To jest taka sama cewka jak w WSK125, wystaje z niej gwintowany pręt, na który nakręcony jest kabel. Trzeba tylko użyć nowego kabla z żyłą miedzianą, bo współczesne z włóknem węglowym nie sprawdzą się w tym przypadku
A najprościej na szrot wytną z kawałkiem przewodu. Później dobrze zlutować i po sprawie.
Do sprawdzenia świeca, fajka świecy i cewka zapłonowa.
To prawdopodobnie cewka do wymiany. Dostaje temperatury i zanika. Oczywiście sprawdzane na innej świecy i na samym kablu bez fajki świecy???
http://obrazki.elektroda.pl/2478581300_1... Masz taki hamulec?
Tak, tam jest przy przerywaczu.
Masz może kawałek przewodu WN (wysokiego napięcia) by go podmienić w tym także fajkę świecy?
Witam. Proszę sprawdzić połączenie modułu cewki z fajka świecy.
Ta rdza w fajkach pochodzi od świec, to one rdzewieją. Pewnie często myjesz silnik, a fajki nie są szczelne.
Do sprawdzenia (wymiana na inną) świeca, membrany w gaźniku, klin koła magnesowego, fajka świecy. Kompresji nie sprawdza się palcem, powinno być ponad 7 atm.
Spróbuj wymienić świece, przerwa na elektrodach 0,5 mm. Sprawdź też fajkę świecy. Gaźnik jest bez śrub regulacyjnych więc nic więcej nie można zmienić.
Na fotografii masz zdjętą fajkę ze świecy i łączony przewód zapłonowy: próba uruchomienia silnika ze zdjętą fajką, to ryzyko uszkodzenia cewki zapłonowej, zaś łączony przewód zapłonowy przy cieknącym gaźniku to pewny pożar. Pomijam ryzyko ucieczki iskry przez "izolację łączenia". Zamocuj cewkę bliżej świecy żeby nie trzeba było przedłużać przewodu zapłonowego,...
1.wpisz do wójka google "zatarty 2t" pooglądaj zdjęcia porównaj ze swoim przypadkiem. 2.spróbuj przejechać się chwile na zdemontowanym tłumiku. 3.Wymień jeszcze raz świece, sprawdź fajkę świecy. 3.Sprawdź okablowanie odcinające zapłon, zaśniedziała stacyjka itp...
Może zmieniłeś świecę bądź fajkę świecy na taką bez opornika podczas wymiany głowicy. To także wygląda na słabe zasilanie, przyjrzał bym się stanowi akumulatora, po 15 minutach zapewne się doładowuje i licznik działa poprawnie.
Sprawdź odległość impulsatora od "garbika" na kole magnesowym. Nie może ocierać o ten "występ". Zalecana szczelina-odległość ok. 0,3 mm (oporność sprawnego impulsatora ok. 140 omów). Zbadaj również przewód WN i tzw. fajkę świecy. Na próbę możesz sprawdzić iskrę bez fajki (przeskok ok. 8 mm).
Jeżeli szary kabelek z modułu nie styka się, po drodze z masą i fajka świecy nie jest uszkodzona to, prawdopodobnie cewka do wymiany. Sprawdź omomierzem przejście na kablu świecy, jeżeli jest go brak lub opór jest bardzo duży to, winna jest cewka. Odległość cewki, od koła 0,25 mm.
Wywal fajkę świecy i spróbuj bez niej, często przerywają. Zmień paliwo na świeże !!! Filtr powietrza ma być czysty nie zalany olejem. Zawory będą przyczyną wtedy gdy silnik po rozgrzaniu wariuje, lub dostał się nagar pod jeden z zaworów.
Ad2 Żarówka się zaświeca w momencie gdy drugi się zaczynają rozszerzać Musisz to jaśniej opisać. Iskra pojawia się w momencie, gdy żarówka GAŚNIE. Można też ustawić zapłon mając w fajce świecę opartą o masę - obserwujemy znaki i ząbek w kole i słuchamy, kiedy iskra strzeli.
Możesz ją zapiąć nawet do tego samego otworu gdzie jest wpięty ten drut. Jej zadaniem jest kasowanie luzów na połączeniu tego cięgna i nic więcej, niemniej może mieć jakiś niewielki wpływ na falowanie obrotów. Gaźnik był sprawdzany i czyszczony, tak samo świeca. Sprawdź czy nie ma przebicia na tej metalowej osłonie fajki świecy. Silnik dymi lub strzela...
Przekaźnik, uszkodzona wiązka/przewody, spalony bezpiecznik.
Napisałem co ja miałem z takim przypadkiem - sitko w zbiorniku/gaźniku oraz ciekawostka, blaszana kopułka na "fajce" od świecy (!).
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
Witam, Robię quada znajomego i mam problem taki, że nie mam iskry. Wymieniłem stator, moduł zapłonowy, fajkę i świecę, a mimo to dalej nie ma iskry.
Szukałbym problemu jednak w układzie zapłonowym, ponieważ problem pojawia się podczas wzbogacania mieszanki, kiedy staje się trudniej zapalna. W Oplach zdarzały się upalone końcówki przewodu zapłonowego w fajkach świec, objaw był podobny. Wstępnie przeprowadziłbym pomiar charakterystyki zapłonu oscyloskopem i przyjrzałbym się stronie WN układu zapłonowego.
Czasem stator ma dołożoną jeszcze jedną masę czyli dodatkowy kabel. Mam nadzieję, że przy okazji czegoś się nauczyłeś.
Świeca w fajkę, przytykasz świece do masy silnika i kręcisz jakbyś chciał odpalić. Potrzebne dwie osoby więc wołaj sąsiada. Skoro sąsiad się zna to powinien wiedzieć o co chodzi. Sprawdź czy po kilkukrotnej próbie odpalenia świece są suche czy mokre.
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Na początek, na próbę odłącz przewód z czujnika oleju, gdy to nie da efektu to zamocuj cewkę WN w odległości ok. 0,3 mm od koła magnesowego. Gdy i to nie poprawi "mocy" iskry, to po oczyszczeniu sprawdź, czy magnesy nie są uszkodzone (pęknięte, wykruszone) i czy mają moc przyciągania np. śrubokrętem. Jeśli moc magnesów będzie symboliczna, to koło zamachowe...
Wystarczy, że zdejmę fajkę z świecy, silnik kręci bez problemu. W sensie odłączysz zapłon i pracuje na wysokiej temperaturze (samozapłon) czy tylko oddalasz trochę i wtedy jest lepiej? Próbowałeś klasycznej lampy do ustawiania zapłonu?
Nie, przebicie ma na wyjściu przewodu, gdzie montowana jest fajka świecy.
W zasadzie nie ma żadnego wiarygodnego testu cewki w warunkach domowych. Dawniej - przy układach z zapłonem stykowym - można było zmierzyć rezystancję i porównać z wzorcową, która była podawana przez producentów (np. Tecumseh). W domu to trzeba sprawdzać po kolei: świeca, fajka świecy (jeśli jest demontowalna), kabel wyłącznika zapłonu i jego mocowanie...
To, że kopie o n niczym nie świadczy. Sprawdź fajkę świecy, wyjmij sprężynę tak jak na rysunku, jej koniec powinien być wbity do kabla cewki. http://obrazki.elektroda.pl/1889241400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1038054300_1...
Poziom paliwa w komorze pływaka. Cewka WN. Przewód WN. Fajka świecy. Świeca - nowa nie gwarantuje niczego. Jak dostarczasz paliwo do gaźnika?
Świeca NGK B8HS jest prawidłowa, aczkolwiek lepiej wziąć świecę z wbudowanym rezystorem przeciwzakłóceniowym - BR8HS. Nie będzie siało zakłóceniami jeżeli przez przypadek będziesz miał założoną chińską podróbkę fajki świecy zapłonowej bez wbudowanego rezystora przeciwzakłóceniowego. Powinna być jedna podkładka 1 mm pod koszem sprzęgłowym i jedna podkładka...
Możliwe, ale sprawdź najpierw kabelki idące z modułu do wyłącznika zapłonu i z wyłącznika do masy (na rysunku nr. 36) sam wyłącznik oraz fajkę świecy. http://obrazki.elektroda.net/52_12681392... Jeżeli kable, mają zwarcie między sobą lub ten górny, ma przejście do masy (uszkodzona izolacja) to nie będzie iskry. Odległość cewki, od koła magnesowego...
Witam.Myślę że załatwimy tą sprawę.Wymień fajkę na świecy i po sprawie.Wewnątrz (znaczy w fajce) jest opornik,dostać się do niego nie jest łatwo a kosztuje grosze.Zanim ją założysz zdejmii metalową obudowę z tej fajki (kopki),bo ona często robi przebicie.
Nie wiem czy to zrozumiałeś - z tego co wnioskuję z wypowiedzi - ale właśnie za słaba iskra jest przyczyną wszystkich problemów. To że nie chce palić i przestał działać na trzech świecach to też jest skutek słabej iskry. Na początek powinieneś sprawdzić na jaką odległość może przeskakiwać iskra z samego przewodu WN. Dopuszczalne minimum to 5 mm, powinien...
Dziekuję za podpowiedź, przed wymianą sprawdzę jeszcze czy na pewno dochodzi napięcie do fajek świec podczas świecenia się kontrolki. Czy to prawda że napięcie powinno tam wynosić ok 4.5-5 V?
Okazało się że fajki od świec zostały pozamieniane przez kogoś nie zauważyłem tego na początku wszystko było dobrze aż do teraz ,pozamienialem tak jak powinno być i działa tak myślałem, właśnie chciałem to samo napisać.
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Możliwe, że są luzy na korbowodzie lub górnej panewce wału. Poruszaj ręką za koło zamachowe na boki i zakręć w prawo i w lewo, zobaczysz czy stuka. Nie zapomnij przedtem ściagnąć fajki ze świecy.
Gaźnik rozbierz przeczyść benzyną ekstrakcyjną (dysze też ale pędzlem) i wyreguluj, jak rama zdrowa to jasne że jest sens, skoro coś tam próbuje zakopcić to znaczy że iskra jest, wykręć świecę zobacz jaki ma kolor, ustaw tak gaźnik, żeby elektroda świecy miała kolo kawy z mlekiem. 3 lata przestoju to może nowy gaźnik trzeba kupić albo wymienić dysze...
Siema sprawę mam bo już nie mam siły nie mam iskry wymieniłem iskrownik, moduł cewkę świecę fajkę świecy i nadal nie ma co jeszcze może być?
Fajka świecy.
Jeśli w jednej pozycji przelacznika iskra jest to jest ok, posprawdzaj czy fajka dobrze siedzi na świecy...
Wnoszę, że aparat zapłonowy starego typu, masz wyrobione krzywki, bądź luzy na wałku za duże. Podmień aparat. Będzie ok na 100%. Czy aparat jest starego typu ? Aparat nie ma kopułki tylko pokrywę, kable WN wychodzą z cewki to chyba nie jest najstarszy ? Krzywki są jak najbardziej OK, ale co do ew. luzu o jakim piszesz - pewności nie mam. Czy naprawdę...
Jest to typowa usterka w Polonezach - moduł pada. Przyczyn ciężko się doszukać - może być wina cewki, przewodów lub zdejmowania fajek ze świec przy pracującym silniku (nie wolno tego robić). Z reguły jednak wymiana (niestety drogiego) modułu rozwiązuje problem.
Do wymiany fajka lub/i świeca zapłonowa. Jeśli są przebicia, to silnik powinien przerywać. Czasami zdarza się że w nocy widać niebieską poświatę, to akurat nic szczególnego.
Odwrócone bieguny? Nie rozumiem... Ma kolega na myśli zamienione fajki na świecach prawa - lewa ?
Fajka świecy powinna być metalowa, w miejscu gdzie zakładasz na świece można odkręcić mosiężne gniazdo, pod nim znajduje się opornik i sprężynka, opornik śmiało wyrzuć a sprężynkę rozciągnij i złóż. Oczywiście jeżeli fajka świecy jest metalowa. Dodano po 4 A czy nowe cewki były z fajką świecy, czy może zakładasz cały czas starą? Bo problem może tkwić...
Ja poprawiałem styk fajka->świeca, były tam spadki i dokładnie ten błąd. ASTRA J A17DTJ.
Witaj Sprawdź 2 rzeczy Pierwsze- pod-pompuj gaźnik dobrze z parę razy aż wycieknie trochę paliwa na obudowę- i spróbuj odpalić jeśli nie będzie efektów- wykręć świece jeśli będzie mokra to przyczyna tkwi w braku iskry- nie gaźniku.. >>>> przyczyny to uszkodzenie kabla, elementu iskrownika - fajki...świecy druga- sprawdź samą świece po wykręceniu i oczyszczeniu...
Sprawdzałeś czy jest iskra? Trzeba wyjąc obie świece, włożyć je do „fajek” obwiązać gumką recepturką metalowe podstawy świec i poprosić kogoś o pokręcenie rozrusznikiem.
Witam. Co do iskry. Jak pisałem jestem na etapie walki z kablami w mojej KIA Sportage 2.0 Padł 2 komplet kabli NGK nie można reklamować bo były założone i koniec - 2 różnych sprzedawców i obaj ta sam śpiewka. Ale do sedna szukanie, kombinowanie i okazało się że problemem jest plastik na "fajkach" świec. Tam przebija to iskra. I kolego autorze watka...
to zdejmij fajkę ze świecy, przepnij szybko na inną świecę i sprawdź, czy jest iskra, Tak nie sprawdza się "iskry" !!! To pawie nic nie daje. Jedna informacja jest typu jest/nie ma czyli jakościowa a nie ilościowa. Jak należy sprawdzać "iskrę" pisałem nie raz nie dwa... Podejrzewam "kończącą" się cewkę ładującą. Trzeba zrobić pomiary na zimnym i ciepłym...
Tak, był wymontowywany, ale kable są dobrze popodpinane. Nawet jakby wyjąłem fajkę i wsadziłem do fajki 2 świece, k do metalu i iskry nawet nie widać.
Skoro sam wiesz że fajka luźno siedzi, to ją wymień, bo może ci przerywać. Nie że zeskoczy całkiem, ale np przerwie zapłon na kilka cykli pracy (a to ułamek sekundy), może jakieś zabezpieczenie wtedy się załącza aby chronić cewki. Poza tym warto poczyścić różne kostki, masy itp.
Ten silnik jest kompletny, nie potrzebujesz zewnętrznej cewki. Cały zapłon jest osadzony na czopie wału. Widać na zdjęciu fajkę, przewód WN, świecę. Jak się nie mylę to taki sam jest w mini corsie córki. Pozdrawiam
Zacznij od sprawdzenie jaka jest rezystancja cewki między tymi końcówkami cewki które opisałeś oraz między jedną z końcówek a fajką świecy. Odepnij na czas pomiaru przewody. Wtedy będzie można stwierdzić czy cewka jest sprawna czy nie.
Świecę włożyć do fajki i przytknąć do masy!!!! Slawek
Fajka świecy metalowa, raczej sprawna bo bez fajki jest to samo. Paliwo świeże 95 z tej samej bańki co zawsze. Silnik nie odpala po paru dniach przerwy, ostatnim razem działał normalnie i zawsze odpalał od pierwszego razu. Kosiarka nigdy nie była myta myjką. Wszystko wskazuje na moduł zapłonowy, czy można wstawić jakiś zamiennik ? te cewki są znormalizowane...
Przyczyną był poluzowany przewód od fajki świecy po wymianie. Dziękuję za pomoc
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
Ani przewód ,ani fajka, ani świeca nie rezystora itp. Przewód WN ma żyłe metalową, Jesteś pewien? Jeżeli żyła przewodu WN jest metalowa, to należy użyć fajki z rezystorem. Ograniczy to generowane zakłócenia. Magneto wraz z cewką jest wewnątrz silnika. CDI jest na zawnętrz przymocowane do ramy roweru. Może jakieś zdjęcie? Nie wiadomo czy moduł CDI i...
spróbujcie może sprawdzić fajkę świecy nr 1 na foto( te metalowe Briggsa potrafiły po rozgrzaniu przerywać). Tą metalową fajkę można zdjąć z przewodu zapłonowego i bezpośrednio podpiąć przewód na świecę ( nawet pasuje na świecę). Ale jeżeli fajka jest gumowa to też proponowałbym sprawdzić czy nie jest luźno osadzona na świecy czy nawet skorodowana w...
Jeżeli dysponujesz multimetrem to końcówka czarna multimetru do klemy (-) akumulatora, czerwona końcówka miernika w fajkę (przewód do świecy) i niech Ci ktoś w tym momencie przekręci kluczyk w stacyjce na pozycję 1. Przez czas w jakim powinny się grzać świece, powinno być napięcie na tych przewodach. Jeżeli nie ma to jak najbardziej może to być wina...
U mnie jest dokładnie tak samo jak opisałeś, świece nowe, fajki do świec również, przekaźnik co prawda podmieniony ale błąd df025 (dla trafica) lub 0380 (dla vivaro) dalej występuje. Udało Ci się rozwiązać tą zagadkę?
Ja bym zaczął od wymiany świecy i sprawdzenia fajki.
Mam problem z skuterem 125cc, który po dodaniu gazu przerywa i jego prędkość maleje do 10 km/h. Gaźnik został wymieniony, świeca, filtr powietrza oraz fajka od świecy.
Co Ty w ogóle chcesz osiągnąć? Jak sprawdzasz te "zasilanie" na fajkach świec? Tam pełne wysterowanie trwa mniej niż 2s później już tylko podtrzymuje małym prądem.
Próby proponował bym rozpocząć od zdemontowania fajki świecy i podłączeniu bezpośrednio przewodu WN ze świecą.
Motor na starter I na kopke nie chce odpalić kręci ale nie chce złapać iskra jest nowa świecą nowy akumulator Nowa fajka na świece co by mogło być nie tak lub coś nie podpięte?
Do afn pasują każde od tdi, jeśli jednak bierzesz z pompowtrysków, to muszą być te na osobnych przewodach, bo te na listwie mają inne odległości pomiędzy świecami.
20Ω przy zasilaniu AC jest ok. Co rozumiesz przez "jest prąd na fajkach"? Świece są iskrowe czy żarowe? Pozdr. J.
Dzień dobry. Dwa tygodnie temu podczas koszenia kosa zgasła i nie chciała odpalić. Wymieniłem układ zapłonowy (cewka + fajka + świeca). Po naprawie kosa odpaliła, ale po dodaniu "gazu" i puszczeniu, kosa gaśnie. W związku z czym wymieniłem gaźnik. Nie zmieniałem ustawień gaźnika. Niestety kosa nadal gaśnie po puszczeniu "gazu" jak schodzi na niskie...
Nieumiejętnie ściągając wyrwałeś z przewodu tzw. styk. Jest to raki kawałek sztywnego drucika z jednej strony zakończony haczykiem a z drugiej sprężynką która wchodzi na końcówkę świecy. musisz wyciągnąć ten element z fajki i ponownie połączyć, przekłuć przewód i założyć na nowo fajkę. Następnym razem musisz uważać czasem trzeba delikatnie tak aby nie...
No właśnie jutro zajrzę w fajki świec, zobacze co i jak, i może coś podegnę, zeby był lepszy styk.
Zdejmij wsuwkę i podłącz jeden kabel miernika do tej końcówki wystającej z cewki a drugi do cylindra, nie może być 'przerwy". Świece wymieniałeś? Sprawdź fajkę świecy. Odległość cewki od koła magnesowego ustaw na
Poszukaj przebicia na wysokim napięciu.Cewka, przewód, fajka,świeca.
Sprawdź fajkę świecy. http://obrazki.elektroda.pl/2260151200_1...
Wykręć świece i sprawdź przerwę chociaż, zobacz fajkę świecy, czy nie wypalona.
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
Możesz zamienić miejscami, jednak najlepiej wypiąć kostkę i zobaczyć rezultat. Jak nie będzie różnicy, to masz znaleziony niedziałający cylinder. Teraz tylko pytanie co powoduje że nie pracuje ten cylinder. Przyczyną może być: - świeca, - fajka, - cewka, - wtrysk Temat dość prosty do odgadnięcia, diagnostyka komputerowa dość szybko wskaże problem.
Sprawdź fajkę świecy. Miałem kiedyś przypadek że w środku nie łączyła jak założyłem na świece i iskra była jak była wykręcona świeca a jak wkreciłem to fajka przestawała łączyć i iskry nie było.
Już patrzałem bezpośrednio na kablu. Tak ogólnie to fajka nowa z świecą.
Fajka świecy bez rezystora przeciwzakłóceniowego - do wymiany.
A fajkę świecy sprawdzałeś? W Briggsach często jej uszkodzenie powoduje problemy. Zdejmij ją z kabla i podłącz go bezpośrednio do świecy.
Na pile wpinasz świece do fajki. Nie wkręcasz jej. Można kabelkiem zrobić połączenie do obudowy metalowej świecy z silnikiem (tak jakby była wkręcona). Wtedy dajesz na zapłon i szarpiesz w lekkim półmroku łatwiej widać czy iskara przeskakuje na świecy. Ale wg mnie ciężki olej do smarowania prowadnicy zatkał filtry oraz maleńkie dysze w gaźniku. Dla...
Świeca do wymiany, dostaje przebicia gdy jest podłączona do przewodu WN, po zdjęciu fajki iskra skacze pomiędzy nią i świecą oraz na samej świecy, jest dużo słabsza i nie następuje przebicie
Świeca lub fajka świecy do wymiany. Iskra na 10 mm jest OK.
Witam. Należy jeszcze sprawdzić fajkę świecy , może jest przerwa lub w jej obwodzie , a na drugim miejscu podejrzewałbym iskrownik-stator.
Kolego aby sprawdzić świecę żarową nie trzeba być ekspertem wystarczy wziąć przewód podłączyć do akumulatora (do plusowej klemy ) , zdjąć ze świecy fajkę i dotknąć jej końca Ma zaiskrzyć (będzie to bardzo delikatne iskrzenie więc patrz uważnie ) jak nie to świeca do wymiany Nie trzeba ich wykręcać Jak masz miernik to możesz sprawdzić nim rezystancja...
Co ma niby zmienić zdjęcie fajki że świecy? To wgl nie wpływa na problematyczność tematu. Co ma fajka cewka oraz świeca zapłonowa do sprężania przy rozruchu... Chodzi Panu może o wykręcenie świecy z cylindra, jeśli tak to szarpakiem można swobodnie pociągnąć.
Załóż fajkę świecy z rezystorem przeciwzakłóceniowym. Ekranowane Beru są dobre.
Sprawdź luzy zaworowe. Sprawdź iskrę gdy zgaśnie ale na SAMYM KABLU bez fajki. Czy ssanie jest zamknięte?
Jak wspomniał kolega Ojdyr zwróć szczególną uwagę na fajkę świecy. Jeżeli fajka jest w metalowej osłonce to przewód powinien z miej wyjść i tylko przewód załóż na świece sprawdź reakcje, czas pracy. http://obrazki.elektroda.pl/6365183500_1...
Witam! Mam problem z ciągnikiem jak w temacie. Po postoju ok 2 m-ce odpalił ładnie i nawet dość długo sprawował się bez większych zarzutów, natomiast później stracił iskrę całkowicie, nie pomogła wymiana fajki, świecy ( nowa ), nawet sam kabel przyłożony do cylindra nie ma porządnej iskry, tylko taka mała ledwo widoczna. Sprawdzałem przejście na cewce,...
Wyrzucić badziewną fajkę świecy i założyć porządną, bo pewnie nie posiada rezystora przeciwzakłóceniowego.
Aby uwidocznić pomiary może Pan zakupić coś takiego jak "tester błyskowy". Taka dodatkowa fajka świecy w której widać wyładowania. Osobiście nigdy czegoś takiego nie miałem ale to sympatyczny gadżet.
Sprawdź działanie wyłącznika zapłonu oraz stan kabla WN i "fajki" świecy. Najlepiej zdemontuj fajkę i próbuj, czy jest iskra tj. bezpośrednio na karter silnika. Czy świeca jest nowa i właściwa do tego modelu silnika.
fajka świecy kopie fajka świecy rezystancja fajka świecy wymiana
nadmuch renault megane schemat ideowy zasilania wentylatora mercedesa
karta graficzna karta graficzna
Jak ściągnąć simlocka z Nokii Lumia 630? Brak komunikacji z kalkulatorem silnika Peugeot