Witam, Ulysse, 806, Evasion, Expert, Jumpy to tosamo auto. Zobacz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Pozdrawiam, Georges
krańcówki jak w golfie4 na module a sterowanie masa i masa + 180ohm
kolego matimon22 almera ma siłownik w lewych drzwiach,więc nie upieraj się z tym wkładaniem bo to co prawda jest wyjście i w sumie na każde pytanie o podpięcie zamka można zastosować twoją uniwersalną poradę ale czasem warto trochę się pomęczyć i dojść do sterowania.
Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
na slupku po stronie pasazera
Dokładnie jak piszesz.
Jest to zamek sterowany minusem. Weź kawałek kabla z bezpiecznikiem rozłącz złączkę na łączeniu drzwi z karoserią. Jeden koniec kabla do masy a drugim sprawdzaj kolejno w gnieździe wyprowadzenia. Powienieneś natrafić na dwa kable które będą powodowały otwieranie i zamykanie drzwi. Uwaga!!! Gdy będziesz to robił wyłącz radio!!! podłączenie minusa na...
w kluczyku masz transponder immo wiec żeby był komplet musisz i z tym zaradzić a to nietania zabawa ja proponuje np http://www.allegro.pl/item917233714_ster... i masz centralny z pilota a co ważne bezawaryjny własciwie
ZOBACZ TO
Mam nadzieje ze pomoze. Po co wstawiasz publicznie plik nie udostępniając hasła?
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
JEst wykonalne. Znajdz jakiegoś dawce i przełóź. Potrzebne Ci jeszcze będą wiązki elektyczne , przyciski i tapicerki drzwiowe
Sterownik centralnego zamka znajdziesz przy lewej nodze siedząc na fotelu kierowcy. Osłona styka się z listwą progową ( najpierw odchyl delikatnie listwę progową jest tam jeden zaczep) Osłona zamontowana jest na dwa kołki od wewnętrznej strony. Jeżeli nikt jej nie demontował będzie jeszcze zabezpieczona nakrętką plastikową głębiej obok pedału sprzęgła...
A zamek jest fabryczny?? Ja ostatnio ćwiczyłem taką i nie miała zamka fabrycznego i wszystkie graty były pod tapicerką drzwi.
Piloty w tych obudowach występowały w VW Golf IV, Bora, Passat, Seat, Skoda. Możliwe, że ktoś zmienił obudowę elektroniki na inną z powodu przetarcia przycisków. Może po prostu wkodował do samochodu część pilota (z elektroniką) od Seata. Różnią się tylko logiem. Najpierw trzeba sprawdzić czy pilot wysyła sygnał radiowy. Często po latach puszczają luty...
Źle. W samochodach japońskich i koreańskich, jak był fabryczny zamek otwierany z kluczyka, to w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Trzeba go było dołożyć. I często tylko on był sterowany z alarmu, a swoją pracą otwierał resztę. Więc tapicerka na bok i sprawdzaj.
jak nie będzie pasować to daj znać,mam ogólną rozpiskę do serii 600.
Sprawdź na początek czy podając masę na kable fabrycznej wiązki zamka uzyskasz zamknięcie/otwarcie
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Paskami w kierunku sterownika fabrycznego.
Pokaż zdjęcia wnętrzności. Mam wrażenie, że nie jest to fabryczny zamek centralny, a w związku z tym należy sprawdzić jaki masz typ centralki i do niej dopasować nowego pilota.
Lepiej nie będzie :( Jeżeli interesuje cię alarm system control module,to czarny kwadrat z 14
Po prawej stronie na słupku (strona pasażera trzeba zdjąć plastik osłaniający ).
Lipę zrobił na całego! Zapomniał...he he, ciekawe o czym jeszcze zapomniał! Niech robi, a jak nie to niech oddaje kasę. Takie kombinowane podłączanie nie jest wiele warte. Aha, Zmacio dobrze gada, tylko pytanie czy "pan instalator" sobie z tym poradzi. Ja bym tylko dodał zamiast przekaźników sterownik zamka na 3 sek. bo jak ktoś krótko naciśnie przycisk,...
zazwyczaj fabryczny zamek w scorpio jest sterowany plusem[oczywiscie nieznaczy to ze niemoze byc sterowany minusem ale ja sie jeszcze niespotkałem z oryginalnym sterowanym minusem] w wiązce wychodzacej z drzwi kierowcy odszukaj przewody biały [zamykanie] i zółty [otwieranie] sprawdz czy jest nanich plus na przemian raz na jednym raz na drugim zamykajac...
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
O to chodziło dzięki:) Wielki szacun dam znać jak zamontuje czy wszystko poszło ok.
W tym wypadku alarm alarmem ale to ze nie reaguje na "otwórz" raczej leży po stronie samochodu i jego elektroniki w module komfortu. Mylę się? Na 99% tak właśnie jest. Nie masz zamontowanego alarmu Mobitel 1, bo to system z dodatkowymi pilotami. Dołożony jest "jakiś" alarm bezpilotowy, który nie ma żadnego wpływu na działanie centralnego zamka. Wszystkiemu...
Ale żeby uniknąć wycia musisz rozbroić ten alarm... Mnie się to udało właśnie przez impuls masy na samą wkładkę która nie sterowała zamkiem tylko rozbrajała fabryczny alarm... Wyseparowane diodami z otwórz....
No przecież masz jak byk diagram A z narysowanym siłownikiem. Dolny lewy. Diagram z siłownikiem. Mniejsza z tym, jak opisany. Wystarczy uważnie spojrzeć, a nawet przeczytać - stosować kiedy samochód jest wyposażony w oryginalny fabryczny zamek, a w drzwiach kierowcy znajduje się tylko switch i musi zostać zaistalowany dwuprzewodowy siłownik - stosujemy...
Można jeszcze inaczej . Zakładałeś tylko centralny zamek czyli sterownik +siłowniki.W sterowniku centralnego zamka (schemat zamieściłeś )jest wtyczka a w tej wtyczce dwa przewody zielony i niebieski -zamień je miejscami i też będzie dobrze.
W pierwszej kolejności ustal, który z brązowych z paskiem załącza fabryczny alarm, a który rozłącza. Wtedy załączenie i rozłączenie alarmu będziesz miał impulsami masowymi. Powinny wtedy zamykać się i otwierać zamki. (Oczywiście wyłączniki krańcowe drzwi muszą być wciśnięte.) Jeśli alarm załączłby się i rozłączał bez zamykania zamków trzeba wrócić do...
Zamek centralny fabryczny, czy dokładany? Być może zamiast alarmu znalazłeś moduł zamka centralnego.
Kolego Z.B. jak nie wiesz o czym mowa, to nie pisz proszę. Kolega kamyko79 ma alarm fabryczny, nie dokładany. Można do niego doprogramować pilota, ale tylko oryginalnego i przez złącze diagnostyczne. Można również zamontować dodatkowy sterownik na pilota i nim wysterować oryginalny alarm. Niestety wyłamanie zamka łamakiem wyłączy alarm, więc może warto...
Podłącz tylko piny odpowiedzialne za "silnik"
Jak w temacie a dokładniej chodzi mi jak podłączyć sterowanie alarmu do seryjnego centralnego w Fiacie Albea, jakie kable gdzie?? Sterownik centralnego jest wbudowany w skrzynkę z przekaźnikami. Z góry dzięki za jakie kolwiek info.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
Alarmy Dog-a od lat stosują takie rozwiązanie - podmienia się płytkę oryginalną scyzoryka na płytkę Dog. Montuje się alarm Doga i chociaż auto nie ma fabrycznego zamka i tylko dokupionego pilota to po wymianie płytek w scyzoryku na nową udaje oryginał i chodzi jak oryginał tylko przez system Dog-a. Inaczej to nie pójdzie, bo w aucie nie ma oryginalnego...
Od 2000 roku , sterowane masą. W drzwiach kierowcy; niebieski z białym paskiem : otwórz - zwarcie do masy , zamknij - zwarcie do masy przez 200 omów.
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu więc podpinam się do tego. Nie dawno kupiłem fiata seicento. Posiadał on centralny zamek+alarm. Nie miałem do niego pilotów więc postanowiłem wyciąć alarm z auta i założyć coś uniwersalnego. Po wycięciu alarmu przestał mi działać centralny zamek co nie jest rzeczą dziwną. Tylko teraz mam dylemat. Został mi moduł...
1 kluczyk fordowski z 3 przyciskami Zacznij od ponownego dopisania fabrycznego pilota (kluczyka z trzema przyciskami) do samochodu. Musi działać fabryczny centralny zamek sterowany z fabrycznego pilota. Programowanie pilota zdalnego sterowania 1. Włóż kluczyk do włącznika zapłonu. 2. Obróć kluczyk z położenia 0 do położenia II, a następnie z powrotem...
zdjęcie po prawej to fabryczny sterownik centralnego zamka, ty swoją konfigurujesz jako sterowanie 2x masa i wpinasz do przewodów w lewej kostce, a znajdziesz je próbnikiem pozdrawiam
Szczegółowy opis i dokumentacja fotograficzna ale nie zadałeś pytania. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.
Skontaktuj się z z serwisem Manta i poproś o przesłanie kodu uniwersalnego lub instrukcji przywrócenia urządzenia do ustawień fabrycznych.
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
a takie pytanko... mam uwaloną oryginalną centralkę w mojej astrze G i chce podmienić ją na taką uniwersalną na piloty. Oryginał był tylko na kluczyk. Które wyprowadzenia przepiąć, a które złącza moge olać ?
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
Witam, jak się wpiąć uniwersalnym sterownikiem pod fabryczną centralkę zamka w Hyundai Coupe ?
Nie muszę przepuszczać do każdych drzwi? Zamykając/otwierając drzwi kluczykiem działają wszystkie poprawnie. Nie - podłączasz tak jak opisałem. Wszystko znajdziesz w drzwiach kierowcy. Warunkiem jest to, że jest to centralny zamek fabryczny. Jest to uboga wersja Może jednak być tak, że centralny zamek też został domontowany do samochodu i wtedy podłączasz...
Wiem ! SZ. P. Lecz sprawdzilem i niestety nie znalazłem oczekiwanych informacji. Ale jeżeli jestes tak wszechstronny , wszystko wiedzący, jaśnie oświecony itp. to napewno pomożesz w rozwiązaniu tego problemu. Ciekawe czy te punkty nabiłes sobie przez pisanie takich uszcypliwych postów czy przez realną pomoc( w co pomału watpie). Mimo wszystko Pozdrawiam...
Poszukuje schematu, a konkretniej chodzi mi o przewód centralnego zamka na którym po zamknięciu pojawia +. Czy taki przewód znajdę gdzieś w kabinie?
Zakładając jednak że są dobre proszę o pomoc przy sterowniku, jak wysterować bezpośrednio cewki przekaźników? Dodano po 6 Siłowniki chodzą bo słychać ruch przy próbie zamknięcia (nie dam ręki uciąć że ten prawy przód też)tzn. układ reaguje na próbę zamknięcia z kluczyka od strony kierowcy, dodatkowo bagażnik mam otwarty bo okazało się że tam siłownik...
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
Witam, centrala ochrony wnętrza znajduje sie w kokpicie , mniej więcej na środku , powiedzmy za panelem sterowania nagrzewnicą. Jest to sporych wymiarów skrzynka koloru czarnego w której znajduje sie równiez immo. Zastanawia mnie jedno: w jakim celu chcesz ją znaleźć? Pozdrowionka:)
Jeśli fabryczny zamek,to powinna być na lewym dolnym słupku(obok pedałów). Antena jest w module.
nie można .legendford to radiówka a fabryczny w kluczyku to podczerwien.możesz natomiast centralkę od legendforda połączyć z centralką fabrycznego zamka
Nie nadkole tylko laczenie prawego,przedniego slupka z progiem,tam jest centralka.Zdejmij plastik okrywajacy prog i dol slupka.Centralka jest pod nim(plastikowe pudelko,czarne,wielkosci paczki fajek) Jak wspomniałem tam go nie ma niestety(chociaż jest plastikowa wnęka na ten moduł):!:Możliwe,że gdzieś na tunelu środkowym?tam biegną przewody z obu stron...
Fabryczny zamek na pilota. Po zmknieciu zamków zaraz sie otwieraja. po odłaczeniu siłowników centrala tez wysyła sygnał do otwarcia. Nie wiem co z tym zrobic. Moze ktos juz miał taki problem?
dokładnie nie działa nic ani klamka pasażera ani kierowcy tak samo z kluczykiem. dodatkowo nie działa otwieranie klapy bagażnika za pomocą przycisku a na czym polega ten tryb serwisowy? i jak się go włącza i wyłącza?
No i jestem po podłączeniu minusem. Przewody od zamykania i otwierania znalazłem pod skrzynką bezpieczników w wiązce kabli od strony kierowcy. (niebieski i biały) Zmasowałem przewody :czarno-żółty, czarno-pomarańczowy i żółty. Przewód biały teraz daje mi impuls masy po wciśnięciu pilota na zamykanie. No więc przyciskając pilot zamyka wszystkie 4 drzwi.....
Witam. Auto Ford galaxy mk 1 z fabrycznymi zamkami centralnymi. Kupiłem sterownik na pilota po plusie i nie wiem gdzie szukać przewodów od zamków. Jakie kolory i gdzie najlepiej się wpiac. Pozdrawiam i dziękuję
Witam Jak w tytule, poszukuje schematu podłączenia takiego czegoś opartego na sterowniku z kompresorem HELLA wielostykowym. Niestety kompresor się rozleciał (10 stykowy) i kupiłem zamiennik z PASSATA 11 stykowy i nie wiem jak to podłączyć, nie znam układu wyprowadzeń wiązki elektryczynej która jest w bagażniku. Szukam już długo, schematów mam dużo,...
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
Witam Bezpiecznik od fabrycznego zamka powinien być w skrzynce pod maską na lewym nadkolu. Ale skoro słychać cykanie to może być włącznik krańcowy w lewych przednich drzwiach. Może nie dawać sygnału na pozostałe siłowniki.
Całość wyposażenia jest fabryczna Z tego co piszesz, wynika że masz fabryczną instalację centralnego zamka: fabryczne siłowniki w drzwiach + fabryczne wiązki przewodów + fabryczna centralka zamka, które nie posiada pilota zdalnego sterowania. Samochód w takiej konfiguracji jest fabrycznie skonstruowany tak, że zamknięcie kluczem drzwi kierowcy - powoduje...
Napsialem przecierz ze ejst to fabryczny centralny zamek, nie ma tam alarmu itp, sam centralny FABRYCZNY zamek.
Witam. Mam problem z montażem sterowania zamkiem z alarmu do fabrycznego modułu centralnego zamka w samochodzie honda Accord IV z 92r. Sprawa wygląda następująco: Był alarm montowany przez niezłego magika. Jest trochę namieszane w centralce fabrycznej i niby wszystko działa ale mam napięcie ok 6 V na przewody podające impuls masy z alarmu ( alarm to...
Dzień dobry, Przeszukałem forum, posty, zdjęcia z jakichś angielskich instrukcji i nadal nie jestem w stanie poradzić sobie se swoim problemem. Próbowałem tez na priv z wyjadaczem w tej dziedzinie, ale niestety nieudolnie, mianowicie nie mogę sobie poradzić z podłączeniem alarmu w citroenie jumperze 2006r (model 2002-2006). Podpiąłem się pod zasilanie...
Mam problem z podłączeniem fabrycznego centralnego zamka do alarmu w tym samochodzie. Może ktoś wie jak to zrobić?
witam. mam ptanko.jak zsynchronizowac pilota od fabrycznego zamka w audi a4 2000r bo działał i przestał .vag pokazał błąd "klucz 1 rozkodowany" poprostu nie otwiera i nie zamyka. drugi kluczyk działa normalnie.z góry dzięki
Sprawdź wiązkę w gumowym przepuście między klapą a nadwoziem.
Wszystko mam fabryczne :) zamki mam na 3 wtyczki wiem napewno to hmh testy robię w środku samochodu
Sterownik działa! Sposób podłączenia: Oznaczenie na sterowniku--------kolor przewodu----------------- funkcja Kostka 1. ANT ------------------------------- biały -----------------------antenka DO/DZ------------------------żółto-niebi... c.z. Pin 15 -----------------------------czarny-----... po stacyjce Pin...
Klapa to dodatkowe żmudne zajęcie. Podłączają tylko wtedy gdy jest już fabryczny siłownik.
Jeśli masz dwa klucze scyzoryki to procedura kodowania odbywa się bez vaga. W Audi robi się to "z ręki".
Serwis lub urządzenie fabryczne.
Witam kolegów,temat stary ale jak dla mnie na czasie,mam następujące pytanie,jak często włacza sie pompa podciśnieniowa od centralnego zamka,czy sterowana jest przez jakiś przekaźnik zabezpieczony bezpiecznikiem?Czy moze zdażyć sie,ze w zimie coś w tym układzie przymarznie?Czy zamek w drzwiach kierowcy jest tym sterującym?
Fabryczny moduł zamka znajduje sie za zegarami po lewej stronie.
Remote Control Programming (1997 ON) Procedure 1. Switch Ignition ON and leave the key in the ignition. 2. Mechanically lock the vehicle using the Drivers door using a second key. 3. Using the remote control press the Unlock button once, and the horn will sound once. 4. Wait 6 seconds and press the unlock button once to activate the coding procedure....
Jak podłączasz inny sterownik to najlepiej odłączyć stary. Co ma odłączyć? Fabryczny centralny zamek? W jaki sposób podłączyłeś sterowanie?
Witam Witam wszystkich, mam problem dotyczący fabrycznego centralnego zamka w Fiacie Punto II rocznik 2001 1,6 8v 3-drzwiowy W samochodzie tym mam założony alarm który steruje pracą centralnego. Do niedzieli (prawdopodobnie, bo dopiero dziś to zauważyłem) wszystko działało dobrze, ale w niedzielę miałem lekką stłuczkę (urwane zaczepy lampy, lekko maska...
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Jaki alarm ? Dokładany alarm bezpilotowy i fabryczny pilot samochodu sterujący fabrycznym centralnym zamkiem ? Czy pilotowy alarm z dodatkowym pilotem otwierającym jednocześnie fabryczny centralny zamek ? A może wszystko w oryginale - fabryczny alarm, fabryczny pilot, fabryczny centralny zamek ?
wielke dzięki za pomoc, zgadzam się z Tobą po tym jak mi to objaśniłeś widze ze nie ma innej możliwości. A czy mógłbyś mi podpowiedzieć jak mam te kirunkowskazy podłaczyć??? czy lepiej nie ingerować nie w układ, tylko bezpośrednio z jednych drzwi podciągnąć kabelek od centralnego zamka i podłaczyć pod kostke od świateł awaryjnych ( podobno tak niektórzy...
Na kanale 0 jak wpisuje 0 i potwierdzam to i tak na kanale 1 mam caly czas 1 pilot zaprogramowany. Na kanale 1 nie moge zaprogramować 0 pilotów, minimalna wartość to 1. Pilot jest jeden, drugi kluczyk bez pilota.
https://obrazki.elektroda.pl/2061805000_... Przewody dochodzące do Pin 15 i Pin 2 fabrycznego sterownika zamka, podłączasz do wyjść przekaźników nowego, uniwersalnego sterownika w konfiguracji do bezpośredniego sterowania siłownikiem - schemat "D". Nie koniecznie musisz się podłączać do złącza oryginalnego sterownika, możesz się wpiąć...
Kupujesz zwykłą centralkę na sterowanie centralnym montujesz i śmiga . Dodatkowy pilot jako brelok i zadowolenie w pełni . Wymiana centralki na oryginalną z innego autka będzie dość kosztowna i nie sądzę byś kolego znalazł cyt '' do pilota można było wmontować grot klucza oraz wklejenie transpondera '' .
Napisz chociaż jaki to centralny zamek fabryczny czy dokładany i jaki to rocznik tego escorta bo inaczej nikt nie będzie w stanie Ci pomóc. A tak wogóle czy nie lepiej było kupić jakiś chociażby najtańszy alarm niż ten sterownik. Wtedy miałbyś te funkcje, które chcesz bez żadnego problemu a wydałbyś może ze 20 PLN więcej. :idea:
Tak więc wygląda na to, że jest to "brak luzu" (Raczej "wadę fabryczną" wykluczam, ponieważ poprzedni zamek musiałby mieć ten sam "feler". Mało prawdopodobne. A "brak luzu" mógł powodować złą pracę poprzedniego zamka. Żeby wykluczyć wadę fabryczną to zamiast "dziesięć" razy zamykać i otwierać furtkę, sprawdź zam zamek bez zamykania furtki. Jeśli pociągniesz...
Jam mam tak w instrukcji. http://obrazki.elektroda.net/7_123399989...
Witam! mam problem choć temat był omawiany nie jeden raz(znalazłem stare posty) jednak nie mogę sobię poradzić. Chodzi o to że zamontowałem w aucie alarm Super fortecę.Alarm działa poprawnie ale zaczeły się schody przy próbie podłaczenia central zamka.Zamek jest fabryczny(pneumatyczny) i posiada dwustopniową funkcje otwierania,czyli raz przekrecam kluczyk...
Są nawet gotowe, uniwersalne, niskoprądowe moduły komfortu wyzwalane różnymi sygnałami, posiadające też wejście zatrzymania sygnału domykania.
Jaki pilot, centralka fabryczna czy dokładana, Zamki z kluczyka się zamykają i otwierają?
Witam. Auto ma fabryczny zamek centralny, czy posiada on sterownik żeby podłączyć do niego alarm, czy trzeba dokupić?
schemat fabrycznego centralnego zamka zamiana fabrycznego zmieniarka fabrycznego
excel porównywanie kolumn mercedes lusterko prawa blokada mechanizm
vestel 17mb185 lodówka sterowanie
Jak postępować, gdy nie można przerwać odkamieniania ekspresu? Gdzie kupić nadajnik GSM SMS PX100?