Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
kolego matimon22 almera ma siłownik w lewych drzwiach,więc nie upieraj się z tym wkładaniem bo to co prawda jest wyjście i w sumie na każde pytanie o podpięcie zamka można zastosować twoją uniwersalną poradę ale czasem warto trochę się pomęczyć i dojść do sterowania.
na slupku po stronie pasazera
Sterownik centralnego zamka znajdziesz przy lewej nodze siedząc na fotelu kierowcy. Osłona styka się z listwą progową ( najpierw odchyl delikatnie listwę progową jest tam jeden zaczep) Osłona zamontowana jest na dwa kołki od wewnętrznej strony. Jeżeli nikt jej nie demontował będzie jeszcze zabezpieczona nakrętką plastikową głębiej obok pedału sprzęgła...
Ale żeby uniknąć wycia musisz rozbroić ten alarm... Mnie się to udało właśnie przez impuls masy na samą wkładkę która nie sterowała zamkiem tylko rozbrajała fabryczny alarm... Wyseparowane diodami z otwórz....
Dokładnie jak piszesz.
JEst wykonalne. Znajdz jakiegoś dawce i przełóź. Potrzebne Ci jeszcze będą wiązki elektyczne , przyciski i tapicerki drzwiowe
Jest to zamek sterowany minusem. Weź kawałek kabla z bezpiecznikiem rozłącz złączkę na łączeniu drzwi z karoserią. Jeden koniec kabla do masy a drugim sprawdzaj kolejno w gnieździe wyprowadzenia. Powienieneś natrafić na dwa kable które będą powodowały otwieranie i zamykanie drzwi. Uwaga!!! Gdy będziesz to robił wyłącz radio!!! podłączenie minusa na...
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
Lepiej nie będzie :( Jeżeli interesuje cię alarm system control module,to czarny kwadrat z 14
A zamek jest fabryczny?? Ja ostatnio ćwiczyłem taką i nie miała zamka fabrycznego i wszystkie graty były pod tapicerką drzwi.
Czy taki MCU mogę wymienić, czy musi być zaprogramowany w Siemensie? Znalazłem taki do kupienia ale pewnie z czystą pamięcią. Nie możesz... Siemens, a raczej Bosch i tak nie zaprogramuje mikrusa bez fabrycznego bootloadera - co najwyżej programator Renesas, wielką niewiadomą pozostaje również kwestia zabezpieczenia ID Code :) Powinieneś zacząć od wlutowania...
pilot jest razem z kluczykiem seat cordoba 1.4 2004 nie da się go zakodować w żaden sposób Ten typ fabrycznego pilota jest bardzo awaryjny. Często na testerze "wysyła sygnał" ale nie zadziała w samochodzie. Winne są zazwyczaj "przelotki" łączące na płytce obie strony druku. Bardzo rzadko udaje się go naprawić. Po pierwsze musisz zweryfikować czy posiadasz...
Można jeszcze inaczej . Zakładałeś tylko centralny zamek czyli sterownik +siłowniki.W sterowniku centralnego zamka (schemat zamieściłeś )jest wtyczka a w tej wtyczce dwa przewody zielony i niebieski -zamień je miejscami i też będzie dobrze.
Lipę zrobił na całego! Zapomniał...he he, ciekawe o czym jeszcze zapomniał! Niech robi, a jak nie to niech oddaje kasę. Takie kombinowane podłączanie nie jest wiele warte. Aha, Zmacio dobrze gada, tylko pytanie czy "pan instalator" sobie z tym poradzi. Ja bym tylko dodał zamiast przekaźników sterownik zamka na 3 sek. bo jak ktoś krótko naciśnie przycisk,...
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. Na przekaźniki centralki musisz podać 2 stałe plusy i 2 stałe masy, czyli pomarańczowy...
https://obrazki.elektroda.pl/2061805000_... Przewody dochodzące do Pin 15 i Pin 2 fabrycznego sterownika zamka, podłączasz do wyjść przekaźników nowego, uniwersalnego sterownika w konfiguracji do bezpośredniego sterowania siłownikiem - schemat "D". Nie koniecznie musisz się podłączać do złącza oryginalnego sterownika, możesz się wpiąć...
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Alarmy Dog-a od lat stosują takie rozwiązanie - podmienia się płytkę oryginalną scyzoryka na płytkę Dog. Montuje się alarm Doga i chociaż auto nie ma fabrycznego zamka i tylko dokupionego pilota to po wymianie płytek w scyzoryku na nową udaje oryginał i chodzi jak oryginał tylko przez system Dog-a. Inaczej to nie pójdzie, bo w aucie nie ma oryginalnego...
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu więc podpinam się do tego. Nie dawno kupiłem fiata seicento. Posiadał on centralny zamek+alarm. Nie miałem do niego pilotów więc postanowiłem wyciąć alarm z auta i założyć coś uniwersalnego. Po wycięciu alarmu przestał mi działać centralny zamek co nie jest rzeczą dziwną. Tylko teraz mam dylemat. Został mi moduł...
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
Wiązka fabrycznego przycisku zamknij/otwórz. Błękitne 12-pinowe złącze, pin 3, brązowy przewód. Otwieranie i Zamykanie na tym samym przewodzie. Sterowanie impulsami masy.
Jak w temacie a dokładniej chodzi mi jak podłączyć sterowanie alarmu do seryjnego centralnego w Fiacie Albea, jakie kable gdzie?? Sterownik centralnego jest wbudowany w skrzynkę z przekaźnikami. Z góry dzięki za jakie kolwiek info.
To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
jak nie będzie pasować to daj znać,mam ogólną rozpiskę do serii 600.
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
04097 oznacza 4 dzwi z elektrycznymi szybami bez pamięci foteli i lusterek Jakie oznaczenie ma Twój sterownik określany mianem "moduł komfortu" (VAG adres 46 (Central Conv.) ? Wejdź do grupy wskazań 15 i odczytaj możliwe źródła alarmu: 1- Wyłącznik stykowy tylnej pokrywy 2- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny prawy 4- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny lewy...
No i jestem po podłączeniu minusem. Przewody od zamykania i otwierania znalazłem pod skrzynką bezpieczników w wiązce kabli od strony kierowcy. (niebieski i biały) Zmasowałem przewody :czarno-żółty, czarno-pomarańczowy i żółty. Przewód biały teraz daje mi impuls masy po wciśnięciu pilota na zamykanie. No więc przyciskając pilot zamyka wszystkie 4 drzwi.....
Remote Control Programming (1997 ON) Procedure 1. Switch Ignition ON and leave the key in the ignition. 2. Mechanically lock the vehicle using the Drivers door using a second key. 3. Using the remote control press the Unlock button once, and the horn will sound once. 4. Wait 6 seconds and press the unlock button once to activate the coding procedure....
Ja wykonuję prosty układzik na dwóch przekaźnikach - schemacik w załączeniu. Zaznaczam, że nie pamiętam czy plus załącza, czy masa. W przypadku odwrotnego działania należy zamienić przewody idące od alarmu. Ważne aby nie pomylić podłączenia do drzwi z podłączeniem do fabrycznego sterownika - można uszkodzić przełącznik w drzwiach.
O ile dobrze typuję, to uszkodzona jest instalacja elektryczna samochodu a nie alarmu. Wilgoć przez 14 lat zrobiła swoje. Zgnite są połączenia elektryczne pod fotelem kierowcy. Co prawda dziwne jest to, że z pilota fabrycznego wszystko działa, ale miałem już kilkanaście takich E36 z różnymi problemami zamka i szyb. Przyczyna była prawie zawsze zbliżona...
Witam, centrala ochrony wnętrza znajduje sie w kokpicie , mniej więcej na środku , powiedzmy za panelem sterowania nagrzewnicą. Jest to sporych wymiarów skrzynka koloru czarnego w której znajduje sie równiez immo. Zastanawia mnie jedno: w jakim celu chcesz ją znaleźć? Pozdrowionka:)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... tu masz code perfect E 50 a seo masz tutaj : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Jeśli pomogłem kliknij odpowiednią ikonę i sprawdz Dodano po 4 Pilotowy system to taki co ma swojego pilota ( w twoim przypadku jeśli masz pilota fabrycznego to w momencie założenia...
O to chodziło dzięki:) Wielki szacun dam znać jak zamontuje czy wszystko poszło ok.
Poszukuje schematu, a konkretniej chodzi mi o przewód centralnego zamka na którym po zamknięciu pojawia +. Czy taki przewód znajdę gdzieś w kabinie?
Cześć, Chyba dobry dział wybrałem... Problem jest taki: mam sobie samochód z fabrycznym centralnym zamkiem. Ale brakowało mi pilota. Dodałem centralkę uniwersalną, ale... nie lubię mieć niefabrycznych pilotów, bo zawsze są z nimi problemy (w tym np. przyciski same się wciskają w kieszeni). Wyczytałem w internetach, że w moim wehikule czasem centralny...
Witam Jak w tytule, poszukuje schematu podłączenia takiego czegoś opartego na sterowniku z kompresorem HELLA wielostykowym. Niestety kompresor się rozleciał (10 stykowy) i kupiłem zamiennik z PASSATA 11 stykowy i nie wiem jak to podłączyć, nie znam układu wyprowadzeń wiązki elektryczynej która jest w bagażniku. Szukam już długo, schematów mam dużo,...
Kupujesz zwykłą centralkę na sterowanie centralnym montujesz i śmiga . Dodatkowy pilot jako brelok i zadowolenie w pełni . Wymiana centralki na oryginalną z innego autka będzie dość kosztowna i nie sądzę byś kolego znalazł cyt '' do pilota można było wmontować grot klucza oraz wklejenie transpondera '' .
A jak dotychczs uaktywniasz alarm oryg. ? Kluczem ? Może tylko pilotem oryginalnym którego nie masz ,jeśli tak to może się nie udać.
Na kanale 0 jak wpisuje 0 i potwierdzam to i tak na kanale 1 mam caly czas 1 pilot zaprogramowany. Na kanale 1 nie moge zaprogramować 0 pilotów, minimalna wartość to 1. Pilot jest jeden, drugi kluczyk bez pilota.
moze tu??? http://republika.pl/bengamin/download.ht...
9,12 nie podłączamy, 8,11 masa, 7,10 do sterownika na prawym przednim słupku na dole jest moduł zielony z czerwonym zamknij i zielony z białym otwórz
Mam problem z podłaczeniem alarmu do fabrycznego c. zamka. Jak wiadomo jest to pneumat i potrzebuje dłuzszego impulsu, niestety w alarmie który kupiłem, mozna tylko wydłuzyc impuls na zamkniecie ( producent przewidzial, ze mozna podłaczyc fabryczne domykanie szyb, jak rozumiem), ale nie mozna wydłuzyc impulsu na otwarcie. Efekt jest taki, ze Audik sie...
Witam, Ulysse, 806, Evasion, Expert, Jumpy to tosamo auto. Zobacz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Pozdrawiam, Georges
Moje Polo już jej nie ma. Wszystko poszło weg w kosz. Zamontowałem zwykłe siłowniki. Nie mam zamiaru się użerać z tym cudem techniki. Wcześniej myślałem, że się nie da wcisnąć siłownika elektrycznego ale da się. Zamka niestety nie wymienimy rezygnując z pompy bo jest kosztowny i duży, mało miejsca aby dostać się do "wyciora otwierania drzwi". Zrobiłem...
http://obrazki.elektroda.pl/3868482500_1... Od jakiegoś czasu szukałem rozwiązania problemu z odsysaniem cyny z pól lutowniczych , niestety niekiedy standardowa plecionka i odsysacz to dość uciążliwe wynalazki zwłaszcza przy druku dwustronnym (przy tym można się niekiedy załamać). Szukałem wiele pomysłów na coś co by dawało ssanie wystarczające...
Czy ktoś posiada fragment schematu Citroena C3 2004r dotyczący połączeń fabrycznego centralnego zamka z pilotem? Dodano po 4 Czy przyczyną niemożności otwierania centralnego zamka z pilota po 15 minutach i wiecej może być tryb Eco ustawiony na 15 minut? Dodano po 2 Czy przyczyną niemożności otwierania centralnego zamka z pilota po 15 minutach i wiecej...
krańcówki jak w golfie4 na module a sterowanie masa i masa + 180ohm
schemat fabrycznego centralnego zamka zamiana fabrycznego zmieniarka fabrycznego
komutator regeneracja plazma matryca samsung podłączenie telefonu samochodu
nivona młynek samsung ps51d450a
Samsung UE55TU7172 - migająca dioda, cykająca przetwornica, brak podświetlenia Napięcie 230V przed licznikiem, 50V w mieszkaniu - przyczyny