żaden mechanik nie może tego zrobić Pewnie nigdzie nie byłeś tylko od razu na forum....nie powinien to być trudny problem...a "folswageny" diagnozuje się dedykowanym sprzętem.... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
Masz klasyczne objawy źle działającej instalacji gazowej. Że to najprawdopodobniej Omegas nie znaczy że nie może się zepsuć. Czasem trzeba nawet kilkadziesiąt km zrobić na benzynie żeby korekty wróciły do normy.
Tylko raczej zawór PCV się przycina.
zawór wymienilem znajduje sie w fabi w komorze silnika lecz usterka sie powtórzyla nieszczelnosci nie widac, jest jeszcze jakas inna mozliwosc?
Jeśli uwalona dźwigienka, to szybko padnie wałek rozrządu. Nie wiem czy to możliwe, ale gdyby zblokował się kompensator luzu, to zawór mógłby być podparty. Pierdułka, ale roboty sporo, bo walki są mocowane do pokrywy zaworów.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Zawór odmy miałem podobny przypadek
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
To jest bulbulator przepływu mocy. A tak normalnie jest to zawór EVAP i jest częścią układu odpowietrzania EVAP, tzn. oczyszczania zbiornika z oparów benzyny.
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
Wymieniłem...... I poco ?? Żaden z tych błędów nie wskazuje na elementy, które wymieniłeś. Jak byk masz non stop problem z egr-em więc sprawdź zawór i rurki od niego, sondę zostaw na deser póki nie ogarniesz egr-a. Dodano po 1 Ew. zrób flesh-a ECU na wyższy soft, często pomaga.
No i nie daje mi spokoju trzecia nie wymieniana dotąd oryginalna cewka. Wklejam zdjęcia bo wydaje mi się że ona również pada. Pojawiły się na niej wyraźne wypukłości. Dwie wcześniejsze wymieniłem na beru. http://obrazki.elektroda.pl/3194892700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1723623500_1...
Witam Zabrałem się dzisiaj za wymianę łańcuszka rozrządu w Fabii I 1.4MPi i podczas odkręcania śruby na kole wałka rozrządu przekręciłem gniazdo torx w śrubie (ona jest chyba wkręcana z klejem Loctite na gwincie). Niestety jest za mało miejsca żeby wbić większy bit czy kombinować z jakimś rozkręcaniem (5cm od śruby do podłużnicy, ledwo klucz tam zmieściłem)....
Przez kilka tygodni miałem błąd zamka. Wyświetlało mi się, że któreś drzwi są nie zamknięte. Któregoś razu zamknąłem zamek na sucho (foto poniżej) i zacząłem ruszać drzwiami. http://obrazki.elektroda.pl/7876131900_1... http://obrazki.elektroda.pl/5003947800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7824659400_1...
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Skoda fabia 1.2 3 cyl. 2003r. Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci ,paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic...
zablokował się zamek klapy bagażnika .
Witam. Wymieniłem zamek w drzwiach tylnych prawych w Skodzie Fabii I 2003r. Oryginał o numerze 3B4839015AG zastąpiłem zamiennikiem o tożsamym oznaczeniu ale bez litery "G" na końcu oznaczenia. Po tej operacji zamykając centralny zamek z kluczyka bądź ręcznie ryglem w drzwiach kierowcy wszystkie drzwi oprócz wymienionego zamka zamykają się prawidłowo....
zamek drzwii fabia spadlo sztywne ciegno blokowania drzwii jak je zamontowac
Witam, Problem wygląda następująco: drzwi zablokowały się i nie można ich otworzyć ani z zewnątrz ani wewnątrz. Pociągając klamkę od środka dzyndzelek wyskakuje lecz po puszczeniu zaraz opada- doszukałem się info że załączył się tryb 'SAFE'. Próbowałem 2krotnie w ciągu 2 sekund zaryglować auto w celu wyłączenia tej funkcji lecz bez efektów ;/ Rozebrałem...
https://obrazki.elektroda.pl/2813027800_... https://obrazki.elektroda.pl/9756316900_... Witam. Proszę o pomoc w temacie jak w tytule. Uszkodziła się wiązka przewodów między przednimi drzwiami pasażera a skorupą samochodu. Pech chciał że w pozycji zamkniętych drzwi i teraz ani pilotem ani kluczykiem nie mogę otworzyć...
Jak w tytule. Co może być najczęstszą przyczyną?
Witam , rozwaliło mi w skodzie fabi 1 1,4 16v przegub wewnetrzny lewy stojąc przodem do auta i po wymianie na nowy ponownie się rozsypał, co może byc tego przyczyną ?
Mam problem, skrzypią mi tylne drzwi przy powolnym ich otwieraniu. Zlokalizowałem miejsce, jak przytrzymam palec na łączniku plastikowym znajdującym się pośrodku drzwi (zdjęcie poniżej) czuć, że on jest powodem. Popryskałem delikatnie WD 40, to zrobiło się jeszcze gorzej, a nie chce pryskać głębiej, bo nie wiem co tam jest, może jakaś elektronika, czujnik,...
Panowie ratujecie....... Miałem taki problem przy naprawie manetki kierunkoskazów y` w skodzie fabii rocznik 2000 silnik benzynowy 1,4 mpi zaświęciła się po kilku dniach kontrolka poduszki powietrznej po skanowaniu Vagiem: 532-- -------Battery voltage Signal to Low SPORADYCZNY 588-- -------Airbag Igniter - Driver Side -N95 Resistance to High SPORADYCZNY...
Witam, zatrzasnąłem sobie klucz od samochodu na tylnej kanapie - kluczyk położyłem na kanapie i w tym czasie poprawiałem pasy od fotelika dziecięcego. W miedzy czasie zaryglował się zamek w drzwiach (zapomniałem o tym). Wyszedłem z auta i zatrzasnąłem drzwi. Nie mam zapasowego klucza. Auto posiada immobiliser. Jaka metoda w tym momencie będzie najmniej...
Panowie mam taki problem, otóż nie zamykają mi się drzwi prawe przednie, jest centralny, krańcówka jest ok bo lampka po otwarciu się zapala, z klucza oczywiście mogę zamknąć, więc zakupiłem używany zamek i o samo, jak wyciągam to złącze 8 pin i wpinam go w zamek, nie przykręcony, jest to samo zero reakcji? Możliwe, że drugi zamek też jest uwalony? Mało...
Witam:) Miałem okazje robic dziś samochodzik jak w temacie. Usterka była strasznie dziwna. Klijent normalnie odpalił samochód przejechał kilka kilomertów poczym go zgasił i już więcej nie odpalił. brak alarmu. jedynie fabryczny immob. i centralny z diodą przy przycisku zamka. samochód nie chce odpalic ani na benzynie ani na gazie (brak iskry) Kombinowałem...
Witajcie. Wczoraj zamontowałem uniwersalny sterownik zamka centralnego model zx-300. Posiadam moduł komfort z fabrycznym centralnym z kluczyka. Połączyłem go w sposób wielokrotnie opisywany ( do przewodu żółto-niebieskiego) i wszystko działało. Potem zabrałem się za podłączenie wyjścia na podnoszenie szyb i podączyłem je do przewodu czarno-niebieskiego...
Witam Serdecznie ! Od jakiegoś czasu borykam się z problemem zamykających się drzwi w mojej Fabi. Nie wiem co może byc przyczyną takiej usterki. Opiszę może mój problem : Polega on na tym że kiedy jadę autem samoistnie zamykają się drzwi (rygluja), albo otwierają i tak na zmiane mam centralny zamek w aucie. Ale i nie tylko podczas jazdy, ostatnio wjechałem...
Czy ktoś z forumowiczów wymieniał przegub wewnętrzny przy skrzyni biegów w fabii 1.2 htp 47 kw(64 KM). Szukam pomocy. Może posiadacie jakieś zdjęcia. W książce Sam naprawiam samochód Skoda Fabia Etzolda nic nie znalazłem. Pozdrawiam
Już Ci napisałem w swoim pierwszym poście. Masz sprawdzić czy po odłączeniu wtyczki od zaworu par paliwa nie ma przepływu przez ten zawór czyli czy jest zamknięty.
Panewki w porządku, a pompa oleju jest dobra, a smok olejowy nie był zapchany. Brak opiłków metalu w filtrze oleju i misce. Czujnik ciśnienia oleju nowy. Problem cały czas ten sam. Gdzie szukać i co diagnozować? Czy cos sie zapchało? Czy tam jest jakiś zawór olejowy?
jak sam napisales wczsniej co oznacza twoj błąd z moich rosyjskich tłumaczeń twoj błąd oznacza: "Przełączanie Zawór 5 => Zawory elektromagnetyczne 5-N92: zerwania łańcucha / krótkie zamknięcia na masę" czyli podobny do twojego, niestety nie wiem co w tym przypadku zrobić. Może wystarczy przeczyścić styki w kostkach lub sprawdzić przewody czy nie mają...
Witam, podłączę się do postu. Pytanie, czy słupek BBM można wymienić na CHF? Czy jest jakaś znacząca różnica? Dodano po 5 witam mam silnik bbm i muszę go wymienić ponieważ w moim wypaliło zawór , pytanie czy można przełożyć na słupek chf czy to ta sama konstrukcja? Dziękuję za odpowiedź
Witam. Mam problem z klimatyzacją w samochodzie Skoda Fabia 1 1.9 TDI 100 km. Nie działa mi klimatyzacja manualna, po wciśnięciu guzika AC świeci się. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd 00898 activation AC compressor zwarcie do plusa. W poprzednim roku działała i w pewnym momencie podczas jazdy przestała działać. Wymieniłem sprężarkę klimatyzacji...
Witam forumowiczów. Tematem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI. Powoli kończą mi się pomysły, co mogło się wydarzyć. Mianowicie pewnego razu nagle autko straciło moc, z wydechu podczas przyspieszania wydobywają się kłęby dymu, a w silniku jakby coś stukało, fukało, nie jest to metaliczny dźwięk. Na wolnych obrotach wszystko jest w porządku, a gdy załącza się...
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
Witam, Mam problem z samochodem teścia : Skoda Fabia I, 1,2 htp w fabrycznym gazie. Po odpaleniu zimnego silnika strasznie nim szarpie, strzela z wydechu i przepustnicy, jest mocny zapach benzyny. Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Po krótkim czasie (około 90 sek) efekt ten zanika. Auto musi stać nie odpalane przynajmniej około 7 godzin. Podczas...
Przeczytane z zeszytu serwisowego dla Fabii pierwszej . Dla zacisku nowego czy to po naprawie przed jego montażem . https://obrazki.elektroda.pl/2130326100_... Z tłumacza Google : Wstępne odpowietrzanie zacisku hamulca Ustaw zacisk hamulca do wstępnego odpowietrzania. – Otworzyć zawór odpowietrzający -strzałka A-. – Używając...
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Mam problem z odpowietrzeniem Skody Fabia 1.4 MPI 2002r. Próbowałem tradycyjną metodą i nie pomogło. Czy widoczny na zdjęciu zawór na dole jest od odpowietrzania? Jeśli tak jak to zrobić? https://obrazki.elektroda.pl/1178228000_...
Czy zawór czy sprzęgło w Fabii idzie to sprawdzić żarówką.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Dzisiaj sprzęgło brało od połowy skoku, więc postanowiłem ponowić odpowietrzanie. Znalazłem instrukcję odpowietrzania sprzęgła przy pomocy przyrządu VAS 5234. Niestety nie posiadam takiego, więc użyłem mojego chińskiego urządzenia plus pompowanie sprzęgła. - Podłączyć urządzenie do napełniania i odpowietrzania hamulców -VAS 5234- lub -V.A.G 1869-. Do...
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Problem rozwiązany. Wystarczyło przeczyścić zawór egr.
Głowica do zdjęcia i wymiany prowadnic zaworowych + szlifowanie / dotarcie zaworów. Wada tych modeli Kolego masz u mnie duże piwo, w końcu (wyczerpując wszystkie inne możliwości) zrzuciłem głowice. Okazało się ze mimo pozornie dobrych parametrów kompresji, głowica była w stanie agonalnym (włączając pęknięty zawór ssący na 3 cylindrze). Do wymiany poszły...
Wzrost ciśnienia w układzie jak ruszy sprężarka. Przełóz zawór ze starej
Skoda Fabia 1,9 SDI nie posiada w misce olejowej czujnika poziomu oleju. Jedyny pomiar to bagnet. Jeżeli po ostygnięciu lub po dolaniu zimnego oleju gaśnie kontrolka ,to może wskazywać na uszkodzony czujnik, pompę olejową lub zacinający się zawór nadmiarowy ciśnienia. Podstawą diagnostyki będzie sprawdzenie ciśnienia oleju w układzie.
Witam *Podczas pracy silnika na biegu jałowym (samochód stoi - zagrzany pow. 80 C) wartość wynosi u mnie 0.39 % tak ma byc czy to objaw uszkodzonego zaworu egr,Podczas "gazowania" na postoju EGR niekiedy jak przygazuje to zawór otwiera sie 0.78 % to dobrze czy zle?
Witam podbijam temat. Skoda Fabia 2001 silnik jak wyżej. Kodu silnika nie mam, bo jestem chwilowo na urlopie. Jaki zawór kupić. Ceny zaczynają się od 160zl do 600-700zl oryginalne jak w samochodzie. Byłby jakiś zamiennik, których działaby bez przeszkód i wystarczył na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów?
Być może przeciek z EVAP albo z reduktora do dolotu.A do tego jak jest puszcza zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie.
Czyli wiemy tyle co nic. Zwarcie, sygnał niewiarygodny, zwarcie itd? Odczytać to VCDSem. Sprawdzić od razu wysterowanie zaworu w blokach pomiarowych. Niech to zrobi ktoś kumaty a nie kasowacz błędów. Można by było też zobaczyć czy zawór sie otworzy po podaniu zasilania.
Czy zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej powinien mieć przelot w obydwie strony ?
Szanowni Państwo, bardzo dziękuję za dobre rady. Profilaktycznie jutro wymieniam filtr i zawór powrotny. Auto odpaliło na malutką ilość plaka bez bólu. Po nocy postoju na płaskim dzisiaj rano odpalił po około 1 minucie kręcenia, a przed chwilą też po koło minucie. Znalazłem nieszczelność wydaje mi się że na tym przy wtrysku. https://obrazki.elektroda.pl/4063319400_...
Błędy cały czas wracają skasuje i po kilku km wracają wygląda na to że Zawór EGR był dobry no nic będę mieć na zapas .
Zrobiłem tak jak napisałeś, przed pierwszym odpaleniem zrobiłem po 2 obroty wstecz. Silnik uruchomił się bez problemu ale stukały popychacze, po włączeniu się wentylatora wyłączyłem silnik i na zimnym zrobiłem wstępne napięcie. Praktycznie każdy zawór miał luz na mijance, ustawiłem luz na zero (czułem siłę popychacza) po czym wkręciłem 2 obroty. Po...
ew. zabity kat To bardziej na nieszczelny zawór wskazuje, ew. przestawiony rozrząd. Do tego błąd ubogiej mieszanki - cudów nie ma, gdzieś ssie.
Zawór zwrotny w pompie ok?
Błąd wyraznie mówi że mieszanka jest za uboga lub za bogata. Sprawdzić prace sondy lambda, zrobić analize spalin, sprawdzić szczelność ukladu paliwowego, sprawdzić zawór odparowywania zbiornika.
Jak podłączysz maszynę zobacz jakie ciśnienia są w układzie . Zobacz czy zawór jest wysterowany miernikiem sprawdzisz .
Czujnik wału korbowego jest trudny wychwycenia z reguły auto na zimno odpala i na ciepło już nie bardzo w starszych modelach niema go na diagnostyce ecu tylko wskazuję coś takie że jest problem układem zapłony błąd 1314 czy coś poza tym pokaże misfier wypadanie zapłonu. Ten czujnik odpowiada zaprawidlowe podanie iskry i uruchomienie wtrysku na danym...
Witam. Mam problem z autem SKODA FABIA 1.9 TDI 100 a mianowicie odcina ona turbinę przy średnio 110 km/h, gdy zgasi się silnik i uruchomi ponownie już wszystko jest ok i można jechać ile się chce. Turbo było czyszczone plus nowe uszczelniacze, nowa przepływka, nowy egr, zawór ciśnienia turbiny wymieniony i dalej bez zmian. Nie wiem co jest grane, może...
Jak dla mnie to sprężarka jest uszkodzona. Dokładałeś klimatyzację oryginalną? Jeżeli zawór rozprężny będzie zablokowany, to klima wystartuje, ale po osiągnięciu wysokiego ciśnienia (zbyt wysokiego) powinna się rozłączyć. oprócz tego po podłączeniu manometrów będzie widoczna próżnia na niskim a na wysokim wspomniane wcześniej zbyt wysokie ciśnienie....
fabia zawór zawór skoda zawór pompy skoda
matryca lc420wun brama hormann sterować ustawić ruter
Suzuki DRZ 350cc: Dlaczego dwa czujniki wału? Telewizor Blaupunkt 49/148z - migająca dioda, brak włączenia