sterowanie...
To sprawa się rozjaśniła. W pierwszym poście napisałeś to tak jakby z pompą była diagnoza cały czas. Z tego powodu napisałem że jest to dziwne bo gdyby siadł CAN GATEWAY lub pompa to nie powinno być diagnozy z którymś z tych sterowników. Jaki jest rocznik tej Fabii? Tam są 3 wtyczki jak napisałeś: - zasilanie pompy (2 przewody) - czujnik (3 lub 4 w...
Witam wszystkich, mam problem z fabią I, otóż brak w niej wspomagania chodź czasem się pojawia. Zauważyłem również że nie zapala się nawet na sekundę kontrolka na liczniku od wspomagania a na dodatek brak diagnozy pompy. Napięcia sprawdzone na kostce zasilania 12.4V na kostce małej 3 piny na can 2.5v na trzecim po zapłonie 12.3v, dla pewności sprawdzona...
Skoda Fabia wyposażona jest w układ wspomagania kierowania elektromechaniczny tzn. silnik elektryczny steruje układem wspomagania. Podczas skręcania kierownicą silnik wspomagania otrzymuje informcję o kącie skrętu kierownicą, wówczas układ uaktywnia się, pobierając zasilanie z instalacji elektrycznej pojazdu. Z mojej praktyki wynika, że jeżeli na postoju...
Dzięki ale to można wyczytać na innych tematach dotyczących wspomagania w skodzie fabi. Wiązka , czujnik skrętu , zasilanie ( komunikacja oraz napięcie zasilające) to wszystko jest ok. Interesuje mnie pomoc dobrej duszy która będzie chciała podzielić się swoją wiedzą w zakresie naprawy pompy.
sprawdź przewody do pompy, zasilania są ale cienkie sterujące i diagnostyczne mogą juz nie istnieć. Wyjąć akumulator i dojście jest całkiem dobre i wszytsko widać też z kanału.
Witam. Posiadam Skode fabie 1.4MPI z pompą wspomagania marki KOYO. Jakieś dwa tygodnie temu zapaliła mi się kontrolka wspomagania, z czym od razu zgłosiłem się do mechanika, jego diagnoza pompa padła. Znalazłem więc punkt w warszawie gdzie sprzedają takie regenerowane pompy w zamian za starą pompę. Z lekkim bólem serca ale szczęśliwy że będę miał sprawne...
Zadne bledy nie są kasowane z chwilą wyciągniecia kluczyka,bez herezji panowie.Usterka może być zapisana ze statusem "sporadyczny" lub "nieobecny".Pomoc w kierowaniu przechowuje info o usterkach nawet podczas odłączenia zasilania. Byc może diagności skopali sprawę podczas diagnostyki. Co do czujnika skrętu-zgoda-pada,ale wymiana w warunkach amatorskich...
ok. już znalazłem moją usterkę. Wyjąłem pompę wysuszyłem porządnie suszarką gniazdo od zasilania , przeczyściłem styki benzyną i działa. Nawet kontrolka sama zgasła a wspomaganie chodzi jak masło. Zauważyłem też, że jeden drucik w gnieździe od zasilania (tego mniejszego) był skrzywiony i nie podłączony. Jeśli chodzi o moją diagnozę to myślę, że woda...
ok. już znalazłem moją usterkę. Wyjąłem pompę wysuszyłem porządnie suszarką gniazdo od zasilania , przeczyściłem styki benzyną i działa. Nawet kontrolka sama zgasła a wspomaganie chodzi jak masło. Zauważyłem też, że jeden drucik w gnieździe od zasilania (tego mniejszego) był skrzywiony i nie podłączony. Jeśli chodzi o moją diagnozę to myślę, że woda...
może czujnik a może elektronika pompy (postawiłbym na czujnik) . czujnik 3pin: 1-zasilanie czujnika 2-masa 3-wyjście czujnika zmierz zasilanie miedzy 1 i 2 powinno być ponad 12v i oscyloskopem na 3-wyjście- zobacz co jest i jak się zmienia podczas kręcenia kierownicą.
Witam, wielkie podziękowania dla GSH82 za szybką odpowiedź. Dzisiaj żona znowu miała problemy z samochodem - te same objawy migające kontrolki hamulca ręcznego, abs'u, trzykrotny sygnał dźwiękowy i w konsekwencji zapalona kontrolka kierownicy i brak wspomagania (ponowny rozruch silnika na chwilę eliminował awarię), co ciekawe wczoraj był spokój. Gdy...
Gruby czerwony to silny plus zasilania, czarny plus za stacyjką, ale pompa jeszcze nie ruszy, ruszy po zapaleniu silnika jak pójdzie magistralą CAN info, że silnik pracuje. Silnik pompy jest to silnik trójfazowy (bezszczotkowy) sterowany tranzystorowym przemiennikiem.
Nie da rady podejść bo trzymają przewody. Ciężko wydobyć ośkę silnika z otworu płytki drukowanej żeby czegoś nie zniszczyć. Chciałbym uzyskać taki dostęp jak na obrazku poniżej. Po prawej stronie są 3 styki zasilania silnika które chyba odkręca się od strony pompy.Właśnie w tym miejscu poległem. Silnik jest podłączony do płytki. Właśnie tej części /z...
Witam mam problem ze wspomaganiem a w zasadzie z jego brakiem oto błędy jakie wyszły VCDS-Lite Version: Release 1.2 Thursday, 17 June 2021, 18:08:41:0 Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,5... ----------------------------------------... Address 01: Engine Labels: Redir Fail!...
Błędu komputer nie wskazuje żadnego no i trochę zgłupiałem, zasilania i wszystko jest, kąty skrętu też są pokazane także nie za bardzo wiem jak do tego podejść. Rozmawiałem z pewną kobieta która regeneruje pompy wraz z mężem i powiedziała mi ona, aby sprawdzić jakiś przewód, który idzie od pompy na kolumnę kierownicza i w tym też przewodzie jest niby...
tak świeci. do tego jeszcze kontrolka ABS, brak jest wspomagania. Sytuacja ta jest nie zawsze. Jednego dnia wszystko jest OK. drugiego świecenie kontrolki wspomagania i jak powyżej. Temat ten był już omawiany na forum, lecz jak czytam to nikt nie wie o co chodzi. W/g mnie jest to pompa TRW, która już swoją konstrukcją ( zabezpieczenie układu elektronicznego...
J500 - pompa wspomagania K - licznik G250 - czujnik w maglownicy S164 - bezpiecznik na akumulatorze SB7 - bezpiecznik w skrzynce w kabinie, zasilanie po stacyjce Ten moduł na samej górze to moduł centralnej elektroniki. http://obrazki.elektroda.pl/1259852200_1... Bez odczyty kodów będzie ciężko sprawdzić co jej dolega. Nie każdy czujnik...
Jak w temacie Skoda Fabia rok 2005 brak wspomagania . Po podłączeniu komputera błąd komunikacji . W gateway bład 1309 . Próba nawiązania komunikacji z 44 kanałem - niepowodzenie . Brak komunikacji . Sprawdzona pierwsza kostka 4 pinowa 1- can napięcie 2,36V , 2 can napięcie 2,67V , 3 wolny , 4 napięcie akumulatora . Sprawdzona druga kostka 2 pinowa gruby...
Witam serdeczne, Po wymianie półosi w samochodzie Skoda Fabia 1.2 pojawił się problem z pracą wspomagania. To znaczy pojawiał się błąd wspomagania na desce rozdzielczej ale wystarczyło zgasić silnik i ponownie uruchomić go a układ KOYO zaskakiwał i pracował w odpowiedni sposób- przejechałem tak parędziesiąt kilometrów i teraz przy zapłonie na wyprostowanych...
hej parę omów bo jasność padnie problem tkwi w rozdzieleniu zasilania wspomy i samych świateł, ważne jest wartość napięcia ładowania i stan akumulatora bądz jego pojemności bo przy skręcaniu światła potrafią przygasać od słabej baterii ogónie to jest lipa bo moc alternatora nie pozwoli założyć większej bateri a ta z koleji potrzebna by była do wspomagania
Trzeba by Fabię podłączyć do jakiegoś VAG'a i sprawdzić sławetny czujnik G250 (czujnik kąta skrętu kierownicy), popatrzeć na pobór prądu, popatrzeć i posłuchać czy pompa pracuje mimo wszystko (czy dostaje napięcie zasilania) ... no i potem to już albo naprawić (to lepiej i taniej) albo wymieniać czujnik lub pompę (to gorzej i drożej) Mimo wszystko życzę...
Witam Wszystkich ,Sorry za to ze sie wtrace w tym mijscu ale chcialbym poprosic o pomoc ;) z gory Dziekuje Wszystkim ;) Problem dotyczy , Skody Fabi 1.4mpi , a dokalnie popmy i wspomagania kierowniczego , samochod byl uszkodzony ,ale poduszki byly ok , samochod zostal naprawiony , wykasowane wszstkie bledy i i zostala podlaczona pompa wspomagania "...
Płyn jest w pompie? Tiaa , może panu w tym temacie wypada przejść do czytania? Jest oczywiście płyn:) Wierzę. Sprawdź główne zasilanie, grube czerwony i brązowy kabel, na cieńszym czerwono/żółtym + po stacyjce, na pomarańczowych ze znacznikami 2.2-2.4V na drugim 2.6-2.7 V , chyba że masz oscyloskop. Brak czegoś to kopanie w wiązce.
Witam ! Wracam do tematu wałkowanego przeze mnie kiedyś tu na tym forum. Chodzi mianowicie o pompę wspomagania (w tym momencie nie ważne czy to będzie TRW czy Koyo) a dokładnie o to czy ktoś z szanownych kolegów/koleżanek badał kiedyś jaki jest lub powinien być pobór prądu przez taką pompę. Chodzi mi o wartości w stanie tzw. spoczynku oraz dynamicznie...
Nie dawno w deszczową noc nastąpiła awaria wspomagania. Zaświeciła się kontrolka wspom. kier. i przy kolejnych uruchamianiach auta nie gasła. Czytając inne fora wykluczyłem oczywiste usterki: 1. Czujnik skrętu dobry, sprawdzony u fachowca na komputerze. 2. Jest błąd w komputerze samochodu o niedziałającym wspomaganiu. 3. Kable sprawne, napięcia i impulsy...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
Witam.Męcze się już z pompa(TRW) tydzień.Raz działała raz nie.Błąd w sterowniku: 00566 - Steering Assistance Operation 27-00 - Implausible Signal00566 - Steering Assistance Operation 27-00 - Implausible Signal Przerobiłem wszystkie możliwe powody: wiązki,nowy czujnik skrętu itp. Rozebrałem pompę poraz drugi i po podłączeniu do auta (na sucho bez płynu)...
Mi zawsze mówili źe ładowanie ma być powyżej 14 v na włączonych światłach. Sprawdzałem dzisiaj w Polo z 1994r., Pasacie 2004r. i Fabii 2006r. i jakby się umówili cała trójka - 14,2V bez świateł. 13.9 to trochę mało według mnie. Prądowe w kabinie są,zasilają bezpieczniki. Czyli te moje 13,9 za mało? . Czy znajdę na forum schemat instalacji elektrycznej...
witam. zazwyczaj występuję w roli obserwatora, zwyczajnie nie chce mi się czasem zabierać głosu, ale postanowiłem się udzielić: miałem swego czasu samochodzik, w którym postanowiłem przetestować ideę rozdrabniania zbrylonych molekuł węglowodorów, w celu udoskonalenia procesu spalania mieszanki. natchniony do tego czynu zostałem poprzez mechanika który...
Witam Wszystkich , chcialbym poprosic o pomoc ;) z gory Dziekuje Wszystkim ;) Problem dotyczy , Skody Fabi 1.4mpi 2001 , a dokalnie popmy i wspomagania kierowniczego , samochod byl uszkodzony ,ale poduszki byly ok , samochod zostal naprawiony , wykasowane wszstkie bledy i i zostala podlaczona pompa wspomagania " tzw -prowizorycznie) wszystko dzialalo...
fabia wspomaganie wspomaganie fabia fabia zasilanie
corolla verso programowanie magic telefon myphone bateria
pralka miele kyocera termotransfer
Wózek widłowy odpala, ale nie jedzie i brak hydrauliki - diagnostyka i przyczyny Jak sprawdzić temperaturę silnika w Renault Trafic 2020?