EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
żaden mechanik nie może tego zrobić Pewnie nigdzie nie byłeś tylko od razu na forum....nie powinien to być trudny problem...a "folswageny" diagnozuje się dedykowanym sprzętem.... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Masz klasyczne objawy źle działającej instalacji gazowej. Że to najprawdopodobniej Omegas nie znaczy że nie może się zepsuć. Czasem trzeba nawet kilkadziesiąt km zrobić na benzynie żeby korekty wróciły do normy.
Tylko raczej zawór PCV się przycina.
Jeśli uwalona dźwigienka, to szybko padnie wałek rozrządu. Nie wiem czy to możliwe, ale gdyby zblokował się kompensator luzu, to zawór mógłby być podparty. Pierdułka, ale roboty sporo, bo walki są mocowane do pokrywy zaworów.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Zawór odmy miałem podobny przypadek
To jest bulbulator przepływu mocy. A tak normalnie jest to zawór EVAP i jest częścią układu odpowietrzania EVAP, tzn. oczyszczania zbiornika z oparów benzyny.
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
No i nie daje mi spokoju trzecia nie wymieniana dotąd oryginalna cewka. Wklejam zdjęcia bo wydaje mi się że ona również pada. Pojawiły się na niej wyraźne wypukłości. Dwie wcześniejsze wymieniłem na beru. http://obrazki.elektroda.pl/3194892700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1723623500_1...
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
Wymieniłem...... I poco ?? Żaden z tych błędów nie wskazuje na elementy, które wymieniłeś. Jak byk masz non stop problem z egr-em więc sprawdź zawór i rurki od niego, sondę zostaw na deser póki nie ogarniesz egr-a. Dodano po 1 Ew. zrób flesh-a ECU na wyższy soft, często pomaga.
jak sam napisales wczsniej co oznacza twoj błąd z moich rosyjskich tłumaczeń twoj błąd oznacza: "Przełączanie Zawór 5 => Zawory elektromagnetyczne 5-N92: zerwania łańcucha / krótkie zamknięcia na masę" czyli podobny do twojego, niestety nie wiem co w tym przypadku zrobić. Może wystarczy przeczyścić styki w kostkach lub sprawdzić przewody czy nie mają...
Już Ci napisałem w swoim pierwszym poście. Masz sprawdzić czy po odłączeniu wtyczki od zaworu par paliwa nie ma przepływu przez ten zawór czyli czy jest zamknięty.
Panewki w porządku, a pompa oleju jest dobra, a smok olejowy nie był zapchany. Brak opiłków metalu w filtrze oleju i misce. Czujnik ciśnienia oleju nowy. Problem cały czas ten sam. Gdzie szukać i co diagnozować? Czy cos sie zapchało? Czy tam jest jakiś zawór olejowy?
Witam, podłączę się do postu. Pytanie, czy słupek BBM można wymienić na CHF? Czy jest jakaś znacząca różnica? Dodano po 5 witam mam silnik bbm i muszę go wymienić ponieważ w moim wypaliło zawór , pytanie czy można przełożyć na słupek chf czy to ta sama konstrukcja? Dziękuję za odpowiedź
Witam. Mam problem z klimatyzacją w samochodzie Skoda Fabia 1 1.9 TDI 100 km. Nie działa mi klimatyzacja manualna, po wciśnięciu guzika AC świeci się. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd 00898 activation AC compressor zwarcie do plusa. W poprzednim roku działała i w pewnym momencie podczas jazdy przestała działać. Wymieniłem sprężarkę klimatyzacji...
Witam forumowiczów. Tematem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI. Powoli kończą mi się pomysły, co mogło się wydarzyć. Mianowicie pewnego razu nagle autko straciło moc, z wydechu podczas przyspieszania wydobywają się kłęby dymu, a w silniku jakby coś stukało, fukało, nie jest to metaliczny dźwięk. Na wolnych obrotach wszystko jest w porządku, a gdy załącza się...
Czy zawór czy sprzęgło w Fabii idzie to sprawdzić żarówką.
Tak, to wtrysk fazy ciekłej. Nie polecam ze względu na koszty i awaryjność. Minimalna nieszczelność wtryskiwaczy prowadzi po pierwsze do konieczności "dobijania" ciśnienia w instalacji na postoju, co powoduje rozładowanie akumulatora, a po drugie, gdy instalacja się uśpi i tak dochodzi do zapowietrzenia układu wtryskowego i/lub "zalania" silnika fazą...
Witam, Mam problem z samochodem teścia : Skoda Fabia I, 1,2 htp w fabrycznym gazie. Po odpaleniu zimnego silnika strasznie nim szarpie, strzela z wydechu i przepustnicy, jest mocny zapach benzyny. Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Po krótkim czasie (około 90 sek) efekt ten zanika. Auto musi stać nie odpalane przynajmniej około 7 godzin. Podczas...
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Mam problem z odpowietrzeniem Skody Fabia 1.4 MPI 2002r. Próbowałem tradycyjną metodą i nie pomogło. Czy widoczny na zdjęciu zawór na dole jest od odpowietrzania? Jeśli tak jak to zrobić? https://obrazki.elektroda.pl/1178228000_...
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
Wygląda na typowy objaw za dużego ciśnienia oleju. Albo masz za wysoki stan, albo zawór obejściowy się nie otwiera. Olej sprawdzałeś na zimym czy ciepłym silniku?
Sedno problemu to układ EVAP który nie działa. Sens działania układu EVAP jest taki że w określonych warunkach otwiera się zawór EVAP i podciśnienie w kolektorze zasysa pary paliwa z filtra EVAP. Uszkadza się Zawór EVAP . Zacina w pozycji zamknij albo otwórz ewentualnie na reaguje prawidłowo na sygnały połowicznego otwarcia PWM (reaguje za wolno) spowodowane...
Przeczytane z zeszytu serwisowego dla Fabii pierwszej . Dla zacisku nowego czy to po naprawie przed jego montażem . https://obrazki.elektroda.pl/2130326100_... Z tłumacza Google : Wstępne odpowietrzanie zacisku hamulca Ustaw zacisk hamulca do wstępnego odpowietrzania. – Otworzyć zawór odpowietrzający -strzałka A-. – Używając...
Witam czy ktoś wie GDZIE JEST W SKODZIE FABII 1.4 16V ZAWóR EWAP
Dzisiaj sprzęgło brało od połowy skoku, więc postanowiłem ponowić odpowietrzanie. Znalazłem instrukcję odpowietrzania sprzęgła przy pomocy przyrządu VAS 5234. Niestety nie posiadam takiego, więc użyłem mojego chińskiego urządzenia plus pompowanie sprzęgła. - Podłączyć urządzenie do napełniania i odpowietrzania hamulców -VAS 5234- lub -V.A.G 1869-. Do...
Skoda Fabia 1,9 SDI nie posiada w misce olejowej czujnika poziomu oleju. Jedyny pomiar to bagnet. Jeżeli po ostygnięciu lub po dolaniu zimnego oleju gaśnie kontrolka ,to może wskazywać na uszkodzony czujnik, pompę olejową lub zacinający się zawór nadmiarowy ciśnienia. Podstawą diagnostyki będzie sprawdzenie ciśnienia oleju w układzie.
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Głowica do zdjęcia i wymiany prowadnic zaworowych + szlifowanie / dotarcie zaworów. Wada tych modeli Kolego masz u mnie duże piwo, w końcu (wyczerpując wszystkie inne możliwości) zrzuciłem głowice. Okazało się ze mimo pozornie dobrych parametrów kompresji, głowica była w stanie agonalnym (włączając pęknięty zawór ssący na 3 cylindrze). Do wymiany poszły...
zawór wymienilem znajduje sie w fabi w komorze silnika lecz usterka sie powtórzyla nieszczelnosci nie widac, jest jeszcze jakas inna mozliwosc?
Witam podbijam temat. Skoda Fabia 2001 silnik jak wyżej. Kodu silnika nie mam, bo jestem chwilowo na urlopie. Jaki zawór kupić. Ceny zaczynają się od 160zl do 600-700zl oryginalne jak w samochodzie. Byłby jakiś zamiennik, których działaby bez przeszkód i wystarczył na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów?
Witam *Podczas pracy silnika na biegu jałowym (samochód stoi - zagrzany pow. 80 C) wartość wynosi u mnie 0.39 % tak ma byc czy to objaw uszkodzonego zaworu egr,Podczas "gazowania" na postoju EGR niekiedy jak przygazuje to zawór otwiera sie 0.78 % to dobrze czy zle?
Być może przeciek z EVAP albo z reduktora do dolotu.A do tego jak jest puszcza zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie.
Witam serdecznie. Nasza Fabia ostatnio od czasu do czasu pokazuje kontrolkę od składu spalin(tzw. helikopter) i co za tym idzie ustala sobie program ograniczonej mocy. Po odpaleniu po raz drugi lub trzeci kontrolka znika. Skoda też jakby wraca do poprzednich możliwości. Po kilku dniach (odpaleniach) znowu marudzi ta kontrolka. I potem znika. Raz na...
Czyli wiemy tyle co nic. Zwarcie, sygnał niewiarygodny, zwarcie itd? Odczytać to VCDSem. Sprawdzić od razu wysterowanie zaworu w blokach pomiarowych. Niech to zrobi ktoś kumaty a nie kasowacz błędów. Można by było też zobaczyć czy zawór sie otworzy po podaniu zasilania.
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Wzrost ciśnienia w układzie jak ruszy sprężarka. Przełóz zawór ze starej
Szanowni Państwo, bardzo dziękuję za dobre rady. Profilaktycznie jutro wymieniam filtr i zawór powrotny. Auto odpaliło na malutką ilość plaka bez bólu. Po nocy postoju na płaskim dzisiaj rano odpalił po około 1 minucie kręcenia, a przed chwilą też po koło minucie. Znalazłem nieszczelność wydaje mi się że na tym przy wtrysku. https://obrazki.elektroda.pl/4063319400_...
Problem rozwiązany. Wystarczyło przeczyścić zawór egr.
Czy zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej powinien mieć przelot w obydwie strony ?
Zrobiłem tak jak napisałeś, przed pierwszym odpaleniem zrobiłem po 2 obroty wstecz. Silnik uruchomił się bez problemu ale stukały popychacze, po włączeniu się wentylatora wyłączyłem silnik i na zimnym zrobiłem wstępne napięcie. Praktycznie każdy zawór miał luz na mijance, ustawiłem luz na zero (czułem siłę popychacza) po czym wkręciłem 2 obroty. Po...
Sprawdziłem nowy zawór od Fabii ,przejście jest .
ew. zabity kat To bardziej na nieszczelny zawór wskazuje, ew. przestawiony rozrząd. Do tego błąd ubogiej mieszanki - cudów nie ma, gdzieś ssie.
Błędy cały czas wracają skasuje i po kilku km wracają wygląda na to że Zawór EGR był dobry no nic będę mieć na zapas .
Jest przecież P130A. Sprawdź zawór odmy. Odłącz wężyk od zaworu, zaślepki z dwóch stron, „uchyl” lekko bagnet od oleju i zobacz co się będzie działo.
zawór skoda fabia zawór zawór wydechowy fabia fabia alternator
wycieraczki chrysler massey ferguson sterownik skrzyni scali regulator
generator magnetyczny power query
Citroen C3 Picasso: Podłączenie czujnika wałka rozrządu Moment dokręcania skrzyni biegów Renault Thalia 1.2